fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo platformsko grozljivko Little Nightmares 2

Alja Šavle

Published

on

Ali je mogoče pobegniti iz sveta, ki se razkraja od znotraj?

Pripravite se na pustolovščino, ki vas bo vodila skozi tesnobne gozdove in srhljive šole na poti do zloveščega Signalnega stolpa. Na vas je, da poiščete izvor zla, ki se širi po televizijskih zaslonih.

Little Nightmares II je platformska grozljivka, za katero potrebujete hitre prste, mirno kri in razmigane možgane, lastnosti, ki jih jaz žal nimam. Zato ni nič presenetljivega, da je bila moja prva izkušnja z igro prava nočna môra, ki se je tekom zgodbe, kot talec pri ugrabitelju, spremenila v nezdravo ljubezen.

Sporočilo

V glavni vlogi nadaljevanja igre Little Nightmares ni več pogumna Six, temveč uporniški Mono, ki se s pomočjo deklice v rumenem plašču, skuša prebiti do izvora živečih môr. Zgodba nam predstavlja grozovite posledice življenja, polnega motečih dejavnikov in skrivanja pred bolečo resnico našega obstoja. A nianse v sporočilu se hitro izgubijo, če, tako kot jaz, med igranjem uspete sprocesirati le: “Lutke = slabo.

Sporočilnost in simbolizem sta temeljna gradnika serije in se kažeta predvsem v estetiki nasprotnikov in okolja, kot tudi v dizajnu dveh glavnih junakov, ki opozarjata na sprevrženost sveta. Vizualna podoba izvirne Little Nightmares igre je bila nekoliko bolj stilizirana in je močno spominjala na risano animacijo. Ta je v igralcu ustvarila nelagodje, zaradi kontrasta med videzom podobnim risanki in njeno groteskno vsebino. Ravno to neskladje je nosilo sporočilo zgodbe: Six ne spada v svet nočnih môr.

Nasprotno se razlika med osrednjima likoma in okoljem v drugem delu serije izgubi v gori detajlov. Razvijalci so novi igri namreč dodali veliko več grafičnih elementov in podrobnosti, ki dajejo občutek prenasičenosti in tudi barvno ne izstopajo dovolj, da bi v nas ustvarili vizualno napetost. Najbolj ikoničen simbol prvega dela, Sixin rumen plašč, se pojavi šele na koncu drugega poglavja, priložnosti, da si ga ogledamo pa ni veliko, saj je Six tekom igre le občasno prisotna.

Spremembe

Grafične spremembe niso vse, kar je drugačnega v nadaljevanju tega platformerja. Glavni junak Mono je deček, ki svoj obraz skriva pod papirnato vrečko, med igranjem pa lahko zanj poiščemo tudi druga pokrivala. Ta se skupaj z delci Monove preteklosti (ali morda prihodnosti?) skrivajo po novih lokacijah v Little Nightmares svetu, ki so veliko bolj razširjene in kompleksne, v primerjavi s tistimi iz prvega dela.

Tudi odnos med novim likom Monom in prejšnjo junakinjo Six ni popolnoma pojasnjen, a na videz se zdi prijateljski. Six sedaj ne nastopa več v glavni vlogi, temveč le kot spremljevalka, s katero upravlja igra. Med raziskovanjem ti pomaga z namigi, kako rešiti uganke ali doseči težje dostopne platforme.

Little Nightmares 2 vpeljuje tudi nekaj skromnih mehanik bojevanja. Če se je Six izogibala konfliktom tako, da se potikala okoli po ladji in bežala pred nevarnostjo, zna Mono nasprotnikom pokazati tudi zobe. Ali v tem primeru palice, sekire, cevi in celo zajemalke. Mono lahko sicer vihti nekatere predmete odraslega sveta, a ti so zanj preveliki in precej okorni, igralce pa lahko hitro obsodijo na smrt, če ne zamahnejo v pravem trenutku, ali dovolj blizu nasprotnika.

Atmosfera

Dobra atmosfera je za grozljivke alfa in omega. Brez prave atmosfere se igralci ne morejo vživeti v dogajanje, iluzijo, ki jo pričara zgodba, pa ti hitro razblinijo grafične napake ali težavnost določenih sekvenc. Osebno ne vem, ali me je bolj motilo nerodno bojevanje, skakanje na platforme v dveh in pol dimenzijah, ali morda tista ena uganka, ki zahteva da v gumb vržeš specifično določen predmet, čeprav je soba polna druge šare, ki ravno tako dobro leti po zraku.

Iz strahu me je v gorečo jezo kar hitro pognalo nepotrebno umiranje, za katerega, priznam, sem bila največkrat kriva sama. Najhujši del konstantnega umiranja je ponovno oživljanje. Mono ima, poleg izjemno počasnih bojnih animacij, tudi izjemno počasno animacijo vstajenja od mrtvih, ki lahko (ko tečeš petnajstič po istem hodniku) postane izjemno nadležna.

A zdravilo proti tiltanju se skriva v igri sami. To je avdio. Poleg nepozabne glasbe, ki jo je sestavil Tobias Lilja, igra veliko vlogo pri ustvarjanju atmosfere in reševanju ugank tudi zvok. Nasprotnike namreč pogosto najprej slišimo, preden jih sploh vidimo. Še več, določene uganke je mogoče rešiti samo tako, da pozorno prisluhnemo.

Prepuščeno interpretaciji

Zdaj, ko s svežim pogledom in bistrimi mislimi razmišljam o igri, se mi poraja nekaj vprašanj. Konkretno me bega odločitev razvijalcev, da Six postane stranski lik, ki ga ne moremo upravljati.

V uvodnem poglavju nas igra nauči dvoje – kako prijeti Six za roko in kako jo poklicati, da nam pomaga. Obe mehaniki se zdita smiselni za povprečnega NPC pajdaša, a je (kakor že omenjeno) umetna inteligenca, ki jo igra uporablja za Six, precej samostojna. Odgovor, zakaj so razvijalci dodali te mehanike, odkrijemo šele na koncu igre, ko dočakamo pričakovani preobrat v zgodbi. Kljub temu mi zdi, da je AI spremljevalec kot tudi zbiranje Monovih čepic, slabo izkoriščen, ali celo nepotreben element, ki ne doprinese veliko k zgodbi.

Zaključek

Če imate radi mehanske in umske izzive, občudujete groteskno estetiko, uživate v napetosti in vas ni strah Doctor Who ihtečih angelov, je Little Nightmares 2 dobra izbira za vas. V sebi združuje vse najbolj priljubljene elemente prvega dela in jih podvoji. Dva junaka, večje lokacije, in dve dodatni uri igranja. Vprašanje je le, če je več res tudi bolje?


Vroča ponudba za gamerje

LITTLE NIGHTMARES II – DAY ONE EDITION PS4

34,99 €

Igre

Valvov Portal 2 praznuje 10. obletnico

Alja Šavle

Published

on

Nadaljevanje ikonične miselne igre s portali danes praznuje 10. bletnico izida. Ob posebni priložnosti je skupnost pripravila nov brezplačni dodatek, ki igri doda 25 novih ugank in četrto dimenzijo.

Portal Reloaded je brezplačni mod za igro Portal 2. Skupnost navdušencev je k osnovnim konceptom igranja s prostorskimi portali dodala še uporabo tretjega portala, ki omogoča potovanje med dvema različnima časovnicama oz. sedanjostjo in prihodnostjo. Razmišljanje v štirih razsežnostih je ključnega pomena za reševanje 25 povsem novih miselnih ugank.

Mod je namenjen praznovanju vseh dosežkov franšize in ambicioznemu poskusu, da koncepte osnove igre potisne še dlje. Poleg novih ugank mod vključuje še popolnoma novo govorjeno besedilo, novo glasbo in nove mehanike za reševanje ugank.

Mod je že na voljo v Steam Workshopu. Za igranje potrebujete le kopijo Portal 2 igre.


PORTAL KNIGHTS PS4

14,99 €

Continue Reading

Igre

Street Fighter V pomladna posodobitev prinaša nove like

Alja Šavle

Published

on

Od jutri lahko v Street Fighter V igrate novega lika – Rose italijansko vedeževalko, ki vihti skrivnostno obliko energije, znano kot Soul Power. Ta poteza omogoča Rose, da izvleče tarok karto, da se bodisi izboljša svoje sposobnosti ali oslabi nasprotnike.

Rose se bo prihajajoči ponedeljek končno pridružila izbirnemu zaslonu Street Fighter 5. Njena predstavitev je bila ta vikend predvajana med uradnim napovednikom likov na spletnem kvalifikacijskem turnirju Capcom Pro Tour na Japonskem.

Skupaj z Rose je bil predstavljen tudi nov lik Oro, posvečen pa je bil tudi poseben pogled na četrtega lika, Akiro. Po vrnitvi iz igre Street Fighter III, Oro prihaja opremljen s svojim klasičnim naborom napadov skupaj s peščico novih. Ohrani celo svoj enoročni bojni slog. V nasprotju s SFIII, kjer si je zapečatil eno roko, pa v SF5 med bojem drži svojega novega ljubljenčka – želvo.

Razvojna ekipa se je v predstavitev nazadnje smuknila še nekaj nedokončanih posnetkov novinke SFV Akire Kazama. Še več informacij o Oroju, Akiri in petem skrivnostnem liku prihaja kmalu. Rose bo na voljo za igranje že 19. aprila.


STREET FIGHTER V – CHAMPION EDITION PS4

19,99 €

Continue Reading

Igre

Path of Exile igralci ogorčeni

Alja Šavle

Published

on

Včeraj ponoči je priljubljeni brezplačni RPG izdal svojo najnovejšo razširitev Path of Exile: Ultimatum, v kateri se morajo igralci preizkusiti v kaosu in se odločiti, ali bodo tvegali vse za neizmerno moč. A stvari se niso odvile kot po planu.

Nekaj minut po lansiranju Ultimatuma so se prvi igralci že oglasili na Redditu. Čakalna vrsta za v server je bila nemogoče dolga. Še več, PoE navdušenci so hitro ugotovili, da streamerji niso bili deležni teh težav.

“Vsi smo nekoliko ogorčeni nad dejstvom, da se je [razvijalec] GGG odločil, da bo streamerjem dal prednost pred običajnimi igralci, saj mnoge od nas DC-ja ob prijavi. Osebno sem zelo jezen zaradi dvojnega standarda,” je zapisal Reddit uporabnik businessmanALEX.

“Ne krivim streamerjev – krivim GGG,” nadaljuje uporabnik. “Razumem. S poslovnega stališča, ni dobro, če bi več kot 100.000 ljudi gledalo samo prijavni zaslon (kar je skupna gledanost vseh velikih streamerjev, ki so preskočili vrsto). Istočasno pa menim, da je to pljunek v obraz preostali skupnosti, ki bo zgolj zanetil ogenj proti streamerjem – dvomim, da se jih je večina hotela spoprijeti s chatom polnim jeznih ljudi.”

Chris Wilson, PoE designer je tudi sam na Redditu objavil obsežen prispevek, v katerem naslovi težave, s katerimi so se srečevali tekom zagona nove razširitve. Težava je nastala zaradi migracije likov, ki bi se morala zgoditi postopoma, a se je zaradi “človeške napake” sprožila na dan izida, kar je upočasnilo vpisovanje v strežnike za dve uri. Kot začasno rešitev so razvijalci izključili migracijo.

“To je rešilo težavo s hitrostjo čakalne vrste za približno eno uro. Takrat je strežnik nehal delati in odvrgel večino igralcev, nato pa to nadaljevalo približno vsakih deset minut do konca dneva,” je povedal Wilson.

A igralce je razjezilo nekaj drugega. Dokler oni niso mogli v igro se je peščica streamerjev na Twitchu že zabavala.

“V zadnjem času izvajamo nekaj plačljivega trženja vplivnih igralcev, kar vključuje dogovor, da bi veliki streamerji predstavili Path of Exile svoji publiki za denar, “ je pojasnil Wilson. Dogovorili smo se, da bomo plačali dve uri pretočnega predvajanja, a smo naleteli naravnost v čakalno vrsto za prijavo, ki bo trajala dve uri. To je najboljši približek temu, da bi dobesedno zažgali velik kup denarja. Tako smo se naglo odločili, da omogočimo streamerjem, da obidejo čakalno vrsto.”

Situacija se je do danes popoldne že stabilizirala, kljub temu je veliko igralcev, predvsem pa tudi razvijalci sami, nezadovoljnih s tako nesrečnim razvojem dogodkov.


DIABLO III: ETERNAL COLLECTION PS4

39,99 €

Continue Reading

Igre

Village napovedi se ne nehajo – vse o zadnji Capcomovi predstavitvi Resident Evil franšize

Alja Šavle

Published

on

Capcom pripravlja tri Resident Evil Village demo scenarije pred majsko izdajo. Resident Evil 4 VR se razvija za Oculus Quest 2, Village dobiva Mercenaries način igre, predstavljen je bil tudi nov napovednik prihahajoče CGI serije na Netflixu Infinite Darkness.

Volkodlaki, vampirji in Chris Redfield so predstavljeni v najnovejšem napovedniku za Resident Evil Village.

V naslednjih treh vikendih boste lahko tudi sami doživeli vasico s prihajajočimi časovno omejenimi demo predstavitvami igre, ki vam bodo omogočile 30 in 60-minutno igranje na PlayStation 5, PS4, Stadia, Steam, Xbox One in Xbox Series X/S.

Urnike, za vsak prihajajoči demo je Capcom zbral v priročni sliki.

V Village se vrača se tudi priljubljeni Mercenaries način, v katerem morajo igralci doseči cilj, preden poteče čas. Najnovejša iteracija vključuje trgovca v igri, ki prodaja zaloge, orožje in nadgradnje. Na voljo so tudi sposobnosti, ki povečajo hitrost gibanja, moč orožja, oklep in še več.

Resident Evil: Infinite Darkness serija prihaja julija letos na Netflix. Glavna lika v zgodbi, ki se odvija nekaj let po dogodkih Resident Evil 4, sta Leon S. Kennedy in Claire Redfield.

Nazadnje je Capcom predstavil še Resident Evil 4 VR za Oculus Quest 2, ki ga razvija Armature. Ta različica igre premakne dogajanje v prvoosebno perspektivo. Več podrobnosti bo na voljo v okviru predstavitve Oculus 21. aprila.


Resident Evil 6 igra za PS4

19,99 €

Continue Reading

Igre

Zgodnji dostop MetaHuman Creator aplikacije je na voljo

Alja Šavle

Published

on

MetaHuman Creator, aplikacija v oblaku za ustvarjanje digitalnih ljudi z visoko ločljivostjo v nekaj minutah, je zdaj na voljo v zgodnjem dostopu.

Unreal Engine je na svojem YouTube kanalu objavil posnetek v katerem se z nekaterimi ekipami, ki so ustvarile orodje, pogovorijo o tem, kaj jih je navdihnilo in spodbudilo, da so vložili desetletja v oblikovanje te tehnologije.

Podjetja, kot sta 3Lateral in Cubic Motion, že leta premikajo meje digitalnega človeškega ustvarjanja. Zdaj so v okviru Epic Games tehnologijo potisnili še dlje in omogočili ustvarjanje likov v realnem času. Najpomembneje pa je, da je aplikacija na voljo čisto vsem.

Se želite igrati z nekaterimi resničnimi liki v Unreal Engine? Preizkusite več kot 50 vnaprej pripravljenih, popolnoma opremljenih MetaHumans. Zbirko lahko prenesete neposredno iz brezplačne aplikacije Quixel Bridge.

Prijavite se in se še danes pridružite brezplačnemu programu zgodnjega dostopa. Če pa ste že prejeli potrditev, zaženite aplikacijo MetaHuman Creator na uradni strani unrealengine.com.


WEREWOLF: THE APOCALYPSE – EARTHBLOOD PC igra

49,99 €

Continue Reading

Igre

Ne sprejemajte povabil na Steamu, da vam ne vdrejo v račun

Alja Šavle

Published

on

Hekerji izrabljajo CS:GO in druge Source igre, da kradejo Steam gesla. Preberi si, kako se zaščititi.

Skupina “The Secret Club” je javno razkrila luknjo v sistemu, ki vpliva na vse igre s Source pogonom. Najbolj na udaru so CS: GO igralci. Vdor v račun je mogoče izvesti na različne načine, najlažji med njimi pa je preprosto povabilo v Steam aplikaciji. Valve je bil o tem kritičnem izkoriščanju domnevno obveščen pred približno dvema letoma, vendar težava še vedno ni odpravljena.

Pazite se sumljivih povabil v igro. Ko uporabnik sprejme vabilo v zlonamerno igro, lahko heker takoj sproži postopek za izvajanje kode, s katero si pridobi dostop do celotnega uporabnikovega sistema, kar vključuje lokalne podatke v sistemu ter zagon ali zapiranje katerega koli programa.

Vendar to ni edini način, kako je mogoče izkoristiti luknjo v sistemu. Hekerji lahko gostijo strežnik skupnosti ali zlorabijo izvirne mape, ki jih je skupnost naložila v Steam Workshop.

Trenutno je edini način, da se zaščitite pred tem izkoriščanjem, zavrniti povabilo, takoj ko ga prejmete, ali pa ga preprosto ignorirati.


SPACEBASE STARTOPIA PC

49,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno