Connect with us

Igre

Preizkušamo akcijsko co-op igro Tribes of Midgard

Published

on

Po naslovu lahko ugotovite v katerem svetu se igra odvija, tj. v nadvse popularni nordski mitologiji. Ob prvem zagonu nam je predstavljena zgodba, ki se vrti okoli svetega drevesa Ygdrasil. Zadolženi smo ga braniti pred Hellthingi, ki vsako noč napadajo našo vas, ter Jotuni, ki so na mapi pojavljajoči se giganti. Zgodba je dobro predstavljena, a v sami igri ni poudarka na razvoju zgodbe, dialogi so kratki in pozabljivi, tudi naš lik se osebnostno ne razvija. To je, ker so razvijalci Norsfell Games ves trud namenili mehanikam znotraj igre.

Preživetvena igra

Tribes of Midgard ima vse aspekte preživetvene igre – nabiramo surovine in s tem nadgrajujemo orožja in bazo. Vse z namenom, da lahko napadamo močnejše nasprotnike in zdržimo v svetu čim dlje. Vsakič ko svet premagamo (tudi ko izgubimo, a manj) pridobivamo XP točke, ki nam odklepajo dodatne bonuse, like, orožja in še kaj, kar jasno kaže rogue-like pridih, ki nas z igranjem izboljšuje skille ter nas nagrajuje.

Kot sem že povedal, Tribes of Midgard je Survival ARPG. Ima pa tudi pridihe rogue-like žanra, ki ga je zelo popularizirala igra Hades. Obstaja več načinov igranja. Imamo “Saga mode”, ki nam postavi jasen cilj, ki ga je potrebno doseči. Ko pridemo do tja, je to to. Tukaj je še “Survival mode”, kjer igra traja, dokler zdržimo, oz. vse dokler nam nasprotniki ne uničijo večnega drevesa. 

Grafika, dizajn, mehanike

Posvetimo se sedaj svetu Tribes of Midgarda. Grafično ni igra nič posebnega. Mi je pa kreativna smer, ki so ubrali, všeč. Ni potrebno, da je vse hiper-realistično, da deluje. Sama mapa je zelo raznolika in kar mi je najbolj všeč je to, da se nenehno spreminja. Posamezne lokacije iz igre v igro spreminjajo svoj položaj na mapi. To ohranja raziskovanje fresh in izzivov polno ter je posledično ni mogoče igrati na avtopilotu.

Drug pomemben element igralne izkušnje so nasprotniki. V svetu boste našli veliko različnih izzivalcev, najzanimivejši izmed njih so pa seveda že prej omenjeni Jotuni.

Nadaljujmo z orožjem in mehaniko bojevanja. Igra nam ponuja ogromen razpon v možnostih igralnega stila. Kot nov igralec dobimo dve opciji, in sicer izbiro med rangerjem in warriorjem. Nato z dodatnimi izzivi odklepamo ostale like. Vsak od njih ima unikatne moči in sposobnosti. Tu moram izpostaviti, da če se poistovetite z bojevnikom, boste resnično vzljubili način bojevanja. 

Orožja so še en del, kjer igra ne razočara. Zelo všeč mi je povezava med orožji ter sestavinami, ki jih potrebujemo za njihovo gradnjo. Če naberemo sestavine iz snežnih predelov mape, bodo orožja in oklep imela katakteristiko tistih lokacij. Isto velja za druge lokacije. Z veseljem sem prebil več ur ter preizkušal craftati nova orožja na različnih lokacijah, kar je dodalo globino izkušnji ter sami igri.

Slabosti

Doslej so bili uvidi zelo enostransko pozitivni – a ne mislite, da je igra brez slabosti, saj Tribes of Midgard ima polno vrečo svojih. Jaz sem en tistih gamerjev, ki jim je v igri zelo pomemben zvok. Slednji so, skupaj z glasbeno podlago, povprečni v najboljših primerih in hudo pomanjkljivi v najslabših. Ko menjamo lokacije se s tem tudi spreminja glasba v ozadju in tukaj zadeva še deluje. Kjer me najbolj razočara zvočna podlaga, je pri bojevanju, saj se zdi popolnoma ločena od aktivnosti na ekranu – med epskim spopadom z Jonutom, v katerem smo cel čas na tanki črti med preživetjem in smrtjo, se zdi, kot da smo v dvigalu in se počasi premikamo med nadstropji, ne pa v najbolj spektakularnem dvoboju igre.

Dodatna stvar, ki je potencialno problematična glede na vaš tip igranja videoiger je, da če želite kvalitetno igrati, morate biti pripravljeni vstopiti v Tribes of Midgard za vsaj 2 uri nemoteno. No, vsaj v co-op načinu, ki pa je edini pravi način za doživetje – tj. z 10 drugimi bojevniki Midgarda in skupaj branite svet.

Končna ocena

Igra zajema kar tri žanre, kar je težka naloga. Imam pa včasih občutek, da so določene atribute čisto izpustili. Rogue-like progresijo bi lahko dodelali z dodatnimi kozmetičnimi dodatki z upgrejdi ter jih tako izboljšali. Potrebno je omeniti, da bo igra deležna nadaljnjega razvoja, tako, da bodo po vsej verjetnosti vse to še dodajali, a zaenkrat bi vseeno si želel malce več.

Seveda se zadeva in ocena spremeni, ko vzamemo v zakup, da to ni AAA naslov s temu primerno cenovno postavko, marveč je to igra, na voljo za le nekaj deset evrov – kar pa je popolnoma poštena cena za doživetje, ki ga Tribes of Midgard ponuja ter bi jo tako z veseljem priporočil navdušencem nad temi žanri.



DIABLO IV PLAYSTATION 5

79,99 €

Igre

EA podal odpoved 670 zaposlenim, ukinili razvoj nove Star Wars igre

Published

on

EA je odpustil 5 % svoje delovne sile. Razvoj nove Star Wars prvoosebne streljačine je ukinjen.

V tem letu je video igralska industrija izgubila ogromen del delovne sile. Med večjimi podjetji, ki so izvajala masovna odpuščanja, pa se je sedaj znašel tudi EA.

EA se je odločil odpustiti 5 % podjetja, kar pomeni, da je okoli 670 zaposlenih izgubilo službo. Mnogi izmed njih so delali tudi na dolgoletnih projektih in igrah, katerih razvoj je bil sedaj v celoti ukinjen.

EA CEO Andrew Wilson je povedal, da se podjetje “Umika stran od razvoja iger z licenčnih naslovov [kot sta Star Wars in Marvel], saj verjamemo, da ti ne bodo uspešni” in se raje osredotočajo na svoje EA igre.

“Več pozornosti nam bo omogočilo, da kreativnost, inovacijo in večjo osredotočenost za naše največje priložnosti – kot so naši licenčni naslovi, športne igre in ogromne igričarske skupnosti,” je nadaljeval Wilson.

Med igrami, katerim se ukinja razvoj, je tudi FPS Star Wars igra, v kateri bi igrali kot Mandalorian. Igra je bila napovedana leta 2022 in od takrat o njej nismo izvedeli veliko, razen tega da so igro razvijali v UE5 pogonu in podali poseben poudarek na večigralstvo.

Video igralska industrija je v prvih dveh mesecih leta izgubila že skupno okoli 8.000 zaposlenih. Če k temu dodamo še lanska odpuščanja – 10.000 zaposlenih – je skupno število izgubljenih služb kar 18.000 v zgolj 14 mesecih.

Continue Reading

Igre

Pokémon Legends Z-A naslednje leto prihaja na Switch

Published

on

Leta 2025 prihaja Pokémon Legends Z-A. Igra bo izšla za Nintendo Switch.

V Legends A-Z se bodo igralci vrnili v regijo Kalos. A regije ne bo možno odkrivati v celoti, saj bo igra potekala le v Lumiose City mestu, kjer smo že igrali Pokémon X&Y.

Napovednik za igro žal ne pokaže dejanskih igralnih posnetkov, nam pa poda opis sprememb, ki prihajajo v že znano mesto. “Spreminjajoč urbanistični plan pretvarja mesto v kraj, ki pripada tako ljudem, kot Pokémonom,” pravi zapis v opisu videa. Video namiguje tudi na Mega Evolucije, mehaniko, ki je v Pokémon igrah nismo videli že več kot 10 let.

Črka Z v naslovu igre stoji za Zygarde, legendarnega Pokémona, ki ga lahko najdemo v prej omenjeni igri Pokémon X&Y. Čeprav je bil Zygarde v teh igrah na voljo za ujet, žal za njega ni bilo pripravljenih nobenih posebnih misij. No, sedaj pa je dobil kar svojo igro.

Naznanilo igre se tudi sklada z govoricami o prihodu nove Switch 2 konzole, ki bi naj na prodajne police prišla tudi enkrat leta 2025. Ob tem pa še ni dolgo nazaj, ko je novice preplavil uspeh igre Palworld, poimenovane tudi Pokémon z orožji. Kako bo pa uspeh Palworlda vplival na razvoj nove Pokémon igre, pa bomo videli naslednje leto.

Continue Reading

Igre

Sony odpustil 900 PlayStation razvijalcev, Londovski studio v celoti zaprt

Published

on

Sony je naznanil, da odpušča kar 900 razvijalcev iz različnih PlayStation studiev po svetu. Število predstavlja kar 8 % Sonyjeve globalne delovne sile.

V uradnem naznanilu javnosti z naslovom “Težke novice o naši delovni sili je Sony danes predal novico o masovnem odpuščanju. Službo je v enem dnevu izgubilo kar 900 zaposlenih.

Odpuščanja so prizadela PlayStation studie po vsem svetu, med njimi tudi znane studie kot so Insomniac Games (Marvel’s Spider-Man), Naughty Dogs (Uncharted in The Last of Us), Guerilla Games (Horizon: Zero Dawn) in Firesprite (PS VR naslovi). Studio PlayStation London, ki je bil zadolžen za razvoj VR naslovov, bo v celoti zaprt.

Novica prihaja par dni zatem, ko je Sony poročal, da njihova prodaja PlayStation 5 konzol ni dosegla zadanih ciljev prodaje. Sonyijeva vrednost delnic je zaradi novice padla za kar 10 milijard dolarjev, kar je zagotovo doprineslo k odločitvi o masovnem odpuščanju.

“Po temeljitem premisleku in mnogih voditeljskih diskusijah tekom zadnjih par mesecev, je postalo jasno, da je čas za spremembe, če želimo ohraniti rast in razvoj podjetja.”

Jim Ryan, Predsednik in CEO SOny interactive entertainment

V zadnjih mesecih je video igralsko industrijo zadelo več valov odpuščanj s strani največjih razvijalcev v industriji – Microsoft, Riot, Unity in celo Discord so vsi odpustili velike dele svojih delovnih sil. Zaenkrat ne kaže, da bi se val odpuščanj v industriji ustavil.

Continue Reading

Igre

Kingmakers: Ko v srednjeveško bitko priletiš z napadalnim helikopterjem

Published

on

Če ste se kdaj spraševali kako bi se sodoben vojak znašel na sredi srednjeveške bitke, ima Kingmakers za vas odgovor. In ta odgovor vključuje napadalni helikopter.

Izšel je namreč napovednik za prihajajočo igro Kingmakers, v kateri potujete v preteklost, da spremenite tok časa. A pri tem ne uporabljate mečev in lokov. Ne, pri tem podvigu vam je v pomoč celoten arzenal sodobnega sveta – puške, granate, avtomobili in celo ameriški Apache napadalni helikopterji.

Igra Kingmakers je mešanica več žanrov. Poleg očitnih elementov tretjeosebne streljačine, je igra obenem tudi realno-časovna strategija. Kot je razvidno iz napovednika, boste lahko med bitko svoji vojski podajali strateške ukaze in v času premora gradili svojo bazo.

Igra je narejena za sodelovalno igranje v stilu Igralec-proti-okolju in trenutno ne kaže na vključitev tekmovalnega načina med igralci. Zgodba igre je še tudi dokaj neznana, vse kar vemo je, da smo vojak, ki poskuša rešiti svet prihodnosti s tem, da spremeni preteklost.

Igra prihaja izpod rok studia Redemption Road Games, ki je leta 2017 izdala hit igro Road Redemption, nostalgični spomin na staro klasiko Road Rash. Kingmakers še nima uradnega datuma izida, vemo le, da prihaja enkrat v 2024.

Continue Reading

Igre

PC igre prihajajo na PlayStation VR2 očala

Published

on

PlayStation je naznanil, da bodo njihova VR očala letos dobila podporo za igranje PC iger.

Pred kratkim je Sony naznanil več novosti za njihov VR sistem. Njihova najnovejša očala PS VR2 bodo po enem letu od izida namreč dobila kup novih iger in posodobitev. Med novimi napovedanimi igrami izstopata Metro Awakening in Legendary Tales.

Sony je od tem napovedal še kup drugih VR iger. The Wizards Dark Times Brotherhood in Arizona Sunshine 2 DLC sta zunaj že danes, medtem ko Wanderer: The Fragments of Fate – zanimiva igra skakanja skozi časovna obdobja in reševanja ugank, Zombie Army – standardna zombi streljačina in Little Cities: Bigger! – igra grajenja mest v stilu Cities: Skylines, prihajajo kasneje v letu.

Poleg vseh teh napovedi iger, pa je Sony na svojem blogu zapisal tudi sledeče.

“Z veseljem delimo novico, da trenutno testiramo priložnosti, da bi PS VR2 igralcem omogočili dostop do več PC iger in jim s tem podali še več izbire.”

Kako točno želijo to implementirati še zaenkrat ni znano. Najverjetneje bi šlo za poseben PlayStation zagajalni program, ki ga naložite na svoj PC in znotraj njega dobite dostop do izbranih PC iger. Povezava PS VR2 očal s SteamVR programom najverjetneje Sonyiju ni v interesu.

Podpora za določene PC igre bi naj prišla enkrat letos. S specifikacijami, ki jih VR2 ponuja – 4K zaslon, sledenje očem, 120 fps hitrostjo osvežitve zaslona in 110-stopinjskim vidnim poljem – bo s to potezo VR2 postal močna konkurenca v PC VR marketu.

Continue Reading

Igre

Elden Ring: Shadow of the Erdtree dobil 1. napovednik

Published

on

Elden Ring: Shadow of the Erdtree DLC je dobil svoj prvi napovednik. Po več kot 2 letih od izida igre, bo nova razširitev prišla 21. junija.

Gre za največji DLC kar ga je razvijalec FromSoftware kadarkoli naredil. Dogajal se bo na popolnoma novi mapi s podobno vsebino kot originalna igra – ogromno ozemlja za raziskovanje, ječe in jame različnih velikosti in posebne cone, ki zahtevajo linearen proces (imenovane “legacy dungeons”), kot je bila v originalni igri na primer akademija Raya Lucaria.

Kreativni direktor Hidetaka Miyazaki obljublja mapo velikosti večje od Limgrave-a, začetnega dela Elden Ringa. Dodatek bo vseboval tudi nova orožja, opremo, veščine in več kot 10 novih šefovskih bitk. Miyazaki obljublja tudi težavnost, ki bo na stopnji zadnjega dela igre Elden Ring. Pogosto umiranje je torej zagotovljeno.

Zgodba v DLC-ju bo sledila Miquellu, bratu Malenie, najtežjemu šefu iz originalne igre. Napovednik nam o njegovi zgodbi poda zgolj namige: “Domnevam, da tudi tebe zanima kakšno prijaznost Miquella tukaj počne?”. Če je Miquellova zgodba res zgodba o prijaznosti, pa bomo izvedeli junija.

Dodatek prihaja 21. junija za ceno 39.99€.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno