fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo Call of Duty: Black Ops – Cold War

Blaž Cilenšek

Published

on

Pozdravljeni pri recenziji 24. izdaje igre Call of Duty, tokrat z naslovom Black Ops – Cold War.
Predebatirali bomo enoigralsko kampanijo in večigralski način igranja, kot tudi Zombie mode ter podali ocene za vsak posamezen odsek!

Pozabljiva enoigralska kampanija

Vsi vemo, da je Treyarch sposoben narediti zelo dobro singleplayer kampanjo. Igre Call of Duty imajo v mojem gamerskem srcu posebno mesto. Zato bi načeloma lahko rekli, da so moja pričakovanja vsako leto visoka, ampak na žalost je zadnja singleplayer kampanja, ki me je navdušila, bila izdana davnega leta 2010. Govorim seveda o prvem naslovu Black Ops. Po tem sem bil leto za letom nad kampanjami razočaran in nisem bil edini. Kritike so bile vse glasnejše in Activisionov odgovor je bil, da enostavno preneha z razvijanjem singleplayer kampanj. No, so nas pa razveselili z novico, da jo v Black Ops – Cold War, dobimo! In zopet so moja pričakovanja bila velika, saj gre za Black Ops. Kaj preveč o zgodbi ne rabimo razpravljati, ker že sam naslov izda, da se gre za obdobje hladne vojne. Se pravi 80-ta, katera so pri Treyarchu dobro zajeli. Scene, v katerih se znajdemo, dajejo občutek, da smo v tem obdobju. Všeč so mi tudi liki, nekatere seveda že poznamo s prejšnjih Black Ops naslovov. In večino časa imam občutek, kot da gledam res dobro Netflix serijo o tem obdobju.

Obrazne mimike likov so odlične izpeljane, premiki ustnic, ko liki govorijo na zelo visokem nivoju in na splošno je grafično podoba zelo impresivna.

Je pa tempo igre v veliko misijah zelo počasen in kar nekaj misij lahko opraviš z minimalno streljanja, kar je po eni strani zanimivo, ampak ali je to res to, kar želim od Call of Duty igre? Na kratko, ne ni. Vsi igramo Call of Duty, ker je igranje super vojaka napeto in polno adrenalina. Kar resnično pogrešam pri tej kampanji je res ta občutek napetosti. Ko smo na primer obkoljeni in nimamo kam, pokličemo airstrike in imamo na ekranu eksplozije. Ko smo ujeti v jami in izgleda, da nas bodo obkolili, pride po nas helikopter, mi je manjkalo nekega občutka, da karkoli visi na kocki.

Je nekaj misij, kjer je resnično napeto ozračje in sem med igranjem bil na robu sedeža, ampak za visoko oceno je bilo tega premalo. Call of Duty igre so v meni skozi veliko naslovov vzbudile občutke prave borbenosti, da se res borim za nek cilj. Moja prva izkušnja prvoosebne streljačine je bil Call of Duty 2. Naj vam povem, še zdaj jo grem na vsake toliko časa igrati, ker so določene misije enostavno tako dobre. Igra ne potrebuje ogromnih eksplozij, ki bi nadomeščale smisel nevarnosti. Tudi kasnejši Call of Duty 4 je odlično peljal linijo med igranjem tihega operativcem in super vojaka. Da ne omenjam, kako je Black Ops zgodba bila odlično speljana. Še zdaj se spomnim misije pobega iz zapora.

Mislite, da se bom čez leto ali dve še spomnil preigravanja te Cold War kampanije? Iskreno ne. Šla bo v pozabo kot večina zadnjih naslovov Call of Duty, ker to tudi želijo. Želijo, da čim prej pozabiš zadnjega in kupiš novega. Singleplayer kampanja je cinematično na višjem nivoju kot njeni predhodniki, ker imam občutek, kot da gledam serijo ali dober film, ampak to ni edini občutek, ki ga želim imeti, kaj šele glavni. Premalo je akcije, da bi si enoigralska kampanja prislužila višjo oceno. Ne glede na vse je pa dovolj vrhuncev, da si enoigralska kampanja zasluži oceno 7 od 10.

Ampak mogoče se pa v multiplayerju skriva nekaj kar me bo prepričalo, da je to eden izmed boljših Call of Dutyjev.

Še več istega večigralstva

Call of Duty serija spada med arkadne streljačine in Cold War služi kot učbeniški primer tega žanra. Hiter tempo, hitro gibanje in orožja znotraj iste kategorije so vsa v veliki meri enaka. S tem mislim, da so vse puške približno enake, pištole približno enake itd. V igri imamo sistem napredovanja skozi range oziroma stopnje, kjer odklepamo dodatna orožja in potem znotraj tega še range samih pištol, kjer odklepamo nastavke za te pištole. To je sedaj že ustaljen sistem, s katerim nimam problemov. Daje nek smisel, da poleg tega, da se izboljšujemo s tem, ko igramo, tudi odklepamo nagrade in smo za naš čas nagrajeni. V enoigralski kampanji nisem govoril o mehaniki streljanja, ker je to bolj tema za večigralsko okolje in moram biti iskren. Vsako leto imam občutek, da se recoil na pištolah zmanjša. Vsaka pištola je v bistvu laser, ki bo streljala točno tja, kamor merimo brez kakršnega koli poskakovanja. To je sicer za igranje na konzoli, kjer recoil težje kontroliramo odlično, ker zmanjša težavnost igranja, ampak po mojem mnenju zmanjša vrednost igre.

Ampak ok, streljanje je takšno, zato ker so ciljna publika Activisiona igralci konzol in če sem iskren je igra še vedno zabavna. Če potrebujete zadoščeno dnevno dozo adrenalina vas bo ura večigralstva nasitila. Kjer pa igra mene najbolj razočara, je v dizajnu večigralskih map. Težava je v tem, da imamo na voljo ogromno načinov igranja: Team Deathmatch, Search & Destroy, VIP in še mnogo drugih, a ravno zaradi te raznolikosti, je težko kreirati mape, ki bodo ustrezale vsem načinom. Sem pa pričakoval, da se bodo vsaj potrudili. V zadnjih desetih letih lahko mirno rečem, da so to mape, ki so bile ustvarjene z najmanj navdiha in kreativnosti. Da se razume, niso vse slabe. Satellite, Moscow in Checkmate sem igral z veseljem, medtem ko sem drugim devetih izognil, če je to le bilo možno.

Na splošno je izkušnja v veliki meri ista kot vse ostale od leta 2010 naprej. Zelo malo inovacije in napredka v sistemu, ki je ustvarjen za igralce konzol in ne osebnih računalnikov. Kar mogoče moram omeniti je, da odkar sem dokončal s snemanjem recenzije se tudi nisem vrnil k igranju. Call of Duty mi ne ponuja istega občutka dosežka, tudi če sem v zmagovalni ekipi ali na vrhu lestvice, kot mi ga je 10-15 let nazaj.

Veliko iger ima ponavljajoči se način igranja, kjer cilj in stil igre ostajata enaka vsakič, ko se podamo v boj, ampak pri Call of Duty večigralstvu se ta gameplay ponavlja že skoraj 12 let. In iz vseh naštetih razlogov večigralskemu načinu višje ocene kot 6 od 10 ne morem podati.

Zombiji rešijo dan

Za mnoge je Zombie mode edini razlog zakaj sploh kupijo Black Ops naslove. Za razliko od večigralstva, Zombiji progresivno ponujajo težji izziv dlje kot igra gre. S tem, ko ubijamo Zombije prejemamo denar in si izboljšujemo orožja, da se lahko spopademo z močnejšimi in v večjem številu. Zombiji ponujajo zahteven način igranja, kjer je za izvrstne rezultate potrebna koordinacija med soigralci. Tega na žalost ne morem reči za večigralstvo. Zombiji tu služijo seveda kot dodatek in ne glavni fokus, ne glede na to, da veliko ljudi sploh kupi nov Call of Duty samo zaradi njega. Bi pa lagal, če bi rekel, da se nisem v igranju Zombijev zabaval vsaj toliko, če ne celo malce več kot pri igranju standardnih načinov. Zato Zombi načinu dajem oceno 7 od 10.

Sklepna misel

Black Ops Cold War nudi zelo malo inovacij v primerjavi z najboljšimi Call of Duty igrami. Igro bi bolje sprejel, če bi bil to DLC vreden 20€, ne pa svoj naslov. Je pa vseeno daleč od tega, da bi bil najslabši Call of Duty, spada nekje v sredino, kar pomeni, da bo šel v pozabo takoj, ko bo prišel napovednik za nov izid.

Igre

Končno razkrita skrivnost Cyberpunk 2077 spanca

Alja Šavle

Published

on

O težavah, ki jih ima Cyberpunk 2077 smo že veliko povedali, a presenetljivo, hrošči in napake igralcev ne motijo toliko kot ena specifična animacija. Spanje v postelji.

V Cyberpunk 2077 igralci prevzemajo vlogo osebe poznane samo s psevdonimom V. Po prologu v igro, V začne najemati stanovanje, ki se nahaja v megagradnji v podokrožju Little China okrožja v Night Cityju.

Stanovanje izpolnjuje določene mehanske funkcije v igri, kot so prebiranje elektronske pošte in shranjevanje predmetov. Poleg tega pa lahko igralci prespijo določen del dneva ali noči, tako da interagirajo s posteljo. In tukaj nastane problem, saj je način, kako se V spravi v posteljo … nenavaden.

Ker se igra odvija v prvi osebi je težko razumeti, kaj se z modeloma igralčevega lika dogaja, jasno je samo to, da se lik se na posteljo uleže s strani ter da spi pravokotno na vzglavnik. 

Zahvaljujoč modu, ki igri doda tretjeosebni pogled, pa se je največja skrivnost igre končno razrešila: V res spi pravokotno na posteljo in z nogami binglja čez rob.

V komentarjih Reddit objave, ki razkriva skrivnost, je uporabnik RalphDamiani posebnost razložil tako:

“Zdi se, da je to stranski učinek dolge produkcije. Uganil bom. Animacija v ležečem položaju je bila narejena zato, da se lahko igralec ne posteljo uleže iz spodnje strani, kar deluje skoraj za vsako posteljo v igri.

Kdo je naredil animacijo najverjetneje ni nikoli videl postavitve V-jevega stanovanja. Animacija je lahko nastala leta, preden je bilo V-jevo stanovanje sploh zasnovano.”


Vroča ponudba za gamerje

CYBERPUNK 2077 PC

59,99 €

Continue Reading

Igre

Zadnji napovednik za Persona 5 Strikers

Alja Šavle

Published

on

Fantomski tatovi se vračajo. Persona 5 Strikers izide 23. februarja za PlayStation 4, Nintendo Switch in Steam!

Persona 5 Strikers nas ponovno postavi v vlogo Jokerja, ki se po krajši odsotnosti spet vrne v Tokio. Njegove plane, da bi s prijatelji užival v poletnih počitnicah, sprevrže nova grožnja. Lokalna zvezdnica Alice krade želje ljudi, da bi zaslovela v resničnem svetu. Ekipa Fantomskih tatov tako poskuša osvoboditi Tokio, njihova nova naloga pa jih popelje tudi na druge konce Japonske.

Novi Persona spin-off nadaljuje dogajanje igre Persona 5 (spremembe in liki, ki jih je prinesla Persona 5 Royal verzija niso upoštevani), vendar ne na način, ki smo ga vajeni. Osnovna mehanika Strikers igre je nekoliko drugačna od klasične potezne izkušnje. Omega Force v partnerstvo vnaša borbeni sistem Dynasty Warriors, ki igro spremeni v mešanico med Final Fantasy 7 Remake in Monster Hunter World borb.

Največja razlika, ki jo bodo Persona veterani še posebej veseli, je možnost počivanja med raziskovanjem meta sveta. Persona 5 Strikers dopušča vstopanje in izstopanje iz ječe večkrat na dan, kar dopušča likom, da si hitro odpočijejo in popolnoma napolnijo svoje HP in SP točke.


Vroča ponudba za gamerje

CATHERINE: FULL BODY NINTENDO SWITCH

39,99 €

Continue Reading

Igre

Star Wars novosti na obzorju

Alja Šavle

Published

on

V začetku tega tedna je Lucasfilm Games postal uradna identiteta vseh igralnih naslovov podjetja Lucasfilm, sedaj napovedujejo že novo partnerstvo.

Po skoraj osem letih ekskluzivnosti bo naslednjo Star Wars igro izdelalo podjetje zunaj EA. Za pripravo nove odprtosvetne igre v seriji je bil namreč izbran Ubisoft. V pripravi je tudi nova igra Indiana Jones, ki jo bo razvil Bethesda Game Studios.

EA je vedno bil in bo še naprej zelo strateški in pomemben partner,” je za WIRED povedal Sean Shoptaw, višji podpredsednik Global Games in Interactive Experiences v Disneyju. “Toda zdelo se nam je, da je prostor tudi za druge.”

K temu tiskovni predstavnik EA dodaja še: »Ponosni smo na naše dolgoletno sodelovanje z Lucasfilm Games, ki bo trajalo še prihodnja leta. Naše nadarjene ekipe so ustvarile nekaj najuspešnejših iger v zgodovini franšize Vojna zvezd, med drugim Star Wars Jedi: Fallen Order, Star Wars: Battlefront in Battlefront II, Star Wars: Galaxy of Heroes in Star Wars: Squadrons. Obožujemo Vojno zvezd in se veselimo ustvarjanja še bolj razburljivih izkušenj, v katerih bodo igralci lahko uživali.”

V kolikor vas zanima, kako si je vesoljsko bojno fantazijo zamislil EA, si lahko do naslednjega četrtka brezplačno prenesete STAR WARS™ Battlefront™ II: Celebration Edition, ki bo na voljo ves teden v Epic Games Store trgovini.


Vroča ponudba za gamerje

FUNKO POP STAR WARS: CLONE WARS – GAR SAXON figura

14,99 €

Continue Reading

Igre

Napovedan vsebinski program za 25. obletnico Pokémonov

Alja Šavle

Published

on

Pokémon franšiza praznuje 25 let. Napovedan je pester celoletni program.

Glasba, dogodivščine in karte. Letošnje leto krasijo Pokémon barve in vsebina. Da bi obeležili 25 obletnico žepnih pošasti se je krovno podjetje Pokémon Company International združilo z Universal Music Group.

Na seznamu pevcev, ki bodo Pokémon navdušencem pričarali električno vzdušje je tudi Katy Perry, ki tako povzema svoj odnos s franšizo:

»Pokémon je v mojem življenju stalnica, od igranja prvih video iger na mojem Game Boyu, do izmenjave Pokémon kart med malico, do lovljenja Pokémonov po ulicah s Pokémon GO. Na svoji turneji sem celo obiskala Pokémon kavarno na Japonskem! V čast mi je, da sem bila izbrana, da pomagam pri praznovanju franšize, ki mi je v zadnjih 25 letih prinesla toliko veselja in da lahko gledam, kako se razvija in prinaša električno veselje otrokom v mojem življenju in po vsem svetu.”

Poleg glasbe bo letošnje leto prineslo še novosti za Pokémon animacijo, Pokémon video igre, mobilne igre (vključno s Pokémon GO in Pokémon Masters EX), igro s kartami, igrače in še več. Od danes naprej lahko Pokémon ljubitelji obiščejo novo spletno mesto, ki bo služilo kot središče za te in vse ostale dejavnosti, ki bodo napovedane skozi vse leto.


Vroča ponudba za gamerje

POKEMON LET’S GO: EEVEE NINTENDO SWITCH

59,99 €

Continue Reading

Igre

Hogwarts Legacy prihaja komaj 2022

Alja Šavle

Published

on

Hogwarts Legacy, akcijska pustolovščina postavljena v svetu Harryja Potterja, bo izšla komaj 2022.

Igro izdaja založba Portkey Games (v lasti Warner Bros. Interactive Entertainment), ki je mobilnim uporabnikom do sedaj postregla že z RPG igro Harry Potter: Hogwarts Mystery (2018) ter Niantic AR igro Harry Potter: Wizards Unite (2019), lani pa se je seznamu pridružil še čarovniški klon igre Bejeweled — Harry Potter: Puzzles & Spells (2020), ki ga je razvila Zynga.

Hogwarts Legacy je enoigralski akcijski odprtosvetni RPG, ki se odvija v čarovniškem svetu 19. stoletja. Igralci bodo kot učenci na Bradavičarki doživljali nenapisane zgodbe in se odpravili na nevarno pot, da odkrijejo skrito resnico čarovniškega sveta.

Igra Hogwarts Legacy postavlja igralce v središče pustolovščine in popotovanja, da uresničijo svoje čarovniške sanje. Razvijali bodo sposobnosti svojih likov, obvladali močne uroke, izpopolnili bojne spretnosti in izbrali spremljevalce, ki jim bodo pomagali, da se soočijo s smrtonosnimi sovražniki. 

Hogwarts Legacy prihaja za vse platforme in zadnjo generacijo konzol.


Vroča ponudba za gamerje

FUNKO POP HARRY POTTER: HOLIDAY – HAGRID

24,99 €

Continue Reading

Igre

CD PROJEKT objavil opravičilo

Alja Šavle

Published

on

Marcin Iwiński, soustanovitelj razvijalca video iger CD PROJEKT, se je opravičil.

YouTube kanal Cyberpunk 2077 je včeraj objavil posnetek o tem, kako so izgledali zadnji dnevi pred izidom Cyberpunka 2077. V njem Marcin Iwiński pojasni pogled studia na razvoj verzije igre za konzole stare generacije.

Na uradni strani Cyberpunka 2077 je ekipa objavila tudi pisno opravičilo:

“Zavezani smo k odpravljanju napak in zrušitev in bomo še naprej delali in izboljševali igro s prihodnjimi posodobitvami, da boste lahko [igralci] uživali v igri ne glede na platformo.”

Opravičilu sledi YouTube posnetek in časovnica, ki bolje prikaže kdaj bosta prišla naslednja dva večja popravka (patch 1.1 in 1.2), brezplačne razširitve igre in seveda nadgradnja za konzole nove generacije.

Izjava vsebuje tudi odgovore na pogosta vprašanja in povezavo do uradnega foruma, za nadaljevanje diskusije.

CD PROJEKT si je s svojim delom priboril neverjetno zvesto občinstvo, ki si ga ne želi razočarati. Le čas lahko pokaže ali bo tudi Cyberpunk 2077 v prihodnosti deležen enakega kultnega statusa kot zimzeleni Witcher 3.


Vroča ponudba za gamerje

CYBERPUNK 2077 COLLECTOR’S EDITION PS4

259,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno