fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo Cyberpunk 2077

Rok Gumzej

Published

on

Po internetu so zadnjih nekaj let krožile šale, da je dejansko leto izida igre Cyberpunk 2077 skrito kar v njenem naslovu in da težko pričakovane igre, ki je bila prvič napovedana leta 2012, mogoče sploh ne bomo nikoli zares dočakali. Tri zakasnitve kasneje je igra sedaj končno ugledala luč sveta in s sabo prinesla izid poln zapletov, reklamacij in podrtih rekordov. 

Dobrodošli v Cyberpunk 2077 – Izjemen svet poln potenciala in hroščev, ki mogoče ne uresničiti vseh svojih visokih pričakovanj, a vseeno ponudi zadovoljivo mero zabave.

Za začetek je treba izpostaviti, da je izkušnja igranja zelo odvisno od tega na katerem sistemu boste igro preigravali. Namreč, na starejših različicah PlayStation 4 in Xbox One konzol ima igra tako slabo optimizacijo, da jo je PlayStation Store spletna trgovina teden dni po rekordnem izidu dejansko odstranila iz svoje ponudbe in ob tem igralcem ponudila možnost popolne reklamacije. Popolno reklamacijo so omogočili tudi Xbox igralcem.

Pri sledečem pregledu sem igro preizkusil na zmogljivem računalniku na katerem sem določene težave, kot je na primer padec sličic na sekundo, srečal veliko bolj redko, ali pa sploh ne, kot pa igralci na omenjenih konzolah. Igra je tekla brez zapletov, z le občasnimi vizualnimi hrošči kot so lebdeči predmeti ali nezmožnost pobiranja orožij s tal. S tem v mislih se lahko sedaj sprehodimo skozi ulice ogromnega mesta Night City.

Neonske luči, vrtoglavica in NPC-ji brez duše

Ko po navadi govorimo o velikost map, ki jih open-world igre ponujajo se debata pogosto vrti okoli tega, koliko površine lahko igralec razišče. Cyberpunk k tej debati prinese novo svežino, saj ima igra velik del svojega sveta v vertikalni dimenziji. Night City je visok, izjemno visok. Med vožnjo po neonsko osvetljenih ulicah sem se pogosto zalotil, pri gledanju navzgor nad ogromne megakorporacijske zgradbe, ki segajo do neba. Scena, ki jo igra s temi gromozanskimi zgradbami nariše je resnično edinstvena tako po izgledu kot tudi po svoji večplastnosti.

Zaradi svoje vertikalnosti ima mapa Night Citya namreč ponekod več nivojev. Včasih se na primer znajdeš v situaciji, kjer prideš do označenega mesta za začetek misije in ugotoviš, da je štartno mesto v resnici par nivojev pod ali nad tabo. Navigacija po mestu je zaradi tega lahko izjemno zabavna, še posebej ko odklenete določene telesne modifikacije, ki vam omogočajo višje skakanje ali pa celo opcijo dvojnega skoka. Sam se večkrat čez mesto raje tekel peš, četudi je razdalja do cilja bila bolj primerna za vožnjo z avtom, saj mi je tekanje po zapuščenih ulicah in industrijskih strehah dajalo občutek futuristične ninje, ki v stilu parkurja lovi nepridiprave.

Velik del mesta so zagotovo tudi njegovi NPC-ji. Njihovi izgledi so sicer resnično posebni in edinstveni, a njihovo vedenje deluje prazno in mehansko. Pogrešal sem naključne interakcije, dnevne rutine in pristne odzive na moja dejanja, ki bi mesto skupaj dali večji občutek avtentičnosti. Umetna inteligenca je v bistvu neobstoječa, tako za pešce, kot tudi za voznike. Avti na primer ne znajo obvoziti ovire na cesti. Umetna inteligenca policije je bila podobno prazna in posledično policaji v igri igrajo veliko manjšo vlogo kot bi lahko.

RPG ali akcijska pustolovščina?

Cyberpunk je RPG, kar pomeni, da lahko kreiramo svojega karakterja in sprejemamo odločitve s posledicami. To dvoje sicer je bilo prisotno, a pogosto v zelo osnovni obliki. Igra ima namreč drevesni sistem razvoja, ki pa žal ne doda veliko sposobnosti, ki bi vplivale na dejanske mehanike igranja, ampak služijo bolj kot preproste nadgradnje številk (večji damage, hitrejši časi heckanja itd.).

Svoj lik lahko sicer na začetku igre ustvarite po želji in ga kasneje poljubno oblečete, a mnogih opcij, ki bi jih v tovrstni igri pričakovali, kot na primer sprememba frizure in dodajanje tetovaž ali telesnih preobrazb, v igri žal ni. Nadležno je tudi to, da igra nima funkcije transmoginga, torej spreminjanja statistke določene opreme. To me je prisililo, da sem se pogosto moral obleči v popolnoma čudno kombinacijo oblačil, ki jih sploh nisem maral, samo zato, da sem maksimaliziral svoj oklep.

Malce razočaran sem bil tudi nad uvodom igre, ki mi je ponudil tri različne začetke – Nomad, Streetkid in Corpo, ki bi naj vplivali na mojo celotno igralsko izkušnjo, a ti so mi žal spremenili le prvih 15 minut igre in kasneje dodali par pogovornih opcij, ki pa niso vplivale na dogodke v zgodbi. Nasploh pa sem se pri pogovornih opcijah pogosto tudi počutil, da so omejene, saj je zgodba ne glede na mojo izbiro šla dokaj enako dalje.

Igro bi posledično v resnici raje opisal kot akcijsko pustolovščino z dodanimi RPG elementi kot pa polnopravni RPG z elementi akcijske pustolovščine in s to mentaliteto sem jo tudi igral. Kot akcijska pustolovščina je igra izjemno zabavna, kot open-world RPG pa pusti še veliko prostora za izboljšave.

Anarhistični cyberpsiho

A kljub temu je zgodba dobra. Tako glavna kot tudi zgodbe, ki sem jih našel v stranskih misijah. Zanimivi liki in odbite misije so kreirale zadovoljivo igralsko zanko. Še posebej všeč mi je bil lik Johnny Silverhanda, ki ga v igri igra hollywodski igralec Keanu Reeves. Interakcija med mojim likom in karizmatičnim Johnnyijem me je pogosto nasmejala in je nasploh delovala avtentično. Sam sem njegovim željam posledično pogosto sledil in se pri tem tudi spreminjal v kvazianarhista s preveliko strastjo do orožja in nožev.

Kar nas pripelje do same mehanike streljanja in hekanja. Streljanje in hekanje sta aktivnosti, ki jih boste počeli velik del vašega časa v Night Cityju. Sam sem s streljanjem bil zadovoljen, zabavna mi je bila tudi uporaba topih orožij in katan, ki resnično dajo občutek, da igramo pobesnelega kiborga. Kjer sem pa našel ogromno prostora za izboljšave je hekerski sistem, ki ponuja dokaj osnovne funkcije kot sta izklapljanje kamer in odpiranje vrat. Hekerska mini igra je ravno tako zelo osnovna. Pri tem posledično ponovno izpostavljam. To je akcijska pustolovščina z RPG elementi, ne pričakovati polnopravnega RPG-ja.

K tej izjavi se pridružuje tudi predelava vozil. Igra ne omogoča predelovanja avtomobilov, kar je spet nekaj, kar bi v RPG-ju pričakovali. A namesto tega imamo res ogromno izbiro vozil, ki so pogosto dokaj unikatna. Vožnja z njimi je sicer zadovoljiva, ampak včasih mogoče malce »lebdeča«. Pozitivna stran vozniške izkušnje so meni osebno radijske postaje, ki igrajo res izjemne avtorske skladbe Cyberpunk vesolja. Glasbena produkcija v igri je res odlična.

Povzetek

Čeprav sem se v tem pregledu igre osredotočal bolj na stvari, ki igri mogoče manjkajo, moram kljub vsemu povedati, da mi je bilo igranje izjemno zabavno. Igralska zanka opravljanja misij, odkrivanja novih delov mesta in interaktiranja z liki v igri je zadovoljiva in na vsaki točki igre sem se resnično veselil prihoda na nov marker za misijo. Ima igra še vseeno prostor za razvoj? Absolutno. Gromozanski Night City kar kliče po priložnostih za dodatne vsebine, ki jih v obliki DLC-jev lahko v prihodnosti tudi pričakujemo. A to pomeni, da je igra danes zaradi tega slabša? Ni nujno. Sam bom igri na tej točki dal oceno 8 od 10 (spet s poudarkom, da je bila igrana na PC sistemu) in se rade volje vrnil med temne ulice distopične prihodnosti.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/680286/cyberpunk-2077-pc-box-45448_5f5c484564ef7.jpg

CYBERPUNK 2077 PC

59,99 €

Igre

Prišel popravek 1.1 za Cyberpunk 2077

Alja Šavle

Published

on

Popravek 1.1 za Cyberpunk 2077 je zdaj na voljo za PC, konzole in platformo Stadia.

Kakor obljubljeno je CD PROJEKT RED izdal popravek, ki naj bi končno odpravil nekatere izmed večjih napak, ki so igralcem onemogočale igranje na konzolah.

V tej posodobitvi so se razvijalci osredotočili na različne izboljšave stabilnosti, ki jih bodo nadaljevali v popravku 1.2 in drugih prihajajočih posodobitvah. Hkrati bodo še naprej odpravljali napake, s katerimi se srečujejo igralci, in poslušali povratne informacije o tem, kako izboljšati splošno izkušnjo igre.

Popravek prinaša različne izboljšave stabilnosti, vključno z:

Izboljšavami uporabe pomnilnika v različnih sistemih v igri: liki, interakcije, navigacija, videoposnetki med igrami (novice, televizija itd.), listje, laserski učinki, minimapa, naprave, umetna inteligenca, ulični promet, sistem okoljske škode, GPE, in več.

Različni popravki zrušitev (med drugim povezani z nalaganjem shranjenih iger, odpiranjem/zapiranjem iger in Point of No Return).

V komentarjih pod naznanitvijo popravkov je bilo zaznati določeno mero razočaranja, ampak tudi navdušenja. CD PROJEKT RED je izjemno skrben do svojih igralcev, zato pričakujemo, da bodo tudi po napovedanem popravku 1.2 svojo energijo in ljubezen še vedno vlagali v izboljšavo igre.


Vroča ponudba za gamerje

CYBERPUNK 2077 PC

59,99 €

Continue Reading

Igre

Xbox Live Gold naročnina se NE bo podražila

Alja Šavle

Published

on

Xbox Live Gold ekipa je včeraj objavila obvestilo, da se bo naročnina za Xbox Live Gold podražila. Po burnem odzivu svojih igralcev so odpovedali podražitev in namesto tega odklenili brezplačne igre.

Xbox Live je bil lansiran kar pred 18. leti. Od takrat Xbox občasno ocenjuje vrednost in cene svojih storitev, da bi odražale spremembe na regionalnih trgih. Zbrani denar je seveda ponovno vložen v Xbox skupnost.

Xbox je sprva napovedal, da se bodo v naslednjem mesecu na izbranih trgih cene za Xbox Live Gold prilagodile, saj se ponekod cena naročnine ni spremenila že več kot 10 let. Po eksploziji komentarjev na družbenih omrežjih pa so objavili popravek:

“Danes smo zamočili in prav je, da ste nam to sporočili. Povezovanje in igranje s prijatelji sta bistvenega pomena pri igranju iger, a žal nismo uspeli izpolniti pričakovanj igralcev, ki na to računajo vsak dan. Posledično smo se odločili, da cen Xbox Live Gold ne bomo spreminjali.”

Kaj to pomeni za igralce?

Če ste obstoječi spletni, 12-mesečni ali 6-mesečni člani Xbox Live Gold, se cena za vas ne bo spremenila. Če se odločite za podaljšanje članstva, se podaljša po trenutni ceni.

Če želite članstvo za Gold nadgraditi na Xbox Game Pass Ultimate, se bo tudi preostali Gold čas pretvoril neposredno v Ultimate (do 36 mesecev). Če imate na primer zdaj 11 mesecev Xbox Live Gold in nadgradite na Xbox Game Pass Ultimate, se teh 11 mesecev pretvori v 11 mesecev Ultimate brez dodatnih stroškov.

OId sedaj naprej bo igranje brezplačnih iger možno za vse uporabnike, tudi tiste brez članstva v Xbox Live Gold. Xbox se trudi, da bi to spremembo čim prej izvedli v prihodnjih mesecih.


Vroča ponudba za gamerje

HITMAN 3 XBOX ONE & XBOX SERIES X igra

69,99 €

Continue Reading

Igre

Resident Evil Village izide 7. maja

Alja Šavle

Published

on

Včeraj zvečer so navdušenci grozljivk lahko v živo spremljali predstavitev dogajanja na Resident Evil fronti: najnovejša igra v seriji Resident Evil Village izide 7. maja, prihaja Re:Verse Resident Evil, novi spin-off za več igralcev, Netflix pripravlja CGI serijo Resident Evil: Infinite Darkness.

PSN je zabasal naval navdušencev, ki so se zgrnili v spletno trgovino, da bi naložili novi Resident Evil Village demo za PS5. V njem lahko igralci izkusijo novo vampirsko atmosfero serije, ki se vrača k svojim gotskim koreninam gradov in vasi v katerih straši.

Glavni junak nove igre bo ponovno Ethan Winters, protagonist Resident Evil Resident Evil 7: Biohazard, iz zagate pa naj bi mu spet pomagal Chris Redfield, ponavljajoči se lik v seriji. Igra bo na voljo za PS4, Xbox One, PS5, Xbox Series X | S in PC.

Poleg raznoraznih posebnih edicij Village, je Capcom predstavil tudi Re:Verse Resident Evil kompetitivno večigralsko streljačino, kjer bomo lahko igrali kot različni liki iz celotne serije Resident Evil. Trenutno je v beta fazi testiranja.

Nazadnje Resident Evil vsebina se bo pretihotapila tudi v The Division 2. Od 2. februarja bodo na voljo Resident Evil predmeti, vključno z Leonovo Raccoon City policijsko opravo.


Vroča ponudba za gamerje

RESIDENT EVIL 7 BIOHAZARD PS4

19,99 €

Continue Reading

Igre

Umetna inteligenca ustvarila Dragon Age: Origins HD teksturni paket

Alja Šavle

Published

on

Če lahko kdo povrne življenje zimzelenim igram so to Nexus Mods uporabniki, ki tudi 12 let po izdaji RPG klasike Dragon Age: Origins za njo še vedno ustvarjajo vsebine, popravke, dodatke in celo grafične izboljšave.

Včeraj je uporabnik NewActionPotential naložil novo modifikacijo, s katero lahko igralci Dragon Age: Origins izboljšajo grafiko svoje igre. Mod se imenuje AP Neural Enhanced Textures in v igri prenovi več kot 2.200 tekstur.

Da bi naredil prenovo je NewActionPotential je uporabil tehnologijo ESRGAN: Enhanced Super-Resolution Generative Adversarial Networks, ki temelji na umetni inteligenci. Ta lahko ustvari realistične teksture, ki so 2‒3 krat bolj podrobne od originala. Za zmanjšanje DDS kompresije, odstranjevanje anti-aliasing in dodajanje podrobnosti je bilo uporabljenih več predhodno usposobljenih modelov.

Uporabnik NewActionPotential dodaja, da je to njegov prvi poskus in da bo mod posodabljal tudi v prihodnje. Prenesete si ga lahko tukaj.


Vroča ponudba za gamerje

MASS EFFECT ANDROMEDA PC

19,99 €

Continue Reading

Igre

Apex Legends prihaja za Nintendo Switch

Alja Šavle

Published

on

Battle royale igra iz začetka 2019 Apex Legends naj bi februarja postala na voljo tudi za Nintendo Switch.

Apex Legends je brezplačna igranja, ki jo trenutno lahko igrate preko PC, Xbox One, in PlayStation 4 platform. Različica za Switch je bila napovedala že lani, a jo je bilo treba preložiti zaradi izzivov, ki jih je prinesla pandemija.

Z izidom nove Apex animirane zgodbe Stories from the Outlands – “Good as Gold” pa je prišla tudi novica o datumu Switch izdaje – 2. februar. Posnetek se sicer navezuje na začetek 8. sezone igre, vendar se je informacija o Switch izdaji skrivala v opisu posnetka.

Japonski gledalci so v svoji različici zasledili stavek: “2. februarja bo [igro] mogoče igrati na Switchu hkrati z začetkom 8. sezone.” Isto sporočilo je bilo zabeleženo v več drugih opisih videoposnetka, vključno s poljsko in dansko verzijo, kar namiguje, da to ni bil izoliran spodrsljaj. 

Besedilo ni bilo objavljeno v angleški različici napovednika, v času pisanja tega članka pa je bil napis odstranjen tudi iz drugih jezikov.

Posnetek Stories from the Outlands – “Good as Gold” si lahko ogledate tukaj.


Vroča ponudba za gamerje

FUNKO POP GAMES: APEX LEG ENDS – MIRAGE

14,99 €

Continue Reading

Igre

V 2020 Američani porabili 27% več za video igre

Alja Šavle

Published

on

Ameriško podjetje za raziskave trga NPD Group je objavilo podatke o nakupih video iger v letu 2020.

Potrošnja strojne opreme, vsebine in dodatkov za videoigre v decembru 2020 je dosegla rekordnih 7,7 milijarde dolarjev, kar je 25% več kot pred letom dni. Celoletna poraba je prav tako dosegla nov rekord, in sicer 56,9 milijarde dolarjev, kar je 27% več kot leta 2019.

Nintendo Switch je bila najbolje prodajana konzola tako decembra kot celo leto 2020. Letna prodaja Switcha je bila 2. najvišja za konzole v zgodovini ZDA. Samo prodaja Nintendo Wii v letu 2008 je bila višja. Na drugo mesto po prodaji v lanskem letu se je uvrstil PlayStation 5. Prodajal se je tudi PlayStation 4, ki je zasedel 4. mesto.

Na vrhu seznama najbolj prodajanih iger leta 2020 kraljuje Call of Duty: Black Ops: Cold War, sledi ji Call of Duty: Modern Warfare. Call of Duty se je rekordno 12. leto zapored uvrstil med najbolje prodajane igralne franšize na ameriškem trgu.

Omeniti je treba tudi Animal Crossing: New Horizons – tretji najbolje prodajani naslov leta 2020 in 6. najbolje prodajana igra decembra. Nintendo je izdal kar polovico 20 najbolj prodajanih iger decembra 2020.

Cyberpunk 2077 je bila 2. najbolje prodajana igra decembra in 19. najbolje prodajana igra leta 2020. The Last of Us: II je končal kot 6. najbolje prodajani naslov 2020 in tretja najbolje prodajana igra Sony v zgodovini ZDA. Zaostaja le za Marvelovim Spider-Manom in God of War iz leta 2018.


Vroča ponudba za gamerje

CALL OF DUTY: BLACK OPS COLD WAR XBOX SERIES X

84,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno