Igre
Preizkušamo Call of Duty: Black Ops – Cold War

Published
2 leta agoon
Pozdravljeni pri recenziji 24. izdaje igre Call of Duty, tokrat z naslovom Black Ops – Cold War.
Predebatirali bomo enoigralsko kampanijo in večigralski način igranja, kot tudi Zombie mode ter podali ocene za vsak posamezen odsek!
Pozabljiva enoigralska kampanija
Vsi vemo, da je Treyarch sposoben narediti zelo dobro singleplayer kampanjo. Igre Call of Duty imajo v mojem gamerskem srcu posebno mesto. Zato bi načeloma lahko rekli, da so moja pričakovanja vsako leto visoka, ampak na žalost je zadnja singleplayer kampanja, ki me je navdušila, bila izdana davnega leta 2010. Govorim seveda o prvem naslovu Black Ops. Po tem sem bil leto za letom nad kampanjami razočaran in nisem bil edini. Kritike so bile vse glasnejše in Activisionov odgovor je bil, da enostavno preneha z razvijanjem singleplayer kampanj. No, so nas pa razveselili z novico, da jo v Black Ops – Cold War, dobimo! In zopet so moja pričakovanja bila velika, saj gre za Black Ops. Kaj preveč o zgodbi ne rabimo razpravljati, ker že sam naslov izda, da se gre za obdobje hladne vojne. Se pravi 80-ta, katera so pri Treyarchu dobro zajeli. Scene, v katerih se znajdemo, dajejo občutek, da smo v tem obdobju. Všeč so mi tudi liki, nekatere seveda že poznamo s prejšnjih Black Ops naslovov. In večino časa imam občutek, kot da gledam res dobro Netflix serijo o tem obdobju.
Obrazne mimike likov so odlične izpeljane, premiki ustnic, ko liki govorijo na zelo visokem nivoju in na splošno je grafično podoba zelo impresivna.
Je pa tempo igre v veliko misijah zelo počasen in kar nekaj misij lahko opraviš z minimalno streljanja, kar je po eni strani zanimivo, ampak ali je to res to, kar želim od Call of Duty igre? Na kratko, ne ni. Vsi igramo Call of Duty, ker je igranje super vojaka napeto in polno adrenalina. Kar resnično pogrešam pri tej kampanji je res ta občutek napetosti. Ko smo na primer obkoljeni in nimamo kam, pokličemo airstrike in imamo na ekranu eksplozije. Ko smo ujeti v jami in izgleda, da nas bodo obkolili, pride po nas helikopter, mi je manjkalo nekega občutka, da karkoli visi na kocki.
Je nekaj misij, kjer je resnično napeto ozračje in sem med igranjem bil na robu sedeža, ampak za visoko oceno je bilo tega premalo. Call of Duty igre so v meni skozi veliko naslovov vzbudile občutke prave borbenosti, da se res borim za nek cilj. Moja prva izkušnja prvoosebne streljačine je bil Call of Duty 2. Naj vam povem, še zdaj jo grem na vsake toliko časa igrati, ker so določene misije enostavno tako dobre. Igra ne potrebuje ogromnih eksplozij, ki bi nadomeščale smisel nevarnosti. Tudi kasnejši Call of Duty 4 je odlično peljal linijo med igranjem tihega operativcem in super vojaka. Da ne omenjam, kako je Black Ops zgodba bila odlično speljana. Še zdaj se spomnim misije pobega iz zapora.
Mislite, da se bom čez leto ali dve še spomnil preigravanja te Cold War kampanije? Iskreno ne. Šla bo v pozabo kot večina zadnjih naslovov Call of Duty, ker to tudi želijo. Želijo, da čim prej pozabiš zadnjega in kupiš novega. Singleplayer kampanja je cinematično na višjem nivoju kot njeni predhodniki, ker imam občutek, kot da gledam serijo ali dober film, ampak to ni edini občutek, ki ga želim imeti, kaj šele glavni. Premalo je akcije, da bi si enoigralska kampanja prislužila višjo oceno. Ne glede na vse je pa dovolj vrhuncev, da si enoigralska kampanja zasluži oceno 7 od 10.
Ampak mogoče se pa v multiplayerju skriva nekaj kar me bo prepričalo, da je to eden izmed boljših Call of Dutyjev.
Še več istega večigralstva
Call of Duty serija spada med arkadne streljačine in Cold War služi kot učbeniški primer tega žanra. Hiter tempo, hitro gibanje in orožja znotraj iste kategorije so vsa v veliki meri enaka. S tem mislim, da so vse puške približno enake, pištole približno enake itd. V igri imamo sistem napredovanja skozi range oziroma stopnje, kjer odklepamo dodatna orožja in potem znotraj tega še range samih pištol, kjer odklepamo nastavke za te pištole. To je sedaj že ustaljen sistem, s katerim nimam problemov. Daje nek smisel, da poleg tega, da se izboljšujemo s tem, ko igramo, tudi odklepamo nagrade in smo za naš čas nagrajeni. V enoigralski kampanji nisem govoril o mehaniki streljanja, ker je to bolj tema za večigralsko okolje in moram biti iskren. Vsako leto imam občutek, da se recoil na pištolah zmanjša. Vsaka pištola je v bistvu laser, ki bo streljala točno tja, kamor merimo brez kakršnega koli poskakovanja. To je sicer za igranje na konzoli, kjer recoil težje kontroliramo odlično, ker zmanjša težavnost igranja, ampak po mojem mnenju zmanjša vrednost igre.
Ampak ok, streljanje je takšno, zato ker so ciljna publika Activisiona igralci konzol in če sem iskren je igra še vedno zabavna. Če potrebujete zadoščeno dnevno dozo adrenalina vas bo ura večigralstva nasitila. Kjer pa igra mene najbolj razočara, je v dizajnu večigralskih map. Težava je v tem, da imamo na voljo ogromno načinov igranja: Team Deathmatch, Search & Destroy, VIP in še mnogo drugih, a ravno zaradi te raznolikosti, je težko kreirati mape, ki bodo ustrezale vsem načinom. Sem pa pričakoval, da se bodo vsaj potrudili. V zadnjih desetih letih lahko mirno rečem, da so to mape, ki so bile ustvarjene z najmanj navdiha in kreativnosti. Da se razume, niso vse slabe. Satellite, Moscow in Checkmate sem igral z veseljem, medtem ko sem drugim devetih izognil, če je to le bilo možno.
Na splošno je izkušnja v veliki meri ista kot vse ostale od leta 2010 naprej. Zelo malo inovacije in napredka v sistemu, ki je ustvarjen za igralce konzol in ne osebnih računalnikov. Kar mogoče moram omeniti je, da odkar sem dokončal s snemanjem recenzije se tudi nisem vrnil k igranju. Call of Duty mi ne ponuja istega občutka dosežka, tudi če sem v zmagovalni ekipi ali na vrhu lestvice, kot mi ga je 10-15 let nazaj.
Veliko iger ima ponavljajoči se način igranja, kjer cilj in stil igre ostajata enaka vsakič, ko se podamo v boj, ampak pri Call of Duty večigralstvu se ta gameplay ponavlja že skoraj 12 let. In iz vseh naštetih razlogov večigralskemu načinu višje ocene kot 6 od 10 ne morem podati.
Zombiji rešijo dan
Za mnoge je Zombie mode edini razlog zakaj sploh kupijo Black Ops naslove. Za razliko od večigralstva, Zombiji progresivno ponujajo težji izziv dlje kot igra gre. S tem, ko ubijamo Zombije prejemamo denar in si izboljšujemo orožja, da se lahko spopademo z močnejšimi in v večjem številu. Zombiji ponujajo zahteven način igranja, kjer je za izvrstne rezultate potrebna koordinacija med soigralci. Tega na žalost ne morem reči za večigralstvo. Zombiji tu služijo seveda kot dodatek in ne glavni fokus, ne glede na to, da veliko ljudi sploh kupi nov Call of Duty samo zaradi njega. Bi pa lagal, če bi rekel, da se nisem v igranju Zombijev zabaval vsaj toliko, če ne celo malce več kot pri igranju standardnih načinov. Zato Zombi načinu dajem oceno 7 od 10.
Sklepna misel
Black Ops Cold War nudi zelo malo inovacij v primerjavi z najboljšimi Call of Duty igrami. Igro bi bolje sprejel, če bi bil to DLC vreden 20€, ne pa svoj naslov. Je pa vseeno daleč od tega, da bi bil najslabši Call of Duty, spada nekje v sredino, kar pomeni, da bo šel v pozabo takoj, ko bo prišel napovednik za nov izid.
You may like
-
Square Enix želi še naprej razvijati NFT-je
-
Callisto Protocol vas želi prestrašiti na nepričakovan, a preračunan, način
-
Bungie je zmagal v tožbi proti izdelovalcu cheatov in prejel 13,5 milijona dolarjev
-
Razvijalci masovno odpovedali letošnjemu Gamescomu
-
Hekerji so zbiratelju ukradli preobleke CS:GO v vrednosti 2 milijona dolarjev
-
Razkrit video posnetek igranja Warzone Mobile prikazuje celotno tekmo
-
Pohiti! Še dva dni lahko brezplačno poskusiš igro Outriders
-
Streamer je naredil kontroler za Sifu, ki ga upravlja s pestmi
-
Preizkušamo taktično ostrostrelsko fantazijo Sniper Elite 5
Igre
Callisto Protocol vas želi prestrašiti na nepričakovan, a preračunan, način

Published
22 ur agoon
24/06/2022By
Alja Šavle
Da bi naredili prijetno strašljivo igro, niso dovolj le grozljive pošasti in moreče vzdušje. Razvijalec Striking Distance je strašenje spremenil v pravo znanost s postopkom, ki ga ekipa imenuje inženiring grozljivk.
Inženiring grozljivk opredeljuje natančen način, na katerega ekipa konstruira svoje strašne trenutke, tako da imajo največji učinek na igralce. To sega od oblikovanja sobe s strateško postavljenimi vstopnimi točkami za pošasti do obsedenosti s tako majhnimi detajli, kot je, ali naj žarnica utripne dvakrat ali trikrat.
Inženiring grozljivk izvira iz želje ekipe, da bi strahovi v The Callisto Protocol bili nepredvidljivi tudi za ljubitelje žanra. Na primer, lahko zgodi, da zastrašujočemu napadu le nekaj sekund pozneje sledi še eno grozljivo presenečenje. Vaše slušalke lahko zaznajo moteč hrup z leve strani, pošasti pa vas lahko napadejo z desne.
“Želimo ustvariti čim bolj nepredvidljiv timing,” pravi kreativni direktor Glen Schofield. “Obstajajo trenutki, ko si rečeš: ‘Vem, da me bodo prestrašili, vem, da me bodo dobili,’ kajne? In potem te morda ne.”
Primer, ki ga je navedel Schofield, je, da zgodaj v igri igralec odpre vrata in ga nekaj napade. S tem postane igralec previden pri vstopu v nove sobe, toda po več stopnjah varnega odpiranja vrat se igralec sprosti. In takrat ga pošasti znova napadejo, ko to najmanj pričakuje.
A Striking Distance se zaveda, da je treba igralcem omogočiti tudi odmor. Vendar igralci med temi odmori se nikoli ne smejo popolnoma sprostiti. Schofield je namignil, da nas lahko tudi takrat kaj preseneti.
Igre
Bungie je zmagal v tožbi proti izdelovalcu cheatov in prejel 13,5 milijona dolarjev

Published
2 dneva agoon
23/06/2022By
Alja Šavle
Bungie je tožil izdelovalce cheatov Elite Boss Tech in zmagal, saj naj bi programska oprema slednjega kršila zakone o avtorskih pravicah.
Po besedah Torrent Freaka sta se obe strani dogovorili za razrešitev tožbe, vložene avgusta 2021, po kateri bo proizvajalec programske opreme Bungieju plačal 13,5 milijona dolarjev odškodnine.
Programska oprema za goljufanje Elite Boss Tech za Destiny 2 prikazuje grafični prekrivni element, ki se integrira v avtorsko zaščiteno delo Bungieja, da ustvari nelicenciran derivat, kar krši pravice razvijalca Destiny iger. Elite Boss Tech so tudi priznali namerno kršitev zakona DMCA.
This week at Bungie, we’re prepping to make Saint-14 proud once more with this Season’s return of Trials of Osiris, showing off some nifty new ways to put your fashion spin on some beloved Exotics, and a deeper dive into recent airborne accuracy changes.https://t.co/V7uxBynHzu
— Bungie (@Bungie) June 9, 2022
Programska oprema je bila po poročanju prenesena 6765-krat, pri čemer je vsak posamezen primerek Elite Boss Tech stal 2.000 dolarjev. Poleg finančne nagrade je družbi Elite Boss Tech prav tako prepovedano ustvarjati ali distribuirati kakršno koli programsko opremo, ki krši pravice Bungieja ali pravice njegovih starševskih družb, podružnic ali hčerinskih družb.
Elite Boss Tech tudi ne sme izvajati povratnega inženiringa iger, ki so v lasti ali izdani pri Bungieju.
To ni bila prva tožba, ki jo je Bungie proti izdelovalcem opreme za goljufanje – lani avgusta je studio skupaj z Ubisoftom vložil pritožbo proti Ring-1, ki je takrat prodajal heke za Destiny 2 in Rainbow Six: Siege.
Igre
Hekerji so zbiratelju ukradli preobleke CS:GO v vrednosti 2 milijona dolarjev

Published
3 dnevi agoon
22/06/2022By
Alja Šavle
Kdor igra Counter-Strike: Global Offensive, ve, da so preobleke za orožja v igri donosen posel. Nekateri igralci zelo resno jemljejo svoj kozmetični inventar, s katerim lahko trgujejo za stotine evrov.
please spread this
— ohnePixel (@ohnePixel) June 21, 2022
if someone from @csgo/@steam sees this, message me and i'll get you in contact with him to get this sorted
half(?) of the items got quicksold and are gone, other half(?) sent to the hacker's steam account and are sitting on a trade hold
it's not too late
Zdaj en nesrečni zbiratelj trdi, da so mu hekerji ukradli celotno zbirko, vredno približno 2 milijona dolarjev. V tvitu uporabnik ohnePixel, ki naj bi bil seznanjen z žrtvijo, trdi, da gre za najdražjo zbirko vseh časov, ki je vsebovala nekaj najbolj legendarnih predmetov v meta CS:GO, kot so souvenir dragon lore, no-star karambit in #1 blue gem.
No-star karambit in #1 blue gems karambit sta različici noža, ki naj bi bili skupaj vredni približno 1,4 milijona dolarjev.

Po besedah ohnePixela, ki je težavo delil na Twitterju, je polovica preoblek že bila prodanih, druga polovica pa naj bi bila prenesena na hekerjev račun Steam in je trenutno na čakanju.
Ni jasno, kako je bil žrtvin račun Steam ogrožen in ali se bo Valve sploh vpletel v iskanje krivca.
Igre
Razkrit video posnetek igranja Warzone Mobile prikazuje celotno tekmo

Published
3 dnevi agoon
22/06/2022By
Alja Šavle
Na spletu so objavljeni posnetki, ki so pricurljali iz zaprtega alfa testa Call of Duty Warzone Mobile.
Activision je v začetku leta objavil, da dela na mobilni različici Call of Duty Warzone, brezplačne igre, ki je bila izdana marca 2020 in je v 13 mesecih pritegnila 100 milijonov igralcev. Maja je mobilna igra vstopila v zaprto alfa testiranje.
Mobilna igra battle royale uporablja zemljevid Verdansk, ki je bil prvotno predstavljen v konzolni in računalniški različici Warzone.
“Naše poslanstvo s projektom Aurora, kodnim imenom za naš novi mobilni naslov, je združiti prijatelje, družine in ljudi po vsem svetu v globalno skupnost raznolikih igralcev s hitro, natančno in visokokakovostno battle royale akcijsko izkušnjo, ki prinaša nov način igranja [mobilnih iger],” je dejal Activision.
Igra je v delu v novem internem studiu za razvoj mobilnih iger Solid State, pa tudi pri Beenoxu, Activision Shanghai in Digital Legends. Čeprav Activision ni potrdil točnega izida igre, se zdi, da bo mobilna verzija Call of Duty Warzone izšla leta 2022.
Activision je pred kratkim objavil, da bo Warzone 2.0 lansiran pozneje letos, kmalu po izidu Call of Duty Modern Warfare 2 28. oktobra. Izvirni Warzone se bo nadaljeval kot ločena izkušnja, ko bo Warzone 2.0 lansiran.
Z novim načinom peskovnika in popolnoma novim igralnim prostorom bo Warzone 2.0 na voljo za PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One in PC prek Battle.net in Steam.
Try Hard Guides so pred kratkim objavili sliko, ki naj bi razkrila glavni zemljevid Warzone 2, vključno z vsemi pomembnimi značilnostmi, kot je reka in morje, po katerem lahko igralci dejansko plavajo.

Igre
Pohiti! Še dva dni lahko brezplačno poskusiš igro Outriders

Published
3 dnevi agoon
21/06/2022By
Alja Šavle
V pričakovanju prve večje razširitve, lahko igro Outriders – prijetno tretjeosebno znanstveno-fantastično streljačino razvijalca People Can Fly – ta teden brezplačno preizkusite na Steamu.
Outriders, ki so bili predstavljeni za PC, Xbox in PlayStation lanskega aprila, prinašajo delček skupne strelske akcije, ki se igra podobno kot številne igre istega žanra. Igra ponuja solidno in zadovoljivo strelsko igro ter vrsto dodatnih moči in sposobnosti, da ostane boj svež in razburljiv.
The Unstoppable, the Immoveable and the Unbreakable collide.
— Outriders (@Outriders) June 9, 2022
Brace for impact, Outriders Worldslayer arrives on June 30th! pic.twitter.com/5zg9b5h9Oq
Če vas zanima, a se bojite zaveze, lahko prenesete Outriders in igrate celotno igro – ali vsaj toliko, kolikor lahko iztisnete, preden se promocija zaključi ta četrtek, 23. junija – brezplačno na Steamu. Za čas dogodka velja tudi 45 % popust, ki zniža redno ceno igre z 39,99 € na 21,99 €.
Brezplačna promocija Outriders prihaja pred prvo večjo razširitvijo, Worldslayer, ki naj bi izšla prihodnji četrtek, 30. junija, na platformah PlayStation 4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S in PC. Obljublja nove funkcije, nova okolja, nove sovražnike, nove puške in novo opremo.

Igre
Streamer je naredil kontroler za Sifu, ki ga upravlja s pestmi

Published
4 dnevi agoon
21/06/2022By
Alja Šavle
Sifu nam že omogoča, da izživimo svojo kung-fu fantazijo kot 3D beat-em-up igri. Kaj pa, če bi igro lahko nadzorovali z gibanjem celega telesa?
Been feeling super ill this weekend, but managed to push through and create one of the most fun builds I've ever made – the @SifuGame motion controller@goodgame_asia has been a real test of strength so far, it's been a really fun challenge 😁😁 pic.twitter.com/XgzXHhCYfJ
— Rudeism @ Good Game Asia (@rudeism) June 19, 2022
Streamer Rudeism, znan po svojih čudnih in čudovitih ploščkih ter izzivih, je kot svoj zadnji projekt ustvaril kontroler gibanja za Sifu in rezultate predvajal čez vikend.
Kako deluje? Nosi dve rokavici s senzorji gibanja in palico v vsaki roki za prepoznavanje gibov. Preprosto udarjanje po zraku je dovolj za lahke napade, drugi gibi pa se uporabljajo za težke napade in pariranja, pobiranje predmetov in druge interakcije potekajo s klikom na palice.
Rudeism se je predvajal le 30 minut po zaključku ploščka, pri čemer je opazil, da je lahko nekoliko temperamenten, saj se sprva ni najbolje odzival. Rudeism je igro igral na easy, ker bi bilo gibanje na višjih težavnostih preveč zahtevno.
Enostavna težavnost je bila v Sifu dodana maja, saj igra res ni mačji kašelj, kakor je tudi v svoji recenziji povedal tudi naš Žiga “ WickedLinx”:
“V kolikor [igro] igramo na normal ali hard težavnosti, bomo deležni napadov iz vseh strani, saj se v večini primerov na nas spravijo kar vsi nasprotniki in moramo biti res pozorni pri umikanju in pariranju udarcev.”
Pro nasveti by Mastercard


Igraj kot PRO z Mastercard in JureTršanBlondom: Shifty je nazaj
“Začel sem kot tekstopisec v krznarstvu, pri izkušenem tekstopiscu, Grku Teddyju. Rekel mi je, da je najpomembnejša zamisel v oglaševanju...


Igraj kot PRO z Mastercard in ScorpLZ: Top 5 solo lokacij na Chapter 3 mapi
Nabiranje materialov je ključnega pomena v igri Fortnite in poteka skozi celo igro. Materiali so to, kar določi, kdo se...


Igraj kot PRO z Mastercard in Dejlo: Odkrivanje mape
“Mapa” je beseda, ki se pogosto pojavlja v igričarski govorici. Mapa je prenesena beseda oziroma natančneje kalk angleške besede map,...

Square Enix želi še naprej razvijati NFT-je

Callisto Protocol vas želi prestrašiti na nepričakovan, a preračunan, način

Bungie je zmagal v tožbi proti izdelovalcu cheatov in prejel 13,5 milijona dolarjev

Razvijalci masovno odpovedali letošnjemu Gamescomu

Hekerji so zbiratelju ukradli preobleke CS:GO v vrednosti 2 milijona dolarjev

Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

Zaključila se je Game Gang Valorant Liga 2022

Euro Truck Simulator 2 dobiva balkanske proge

Pomanjkanje zalog PS5 naj bi se stabiliziralo do 2024

F1 Manager 2022 izide avgusta letos

Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

Preizkusili smo TV za gamerje LG OLED48C11LB

Kako do dobrega pinga in igre brez lagiranja?

Odpakirali smo gaming tipkovnico Logitech G413 SE

Preizkusili smo brezžični headset za mladino Logitech G435 LightSpeed

Square Enix želi še naprej razvijati NFT-je

Callisto Protocol vas želi prestrašiti na nepričakovan, a preračunan, način

Bungie je zmagal v tožbi proti izdelovalcu cheatov in prejel 13,5 milijona dolarjev

Razvijalci masovno odpovedali letošnjemu Gamescomu

Hekerji so zbiratelju ukradli preobleke CS:GO v vrednosti 2 milijona dolarjev

Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

Zaključila se je Game Gang Valorant Liga 2022

Euro Truck Simulator 2 dobiva balkanske proge

Pomanjkanje zalog PS5 naj bi se stabiliziralo do 2024

F1 Manager 2022 izide avgusta letos

Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

Preizkusili smo TV za gamerje LG OLED48C11LB

Kako do dobrega pinga in igre brez lagiranja?

Odpakirali smo gaming tipkovnico Logitech G413 SE

Preizkusili smo brezžični headset za mladino Logitech G435 LightSpeed
Priljubljeno
-
Igre3 tedni ago
Preizkušamo kung fu akcijo Sifu
-
Turnirji4 tedni ago
Zaključila se je Game Gang Valorant Liga 2022
-
Igre2 tedna ago
Euro Truck Simulator 2 dobiva balkanske proge
-
Oprema4 tedni ago
Pomanjkanje zalog PS5 naj bi se stabiliziralo do 2024
-
Igre2 tedna ago
F1 Manager 2022 izide avgusta letos
-
Aktualno2 tedna ago
Z Microsoftovo novo aplikacijo Xbox TV bo mogoče igrati igre brez konzole
-
Aktualno2 tedna ago
Queen’s Gambit video igra prihaja na … Netflix?
-
Aktualno4 tedni ago
Netflix 4. sezoni Stranger Things dodal opozorilo o vsebini, zaradi dogodkov v Teksasu
-
Aktualno3 tedni ago
V boj proti lootboxom se je pridružilo 18 evropskih držav