Svetovno prepoznavna arkadna franšiza Super Monkey Ball je dobila novo izdajo.
Serija iger Monkey Ball se je prvič pojavila leta 2001. Od takrat je nastalo že enaindvajset iger, najnovejša med njimi je tako novoizdana Super Monkey Ball Banana Mania, ki smo jo preizkusili na Playstation 4, a je na voljo na skoraj vsaki platformi (Nintendo Switch, Playstation , Xbox One in Xbox Series X/S).
Čeprav te franšize nisem nikoli preizkusila, sem tako dobila priložnost se poglobiti v nekaj novega. Moram priznati, ko sem igro prvič zagnala, mi je izgledala precej simpatična in z največjim veseljem sem se podala v igranje. Izbrala sem Main Game in igrala po zgodbi. Kontrolke so lahke za uporabo. Samo nagibamo platformo z levim stickom na kontrolerju. Cilj celotne igre je, da našo priljubljeno opico, ki je v žogi, pripeljemo do gola oz. cilja na koncu platforme. Za določene levele je potrebno malo motorike in načrtovanja oz. timanja.
Na začetku je večina levelov kar preprostih. Začnejo se z enostavno ravno platformo na kateri je na koncu cilj, v katerega se moramo zapeljati. Prvih nekaj mi je še kar šlo, z lahkoto sem opravila svetova Jungle Island in Volcanic Magma. Malenkost se mi je zataknilo pri Under the Ocean, kjer sem se že rahlo znojila in moja frustracija je bila že opazna – pri Inside the Whale pa je piskru odletel pokrov in sem potrebovala pavzo. Čeprav igra izgleda prav prisrčno na začetku, je zahtevnost hitro narasla in s tem postala pravi izziv. Opico sem morala voziti po zelo ozkih poteh, kjer sem plačala za vsako najmanjšo napako, ali pa me je poteptalo gromozansko kamenje. Hkrati so bili cilji na vedno bolj težko dosegljivih mestih.
V času pavze od kampanjskega dela, sem se preizkusila v nekaj Party Game igrah. Prvo sem preizkusila Monkey Bowling, ker me je zanimalo kako to deluje. Ta modus mi je bil predvsem všeč, saj je odvisen od tvojih refleksov. Prvo si žogo z opico nastavil iz kakšne strani se bo izstrelila, nato si izbral kot meta in na koncu še moč. Če si se slučajno zmotil si si lahko popravil žogo s spinom. Bilo je precej zabavno in intuitivno. Uspelo mi je zadeti en Strike.
Naslednje mini igre, ki sem jih preizkusila, so bile Monkey Target, v katerem nisem nikoli uspela prileteti dovolj blizu tarče, Monkey Fight, ki je bil kar dober, ampak spet nisem najbolj znala zboksati ljudi iz platforme. Sicer sem dosegala točke za vsak uspešen udarec, a mi je le redko uspelo zmagati. Mini game, ki pa je lahko konkuriral z bowlingom, pa je Monkey Race. Le-ta je podoben Mario Kartu, tekmovali smo v dirkanju, najhitrejši zmaga. Pridobili smo si lahko ogromno powerupov, s katerimi smo lahko sabotirali druge igralce. No, poleg vseh navedenih, pa je dodatno še 11 drugih party iger, torej skupno trinajst mini zabav, ki dodajoveč kot dovolj raznolikosti v igralno izkušnjo.
Še dva pomembna igralna modusa sta – Ranking Challenge in Missions. Ranking Challenge ni nič kaj posebnega. Je kot time attack, kjer moraš v najkrajšem možnem času priti do cilja in svoj čas lahko primerjaš z ostalimi časi po vsem svetu. Za vsak level moraš poiskati bližnjico ali pa imeti srečo, da ob udarcu terena opica poleti v cilj. Drug način igranja pa se imenuje Missions. V tem je več različnih “misij”, ki jih je potrebno opraviti v različnih levelih. Na primer – pobrati moraš vse banane v levelu ali pa ga dokončati brez funkcije za pomoč. Skupno število teh izzivov je ogromno, ki poskrbi, da bodo igralci, ki morajo končati naslov na 100%, preigravali Super Monkey Ball Banana Mania še lep čas.
Za na konec pa še imate Galerijo, kjer si lahko ogledate slike, Point Shop, kjer si lahko kupite nove opice ali oblačila, Costumes, kjer si lahko oblečete opice po svoji želji in Online Rankings, kjer si lahko ogledate najvišje ocene igralcev po celem svetu.
Moje mnenje o igri je odlično, saj je na razpolago ogromno načinov igranja ter tako se vedno najde nekaj za početi. Ključna za uspeh in kontinuirano igranje je pa funkcija helperja, ki vam pomaga pri končevanju levelov – le-ta se vklopi po nekaj neuspešno izvedenih poizkusih. S pomočjo tega lahko opravite vse levele z lahkoto, razen če ste trmasti tako kot jaz in želite vse narediti po svoje. Potem vam pa igra vzame kar nekaj časa.
Če ste hitre jeze in ne marate tako veselih in preprostih iger, vam tole ne bo všeč. Če pa ste t.i. “zaključevalec”, radi tekmujete in si trenirate motorične sposobnosti, potem je to igra za vas. Super Monkey Ball Banana Mania je tudi dobra družinska igra, še posebej zaradi Party iger. Prepričana sem, da jo bom po tem preizkusu še leta in leta igrala – če ne drugače, pa ko mi noben izmed drugih naslovov v moji knjižnici iger ne bo ustrezal.
THE LEGEND OF ZELDA: TEARS OF THE KINGDOM NINTENDO Switch igra
Bandai Namco in FromSoftware sta predstavila novega Nightfarerja z imenom Iron Eye, smrtonosnega lokostrelca, ki bo igralcem pomagal preživeti v brutalnem svetu ELDEN RING NIGHTREIGN. Ta spretni bojevnik je specializiran za boj na daljavo, pri čemer uporablja lok in orožja, ki temeljijo na dexterityju. Posebna prednost Iron Eya je možnost oživljanja padlih tovarišev na daljavo, kar je ključno za preživetje v nočnih bitkah proti strašnim sovražnikom Limvelda. Čeprav je Iron Eya najbolje igrati z razdalje, lahko – tako kot vsi Nightfarerji – uporablja katerokoli orožje, ki ga najde v igri.
Med nedavnim preizkusom omrežja so se nekateri igralci že spustili v igro, v kateri so premagali prvega Nightlorda in številne druge nevarne sovražnike, med njimi so 194.996-krat pregnali Zlatega povodnega konja in kar 147.202-krat Letečega zmaja s hribovja.
Navdušenci Elden Ringa lahko pričakujejo intenzivne boje, strateško sodelovanje in srhljiv svet, kjer sta vsak napad in odločitev ključna za preživetje.
ELDEN RING NIGHTREIGN izide 30. maja 2025 na PS5, Xbox Series X|S, PC, PS4 in Xbox One.
ELDEN RING NIGHTREIGN – COLLECTORS EDITION igra za PLAYSTATION 5
KRAFTON je danes izdal inZOI, novo simulacijo življenja, ki je na voljo v zgodnjem dostopu na Steamu. Igra je trenutno na vrhu seznama najbolj zaželenih na platformi in je na voljo po ceni 39,99 €. Vse posodobitve in DLC-ji bodo brezplačni do izida polne izdaje.
Zgodnji dostop prihaja po uspešni predstavitvi igre, kjer je globalni dogodek 19. marca pritegnil več kot 450.000 gledalcev. Preizkusna različica, ki je igralcem omogočila dostop do načinov Character Studio in Build Studio, je še dodatno povečala pričakovanja. Igra je že 5. najbolj gledana igra na Twitchu, kar kaže na močan interes igralcev.
inZOI ponuja bogato izkušnjo z več kot 250 možnostmi prilagajanja, 400 mentalnimi elementi in napredno umetno inteligenco. Igra temelji na pogonu Unreal Engine 5, prihodnje posodobitve pa bodo prinesle modding podporo in nova mesta.
Hyungjun ‘Kjun’ Kim, direktor inZOI Studio, je ob izidu povedal: “To igro sem ustvarjal kot svojega otroka. Upam, da jo bodo igralci sprejeli z naklonjenostjo in podporo.”
Zgodnji dostop podpira 13 jezikov, KRAFTON pa obljublja nadaljnje izboljšave. Ali bo inZOI res nov velikan žanra? Le čas bo pokazal.
Paradox Interactive je sporočil, da bo dolgo pričakovani Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 izšel šele oktobra 2025. Razvijalci iz The Chinese Room zagotavljajo, da je igra že v zaključni fazi, vendar potrebuje dodatno optimizacijo, odpravo hroščev in izboljšanje stabilnosti – kar je nekaj, kar smo že slišali v prejšnjih izjavah.
To je že večkratna zamuda igre, ki je bila prvotno v razvoju pri Hardsuit Labs, preden je Paradox leta 2021 projekt predal novemu studiu. The Chinese Room je sicer znan po pripovednih igrah, kot so Dear Esther, Amnesia: A Machine for Pigs in Everybody’s Gone to the Rapture, vendar zadnji predstavitveni posnetki igre kažejo na nekoliko drugačno usmeritev.
Oboževalci serije, vključno z nami, so vedno bolj skeptični glede končnega izdelka. Največ kritik leti na omejeno svobodo izbire, saj bo igralec vezan na fiksno protagonistko in bo lahko igral le kot eden izmed štirih (od trinajstih) vampirskih klanov – kar je bistveno manj kot v namizni igri in celo predhodniku iz leta 2004.Čeprav Paradox trdi, da želijo zagotoviti najvišjo tehnično kakovost, ostaja vprašanje, ali bo končni izdelek zadostil pričakovanjem oboževalcev.
O problematičnem razvoju igre poročamo že od leta 2021, zamuda pa je del širšega trenda pri Paradox Interactive, ki je v zadnjem času preložil več projektov, vključno s Cities: Skylines 2 in Prison Architect 2.
Med nedavno predstavitvijo inZOI Online Showcase je razvijalec Enjoy Studio razkril nove podrobnosti o prihajajoči življenjski simulaciji inZOI, vključno s ceno, načrti za prihodnje posodobitve in dostopnostjo demo verzije.
Dream it, Build it, Live it in inZOI! The wait is almost over—inZOI: Creative Studio is about to open its door.
📅 March 20, 00:00 UTC – March 27, 23:59 UTC. Let your creativity take the lead and make something extraordinary!
Direktor igre Hyungjun “Kjun” Kim je poudaril, da gre pri razvoju igre te velikosti za ogromen izziv, zato se bo inZOI najprej izdal v zgodnjem dostopu po ceni 44.800 KRW (okoli 29 evrov) – primerljivo s ceno razširitvenega paketa za trenutno prevladajočo simulacijo življenjaThe Sims 4. Do uradne izdaje bo igra prejemala tudi vse posodobitve in DLC-je brezplačno.
Za vse, ki želijo preizkusiti igro pred izidom, bo od 20. do 27. marca na voljo brezplačna demo različica inZOI: Creative Studio, ki omogoča ustvarjanje likov in gradnjo.
Poleg tega bo od 20. do 22. marca na platformah Twitch, Chzzk, Steam in SOOP potekala posebna promocija. Če boste v tistih dneh gledali prenos igre vsaj 15 minut, boste imeli možnost pridobiti brezplačen ključ na platformi Steam za inZOI: Creative Studio. Kdor bo zamudil Twitch drop promocijo, bo lahko dostopal do demo verzije programa od 23. do 27. marca.
Polna izdaja igre v zgodnjem dostopu je predvidena 28. marca 2025. Cena za evropski trg še ni bila potrjena.
Deset let po izidu je RPG igra Undertale podrla svoj rekord sočasnih igralcev na Steamu, kar je posledica trenutne 90-odstotne razprodaje, ki igro do 20. marca ponuja za samo 0,99 €.
V soboto je njen avtor Toby Fox na X objavil, da je igro hkrati igralo 10.739 igralcev, naslednji dan pa je SteamDB poročal o novem vrhuncu 11.071 igralcev. Čeprav je to več kot prejšnji rekord iz decembra 2015 (10.473 igralcev), se zdi število nizko, če upoštevamo, da je Undertale skozi leta zgradil eno najbolj predanih skupnosti na spletu.
Since going on sale on Steam for only $1, UNDERTALE reached a new peak of concurrent players for the first time since 2015!
Od izida leta 2015 je igra prerasla v kultni fenomen z ogromno bazo oboževalcev na Tumblrju, YouTubu in drugih platformah. Navdihnila je številne fanfike, umetnine in alternativna vesolja s preoblikovanimi liki. Leta 2015 je celo premagala Zeldo: Ocarina of Time v anketi GameFAQs za najboljšo igro vseh časov.
ndertale je na voljo na PC, Switch, PS4, Xbox One in PS Vita, na Metacriticu pa ima oceno 92 in splošno priznanje platforme. Samostojni razvijalec Toby Fox medtem pripravlja nova poglavja igre Deltarune.
Hazelight Studios je z najnovejšo kooperativno igro Split Fiction dosegel izjemen prodajni uspeh – v samo enem tednu je igra presegla dva milijona prodanih kopij. Studio je novico delil na platformi BlueSky in izrazil navdušenje nad odzivom igralcev.
Igra je izšla 6. marca 2025, že v prvih 48 urah pa se je prodala milijon izvodov, do konca tedna pa skupno dva milijona. Zdaj je jasno, da gre za najhitreje prodajano igro v zgodovini studia Hazelight – njihov prejšnji hit, It Takes Two, je za en milijon prodanih izvodov potreboval tri tedne, za dva milijona pa kar tri mesece.
“Osupnjeni smo! To je neverjetno,” so zapisali pri Hazelight. “Hvala vsem starim in novim oboževalcem – naravnost obožujemo vaše navdušenje nad igro!”
Ob prejšnjem prodajnem mejniku so pri studiu zapisali: “Ljubezen, ki nam jo izkazujete, je neverjetna. Celotna ekipa Hazelighta je presrečna – ne moremo se naveličati vaših neverjetnih reakcij!”
Igra je prejela odličen odziv tudi na Steamu, kjer ima oceno “Nadvse pozitivno“ (98% od 27.054 ocen je pozitivnih). Navdušenje je opaziti tudi v komentarjih:
“10/10. Količina izvirnih igralnih mehanik je osupljiva, obvezna igra za vsakogar!” – Auris.
“Obvezna igra za vse ljubitelje sodelovalnih iger, še posebej če ste oboževalci prejšnjih iger studia!” – X3Na.
SPLIT FICTION has sold 2 MILLION copies in 1 WEEK!!Holy crap, we’re blown away! Simply amazing…Thank you to all of our new and old fans – we love how excited you are for our game! 😍
“Ta igra je bila tako neverjetna. Definitivno je bolj zrela zgodba kot It Takes Two in zaradi tega mi je všeč. Poleg tega je zelo nepozabna, zlasti končni del. WOW. Odlična igra, odlični zvočni učinki, odličen konec. SUPER VSE!” je zapisal uporabnik Burnt Offering.
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.