fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo akcijsko co-op igro Tribes of Midgard

Published

on

Po naslovu lahko ugotovite v katerem svetu se igra odvija, tj. v nadvse popularni nordski mitologiji. Ob prvem zagonu nam je predstavljena zgodba, ki se vrti okoli svetega drevesa Ygdrasil. Zadolženi smo ga braniti pred Hellthingi, ki vsako noč napadajo našo vas, ter Jotuni, ki so na mapi pojavljajoči se giganti. Zgodba je dobro predstavljena, a v sami igri ni poudarka na razvoju zgodbe, dialogi so kratki in pozabljivi, tudi naš lik se osebnostno ne razvija. To je, ker so razvijalci Norsfell Games ves trud namenili mehanikam znotraj igre.

Preživetvena igra

Tribes of Midgard ima vse aspekte preživetvene igre – nabiramo surovine in s tem nadgrajujemo orožja in bazo. Vse z namenom, da lahko napadamo močnejše nasprotnike in zdržimo v svetu čim dlje. Vsakič ko svet premagamo (tudi ko izgubimo, a manj) pridobivamo XP točke, ki nam odklepajo dodatne bonuse, like, orožja in še kaj, kar jasno kaže rogue-like pridih, ki nas z igranjem izboljšuje skille ter nas nagrajuje.

Kot sem že povedal, Tribes of Midgard je Survival ARPG. Ima pa tudi pridihe rogue-like žanra, ki ga je zelo popularizirala igra Hades. Obstaja več načinov igranja. Imamo “Saga mode”, ki nam postavi jasen cilj, ki ga je potrebno doseči. Ko pridemo do tja, je to to. Tukaj je še “Survival mode”, kjer igra traja, dokler zdržimo, oz. vse dokler nam nasprotniki ne uničijo večnega drevesa. 

Grafika, dizajn, mehanike

Posvetimo se sedaj svetu Tribes of Midgarda. Grafično ni igra nič posebnega. Mi je pa kreativna smer, ki so ubrali, všeč. Ni potrebno, da je vse hiper-realistično, da deluje. Sama mapa je zelo raznolika in kar mi je najbolj všeč je to, da se nenehno spreminja. Posamezne lokacije iz igre v igro spreminjajo svoj položaj na mapi. To ohranja raziskovanje fresh in izzivov polno ter je posledično ni mogoče igrati na avtopilotu.

Drug pomemben element igralne izkušnje so nasprotniki. V svetu boste našli veliko različnih izzivalcev, najzanimivejši izmed njih so pa seveda že prej omenjeni Jotuni.

Nadaljujmo z orožjem in mehaniko bojevanja. Igra nam ponuja ogromen razpon v možnostih igralnega stila. Kot nov igralec dobimo dve opciji, in sicer izbiro med rangerjem in warriorjem. Nato z dodatnimi izzivi odklepamo ostale like. Vsak od njih ima unikatne moči in sposobnosti. Tu moram izpostaviti, da če se poistovetite z bojevnikom, boste resnično vzljubili način bojevanja. 

Orožja so še en del, kjer igra ne razočara. Zelo všeč mi je povezava med orožji ter sestavinami, ki jih potrebujemo za njihovo gradnjo. Če naberemo sestavine iz snežnih predelov mape, bodo orožja in oklep imela katakteristiko tistih lokacij. Isto velja za druge lokacije. Z veseljem sem prebil več ur ter preizkušal craftati nova orožja na različnih lokacijah, kar je dodalo globino izkušnji ter sami igri.

Slabosti

Doslej so bili uvidi zelo enostransko pozitivni – a ne mislite, da je igra brez slabosti, saj Tribes of Midgard ima polno vrečo svojih. Jaz sem en tistih gamerjev, ki jim je v igri zelo pomemben zvok. Slednji so, skupaj z glasbeno podlago, povprečni v najboljših primerih in hudo pomanjkljivi v najslabših. Ko menjamo lokacije se s tem tudi spreminja glasba v ozadju in tukaj zadeva še deluje. Kjer me najbolj razočara zvočna podlaga, je pri bojevanju, saj se zdi popolnoma ločena od aktivnosti na ekranu – med epskim spopadom z Jonutom, v katerem smo cel čas na tanki črti med preživetjem in smrtjo, se zdi, kot da smo v dvigalu in se počasi premikamo med nadstropji, ne pa v najbolj spektakularnem dvoboju igre.

Dodatna stvar, ki je potencialno problematična glede na vaš tip igranja videoiger je, da če želite kvalitetno igrati, morate biti pripravljeni vstopiti v Tribes of Midgard za vsaj 2 uri nemoteno. No, vsaj v co-op načinu, ki pa je edini pravi način za doživetje – tj. z 10 drugimi bojevniki Midgarda in skupaj branite svet.

Končna ocena

Igra zajema kar tri žanre, kar je težka naloga. Imam pa včasih občutek, da so določene atribute čisto izpustili. Rogue-like progresijo bi lahko dodelali z dodatnimi kozmetičnimi dodatki z upgrejdi ter jih tako izboljšali. Potrebno je omeniti, da bo igra deležna nadaljnjega razvoja, tako, da bodo po vsej verjetnosti vse to še dodajali, a zaenkrat bi vseeno si želel malce več.

Seveda se zadeva in ocena spremeni, ko vzamemo v zakup, da to ni AAA naslov s temu primerno cenovno postavko, marveč je to igra, na voljo za le nekaj deset evrov – kar pa je popolnoma poštena cena za doživetje, ki ga Tribes of Midgard ponuja ter bi jo tako z veseljem priporočil navdušencem nad temi žanri.



DIABLO IV PLAYSTATION 5

79,99 €

Igre

Final Fantasy VII Rebirth bo naprodaj na dveh ploščah

Published

on

Summer Game Fest se je zaključil s prvim velikim pogledom na Final Fantasy VII Rebirth, naslednje poglavje Final Fantasy VII Remake. V dolgem napovedniku smo si lahko dobro ogledali igralni proces, zgodbo in tudi težko pričakovan okvirni čas izida.

V zgodbi Cloud in druščina raziskujejo pokrajno izven Midgarja, da bi zaustavili Sephirothove načrte. Tudi tokrat se zdi, da bo širša zgodba Final Fantasy VII polna nepričekovanih preobratov. Kar zadeva nove obraze, bomo videli Eleno, ki se je pridružila Renu in Rudeu v Turkih, ekipi glavnih junakov pa se bo uradno pridružila še Yuffie, ognjevita ninja iz Wutaija, ki je bila predstavljena v razširitvi zgodbe Intermission. 

Morda najbolj presenetljivo razkritje je, da bo igra Rebirth izšla na dveh Blu-ray ploščah, kar je konkretno veliko, če upoštevamo, da gre le za drugi del načrtovane trilogije iger.

Slika: Square Enix

Final Fantasy VII Rebirth prihaja v začetku leta 2024 izključno za PlayStation 5.


FINAL FANTASY XVI PLAYSTATION 5

79,99 €

Continue Reading

Igre

IGN razkriva 18 minut igranja igre Final Fantasy XVI

Published

on

IGN je pravkar objavil ekskluzivno igranje iz dveh temnic igre Final Fantasy XVI. Glavni junak Clive se prebija skozi ječe in preganja pošasti s pomočjo Cida, Jill in volka Torgala, ki nosi zapestnico.

Slika: Square Enix

“Clive in njegovi prijatelji se v teh temnicah soočajo s številnimi sovražniki,” piše IGN. “Ironblood Fanatic je ogromen sovražnik, ki ima v rokah velikansko sekiro. Akashic Champion je podobne velikosti, vendar lahko iz svojega kladiva izstreljuje žarke. Še posebej impresiven demonski sovražnik Lich pa lahko s svojim kosi podobnim orožjem izvaja široke napade, nato pa hitro izgine, ko se teleportira na različne položaje in strelja žarke od daleč.”

IGN je svojega Clivea opremil z močjo treh Eikonov: Phoenixa, Gaude in Ramuha. Videoposnetek igranja vsebuje tudi nekaj predposnetih scen in lahke elemente raziskovanja, na primer ko Clive in Cid skupaj odkorakata skozi vrata.

Final Fantasy XVI izide 22. junija ekskluzivno za PlayStation 5.


FINAL FANTASY XVI PLAYSTATION 5

79,99 €

Continue Reading

Igre

Družba Activision pregnala dva izdelovalca cheatov v igri Call of Duty

Published

on

Razvijalci igre Call of Duty so pripravljeni na boj. Pisma o ustavitvi in prepovedi so stalna grožnja ustvarjalcem vsebin, ki so odvisni od določene igre, da si lahko plačajo račune. Vendar pa se v nekaterih primerih ustavitev in prepoved (C&D) uporabi v dober namen, kar se je pred kratkim zgodilo z ustvarjalci goljufij v igri Call of Duty.

Zadevni podjetji sta Mobius in GhostAim, ki sta pred kratkim sporočili novico o zaprtju svojim uporabnikom.

Tukaj je sporočilo o upoštevanju Activisionove prepovedi, ki ga je podjetje Mobius poslalo članom svojega strežnika Discord:

“Pozdravljeni uporabniki Mobiusa. Nekdo, povezan z ekipo Mobius, je danes od podjetja Activision prejel zahtevek C&D. Upoštevali ga bomo tako, da bomo vse skupaj zaprli. Upam, da vsi razumete.”

Nekaj podobnega je objavil tudi GhostAim:

“Zdi se, da je Activision zdaj šel na trdo in je usmerjen proti ponudnikom.

Vsem je žal. Tudi jaz sem šokiran”

Čeprav je ponudnikov goljufij še veliko več, vsaka malenkost pripomore k temu, da bo igralni prostor spet postal pošteno in zabavno okolje.


RESIDENT EVIL 4: REMAKE PLAYSTATION 5

69,99 €

Continue Reading

Igre

Diablo 4 ima prvega igralca 100. stopnje

Published

on

Twitch streamer in YouTuber Rob ‘Rob2628’ je po skoraj treh dneh praktično neprekinjenega igranja igre Diablo 4 dosegel 100. stopnjo (v običajnem načinu) v Blizzardovi RPG igri. S tem uspehom je postal prva oseba, ki je dosegla ta mejnik in ga javno objavila.

Rob je od začetka igre do najvišje ravni igral približno 54 ur, zaradi eksponentnega naraščanja potrebnega XP pa je po ocenah zadnjih deset ravni skoraj tako dolgih kot prvih 90 skupaj.

“Hvala, prijatelji. GG. Kakšno potovanje. 54 ur, 29 minut, 8 ur spanja,” je med izdelavo posnetka zaslona komentiral Rob2628.

Rob, ki je uporabljal sestavo, splošno znano kot najboljšo za barbara, je večino časa igral skoraj izključno v skupini. Vendar nekateri niso zadovoljni s tem, kako je Robova ekipa igrala igro. 

Slika: Blizzard

Družba je izkoristila taktiko, pri kateri vodilni igralec zapusti druščino in tako hitro in enostavno ponastavi trenutni primerek temnice, v kateri se nahajajo. To je Robovi ekipi omogočilo, da je vedno znova obdelovala temnico Champion’s Demise in v hitrem zaporedju uničila ogromno število elitnih pošasti. Ta taktika in moč Robovega lika, pred okrnitvijo barbarov v popravku 1.0.2d, sta ga v rekordnem času izstrelila na prvo mesto.

Na hardcore področju, kjer se morajo igralci spopasti z nenehno grožnjo trajne smrti, je tekma še vedno v teku. Max ‘wudijo’ je trenutno še vedno na vrhu lestvice z 92. stopnjo na svojem zmikavtu. V izračun, da je zadnjih deset ravni skoraj tako dolgih kot prvih 90 skupaj velja, potem ima wudijo še dolgo pot pred sabo.

Slika: Blizzard


DIABLO IV PLAYSTATION 5

79,99 €

Continue Reading

Igre

Square Enix se je končno spomnil, da Final Fantasy 7 Rebirth obstaja

Published

on

Podjetje Square Enix je po dolgem molku končno izdalo majhno posodobitev o igri Final Fantasy 7 Rebirth – prihajajočem drugem poglavju trilogije FF7 Remake. Trenutno razmišljajo o datumu izida, ki naj bi bil okoli zime 2023. 

V novem komentarju razvijalcev, objavljenem na uradnem računu igre na Twitterju, sta režiser Naoki Hamaguchi in producent Yoshinori Kitase odgovorila na nekaj pogostih vprašanj.

Vir: SQUARE ENIX

“Igralci bodo lahko z veliko mero svobode potovali po širokem in večplastnem svetu ter na poti doživeli nešteto različnih zgodb,” je dejal Hamaguchi v odgovoru na vprašanje, kako bodo igralci potovali po svetu zunaj Midgarja.

Producent Yoshinori Kitase je komentiral splošni razvoj igre: “Razvoj poteka gladko in v skladu z načrtom. Trenutno si prizadevamo določiti datum izida igre.”

V intervjuju v začetku leta je Kitase delil tudi svoja razmišljanja o naravi predelav iger in o tem, zakaj je treba narediti spremembe.

“K projektu predelave igre FF7 smo pristopili z namenom, da bi naredili nekaj, v čemer bi lahko uživali tako ljubitelji izvirne igre kot tudi ljudje, ki je niso poznali,” je dejal.

Final Fantasy 7 Rebirth bo nadaljevanje igre Remake in drugi od treh načrtovanih delov zbirke. Ni jasno, kdaj bomo izvedeli več informacij o igri ali njenem datumu izida, vendar bomo verjetno morali počakati do izida Final Fantasy 16 konec tega meseca.

Vir: SQUARE ENIX

RESIDENT EVIL 4: REMAKE PLAYSTATION 5

69,99 €

Continue Reading

Igre

Dirka do 100. nivoja v Diablu 4 že uničuje duše in telesa

Published

on

Od izida Blizzardovega Diabla 4 se hardcore igralci brez postanka borijo, da bi čim prej dosegli 100. stopnjo v igri, in prvi rezultati kažejo, kako kruto je lahko to tekmovanje.

V načinu Hardcore Mode igre Diablo 4 igrate kot običajno, le da je vaš lik ob smrti izbrisan iz strežnika. To pomeni, da izgubite vse – lik, predmete in ves napredek.

Hardcore Mode ni nič novega za Blizzardove igre, vendar si bo v Diablu 4 prvih 1.000 igralcev, ki bodo dosegli 100. stopnjo, prislužilo mesto v Diablovi zgodovini. Razvijalci so obljubili, da bodo uporabniško ime stotih najhitrejših uporabnikov vklesali v resnični kip glavne zlobnice v igri, Lillith. V teoriji imajo igralci čas do 1. septembra, da dokončajo izziv. Vendar nekateri oboževalci ne želijo tvegati in bi s konkurenco radi opravili čim prej.

Ekipa igre Diablo 4 ocenjuje, da bo večina igralcev potrebovala približno 150 ur, da z enim likom doseže najvišjo raven. Od tega bo približno 20-30 ur porabljenih v kampanji igre. Kdor bo želel od tam naprej dvigniti raven, se bo moral potopiti v hudo zahtevno končno vsebino igre in povečati njeno težavnost, da bo si pridobi več točk izkušenj. To pa je lahko smrtonosno.

Eden izmed prvih streamerjev na Twitchu, ki so to poskušali storiti, je že padel v boju. Nekdanji profesionalni igralec Valoranta Shroud je s prijatelji celo noč igral igro Diablo 4 in premagal kampanjo. Nato je praktično takoj za tem umrl v prvem delu endgame vsebine.

Spet drugi, kot je pisec Maxrolla Wudijo, si od izida igre niso še vzeli konkretnega odmora. Wudijo je po 26 urah igranja končal svojo prvo sejo na 63. stopnji, preden se je od računalnika umaknil le za krajši počitek. Zdaj se je že vrnil k igri, in je po skoraj dveh urah igranja že na 67. stopnji.

Držimo pesti, da Wudiju podvig uspe še danes. Toda z naraščajočo utrujenostjo se zagotovo povečuje tudi možnost, da igralci naredijo usodno napako.



DIABLO IV PLAYSTATION 5

79,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno