fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo dirkačino Need for Speed Hot Pursuit Remastered

Published

on

Novo leto, nov Need for Speed. Čeprav za Hot Pursuit Remastered niti to ne moremo trditi. Letos nam je EA namenil Remastered verzijo uspešnega Hot Pursuita iz leta 2010. 

Prva stvar, ki sem jo opazil je, da so zaradi izboljšave tekstur, senc in drugih efektov avtomobili opazno lepši in bolj dodelani kot pa v 2010 verziji. Sem pa pričakoval malce več poudarka tudi na okolju. Drevesa, gore in ostalo okolje so pustili popolnoma enake kot so bili 10 let nazaj.

Opciji dirkača in policaja

Za Hot Pursuit lahko rečemo, da je fokus striktno na dirkanju. Igra nam predstavi mapo, kjer lahko izbiramo med izzivi. Lahko izbiramo ali samo dirkamo ali pa stopimo v vlogo policaja. Vsaka opcija ponuja svoje načine vznemirjenja. Dirkači in Policisti imajo svoja orodja, s katerimi onesposobijo druge – bodice, EMP, cestne zapore in še druge. Igra dobro pelje srednjo linijo med hiper-realističnimi dirkalnimi in arkadnimi igrami. Ponuja nekaj iz obeh svetov, kar pomeni, da je ustvarjena za vse oboževalce dirkalnih iger.

Dodan je tudi t.i Drift to turn, način, kjer pred ovinkom pritisnemo na zavoro, se spustimo v drift ter potem pritisnemo na plin. Ni moj najljubši način, ampak je vseeno značilnost razvijalca Criterion in izveden je zelo dobro. Driftanje je gladko in avto je skozi ovinke možno zelo dobro kontrolirati. A tukaj sem naletel na težavo, kajti, če želimo ovinek speljati normalno brez driftanja ali pa samo hitro reagirati, da se odmaknemo nasprotnim vozilom, imam občutek, da je avtomobil neroden kot nekakšna letalonosilka.

Avtomobile odklepamo z igranjem in nabiranjem bountya. To je korak vstran od standardnih Need for Speedov, kjer z dirkanjem služimo denar in si tako lahko kupimo boljše avtomobile, jih tudi nadgrajujemo in vizualno prirejamo po svojem okusu. Slednjega v Hot Pursuitu ni. Odklenemo avtomobil s tem, ko zmagujemo dirke in vse, kar lahko izberemo je barvo avta. V primerjavi z originalnim Hot Pursuitom je v remastered verziji sicer večja izbira, ampak to je pa to. 

Kustomizacija na zadnji klopi

Sprva sem se nad tem malce pritoževal, ker moj najljubši Need for Speed je Underground 2, za njim mu pa sledi Most Wanted, kjer vemo, da je predelava avtomobilov bila zelo poudarjena. Ampak po nekaj urah sem ugotovil, da sem to opcijo vse manj pogrešal. Izbereš avtomobil, ki ti je všeč in greš na progo. To je to, nič kompliciranja kakšna platišča bom izbral, kakšne barve bo izpuh nitra in podobno. Kot sem že rekel, poudarek je na dirkanju in spoznal sem, da je to zelo dobra stvar. 

Če že govorimo o avtomobilih naj poudarim, da so zvoke izpuhov izboljšali in z njimi bi lahko napisal simfonijo. Kot ljubitelj avtomobilov sem pri Need for Speed igrah nad zvokom izpuhov vedno razočaran, ker se zdijo vsi približno enaki. V remastered verziji pa lahko prepoznam, kateri avtomobil se mi približuje samo po zvoku izpuha. 

Kar je že leta 2010 bilo zelo navdušujoče so bile vmesne mini scene, ki se pojavijo, ko se zaletimo, uničimo policijsko avto ali pa smo mi tisti, ki uničimo voznika dirke. Vsakič, ko se zaletimo v policista ali voznike imamo občutek, kot da smo res naredili nekaj škode. V remastered verziji je na desni strani označeno koliko škode je naš avto že prejel in koliko še lahko. Tukaj je v primerjavi z originalnim Hot Pursuitom dosti bolj transparentno, kako se nam avto slabša. Vsakič ko se, kam zaletimo ali pa smo žrtev kakšnega orodja, se to pozna.

Pomanjkljiva glasbena podlaga

Kjer igri primanjkuje je v soundtracku. Ko dirkam želim imeti v ozadju pesem zaradi katere dobim željo, da še močneje pritisnem na plin. Vsi oboževalci boste poznali že sedaj kultne pesmi Underground dvojke. Tega občutka tukaj žal nisem dobil v isti meri. 

Navdušen sem tudi nad online igranjem, ki je pa lahko precej brutalno. Prvih par dirk so me izkušenejši igralci uničili v parih kilometrih in z njimi sem se težko kosal. Navdušeni boste nad dejstvom, da obstaja crossplay, kar pomeni, da bo baza igralcev velika. Nikjer nisem zasledil ali obstaja skill based matchmaking, a po mojih izkušnjah lahko rečem, da ne. To je definitivno update, ki bi si ga najbolj želel, kajti trenutno je dobra tretjina iger zelo enostranskih.

Povzetek

Hot Pursuit Remastered ni popolna igra. Je pa igra, ki je že leta 2010 navduševala in velja za enega izmed boljših Need for Speedov, teh je mimogrede že 25. Še sam sem bil malce presenečen nad končno oceno, ki sem jo podal, ampak igra je resnično zabavna. Adrenalinska vožnja, policijski pregoni in brutalna online izkušnja sta Need for Speed Hot Pursuit prinesla oceno 8/10 in jo priporočam vsem ljubiteljem dirkalnih iger. 


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/681115/need-for-speed-hot-pursuit-remastered-ps4-box-4618_5f7fe0c55f5be.jpg

NEED FOR SPEED: HOT PURSUIT – REMASTERED PS4

39,99 €

Igre

Miyazaki pravi, da je naslednji projekt From Software v zadnji fazi razvoja

Published

on

V intervjuju za 4Gamer.net je direktor Elden Ring in predsednik From Software Hidetaka Miyazaki razkril nekaj informacij o naslednjem projektu studia.

Med razvojem igre Sekiro so razvijalci delali še na dveh drugih naslovih, eden izmed njih je bil letošnji hit Elden Ring. Prav dolgo pa ne bomo čakali niti na drugi naslov, saj je v intervjuju Miyazaki potrdil, da je razvoj igre v zadnji fazi.

Ime in vsebina naslednjega projekta še nista znana, vendar nekatere spletne govorice kažejo na ponovno obuditev franšize Armored Core. Zamenjava jekla srednjeveškega oklepa za jekleno prevleko visokotehnološkega mehanizma bi bila osvežujoča sprememba tempa za studio po seriji fantazijskih naslovov Souls.

Studio From Software vedno bolj raste, trenutno razpoložljiva delovna sila pa je omogočila projekt tako izjemne velikosti in težavnosti kot je Elden Ring.

“Naslov tako občutnega obsega, kot je Elden Ring, nam je uspelo ustvariti zaradi rasti človeških virov v podjetju, vendar mislim, da bom odslej projekte pogosto prepuščal drugim. Pravzaprav je več naslovov, ki jih upravljajo osebe, ki niso jaz, in čas je, da povečamo število razvijalcev.”

Miyazaki je potrdil, da se bodo posodobitve za Elden Ring še naprej uvajale, vendar večje posodobitve vsebine, kot je DLC, ni omenjal.

Govori se, da bo naslednja igra Armored Core | Slika: Vonschlippe Reddit

JBL Quantum 800 Black brezžične gaming slušalke

199,99 €

Continue Reading

Igre

Callisto Protocol vas želi prestrašiti na nepričakovan, a preračunan, način

Published

on

Da bi naredili prijetno strašljivo igro, niso dovolj le grozljive pošasti in moreče vzdušje. Razvijalec Striking Distance je strašenje spremenil v pravo znanost s postopkom, ki ga ekipa imenuje inženiring grozljivk.

Inženiring grozljivk opredeljuje natančen način, na katerega ekipa konstruira svoje strašne trenutke, tako da imajo največji učinek na igralce. To sega od oblikovanja sobe s strateško postavljenimi vstopnimi točkami za pošasti do obsedenosti s tako majhnimi detajli, kot je, ali naj žarnica utripne dvakrat ali trikrat.

Inženiring grozljivk izvira iz želje ekipe, da bi strahovi v The Callisto Protocol bili nepredvidljivi tudi za ljubitelje žanra. Na primer, lahko zgodi, da zastrašujočemu napadu le nekaj sekund pozneje sledi še eno grozljivo presenečenje. Vaše slušalke lahko zaznajo moteč hrup z leve strani, pošasti pa vas lahko napadejo z desne.

“Želimo ustvariti čim bolj nepredvidljiv timing,” pravi kreativni direktor Glen Schofield. “Obstajajo trenutki, ko si rečeš: ‘Vem, da me bodo prestrašili, vem, da me bodo dobili,’ kajne? In potem te morda ne.”

Primer, ki ga je navedel Schofield, je, da zgodaj v igri igralec odpre vrata in ga nekaj napade. S tem postane igralec previden pri vstopu v nove sobe, toda po več stopnjah varnega odpiranja vrat se igralec sprosti. In takrat ga pošasti znova napadejo, ko to najmanj pričakuje.

A Striking Distance se zaveda, da je treba igralcem omogočiti tudi odmor. Vendar igralci med temi odmori se nikoli ne smejo popolnoma sprostiti. Schofield je namignil, da nas lahko tudi takrat kaj preseneti.


TOM CLANCY’S RAINBOW SIX: EXTRACTION – GUARDIAN EDITION igra za PS4

65,99 €

Continue Reading

Igre

Bungie je zmagal v tožbi proti izdelovalcu cheatov in prejel 13,5 milijona dolarjev

Published

on

Bungie je tožil izdelovalce cheatov Elite Boss Tech in zmagal, saj naj bi programska oprema slednjega kršila zakone o avtorskih pravicah.

Po besedah ​​Torrent Freaka sta se obe strani dogovorili za razrešitev tožbe, vložene avgusta 2021, po kateri bo proizvajalec programske opreme Bungieju plačal 13,5 milijona dolarjev odškodnine.

Programska oprema za goljufanje Elite Boss Tech za Destiny 2 prikazuje grafični prekrivni element, ki se integrira v avtorsko zaščiteno delo Bungieja, da ustvari nelicenciran derivat, kar krši pravice razvijalca Destiny iger. Elite Boss Tech so tudi priznali namerno kršitev zakona DMCA.

Programska oprema je bila po poročanju prenesena 6765-krat, pri čemer je vsak posamezen primerek Elite Boss Tech stal 2.000 dolarjev. Poleg finančne nagrade je družbi Elite Boss Tech prav tako prepovedano ustvarjati ali distribuirati kakršno koli programsko opremo, ki krši pravice Bungieja ali pravice njegovih starševskih družb, podružnic ali hčerinskih družb.

Elite Boss Tech tudi ne sme izvajati povratnega inženiringa iger, ki so v lasti ali izdani pri Bungieju.

To ni bila prva tožba, ki jo je Bungie proti izdelovalcem opreme za goljufanje – lani avgusta je studio skupaj z Ubisoftom vložil pritožbo proti Ring-1, ki je takrat prodajal heke za Destiny 2 in Rainbow Six: Siege.


HALO INFINITE XBOX ONE & XBOX SERIES X

79,99 €

Continue Reading

Igre

Hekerji so zbiratelju ukradli preobleke CS:GO v vrednosti 2 milijona dolarjev

Published

on

Kdor igra Counter-Strike: Global Offensive, ve, da so preobleke za orožja v igri donosen posel. Nekateri igralci zelo resno jemljejo svoj kozmetični inventar, s katerim lahko trgujejo za stotine evrov.

Zdaj en nesrečni zbiratelj trdi, da so mu hekerji ukradli celotno zbirko, vredno približno 2 milijona dolarjev. V tvitu uporabnik ohnePixel, ki naj bi bil seznanjen z žrtvijo, trdi, da gre za najdražjo zbirko vseh časov, ki je vsebovala nekaj najbolj legendarnih predmetov v meta CS:GO, kot so souvenir dragon lore, no-star karambit in #1 blue gem.

No-star karambit in #1 blue gems karambit sta različici noža, ki naj bi bili skupaj vredni približno 1,4 milijona dolarjev.

Po besedah ​​ohnePixela, ki je težavo delil na Twitterju, je polovica preoblek že bila prodanih, druga polovica pa naj bi bila prenesena na hekerjev račun Steam in je trenutno na čakanju.

Ni jasno, kako je bil žrtvin račun Steam ogrožen in ali se bo Valve sploh vpletel v iskanje krivca.


FAR CRY 6 ULTIMATE EDITION XB1

119,99 €

Continue Reading

Igre

Razkrit video posnetek igranja Warzone Mobile prikazuje celotno tekmo

Published

on

Na spletu so objavljeni posnetki, ki so pricurljali iz zaprtega alfa testa Call of Duty Warzone Mobile.

Activision je v začetku leta objavil, da dela na mobilni različici Call of Duty Warzone, brezplačne igre, ki je bila izdana marca 2020 in je v 13 mesecih pritegnila 100 milijonov igralcev. Maja je mobilna igra vstopila v zaprto alfa testiranje.

Mobilna igra battle royale uporablja zemljevid Verdansk, ki je bil prvotno predstavljen v konzolni in računalniški različici Warzone.

“Naše poslanstvo s projektom Aurora, kodnim imenom za naš novi mobilni naslov, je združiti prijatelje, družine in ljudi po vsem svetu v globalno skupnost raznolikih igralcev s hitro, natančno in visokokakovostno battle royale akcijsko izkušnjo, ki prinaša nov način igranja [mobilnih iger],” je dejal Activision.

Igra je v delu v novem internem studiu za razvoj mobilnih iger Solid State, pa tudi pri Beenoxu, Activision Shanghai in Digital Legends. Čeprav Activision ni potrdil točnega izida igre, se zdi, da bo mobilna verzija Call of Duty Warzone izšla leta 2022.

Activision je pred kratkim objavil, da bo Warzone 2.0 lansiran pozneje letos, kmalu po izidu Call of Duty Modern Warfare 2 28. oktobra. Izvirni Warzone se bo nadaljeval kot ločena izkušnja, ko bo Warzone 2.0 lansiran.

Z novim načinom peskovnika in popolnoma novim igralnim prostorom bo Warzone 2.0 na voljo za PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One in PC prek Battle.net in Steam.

Try Hard Guides so pred kratkim objavili sliko, ki naj bi razkrila glavni zemljevid Warzone 2, vključno z vsemi pomembnimi značilnostmi, kot je reka in morje, po katerem lahko igralci dejansko plavajo.


BYTEZONE ELITE Sit-Stand gaming dvižna miza

359,99 €

Continue Reading

Igre

Pohiti! Še dva dni lahko brezplačno poskusiš igro Outriders

Published

on

V pričakovanju prve večje razširitve, lahko igro Outriders – prijetno tretjeosebno znanstveno-fantastično streljačino razvijalca People Can Fly – ta teden brezplačno preizkusite na Steamu.

Outriders, ki so bili predstavljeni za PC, Xbox in PlayStation lanskega aprila, prinašajo delček skupne strelske akcije, ki se igra podobno kot številne igre istega žanra. Igra ponuja solidno in zadovoljivo strelsko igro ter vrsto dodatnih moči in sposobnosti, da ostane boj svež in razburljiv.

Če vas zanima, a se bojite zaveze, lahko prenesete Outriders in igrate celotno igro – ali vsaj toliko, kolikor lahko iztisnete, preden se promocija zaključi ta četrtek, 23. junija – brezplačno na Steamu. Za čas dogodka velja tudi 45 % popust, ki zniža redno ceno igre z 39,99 € na 21,99 €.

Brezplačna promocija Outriders prihaja pred prvo večjo razširitvijo, Worldslayer, ki naj bi izšla prihodnji četrtek, 30. junija, na platformah PlayStation 4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S in PC. Obljublja nove funkcije, nova okolja, nove sovražnike, nove puške in novo opremo.


GHOSTWIRE: TOKYO igra za PS5

69,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno