Svetovno prepoznavna arkadna franšiza Super Monkey Ball je dobila novo izdajo.
Serija iger Monkey Ball se je prvič pojavila leta 2001. Od takrat je nastalo že enaindvajset iger, najnovejša med njimi je tako novoizdana Super Monkey Ball Banana Mania, ki smo jo preizkusili na Playstation 4, a je na voljo na skoraj vsaki platformi (Nintendo Switch, Playstation , Xbox One in Xbox Series X/S).
Čeprav te franšize nisem nikoli preizkusila, sem tako dobila priložnost se poglobiti v nekaj novega. Moram priznati, ko sem igro prvič zagnala, mi je izgledala precej simpatična in z največjim veseljem sem se podala v igranje. Izbrala sem Main Game in igrala po zgodbi. Kontrolke so lahke za uporabo. Samo nagibamo platformo z levim stickom na kontrolerju. Cilj celotne igre je, da našo priljubljeno opico, ki je v žogi, pripeljemo do gola oz. cilja na koncu platforme. Za določene levele je potrebno malo motorike in načrtovanja oz. timanja.
Na začetku je večina levelov kar preprostih. Začnejo se z enostavno ravno platformo na kateri je na koncu cilj, v katerega se moramo zapeljati. Prvih nekaj mi je še kar šlo, z lahkoto sem opravila svetova Jungle Island in Volcanic Magma. Malenkost se mi je zataknilo pri Under the Ocean, kjer sem se že rahlo znojila in moja frustracija je bila že opazna – pri Inside the Whale pa je piskru odletel pokrov in sem potrebovala pavzo. Čeprav igra izgleda prav prisrčno na začetku, je zahtevnost hitro narasla in s tem postala pravi izziv. Opico sem morala voziti po zelo ozkih poteh, kjer sem plačala za vsako najmanjšo napako, ali pa me je poteptalo gromozansko kamenje. Hkrati so bili cilji na vedno bolj težko dosegljivih mestih.
V času pavze od kampanjskega dela, sem se preizkusila v nekaj Party Game igrah. Prvo sem preizkusila Monkey Bowling, ker me je zanimalo kako to deluje. Ta modus mi je bil predvsem všeč, saj je odvisen od tvojih refleksov. Prvo si žogo z opico nastavil iz kakšne strani se bo izstrelila, nato si izbral kot meta in na koncu še moč. Če si se slučajno zmotil si si lahko popravil žogo s spinom. Bilo je precej zabavno in intuitivno. Uspelo mi je zadeti en Strike.
Naslednje mini igre, ki sem jih preizkusila, so bile Monkey Target, v katerem nisem nikoli uspela prileteti dovolj blizu tarče, Monkey Fight, ki je bil kar dober, ampak spet nisem najbolj znala zboksati ljudi iz platforme. Sicer sem dosegala točke za vsak uspešen udarec, a mi je le redko uspelo zmagati. Mini game, ki pa je lahko konkuriral z bowlingom, pa je Monkey Race. Le-ta je podoben Mario Kartu, tekmovali smo v dirkanju, najhitrejši zmaga. Pridobili smo si lahko ogromno powerupov, s katerimi smo lahko sabotirali druge igralce. No, poleg vseh navedenih, pa je dodatno še 11 drugih party iger, torej skupno trinajst mini zabav, ki dodajoveč kot dovolj raznolikosti v igralno izkušnjo.
Še dva pomembna igralna modusa sta – Ranking Challenge in Missions. Ranking Challenge ni nič kaj posebnega. Je kot time attack, kjer moraš v najkrajšem možnem času priti do cilja in svoj čas lahko primerjaš z ostalimi časi po vsem svetu. Za vsak level moraš poiskati bližnjico ali pa imeti srečo, da ob udarcu terena opica poleti v cilj. Drug način igranja pa se imenuje Missions. V tem je več različnih “misij”, ki jih je potrebno opraviti v različnih levelih. Na primer – pobrati moraš vse banane v levelu ali pa ga dokončati brez funkcije za pomoč. Skupno število teh izzivov je ogromno, ki poskrbi, da bodo igralci, ki morajo končati naslov na 100%, preigravali Super Monkey Ball Banana Mania še lep čas.
Za na konec pa še imate Galerijo, kjer si lahko ogledate slike, Point Shop, kjer si lahko kupite nove opice ali oblačila, Costumes, kjer si lahko oblečete opice po svoji želji in Online Rankings, kjer si lahko ogledate najvišje ocene igralcev po celem svetu.
Moje mnenje o igri je odlično, saj je na razpolago ogromno načinov igranja ter tako se vedno najde nekaj za početi. Ključna za uspeh in kontinuirano igranje je pa funkcija helperja, ki vam pomaga pri končevanju levelov – le-ta se vklopi po nekaj neuspešno izvedenih poizkusih. S pomočjo tega lahko opravite vse levele z lahkoto, razen če ste trmasti tako kot jaz in želite vse narediti po svoje. Potem vam pa igra vzame kar nekaj časa.
Če ste hitre jeze in ne marate tako veselih in preprostih iger, vam tole ne bo všeč. Če pa ste t.i. “zaključevalec”, radi tekmujete in si trenirate motorične sposobnosti, potem je to igra za vas. Super Monkey Ball Banana Mania je tudi dobra družinska igra, še posebej zaradi Party iger. Prepričana sem, da jo bom po tem preizkusu še leta in leta igrala – če ne drugače, pa ko mi noben izmed drugih naslovov v moji knjižnici iger ne bo ustrezal.
THE LEGEND OF ZELDA: TEARS OF THE KINGDOM NINTENDO Switch igra
Še ena mobilna igra je pritegnila milijone navdušencev. Jujutsu Kaisen Phantom Parade, igra, ki jo razvija BILIBILI GAME, je dosegla več kot 8 milijonov igralcev po vsem svetu. Ob tem mejniku je igra lansirala tudi nov dogodek in nagrade. Igralci, ki se prijavijo zdaj, prejmejo Cube x 1,000 in lahko sodelujejo v dogodku z žrebom 8 Million Milestone SSR-Character-Guaranteed Gacha.
15. novembra se je začela nova zgodba Where Shadows Fall, v kateri nastopa priljubljeni lik Megumi Fushiguro. V izvirni zgodbi se Fushiguro odpravi v skrivnostno vas, kjer izginjajo prebivalci. Igralci lahko opravljajo razne naloge, se spopadejo v Formidable Battle. Vzporedno z dogodkom se je začel tudi Where Shadows Fall Gacha, kjer so povečane možnosti za pridobitev SSR lika Incomplete Domain Megumi Fushiguro in ekskluzivnih SSR Recollection Bits Rest for the Adults.
Igralci, ki se tekom dogodka vsak dan prijavijo v igro, bodo prejeli nagrade v okviru Launch Memo Login Bonus:
1. dan: AP Supplementary Pack * 2
2. dan: Beacon of Training * 50,000
3. dan3: JP * 30,000
4. dan: Beacon of Recollection Bits * 15,000
5. dan: Impure Jujutsu Crystal * 2
6. dan: AP Supplementary Pack * 2
7. dan: Cube * 300
Spletne mobilne igre ponujajo vse več vsebine za vse vrste igralcev. Prejšnji teden je spletna igra Infinity Nikki še pred izidom dosegla 30 milijonov predregistracij, prejšnji mesec pa je mobilna igra Solo Leveling: ARISE obeležila 50 milijonov igralcev.
Podjetje Infold Games je objavilo, da je prihajajoča pustolovščina v odprtem svetu, Infinity Nikki, presegla 30 milijonov globalnih predregistracijza osebne računalnike, PlayStation 5, iOS in Android. Ob dosežku so igralci odklenili posebne nagrade, vključno s 50.000 Blingi, 300 Nitmi čistosti, 20 kristali Resonita in obleko s štirimi zvezdicami, več daril pa bo še razkritih kasneje.
Ob tem mejniku je podjetje Infold Games objavilo tudi nov napovednik igranja z naslovom Unfold Your Whim. Napovednik prikazuje čarobni svet Infinity Nikki, v katerem bodo igralci vodili Nikki, ki zbira Whimstars (Zvezde želja) in uporablja posebne obleke za pridobivanje edinstvenih sposobnosti, kot so lebdenje, drsenje in skrb za živali. Te sposobnosti Nikki omogočajo odkrivanje skritih poti in interakcijo z živahnim svetom okoli nje. Ob strani ji stoji zvesti spremljevalec Momo, ki omogoča igralcem zajemanje spominov s kamero.
Infinity Nikki obljublja poglobljeno doživetje na osebnih računalnikih in PlayStation 5, kar je prva razširitev serije na tradicionalne igralne platforme. Igralci se lahko veselijo tematskih temnic, reševanja ugank v domeni Curio in zanimivih raziskovalnih izzivov.
Igra Infinity Nikki, razvita s pogonom UE5, združuje platformiranje, reševanje ugank in mehaniko preoblačenja ter ustvarja prijetno interaktivno pustolovščino.
Novi fantazijski RPG Dragon Age: The Veilguard, ki ga je razvil kanadski studio BioWare, ob izidu 31. oktobra ni navdušil igričarske skupnosti. Po podatkih SteamDB je igra pred dvema dnevoma dosegla okoli 90.000 sočasnih igralcev, vendar se skupno število igralcev postopoma zmanjšuje. K temu najverjetneje prispevajo tudi številne kritike, ki jih igralci delijo na spletu.
Nekateri igralci so na spletu izrazili občutek, da jih The Veilguard podcenjuje, kot da sami niso sposobni priti do lastnih zaključkov. Ta trend postaja vse pogostejši v sodobni industriji zabave, v igričarski industriji pa izvira iz strahu razvijalcev, da bi se igralci v igri zataknili, izgubili interes ali napačno razumeli socialne teme v zgodbi.
Ena od težav je preveč vodenja pri igranju. Boji in uganke so poenostavljeni, spremljevalci pa pogosto namigujejo na rešitve. Podobno kot v igrah Dragon’s Dogma 2 in God of War spremljevalci igralca usmerjajo skozi okoljske izzive.
“Ne gre toliko za uganke kot za to, da nam spremljevalci natančno povedo, kaj moramo storiti. ‘Uporabite to za to’, ‘zdaj odprite vrata’. Ali pa kako so kar vse stvari označene. Naj [razvijalci] označijo samo eno mesto in me pustijo, da ga najdem, ne potrebujem celotne poti.”
Težave predstavljajo tudi nenehna obvestila na zaslonu. Čeprav mnogi RPG-ji na zaslon izpišejo odzive spremljevalcev na naše akcije, kot na primer “Astarion se s tem ne strinja”, se v The Veilguard prikažejo še dodatna obvestila, ki pojasnjujejo čustva ali dejanja likov.
“Meni osebno niso všeč prizori, kot so tisti, ko je Harding očitno zelo žična zaradi nečesa, igra pa nam to razloži z besedilom.
‘HARDING JE NEMIRNA ZARADI SVOJIH NOVIH MOČI’
Okej… ampak to bi lahko ljudje sklepali sami,“ je v istem pogovoru na Redditu zapisala z-lady.
Nazadnje je moteč tudi splošen način izražanja likov v igri, ki se pogosto zdi pokroviteljski. Youtubar CohhCarnage je tako komuniciranje primerjal z reklamo proti drogam, ki so mu jo učitelji kazali v osnovni šoli.
“Počutil sem se, kot da sedim v občinstvu in gledam skupino odraslih, ki izvajajo predstavo, ki naj bi mi povedala, kaj naj si mislim o nečem.”
Tak način sporočanja primerja z igrami kot so Baldur’s Gate 3 in Cyberpunk 2077, kjer se socialne teme obravnavajo bolj subtilno ter igralcem prepuščajo prostor, da sami raziščejo in premislijo o kompleksnih zgodbah obravnavanih v igri, namesto da jih zgolj pasivno poslušajo.
Oboževalci igre Kingdom Come: Deliverance 2 izražajo svoje nezadovoljstvo zaradi vključitve Denuva, sporne tehnologije DRM, v težko pričakovano nadaljevanje srednjeveškega RPG-ja. Številni so začeli preklicovati prednaročila, saj so zaskrbljeni zaradi vpliva programske opreme na delovanje igre.
Denuvo, ki ga je razvilo podjetje Irdeto, je namenjen preprečevanju piratstva, vendar je zaslovel zaradi padcev hitrosti sličic in težav z zmogljivostjo. Oboževalci so bili še posebej razočarani, ko je bilo razkrito, da igra ne bo na voljo na GOG-u, priljubljeni platformi brez DRM.
Za mnoge je bila vključitev sistema Denuvo problematična, vendar so nekateri na družbenih omrežjih tehnologijo branili.
“Ne podpiram denuva, če ostane, bom potrpežljiv in počakal leto dni, da ga opustijo. Še vedno bom plačal za igro, le pozneje. Jbsh denuvo in njegovo sranje, ki vpliva na zmogljivost,“ je zapisal uporabnik Reddita Nast33.
“Počakal bom, da bo igra izšla na GOG-u brez teh smeti in z vsemi popravki,” se je pridružil nekdo drug.
Spet drugi odgovori kažejo na drugačno javno mnenje:
“Zdi se, da vpliva le na nekatere igre. Verjetno je to posledica nepozornosti razvijalca pri vključevanju. Planet Coaster in MGSV uporabljata Denuvo in nikoli nisem imel težav pri igranju teh iger, prav tako se ni zdelo, da bi se kdo pritoževal, da igri uporabljata Denuvo. Čeprav je pri Planet Coasterju znano, da piratske kopije delujejo kot sranje.”
“Doom ima denuvo in teče bolj gladko kot kcd….“ je dodal še en uporabnik.
Kingdom Come: Deliverance je do sedaj prodal več kot 6 milijonov izvodov, oboževalci pa so že nestrpno pričakovali nadaljevanje.
Bizarna strelska igra v peskovniku, ki je uspela zbrati več igralcev kot Concord, je zdaj na voljo za PlayStation 5 in Xbox Series X|S.
Založnik Maximum Entertainment in razvijalec Dee Dee Creations sta 29. avgusta izdala Squirrel with a Gun za osebne računalnike. Sandbox streljanka z divjim glodavcem je na Steamu dosegla največ okoli 2000 sočasnih igralcev in zdaj upa na uspeh med uporabniki konzol.
V igri Squirrel with a Gun igramo kot glodavec, opremljen z enim od številnih strelnih orožij, ki jih veverice jasno tako pogosto srečujejo v naravi. Z arzenalom orožja se spopadamo z agenti, ki nas lovijo in zganjamo vragolije.
Rešujte zapletene logične uganke, da bi zbrali zlate želode, in premagujte edinstvene izzive, tako da ste ustvarjalni s svojim orožjem. Morate hitro pobegniti? Izstrelite orožje in se s povratnim sunkom premaknite na varno. Preizkusite različna orožja, upravljajte RC avtomobile in pojejte rojstnodnevno kot veverica s pištolo.
Fizične izdaje igre Squirrel with a Gun vključujejo:
Avstralija je ponovno udarila proti videoigram, tokrat leto dni po izdaji igre Hotline Miami 2: Wrong Numberna PlayStation 5. Igra je bila prvič izdana leta 2015, vendar so jo avstralski organi zaradi sporne vsebine kmalu prepovedali. Kljub temu pa je leta 2023 pristala na avstralskem PlayStation 5 Store, kar se zdaj zdi, da je bila napaka.
Nedavno je bila igra umaknjena iz trgovine, igralci, ki so igro kupili, pa so prejeli vračilo. Prvotna prepoved leta 2015 je prišla s strani Avstralskega odbora za klasifikacijo (ACB), ki je opozoril na sporno sceno, ki prikazuje simulirano spolno nasilje. Kot odziv na prepoved igre je razvijalec igre Jonatan Söderström avstralskim oboževalcem svetoval, naj igro preprosto piratizirajo.
Ko je bila igra leta 2023 ponovno dostopna v spletni trgovini, se je zdelo, da je spor zaključen, a zdaj se zdi, da je ACB ali druga institucija ponovno posegla in uveljavila prvotno odločitev. Igra Hotline Miami 2 je bila ponovno umaknjena z avstralskega trga.
Kupci so prejeli obvestilo od PlayStationa, ki razlaga situacijo:
“Ugotovili smo, da izdelek Hotline Miami 2: Wrong Number ni pridobil ustrezne ocene pri Avstralskem odboru za klasifikacijo, zato smo sprejeli ukrepe za vračilo kupnine strankam, ki so igro kupile.
Vračilo celotnega zneska smo izvedli na vaš izvorni način plačila. Ta postopek lahko traja 30-60 dni, da se prikaže na vašem bančnem izpisku. Če izvorno plačilno sredstvo ni več na voljo, bomo znesek povrnili v vašo PlayStation Network denarnico.
Opravičujemo se za morebitne nevšečnosti.”
Igra je bila prav tako umaknjena za vse avstralske naročnike PlayStation Plus.
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.