Pozdravljeni na Game Gangu, moje ime je Blaž Cilenšek in gledate recenzijo za Mortal Shell.
Mortal Shell je akcijski RPG, ki ga je razvil studio Cold Symmetry. Izvirna igra je sicer bil izdana že avgusta 2020, a so sedaj ponovno izdali t.i. “enhanced” verzijo za novo generacijo PlayStaiton in Xbox konzol.
Še ena “Soulslike” igra
Velikokrat uporabimo izraz “Soulslike”, kadar opisujemo tak stil iger. From Software je z igrami kot so Dark Souls, Bloodborne, Demon’s Souls in druge začel popolnoma nov žanr iger. Žanr v katerem so nasprotniki in okolje neizprosni do igralca. Tovrstna igra naj bi bila tudi Mortal Shell.
Prvo kar vam zaupam je to, da se Mortal Shell dovolj razlikuje od klasičnih “Soulslike” iger, da imamo res občutek da igramo nekaj novega. Mehanika t.i. “Shellov”, ali po naše oklepov, nam ponuja raznoliko igranje. Imamo 4 različne oklepe ter 4 različna orožja. Oklepi se po načinu igranja razlikujejo, vsak ima tudi svoj “Skill tree” kjer ga nadgrajujemo. Enako velja za orožja. Jaz osebno sem uporabljal oklep Eredim, ki ga lahko kategoriziramo kot “tanka” z veliko življenja in malo “stamine” ter Marytr’s blade. Prav tako je potrebno omeniti, da ko prvič pademo na 0 življenja nas igra zgolj vrže ven iz oklepa in ne direktno ubije. Potem moramo samo nazaj do oklepa in imamo še drugo možnost za preživetje. Druga izvirna mehanika v igri je “Harden” s katero telo spremenimo v kamen in odbijemo napad nasprotnika. To je že prvi znak, da je Mortal Shell precej lažja in manj neizprosna igra kot so druge v “Soulslike” žanru.
Svet Mortal Shella me je sprva malce razočaral. V sredini je centralna lokacija, iz katere obiskuješ druge kraje, kjer se tudi nahajajo šefi. Kar me je razočaralo je monotonost te centralne lokacije. Ko gledaš okoli sebe opaziš, da so si pokrajine med seboj precej podobne in mine nekaj časa preden se navadiš in uspeš navigirati med posameznimi lokacijami. Prav tako ni jasno definirano katere lokacije je pametneje najprej obiskati in katere kasneje. Igra nima linearne progresije, ampak niti odprtosvetna ni. Je nekaj vmes, kar ni nujno slabo, saj poznamo primere, kot najnovejši God of War, kjer je to odlično izvedeno.
Šefi niso dovolj velik izziv
V igri se boste soočili s 4 glavnimi bossi, ki bi za moj okus lahko bili težji, vsaj za igro, ki jo uvrščamo v “Soulslike” žanr. Ne želim se hvaliti s tem, ko rečem, da me niso niti enkrat premagali. Ampak na žalost izziv ni bil pretirano velik. Razen tega, da dvoboji trajajo nekoliko dlje, lahko rečem, da sem se bolj namučil z določenimi osnovnimi nasprotniki kot pa s šefi.
Bojevanja prinese en velik plus za igro Mortal Shell. Vsa orožja so izredno zanimiva in imajo svoj način bojevanja. Manjši nasprotniki so vsi raznoliki in ponujajo velik izziv, ko se prebijamo skozi posamezne lokacije. Težava je nastala po srečanju z drugim šefom, kjer se je vsaj meni zdelo, da je težavnost drastično upadla in sem si uspel nadgraditi tako oklep kot orožje, s katerima sem se brez težave se prebil skozi mapo. Kar sicer ni velik minus, ampak če ste Souls veterani si boste želeli malo več paranja živcev.
Kaj prinaša izboljšana različica
Sedaj pa še preverimo kaj nam ponuja “enhanced” verzija. Grafično je igra na solidnem nivoju. Posamezne lokacije so zelo zanimive in na 4k resoluciji se dobro opazijo detajli. Je pa tukaj zopet težava. Naletel sem kar na veliko število hroščev oz. “bugov”. Pogosto se mi je dogajalo, da je orožje, ki sem ga uporabljal, postalo nevidno in edina rešitev je bila, da resetiram igro. Pri enem specifičnem nasprotniku, se zgodi zelo smešen bug ker nas truplo tega NPC-ja katapultira v vesolje, ob pristanku na tla pa jasno umremo. Ne zgodi se vedno, ampak kadar se, ni druge izbire, kot da se nasmeješ. Včasih se tudi zgodi, da lik ostane vkopan in se ne moreš premakniti dokler te nasprotnik ne udari. Enhanced verzija torej izboljša grafiko v zameno za nekaj smešnih, a ne glede na to, nezaželenih hroščev.
Zaključne misli
Dolžina kampanje je okoli 12 ur, če niste dobro izurjeni v “Soulslike” igrah. Če pa ste, se zna zgoditi, da kampanja traja tudi manj kot 10 ur. Kar vas potem lahko pomirja je dejstvo, da je cena igre zgolj 30 evrov, a je Mortal Shell primerljivo zabavna tudi z nekoliko dražjimi igrami.
Torej tukaj imamo za vas “Soulslike” igro, ki ni tako zahtevna kot se morda pričakuje, a ne glede na to sem se celotnih 10 ur igranja zelo zabaval. Mortal shell je dovolj raznolik, da se tudi vidim, kako jo večkrat preigravam, da preizkusim različne oklepe in orožja. Lahko rečem, da igro priporočam vsem, saj ni prezahtevna in je tako lahko privlačna vsem gamerjem.