CD Projekt je izplačal približno 30.000 vračil igre Cyberpunk 2077. Razvijalci poročajo, da se je razmeroma malo strank odločilo za vračilo kupnine za igro, ki je prodala 13,7 milijona izvodov v prvem mesecu izida.
Podjetje je tudi poročalo, da je imel Cyberpunk 2077 skupni proračun 1,2 milijarde PLN (262 milijonov evrov). Več kot polovica prodanih izvodov (56%) je bila na osebnem računalniku ali Stadiji, sledila sta PlayStation 4 (28%) in Xbox One (17%).
“Preteklo leto je bilo za nas še posebej naporno obdobje, ki se je zaključilo z izidom največjega projekta v 26-letni zgodovini razvijalca CD PROJEKT. Zaradi velikega truda, ki ga je vložila celotna ekipa, smo na trg uspeli lansirati novo franšizo,” je povedal Adam Kiciński, predsednik in skupni izvršni direktor skupine CD PROJEKT.
“Glede izdaje same pa očitno ni šlo vse po načrtih. To je bila za nas ogromna lekcija, ki je ne bomo nikoli pozabili – verjamem pa, da je zdaj čas za pogled v prihodnost. Še vedno ostajamo ambiciozni in dajemo vse od sebe, da Cyberpunk pripeljemo na raven, kjer bodo vsi lahko v celoti uživali v igri, ne glede na platformo.”
Predstavnik za odnose z vlagatelji skupine CD Projekt je za GamesIndustry.biz potrdil, da število vračil v višini 30.000 šteje le za vračila, ki jih je podjetje omogočilo strankam, ki so jim neposredno poslale e-pošto. Ne vključuje vračil, ki so jih izvedli številni trgovci, vključno z Microsoftom, Best Buyom in GameStopom.
Več o CD Projekt finančnem poročilu za leto 2020 si lahko preberete na spletni strani, namenjeni investitorjem.