Včeraj ponoči je priljubljeni brezplačni RPG izdal svojo najnovejšo razširitev Path of Exile: Ultimatum, v kateri se morajo igralci preizkusiti v kaosu in se odločiti, ali bodo tvegali vse za neizmerno moč. A stvari se niso odvile kot po planu.
Nekaj minut po lansiranju Ultimatuma so se prvi igralci že oglasili na Redditu. Čakalna vrsta za v server je bila nemogoče dolga. Še več, PoE navdušenci so hitro ugotovili, da streamerji niso bili deležni teh težav.
“Vsi smo nekoliko ogorčeni nad dejstvom, da se je [razvijalec] GGG odločil, da bo streamerjem dal prednost pred običajnimi igralci, saj mnoge od nas DC-ja ob prijavi. Osebno sem zelo jezen zaradi dvojnega standarda,” je zapisal Reddit uporabnik businessmanALEX.
“Ne krivim streamerjev – krivim GGG,” nadaljuje uporabnik. “Razumem. S poslovnega stališča, ni dobro, če bi več kot 100.000 ljudi gledalo samo prijavni zaslon (kar je skupna gledanost vseh velikih streamerjev, ki so preskočili vrsto). Istočasno pa menim, da je to pljunek v obraz preostali skupnosti, ki bo zgolj zanetil ogenj proti streamerjem – dvomim, da se jih je večina hotela spoprijeti s chatom polnim jeznih ljudi.”
Chris Wilson, PoE designer je tudi sam na Redditu objavil obsežen prispevek, v katerem naslovi težave, s katerimi so se srečevali tekom zagona nove razširitve. Težava je nastala zaradi migracije likov, ki bi se morala zgoditi postopoma, a se je zaradi “človeške napake” sprožila na dan izida, kar je upočasnilo vpisovanje v strežnike za dve uri. Kot začasno rešitev so razvijalci izključili migracijo.
“To je rešilo težavo s hitrostjo čakalne vrste za približno eno uro. Takrat je strežnik nehal delati in odvrgel večino igralcev, nato pa to nadaljevalo približno vsakih deset minut do konca dneva,” je povedal Wilson.
A igralce je razjezilo nekaj drugega. Dokler oni niso mogli v igro se je peščica streamerjev na Twitchu že zabavala.
“V zadnjem času izvajamo nekaj plačljivega trženja vplivnih igralcev, kar vključuje dogovor, da bi veliki streamerji predstavili Path of Exile svoji publiki za denar, “ je pojasnil Wilson. Dogovorili smo se, da bomo plačali dve uri pretočnega predvajanja, a smo naleteli naravnost v čakalno vrsto za prijavo, ki bo trajala dve uri. To je najboljši približek temu, da bi dobesedno zažgali velik kup denarja. Tako smo se naglo odločili, da omogočimo streamerjem, da obidejo čakalno vrsto.”
The server stability issues appear to be fixed ? To our fellow devs, be careful with your database page sizes. Thanks to the entire community for their patience today. This was a rough one.
Situacija se je do danes popoldne že stabilizirala, kljub temu je veliko igralcev, predvsem pa tudi razvijalci sami, nezadovoljnih s tako nesrečnim razvojem dogodkov.
MICROSOFT KONZOLA XBOX SERIES X 1TB + PDP PLOŠČEK AFTERGLOW WAVE
Poljski CD Projekt je izdal uradno opozorilo glede nove prevare, ki kroži med oboževalci franšize The Witcher. Gre za domnevna vabila k beta testiranju igre The Witcher 4, ki pa so po zagotovilih razvijalcev popolnoma lažna.
“Pred kratkim smo od nekaterih članov skupnosti prejeli poročila, da so bili povabljeni na beta test igre The Witcher 4 – to je prevara!” je studio zapisal na družbenih omrežjih.
Recently, we've been getting reports from some community members that they've been invited to a beta test of The Witcher 4 — this is a scam! 🚨
We've been taking the necessary steps to take this fraudulent messaging down. That said, if you receive any invites to or stumble… pic.twitter.com/nVmHnDSH2M
“Sprejeli smo potrebne ukrepe za odpravo tega goljufivega sporočanja. Kljub temu vas prosimo, da – če prejmete vabila ali naletite na novice o njih – prevaro prijavite z orodji, ki so vam na voljo v vašem e-poštnem odjemalcu ali na platformi družbenih medijev, ki jo uporabljate.”
Da gre za lažno sporočilo, je jasno že zaradi dejstva, da je bila najnovejša igra v seriji predstavljena šele decembra lani med podelitvijo nagrad The Game Awards, njen izid pa ni predviden še nekaj let. Studio dodaja, da bo o morebitnih prihodnjih beta testiranjih vedno najprej obvestil prek svojih uradnih kanalov.
The Witcher 4 naj bi bil zdaj v fazi polnega razvoja. V pripravi so tudi projekt Sirius, remake prve igre The Witcher in nadaljevanje Cyberpunk 2077, znano kot Project Orion.
O odzivih na napovednik novega Witcherja smo poročali decembra, a trenutno nas še bolj kot prihajajoči projekti CD Projekta navdušuje fantazijski RPG The Blood of Dawnwalkerstudia Rebel Wolves. Studio je ustanovil Konrad Tomaszkiewicz, nekdanji direktor The Witcher 3: Wild Hunt in vodja produkcije pri Cyberpunk 2077, ki je okoli sebe zbral ekipo izkušenih razvijalcev, s katerimi želi uresničiti svojo ustvarjalno vizijo.
V vrstah Rebel Wolves najdemo več nekdanjih članov CD Projekt Reda: kreativnega direktorja Mateusza Tomaszkiewicza, direktorja oblikovanja Daniela Sadowskega, vodjo pripovedi Jakuba Szamaleka in umetniškega vodjo Bartłomieja Gaweła. Vsi so v preteklosti sodelovali pri serijah The Witcher in Cyberpunk 2077, zato so naša pričakovanja glede njihovega novega projekta še toliko višja.
KINGDOM COME: DELIVERANCE II – DAY ONE EDITION igra za PLAYSTATION 5
Warhorse Studios je včeraj razveselil najbolj pogumne igralce z izdajo hardcore načinaza igro Kingdom Come: Deliverance II, ki bo srednjeveško Češko spremenil v neizprosen boj za preživetje. V tem načinu ni hitrega potovanja, kompasa ali označene lokacije na zemljevidu. Če se izgubite, boste morali vprašati mimoidoče – če vam bodo sploh hoteli pomagati.
Na začetku igre morate izbrati vsaj tri stalne negativne lastnosti, kot so “Slaba hrbtenica“, ki zmanjša vašo nosilnost, ali “Mesečnik“, kjer se lahko zbudite na naključni lokaciji. Kombinacije lastnosti lahko ustvarijo kaotične in izredno zahtevne situacije, kar dodatno poudari realističen pristop igre.
— Kingdom Come: Deliverance II (@KingdomComeRPG) April 15, 2025
Karel Kolmann, višji oblikovalec igre v studiu Warhorse Studios, je pojasnil, da so razvijalci želeli ustvariti tako dober način Hardcore, kot je bil v prvi igri, vendar ne kopije.
“Ohranili smo le nekaj lastnosti iz prve igre, nato pa smo ustvarili nove, da bi zagotovili povsem nov izziv,” je dejal. “Ne gre samo za to, da bi bila igra težja, ampak tudi za to, da bi bila bolj poglobljena.”
Z igro je zdaj na voljo tudi DLC Gallant Huntsman Kit, ki doda elegantno lovsko opremo, kot sta Hubertova čepica in Artemisov samostrel. Dodatna vsebina je bila prvotno del izdaje Kingdom Come: Deliverance II Gold Edition.
KINGDOM COME: DELIVERANCE II – DAY ONE EDITION igra za PLAYSTATION 5
Bungie je končno razkril posnetke in sveže podrobnosti o svoji novi znanstvenofantastični večigralski igri Marathon, ki bo izšla 23. septembra 2025 za PlayStation 5, Xbox Series X|S in Windows. Gre za t. i. “extraction shooter”, kjer igralci – kot plačanci s kibernetskimi telesi – v trojkah vstopajo v nevarne cone, plenijo in skušajo preživeti ter zbežati z dragocenostmi. Poleg uradnih posnetkov si lahko na spletu sedaj ogledamo tudi recenzije raznih ustvarjalcev vsebin, ki so dva dni lahko preizkušali igro.
Vsak lik bo imel edinstvene sposobnosti in možnost nadgradnje z različnimi vsadki in orožji. Bungie, poznan po Halo in Destiny 2, obljublja bogato strelsko izkušnjo, podkrepljeno z sezonsko vsebino in postopnim razkrivanjem skrivnosti zapuščene kolonije na Tau Ceti IV. Predstavljen je bil tudi kratki animirani film režiserja Alberta Mielga (Love, Death & Robots), ki nas popelje globlje v svet Marathona.
A odzivi na razkritje so mešani. Vizualna podoba in estetika igre sta sicer navdušili mnoge, tudi nas, a mnogi komentatorji čutijo, da glavni igralni zanki nekaj še vedno manjka. Kritike se vrtijo predvsem okoli bojazni glede količine vsebine v prvi sezoni in dejstva, da bo Bungie za igro zaračunaval (po nekaterih ocenah okoli 40 dolarjev), hkrati pa računal na skupnost, da jo bo pomagala dokončati. Takšen pristop se doslej redko izkazal za uspešnega.
Bend Studio je razkril več podrobnosti o prihajajoči predelavi igre Days Gone, ki bo izšla 25. aprila 2025 ekskluzivno za PlayStation 5. Gre za izboljšano in razširjeno različico priljubljene igre iz leta 2019, ki poleg tehničnih izboljšav na PS5 prinaša tudi nove igralne vsebine, kot so permadeath način, časovni izzivi (speedrun) in več kot deset dodatnih ur igranja. Novi načini bodo na voljo tudi za osebne računalnike v dodatku Broken Road k izvirni igri.
Horde Assault je nov, preživetveni arkadni način, kjer se igralci soočijo z neskončnimi valovi Freakerjev, vključno z močnejšimi nasprotniki, kot so Breakerji in Ragerji. Igralci začnejo z osnovnim orožjem, nato pa med bojem raziskujejo območje, iščejo zaloge, opravljajo stranske naloge ter odklepajo več kot 20 vrst orožja – med drugim tudi plamenomet, ki ga ni v zgodbi.
Napredovanje v načinu prinaša številne nagrade, vključno z novimi liki, kozmetičnimi dodatki in unikatnimi “injektorji”, ki z različnimi pozitivnimi ali negativnimi učinki vplivajo na potek igre.
Days Gone Remastered je že na voljo za prednaročilo v PlayStation Store za 49,99 €, izvirna igra in Broken Road DLC pa bosta na voljo tudi na Steamu in Epic Games Storeod 25. aprila 2025.
Blizzard je razkril obsežen načrt za prihodnostDiabla IV, ki vključuje sezonske vsebine skozi leto 2025 in napoveduje novo razširitev igre v letu 2026.
Leto 2025 se bo začelo s sezono Witchcraft(januar–april), ki bo prinesla nove čarovniške moči, lov na glave in posebne mistične dragulje, kot tudi novega spremljevalca – krokarja. Sledi Belial’s Return(april–julij), kjer se bo v igro vrnil gospodar laži – Belial. Igralci bodo lahko z njim in drugimi šefi merili moči v prenovljenem sistemu brlogov. V tej sezoni bomo praznovali tudi drugo obletnico igre in dočakali prvo sodelovanje z drugo igričarsko franšizo.
Poleti in jeseni sledita sezoni Sins of the Horadrim in Infernal Chaos, ki prinašata nadgradnje temnic, nove sovražnike in številne kakovostne izboljšave. Med stalnimi novostmi so tudi podpora za tipkovnico in miško na konzolah, prenovljen Battle Pass in novi šefi.
Blizzard potrjuje, da bo leta 2026 izšla nova razširitev, skupaj z lestvico najboljših igralcev in novim sistemom napredovanja. Vse novosti temeljijo na odzivih skupnosti, zato studio spodbuja igralce k nadaljnjemu sodelovanju.
Death Stranding 2: On the Beach igra za PlayStation 5
Bandai Namco in FromSoftware sta predstavila novega Nightfarerja z imenom Iron Eye, smrtonosnega lokostrelca, ki bo igralcem pomagal preživeti v brutalnem svetu ELDEN RING NIGHTREIGN. Ta spretni bojevnik je specializiran za boj na daljavo, pri čemer uporablja lok in orožja, ki temeljijo na dexterityju. Posebna prednost Iron Eya je možnost oživljanja padlih tovarišev na daljavo, kar je ključno za preživetje v nočnih bitkah proti strašnim sovražnikom Limvelda. Čeprav je Iron Eya najbolje igrati z razdalje, lahko – tako kot vsi Nightfarerji – uporablja katerokoli orožje, ki ga najde v igri.
Med nedavnim preizkusom omrežja so se nekateri igralci že spustili v igro, v kateri so premagali prvega Nightlorda in številne druge nevarne sovražnike, med njimi so 194.996-krat pregnali Zlatega povodnega konja in kar 147.202-krat Letečega zmaja s hribovja.
Navdušenci Elden Ringa lahko pričakujejo intenzivne boje, strateško sodelovanje in srhljiv svet, kjer sta vsak napad in odločitev ključna za preživetje.
ELDEN RING NIGHTREIGN izide 30. maja 2025 na PS5, Xbox Series X|S, PC, PS4 in Xbox One.
ELDEN RING NIGHTREIGN – COLLECTORS EDITION igra za PLAYSTATION 5
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.