fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo platformsko grozljivko Little Nightmares 2

Published

on

Ali je mogoče pobegniti iz sveta, ki se razkraja od znotraj?

Pripravite se na pustolovščino, ki vas bo vodila skozi tesnobne gozdove in srhljive šole na poti do zloveščega Signalnega stolpa. Na vas je, da poiščete izvor zla, ki se širi po televizijskih zaslonih.

Little Nightmares II je platformska grozljivka, za katero potrebujete hitre prste, mirno kri in razmigane možgane, lastnosti, ki jih jaz žal nimam. Zato ni nič presenetljivega, da je bila moja prva izkušnja z igro prava nočna môra, ki se je tekom zgodbe, kot talec pri ugrabitelju, spremenila v nezdravo ljubezen.

Sporočilo

V glavni vlogi nadaljevanja igre Little Nightmares ni več pogumna Six, temveč uporniški Mono, ki se s pomočjo deklice v rumenem plašču, skuša prebiti do izvora živečih môr. Zgodba nam predstavlja grozovite posledice življenja, polnega motečih dejavnikov in skrivanja pred bolečo resnico našega obstoja. A nianse v sporočilu se hitro izgubijo, če, tako kot jaz, med igranjem uspete sprocesirati le: “Lutke = slabo.

Sporočilnost in simbolizem sta temeljna gradnika serije in se kažeta predvsem v estetiki nasprotnikov in okolja, kot tudi v dizajnu dveh glavnih junakov, ki opozarjata na sprevrženost sveta. Vizualna podoba izvirne Little Nightmares igre je bila nekoliko bolj stilizirana in je močno spominjala na risano animacijo. Ta je v igralcu ustvarila nelagodje, zaradi kontrasta med videzom podobnim risanki in njeno groteskno vsebino. Ravno to neskladje je nosilo sporočilo zgodbe: Six ne spada v svet nočnih môr.

Nasprotno se razlika med osrednjima likoma in okoljem v drugem delu serije izgubi v gori detajlov. Razvijalci so novi igri namreč dodali veliko več grafičnih elementov in podrobnosti, ki dajejo občutek prenasičenosti in tudi barvno ne izstopajo dovolj, da bi v nas ustvarili vizualno napetost. Najbolj ikoničen simbol prvega dela, Sixin rumen plašč, se pojavi šele na koncu drugega poglavja, priložnosti, da si ga ogledamo pa ni veliko, saj je Six tekom igre le občasno prisotna.

Spremembe

Grafične spremembe niso vse, kar je drugačnega v nadaljevanju tega platformerja. Glavni junak Mono je deček, ki svoj obraz skriva pod papirnato vrečko, med igranjem pa lahko zanj poiščemo tudi druga pokrivala. Ta se skupaj z delci Monove preteklosti (ali morda prihodnosti?) skrivajo po novih lokacijah v Little Nightmares svetu, ki so veliko bolj razširjene in kompleksne, v primerjavi s tistimi iz prvega dela.

Tudi odnos med novim likom Monom in prejšnjo junakinjo Six ni popolnoma pojasnjen, a na videz se zdi prijateljski. Six sedaj ne nastopa več v glavni vlogi, temveč le kot spremljevalka, s katero upravlja igra. Med raziskovanjem ti pomaga z namigi, kako rešiti uganke ali doseči težje dostopne platforme.

Little Nightmares 2 vpeljuje tudi nekaj skromnih mehanik bojevanja. Če se je Six izogibala konfliktom tako, da se potikala okoli po ladji in bežala pred nevarnostjo, zna Mono nasprotnikom pokazati tudi zobe. Ali v tem primeru palice, sekire, cevi in celo zajemalke. Mono lahko sicer vihti nekatere predmete odraslega sveta, a ti so zanj preveliki in precej okorni, igralce pa lahko hitro obsodijo na smrt, če ne zamahnejo v pravem trenutku, ali dovolj blizu nasprotnika.

Atmosfera

Dobra atmosfera je za grozljivke alfa in omega. Brez prave atmosfere se igralci ne morejo vživeti v dogajanje, iluzijo, ki jo pričara zgodba, pa ti hitro razblinijo grafične napake ali težavnost določenih sekvenc. Osebno ne vem, ali me je bolj motilo nerodno bojevanje, skakanje na platforme v dveh in pol dimenzijah, ali morda tista ena uganka, ki zahteva da v gumb vržeš specifično določen predmet, čeprav je soba polna druge šare, ki ravno tako dobro leti po zraku.

Iz strahu me je v gorečo jezo kar hitro pognalo nepotrebno umiranje, za katerega, priznam, sem bila največkrat kriva sama. Najhujši del konstantnega umiranja je ponovno oživljanje. Mono ima, poleg izjemno počasnih bojnih animacij, tudi izjemno počasno animacijo vstajenja od mrtvih, ki lahko (ko tečeš petnajstič po istem hodniku) postane izjemno nadležna.

A zdravilo proti tiltanju se skriva v igri sami. To je avdio. Poleg nepozabne glasbe, ki jo je sestavil Tobias Lilja, igra veliko vlogo pri ustvarjanju atmosfere in reševanju ugank tudi zvok. Nasprotnike namreč pogosto najprej slišimo, preden jih sploh vidimo. Še več, določene uganke je mogoče rešiti samo tako, da pozorno prisluhnemo.

Prepuščeno interpretaciji

Zdaj, ko s svežim pogledom in bistrimi mislimi razmišljam o igri, se mi poraja nekaj vprašanj. Konkretno me bega odločitev razvijalcev, da Six postane stranski lik, ki ga ne moremo upravljati.

V uvodnem poglavju nas igra nauči dvoje – kako prijeti Six za roko in kako jo poklicati, da nam pomaga. Obe mehaniki se zdita smiselni za povprečnega NPC pajdaša, a je (kakor že omenjeno) umetna inteligenca, ki jo igra uporablja za Six, precej samostojna. Odgovor, zakaj so razvijalci dodali te mehanike, odkrijemo šele na koncu igre, ko dočakamo pričakovani preobrat v zgodbi. Kljub temu mi zdi, da je AI spremljevalec kot tudi zbiranje Monovih čepic, slabo izkoriščen, ali celo nepotreben element, ki ne doprinese veliko k zgodbi.

Zaključek

Če imate radi mehanske in umske izzive, občudujete groteskno estetiko, uživate v napetosti in vas ni strah Doctor Who ihtečih angelov, je Little Nightmares 2 dobra izbira za vas. V sebi združuje vse najbolj priljubljene elemente prvega dela in jih podvoji. Dva junaka, večje lokacije, in dve dodatni uri igranja. Vprašanje je le, če je več res tudi bolje?


Vroča ponudba za gamerje

LITTLE NIGHTMARES II – DAY ONE EDITION PS4

34,99 €

Igre

Dying Light 2 digitalna verzija za Switch ni dosegljiva v Evropi

Published

on

Če iščete digitalno različico igre Dying Light 2 za Nintendo Switch imamo slabo novico. Igra je v Evropi na voljo le v fizični obliki.

Vse različice preživetvene grozljivke so zaradi narave vsebine igre trenutno prepovedane v Nemčiji, kjer je uradno registrirana tudi evropska Nintendo e-trgovina. To onemogoča uradno distribucijo digitalne verzije igre v evropskih državah ter tudi v Avstraliji in na Novi Zelandiji. Techland že sodeluje s partnerji in lokalnimi oblastmi, da bi prepoved čim prej odpravili.

Ste izgubljena duša z močjo, da spremenite usodo mesta. Toda vaše izjemne sposobnosti imajo svojo ceno. Preganjajo vas spomini, ki jih ne morete razvozlati, odpravite se v iskanju resnice in znajdete se na bojišču. Izboljšajte svoje sposobnosti, saj boste za premagovanje sovražnikov in zavezništvo potrebovali tako pesti kot pamet. Odkrijte temne skrivnosti nosilcev moči, izberite stran in odločite svojo usodo. Toda kamorkoli vas popeljejo vaša dejanja, ne smete pozabiti ene stvari – ostati človek.

Switch igra je trenutno v digitalni verziji na voljo le v ZDA in Aziji, maloprodajna različica pa po vsem svetu (razen v Nemčiji). V Big Bang trgovini lahko že prednaročite verzije za PlayStation in Xbox konzole. Dying Light 2 izide 7. decembra 2021.


Dying Light 2 – Deluxe Edition igra za PS5

89,99 €

Continue Reading

Igre

Binge.com napovedal live-action “System Shock” serijo

Published

on

Binge.com, novoustanovljena pretočna platforma gaming vsebine, je danes objavila sodelovanje z Nightdive Studios za pripravo serije v živo, ki temelji na kritiško priznani franšizni igri System Shock

Serija System Shock se bo predvajala izključno na Binge.com, produciral jo bo Allan Ungar, izvršna producenta pa bosta Stephen Kick iz Nightdivea (izvršni direktor in ustanovitelj) in Larry Kuperman (direktor poslovnega razvoja). 

“Vedno sem verjel, da bi bila živa priredba System Shocka popoln medij za pripovedovanje grozljive zgodbe o postaji Citadel in njenem podivjnem AI, ki posadko podvrže nepredstavljivi grozi,” je povedal Stephen Kick, izvršni direktor in ustanovitelj Nightdive Studios.

“Zelo smo navdušeni, ko vidimo, da nadarjena ekipa podjetja oživlja System Shock na grozljivo resnične in nove načine.” 

Binge naj bi lansiral leta 2022 in bo ponudil brezplačno pretočno vsebino na kateri koli napravi, povezani z internetom. Med predhodno napovedanimi projekti je tudi partnerstvo z Ubisoftom za prilagoditev serije video iger Driver.


HUMANKIND – DAY ONE EDITION WITH STEEL CASE igra za PC

49,99 €

Continue Reading

Igre

Brezplačen preizkus igre Elden Ring prihaja novembra

Published

on

Konzolaši bodo veseli novice, da se bo novembra ponudila možnost brezplačne preizkušnje nove FromSoftware igre Elden Ring. Registrirajte se do 1. novembra in se pridružite Elden Ring testu zaprtega omrežja. Povezava do prijav http://www.eldenring.com/CNT

Zlati red je bil zlomljen. Vstanite, omadeževani in prepustite se milosti, da zavihtite moč Eldenskega obroča in postanete Eldenski gospodar v deželah vmes.

ELDEN RING, ki ga razvija FromSoftware Inc. in producira BANDAI NAMCO Entertainment Inc., je fantazijska akcijska RPG in največja igra FromSoftware do sedaj, postavljena v svet, poln skrivnosti in nevarnosti.

ELDEN RING Closed Network Test je zadnji preizkus pred izdajo dokončne različice igre. To je test za izboljšanje kakovosti izdelka, predvajanje omrežnega testa in vo na voljo brezplačno.

Strežniki bodo odprti v naslednjih 5 sejah po našem času:

Seja 1: 12.00‒15.00, 12. novembra 2021 CET

Seja 2: 4.00‒7.00, 13. novembra 2021 CET

Seja 3: 20.00‒23.00, 13. novembra 2021 CET

Seja 4: 12.00‒15.00, 14. novembra 2021 CET

Seja 5: 4.00‒7.00, 15. novembra 2021 CET

Continue Reading

Igre

ELDEN RING prestavljen

Published

on

ELDEN RING bo izšel 25. februarja 2022, saj sta globina in strateška svoboda igre presegli začetna pričakovanja. 

Izid igre ELDEN RING je bil prestavljen za mesec dni. Razvijalci FromSoftware se zahvaljujejo za zaupanje in potrpežljivost.

Obvestilo o zamudi igre prihaja tudi po tem, ko je konec tedna ušlo 27 sekundni posnetek dejanske Elden Ring igre. Skupaj z objavo je sicer prišlo opozorilo, da gre za starejšo verzijo igre, a nekateri komentatorji so se kljub temu že pritoževali nad vizualno podobo igre.

Closed Network Test bo potekal v novembru. Točen datum še ni znan.

Continue Reading

Igre

Razvijalci igre Abandoned se soočajo z vsakodnevnimi grožnjami

Published

on

BLUE BOX Game Studios, razvijalci PlayStation 5 igre Abandoned, so na svojem Twitter profilu objavili poziv, naj se prenehajo grožnje smrti.

Studio je 7. aprila 2021 najavil prvoosebno preživetveno grozljivko Abandoned, postavljeno v odprtem svetu, s poudarkom na realni pristop k preživetju. Igra je v začetku tega leta prejela veliko pozornosti zaradi številnih naključij, ki naj bi igro in njen studio povezali s Hideom Kojimo in Konamijem. A temu najverjetneje ni tako.

Po marsikateri neizpolnjeni obljubi in premiku izida igre v leto 2022, je studio na svoji spletni strani objavil odgovore na pogosta vprašanja, v upanju, da ukrotijo neučakane navdušence.

“Igra Abandoned je bila napovedana prehitro. Povečalo se je tudi občinstvo, kot smo ga imeli sprva, zato smo morali igro še bolj spolirati. Tudi zdaj igra ni pripravljena za vpogled javnosti. Izdali bomo vse vsebine v aplikaciji Realtime Experience in na spletu za dejansko razkrivanje igranja in kinematografske napovednike,” je zapisano na spletni strani 

Abandoned Realtime Experience App se je izkazala kot zmedena in čudna eksperimentalna aplikacija na PS5, v kateri se je mogoče ogledati 5 GB posnetek, ki so ga že videli vsi. 

Blue Box Game Studios je trenutno eden najbolj osovraženih razvijalcev iger, samo zaradi načina, na katerega so tržili svojo igro. Nekaj ne “štima” z Blue Boxom in Abandoned. Igralci so sprva ugibali, da bi to lahko bil skrivni reklamni trik Hidea Kojime, sedaj pa svoj bes in frustracijo vlivajo v grožnje.

V svoji objavi na Twitterju so zapisali: “Zavedamo se negativne situacije, ki smo jo ustvarili, in resnično razumemo vaše razočaranje. Ne razumemo pa groženj s smrtjo.”

Blue Box Game Studios zdej prosijo za potrpljenje, predvsem pa, da se grožnje nehajo.

Continue Reading

Igre

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 je bil skoraj preklican

Published

on

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, prihajajoča RPG igra razvijalca Paradox, je bila po besedah direktorja podjetja Fredrika Westerja skoraj preklicana.

VTM franšiza kaže na izjemne težave in sporne odločitve tako v svoji namizni verziji kot digitalni. Že samo v zadnjih treh letih od naznanitve drugega dela kultne video igre Vampire: The Masquerade – Bloodlines nas je čakala kopica presenečenj. Avgusta 2020 je bil glavni pisec serije Brian Mitsoda, odpuščen. Istočasno je odpoved dobil tudi kreativni direktor Martin Ka’ai Cluney. Oktobra je sledila objava, da je tudi višja oblikovalka pripovedi Cara Ellison zapustila projekt. Februarja smo poročali, da Hardsuit Labs (znani po Blacklight: Retribution) ne bodo več vodili razvoja Bloodlines 2, nazadnje pa je sledila novica, da je zaposlene v Hardsuit Labs prizadel val odpuščanj.

“Ko smo igro prevzeli od prvotnega razvijalca, smo dolgo premišljevali, ali bi morali igro preklicati ali jo nadaljevati,” je dejal direktor Wester. »Potem smo bili dejansko pripravljeni popolnoma zaustaviti razvoj, a smo dobili predlog, za katerega smo mislili, da je dovolj prepričljiv. Upamo, da bo to dobra igra, ki bo izpolnila pričakovanja igralcev.”

Paradox še ni razkril, kateri studio se zdaj ukvarja z razvojem Bloodlines 2. Vendar je Wester dejal, da je zelo ugleden in nadarjen razvijalec.


Vampire: The Masquerade – Coteries of New York + Shadows of New York Collectors Edition igra za PS4

84,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno