fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo Call of Duty: Black Ops – Cold War

Published

on

Pozdravljeni pri recenziji 24. izdaje igre Call of Duty, tokrat z naslovom Black Ops – Cold War.
Predebatirali bomo enoigralsko kampanijo in večigralski način igranja, kot tudi Zombie mode ter podali ocene za vsak posamezen odsek!

Pozabljiva enoigralska kampanija

Vsi vemo, da je Treyarch sposoben narediti zelo dobro singleplayer kampanjo. Igre Call of Duty imajo v mojem gamerskem srcu posebno mesto. Zato bi načeloma lahko rekli, da so moja pričakovanja vsako leto visoka, ampak na žalost je zadnja singleplayer kampanja, ki me je navdušila, bila izdana davnega leta 2010. Govorim seveda o prvem naslovu Black Ops. Po tem sem bil leto za letom nad kampanjami razočaran in nisem bil edini. Kritike so bile vse glasnejše in Activisionov odgovor je bil, da enostavno preneha z razvijanjem singleplayer kampanj. No, so nas pa razveselili z novico, da jo v Black Ops – Cold War, dobimo! In zopet so moja pričakovanja bila velika, saj gre za Black Ops. Kaj preveč o zgodbi ne rabimo razpravljati, ker že sam naslov izda, da se gre za obdobje hladne vojne. Se pravi 80-ta, katera so pri Treyarchu dobro zajeli. Scene, v katerih se znajdemo, dajejo občutek, da smo v tem obdobju. Všeč so mi tudi liki, nekatere seveda že poznamo s prejšnjih Black Ops naslovov. In večino časa imam občutek, kot da gledam res dobro Netflix serijo o tem obdobju.

Obrazne mimike likov so odlične izpeljane, premiki ustnic, ko liki govorijo na zelo visokem nivoju in na splošno je grafično podoba zelo impresivna.

Je pa tempo igre v veliko misijah zelo počasen in kar nekaj misij lahko opraviš z minimalno streljanja, kar je po eni strani zanimivo, ampak ali je to res to, kar želim od Call of Duty igre? Na kratko, ne ni. Vsi igramo Call of Duty, ker je igranje super vojaka napeto in polno adrenalina. Kar resnično pogrešam pri tej kampanji je res ta občutek napetosti. Ko smo na primer obkoljeni in nimamo kam, pokličemo airstrike in imamo na ekranu eksplozije. Ko smo ujeti v jami in izgleda, da nas bodo obkolili, pride po nas helikopter, mi je manjkalo nekega občutka, da karkoli visi na kocki.

Je nekaj misij, kjer je resnično napeto ozračje in sem med igranjem bil na robu sedeža, ampak za visoko oceno je bilo tega premalo. Call of Duty igre so v meni skozi veliko naslovov vzbudile občutke prave borbenosti, da se res borim za nek cilj. Moja prva izkušnja prvoosebne streljačine je bil Call of Duty 2. Naj vam povem, še zdaj jo grem na vsake toliko časa igrati, ker so določene misije enostavno tako dobre. Igra ne potrebuje ogromnih eksplozij, ki bi nadomeščale smisel nevarnosti. Tudi kasnejši Call of Duty 4 je odlično peljal linijo med igranjem tihega operativcem in super vojaka. Da ne omenjam, kako je Black Ops zgodba bila odlično speljana. Še zdaj se spomnim misije pobega iz zapora.

Mislite, da se bom čez leto ali dve še spomnil preigravanja te Cold War kampanije? Iskreno ne. Šla bo v pozabo kot večina zadnjih naslovov Call of Duty, ker to tudi želijo. Želijo, da čim prej pozabiš zadnjega in kupiš novega. Singleplayer kampanja je cinematično na višjem nivoju kot njeni predhodniki, ker imam občutek, kot da gledam serijo ali dober film, ampak to ni edini občutek, ki ga želim imeti, kaj šele glavni. Premalo je akcije, da bi si enoigralska kampanja prislužila višjo oceno. Ne glede na vse je pa dovolj vrhuncev, da si enoigralska kampanja zasluži oceno 7 od 10.

Ampak mogoče se pa v multiplayerju skriva nekaj kar me bo prepričalo, da je to eden izmed boljših Call of Dutyjev.

Še več istega večigralstva

Call of Duty serija spada med arkadne streljačine in Cold War služi kot učbeniški primer tega žanra. Hiter tempo, hitro gibanje in orožja znotraj iste kategorije so vsa v veliki meri enaka. S tem mislim, da so vse puške približno enake, pištole približno enake itd. V igri imamo sistem napredovanja skozi range oziroma stopnje, kjer odklepamo dodatna orožja in potem znotraj tega še range samih pištol, kjer odklepamo nastavke za te pištole. To je sedaj že ustaljen sistem, s katerim nimam problemov. Daje nek smisel, da poleg tega, da se izboljšujemo s tem, ko igramo, tudi odklepamo nagrade in smo za naš čas nagrajeni. V enoigralski kampanji nisem govoril o mehaniki streljanja, ker je to bolj tema za večigralsko okolje in moram biti iskren. Vsako leto imam občutek, da se recoil na pištolah zmanjša. Vsaka pištola je v bistvu laser, ki bo streljala točno tja, kamor merimo brez kakršnega koli poskakovanja. To je sicer za igranje na konzoli, kjer recoil težje kontroliramo odlično, ker zmanjša težavnost igranja, ampak po mojem mnenju zmanjša vrednost igre.

Ampak ok, streljanje je takšno, zato ker so ciljna publika Activisiona igralci konzol in če sem iskren je igra še vedno zabavna. Če potrebujete zadoščeno dnevno dozo adrenalina vas bo ura večigralstva nasitila. Kjer pa igra mene najbolj razočara, je v dizajnu večigralskih map. Težava je v tem, da imamo na voljo ogromno načinov igranja: Team Deathmatch, Search & Destroy, VIP in še mnogo drugih, a ravno zaradi te raznolikosti, je težko kreirati mape, ki bodo ustrezale vsem načinom. Sem pa pričakoval, da se bodo vsaj potrudili. V zadnjih desetih letih lahko mirno rečem, da so to mape, ki so bile ustvarjene z najmanj navdiha in kreativnosti. Da se razume, niso vse slabe. Satellite, Moscow in Checkmate sem igral z veseljem, medtem ko sem drugim devetih izognil, če je to le bilo možno.

Na splošno je izkušnja v veliki meri ista kot vse ostale od leta 2010 naprej. Zelo malo inovacije in napredka v sistemu, ki je ustvarjen za igralce konzol in ne osebnih računalnikov. Kar mogoče moram omeniti je, da odkar sem dokončal s snemanjem recenzije se tudi nisem vrnil k igranju. Call of Duty mi ne ponuja istega občutka dosežka, tudi če sem v zmagovalni ekipi ali na vrhu lestvice, kot mi ga je 10-15 let nazaj.

Veliko iger ima ponavljajoči se način igranja, kjer cilj in stil igre ostajata enaka vsakič, ko se podamo v boj, ampak pri Call of Duty večigralstvu se ta gameplay ponavlja že skoraj 12 let. In iz vseh naštetih razlogov večigralskemu načinu višje ocene kot 6 od 10 ne morem podati.

Zombiji rešijo dan

Za mnoge je Zombie mode edini razlog zakaj sploh kupijo Black Ops naslove. Za razliko od večigralstva, Zombiji progresivno ponujajo težji izziv dlje kot igra gre. S tem, ko ubijamo Zombije prejemamo denar in si izboljšujemo orožja, da se lahko spopademo z močnejšimi in v večjem številu. Zombiji ponujajo zahteven način igranja, kjer je za izvrstne rezultate potrebna koordinacija med soigralci. Tega na žalost ne morem reči za večigralstvo. Zombiji tu služijo seveda kot dodatek in ne glavni fokus, ne glede na to, da veliko ljudi sploh kupi nov Call of Duty samo zaradi njega. Bi pa lagal, če bi rekel, da se nisem v igranju Zombijev zabaval vsaj toliko, če ne celo malce več kot pri igranju standardnih načinov. Zato Zombi načinu dajem oceno 7 od 10.

Sklepna misel

Black Ops Cold War nudi zelo malo inovacij v primerjavi z najboljšimi Call of Duty igrami. Igro bi bolje sprejel, če bi bil to DLC vreden 20€, ne pa svoj naslov. Je pa vseeno daleč od tega, da bi bil najslabši Call of Duty, spada nekje v sredino, kar pomeni, da bo šel v pozabo takoj, ko bo prišel napovednik za nov izid.

Igre

THQ Nordic praznuje 10 obletnico

Published

on

THQ Nordic praznuje svojo deseto obletnico u digitalno predstavitvijo in znižanji. Založnik ima trenutno 42 iger v razvoju, od tega 28 še nenapovedanih po digitalni predstavitvi. Kaj pa so pokazali na tokratni predstavitvi? Šest popolnoma novih naslovov, nadaljevanja prejšnjih uspešnic ter posodobitve o že napovedanih igrah.

Destroy All Humans 2 – Reprobed

Nezemljani obstajajo in delajo štalo na zemlji. Crypto je vesoljski vojak s preprosto misijo – uničiti zemljo. Sedaj se vrača, da bi ponovno povzročil kaos in paniko med ljudmi. Igra bo na voljo za PC, PS5 in Xbox Series X leta 2022.

SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake

Naša najljubša spužva je nazaj in tokrat je Patrick postal balon! Oblecite si enega izmed številnih kozmičnih preoblek in se podajte po pisanih alternativnih svetovih v iskanju svojih prijateljev.

Outcast 2 – A New Beginning

Nadaljevanje, napovedano pred 20 leti, bo vendarle izšlo. Planet Adelpha, dom Talanov, je bujen in nevaren kraj, ki ga ogroža izkoriščanje in uničenje zaradi tuje vojske in ti mu moraš pomagati. Naloga je pomembna, a to ne pomeni, da mora biti duhomorna. Outcast 2 izide za osebne računalnike, PlayStation 5 in Xbox Series S|X.

Jagged Alliance 3

Jagged Alliance je serija taktičnih poteznih iger v katerih izbirate in sestavljate ekipo plačancev, vsak s svojimi edinstvenimi osebnostmi, domislicami in sporobnostmi, s katerimi morate v Jagged Alliance 3 poiskati predsednika in vrniti red v državo.

Del praznovanja desete obletnice THQ Nordic je enotedenska razprodaja na Steamu od 16. do 23. septembra 2021, ki vključuje vse igre in franšize založnika. Seznam iger v razvoju je še dolg, zato si raje oglejte celotno digitalno predstavitev preko YouTube kanala založnika.


SAINTS ROW: THE THIRD – REMASTERED PS4

39,99 €

Continue Reading

Igre

Battlefield 2042 prestavljen na november

Published

on

Battlefield 2042 bo zamudil za nekaj tednov. Vojaška streljačina, ki naj bi prvotno izšla za računalnike in konzole 22. oktobra, prihaja šele 19. novembra.

Na uradnem Battlefield Twitter profilu so razvijalci objavili krajše opravičilo:

“Glede na obseg igre smo upali, da se bodo z bližanjem izida igre, tudi naše ekipe vrnile v naše studie. Ker trenutni pogoji ne dopuščajo, da bi se to zgodilo varno, in ob vsem trdem delu, ki ga ekipe opravljajo od doma, menimo, da si je treba vzeti dodaten čas za uresničitev vizije Battlefield 2042 za naše igralce.”

Battlefield 2024 bo po napovedih sodeč izjemno tehnično zahtevna igra, saj vsebuje novo znanstvenofantastično orožje in bo podpirala igre za do 128 igralcev. Igrati jo bo mogoče na osebnih računalnikih, PS4, PS5, Xbox One in Xbox Series X|S. 

Kljub zamudi je igra na voljo že za prednaročila. Dobite jo seveda tudi v Big Bang spletni trgovini.


Battlefield 2042 igra za PC

59,99 €

Continue Reading

Igre

Oglejte si napovednik za God of War Ragnarök

Published

on

Ponovno se vračamo v svet nordijske mitologije, kjer se zgodba o bogu vojne nadaljuje nekaj let po dogodkih igre God of War (2018). Ledeni vetrovi Fimbulwinterja so prišli v Midgard in preživetje Kratosa, Atreja ter Mimirja v nordijskih divjinah je še bolj zahtevno kot prej.

Atrej in Kratos sta ponovno na poti, a če se grški bog želi izogniti boju, njegov sin noče stati križemrok, medtem ko se konflikt širi prek devetih svetov.

Zaradi Kratosovih dejanj ob koncu prejšnje igre je njuna nekdanja zaveznica Freya, postala sovražnica in prisegla maščevanje za smrt svojega sina Baldurja. Enako se bosta zaradi izgube svojih sinov in polbrata tudi Thorova legendarna krvoločnost in jeza uprla proti Kratosu in Atreju.

Razvijalci Santa Monica Studio pravijo, da si želijo z igro God of War Ragnarök poudariti izbiro igralcev v boju. Ne glede na to, ali gre za težke kombinacije, obvladovanje elementov ali pametno obrambno taktiko – našli boste veliko priložnosti, da se skupaj z očetom in sinom vedno borili na edinstven način.

God of War Ragnarök izide leta 2022 za PlayStation 4 in PlayStation 5.


Playstation PS4 igra God of War HITS

19,99 €

Continue Reading

E-športi

Slovenski del Red Bull Solo Q se pričenja

Published

on

Le še nekaj dni nas loči do pričetka dogajanja slovenskega dela najprestižnejšega svetovnega tekmovanja v formatu ena na ena v League of Legends, Red Bull Solo Q.

Po nekajmesečnem premoru vseh resnejših turnirjev v najpopularnejši MOBA igri na svetu in po prepričljivi zmagi Roka “Darkness” Tekavca na lanskoletnem nacionalnem finalu, so pri Red Bullu sklenili skupnost ogreti s štirimi zabavnimi tematskimi turnirji. Ti bodo igralcem postavili unikatne izzive in jih nagraditi z zanimivimi nagradnimi skladi – tako se bo iskalo najboljšega metalca sekire v Baron pitu, najbolj navdušenega sledilca slovenskega igralca v G2 Esports, Mihaela “Mikyx” Mehleja in ultimativnega mind game eksperta, med drugimi.

1. Red vs Blue Challenge

  • Datum: Ponedeljek, 13. september 2021 ob 19.00.
  • Kratka pravila: Sistem enojnega izločanja v Best-of-3. Igralcema se naključno določi bodisi rdeča bodisi modra barva. Nato morata za igro izbrati championa, ki ima določeno barvo abilityjev (npr. rdeča Caitlyn in modra Ahri).
  • Nagradni sklad: Najboljših 8 igralcev prejme darilno pakiranje 2 pločevink Red Bull Red Editiona ali Red Bull Blue Editiona.
  • Povezava do prijave na turnir (klik).

2. Doctor Mundo Challenge

  • Datum: Torek, 14. september 2021 ob 19.00.
  • Kratka pravila: Sistem dvojnega izločanja v Best-of-1. Igralca se takoj po začetku igre odpravita v Baron pit, kjer se pomerita v metanju sekir, oba s championom Dr. Mundo – v naslednjo rundo se uvrsti tisti, ki prvi premaga nasprotnika.
  • Nagradni sklad: Najboljši prejme dres Red Bull Solo Q 2021. Igralci, uvrščeni na 2. – 4. mesto prejmejo darilno pakiranje 2 pločevink Red Bulla.
  • Povezava do prijave na turnir (klik).

3. Mikyx Picks

  • Datum: Sreda, 15. september 2021 ob 19.00.
  • Kratka pravila: Sistem enojnega izločanja v Best-of-3. Igralca v Blind Pick načinu izbirata samo med championi, ki jih je Mikyx igral v letošnjih Spring in Summer splitih (Braum, Tresh, Gragas, Rakan, Leona, Rell, Tahm Kench, Pantheon, Poppy, Nautilus, Alistar, Blitzcrank, Sion in Veigar).
  • Nagradni sklad: Najboljši prejme uradni dres G2 Esports. Igralci, uvrščeni na 2. – 4. mesto prejmejo darilno pakiranje 2 pločevink Red Bulla.
  • Povezava do prijave na turnir (klik).

4. Mirror Matchup Challenge

  • Datum: Četrtek, 16. september 2021 ob 19.00.
  • Kratka pravila: Sistem enojnega izločanja v Best-of-3. Igralca v predhodni komunikaciji določita champione – za prvi game določi igralec višje na turnirski lestvici, za drug game drug igralec, tretjo igro je champion naključno določen s strani administratorja z randomizatorjem.
  • Nagradni sklad: Najboljših 8 igralcev prejme darilno pakiranje 2 pločevink Red Bulla.
  • Povezava do prijave na turnir.

Uradne kvalifikacije

No, seveda je vse zgoraj napisano le uvodno dejanje pred pričetkom uradnega dela, tj. enega dveh spletnih kvalifikacijskih dvodobojev, ki bodo po najboljšim 16 igralcem (tj. skupno dvaintrideseterici) zagotovili mesto na slovenskem finalu Red Bull Solo Q, ki bo potekal 2. oktobra 2021 na doslej še neznani, a sodeč po preteklih letih, zagotovo epski lokaciji.

Prijave so že odprte na:

Continue Reading

Igre

Square Enix pripravlja novo igro Voice of Cards

Published

on

Ustvarjalci serije NieR in Drakengard bodo oživeli našo domišljijo v povsem novi RPG igri, izdelani na osnovi kart.

SQUARE ENIX je napovedal novo igro Voice of Cards: The Isle Dragon Roars, edinstven RPG naslov, ki predstavlja očarljivo zgodbo v celoti prikazano s kartami. Razvili so ga ustvarjalci, ki stojijo za ljubljenimi serijami NieR in Drakengard, med njimi kreativni direktor, Yoko Taro (serija Drakengard, serija NieR), izvršni direktor, Yosuke Saito (serija NieR) in glasbeni direktor, Keiichi Okabe (Drakengard 3, serija NieR ), pa tudi oblikovalka likov Kimihiko Fujisaka (serija Drakengard).

Isle Dragon Roars se razvija kot namizna RPG igra s kartami, ki se jo bo igralo v digitalnem okolju. Novi naslov naj bi vzbudil domišljijo igralcev in jim odprl um za popolnoma nov način pripovedovanja zgodb. Ste pripravljeni, da razdelite svojo usodo?


GUILTY GEAR -STRIVE- PS4 igra

59,99 €

Continue Reading

E-športi

V soboto se pričenjajo Nacionalne kvalifikacije lige CEE Champions

Published

on

Prijavi se na nacionalne kvalifikacije CEE Champions!

Postani slovenski prvak ter na lokalnem nivoju zmagaj del nagradnega sklada 1000 EUR in se uvrsti na največje regijsko tekmovanje, zastopaj Slovenijo ter osvoji del denarnega sklada v vrednosti 20.000 USD!

Game Gang s ponosom gostuje letošnje Nacionalne kvalifikacije regijske CEE Champions lige in zagotavlja slovenskim igralcem odskočno desko na poti do uspeha – od lokalnega turnirja do svetovnega odra.

Prav tako bomo že na nacionalnem nivoju za najboljše ekipe zagotovili 1000 EUR denarnega nagradnega sklada, dve najboljši, ki se uvrstita na regijski del, pa se bosta borili na največjem amaterskem turnirju v regiji CEE z nagradnim skladom 20.000 USD!

Sodeluj z brezplačno prijavo brez obveznosti na:
https://gamegang.si/sloveniaceechampions2021

CEE Champions, ki ga omogoča Intel, je organiziran s ciljem zagotoviti vsaki ekipi v regiji priložnost tekmovanja na mednarodnem nivoju, brez povabil in preteklih uspehov. Najboljših 32 ekip vseh držav članic se bo borilo za dosego statusa ultimativnega zmagovalca regije CEE.


– Odprte kvalifikacije 1: Nedelja, 12. september 2021 od 10.00 do najkasneje 23.00
– Odprte kvalifikacije 2: 
Nedelja, 19. september 2021 od 10.00 do najkasneje 23.00
– Nacionalni finale: Nedelja, 26. september 2021 od 12.00 do najkasneje 23.00
– Skupine regijskega dela: 11 – 22. oktober 2021
– Končnica regijskega dela: 24 – 31. oktober 2021

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno