fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo platformsko grozljivko Little Nightmares 2

Published

on

Ali je mogoče pobegniti iz sveta, ki se razkraja od znotraj?

Pripravite se na pustolovščino, ki vas bo vodila skozi tesnobne gozdove in srhljive šole na poti do zloveščega Signalnega stolpa. Na vas je, da poiščete izvor zla, ki se širi po televizijskih zaslonih.

Little Nightmares II je platformska grozljivka, za katero potrebujete hitre prste, mirno kri in razmigane možgane, lastnosti, ki jih jaz žal nimam. Zato ni nič presenetljivega, da je bila moja prva izkušnja z igro prava nočna môra, ki se je tekom zgodbe, kot talec pri ugrabitelju, spremenila v nezdravo ljubezen.

Sporočilo

V glavni vlogi nadaljevanja igre Little Nightmares ni več pogumna Six, temveč uporniški Mono, ki se s pomočjo deklice v rumenem plašču, skuša prebiti do izvora živečih môr. Zgodba nam predstavlja grozovite posledice življenja, polnega motečih dejavnikov in skrivanja pred bolečo resnico našega obstoja. A nianse v sporočilu se hitro izgubijo, če, tako kot jaz, med igranjem uspete sprocesirati le: “Lutke = slabo.

Sporočilnost in simbolizem sta temeljna gradnika serije in se kažeta predvsem v estetiki nasprotnikov in okolja, kot tudi v dizajnu dveh glavnih junakov, ki opozarjata na sprevrženost sveta. Vizualna podoba izvirne Little Nightmares igre je bila nekoliko bolj stilizirana in je močno spominjala na risano animacijo. Ta je v igralcu ustvarila nelagodje, zaradi kontrasta med videzom podobnim risanki in njeno groteskno vsebino. Ravno to neskladje je nosilo sporočilo zgodbe: Six ne spada v svet nočnih môr.

Nasprotno se razlika med osrednjima likoma in okoljem v drugem delu serije izgubi v gori detajlov. Razvijalci so novi igri namreč dodali veliko več grafičnih elementov in podrobnosti, ki dajejo občutek prenasičenosti in tudi barvno ne izstopajo dovolj, da bi v nas ustvarili vizualno napetost. Najbolj ikoničen simbol prvega dela, Sixin rumen plašč, se pojavi šele na koncu drugega poglavja, priložnosti, da si ga ogledamo pa ni veliko, saj je Six tekom igre le občasno prisotna.

Spremembe

Grafične spremembe niso vse, kar je drugačnega v nadaljevanju tega platformerja. Glavni junak Mono je deček, ki svoj obraz skriva pod papirnato vrečko, med igranjem pa lahko zanj poiščemo tudi druga pokrivala. Ta se skupaj z delci Monove preteklosti (ali morda prihodnosti?) skrivajo po novih lokacijah v Little Nightmares svetu, ki so veliko bolj razširjene in kompleksne, v primerjavi s tistimi iz prvega dela.

Tudi odnos med novim likom Monom in prejšnjo junakinjo Six ni popolnoma pojasnjen, a na videz se zdi prijateljski. Six sedaj ne nastopa več v glavni vlogi, temveč le kot spremljevalka, s katero upravlja igra. Med raziskovanjem ti pomaga z namigi, kako rešiti uganke ali doseči težje dostopne platforme.

Little Nightmares 2 vpeljuje tudi nekaj skromnih mehanik bojevanja. Če se je Six izogibala konfliktom tako, da se potikala okoli po ladji in bežala pred nevarnostjo, zna Mono nasprotnikom pokazati tudi zobe. Ali v tem primeru palice, sekire, cevi in celo zajemalke. Mono lahko sicer vihti nekatere predmete odraslega sveta, a ti so zanj preveliki in precej okorni, igralce pa lahko hitro obsodijo na smrt, če ne zamahnejo v pravem trenutku, ali dovolj blizu nasprotnika.

Atmosfera

Dobra atmosfera je za grozljivke alfa in omega. Brez prave atmosfere se igralci ne morejo vživeti v dogajanje, iluzijo, ki jo pričara zgodba, pa ti hitro razblinijo grafične napake ali težavnost določenih sekvenc. Osebno ne vem, ali me je bolj motilo nerodno bojevanje, skakanje na platforme v dveh in pol dimenzijah, ali morda tista ena uganka, ki zahteva da v gumb vržeš specifično določen predmet, čeprav je soba polna druge šare, ki ravno tako dobro leti po zraku.

Iz strahu me je v gorečo jezo kar hitro pognalo nepotrebno umiranje, za katerega, priznam, sem bila največkrat kriva sama. Najhujši del konstantnega umiranja je ponovno oživljanje. Mono ima, poleg izjemno počasnih bojnih animacij, tudi izjemno počasno animacijo vstajenja od mrtvih, ki lahko (ko tečeš petnajstič po istem hodniku) postane izjemno nadležna.

A zdravilo proti tiltanju se skriva v igri sami. To je avdio. Poleg nepozabne glasbe, ki jo je sestavil Tobias Lilja, igra veliko vlogo pri ustvarjanju atmosfere in reševanju ugank tudi zvok. Nasprotnike namreč pogosto najprej slišimo, preden jih sploh vidimo. Še več, določene uganke je mogoče rešiti samo tako, da pozorno prisluhnemo.

Prepuščeno interpretaciji

Zdaj, ko s svežim pogledom in bistrimi mislimi razmišljam o igri, se mi poraja nekaj vprašanj. Konkretno me bega odločitev razvijalcev, da Six postane stranski lik, ki ga ne moremo upravljati.

V uvodnem poglavju nas igra nauči dvoje – kako prijeti Six za roko in kako jo poklicati, da nam pomaga. Obe mehaniki se zdita smiselni za povprečnega NPC pajdaša, a je (kakor že omenjeno) umetna inteligenca, ki jo igra uporablja za Six, precej samostojna. Odgovor, zakaj so razvijalci dodali te mehanike, odkrijemo šele na koncu igre, ko dočakamo pričakovani preobrat v zgodbi. Kljub temu mi zdi, da je AI spremljevalec kot tudi zbiranje Monovih čepic, slabo izkoriščen, ali celo nepotreben element, ki ne doprinese veliko k zgodbi.

Zaključek

Če imate radi mehanske in umske izzive, občudujete groteskno estetiko, uživate v napetosti in vas ni strah Doctor Who ihtečih angelov, je Little Nightmares 2 dobra izbira za vas. V sebi združuje vse najbolj priljubljene elemente prvega dela in jih podvoji. Dva junaka, večje lokacije, in dve dodatni uri igranja. Vprašanje je le, če je več res tudi bolje?


Vroča ponudba za gamerje

LITTLE NIGHTMARES II – DAY ONE EDITION PS4

34,99 €

Igre

Trombone Champ je nova najljubša videoigra na internetu

Published

on

Trombone Champ ni resna igra; je čudovita mešanica naključne glasbene komedije, zbirke kart, izmišljenih dejstev o trombonu in hotdogih ter resničnih dejstev o pavijanih.

Igranje je presenetljivo enako zabavno kot gledanje posnetka, vsaj prvih nekaj pesmi. Z miško premikate drsnik pozavne in kliknete ali pritisnete tipko, da bi zaigrali. Zvoki, ki jih izvabite, imajo le nejasno povezavo z glasbo. Vizualna podoba je strašljivo komična: Rosamundo spremljajo krigle in preste, ki veličastno skačejo in se vrtijo na zaslonu. Med resnično grozljivo izvedbo pesmi God Save Our King se v ozadju s spoštovanjem pojavljajo in izginjajo fotografije Londonskega mostu in britanske zastave, ki jim sledi velikanski jpeg angleškega zajtrka.

Igro Trombone Champ je izdelal razvijalec z imenom Holy Wow, ki ga sestavljata Dan in Jackie Vecchitto, ki sta izdelala tudi serijo iger za tekmovalno tipkanje Icarus Proudbottom’s Typing Party.

Razvijalce je presenetila nenadna pozornost, ki jo je pritegnila igra Trombone Champ.

“Pojasniti moramo, da je trenutno Holy Wow večinoma operacija ene osebe. In to niti ni naš glavni nastop! Delamo za polni delovni čas (!!!) in celotno igro smo zgradili ponoči, ob vikendih in praznikih,” je na Twitterju zapisal Vecchitto.

Slika: Holy Wow

Alan Wake Remastered igra za PS5

28,99 €

Continue Reading

Igre

Postani virtualni tekač z Let’s Get Fit

Published

on

Med pandemijo je Nintendo Entertainment za svojo konzolo Nintendo Switch marsikoga po svetu rešil pred lenarjenjem in dolgčasom z zabavno igro Ring Fit Adventure. Seveda se stvari še vedno niso povsem umirile in se ljudje še vedno bolj nagibamo k fitnesu in športu znotraj naših domov. Zaradi tega so pri podjetju Koch Media ustvarili igro Let’s Get Fit.

Od različnih iger smo vajeni, da nas vodijo skozi zgodbo ali dogodivščino, kjer nas po poti čakajo izzivi, ki jih lahko premagamo s telovadbo. Za vse, ki pa si želite samo treninga z odličnim prikazovanjem in veliko izbiro vaj, je Let’s Get Fit odlična izbira. 

Ko jo zaženemo nas ta vpraša o naših podatkih kot so, spol, višina, teža in telesna pripravljenost. Na ta vprašanja ne rabimo nujno odgovoriti če ne želimo, saj za samo telovadbo ni ključnega pomena. Je pa res, da igra lažje izračuna porabo kalorij, v kolikor ima točne podatke. 

V glavnem meniju nas kot v vsaki igri pričaka vrstica, kjer imamo na izbiro opcije telovadbe, dosežke, trofeje, lestvico, profil, statistiko in nastavitve. Pod telovadbo izbiramo med tremi opcijami:

  • Free ali izbira vaj po našem okusu, kjer lahko poljubno izbiramo med vsemi možnimi vajami.
  • Program, kjer imamo vnaprej sestavljene različne vaje.
  • Challange ali izziv, tukaj pa se vsak dan pojavi nova težka vaja, da vidimo če smo dovolj pripravljeni zanjo.

V koliko kupite fizično kopijo igre dobite zraven dva traka, ki ju lahko uporabimo za pritrditev kontrolerjev eno na roko in eno na nogo. Tako med telovadbo igra zaznava naše gibanje, če le to izvajamo pravilno. Obstaja pa možnost igranja brez trakov, a takrat igra ne bo zaznavala pravilnost naših gibov, saj je brez kontrolerjev to nemogoče. Je pa res, da naš cilj je izboljšati telesno aktivnost in lahko kontrolerje damo v žep ali pa jih na zapestje pritrdimo z kakšno zapestnico ali trakom. 

Res, da igra ni tako zanimiva in interaktivna če jo primerjam z Ring Fit Adventure, a vseeno je ravno prav narejena, da se najde nekaj za vsakogar. Za vse tiste, ki pa potrebujete rezultate za motivacijo, pa igra pod statistiko vodi vse posebne dosežke in podatke o skurjenih kalorijah. Lahko pa primerjate točke z vašimi prijatelji in vidite kdo je v kakšnem vadbenem programu dosegel več točk. V kolikor pa imate Nintendo Online pa lahko rezultate primerjate s ostalimi ljudmi po svetu. 

V koliko vam ni samemu hodit tekat ali na fitnes je to res ena boljših, če ne najboljših iger za telovadbo, ki jih Nintendo Switch trenutno premore. Na razpolago imamo številno različnih vadbenih programov. Sami si lahko sestavimo program, ki nam bo pripomogel doseči naš cilj, da si izboljšamo zdravje, izgubimo telesno težo ali učvrstimo mišice. Za takšno ceno skorajda ni boljše igre in v koliko boste imeli dovolj zagnanosti in motivacije za redno telovadbo vam ne bo žal.

To bi pa bilo od mene vse, v koliko vam je naša vsebina všeč se naročite na Game Gang kanal in na naša družbena omrežja.

Igrala: Nataša “TashyTas” Ujlaki
Avtor: Žiga “WickedLinx” Kmetec

Continue Reading

Igre

Twitch zvezdniki bodo manj plačani

Published

on

Partnerji, ki so prej prejemali delež 70/30, bodo po prvih 100.000 dolarjih prejeli standardni delež 50/50.

Twitch je danes objavil, da bo od naslednjega leta znižal delež prihodkov od naročnine, ki ga ponuja prednostnim streamerjem.

Predsednik Twitcha Dan Clancy je spremembo napovedal v današnji objavi na blogu, v kateri je zapisal, da podjetje ponuja standardni delež prihodkov v razmerju 50/50 za streamerje, vendar že nekaj časa ponuja “premium” raven partnerskih streamerjev, ki namesto tega prejemajo delež 70/30.

Slika: Twitch

Platforma je pred več kot letom dni prenehala ponujati te premijske sporazume. Streamerji, ki so že sklenili te pogodbe, bodo od 1. junija 2023 dalje za prvih 100.000 dolarjev, ki jih zaslužijo vsako leto, prejeli delitev prihodkov v razmerju 70/30, nato pa standardno delitev prihodkov v razmerju 50/50.

Twitch je zmanjšanje prihodkov izkoristil tudi za to, da je streamerje bolj usmeril v oglaševanje in jim predlagal, da se vključijo v program za spodbujanje oglasov, ki jim na primer plača 500 dolarjev za 4 minute oglasov vsako uro in 40 ur pretakanja na mesec.

“Naš nedavni dvig deleža prihodkov od oglasov na 55 % v okviru programa za spodbujanje oglasov je odličen način, da ti večji streamerji ustvarijo večino teh prihodkov, če ne celo vse,” je dejal Clancy.


JBL Quantum 100 Black žične gaming slušalke

39,99

Continue Reading

Igre

CD Projekt pravi, da Cyberpunk 2077 dnevno obišče 1 milijon igralcev

Published

on

“Vsak dan tega tedna je Night City obiskalo 1 milijon igralcev, tako novih kot tistih, ki se vračajo,” se glasi sporočilo, ki je bilo v danes objavljeno na uradnem računu igre na Twitterju.

“Ob tej priložnosti smo se vam želeli zahvaliti, ker ste z nami in igrate igro,” še dodaja.

Direktor projekta Cyberpunk 2077 Paweł Sasko se je ta teden odzval na naraščajoče število igralcev: “Najlepša hvala choomsi za to drugo priložnost.”

Steam je v zadnjih dneh zabeležil novi višek 85,555 igralcev, ne smemo pa pozabiti, da je igra dosegljiva tudi na konzolah nove in stare generacije. Cyberpunk 2077 je bil sprva napovedan kot eden največjih naslovov zadnje generacije konzol, vendar je šlo ob izidu vse narobe.

Po treh zamudah je težko pričakovana RPG izšla za osebne računalnike in konzole s številnimi tehničnimi težavami, zaradi česar so bila ponujena povračila, igra pa je bila umaknjena iz trgovine PlayStation Store.

Po šestih mesecih popravkov, namenjenih izboljšanju igre, se je ta junija 2021 vrnila na Sonyjevo spletno tržnico, ko je CD Projekt izjavil, da je po njihovem mnenju delovanje Cyberpunka 2077 doseglo “zadovoljivo” raven.

CD Projekt je dejal, da je Phantom Liberty edina načrtovana razširitev za igro, da pa ostaja popolnoma zavezan razvoju intelektualne lastnine Cyberpunk tudi po izidu DLC.


MARVO KG901 RGB MEHANSKA TIPKOVNICA

31,99 €

Continue Reading

Igre

Pregled trga mobilnih iger: Po napovedih se bo poraba igralcev v letu 2022 zmanjšala za 2 %

Published

on

Medtem ko je globalna poraba igralcev v mobilnih igrah v trgovinah App Store in Google Play med pandemijo COVID-19 skokovito narasla, je trg v letu 2022 tako v 1. kot v 2. četrtletju prvič v zgodovini zabeležil upad na letni ravni.

Poraba igralcev se je v 1. četrtletju na letni ravni zmanjšala za 6 odstotkov na 21,2 milijarde dolarjev, v 2. četrtletju poraba na letni ravni pa se je zmanjšala za 6,9 odstotka na 20,1 milijarde dolarjev.

Svetovni prihodki od iger so se zmanjšali. | Slika: SensorTower

Mobilne igre srednjega razreda predanosti so v prvi polovici leta 2022 predstavljale 60 odstotkov svetovne porabe igralcev. RPG igre se po prihodkih uvrščajo na prvo mesto med žanri, strategije pa medtem zasedajo drugo mesto. Priložnostni naslovi so predstavljali 26 odstotkov vseh prihodkov, čeprav te igre predstavljajo 78 odstotkov vseh prenosov mobilnih iger, medtem ko je delež iger Mid-Core 14 odstotkov.

Poraba igralcev mobilnih iger naj bi se leta 2022 zmanjšala, in sicer za 2,3 odstotka na letni ravni na 86 milijard dolarjev. Čeprav naj bi se prihodki celotnega trga mobilnih iger zmanjšali, naj bi se prihodki trgovine App Store povečali z 52 milijard dolarjev leta 2021 na 53 milijard dolarjev leta 2022. Medtem naj bi se poraba igralcev v igri Google Play do konca leta zmanjšala za 8,3 odstotka glede na prejšnje leto in znašala 33 milijard dolarjev.

Napoved porabe za mobilne igre v svetu. | Slika: SensorTower

Kot običajno na trgu MMORPG-jev še vedno prevladuje Azija. Južna Koreja, Kitajska in Japonska so v prvi polovici leta 2022 skupaj ustvarile približno 80 odstotkov vseh prihodkov od MMORPG naslovov.


GOW Ragnarok Collectors Edition PS4/PS5

219,99 €

Continue Reading

Igre

Razvijalec Rockstar potrjuje, da so po hekerskem napadu pricurljali posnetki iz igre Grand Theft Auto VI

Published

on

Razvijalci igre so sporočili, da je heker na splet izpustil več kot 90 videoposnetkov in slik iz naslednje izdaje franšize Grant Theft Auto. Vsebina je bila objavljena v nedeljo po tem, ko so jo opisali kot enega največjih varnostnih vdorov v igričarski industriji.

Podjetje Rockstar Games je sporočilo, da še vedno ni jasno, kako je prišlo do vdora v omrežje, vendar je potrdilo, da so bili ukradeni zgodnji razvojni posnetki iz igre GTA VI. Posnetke je na spletnem mestu GTAForums objavil uporabnik z imenom teapotuberhacker.

Čeprav so moderatorji prvotno objavo že odstranili, so se posnetki na veliko razširili po družbenih medijih. Rockstar naj bi izdal ukaze za odstranitev vsebine z YouTuba in Twitterja.

Posnetki so vključevali testne animacije, postavitev ravni in nekaj prikazov igranja. Potrjene so bile tudi dolgoletne govorice, da bo igra vsebovala prvo žensko protagonistko v seriji, ki jo bo mogoče igrati ter, da se bo igra odvijala v izmišljeni različici Miamija, ki je bil tudi prizorišče igre GTA: Vice City iz leta 2002.

V ponedeljkovi izjavi je podjetje zapisalo, da je izredno razočarano, da so bile podrobnosti o njihovi naslednji igri na tak način posredovane oboževalcem.

“Naše delo na naslednji igri Grand Theft Auto se bo nadaljevalo po načrtih in še naprej smo zavezani temu, da vam, našim igralcem, ponudimo izkušnjo, ki bo resnično presegla vaša pričakovanja,” je dodal Rockstar.


SUBSONIC PRO BATMAN gaming stol

249,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno