fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo Call of Duty: Black Ops – Cold War

Blaž Cilenšek

Published

on

Pozdravljeni pri recenziji 24. izdaje igre Call of Duty, tokrat z naslovom Black Ops – Cold War.
Predebatirali bomo enoigralsko kampanijo in večigralski način igranja, kot tudi Zombie mode ter podali ocene za vsak posamezen odsek!

Pozabljiva enoigralska kampanija

Vsi vemo, da je Treyarch sposoben narediti zelo dobro singleplayer kampanjo. Igre Call of Duty imajo v mojem gamerskem srcu posebno mesto. Zato bi načeloma lahko rekli, da so moja pričakovanja vsako leto visoka, ampak na žalost je zadnja singleplayer kampanja, ki me je navdušila, bila izdana davnega leta 2010. Govorim seveda o prvem naslovu Black Ops. Po tem sem bil leto za letom nad kampanjami razočaran in nisem bil edini. Kritike so bile vse glasnejše in Activisionov odgovor je bil, da enostavno preneha z razvijanjem singleplayer kampanj. No, so nas pa razveselili z novico, da jo v Black Ops – Cold War, dobimo! In zopet so moja pričakovanja bila velika, saj gre za Black Ops. Kaj preveč o zgodbi ne rabimo razpravljati, ker že sam naslov izda, da se gre za obdobje hladne vojne. Se pravi 80-ta, katera so pri Treyarchu dobro zajeli. Scene, v katerih se znajdemo, dajejo občutek, da smo v tem obdobju. Všeč so mi tudi liki, nekatere seveda že poznamo s prejšnjih Black Ops naslovov. In večino časa imam občutek, kot da gledam res dobro Netflix serijo o tem obdobju.

Obrazne mimike likov so odlične izpeljane, premiki ustnic, ko liki govorijo na zelo visokem nivoju in na splošno je grafično podoba zelo impresivna.

Je pa tempo igre v veliko misijah zelo počasen in kar nekaj misij lahko opraviš z minimalno streljanja, kar je po eni strani zanimivo, ampak ali je to res to, kar želim od Call of Duty igre? Na kratko, ne ni. Vsi igramo Call of Duty, ker je igranje super vojaka napeto in polno adrenalina. Kar resnično pogrešam pri tej kampanji je res ta občutek napetosti. Ko smo na primer obkoljeni in nimamo kam, pokličemo airstrike in imamo na ekranu eksplozije. Ko smo ujeti v jami in izgleda, da nas bodo obkolili, pride po nas helikopter, mi je manjkalo nekega občutka, da karkoli visi na kocki.

Je nekaj misij, kjer je resnično napeto ozračje in sem med igranjem bil na robu sedeža, ampak za visoko oceno je bilo tega premalo. Call of Duty igre so v meni skozi veliko naslovov vzbudile občutke prave borbenosti, da se res borim za nek cilj. Moja prva izkušnja prvoosebne streljačine je bil Call of Duty 2. Naj vam povem, še zdaj jo grem na vsake toliko časa igrati, ker so določene misije enostavno tako dobre. Igra ne potrebuje ogromnih eksplozij, ki bi nadomeščale smisel nevarnosti. Tudi kasnejši Call of Duty 4 je odlično peljal linijo med igranjem tihega operativcem in super vojaka. Da ne omenjam, kako je Black Ops zgodba bila odlično speljana. Še zdaj se spomnim misije pobega iz zapora.

Mislite, da se bom čez leto ali dve še spomnil preigravanja te Cold War kampanije? Iskreno ne. Šla bo v pozabo kot večina zadnjih naslovov Call of Duty, ker to tudi želijo. Želijo, da čim prej pozabiš zadnjega in kupiš novega. Singleplayer kampanja je cinematično na višjem nivoju kot njeni predhodniki, ker imam občutek, kot da gledam serijo ali dober film, ampak to ni edini občutek, ki ga želim imeti, kaj šele glavni. Premalo je akcije, da bi si enoigralska kampanja prislužila višjo oceno. Ne glede na vse je pa dovolj vrhuncev, da si enoigralska kampanja zasluži oceno 7 od 10.

Ampak mogoče se pa v multiplayerju skriva nekaj kar me bo prepričalo, da je to eden izmed boljših Call of Dutyjev.

Še več istega večigralstva

Call of Duty serija spada med arkadne streljačine in Cold War služi kot učbeniški primer tega žanra. Hiter tempo, hitro gibanje in orožja znotraj iste kategorije so vsa v veliki meri enaka. S tem mislim, da so vse puške približno enake, pištole približno enake itd. V igri imamo sistem napredovanja skozi range oziroma stopnje, kjer odklepamo dodatna orožja in potem znotraj tega še range samih pištol, kjer odklepamo nastavke za te pištole. To je sedaj že ustaljen sistem, s katerim nimam problemov. Daje nek smisel, da poleg tega, da se izboljšujemo s tem, ko igramo, tudi odklepamo nagrade in smo za naš čas nagrajeni. V enoigralski kampanji nisem govoril o mehaniki streljanja, ker je to bolj tema za večigralsko okolje in moram biti iskren. Vsako leto imam občutek, da se recoil na pištolah zmanjša. Vsaka pištola je v bistvu laser, ki bo streljala točno tja, kamor merimo brez kakršnega koli poskakovanja. To je sicer za igranje na konzoli, kjer recoil težje kontroliramo odlično, ker zmanjša težavnost igranja, ampak po mojem mnenju zmanjša vrednost igre.

Ampak ok, streljanje je takšno, zato ker so ciljna publika Activisiona igralci konzol in če sem iskren je igra še vedno zabavna. Če potrebujete zadoščeno dnevno dozo adrenalina vas bo ura večigralstva nasitila. Kjer pa igra mene najbolj razočara, je v dizajnu večigralskih map. Težava je v tem, da imamo na voljo ogromno načinov igranja: Team Deathmatch, Search & Destroy, VIP in še mnogo drugih, a ravno zaradi te raznolikosti, je težko kreirati mape, ki bodo ustrezale vsem načinom. Sem pa pričakoval, da se bodo vsaj potrudili. V zadnjih desetih letih lahko mirno rečem, da so to mape, ki so bile ustvarjene z najmanj navdiha in kreativnosti. Da se razume, niso vse slabe. Satellite, Moscow in Checkmate sem igral z veseljem, medtem ko sem drugim devetih izognil, če je to le bilo možno.

Na splošno je izkušnja v veliki meri ista kot vse ostale od leta 2010 naprej. Zelo malo inovacije in napredka v sistemu, ki je ustvarjen za igralce konzol in ne osebnih računalnikov. Kar mogoče moram omeniti je, da odkar sem dokončal s snemanjem recenzije se tudi nisem vrnil k igranju. Call of Duty mi ne ponuja istega občutka dosežka, tudi če sem v zmagovalni ekipi ali na vrhu lestvice, kot mi ga je 10-15 let nazaj.

Veliko iger ima ponavljajoči se način igranja, kjer cilj in stil igre ostajata enaka vsakič, ko se podamo v boj, ampak pri Call of Duty večigralstvu se ta gameplay ponavlja že skoraj 12 let. In iz vseh naštetih razlogov večigralskemu načinu višje ocene kot 6 od 10 ne morem podati.

Zombiji rešijo dan

Za mnoge je Zombie mode edini razlog zakaj sploh kupijo Black Ops naslove. Za razliko od večigralstva, Zombiji progresivno ponujajo težji izziv dlje kot igra gre. S tem, ko ubijamo Zombije prejemamo denar in si izboljšujemo orožja, da se lahko spopademo z močnejšimi in v večjem številu. Zombiji ponujajo zahteven način igranja, kjer je za izvrstne rezultate potrebna koordinacija med soigralci. Tega na žalost ne morem reči za večigralstvo. Zombiji tu služijo seveda kot dodatek in ne glavni fokus, ne glede na to, da veliko ljudi sploh kupi nov Call of Duty samo zaradi njega. Bi pa lagal, če bi rekel, da se nisem v igranju Zombijev zabaval vsaj toliko, če ne celo malce več kot pri igranju standardnih načinov. Zato Zombi načinu dajem oceno 7 od 10.

Sklepna misel

Black Ops Cold War nudi zelo malo inovacij v primerjavi z najboljšimi Call of Duty igrami. Igro bi bolje sprejel, če bi bil to DLC vreden 20€, ne pa svoj naslov. Je pa vseeno daleč od tega, da bi bil najslabši Call of Duty, spada nekje v sredino, kar pomeni, da bo šel v pozabo takoj, ko bo prišel napovednik za nov izid.

Igre

Valvov Portal 2 praznuje 10. obletnico

Alja Šavle

Published

on

Nadaljevanje ikonične miselne igre s portali danes praznuje 10. bletnico izida. Ob posebni priložnosti je skupnost pripravila nov brezplačni dodatek, ki igri doda 25 novih ugank in četrto dimenzijo.

Portal Reloaded je brezplačni mod za igro Portal 2. Skupnost navdušencev je k osnovnim konceptom igranja s prostorskimi portali dodala še uporabo tretjega portala, ki omogoča potovanje med dvema različnima časovnicama oz. sedanjostjo in prihodnostjo. Razmišljanje v štirih razsežnostih je ključnega pomena za reševanje 25 povsem novih miselnih ugank.

Mod je namenjen praznovanju vseh dosežkov franšize in ambicioznemu poskusu, da koncepte osnove igre potisne še dlje. Poleg novih ugank mod vključuje še popolnoma novo govorjeno besedilo, novo glasbo in nove mehanike za reševanje ugank.

Mod je že na voljo v Steam Workshopu. Za igranje potrebujete le kopijo Portal 2 igre.


PORTAL KNIGHTS PS4

14,99 €

Continue Reading

Igre

Street Fighter V pomladna posodobitev prinaša nove like

Alja Šavle

Published

on

Od jutri lahko v Street Fighter V igrate novega lika – Rose italijansko vedeževalko, ki vihti skrivnostno obliko energije, znano kot Soul Power. Ta poteza omogoča Rose, da izvleče tarok karto, da se bodisi izboljša svoje sposobnosti ali oslabi nasprotnike.

Rose se bo prihajajoči ponedeljek končno pridružila izbirnemu zaslonu Street Fighter 5. Njena predstavitev je bila ta vikend predvajana med uradnim napovednikom likov na spletnem kvalifikacijskem turnirju Capcom Pro Tour na Japonskem.

Skupaj z Rose je bil predstavljen tudi nov lik Oro, posvečen pa je bil tudi poseben pogled na četrtega lika, Akiro. Po vrnitvi iz igre Street Fighter III, Oro prihaja opremljen s svojim klasičnim naborom napadov skupaj s peščico novih. Ohrani celo svoj enoročni bojni slog. V nasprotju s SFIII, kjer si je zapečatil eno roko, pa v SF5 med bojem drži svojega novega ljubljenčka – želvo.

Razvojna ekipa se je v predstavitev nazadnje smuknila še nekaj nedokončanih posnetkov novinke SFV Akire Kazama. Še več informacij o Oroju, Akiri in petem skrivnostnem liku prihaja kmalu. Rose bo na voljo za igranje že 19. aprila.


STREET FIGHTER V – CHAMPION EDITION PS4

19,99 €

Continue Reading

Igre

Path of Exile igralci ogorčeni

Alja Šavle

Published

on

Včeraj ponoči je priljubljeni brezplačni RPG izdal svojo najnovejšo razširitev Path of Exile: Ultimatum, v kateri se morajo igralci preizkusiti v kaosu in se odločiti, ali bodo tvegali vse za neizmerno moč. A stvari se niso odvile kot po planu.

Nekaj minut po lansiranju Ultimatuma so se prvi igralci že oglasili na Redditu. Čakalna vrsta za v server je bila nemogoče dolga. Še več, PoE navdušenci so hitro ugotovili, da streamerji niso bili deležni teh težav.

“Vsi smo nekoliko ogorčeni nad dejstvom, da se je [razvijalec] GGG odločil, da bo streamerjem dal prednost pred običajnimi igralci, saj mnoge od nas DC-ja ob prijavi. Osebno sem zelo jezen zaradi dvojnega standarda,” je zapisal Reddit uporabnik businessmanALEX.

“Ne krivim streamerjev – krivim GGG,” nadaljuje uporabnik. “Razumem. S poslovnega stališča, ni dobro, če bi več kot 100.000 ljudi gledalo samo prijavni zaslon (kar je skupna gledanost vseh velikih streamerjev, ki so preskočili vrsto). Istočasno pa menim, da je to pljunek v obraz preostali skupnosti, ki bo zgolj zanetil ogenj proti streamerjem – dvomim, da se jih je večina hotela spoprijeti s chatom polnim jeznih ljudi.”

Chris Wilson, PoE designer je tudi sam na Redditu objavil obsežen prispevek, v katerem naslovi težave, s katerimi so se srečevali tekom zagona nove razširitve. Težava je nastala zaradi migracije likov, ki bi se morala zgoditi postopoma, a se je zaradi “človeške napake” sprožila na dan izida, kar je upočasnilo vpisovanje v strežnike za dve uri. Kot začasno rešitev so razvijalci izključili migracijo.

“To je rešilo težavo s hitrostjo čakalne vrste za približno eno uro. Takrat je strežnik nehal delati in odvrgel večino igralcev, nato pa to nadaljevalo približno vsakih deset minut do konca dneva,” je povedal Wilson.

A igralce je razjezilo nekaj drugega. Dokler oni niso mogli v igro se je peščica streamerjev na Twitchu že zabavala.

“V zadnjem času izvajamo nekaj plačljivega trženja vplivnih igralcev, kar vključuje dogovor, da bi veliki streamerji predstavili Path of Exile svoji publiki za denar, “ je pojasnil Wilson. Dogovorili smo se, da bomo plačali dve uri pretočnega predvajanja, a smo naleteli naravnost v čakalno vrsto za prijavo, ki bo trajala dve uri. To je najboljši približek temu, da bi dobesedno zažgali velik kup denarja. Tako smo se naglo odločili, da omogočimo streamerjem, da obidejo čakalno vrsto.”

Situacija se je do danes popoldne že stabilizirala, kljub temu je veliko igralcev, predvsem pa tudi razvijalci sami, nezadovoljnih s tako nesrečnim razvojem dogodkov.


DIABLO III: ETERNAL COLLECTION PS4

39,99 €

Continue Reading

Igre

Village napovedi se ne nehajo – vse o zadnji Capcomovi predstavitvi Resident Evil franšize

Alja Šavle

Published

on

Capcom pripravlja tri Resident Evil Village demo scenarije pred majsko izdajo. Resident Evil 4 VR se razvija za Oculus Quest 2, Village dobiva Mercenaries način igre, predstavljen je bil tudi nov napovednik prihahajoče CGI serije na Netflixu Infinite Darkness.

Volkodlaki, vampirji in Chris Redfield so predstavljeni v najnovejšem napovedniku za Resident Evil Village.

V naslednjih treh vikendih boste lahko tudi sami doživeli vasico s prihajajočimi časovno omejenimi demo predstavitvami igre, ki vam bodo omogočile 30 in 60-minutno igranje na PlayStation 5, PS4, Stadia, Steam, Xbox One in Xbox Series X/S.

Urnike, za vsak prihajajoči demo je Capcom zbral v priročni sliki.

V Village se vrača se tudi priljubljeni Mercenaries način, v katerem morajo igralci doseči cilj, preden poteče čas. Najnovejša iteracija vključuje trgovca v igri, ki prodaja zaloge, orožje in nadgradnje. Na voljo so tudi sposobnosti, ki povečajo hitrost gibanja, moč orožja, oklep in še več.

Resident Evil: Infinite Darkness serija prihaja julija letos na Netflix. Glavna lika v zgodbi, ki se odvija nekaj let po dogodkih Resident Evil 4, sta Leon S. Kennedy in Claire Redfield.

Nazadnje je Capcom predstavil še Resident Evil 4 VR za Oculus Quest 2, ki ga razvija Armature. Ta različica igre premakne dogajanje v prvoosebno perspektivo. Več podrobnosti bo na voljo v okviru predstavitve Oculus 21. aprila.


Resident Evil 6 igra za PS4

19,99 €

Continue Reading

Igre

Zgodnji dostop MetaHuman Creator aplikacije je na voljo

Alja Šavle

Published

on

MetaHuman Creator, aplikacija v oblaku za ustvarjanje digitalnih ljudi z visoko ločljivostjo v nekaj minutah, je zdaj na voljo v zgodnjem dostopu.

Unreal Engine je na svojem YouTube kanalu objavil posnetek v katerem se z nekaterimi ekipami, ki so ustvarile orodje, pogovorijo o tem, kaj jih je navdihnilo in spodbudilo, da so vložili desetletja v oblikovanje te tehnologije.

Podjetja, kot sta 3Lateral in Cubic Motion, že leta premikajo meje digitalnega človeškega ustvarjanja. Zdaj so v okviru Epic Games tehnologijo potisnili še dlje in omogočili ustvarjanje likov v realnem času. Najpomembneje pa je, da je aplikacija na voljo čisto vsem.

Se želite igrati z nekaterimi resničnimi liki v Unreal Engine? Preizkusite več kot 50 vnaprej pripravljenih, popolnoma opremljenih MetaHumans. Zbirko lahko prenesete neposredno iz brezplačne aplikacije Quixel Bridge.

Prijavite se in se še danes pridružite brezplačnemu programu zgodnjega dostopa. Če pa ste že prejeli potrditev, zaženite aplikacijo MetaHuman Creator na uradni strani unrealengine.com.


WEREWOLF: THE APOCALYPSE – EARTHBLOOD PC igra

49,99 €

Continue Reading

Igre

Ne sprejemajte povabil na Steamu, da vam ne vdrejo v račun

Alja Šavle

Published

on

Hekerji izrabljajo CS:GO in druge Source igre, da kradejo Steam gesla. Preberi si, kako se zaščititi.

Skupina “The Secret Club” je javno razkrila luknjo v sistemu, ki vpliva na vse igre s Source pogonom. Najbolj na udaru so CS: GO igralci. Vdor v račun je mogoče izvesti na različne načine, najlažji med njimi pa je preprosto povabilo v Steam aplikaciji. Valve je bil o tem kritičnem izkoriščanju domnevno obveščen pred približno dvema letoma, vendar težava še vedno ni odpravljena.

Pazite se sumljivih povabil v igro. Ko uporabnik sprejme vabilo v zlonamerno igro, lahko heker takoj sproži postopek za izvajanje kode, s katero si pridobi dostop do celotnega uporabnikovega sistema, kar vključuje lokalne podatke v sistemu ter zagon ali zapiranje katerega koli programa.

Vendar to ni edini način, kako je mogoče izkoristiti luknjo v sistemu. Hekerji lahko gostijo strežnik skupnosti ali zlorabijo izvirne mape, ki jih je skupnost naložila v Steam Workshop.

Trenutno je edini način, da se zaščitite pred tem izkoriščanjem, zavrniti povabilo, takoj ko ga prejmete, ali pa ga preprosto ignorirati.


SPACEBASE STARTOPIA PC

49,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno