fbpx
Connect with us

Preizkušamo

Preizkusili smo dirkaško simulacijo MotoGP 21

Published

on

Kaj so razvijalci spremenili od lanskoletne izdaje dvokolesne simulacije dirkanja, ki kliče na ime MotoGP 21? Na prvi pogled veliko!

Sprva si oglejmo, kako se MotoGP 21 razlikuje od svojega predhodnika. Takoj ko boste prvič zagnali igro boste opazili prvo a zelo dobrodošlo spremembo. Razvijalci so letošnjem izvodu igre dodali tutorial, kjer se naučite osnov vodenja motorja in naprednejših funkcij. To dvigne vrednost igre, ker jo naredi dostopnejšo igralcem, ki se morda prvič srečujejo z MotoGP igro. Ne pozabite, MotoGP 21 je racing simulator. Kar pomeni, da je igra zahtevna in dokler ne osvojite osnovnih mehanik, bo tudi terjala svoj dolg in nekaj živcev. Je pa poleg tutoriala igra v veliki meri ista kot MotoGP 20. Izboljšali so vzmetenje, da se bolj realno občuti tresenje motorja in izboljšali so občutek teže motorja pri zaviranju.

Imamo seveda t. i. career mode, kjer začnemo z ničle. Career mode bo zelo zanimiv vsakomur, saj nas popelje po zelo detajlni poti profesionalnega dirkača. Vse od izbire managerjev, sponzorjev, do treningov, kvalifikacij in seveda samih dirk. MotoGP 21 ima odlično globino kar se tiče kustomizacije. Skozi kariero tudi izboljšujemo naš motor s točkami, ki jih dobivamo za uspešnost. Našemu motorju lahko urejamo praktično vse, vzmetenje, menjalnik, zavore, gume, resnično vse. Vsaka dodatna funkcija, ki jo lahko spreminjamo nam daje dodatno plast k igranju. Izredno mi je všeč, da je tudi indikator za vročino zavor. Če so premrzle ali prevroče zavore ne delujejo pravilno. Kar je pa res potem pohvale vredno, je to, da se vsaka majhna sprememba tudi občuti pri vožnji. Te možnosti testiranja z motorjem niso tam “samo da so”, ampak igrajo glavno vlogo pri izkušnji, ki je motogp21.

No sedaj pa še glavni del igre. Dirkanje! Težo motorja se odlično čuti in lahko menjamo kakšen pogled imamo na dirkalnik. Občutek hitrosti je z uporabo motion blura dobro predstavljen in res imam občutek, da se peljem hitreje po ravnini kot skozi ovinke. Je pa ne glede na to vodljivost motorja še vedno precej toga. Pričakoval sem, da bodo izboljšali agilnost motorjev predvsem ko se spustimo v ovinek. Moti me, da ko se enkrat odločim za linijo jo moram odpeljati. Majhne popravke je praktično nemogoče opravljati, ker je odzivnost motorja glede na vnos na kontrolerju malce počasen.

Nesreče v MotoGP 21 so spektakularne. Garantiram, da če pride do takšne nesreče v pravem svetu, ne bi dolgo dopustili tovrstno dirkanje. Tukaj so razvijalci dodali mehaniko, ki mi je sprva bila všeč. Ko pademo, prevzamemo kontrolo nad dirkačem in se moramo nato sprehoditi do našega motorja. Nekaj kar se sprva zdi dobra ideja me je hitro začelo jeziti, kajti našim nasprotnikom to ni potrebno. Ko pade eden izmed AI dirkačev, se njegov motor takoj postavi nazaj na stezo in se že pelje. Dostikrat se mi je tudi zgodilo, da je motor bil po padcu nevozen. Jaz sem pa vseeno bil prisiljen teči do njega in gledati potem kratek posnetek kako se dirkač jezi. Majhna sitnost, a vseeno bi rajši bil brez.

Je pa tukaj prvi znak, kako dober kos opreme je pravzaprav novi DualSense kontroler. Vsak nalet na cesti se skozi vibracije odlično občuti.

Zaključne misli

MotoGP 21 je igra, ki prinaša veliko finese, zabave in tu pa tam tudi jeze. Odličen občutek je na progo se podati z imenom svojega najljubšega dirkača, urejati motor po svojih željah in se počutiti kot pravi dirkač MotoGP. Ima pa igra res veliko območij za izboljšave. Veseli me, da je za nove igralce veliko bolj prijazna izkušnja kot njen predhodnik. Določeni popravki so izboljšali občutek vožnje. So pa z dodajanjem nekaterih mehanik bili površni in šli v napačno smer. Igra je definitivno najboljši MotoGP simulator na trgu in iskreno se veselim, kam lahko EA in razvijalec Milestone povzdigneta to serijo v prihodnosti.


MOTOGP 21 PS5

69,99 €

Vodič

Vodič: PS5 – Nastavljanje težavnosti, podnapisov, resolution mode in več

Published

on

Tutorial za PlayStation 5 v slovenščini

Ste se naveličali v vsaki igri nastavljati težavnost? Vam morda v online igrah ni mar za kvaliteto slike ampak bolj za tekoče? Ni problema, tudi to se da urediti.

Podamo se v “Settings”, kjer v izberemo menu “Saved Data and Game Settings”. Tukaj lahko pod “Game Presets” izberemo med prednastavljanjem težavnosti igre, ali dajemo prednost kvaliteti slike ali tekoč potek, kar se pozna v online multiplayerju v kolikor imate počasnejši internet.

Pri “First Person View” in “Third Person View” lahko predčasno ponastavimo premikanje vašega ingame karakterja in usmerjanja gledanja. Pod opcijo “Subtitles and Audio” pa lahko izberemo če želimo imeti podnapise in v katerem jeziku bodo govorili karakterji. Seveda se te opcije upoštevajo v kolikor so proizvajalci igre to svobodo dovolili Sonyju.

Hvala vam za ogled in lep dan še naprej.


WATCH DOGS: LEGION – GOLD EDITION PS5

79,99 €

Continue Reading

Igre

Prva igra: Ratchet & Clank: Rift Apart

Published

on

Kaj se zgodi, ko studio, ki je bil skoraj v zatonu, vstopi v dobo konzol nove generacije s polno paro.

Razvijalci Insomniac Games imajo dolgo zgodovino s Sonyjevo konzolo, za katero razvijajo že od leta 1996. Izoblikovali so tudi eno izmed zgodnjih maskot platforme, zmajčka Spyra, ki se je za vedno zapečatil v srca mladih igričarjev. Takoj za njim pa sta v snop žarometov prišla Ratchet & Clank.

Po izidu zadnjega poglavja ikonične frašize Ratchet & Clank: Into the Nexus se je studio nekoliko manj uspešno usmeril v Windows sisteme in celo mobilne naprave. A ponovni uspeh jih je čakal z najnovejšo generacijo japonske konzole.

Insomniac Games so se znova vzpostavili kot strokovnjaki PlayStation sveta z uspešnicama Marvel’s Spider-Man in nadaljevanjem Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, ki je bila ob izidu najbolje prodajana fizična igra za PS5 v Veliki Britaniji. Dosežek, ki sta ga Ratchet & Clank že premagala.

Zadnji naslov franšize o vesoljskemu kosmatincu se vnovič vrača k svojim koreninam, kar je močno opazno v vseh aspektih igre, od podobe do vsebine. Rift Apart namreč ne nadaljuje zgodbe reboota Ratchet & Clank iz leta 2016 (na katerega osebno želimo pozabiti), ampak se vrača na izvirno časovnico – tisto, v kateri so liki in svet imeli celo nekaj osebnosti.

Dogajanje sledi koncu igre Ratchet & Clank: Into the Nexus. Galaktična varuha proslavljata svoje junaške podvige, a njuno parado prekine dr. Nefarious, ki ukrade orožje imenovano Dimensionator. Z njim namerava odpreti portal v svet, v katerem dokončno premaga naša junaka. Njegov plan se hitro zaplete, ko naprava začne nekontrolirano odpirati portale v druge svetove.

Clank in Ratchet sta ločena, a oba kmalu ugotovita, da nista le na drugem planetu, ampak tudi v drugi dimenziji. Clank naleti na Rivet, Lombaxinjo, ki se bori proti tiraničnemu cesarju Nefariousu. Ratchet pa v meniški knjižnici spozna KT-7461, ki močno spominja na Clanka. Skupaj, a vsak na svojem koncu vesolja, se para odločita sestaviti svojo verzijo Dimensionatorja in tako rešiti oba svetova pred obema verzijama Nefariousa.

V primerjavi z Ratchet & Clank rebootom je Rift Apart prava paša za oči. Namesto praznih okolij, ki jih občasno popestrijo le nasprotniki, nas v novi svet nemudoma povabi Nefarious City, kjer ulice pokajo od življenja, NPC-jev in hudomušnih javnih obvestil.

Z odlično izrabo PlayStation 5 tehnologije lahko dogajanje na planetu Corson V dobesedno začutimo. V rokah. Novi DualSense plošček ne nudi samo haptične izkušnje in prilagodljivih sprožilcev. S pomočjo vgrajenega zvočnika nas opozarja na dogajanje v naši okolici, tudi izven kadra. Plošček se oglasi, če se nam iz mrtvega kota približajo nasprotniki, ko poberemo vijake ali se pozdravimo z Nanotechom.

In kakšni so naši prvi vtisi? Z eno besedo: pozitivni.

Prva tretjina igre je silno obetavna. Vrnila sta se stara Ratchet & Clank, vrnil se je igriv humor in vrnilo se je ponovno življenje v skoraj 20 let staro franšizo. Igra ni pretirano dolga. Preobrneš jo lahko v 11 urah, a kakor se za Ratchet & Clank serijo spodobi, tudi Ratchet & Clank: Rift Apart nudi več kot dovolj skritih ugank, izzivov in zlatih vijakov, ki zahtevajo vračanje na že obiskane lokacije. Igra je kratka in jedrnata in brez nepotrebnega balasta. Točno taka, kot si jo želimo.


Ratchet & Clank: Rift Apart igra za PS5

69,99 €

Continue Reading

Vodič

Vodič: PS5 – Spreminjanje obvestil in notifikacij

Published

on

Tutorial za PlayStation 5 v slovenščini

Obvestila nam vsak dan delajo družbo med igranjem ali gledanjem kakšne vsebine. A ni potrebe po tem. Naj vam pokažem kje izklopiti ali omejiti obvestilom njihovo vsiljivo naravo. Podamo se v nastavitve kjer odpremo meni “Notifications”.

Na vrhu lahko povsem izklopite vsa obvestila ali omejite kaj vse bo in kako dolgo bo napisano v oblačku. V spodnjih petnajstih opcijah nam meniji omogočijo dodatne omejitve obvestil. Dovolijo nam ugasniti obvestila med gledanjem posnetkov, igranjem iger ali kadar streamamo, tako da če si stvari naredimo po svoje zvemo za vsa obvestila takrat ko hočemo in nas ne motijo med uživanjem.

Hvala vam za ogled in lep dan še naprej.


GUILTY GEAR -STRIVE- PS4 igra

59,99 €

Continue Reading

Oprema

JBL Quantum 800 vs SteelSeries Arctis 1 Wireless – Primerjava brezžičnih headsetov najvišjega ranga

Published

on

Danes si bomo ogledali bitko dveh brezžičnih gaming headsetov višjega cenovnega razreda, JBL Quantum 800 in SteelSeries Arctis 1 Wireless.

JBL je znamka, ki jo pozna vsak in je sinonim za kvalitetno zvočno izkušnjo. Nedavno so z osmimi modeli stopili tudi na trg gaminga. Steelseries je medtem eno starejših imen v svetu videoiger, ki je pričel s podlogami za miške in sčasoma razširil izdelke tudi na gaming headsete – v zadnjih letih to serija Arctis.

Če primerjamo izgleda izdelkov, je razlika očitna – Quantum 800 s 410 grami so svetleče kovinske barve in z debelimi, izjemno mehkimi s spominsko peno napolnjenimi earpadi izgledajo, kot se za gaming izdelek spodobi. Medtem Arctis 1 Wireless z 252 grami in z mat črno plastiko ter zračnimi slušalkami ne izstopajo ter so primerni za vse, ki bi radi dosegli t.i. stealth look. No, ta razlika postane še dosti bolj očitna, ko vklopimo oba izdelka – JBLova rešitev z atraktivno RGB osvetlitvijo proti Steelseriesovi minimalistični.

Sta si pa izdelka podobna po priklopih in gumbih – oba se polnita z USB C kablom, omogočata 3.5mm ožičeno AUX povezavo za starejše naprave, nadzor nad volumnom, vklop in izklop mikrofona ter samega headseta, v primeru Quantum 800 pa tudi za vklop oz. izklop aktivnega izenačevanja zunanjih šumov. Slednje je tehnologija, ki v povezavi z usnjenimi earpadi, tj. pasivno izolacijo, zagotovi boljšo, bolj poglobljeno igralno izkušnjo brez zunanjih zvokov – najsi je to redna avtobusna linija, ki pelje mimo vašega stanovanja ali pa glasni sosedje. Z active noise cancellationom slednje več ne bo faktor pri uporabi headseta. Žal pri Steelseriesu niti najdražji izdelki ne podpirajo te tehnologije, Arctis 1 Wireless pa zaradi zračnih earpadov niti pri pasivni izolaciji ne dobi točk.

Na področju povezljivosti sta oba headseta kompatibilna z večino naprav, ki si jih lahko poželite uporabljati – vendar na popolnoma drugačna načina. JBL Quantum 800 lahko preko brezizgubne 2.4 GHz povezave povežete na PC, PlayStation in Mac, medtem ko s 3.5mm žično povezavo še na mobilne naprave, Nintendo Switch in Xbox. Alternativno z Bluetooth 5.0 omogoča povezavo na vsako, z modrim zobom kompatibilno napravo – vključno z iPhone. Slednjih, za vse tiste, ki bi svoj gaming headset kdaj uporabljali tudi na poti, Arctis 1 Wireless ne podpira – a z USB-C donglom omogoča direktno 2.4 GHz povezavo na PC, Mac, PlayStation, Nintendo Switch, Android naprave, Google Stadia in preko 3.5mm ožičene povezave tudi z Xboxom. Domet je pri obeh napravah omejen na nekaj metrov, a bo več kot dovolj za sprehod do hladilnika.

Pri bateriji je medtem Steelseriesova rešitev boljša, saj po specifikacijah zagotavlja do 20 ur neprekinjene uporabe, medtem ko naj bi JBL Quantum 800 zdržale 14 ur – to je dovolj za še tako dolg igralni maraton. Tu je potrebno izpostaviti, da če po skoraj enodnevni igralni seansi želite headset uporabljati tudi med polnjenjem, vam to Arctis 1 Wireless omogoča, pri Quantum 800 bo pa potrebno počakati dobro uro in pol ter spet ste pripravljeni na nov igralni dan.

A pri gaming headsetu je verjetno najpomembnejše eno – kvaliteta zvoka. Arctis uporablja 40-milimetrske zvočnike s frekvenčnim odzivom od 20 Hz do 20 kHz ter glasnostjo 98 dB pri 32 ohmih, kar je v zadnjih letih postal nek standard v gaming svetu. Medtem JBL kaže poreklo z bistveno večjimi, 50-milimetrskimi dinamičnimi zvočniki v ušesnikih s frekvenčnim odzivom od 20 Hz do 40 kHz pri 93 dB ter isto 32 ohmi. Tudi reprodukcija zvoka je bistveno boljša na Quantum 800, ki ima večjo širino in izjemno natančen odziv v za igralce ključnih srednjih frekvencah s QuantumSOUND, sicer pa tudi poudarjene base ter močan treble. Medtem je zvok Arctis 1 Wireless slabši po obsegu, je manj prisoten se zdi nekoliko oddaljen, a dobro uravnovešen po frekvencah. Specifike zvoka je sicer mogoče nastaviti po lastnih preferencah v nastavitvah headsetov – če so vam všeč basi, si lahko le-te poudarite.

Programska oprema je tako pri obeh proizvajalcih super – Steelseriesu se vidi, da je njihov Engine (sedaj vključen v programsko okolje SteelSeries GG) že izpiljen program, ki omogoča nastavljanje izenačevalnika, občutljivosti mikrofona in še kaj – medtem JBL QuantumEngine dodatno omogoča še podrobno nastavljanje barv ter animacij le-teh, funkcijo DTS X, QuantumSURROUND, status baterije in več. Pomembno je izpostaviti tudi Discord certifikat Quantum 800 ter funkcijo prilagajanja glasnosti zvoka soigralcev v primerjavi z glasnostjo igre, brez da zapustite igro in prilagajate volumen vsakega posebej, kar storite preko namenskega koleščka na strani headseta.

Za vsakega gamerja bo pomembna tudi izkušnja uporabe mikrofona – pri Quantum 800 je to enostransko usmerjen mikrofon občutljivosti -40 dB, ki ga lahko izklopimo s pomikom mikrofonske roke navzdor, medtem ko je na Arctis 1 Wireless dvostransko usmerjen, ki ga lahko fizično izklopimo. Pri obeh je moč vklopiti izenačevanje šumov iz okolice ter zmanjšati odmeve. Noben od njih se ne more primerjati s studijskimi mikrofoni, a bosta vseeno zagotovila kristalno jasno komunikacijo s soigralci.

Ključen faktor pri nakupu ima pa zagotovo tudi cena. Arctis 1 Wireless je preprost, minimalističen in utilitarno zasnovan izdelek, ki predstavlja soliden nakup. Quantum 800 so po drugi strani nekoliko dražje od Steelseriesove rešitve, a to razliko dodatno upravičujejo s podporo Bluetoothu, aktivnim izenačevanjem zvoka, spektakularno RGB osvetlitvijo in boljšim zvokom, skratka, bolj prepričljivim končnim izdelkom. Končna odločitev je pa seveda vaša.

Plačljiva objava naročnika BIG PARTNER d.o.o..


JBL Quantum 800 Black brezžične gaming slušalke

199,99 €

Continue Reading

Vodič

Vodič: PS5 – Spreminjanje nastavitev ure, datuma in časovnih pasov

Published

on

Tutorial za PlayStation 5 v slovenščini

Dobrodošli v vide,u kjer vam bom pokazal, kje lahko spremenite nastavitve vašega časa in datuma na konzoli PlayStation 5. V nastavitvah izberemo meni “Date and Time”, kjer se nam odpre nekaj podmenijev. V njih lahko nastavite točno uro in datum, vaš časovni pas, format po katerem bo datum zapisan in obliko zapisa ure 12 ali 24 ur.

V kolikor smo povezani na internet v večini primerov PlayStation nastavi kar vse, v primeru, da se zmoti, pa lahko pod prvim podmenijem “Set Date and Time” sami nastavimo točne podatke ali posodobimo povezavo z internetom, da se ti podatki popravijo.

Hvala vam za ogled in lep dan še naprej.


FAR CRY 6 ULTIMATE EDITION XB1

119,99 €

Continue Reading

Vodič

Vodič: PS5 – Nastavitev za avtomatski vklop in izklop TV ob zagonu konzole

Published

on

Tutorial za PlayStation 5 v slovenščini

Ste se lepo namestili v fotelj ali sedežno a pozabili vklopiti televizor? Nič zato, saj Playstation ima rešitev – s kratkim obiskom nastavitev v zavihku “System” pod menijem “HDMI” omogočite “HDMI Device Link” kar bo vklopilo vaš televizijski sprejemnik in nastavilo na pravilen vhod tako, da ga ob nastavitvah samodejenga ugašanja ne boste več potrebovali.

Hvala vam za ogled in lep dan še naprej.


LEGO BATMAN 3: BEYOND GOTHAM PLAYSTATION 4

24,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno