Connect with us

Igre

Preizkusili smo vlogoigralsko akcijo Mortal Shell: Enhanced Edition

Published

on

Pozdravljeni na Game Gangu, moje ime je Blaž Cilenšek in gledate recenzijo za Mortal Shell.

Mortal Shell je akcijski RPG, ki ga je razvil studio Cold Symmetry. Izvirna igra je sicer bil izdana že avgusta 2020, a so sedaj ponovno izdali t.i. “enhanced” verzijo za novo generacijo PlayStaiton in Xbox konzol.

Še ena “Soulslike” igra

Velikokrat uporabimo izraz “Soulslike”, kadar opisujemo tak stil iger. From Software je z igrami kot so Dark Souls, Bloodborne, Demon’s Souls in druge začel popolnoma nov žanr iger. Žanr v katerem so nasprotniki in okolje neizprosni do igralca. Tovrstna igra naj bi bila tudi Mortal Shell.

Prvo kar vam zaupam je to, da se Mortal Shell dovolj razlikuje od klasičnih “Soulslike” iger, da imamo res občutek da igramo nekaj novega. Mehanika t.i. “Shellov”, ali po naše oklepov, nam ponuja raznoliko igranje. Imamo 4 različne oklepe ter 4 različna orožja. Oklepi se po načinu igranja razlikujejo, vsak ima tudi svoj “Skill tree” kjer ga nadgrajujemo. Enako velja za orožja. Jaz osebno sem uporabljal oklep Eredim, ki ga lahko kategoriziramo kot “tanka” z veliko življenja in malo “stamine” ter Marytr’s blade. Prav tako je potrebno omeniti, da ko prvič pademo na 0 življenja nas igra zgolj vrže ven iz oklepa in ne direktno ubije. Potem moramo samo nazaj do oklepa in imamo še drugo možnost za preživetje. Druga izvirna mehanika v igri je “Harden” s katero telo spremenimo v kamen in odbijemo napad nasprotnika. To je že prvi znak, da je Mortal Shell precej lažja in manj neizprosna igra kot so druge v “Soulslike” žanru.

Svet Mortal Shella me je sprva malce razočaral. V sredini je centralna lokacija, iz katere obiskuješ druge kraje, kjer se tudi nahajajo šefi. Kar me je razočaralo je monotonost te centralne lokacije. Ko gledaš okoli sebe opaziš, da so si pokrajine med seboj precej podobne in mine nekaj časa preden se navadiš in uspeš navigirati med posameznimi lokacijami. Prav tako ni jasno definirano katere lokacije je pametneje najprej obiskati in katere kasneje. Igra nima linearne progresije, ampak niti odprtosvetna ni. Je nekaj vmes, kar ni nujno slabo, saj poznamo primere, kot najnovejši God of War, kjer je to odlično izvedeno.

Šefi niso dovolj velik izziv

V igri se boste soočili s 4 glavnimi bossi, ki bi za moj okus lahko bili težji, vsaj za igro, ki jo uvrščamo v “Soulslike” žanr. Ne želim se hvaliti s tem, ko rečem, da me niso niti enkrat premagali. Ampak na žalost izziv ni bil pretirano velik. Razen tega, da dvoboji trajajo nekoliko dlje, lahko rečem, da sem se bolj namučil z določenimi osnovnimi nasprotniki kot pa s šefi.

Bojevanja prinese en velik plus za igro Mortal Shell. Vsa orožja so izredno zanimiva in imajo svoj način bojevanja. Manjši nasprotniki so vsi raznoliki in ponujajo velik izziv, ko se prebijamo skozi posamezne lokacije. Težava je nastala po srečanju z drugim šefom, kjer se je vsaj meni zdelo, da je težavnost drastično upadla in sem si uspel nadgraditi tako oklep kot orožje, s katerima sem se brez težave se prebil skozi mapo. Kar sicer ni velik minus, ampak če ste Souls veterani si boste želeli malo več paranja živcev. 

Kaj prinaša izboljšana različica

Sedaj pa še preverimo kaj nam ponuja “enhanced” verzija. Grafično je igra na solidnem nivoju. Posamezne lokacije so zelo zanimive in na 4k resoluciji se dobro opazijo detajli. Je pa tukaj zopet težava. Naletel sem kar na veliko število hroščev oz. “bugov”. Pogosto se mi je dogajalo, da je orožje, ki sem ga uporabljal, postalo nevidno in edina rešitev je bila, da resetiram igro. Pri enem specifičnem nasprotniku, se zgodi zelo smešen bug ker nas truplo tega NPC-ja katapultira v vesolje, ob pristanku na tla pa jasno umremo. Ne zgodi se vedno, ampak kadar se, ni druge izbire, kot da se nasmeješ. Včasih se tudi zgodi, da lik ostane vkopan in se ne moreš premakniti dokler te nasprotnik ne udari. Enhanced verzija torej izboljša grafiko v zameno za nekaj smešnih, a ne glede na to, nezaželenih hroščev. 

Zaključne misli

Dolžina kampanje je okoli 12 ur, če niste dobro izurjeni v “Soulslike” igrah. Če pa ste, se zna zgoditi, da kampanja traja tudi manj kot 10 ur. Kar vas potem lahko pomirja je dejstvo, da je cena igre zgolj 30 evrov, a je Mortal Shell primerljivo zabavna tudi z nekoliko dražjimi igrami. 

Torej tukaj imamo za vas “Soulslike” igro, ki ni tako zahtevna kot se morda pričakuje, a ne glede na to sem se celotnih 10 ur igranja zelo zabaval. Mortal shell je dovolj raznolik, da se tudi vidim, kako jo večkrat preigravam, da preizkusim različne oklepe in orožja. Lahko rečem, da igro priporočam vsem, saj ni prezahtevna in je tako lahko privlačna vsem gamerjem.

Igre

Posebna izdaja S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl zdaj na voljo v Big Bangu

Published

on

Čakanja je konec. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, ena najbolj pričakovanih iger leta 2024, je končno na voljo za PC v fizičnih trgovinah in na spletu preko GOG, Steam, Epic Games, MS Store in Xbox. Ta preživetveni FPS v odprtem svetu, ki ga je razvil studio GSC Game World, igralce popelje v grozljivo in osamljeno Cono, kjer mutanti, sevanje in eksistencialna groza brišejo mejo med nočno moro in resničnostjo.

Z osupljivo grafiko in napredno umetno inteligenco nas igra potaplja v globoko nelinearno zgodbo z več možnimi zaključki. Osnovni mehanizmi preživetja, kot so lakota, krvavenje in učinki sevanja, še dodatno poglobijo izkušnjo. Igralci se lahko veselimo tudi podpore za modifikacije in večigralskega načina, ki bo brezplačno na voljo po izdaji. Heart of Chornobyl že prejema pohvale od kritikov in igralcev.

IGN je igro označil kot “nekaj posebnega”, medtem ko jo Windows Central vidi kot “igro leta.”

Poleg nove igre je na GOG mogoče dobiti S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl in Call of Pripyat s 75-odstotnim popustom. Igri sta bili vključeni tudi v program ohranjanja iger, kar zagotavlja združljivost s sodobnimi sistemi.

V trgovini Big Bang UAU je poleg navadne izdaje mogoče kupiti tudi verzijo Limited Edition, ki zajema:

  • zemljevid Cone,
  • pismo razvijalcev,
  • nabor nalepk,
  • vojaški obesek,
  • simbolično prepustnico za vstop v Cono, 
  • našitke,
  • poster,
  • obesek za ključe z vžigalnikom,
  • kovinsko škatlico.

Oboževalci ukrajinskega razvijalca si lahko ogledajo tudi ozadje razvoja igre v dokumentarcu War Game: The Making of S.T.A.L.K.E.R. 2. Dokumentarec, objavljen na YouTubu, prikazuje vztrajnost razvijalcev med vojno v Ukrajini in njihovo selitev v Prago, da bi dokončali igro. Film je poklon trudu ekipe in ganljiv vpogled v izzive njihove domovine.

Continue Reading

Igre

Igra Jujutsu Kaisen Phantom Parade dosegla 8 milijonov igralcev

Published

on

Še ena mobilna igra je pritegnila milijone navdušencev. Jujutsu Kaisen Phantom Parade, igra, ki jo razvija BILIBILI GAME, je dosegla več kot 8 milijonov igralcev po vsem svetu. Ob tem mejniku je igra lansirala tudi nov dogodek in nagrade. Igralci, ki se prijavijo zdaj, prejmejo Cube x 1,000 in lahko sodelujejo v dogodku z žrebom 8 Million Milestone SSR-Character-Guaranteed Gacha.

15. novembra se je začela nova zgodba Where Shadows Fall, v kateri nastopa priljubljeni lik Megumi Fushiguro. V izvirni zgodbi se Fushiguro odpravi v skrivnostno vas, kjer izginjajo prebivalci. Igralci lahko opravljajo razne naloge, se spopadejo v Formidable Battle. Vzporedno z dogodkom se je začel tudi Where Shadows Fall Gacha, kjer so povečane možnosti za pridobitev SSR lika Incomplete Domain Megumi Fushiguro in ekskluzivnih SSR Recollection Bits Rest for the Adults.

Igralci, ki se tekom dogodka vsak dan prijavijo v igro, bodo prejeli nagrade v okviru Launch Memo Login Bonus:

  • 1. dan: AP Supplementary Pack * 2
  • 2. dan: Beacon of Training * 50,000
  • 3. dan3: JP * 30,000
  • 4. dan: Beacon of Recollection Bits * 15,000
  • 5. dan: Impure Jujutsu Crystal * 2
  • 6. dan: AP Supplementary Pack * 2
  • 7. dan: Cube * 300 

Spletne mobilne igre ponujajo vse več vsebine za vse vrste igralcev. Prejšnji teden je spletna igra Infinity Nikki še pred izidom dosegla 30 milijonov predregistracij, prejšnji mesec pa je mobilna igra Solo Leveling: ARISE obeležila 50 milijonov igralcev.

Continue Reading

Igre

Spletna igra Infinity Nikki je še pred izidom dosegla 30 milijonov predregistracij

Published

on

Podjetje Infold Games je objavilo, da je prihajajoča pustolovščina v odprtem svetu, Infinity Nikki, presegla 30 milijonov globalnih predregistracij za osebne računalnike, PlayStation 5, iOS in Android. Ob dosežku so igralci odklenili posebne nagrade, vključno s 50.000 Blingi, 300 Nitmi čistosti, 20 kristali Resonita in obleko s štirimi zvezdicami, več daril pa bo še razkritih kasneje.

Ob tem mejniku je podjetje Infold Games objavilo tudi nov napovednik igranja z naslovom Unfold Your Whim. Napovednik prikazuje čarobni svet Infinity Nikki, v katerem bodo igralci vodili Nikki, ki zbira Whimstars (Zvezde želja) in uporablja posebne obleke za pridobivanje edinstvenih sposobnosti, kot so lebdenje, drsenje in skrb za živali. Te sposobnosti Nikki omogočajo odkrivanje skritih poti in interakcijo z živahnim svetom okoli nje. Ob strani ji stoji zvesti spremljevalec Momo, ki omogoča igralcem zajemanje spominov s kamero.

Infinity Nikki obljublja poglobljeno doživetje na osebnih računalnikih in PlayStation 5, kar je prva razširitev serije na tradicionalne igralne platforme. Igralci se lahko veselijo tematskih temnic, reševanja ugank v domeni Curio in zanimivih raziskovalnih izzivov.

Igra Infinity Nikki, razvita s pogonom UE5, združuje platformiranje, reševanje ugank in mehaniko preoblačenja ter ustvarja prijetno interaktivno pustolovščino.

Igra bo ob izidu brezplačna za igranje.

Continue Reading

Igre

Zakaj se Dragon Age: The Veilguard zdi pokroviteljski

Published

on

Novi fantazijski RPG Dragon Age: The Veilguard, ki ga je razvil kanadski studio BioWare, ob izidu 31. oktobra ni navdušil igričarske skupnosti. Po podatkih SteamDB je igra pred dvema dnevoma dosegla okoli 90.000 sočasnih igralcev, vendar se skupno število igralcev postopoma zmanjšuje. K temu najverjetneje prispevajo tudi številne kritike, ki jih igralci delijo na spletu.

Nekateri igralci so na spletu izrazili občutek, da jih The Veilguard podcenjuje, kot da sami niso sposobni priti do lastnih zaključkov. Ta trend postaja vse pogostejši v sodobni industriji zabave, v igričarski industriji pa izvira iz strahu razvijalcev, da bi se igralci v igri zataknili, izgubili interes ali napačno razumeli socialne teme v zgodbi.

Ena od težav je preveč vodenja pri igranju. Boji in uganke so poenostavljeni, spremljevalci pa pogosto namigujejo na rešitve. Podobno kot v igrah Dragon’s Dogma 2 in God of War spremljevalci igralca usmerjajo skozi okoljske izzive.

Uporabnik Reddita, Desperate_Dress_1527, se je pritožil:

“Ne gre toliko za uganke kot za to, da nam spremljevalci natančno povedo, kaj moramo storiti. ‘Uporabite to za to’, ‘zdaj odprite vrata’. Ali pa kako so kar vse stvari označene. Naj [razvijalci] označijo samo eno mesto in me pustijo, da ga najdem, ne potrebujem celotne poti.”

Težave predstavljajo tudi nenehna obvestila na zaslonu. Čeprav mnogi RPG-ji na zaslon izpišejo odzive spremljevalcev na naše akcije, kot na primer “Astarion se s tem ne strinja”, se v The Veilguard prikažejo še dodatna obvestila, ki pojasnjujejo čustva ali dejanja likov.

“Meni osebno niso všeč prizori, kot so tisti, ko je Harding očitno zelo žična zaradi nečesa, igra pa nam to razloži z besedilom.

‘HARDING JE NEMIRNA ZARADI SVOJIH NOVIH MOČI’

Okej… ampak to bi lahko ljudje sklepali sami,“ je v istem pogovoru na Redditu zapisala z-lady.

Nazadnje je moteč tudi splošen način izražanja likov v igri, ki se pogosto zdi pokroviteljski. Youtubar CohhCarnage je tako komuniciranje primerjal z reklamo proti drogam, ki so mu jo učitelji kazali v osnovni šoli.

“Počutil sem se, kot da sedim v občinstvu in gledam skupino odraslih, ki izvajajo predstavo, ki naj bi mi povedala, kaj naj si mislim o nečem.”

Tak način sporočanja primerja z igrami kot so Baldur’s Gate 3 in Cyberpunk 2077, kjer se socialne teme obravnavajo bolj subtilno ter igralcem prepuščajo prostor, da sami raziščejo in premislijo o kompleksnih zgodbah obravnavanih v igri, namesto da jih zgolj pasivno poslušajo.

Continue Reading

Igre

Oboževalci preklicali prednaročila Kingdom Come: Deliverance 2 zaradi Denuva

Published

on

Oboževalci igre Kingdom Come: Deliverance 2 izražajo svoje nezadovoljstvo zaradi vključitve Denuva, sporne tehnologije DRM, v težko pričakovano nadaljevanje srednjeveškega RPG-ja. Številni so začeli preklicovati prednaročila, saj so zaskrbljeni zaradi vpliva programske opreme na delovanje igre.

Denuvo, ki ga je razvilo podjetje Irdeto, je namenjen preprečevanju piratstva, vendar je zaslovel zaradi padcev hitrosti sličic in težav z zmogljivostjo. Oboževalci so bili še posebej razočarani, ko je bilo razkrito, da igra ne bo na voljo na GOG-u, priljubljeni platformi brez DRM.

Za mnoge je bila vključitev sistema Denuvo problematična, vendar so nekateri na družbenih omrežjih tehnologijo branili.

“Ne podpiram denuva, če ostane, bom potrpežljiv in počakal leto dni, da ga opustijo. Še vedno bom plačal za igro, le pozneje. Jbsh denuvo in njegovo sranje, ki vpliva na zmogljivost,“ je zapisal uporabnik Reddita Nast33.

“Počakal bom, da bo igra izšla na GOG-u brez teh smeti in z vsemi popravki,” se je pridružil nekdo drug.

Spet drugi odgovori kažejo na drugačno javno mnenje:

“Zdi se, da vpliva le na nekatere igre. Verjetno je to posledica nepozornosti razvijalca pri vključevanju. Planet Coaster in MGSV uporabljata Denuvo in nikoli nisem imel težav pri igranju teh iger, prav tako se ni zdelo, da bi se kdo pritoževal, da igri uporabljata Denuvo. Čeprav je pri Planet Coasterju znano, da piratske kopije delujejo kot sranje.”

“Doom ima denuvo in teče bolj gladko kot kcd….“ je dodal še en uporabnik.

Kingdom Come: Deliverance je do sedaj prodal več kot 6 milijonov izvodov, oboževalci pa so že nestrpno pričakovali nadaljevanje.

Preverite tudi, kaj si je o igri mislil Žiga, ki se je udeležil novinarskega predogleda Kingdom Come: Deliverance 2.

Continue Reading

Igre

Igra Squirrel with a Gun je prišla na konzole

Published

on

Bizarna strelska igra v peskovniku, ki je uspela zbrati več igralcev kot Concord, je zdaj na voljo za PlayStation 5 in Xbox Series X|S.

Založnik Maximum Entertainment in razvijalec Dee Dee Creations sta 29. avgusta izdala Squirrel with a Gun za osebne računalnike. Sandbox streljanka z divjim glodavcem je na Steamu dosegla največ okoli 2000 sočasnih igralcev in zdaj upa na uspeh med uporabniki konzol.

V igri Squirrel with a Gun igramo kot glodavec, opremljen z enim od številnih strelnih orožij, ki jih veverice jasno tako pogosto srečujejo v naravi. Z arzenalom orožja se spopadamo z agenti, ki nas lovijo in zganjamo vragolije.

Rešujte zapletene logične uganke, da bi zbrali zlate želode, in premagujte edinstvene izzive, tako da ste ustvarjalni s svojim orožjem. Morate hitro pobegniti? Izstrelite orožje in se s povratnim sunkom premaknite na varno. Preizkusite različna orožja, upravljajte RC avtomobile in pojejte rojstnodnevno kot veverica s pištolo.

Fizične izdaje igre Squirrel with a Gun vključujejo:

  • Obleko Nuts for Nuts
  • 2 preobleki za veverico
  • List z nalepkami
  • Filmski plakat

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno