fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo dirkačino Need for Speed Hot Pursuit Remastered

Blaž Cilenšek

Published

on

Novo leto, nov Need for Speed. Čeprav za Hot Pursuit Remastered niti to ne moremo trditi. Letos nam je EA namenil Remastered verzijo uspešnega Hot Pursuita iz leta 2010. 

Prva stvar, ki sem jo opazil je, da so zaradi izboljšave tekstur, senc in drugih efektov avtomobili opazno lepši in bolj dodelani kot pa v 2010 verziji. Sem pa pričakoval malce več poudarka tudi na okolju. Drevesa, gore in ostalo okolje so pustili popolnoma enake kot so bili 10 let nazaj.

Opciji dirkača in policaja

Za Hot Pursuit lahko rečemo, da je fokus striktno na dirkanju. Igra nam predstavi mapo, kjer lahko izbiramo med izzivi. Lahko izbiramo ali samo dirkamo ali pa stopimo v vlogo policaja. Vsaka opcija ponuja svoje načine vznemirjenja. Dirkači in Policisti imajo svoja orodja, s katerimi onesposobijo druge – bodice, EMP, cestne zapore in še druge. Igra dobro pelje srednjo linijo med hiper-realističnimi dirkalnimi in arkadnimi igrami. Ponuja nekaj iz obeh svetov, kar pomeni, da je ustvarjena za vse oboževalce dirkalnih iger.

Dodan je tudi t.i Drift to turn, način, kjer pred ovinkom pritisnemo na zavoro, se spustimo v drift ter potem pritisnemo na plin. Ni moj najljubši način, ampak je vseeno značilnost razvijalca Criterion in izveden je zelo dobro. Driftanje je gladko in avto je skozi ovinke možno zelo dobro kontrolirati. A tukaj sem naletel na težavo, kajti, če želimo ovinek speljati normalno brez driftanja ali pa samo hitro reagirati, da se odmaknemo nasprotnim vozilom, imam občutek, da je avtomobil neroden kot nekakšna letalonosilka.

Avtomobile odklepamo z igranjem in nabiranjem bountya. To je korak vstran od standardnih Need for Speedov, kjer z dirkanjem služimo denar in si tako lahko kupimo boljše avtomobile, jih tudi nadgrajujemo in vizualno prirejamo po svojem okusu. Slednjega v Hot Pursuitu ni. Odklenemo avtomobil s tem, ko zmagujemo dirke in vse, kar lahko izberemo je barvo avta. V primerjavi z originalnim Hot Pursuitom je v remastered verziji sicer večja izbira, ampak to je pa to. 

Kustomizacija na zadnji klopi

Sprva sem se nad tem malce pritoževal, ker moj najljubši Need for Speed je Underground 2, za njim mu pa sledi Most Wanted, kjer vemo, da je predelava avtomobilov bila zelo poudarjena. Ampak po nekaj urah sem ugotovil, da sem to opcijo vse manj pogrešal. Izbereš avtomobil, ki ti je všeč in greš na progo. To je to, nič kompliciranja kakšna platišča bom izbral, kakšne barve bo izpuh nitra in podobno. Kot sem že rekel, poudarek je na dirkanju in spoznal sem, da je to zelo dobra stvar. 

Če že govorimo o avtomobilih naj poudarim, da so zvoke izpuhov izboljšali in z njimi bi lahko napisal simfonijo. Kot ljubitelj avtomobilov sem pri Need for Speed igrah nad zvokom izpuhov vedno razočaran, ker se zdijo vsi približno enaki. V remastered verziji pa lahko prepoznam, kateri avtomobil se mi približuje samo po zvoku izpuha. 

Kar je že leta 2010 bilo zelo navdušujoče so bile vmesne mini scene, ki se pojavijo, ko se zaletimo, uničimo policijsko avto ali pa smo mi tisti, ki uničimo voznika dirke. Vsakič, ko se zaletimo v policista ali voznike imamo občutek, kot da smo res naredili nekaj škode. V remastered verziji je na desni strani označeno koliko škode je naš avto že prejel in koliko še lahko. Tukaj je v primerjavi z originalnim Hot Pursuitom dosti bolj transparentno, kako se nam avto slabša. Vsakič ko se, kam zaletimo ali pa smo žrtev kakšnega orodja, se to pozna.

Pomanjkljiva glasbena podlaga

Kjer igri primanjkuje je v soundtracku. Ko dirkam želim imeti v ozadju pesem zaradi katere dobim željo, da še močneje pritisnem na plin. Vsi oboževalci boste poznali že sedaj kultne pesmi Underground dvojke. Tega občutka tukaj žal nisem dobil v isti meri. 

Navdušen sem tudi nad online igranjem, ki je pa lahko precej brutalno. Prvih par dirk so me izkušenejši igralci uničili v parih kilometrih in z njimi sem se težko kosal. Navdušeni boste nad dejstvom, da obstaja crossplay, kar pomeni, da bo baza igralcev velika. Nikjer nisem zasledil ali obstaja skill based matchmaking, a po mojih izkušnjah lahko rečem, da ne. To je definitivno update, ki bi si ga najbolj želel, kajti trenutno je dobra tretjina iger zelo enostranskih.

Povzetek

Hot Pursuit Remastered ni popolna igra. Je pa igra, ki je že leta 2010 navduševala in velja za enega izmed boljših Need for Speedov, teh je mimogrede že 25. Še sam sem bil malce presenečen nad končno oceno, ki sem jo podal, ampak igra je resnično zabavna. Adrenalinska vožnja, policijski pregoni in brutalna online izkušnja sta Need for Speed Hot Pursuit prinesla oceno 8/10 in jo priporočam vsem ljubiteljem dirkalnih iger. 


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/681115/need-for-speed-hot-pursuit-remastered-ps4-box-4618_5f7fe0c55f5be.jpg

NEED FOR SPEED: HOT PURSUIT – REMASTERED PS4

39,99 €

Igre

Režiser Ninja Gaiden, Tomonobu Itagaki, odprl svoj studio

Alja Šavle

Published

on

Režiser Dead or Alive in Ninja Gaiden serij je na Fecebooku razkril, da je odprl svoj lastni studio.

Tomonobu Itagaki je japonski oblikovalec video iger, najbolj znan po zasnovanju pretepačine Dead or Alive in oživitvi franšize Ninja Gaiden. Bil je del izvršilnega odbora korporacije Tecmo in vodil razvojno skupino Team Ninja, ki je na spletu slavno ali neslavno poznana po izumu “jiggle physics” (fizike poskakujočih prsi).

Itagaki je na svojem profilu delil neobjavljena vprašanja, na katere je odgovarjal v Bloomberg članku o zgodovini platforme Xbox. Zapisal je, da: “V zadnjih štirih letih sem svoje delo prenašal mlajši generaciji, zdaj pa se mi zdi, da si želim spet ustvariti igro in sem v ta namen ustanovil podjetje.”

Novi studio, ki po besedah ustanovitelja ni ne Tecmo ne Valhalla, je se imenuje Itagaki Games. Kakše igre in žanre pripravljajo še ni znano, ni pa nepredstavljivo, da bo Itagaki ponovno razvijal za Xbox. Še vedno goji dober odnos z designerjem prve Xbox konzole Seamusom Blackleyjem. Na vprašanje ali bi ponovno stopil v partnerstvo z Xboxom je odgovoril:

“Zato sem mu zaupal in v resnici približno 10 let ustvaril igre, ekskluzivne za Xbox. Od takrat je minilo 20 let in ustanovil sem svoje podjetje Itagaki Games, ki ni Tecmo niti Valhalla. Vem, da je Microsoft še vedno agresiven. Če se obrnejo name, mi bo v čast.”


Vroča ponudba za gamerje

DEAD OR ALIVE 6 DEAD OR ALIVE 6 XB1

69,99 €

Continue Reading

Igre

Naval novih igralcev sesul Star Wars Battlefront II strežnike

Alja Šavle

Published

on

Epic Games Store spet dela “štalo”. Kakor smo poročali v prejšnjih dneh, je igra STAR WARS Battlefront II: Celebration Edition do četrtka brezplačno na voljo v Epic Games spletni trgovini. Celebration Edition vsebuje vse vsebinske in kozmetične dodatke, vse do in vključno s tistimi, ki so bile objavljene kot del posodobitve Rise of Skywalker.

Zaradi navala novih uporabnikov in tistih, ki so si želeli izkoristiti dvojni XP vikend, Battlefront strežniki niso zdržali take velike količine prometa. Igralci so imeli težave s povezovanjem s spletnimi strežniki in na Twitterju poročali o napakah 623, 918 in 721.

EA so svoje igralce sicer hoteli pomiriti z obljubo, da povečujejo kapaciteto strežnikov, vendar sodeč po zadnjih podatkih, napaka še vedno ni bila odpravljena.


Vroča ponudba za gamerje

DIFUZED STAR WARS – BLACK ON BLACK LOGO CURVED BILL

19,99 €

Continue Reading

Igre

Vodja studia CD Projekt Red odgovarja na Bloomberg članek

Alja Šavle

Published

on

Včeraj je Bloomberg objavil članek v katerem razkriva kaj se je dogajalo v zakulisju razvoja igre Cyberpunk 2077.

Jason Schreier, novinar, ki je pripravil članek, povzema pogovore z 20 trenutnimi in nekdanjimi uslužbenci razvijalca CD Projekt, ki so večinoma prosili za anonimnost, da ne bi tvegali svoje kariere. Informanti so priznali, da so se jasno zavedali stanja projekta, ki kljub mnogim zamikom, še vedno ni bil pripravljen na javno objavo. 

CD Projekt se je po slavi igre Witcher 3 odločil za vsebinski preskok iz fantazije v znanstveno fantastiko. Vendar je Cyberpunk 2077 projekt prinesel veliko več sprememb kot le menjavo žanra.

Namesto tretjeosebne kamere, pri kateri na zaslonu vidimo igralčev lik, Cyberpunk uporablja pogled v prvi osebi. Poleg tega je za izdelavo Cyberpunka CD Projekt investiral v novo tehnologijo, novo osebje in nove tehnike, s katerimi ekipa še ni bila seznanjena. Schreier tudi omenja največjo napako, ki jo je studio zagrešil. Poskušali so razviti nov igralni pogon, sočasno z ustvarjanjem igre.

Schreier je v svojem članku razvijalcem tudi očital, da je bila E3 predstavitev iz leta 2018 skoraj v celoti ponarejena. Poleg tega naj bi nekateri uslužbenci med delom govorili poljsko, namesto angleško, kakor zahtevano, kar naj bi v drugih vzbudilo občutek izobčenosti.

Adam Badowski, vodja studia CD Projekt Red, je preko Twitterja odgovoril Schreierjevim očitkom. Obrazložil je, da ni nič nenavadnega, kadar se predstavitev ne ujema popolnoma s končnim produktom.

Na komentar glede izbire jezika med uslužbenci pa je propomnil, da je CD Projekt multikulturno okolje v katerem je delovni jezik angleščina, od posameznikov pa je odvisno, kako bodo komunicirali v zasebnih debatah. Schreier je pripombo najverjetneje upošteval, saj izvirnega očitka ni več mogoče zaslediti v trenutni verziji članka.


Vroča ponudba za gamerje

JINX CYBERPUNK 2077 LASER LOGO PULLOVER HOODIE ČRN 2XL

59,99 €

Continue Reading

Igre

Prihaja Pokémon Snap za Nintendo Switch

Alja Šavle

Published

on

Pripravite se na popolnoma novo pustolovščino za Nintendo Switch — Pokémon Snap, ki jo navdihuje istoimenska klasična igra za Nintendo 64. 

Raziščite plaže, džungle in puščave, da fotografirate več kot 200 Pokémonov in odkrijete skrivnostni pojav Illumina v novi igri New Pokémon Snap. Poiščite in posnemite fotografije Pokémonov v njihovih domačih okoljih! Odkrili boste celo vedenja in izraze, ki jih še niste videli, ko opazite in zagledate živahne divje Pokémone. Morda jih boste videli, kako patruljirajo po svojem ozemlju, se igrajo ali skrivajo na oddaljenih mestih.

Potujte na otoke, ki sestavljajo regijo Lental. Tam bodo nekateri Pokémoni in vegetacija imeli poseben sijaj. Pomagajte profesorju Mirrorju razkriti resnico za pojavom Illumina. Posnete slike Pokémonov bodo uporabljene za izdelavo vašega lastnega Pokémon Photodexa!

Klasični Pokémon Snap je izšel leta 1999 za Nintendo 64. Cilj igre je fotografirati Pokémone s pomočjo raznih predmetov, kot so jabolka in žoge, da dosežemo boljše posnetke. Tako kot v originalni igri, tudi v nadaljevanju za Switch igralec potuje z zrakoplovom po zračni poti, da varno fotografira Pokémone v njihovem naravnem okolju.


Vroča ponudba za gamerje

PDP NINTENDO SWITCH Pokemon – Pikachu kontroler

25,99 €

Continue Reading

Igre

Končno razkrita skrivnost Cyberpunk 2077 spanca

Alja Šavle

Published

on

O težavah, ki jih ima Cyberpunk 2077 smo že veliko povedali, a presenetljivo, hrošči in napake igralcev ne motijo toliko kot ena specifična animacija. Spanje v postelji.

V Cyberpunk 2077 igralci prevzemajo vlogo osebe poznane samo s psevdonimom V. Po prologu v igro, V začne najemati stanovanje, ki se nahaja v megagradnji v podokrožju Little China okrožja v Night Cityju.

Stanovanje izpolnjuje določene mehanske funkcije v igri, kot so prebiranje elektronske pošte in shranjevanje predmetov. Poleg tega pa lahko igralci prespijo določen del dneva ali noči, tako da interagirajo s posteljo. In tukaj nastane problem, saj je način, kako se V spravi v posteljo … nenavaden.

Ker se igra odvija v prvi osebi je težko razumeti, kaj se z modeloma igralčevega lika dogaja, jasno je samo to, da se lik se na posteljo uleže s strani ter da spi pravokotno na vzglavnik. 

Zahvaljujoč modu, ki igri doda tretjeosebni pogled, pa se je največja skrivnost igre končno razrešila: V res spi pravokotno na posteljo in z nogami binglja čez rob.

V komentarjih Reddit objave, ki razkriva skrivnost, je uporabnik RalphDamiani posebnost razložil tako:

“Zdi se, da je to stranski učinek dolge produkcije. Uganil bom. Animacija v ležečem položaju je bila narejena zato, da se lahko igralec ne posteljo uleže iz spodnje strani, kar deluje skoraj za vsako posteljo v igri.

Kdo je naredil animacijo najverjetneje ni nikoli videl postavitve V-jevega stanovanja. Animacija je lahko nastala leta, preden je bilo V-jevo stanovanje sploh zasnovano.”


Vroča ponudba za gamerje

CYBERPUNK 2077 PC

59,99 €

Continue Reading

Igre

Zadnji napovednik za Persona 5 Strikers

Alja Šavle

Published

on

Fantomski tatovi se vračajo. Persona 5 Strikers izide 23. februarja za PlayStation 4, Nintendo Switch in Steam!

Persona 5 Strikers nas ponovno postavi v vlogo Jokerja, ki se po krajši odsotnosti spet vrne v Tokio. Njegove plane, da bi s prijatelji užival v poletnih počitnicah, sprevrže nova grožnja. Lokalna zvezdnica Alice krade želje ljudi, da bi zaslovela v resničnem svetu. Ekipa Fantomskih tatov tako poskuša osvoboditi Tokio, njihova nova naloga pa jih popelje tudi na druge konce Japonske.

Novi Persona spin-off nadaljuje dogajanje igre Persona 5 (spremembe in liki, ki jih je prinesla Persona 5 Royal verzija niso upoštevani), vendar ne na način, ki smo ga vajeni. Osnovna mehanika Strikers igre je nekoliko drugačna od klasične potezne izkušnje. Omega Force v partnerstvo vnaša borbeni sistem Dynasty Warriors, ki igro spremeni v mešanico med Final Fantasy 7 Remake in Monster Hunter World borb.

Največja razlika, ki jo bodo Persona veterani še posebej veseli, je možnost počivanja med raziskovanjem meta sveta. Persona 5 Strikers dopušča vstopanje in izstopanje iz ječe večkrat na dan, kar dopušča likom, da si hitro odpočijejo in popolnoma napolnijo svoje HP in SP točke.


Vroča ponudba za gamerje

CATHERINE: FULL BODY NINTENDO SWITCH

39,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno