fbpx
Connect with us

Igre

Preizkusili smo arkado Bus Simulator 21

Published

on

V gaming industriji obstaja neapisano pravilo, ki se imenuje – če se zadeva prodaja letos, jo malo izboljšaj, dodaj kaj novega in naslednje leto prodaj kot novo igro. Tako so pri StillAlive Studios nadgradili njihov Bus Simulator 18 in izdali novejši in izboljšan Bus Simulator 21.

V letu, ko so simulatorji med najpopularnejšimi igrami za sproščanje in preganjanje dolgčasa, je Bus Simulator dobrodošel, pa čeprav bi osebno bil bolj vesel novega Euro Truck Simulatorja. Moram priznati, da sploh nisem vedel za obstoj Bus Simulatorja in se priložnosti za igranje nisem moral upreti, saj sem svoje otroštvo preživel na avtobusu na poti v šolo in iz nje.

Začetek ni kaj kompleksen, izberemo si izgled voznika in ime svojega podjetja. Pri izbiri težavnosti pa se odločimo kako realistično izkušnjo si želimo, saj je tudi tukaj odvisno, katere funkcije bodo naši vozniki in avtobusi upravljali sami in katere bomo morali upravljati mi. Tutorial je vključen kar v samo igro, kjer vam na hiter in precej nenatančen način pokažejo kateri gumbi so namenjeni za upravljanje vseh različnih funkcij na avtobusu.

Sama vožnja avtobusa ni nič posebnega, na tipkovnico je voziti precej nerodno, saj je kontroliranje preobčutljivo, je pa toliko lažje voziti na igralni plošček in volan. Težji in zanimivejši del igre postane takrat, ko začnete upoštevati vsa pravila avtobusnega šoferja.

Te so prižiganje in ugaševanje luči na avtobusu, odpiranje ter zapiranje pravilnih vrat in nastavljanje rampe za invalidske vozičke, prodaja pravilne avtobusne karte in še nekaj drugih. Vsaka izmed naštetih potez, v kolikor je bila izvršena pravilno, osreči naše potnike in tako si pridobimo večje število experience točk, kot tudi več denarja.

Igra pa istočasno ocenjuje tudi učinkovitost in pravilnost naše vožnje, kot naprimer:

  • ustavljanje pri rdeči luči
  • pravilna uporaba smerokazov, ko zavijate na in z postaje
  • umirjena vožnja, vožnja po predpisih in točnost

V koliko pa tega ne upoštevamo, pa bomo dobili minimalne experience točke kot tudi počasnejšo rast našega transportnega imperija. Paziti pa moramo, da ne prevozimo rdeče luči, se zaletimo ali kršimo zakona na cesti, saj so kazni kar visoke, saj vas lahko določeni prekrški stanejo tudi več kot 1000€. 

Sam koncept igre je zanimiv in ima veliko potenciala, a žal je v takšnem stanju za leto 2021 žal podpovprečna. Grafično je igra še kar sprejemljiva, a sam dizajn ljudi v mestu kot potnikov so pomanjkljivi. Dialog je ponavljajoč in hoja potnikov je robotska, za češnjo na vrhu torte pa se včasih tudi kje “zataknejo” in ne gredo v ali iz avtobusa tako, da dobimo penale.

Vožnja avtobusa je simplistična, saj so presenetljivo hitro občutljivi na pospeševanje in zaviranje.  Se pa splača biti pazljiv, katero znamko avtobusa si vzamemo, saj ima vsak različen obračalni krog, število sedežev in število stojišč. Me pa moti, da niso dodali še opcije za tankanje, saj trenutno je količina goriva neomejena.

Kljub temu, da je moja izkušnja igre bolj negativna kot pozitivna, sem še vedno ljubitelj simulatorjev, saj so perfekten način za preganjanje dolgočasja ali za igranje med gledanjem serije. Upam, da podjetje StillAlive Studios ne obupa nad igro in izda še nekaj popravkov in dodatkov, saj menim, da bi lahko igra z večjo mapo, malo lepšo grafiko in bolj tekočim gameplayjem prekosila priljubljenost Eurotruck Simulatorja. 

No, v kolikor pa ste izrazit ljubitelj Bus Simulatorja 16 ali 18 ter je to koncept, ki vam je na kožo pisan, vam novejšo različico priporočam, saj je boljša kot pa njen predhodnik – vsem drugim pa bi priporočil, da počakate nekaj mesecev in igro preizkusite, ko bo brez dvoma na voljo bodisi po smešni ceni na kakšni razprodaji ali celo zastonj na Epic Clientu.


THE LEGEND OF ZELDA: TEARS OF THE KINGDOM NINTENDO Switch igra

69,99 €

Igre

Diablo 4 ima prvega igralca 100. stopnje

Published

on

Twitch streamer in YouTuber Rob ‘Rob2628’ je po skoraj treh dneh praktično neprekinjenega igranja igre Diablo 4 dosegel 100. stopnjo (v običajnem načinu) v Blizzardovi RPG igri. S tem uspehom je postal prva oseba, ki je dosegla ta mejnik in ga javno objavila.

Rob je od začetka igre do najvišje ravni igral približno 54 ur, zaradi eksponentnega naraščanja potrebnega XP pa je po ocenah zadnjih deset ravni skoraj tako dolgih kot prvih 90 skupaj.

“Hvala, prijatelji. GG. Kakšno potovanje. 54 ur, 29 minut, 8 ur spanja,” je med izdelavo posnetka zaslona komentiral Rob2628.

Rob, ki je uporabljal sestavo, splošno znano kot najboljšo za barbara, je večino časa igral skoraj izključno v skupini. Vendar nekateri niso zadovoljni s tem, kako je Robova ekipa igrala igro. 

Slika: Blizzard

Družba je izkoristila taktiko, pri kateri vodilni igralec zapusti druščino in tako hitro in enostavno ponastavi trenutni primerek temnice, v kateri se nahajajo. To je Robovi ekipi omogočilo, da je vedno znova obdelovala temnico Champion’s Demise in v hitrem zaporedju uničila ogromno število elitnih pošasti. Ta taktika in moč Robovega lika, pred okrnitvijo barbarov v popravku 1.0.2d, sta ga v rekordnem času izstrelila na prvo mesto.

Na hardcore področju, kjer se morajo igralci spopasti z nenehno grožnjo trajne smrti, je tekma še vedno v teku. Max ‘wudijo’ je trenutno še vedno na vrhu lestvice z 92. stopnjo na svojem zmikavtu. V izračun, da je zadnjih deset ravni skoraj tako dolgih kot prvih 90 skupaj velja, potem ima wudijo še dolgo pot pred sabo.

Slika: Blizzard


DIABLO IV PLAYSTATION 5

79,99 €

Continue Reading

Igre

Square Enix se je končno spomnil, da Final Fantasy 7 Rebirth obstaja

Published

on

Podjetje Square Enix je po dolgem molku končno izdalo majhno posodobitev o igri Final Fantasy 7 Rebirth – prihajajočem drugem poglavju trilogije FF7 Remake. Trenutno razmišljajo o datumu izida, ki naj bi bil okoli zime 2023. 

V novem komentarju razvijalcev, objavljenem na uradnem računu igre na Twitterju, sta režiser Naoki Hamaguchi in producent Yoshinori Kitase odgovorila na nekaj pogostih vprašanj.

Vir: SQUARE ENIX

“Igralci bodo lahko z veliko mero svobode potovali po širokem in večplastnem svetu ter na poti doživeli nešteto različnih zgodb,” je dejal Hamaguchi v odgovoru na vprašanje, kako bodo igralci potovali po svetu zunaj Midgarja.

Producent Yoshinori Kitase je komentiral splošni razvoj igre: “Razvoj poteka gladko in v skladu z načrtom. Trenutno si prizadevamo določiti datum izida igre.”

V intervjuju v začetku leta je Kitase delil tudi svoja razmišljanja o naravi predelav iger in o tem, zakaj je treba narediti spremembe.

“K projektu predelave igre FF7 smo pristopili z namenom, da bi naredili nekaj, v čemer bi lahko uživali tako ljubitelji izvirne igre kot tudi ljudje, ki je niso poznali,” je dejal.

Final Fantasy 7 Rebirth bo nadaljevanje igre Remake in drugi od treh načrtovanih delov zbirke. Ni jasno, kdaj bomo izvedeli več informacij o igri ali njenem datumu izida, vendar bomo verjetno morali počakati do izida Final Fantasy 16 konec tega meseca.

Vir: SQUARE ENIX

RESIDENT EVIL 4: REMAKE PLAYSTATION 5

69,99 €

Continue Reading

Igre

Dirka do 100. nivoja v Diablu 4 že uničuje duše in telesa

Published

on

Od izida Blizzardovega Diabla 4 se hardcore igralci brez postanka borijo, da bi čim prej dosegli 100. stopnjo v igri, in prvi rezultati kažejo, kako kruto je lahko to tekmovanje.

V načinu Hardcore Mode igre Diablo 4 igrate kot običajno, le da je vaš lik ob smrti izbrisan iz strežnika. To pomeni, da izgubite vse – lik, predmete in ves napredek.

Hardcore Mode ni nič novega za Blizzardove igre, vendar si bo v Diablu 4 prvih 1.000 igralcev, ki bodo dosegli 100. stopnjo, prislužilo mesto v Diablovi zgodovini. Razvijalci so obljubili, da bodo uporabniško ime stotih najhitrejših uporabnikov vklesali v resnični kip glavne zlobnice v igri, Lillith. V teoriji imajo igralci čas do 1. septembra, da dokončajo izziv. Vendar nekateri oboževalci ne želijo tvegati in bi s konkurenco radi opravili čim prej.

Ekipa igre Diablo 4 ocenjuje, da bo večina igralcev potrebovala približno 150 ur, da z enim likom doseže najvišjo raven. Od tega bo približno 20-30 ur porabljenih v kampanji igre. Kdor bo želel od tam naprej dvigniti raven, se bo moral potopiti v hudo zahtevno končno vsebino igre in povečati njeno težavnost, da bo si pridobi več točk izkušenj. To pa je lahko smrtonosno.

Eden izmed prvih streamerjev na Twitchu, ki so to poskušali storiti, je že padel v boju. Nekdanji profesionalni igralec Valoranta Shroud je s prijatelji celo noč igral igro Diablo 4 in premagal kampanjo. Nato je praktično takoj za tem umrl v prvem delu endgame vsebine.

Spet drugi, kot je pisec Maxrolla Wudijo, si od izida igre niso še vzeli konkretnega odmora. Wudijo je po 26 urah igranja končal svojo prvo sejo na 63. stopnji, preden se je od računalnika umaknil le za krajši počitek. Zdaj se je že vrnil k igri, in je po skoraj dveh urah igranja že na 67. stopnji.

Držimo pesti, da Wudiju podvig uspe še danes. Toda z naraščajočo utrujenostjo se zagotovo povečuje tudi možnost, da igralci naredijo usodno napako.



DIABLO IV PLAYSTATION 5

79,99 €

Continue Reading

Igre

Bo Netflix dobil svojo prvo AAA igro?

Published

on

Raf Grasetti, ki je kot umetniški direktor delal na franšizi God of War pri razvijalcu Sony Santa Monica, je sporočil, da se je pridružil podjetju Netflix Games pri razvoju nove izvirne igre AAA.

“Z veseljem sporočam, da sem se pridružil Netflixu, da bi razvil novo izvirno igro AAA,” je dejal Grasetti. “Zelo sem navdušen, da bom lahko sestavil ekipo in sodeloval z izjemnimi Josephom Statenom, Jerryjem Edsallom in Chacko Sonny, da bi oživil nov svet.”

Grasetti se pridružuje Josephu Statenu, Jerryju Edsallu in Chacku Sonnyju v studiu Netflix Games.

Staten je najbolj znan po tem, da je bil vodja ustvarjalnega oddelka pri igri Halo Infinite in filmski režiser pri izvirni trilogiji Halo. Edsall je bil glavni programer pri igri Gears 5 in glavni inženir kampanje pri igri Gears of War 4. Sonny je pred tem delal kot izvršni producent pri franšizi Overwatch, vodja studia Beachhead Studio pri družbi Activision in še več.

Vir.


HOGWARTS LEGACY igra za PLAYSTATION 5

74,99 €

Continue Reading

Igre

Assassin’s Creed Mirage stane 50 dolarjev in vključuje brezplačno nadgradnjo za PS5

Published

on

Ubisoft je svojo naslednjo igro Assassin’s Creed pocenil pod 70 USD, kolikor je običajna priporočena cena za AAA igre trenutne generacije. Poleg tega bo igro mogoče brezplačno nadgraditi za konzole nove generacije.

Vir: Ubisoft

Assassin’s Creed Mirage bo na vseh platformah stal 50 dolarjev, kar močno upamo, da se bo pri nas pretvorilo v 50 evrov. To je precej pod sedanjo ceno 70 dolarjev (79,99 €) za igre za PS5 in Xbox Series X/S. Mirage bo poleg tega “medgeneracijska” igra, kar pomeni, da bo vključevala kopijo igre zadnje generacije za PlayStation 4 in Xbox One ter pravico do prenosa nadgradnje za aktualno generacijo za PS5 in Xbox Series X/S.

Omeniti velja, da igra Assassin’s Creed Mirage ni tako velika kot Valhalla in je bila prvotno mišljena kot razširitev, preden se je odcepila v samostojen projekt. Odvija se v Bagdadu, v njej pa bo v samostojni pustolovščini nastopal Basim, eden od glavnih likov iz igre Valhalla. Mirage naj bi se vrnil h klasičnim misijam parkour in tihim ubojem, ki so bili značilni za igre pred AC Origins

Čeprav gre za manjšo igro, je mogoče, da želi Ubisoft to razliko v ceni nadoknaditi z mikrotransakcijami, saj se zdi, da bo Mirage omogočal nakupe v igri, digitalna deluxe različica pa vključuje tudi kozmetiko in predmete.

Vir.

Continue Reading

Igre

Final Fantasy 16 je dokazal, da igralci nimajo vedno prav

Published

on

Uporabniški vmesnik igre Final Fantasy 16 je bil začasno spremenjen zaradi pritožb FF navdušencev, a se je družba Square Enix kasneje odločila, da bo ignorirala spremembe in ponovno vzpostavila prvotno podobo.

V intervjuju za Video Games Chronicle s Final Fantasy Union je producent Naoki Yoshida odgovoril na vprašanje, ali je ekipa spremenila uporabniški vmesnik igre na podlagi komentarjev spletnih uporabnikov, zlasti v zvezi s številkami za škodo.

Vir: Square Enix

“Vsekakor smo slišali povratne informacije, ko smo objavili prvi napovednik in so ljudje videli uporabniški vmesnik ter komentirali, da je morda preveč podoben pretepaški igri,” je odgovoril Yoshida. “Bil je preveč znanstvenofantastičen, ni ustrezal slogu igre.”

Vmesnik sta zasnovala direktor boja in vodja ekipe za uporabniški vmesnik, ki sta pred tem delala za Capcom, kar bi lahko bil razlog za tako izbiro.

“Razumeli smo [pritožbe], zato smo predelali uporabniški vmesnik in ga spremenili v nekaj, kar se nekoliko bolje ujema s [srednjeveškim] slogom, vendar smo ugotovili, da se je preveč zlil z dogajanjem in ga je bilo težko videti.

“Konec koncev je igra Final Fantasy 16 akcijski RPG, dogajanje je zelo hitro in stvari se premikajo. Zato morajo številke in grafika izstopati, sicer jih boste sredi dogajanja spregledali.

“Zato smo se odločili, da se vrnemo k tistemu, kar smo imeli na začetku, saj je bilo bolje. In ugotovili smo, da, ja, prvič ko ga vidiš, te zmoti. Toda dlje ko ga gledaš, bolj se ga navadiš in bolj se zavedaš, da dejansko ustreza temu, kar se dogaja.

“Upam, da bodo to spoznali tudi igralci, ko bodo dlje igrali igro.”

Zdi se, da kupec nima vedno prav, in v tem primeru upamo, da lahko igralci zaupajo razvijalcem, ki so sprejeli najboljše odločitve za najboljšo igralno izkušnjo.

Igra Final Fantasy 16 bo za PlayStation 5 izšla 22. junija.


FINAL FANTASY XVI PLAYSTATION 5

79,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno