Connect with us

Igre

Preizkušamo akcijsko co-op igro Tribes of Midgard

Published

on

Po naslovu lahko ugotovite v katerem svetu se igra odvija, tj. v nadvse popularni nordski mitologiji. Ob prvem zagonu nam je predstavljena zgodba, ki se vrti okoli svetega drevesa Ygdrasil. Zadolženi smo ga braniti pred Hellthingi, ki vsako noč napadajo našo vas, ter Jotuni, ki so na mapi pojavljajoči se giganti. Zgodba je dobro predstavljena, a v sami igri ni poudarka na razvoju zgodbe, dialogi so kratki in pozabljivi, tudi naš lik se osebnostno ne razvija. To je, ker so razvijalci Norsfell Games ves trud namenili mehanikam znotraj igre.

Preživetvena igra

Tribes of Midgard ima vse aspekte preživetvene igre – nabiramo surovine in s tem nadgrajujemo orožja in bazo. Vse z namenom, da lahko napadamo močnejše nasprotnike in zdržimo v svetu čim dlje. Vsakič ko svet premagamo (tudi ko izgubimo, a manj) pridobivamo XP točke, ki nam odklepajo dodatne bonuse, like, orožja in še kaj, kar jasno kaže rogue-like pridih, ki nas z igranjem izboljšuje skille ter nas nagrajuje.

Kot sem že povedal, Tribes of Midgard je Survival ARPG. Ima pa tudi pridihe rogue-like žanra, ki ga je zelo popularizirala igra Hades. Obstaja več načinov igranja. Imamo “Saga mode”, ki nam postavi jasen cilj, ki ga je potrebno doseči. Ko pridemo do tja, je to to. Tukaj je še “Survival mode”, kjer igra traja, dokler zdržimo, oz. vse dokler nam nasprotniki ne uničijo večnega drevesa. 

Grafika, dizajn, mehanike

Posvetimo se sedaj svetu Tribes of Midgarda. Grafično ni igra nič posebnega. Mi je pa kreativna smer, ki so ubrali, všeč. Ni potrebno, da je vse hiper-realistično, da deluje. Sama mapa je zelo raznolika in kar mi je najbolj všeč je to, da se nenehno spreminja. Posamezne lokacije iz igre v igro spreminjajo svoj položaj na mapi. To ohranja raziskovanje fresh in izzivov polno ter je posledično ni mogoče igrati na avtopilotu.

Drug pomemben element igralne izkušnje so nasprotniki. V svetu boste našli veliko različnih izzivalcev, najzanimivejši izmed njih so pa seveda že prej omenjeni Jotuni.

Nadaljujmo z orožjem in mehaniko bojevanja. Igra nam ponuja ogromen razpon v možnostih igralnega stila. Kot nov igralec dobimo dve opciji, in sicer izbiro med rangerjem in warriorjem. Nato z dodatnimi izzivi odklepamo ostale like. Vsak od njih ima unikatne moči in sposobnosti. Tu moram izpostaviti, da če se poistovetite z bojevnikom, boste resnično vzljubili način bojevanja. 

Orožja so še en del, kjer igra ne razočara. Zelo všeč mi je povezava med orožji ter sestavinami, ki jih potrebujemo za njihovo gradnjo. Če naberemo sestavine iz snežnih predelov mape, bodo orožja in oklep imela katakteristiko tistih lokacij. Isto velja za druge lokacije. Z veseljem sem prebil več ur ter preizkušal craftati nova orožja na različnih lokacijah, kar je dodalo globino izkušnji ter sami igri.

Slabosti

Doslej so bili uvidi zelo enostransko pozitivni – a ne mislite, da je igra brez slabosti, saj Tribes of Midgard ima polno vrečo svojih. Jaz sem en tistih gamerjev, ki jim je v igri zelo pomemben zvok. Slednji so, skupaj z glasbeno podlago, povprečni v najboljših primerih in hudo pomanjkljivi v najslabših. Ko menjamo lokacije se s tem tudi spreminja glasba v ozadju in tukaj zadeva še deluje. Kjer me najbolj razočara zvočna podlaga, je pri bojevanju, saj se zdi popolnoma ločena od aktivnosti na ekranu – med epskim spopadom z Jonutom, v katerem smo cel čas na tanki črti med preživetjem in smrtjo, se zdi, kot da smo v dvigalu in se počasi premikamo med nadstropji, ne pa v najbolj spektakularnem dvoboju igre.

Dodatna stvar, ki je potencialno problematična glede na vaš tip igranja videoiger je, da če želite kvalitetno igrati, morate biti pripravljeni vstopiti v Tribes of Midgard za vsaj 2 uri nemoteno. No, vsaj v co-op načinu, ki pa je edini pravi način za doživetje – tj. z 10 drugimi bojevniki Midgarda in skupaj branite svet.

Končna ocena

Igra zajema kar tri žanre, kar je težka naloga. Imam pa včasih občutek, da so določene atribute čisto izpustili. Rogue-like progresijo bi lahko dodelali z dodatnimi kozmetičnimi dodatki z upgrejdi ter jih tako izboljšali. Potrebno je omeniti, da bo igra deležna nadaljnjega razvoja, tako, da bodo po vsej verjetnosti vse to še dodajali, a zaenkrat bi vseeno si želel malce več.

Seveda se zadeva in ocena spremeni, ko vzamemo v zakup, da to ni AAA naslov s temu primerno cenovno postavko, marveč je to igra, na voljo za le nekaj deset evrov – kar pa je popolnoma poštena cena za doživetje, ki ga Tribes of Midgard ponuja ter bi jo tako z veseljem priporočil navdušencem nad temi žanri.



DIABLO IV PLAYSTATION 5

79,99 €

Igre

Oboževalci preklicali prednaročila Kingdom Come: Deliverance 2 zaradi Denuva

Published

on

Oboževalci igre Kingdom Come: Deliverance 2 izražajo svoje nezadovoljstvo zaradi vključitve Denuva, sporne tehnologije DRM, v težko pričakovano nadaljevanje srednjeveškega RPG-ja. Številni so začeli preklicovati prednaročila, saj so zaskrbljeni zaradi vpliva programske opreme na delovanje igre.

Denuvo, ki ga je razvilo podjetje Irdeto, je namenjen preprečevanju piratstva, vendar je zaslovel zaradi padcev hitrosti sličic in težav z zmogljivostjo. Oboževalci so bili še posebej razočarani, ko je bilo razkrito, da igra ne bo na voljo na GOG-u, priljubljeni platformi brez DRM.

Za mnoge je bila vključitev sistema Denuvo problematična, vendar so nekateri na družbenih omrežjih tehnologijo branili.

“Ne podpiram denuva, če ostane, bom potrpežljiv in počakal leto dni, da ga opustijo. Še vedno bom plačal za igro, le pozneje. Jbsh denuvo in njegovo sranje, ki vpliva na zmogljivost,“ je zapisal uporabnik Reddita Nast33.

“Počakal bom, da bo igra izšla na GOG-u brez teh smeti in z vsemi popravki,” se je pridružil nekdo drug.

Spet drugi odgovori kažejo na drugačno javno mnenje:

“Zdi se, da vpliva le na nekatere igre. Verjetno je to posledica nepozornosti razvijalca pri vključevanju. Planet Coaster in MGSV uporabljata Denuvo in nikoli nisem imel težav pri igranju teh iger, prav tako se ni zdelo, da bi se kdo pritoževal, da igri uporabljata Denuvo. Čeprav je pri Planet Coasterju znano, da piratske kopije delujejo kot sranje.”

“Doom ima denuvo in teče bolj gladko kot kcd….“ je dodal še en uporabnik.

Kingdom Come: Deliverance je do sedaj prodal več kot 6 milijonov izvodov, oboževalci pa so že nestrpno pričakovali nadaljevanje.

Preverite tudi, kaj si je o igri mislil Žiga, ki se je udeležil novinarskega predogleda Kingdom Come: Deliverance 2.

Continue Reading

Igre

Igra Squirrel with a Gun je prišla na konzole

Published

on

Bizarna strelska igra v peskovniku, ki je uspela zbrati več igralcev kot Concord, je zdaj na voljo za PlayStation 5 in Xbox Series X|S.

Založnik Maximum Entertainment in razvijalec Dee Dee Creations sta 29. avgusta izdala Squirrel with a Gun za osebne računalnike. Sandbox streljanka z divjim glodavcem je na Steamu dosegla največ okoli 2000 sočasnih igralcev in zdaj upa na uspeh med uporabniki konzol.

V igri Squirrel with a Gun igramo kot glodavec, opremljen z enim od številnih strelnih orožij, ki jih veverice jasno tako pogosto srečujejo v naravi. Z arzenalom orožja se spopadamo z agenti, ki nas lovijo in zganjamo vragolije.

Rešujte zapletene logične uganke, da bi zbrali zlate želode, in premagujte edinstvene izzive, tako da ste ustvarjalni s svojim orožjem. Morate hitro pobegniti? Izstrelite orožje in se s povratnim sunkom premaknite na varno. Preizkusite različna orožja, upravljajte RC avtomobile in pojejte rojstnodnevno kot veverica s pištolo.

Fizične izdaje igre Squirrel with a Gun vključujejo:

  • Obleko Nuts for Nuts
  • 2 preobleki za veverico
  • List z nalepkami
  • Filmski plakat

Continue Reading

Igre

Hotline Miami 2 nenadno umaknjen iz trgovine PlayStation Store v Avstraliji

Published

on

Avstralija je ponovno udarila proti videoigram, tokrat leto dni po izdaji igre Hotline Miami 2: Wrong Number na PlayStation 5. Igra je bila prvič izdana leta 2015, vendar so jo avstralski organi zaradi sporne vsebine kmalu prepovedali. Kljub temu pa je leta 2023 pristala na avstralskem PlayStation 5 Store, kar se zdaj zdi, da je bila napaka.

Nedavno je bila igra umaknjena iz trgovine, igralci, ki so igro kupili, pa so prejeli vračilo. Prvotna prepoved leta 2015 je prišla s strani Avstralskega odbora za klasifikacijo (ACB), ki je opozoril na sporno sceno, ki prikazuje simulirano spolno nasilje. Kot odziv na prepoved igre je razvijalec igre Jonatan Söderström avstralskim oboževalcem svetoval, naj igro preprosto piratizirajo.

Slika: Press Start

Ko je bila igra leta 2023 ponovno dostopna v spletni trgovini, se je zdelo, da je spor zaključen, a zdaj se zdi, da je ACB ali druga institucija ponovno posegla in uveljavila prvotno odločitev. Igra Hotline Miami 2 je bila ponovno umaknjena z avstralskega trga.

Kupci so prejeli obvestilo od PlayStationa, ki razlaga situacijo:

“Ugotovili smo, da izdelek Hotline Miami 2: Wrong Number ni pridobil ustrezne ocene pri Avstralskem odboru za klasifikacijo, zato smo sprejeli ukrepe za vračilo kupnine strankam, ki so igro kupile.

Vračilo celotnega zneska smo izvedli na vaš izvorni način plačila. Ta postopek lahko traja 30-60 dni, da se prikaže na vašem bančnem izpisku. Če izvorno plačilno sredstvo ni več na voljo, bomo znesek povrnili v vašo PlayStation Network denarnico.

Opravičujemo se za morebitne nevšečnosti.”

Igra je bila prav tako umaknjena za vse avstralske naročnike PlayStation Plus.

Continue Reading

Igre

Naslednjo skladbo Hansa Zimmerja lahko poslušamo v igri Dragon Age: The Veilguard

Published

on

Plodnemu nemškemu skladatelju filmske glasbe Hansu Zimmerju Dune glasba za videoigre ni tuja. Čeprav je znan predvsem po ustvarjanju legendarnih zvočnih sledi za filme, kot so Gladiator, Vitez teme in nedavni priredbi knjige Peščeni planet, je njegov najnovejši projekt fantazijska RPG igra Dragon Age: The Veilguard podjetja BioWare.

Zimmer je napisal glavno temo igre, pridružil pa se mu je tudi soavtor Lorne Balfe, ki je prav tako soustvaril to skladbo. Oba umetnika sta že sodelovala pri drugih projektih videoiger, kot je na primer Call of Duty: Modern Warfare 2.

Igra Dragon Age: The Veilguard je bila pri svojih osrednjih oboževalcih sprejeta skeptično, predvsem zaradi enega slabega napovednika. Tudi sami nismo oboževalci nove estetike, saj je neprijetno umeščena nekje med stiliziranostjo in zvestobo resničnemu svetu, kar je ravno na sredini srhljive doline (uncanny valley).

Igra Dragon Age: The Veilguard izide 31. oktobra 2024 za platforme PlayStation 5, Xbox Series X in Series S ter Microsoft Windows.

Continue Reading

Igre

Liki iz igre Metal Gear Solid Delta so v Unreal Engine 5 dobili novo podobo

Published

on

Še več novic prihaja s sejma Tokio Game Show 2024. Igričarji smo dočakali še več novih napovednikov, med njimi tudi drugi uradni napovednik za igro METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER, predelavo klasične igre METAL GEAR SOLID 3: SNAKE EATER iz leta 2004.

Novi napovednik je bil del oddaje za platformo Xbox, med katero je Konami pokazal utrinke iz misije Virtuous Mission iz uvodnega poglavja igre. Predelava ohranja tisto, kar je bilo igralcem všeč v izvirniku, kot so zgodba, liki, sinhronizacija, mehanike in glasba, ki so zdaj zaradi moči Unreal Engine 5 predstavljeni v še bolj poglobljeni izkušnji. Priljubljeni liki, kot so Big Boss, Eva in Revolver Ocelot, so bili popolnoma preoblikovani s pomočjo novega pogona.

Datum izida predelave še ni bil potrjen, a novic iz Tokia še ni konec.

Continue Reading

Igre

Preizkusite novi demo za igro Metaphor: ReFantazio

Published

on

Tokyo Game Show (TGS) se je že začel in ker se je Ubisoft umaknil z dogodka in preložil Assassin’s Creed Shadows, je prva igričarska novica, ki smo jo danes dobili iz Tokia, o novi fantazijski RPG igri razvijalca ATLUS.

Ekipa ustvarjalcev, ki stojijo za igrami Persona 3, 4 in 5, izdaja novi naslov Metaphor: ReFantazio, edinstven fantazijski svet, v katerem protagonist skupaj s svojo spremljevalko Gallico želi odpraviti prekletstvo izgubljenega princa kraljestva.

Katsura Hashino, direktor igre Studia Zero, je danes na dogodku ob predstavitvi igre v Tokiu naznanil, da je demonstracijski prolog za igro Metaphor: ReFantazio zdaj brezplačno na voljo za konzole Xbox, PlayStation in osebne računalnike.

V demo različici igre lahko igralci izkusijo začetek zgodbe, raziskujejo družbene elemente v igri in odkrivajo mesto ter tako začnejo svojo pustolovščino še pred začetkom prodaje 11. oktobra. Igranje iz demo različice se bo preneslo tudi v zagonsko različico igre, kar pomeni, da igralci ne bodo izgubili svojega napredka.

Demo vključuje:

  • Začetek zgodbe.
  • Prve štiri temnice.
  • Možnost odklepanja sedmih od več kot 40 razredov v igri.
  • Šest spremljevalcev.
  • In še veliko več.

Metaphor: ReFantazio izide 11. oktobra 2024 za Xbox Series X|S, Windows, PlayStation 5, PlayStation 4 in Steam.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno