fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo Cyberpunk 2077

Rok Gumzej

Published

on

Po internetu so zadnjih nekaj let krožile šale, da je dejansko leto izida igre Cyberpunk 2077 skrito kar v njenem naslovu in da težko pričakovane igre, ki je bila prvič napovedana leta 2012, mogoče sploh ne bomo nikoli zares dočakali. Tri zakasnitve kasneje je igra sedaj končno ugledala luč sveta in s sabo prinesla izid poln zapletov, reklamacij in podrtih rekordov. 

Dobrodošli v Cyberpunk 2077 – Izjemen svet poln potenciala in hroščev, ki mogoče ne uresničiti vseh svojih visokih pričakovanj, a vseeno ponudi zadovoljivo mero zabave.

Za začetek je treba izpostaviti, da je izkušnja igranja zelo odvisno od tega na katerem sistemu boste igro preigravali. Namreč, na starejših različicah PlayStation 4 in Xbox One konzol ima igra tako slabo optimizacijo, da jo je PlayStation Store spletna trgovina teden dni po rekordnem izidu dejansko odstranila iz svoje ponudbe in ob tem igralcem ponudila možnost popolne reklamacije. Popolno reklamacijo so omogočili tudi Xbox igralcem.

Pri sledečem pregledu sem igro preizkusil na zmogljivem računalniku na katerem sem določene težave, kot je na primer padec sličic na sekundo, srečal veliko bolj redko, ali pa sploh ne, kot pa igralci na omenjenih konzolah. Igra je tekla brez zapletov, z le občasnimi vizualnimi hrošči kot so lebdeči predmeti ali nezmožnost pobiranja orožij s tal. S tem v mislih se lahko sedaj sprehodimo skozi ulice ogromnega mesta Night City.

Neonske luči, vrtoglavica in NPC-ji brez duše

Ko po navadi govorimo o velikost map, ki jih open-world igre ponujajo se debata pogosto vrti okoli tega, koliko površine lahko igralec razišče. Cyberpunk k tej debati prinese novo svežino, saj ima igra velik del svojega sveta v vertikalni dimenziji. Night City je visok, izjemno visok. Med vožnjo po neonsko osvetljenih ulicah sem se pogosto zalotil, pri gledanju navzgor nad ogromne megakorporacijske zgradbe, ki segajo do neba. Scena, ki jo igra s temi gromozanskimi zgradbami nariše je resnično edinstvena tako po izgledu kot tudi po svoji večplastnosti.

Zaradi svoje vertikalnosti ima mapa Night Citya namreč ponekod več nivojev. Včasih se na primer znajdeš v situaciji, kjer prideš do označenega mesta za začetek misije in ugotoviš, da je štartno mesto v resnici par nivojev pod ali nad tabo. Navigacija po mestu je zaradi tega lahko izjemno zabavna, še posebej ko odklenete določene telesne modifikacije, ki vam omogočajo višje skakanje ali pa celo opcijo dvojnega skoka. Sam se večkrat čez mesto raje tekel peš, četudi je razdalja do cilja bila bolj primerna za vožnjo z avtom, saj mi je tekanje po zapuščenih ulicah in industrijskih strehah dajalo občutek futuristične ninje, ki v stilu parkurja lovi nepridiprave.

Velik del mesta so zagotovo tudi njegovi NPC-ji. Njihovi izgledi so sicer resnično posebni in edinstveni, a njihovo vedenje deluje prazno in mehansko. Pogrešal sem naključne interakcije, dnevne rutine in pristne odzive na moja dejanja, ki bi mesto skupaj dali večji občutek avtentičnosti. Umetna inteligenca je v bistvu neobstoječa, tako za pešce, kot tudi za voznike. Avti na primer ne znajo obvoziti ovire na cesti. Umetna inteligenca policije je bila podobno prazna in posledično policaji v igri igrajo veliko manjšo vlogo kot bi lahko.

RPG ali akcijska pustolovščina?

Cyberpunk je RPG, kar pomeni, da lahko kreiramo svojega karakterja in sprejemamo odločitve s posledicami. To dvoje sicer je bilo prisotno, a pogosto v zelo osnovni obliki. Igra ima namreč drevesni sistem razvoja, ki pa žal ne doda veliko sposobnosti, ki bi vplivale na dejanske mehanike igranja, ampak služijo bolj kot preproste nadgradnje številk (večji damage, hitrejši časi heckanja itd.).

Svoj lik lahko sicer na začetku igre ustvarite po želji in ga kasneje poljubno oblečete, a mnogih opcij, ki bi jih v tovrstni igri pričakovali, kot na primer sprememba frizure in dodajanje tetovaž ali telesnih preobrazb, v igri žal ni. Nadležno je tudi to, da igra nima funkcije transmoginga, torej spreminjanja statistke določene opreme. To me je prisililo, da sem se pogosto moral obleči v popolnoma čudno kombinacijo oblačil, ki jih sploh nisem maral, samo zato, da sem maksimaliziral svoj oklep.

Malce razočaran sem bil tudi nad uvodom igre, ki mi je ponudil tri različne začetke – Nomad, Streetkid in Corpo, ki bi naj vplivali na mojo celotno igralsko izkušnjo, a ti so mi žal spremenili le prvih 15 minut igre in kasneje dodali par pogovornih opcij, ki pa niso vplivale na dogodke v zgodbi. Nasploh pa sem se pri pogovornih opcijah pogosto tudi počutil, da so omejene, saj je zgodba ne glede na mojo izbiro šla dokaj enako dalje.

Igro bi posledično v resnici raje opisal kot akcijsko pustolovščino z dodanimi RPG elementi kot pa polnopravni RPG z elementi akcijske pustolovščine in s to mentaliteto sem jo tudi igral. Kot akcijska pustolovščina je igra izjemno zabavna, kot open-world RPG pa pusti še veliko prostora za izboljšave.

Anarhistični cyberpsiho

A kljub temu je zgodba dobra. Tako glavna kot tudi zgodbe, ki sem jih našel v stranskih misijah. Zanimivi liki in odbite misije so kreirale zadovoljivo igralsko zanko. Še posebej všeč mi je bil lik Johnny Silverhanda, ki ga v igri igra hollywodski igralec Keanu Reeves. Interakcija med mojim likom in karizmatičnim Johnnyijem me je pogosto nasmejala in je nasploh delovala avtentično. Sam sem njegovim željam posledično pogosto sledil in se pri tem tudi spreminjal v kvazianarhista s preveliko strastjo do orožja in nožev.

Kar nas pripelje do same mehanike streljanja in hekanja. Streljanje in hekanje sta aktivnosti, ki jih boste počeli velik del vašega časa v Night Cityju. Sam sem s streljanjem bil zadovoljen, zabavna mi je bila tudi uporaba topih orožij in katan, ki resnično dajo občutek, da igramo pobesnelega kiborga. Kjer sem pa našel ogromno prostora za izboljšave je hekerski sistem, ki ponuja dokaj osnovne funkcije kot sta izklapljanje kamer in odpiranje vrat. Hekerska mini igra je ravno tako zelo osnovna. Pri tem posledično ponovno izpostavljam. To je akcijska pustolovščina z RPG elementi, ne pričakovati polnopravnega RPG-ja.

K tej izjavi se pridružuje tudi predelava vozil. Igra ne omogoča predelovanja avtomobilov, kar je spet nekaj, kar bi v RPG-ju pričakovali. A namesto tega imamo res ogromno izbiro vozil, ki so pogosto dokaj unikatna. Vožnja z njimi je sicer zadovoljiva, ampak včasih mogoče malce »lebdeča«. Pozitivna stran vozniške izkušnje so meni osebno radijske postaje, ki igrajo res izjemne avtorske skladbe Cyberpunk vesolja. Glasbena produkcija v igri je res odlična.

Povzetek

Čeprav sem se v tem pregledu igre osredotočal bolj na stvari, ki igri mogoče manjkajo, moram kljub vsemu povedati, da mi je bilo igranje izjemno zabavno. Igralska zanka opravljanja misij, odkrivanja novih delov mesta in interaktiranja z liki v igri je zadovoljiva in na vsaki točki igre sem se resnično veselil prihoda na nov marker za misijo. Ima igra še vseeno prostor za razvoj? Absolutno. Gromozanski Night City kar kliče po priložnostih za dodatne vsebine, ki jih v obliki DLC-jev lahko v prihodnosti tudi pričakujemo. A to pomeni, da je igra danes zaradi tega slabša? Ni nujno. Sam bom igri na tej točki dal oceno 8 od 10 (spet s poudarkom, da je bila igrana na PC sistemu) in se rade volje vrnil med temne ulice distopične prihodnosti.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/680286/cyberpunk-2077-pc-box-45448_5f5c484564ef7.jpg

CYBERPUNK 2077 PC

59,99 €

Igre

Prihaja Farming Simulator 22 in z njim tudi letni časi

Alja Šavle

Published

on

Koncem leta se na PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4, Xbox One, Mac in Stadio vrača najboljša simulacija kmetovanja. Studio GIANTS Software je igro razvil in jo obenem tudi založil, kar zanje predstavlja velik korak v pravo smer.

Farming Simulator 22 bo ponudil številne izboljšave in novosti, ki bodo omogočile virtualno kmetovanje v enoigralskem načinu ali v družbi do sedmih igralcev na konzolah oziroma petnajstih na PC-ju, Macu in Stadii.

Farming Simulator 22 prinaša:

  • Nova okolja, znamke vozil, stroje in mehanike.
  • Kmetovanje v snegu, saj prihajajo letni časi!
  • Izboljšave v delovanju ter bolj prepričljivo vzdušje in živali.

Raziščite dve novi lokaciji in prenovljeni alpski Erlengrat ter različne vrste kmetovanja glede na letni čas. Igra bo vsebovala več kot 400 strojev in orodij več kot stotih resničnih agrikulturnih proizvajalcev.

Razvijalec GIANTS Software pravi: »Rastemo skupaj s svojimi igrami in Farming Simulator 22 bo pravi preobrat v seriji, saj tokrat sami nadzorujemo, kaj se dogaja z našim izdelkom.«


FARMING SIMULATOR 19 – PREMIUM EDITION XBOX ONE

39,99 €

Continue Reading

Igre

Call of Duty franšiza še nikoli tako uspešna

Alja Šavle

Published

on

Najbolj znana strelska igra je letos dosegla dva neverjetna mejnika Call of Duty: Warzone je dosegel 100 milijonov igralcev, celotna franšiza pa je prodala več kot 400 milijonov iger.

Call of Duty: Warzone je brezplačna igra, ki je na voljo na osebnih računalnikih, PlayStationu in Xboxu. Izdana je bila šele pred 13 meseci od takrat pa število igralcev ne pojenja. CoD: Warzone je nedavno prekoračila 100 milijonov igralcev, kar je neverjeten podvig za igro, ki je lani prvič vstopila na prenatrpani trg brezplačnega igranja.

CoD ekipa je ob svojem velikem dosežku objavila infografiko, ki prikazuje statistiko narejeno na podlagi 28 milijard Warzone iger z vseh koncev sveta. Skupaj je 100 milijonov igralcev odprlo 26,4 milijarde padal, ponovno oživelo 8,01 milijarde soigralcev in se 8,33 milijardokrat borilo v gulagu.

Od prvega Call of Duty, ki je bil lansiran leta 2003, do zadnjega naslova v franšizi Call of Duty: Black Ops Cold War iz leta 2020 je bilo skupno prodanih več kot 400 milijonov premium iger Call of Duty.


CALL OF DUTY: BLACK OPS COLD WAR XBOX SERIES X

84,99 €

Continue Reading

Igre

Rockstar je izdal posodobitve za LA Noire in Max Payne 3 ter vključil brezplačne razširitve

Alja Šavle

Published

on

LA Noire in Max Payne 3 za osebne računalnike sta nenadno dobila posodobitev, ki vključuje tudi vse DLC za igri – in to brezplačno.

V obeh igrah je bila tudi podpora za 32-bitne operacijske sisteme “zastarela”, spremembe v LA Noire pa žal ne veljajo za LA Noire: The VR Case Files.

PC različice L.A.Noire zdaj vključujejo vse prej izdane DLC, vključno z:

  • The Broderick Detective Suit
  • The Sharpshooter Detective Suit
  • The Badge Pursuit Challenge & Button Man Suit
  • “The Naked City” Vice Case
  • “A Slip of the Tongue” Traffic Case
  • “Nicholson Electroplating” Arson Case
  • “Reefer Madness” Vice Case
  • “The Consul’s Car” Traffic Case

PC različice Max Payne 3 zdaj vključujejo vse prej izdane DLC, vključno z:

  • Max Payne 3: Deathmatch Made in Heaven Pack
  • Max Payne 3: Painful Memories Pack
  • Max Payne 3: Hostage Negotiation Pack
  • Max Payne 3: Local Justice Pack
  • Max Payne 3: Silent Killer Loadout Pack
  • Max Payne 3: Cemetery Map
  • Max Payne 3: Special Edition Pack
  • Max Payne 3: Deadly Force Burst
  • Max Payne 3: Pill Bottle Item
  • Max Payne 3: Classic Max Payne Character

GTA V PREMIUM ONLINE EDITION igra za ps4

29,99 €

Continue Reading

Igre

Prvih 7 minut Mortal Kombat filma

Alja Šavle

Published

on

Življenje Hanza Hasashija se je za vedno spremenilo, ko je nekaj nepovabljenih obiskovalcev napadlo njegovo posest. Oglejte si prvih sedem minut Mortal Kombat filma.

Prihajajoči reboot Mortal Kombat franšize je uradno objavil prvih sedem minut filma.

Na posestvu družine Hasashi se leta 1617 zgodi grozna nesreča. Medtem, ko v bližnjem potoku Hanzo Hasashi (Scorpion) zajema vodo, njegovo ženo in otroka napadejo Lin Kuei in Sub-Zero. Po tem, ko Lin Kuei morilci opustošijo Scorpionov dom, ta kar sam obračuna z njimi. A čaka ga veliko močnejši nasprotnik. Scena se ustavi tik preden se Sub-Zero in Scorpion spopadeta.

Mortal Kombat prihaja v kinematografe v petek, 23. aprila, ekskluzivno pa se bo prenašal tudi na HBO Max. Za HBO Max uporabnike v ZDA bo film na voljo še 31 dni po izidu v kinu brez dodatnih stroškov za naročnike.


MORTAL KOMBAT 11 NINTENDO SWITCH

39,99

Continue Reading

Igre

Valvov Portal 2 praznuje 10. obletnico

Alja Šavle

Published

on

Nadaljevanje ikonične miselne igre s portali danes praznuje 10. bletnico izida. Ob posebni priložnosti je skupnost pripravila nov brezplačni dodatek, ki igri doda 25 novih ugank in četrto dimenzijo.

Portal Reloaded je brezplačni mod za igro Portal 2. Skupnost navdušencev je k osnovnim konceptom igranja s prostorskimi portali dodala še uporabo tretjega portala, ki omogoča potovanje med dvema različnima časovnicama oz. sedanjostjo in prihodnostjo. Razmišljanje v štirih razsežnostih je ključnega pomena za reševanje 25 povsem novih miselnih ugank.

Mod je namenjen praznovanju vseh dosežkov franšize in ambicioznemu poskusu, da koncepte osnove igre potisne še dlje. Poleg novih ugank mod vključuje še popolnoma novo govorjeno besedilo, novo glasbo in nove mehanike za reševanje ugank.

Mod je že na voljo v Steam Workshopu. Za igranje potrebujete le kopijo Portal 2 igre.


PORTAL KNIGHTS PS4

14,99 €

Continue Reading

Igre

Street Fighter V pomladna posodobitev prinaša nove like

Alja Šavle

Published

on

Od jutri lahko v Street Fighter V igrate novega lika – Rose italijansko vedeževalko, ki vihti skrivnostno obliko energije, znano kot Soul Power. Ta poteza omogoča Rose, da izvleče tarok karto, da se bodisi izboljša svoje sposobnosti ali oslabi nasprotnike.

Rose se bo prihajajoči ponedeljek končno pridružila izbirnemu zaslonu Street Fighter 5. Njena predstavitev je bila ta vikend predvajana med uradnim napovednikom likov na spletnem kvalifikacijskem turnirju Capcom Pro Tour na Japonskem.

Skupaj z Rose je bil predstavljen tudi nov lik Oro, posvečen pa je bil tudi poseben pogled na četrtega lika, Akiro. Po vrnitvi iz igre Street Fighter III, Oro prihaja opremljen s svojim klasičnim naborom napadov skupaj s peščico novih. Ohrani celo svoj enoročni bojni slog. V nasprotju s SFIII, kjer si je zapečatil eno roko, pa v SF5 med bojem drži svojega novega ljubljenčka – želvo.

Razvojna ekipa se je v predstavitev nazadnje smuknila še nekaj nedokončanih posnetkov novinke SFV Akire Kazama. Še več informacij o Oroju, Akiri in petem skrivnostnem liku prihaja kmalu. Rose bo na voljo za igranje že 19. aprila.


STREET FIGHTER V – CHAMPION EDITION PS4

19,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno