Connect with us

Igre

Preizkušamo Call of Duty: Black Ops – Cold War

Published

on

Pozdravljeni pri recenziji 24. izdaje igre Call of Duty, tokrat z naslovom Black Ops – Cold War.
Predebatirali bomo enoigralsko kampanijo in večigralski način igranja, kot tudi Zombie mode ter podali ocene za vsak posamezen odsek!

Pozabljiva enoigralska kampanija

Vsi vemo, da je Treyarch sposoben narediti zelo dobro singleplayer kampanjo. Igre Call of Duty imajo v mojem gamerskem srcu posebno mesto. Zato bi načeloma lahko rekli, da so moja pričakovanja vsako leto visoka, ampak na žalost je zadnja singleplayer kampanja, ki me je navdušila, bila izdana davnega leta 2010. Govorim seveda o prvem naslovu Black Ops. Po tem sem bil leto za letom nad kampanjami razočaran in nisem bil edini. Kritike so bile vse glasnejše in Activisionov odgovor je bil, da enostavno preneha z razvijanjem singleplayer kampanj. No, so nas pa razveselili z novico, da jo v Black Ops – Cold War, dobimo! In zopet so moja pričakovanja bila velika, saj gre za Black Ops. Kaj preveč o zgodbi ne rabimo razpravljati, ker že sam naslov izda, da se gre za obdobje hladne vojne. Se pravi 80-ta, katera so pri Treyarchu dobro zajeli. Scene, v katerih se znajdemo, dajejo občutek, da smo v tem obdobju. Všeč so mi tudi liki, nekatere seveda že poznamo s prejšnjih Black Ops naslovov. In večino časa imam občutek, kot da gledam res dobro Netflix serijo o tem obdobju.

Obrazne mimike likov so odlične izpeljane, premiki ustnic, ko liki govorijo na zelo visokem nivoju in na splošno je grafično podoba zelo impresivna.

Je pa tempo igre v veliko misijah zelo počasen in kar nekaj misij lahko opraviš z minimalno streljanja, kar je po eni strani zanimivo, ampak ali je to res to, kar želim od Call of Duty igre? Na kratko, ne ni. Vsi igramo Call of Duty, ker je igranje super vojaka napeto in polno adrenalina. Kar resnično pogrešam pri tej kampanji je res ta občutek napetosti. Ko smo na primer obkoljeni in nimamo kam, pokličemo airstrike in imamo na ekranu eksplozije. Ko smo ujeti v jami in izgleda, da nas bodo obkolili, pride po nas helikopter, mi je manjkalo nekega občutka, da karkoli visi na kocki.

Je nekaj misij, kjer je resnično napeto ozračje in sem med igranjem bil na robu sedeža, ampak za visoko oceno je bilo tega premalo. Call of Duty igre so v meni skozi veliko naslovov vzbudile občutke prave borbenosti, da se res borim za nek cilj. Moja prva izkušnja prvoosebne streljačine je bil Call of Duty 2. Naj vam povem, še zdaj jo grem na vsake toliko časa igrati, ker so določene misije enostavno tako dobre. Igra ne potrebuje ogromnih eksplozij, ki bi nadomeščale smisel nevarnosti. Tudi kasnejši Call of Duty 4 je odlično peljal linijo med igranjem tihega operativcem in super vojaka. Da ne omenjam, kako je Black Ops zgodba bila odlično speljana. Še zdaj se spomnim misije pobega iz zapora.

Mislite, da se bom čez leto ali dve še spomnil preigravanja te Cold War kampanije? Iskreno ne. Šla bo v pozabo kot večina zadnjih naslovov Call of Duty, ker to tudi želijo. Želijo, da čim prej pozabiš zadnjega in kupiš novega. Singleplayer kampanja je cinematično na višjem nivoju kot njeni predhodniki, ker imam občutek, kot da gledam serijo ali dober film, ampak to ni edini občutek, ki ga želim imeti, kaj šele glavni. Premalo je akcije, da bi si enoigralska kampanja prislužila višjo oceno. Ne glede na vse je pa dovolj vrhuncev, da si enoigralska kampanja zasluži oceno 7 od 10.

Ampak mogoče se pa v multiplayerju skriva nekaj kar me bo prepričalo, da je to eden izmed boljših Call of Dutyjev.

Še več istega večigralstva

Call of Duty serija spada med arkadne streljačine in Cold War služi kot učbeniški primer tega žanra. Hiter tempo, hitro gibanje in orožja znotraj iste kategorije so vsa v veliki meri enaka. S tem mislim, da so vse puške približno enake, pištole približno enake itd. V igri imamo sistem napredovanja skozi range oziroma stopnje, kjer odklepamo dodatna orožja in potem znotraj tega še range samih pištol, kjer odklepamo nastavke za te pištole. To je sedaj že ustaljen sistem, s katerim nimam problemov. Daje nek smisel, da poleg tega, da se izboljšujemo s tem, ko igramo, tudi odklepamo nagrade in smo za naš čas nagrajeni. V enoigralski kampanji nisem govoril o mehaniki streljanja, ker je to bolj tema za večigralsko okolje in moram biti iskren. Vsako leto imam občutek, da se recoil na pištolah zmanjša. Vsaka pištola je v bistvu laser, ki bo streljala točno tja, kamor merimo brez kakršnega koli poskakovanja. To je sicer za igranje na konzoli, kjer recoil težje kontroliramo odlično, ker zmanjša težavnost igranja, ampak po mojem mnenju zmanjša vrednost igre.

Ampak ok, streljanje je takšno, zato ker so ciljna publika Activisiona igralci konzol in če sem iskren je igra še vedno zabavna. Če potrebujete zadoščeno dnevno dozo adrenalina vas bo ura večigralstva nasitila. Kjer pa igra mene najbolj razočara, je v dizajnu večigralskih map. Težava je v tem, da imamo na voljo ogromno načinov igranja: Team Deathmatch, Search & Destroy, VIP in še mnogo drugih, a ravno zaradi te raznolikosti, je težko kreirati mape, ki bodo ustrezale vsem načinom. Sem pa pričakoval, da se bodo vsaj potrudili. V zadnjih desetih letih lahko mirno rečem, da so to mape, ki so bile ustvarjene z najmanj navdiha in kreativnosti. Da se razume, niso vse slabe. Satellite, Moscow in Checkmate sem igral z veseljem, medtem ko sem drugim devetih izognil, če je to le bilo možno.

Na splošno je izkušnja v veliki meri ista kot vse ostale od leta 2010 naprej. Zelo malo inovacije in napredka v sistemu, ki je ustvarjen za igralce konzol in ne osebnih računalnikov. Kar mogoče moram omeniti je, da odkar sem dokončal s snemanjem recenzije se tudi nisem vrnil k igranju. Call of Duty mi ne ponuja istega občutka dosežka, tudi če sem v zmagovalni ekipi ali na vrhu lestvice, kot mi ga je 10-15 let nazaj.

Veliko iger ima ponavljajoči se način igranja, kjer cilj in stil igre ostajata enaka vsakič, ko se podamo v boj, ampak pri Call of Duty večigralstvu se ta gameplay ponavlja že skoraj 12 let. In iz vseh naštetih razlogov večigralskemu načinu višje ocene kot 6 od 10 ne morem podati.

Zombiji rešijo dan

Za mnoge je Zombie mode edini razlog zakaj sploh kupijo Black Ops naslove. Za razliko od večigralstva, Zombiji progresivno ponujajo težji izziv dlje kot igra gre. S tem, ko ubijamo Zombije prejemamo denar in si izboljšujemo orožja, da se lahko spopademo z močnejšimi in v večjem številu. Zombiji ponujajo zahteven način igranja, kjer je za izvrstne rezultate potrebna koordinacija med soigralci. Tega na žalost ne morem reči za večigralstvo. Zombiji tu služijo seveda kot dodatek in ne glavni fokus, ne glede na to, da veliko ljudi sploh kupi nov Call of Duty samo zaradi njega. Bi pa lagal, če bi rekel, da se nisem v igranju Zombijev zabaval vsaj toliko, če ne celo malce več kot pri igranju standardnih načinov. Zato Zombi načinu dajem oceno 7 od 10.

Sklepna misel

Black Ops Cold War nudi zelo malo inovacij v primerjavi z najboljšimi Call of Duty igrami. Igro bi bolje sprejel, če bi bil to DLC vreden 20€, ne pa svoj naslov. Je pa vseeno daleč od tega, da bi bil najslabši Call of Duty, spada nekje v sredino, kar pomeni, da bo šel v pozabo takoj, ko bo prišel napovednik za nov izid.

Igre

Clair Obscur: Expedition 33 v 33 dneh prodal 3,3 milijona izvodov

Published

on

Igra Clair Obscur: Expedition 33 je v pičlih 33 dneh dosegla izjemen prodajni mejnik – kar 3,3 milijona prodanih izvodov. Novico so razvijalci delili na uradnem profilu na omrežju X, kjer so zapisali:

»Pred 33 dnevi smo izdali Clair Obscur: Expedition 33. Od takrat smo prodali 3,3 milijona izvodov. Resno. Do danes. Tega si nismo mogli izmisliti.«

V objavi so se zahvalili vsem igralcem in pripisali: »Še eden v nizu neverjetnih trenutkov, ki jih je omogočila vaša podpora. Hvala VSEM. Jutri prihaja.« Da bi bila simbolika popolna, je bila objava deljena točno ob 15.03.

V naši recenziji igre je Rok zapisal:

»Clair Obscur: Expedition 33 je izjemen primer, kako lahko inovativni pristopi in predanost ustvarjalnosti pripeljejo do nepozabne igralne izkušnje. Z globoko zgodbo, kompleksnim bojnim sistemom in osupljivo vizualno predstavitvijo ji nominacija za igro leta ne uide. K temu še dodamo dostopno ceno in ravno pravšnji čas trajanja (sam sem potreboval za celotno izkušnjo nekje 30 ur – ne preveč, ne premalo) in mogoče imamo celo zmagovalca.«

Continue Reading

Igre

V galaksiji daleč, daleč stran Battlefront 2 podira rekorde pet let po izidu

Published

on

Igra Star Wars Battlefront 2 doživlja nepričakovan preporod, kakršnega v igričarski industriji redko vidimo. Če je še v začetku maja na platformi Steam beležila komaj tisoč dnevno aktivnih igralcev, se je številka ob prazniku dneva Vojne zvezd (May the 4th), izidu druge sezone serije Andor in sočasni tematski sezoni v igri Fortnite drastično povečala. Po nekaterih ocenah zdaj igra dosega od 80 do 90 tisoč aktivnih igralcev dnevno na vseh platformah.

Skok priljubljenosti se je začel sredi maja, ko je Battlefront 2 na Steamu presegel svoj rekord sočasnih igralcev izpred štirih let. Po podatkih SteamDB novi rekord ob času pisanja članka znaša 18.635 igralcev, kar je občuten preskok s prejšnjega vrha 10.489. Hkrati je igra na Twitchu dosegla tudi 10.934 sočasnih gledalcev v enem dnevu.

Čeprav Battlefront 2 že skoraj pet let ni prejel večjih posodobitev, njegovo ponovno rojstvo dokazuje, da franšiza Vojna zvezd ostaja trdno zasidrana v srcih igralcev, da je uspeh igre pogosto v njihovih rokah – in da dobra igra nikoli zares ne izgine. Vprašanje zdaj je, ali bo EA izkoristil priložnost in izdal še eno Star Wars igro?

Continue Reading

Igre

Epic Games Store ta teden podarja kar tri brezplačne igre

Published

on

Epic Games Store znova osrečuje igričare s svežim paketom brezplačnih iger — tokrat kar s tremi naslovi. V spletni trgovini Epic Games Store lahko zdaj brezplačno prevzamete igro Sifu, novo izdano Deliver At All Costs in retro akcijo Gigapocalypse. Čas za prevzem vseh treh iger se izteče 29. maja ob 17.00 (CET), ko bodo njihovo mesto prevzele nove brezplačne igre. Kot vedno velja, da za prevzem igre ni potrebnih dodatnih nakupov — ko jih enkrat dodate v svojo knjižnico, so vaše za vedno.

Deliver At All Costs, ki je izšel včeraj, je akcijska pustolovščina švedskega studia Far Out Games, pod okriljem Konamija. Igralci prevzamejo vlogo kurirja Winstona Greena, ki leta 1959 prevaža tovor skozi uničljivo okolje. Gigapocalypse, izdan leta 2022, je bočna igra v kateri kot ogromna pošast rušimo mesto. Zadnja na seznamu brezplačnih iger pa je še pretepačina Sifu.

V naši recenziji stilizirane akcijske igre je Žiga zapisal:

“Igra definitivno vredna nakupa, ampak zna biti frustrirajoča. V meni je vzbudila toliko večje zadovoljstvo, ko mi je končno uspelo dokazati samemu sebi, da še nisem za v koš.”

Sifu naj bi dobil tudi filmsko priredbo, ki jo pripravlja režiser John Wicka, Chad Stahelski. Kratek film na temo igre pa je na voljo za ogled na spletu v Amazonovi antologiji Secret Level.

Continue Reading

Igre

Fortnite se po petih letih vrača na iOS v ZDA

Published

on

Po petletni odsotnosti se je Fortnite končno vrnil v ameriški App Store na napravah iOS. Sodišče je podjetju Apple odredilo, naj igro znova omogoči v trgovini, kar pomeni pomemben preobrat v dolgoletnem sporu z Epic Games.

Epic je novico na spletu delil z objavo:

“Fortnite je NAZAJ v App Storu v ZDA za iPhone in iPad… ter na Epic Games Store in AltStore v EU! Kmalu bo viden tudi v iskalniku!”

Izvršni direktor Epica Tim Sweeney je na omrežju X zapisal: »Spet smo nazaj.«

Spor sega v leto 2020, ko je Apple igro odstranil iz trgovine, potem ko je Epic zaobšel Applove provizije pri plačilih. Sodnica Yvonne Gonzalez Rogers je ta teden Apple opozorila, da krši sodno odredbo iz leta 2021, ki dovoljuje zunanje plačilne metode.

Apple je nato moral Fortnite znova omogočiti v App Storu. Nova različica igre vključuje zunanje načine plačila in spodbuja igralce, naj nakupe opravijo neposredno prek Epica, izven Applovega sistema.

Vir.

Continue Reading

Igre

Helldivers 2: posodobitev Heart of Democracy prinaša bitko na ulice Super Zemlje

Published

on

Nova velika posodobitev igre Helldivers 2, imenovana Heart of Democracy, je zdaj na voljo in z njo se boj seli naravnost na domači teren – ulice Super Zemlje.

Igralcem nasprotna frakcija Illuminate je prebila obrambo in napadla urbano središče planeta, igralci pa morajo braniti civiliste in aktivirati planetarne obrambne sisteme, vse v kaotičnem okolju med nebotičniki in ruševinami nekdaj mirnega sveta.

Nova misija zahteva zavzet boj za vsako ulico, saj bodo igralci v realnem času izgubljali in osvajali ozemlja, odvisno od uspešnosti misij. S posodobitvijo se bodo pojavili novi tipi enot, kot sta Crescent Overseer in Fleshmob, zato bo nujna uporaba sveže uvedenih možnosti za prilagajanje orožij.

V pomoč bodo tudi enote SEAF, ki se lahko pridružijo boju in pomagajo pri obrambi demokracije. A previdno – civilisti še vedno tavajo po območju spopadov, in vsako izgubljeno nedolžno življenje bo prineslo kazen.

Heart of Democracy je zdaj na voljo za vse igralce na platformah PlayStation 5 in PC.

Vir.

Continue Reading

Igre

Naslednik kultne igre Undertale bo omogočal brezplačno nadgradnjo

Published

on

Toby Fox, ustvarjalec priljubljene igre Undertale, je potrdil, da bodo prva štiri poglavja plačljive različice njene naslednice Deltarune izšla 5. junija 2025 za Nintendo Switch, Switch 2, PlayStation 4, PlayStation 5, PC in Mac. Paket bo vseboval že prej brezplačno dostopni poglavji 1 in 2 ter novi poglavji 3 in 4.

Pomembna novost te izdaje je podpora za funkcijo »cross-buy«. To pomeni, da bodo igralci, ki bodo kupili igro na Nintendo Switchu, lahko brezplačno dostopali tudi do različice za Switch 2 – in obratno, če bodo uporabljali isti Nintendo račun. Enako velja za PlayStation. Nakup na PS4 omogoča brezplačen dostop do PS5 različice. Izjema je Japonska, kjer zakonodaja zahteva simbolično doplačilo.

Igra bo izšla 5. junija ob polnoči po japonskem času, skladno z izidom konzole Nintendo Switch 2. V Sloveniji bo igra na voljo že 4. junija ob 17. uri po srednjeevropskem času.

Čeprav bo začetna izdaja obsegala štiri poglavja, jih Fox načrtuje sedem. Preostala poglavja bodo na voljo kot brezplačne posodobitve.Deltarune je duhovni naslednik kultne uspešnice Undertale, ki združuje RPG mehanike, edinstven humor ter možnost miroljubnega reševanja konfliktov. Raznoliki liki, izvirna glasba in posebna estetika so kmalu po izidu igre leta 2015 ustvarili pravo subkulturo na spletu.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Priljubljeno