fbpx
Connect with us

Igre

Preizkusili smo The Dark Pictures Anthology: House of Ashes

Published

on

Pred skoraj enim letom sem uspela preizkusiti igro Little Hope, ki je del serije iger The Dark Pictures Anthology. Do sedaj so ustvarili tri igre: House of Ashes, Little Hope in Man of Medan. Vsaka z unikatno zgodbo, vse tri pa povezujejo elementi groze in misterioznosti. Na splošno je mehanika podobna – spoznavamo različne karakterje, o katerih nato odločamo, kakšna bo njihova usoda, z izbiranjem med vnaprej ponujenimi opcijami.

Little Hope je govorila o zgodbi štirih študentov in njihovemu profesorju, ki obtičijo v zapuščenem mestu. Ujeti so v skrivnostno meglo v mestu Little Hope in iščejo način kako bi se vrnili nazaj, medtem pa jih preganjajo sence iz preteklosti. Več tukaj.

House of Ashes pa govori o vojaški enoti, ki išče kemično orožje, a odkrijejo nekaj veliko smrtonosnejšega. V ruševinah pokopanega sumerskega templja, globoko pod arabsko puščavo, se prebudi gnezdo divjih in starodavnih pošasti. 

Še preden sem igro začela sem lahko zbirala ali bom igrala sama, tj. “Play Alone” ali co-op, tj. “Don’t Play Alone”. Zgodba poteka preko odločitev in akcij vojakov – vsakega posebej so predstavili z osebnostnimi lastnosti ter tako sem si lahko približno predstavljala, kako bo odreagiral kateri karakter. 

Mehanike so kar preproste, v določenem času moraš stisniti na določen gumb ali pa pravilno nameriti in koga ustreliti. Kadar se mi je pokazal srčni utrip sem morala pritiskati gumbe po taktu – a bolj kot ne večino igre samo opazujemo, kako se odvija zgodba. Izbiramo pogovorne odločitve in hitro pritiskamo na prikazane gumbe.

Skozi zgodbo pa me je vodil pripovedovalec imenovan The Curator. Dajal mi je nasvete polne metafor in zdelo se mi je kot, da gledam film. A takšne so vse igre v tej seriji. Po mojem mnenju se tako lahko veliko bolje osredotočimo na zgodbo.

Zaradi odločitev se lahko v trenutku spremeni situacija. Je pa res, da sem zaradi napak kar hitro bila kaznovana. Že na začetku so mi ustrelili vojaka, ki bi ga mogoče lahko rešila, če bi le pravilno namerila. Včasih pa ne bi smela stisniti gumba, saj sem na ta način npr. zadušila vojaka. Morala sem res pozorno slediti zgodbi, da sem uspela pravi čas, pravilno odreagirati. 

Največji problem sem imela s pozornostjo. Ker se je zgodba odvijala počasi, nisem bila toliko pozorna in hitro sem naredila napako. Zagotovo je skrivnosti za raziskati veliko in včasih lahko najdemo tudi kamnite tablice, ki nam pokažejo možne izide za odvijanje zgodbe v prihodnosti. Na voljo pa imamo tudi petdeset skrivnosti, ki so razdeljene po celotni igri. Skrivnosti so samo listi, knjige ali slike. Govorijo nam o preteklosti, pošastih ali pa spoznamo kaj novega o karakterjih.

Odličen del igre, ki mi je bil všeč tudi v Little Hope je ta, da vse te predmete lahko primemo v roke, preberemo in vidimo vse njihove podrobnosti. Obračamo lahko roko, da predmete vidimo pod različnimi koti. Edina čudna stvar je, da te predmete karakterji vedno odložijo na isto mesto, kjer so jih našli in ga ne vzamejo s seboj kot v drugih igrah. Na splošno sem se v zgodbi težko povezala z vojaki in njihovimi zgodbami, saj se mi niso ni zdel kot dobre oseba in pogosto sem si zaželela, da bi se katerega enostavno “znebila”. 

Kar me je tudi precej zmotilo je to, da sem med iskanjem skrivnosti imela težave z obračanjem, saj se je kamera počasi premikala in težko sem videla kam hodim in če je kaj pred mano. Velikokrat sem se morala prav boriti z kamero, da sem uspela karakterja postaviti pred predmetom, ki sem si ga želela ogledati. Kar me je največkrat zmotilo so bili loading screeni, ki so trajali predolgo ali pa so bili ravno dovolj kratki, da sem mislila, da je kaj narobe z mojim PlayStationom. 

Če povzamem, House of Ashes mi ni bil všeč tako kot Little Hope. Tam sem se lahko vsaj povezala s karakterji in nisem imela toliko težav z ohranjanjem pozornosti. Zdi se mi, da so v igri kar vsi povprek umirali in nisem točno vedela, ali je to zaradi mojih napak, ali se je določena zadeva enostavno morala zgoditi. Igra je imela dober potencial, ampak je bila pretirano obsedena z militarizacijo ter se mi je tako zdela bolj kot propagandni projekt ameriške vojske, kot pa igra o soočanju s pošastmi.


TOM CLANCY’S RAINBOW SIX: EXTRACTION – DELUXE EDITION igra za XBOX ONE & XBOX SERIES X

87,99 €

Igre

Farming Simulator 22 prodal rekordnih 1,5 milijona kopij v prvem tednu

Published

on

Najnovejši Farming Simulator je izšel 22. novembra za PC, Mac, konzole in platformo Stadia in v enem tednu postavil nov rekord za serijo z več kot 1,5 milijona prodanih izvodov. 

Po podatkih SteamDB je igri uspelo prehiteti Battlefield 2042 na Steamu. Farming Simulator je tekom tedna zbral največ 93.782 igralcev v 24 urah, v primerjavi z največ 53.053 igralci, ki jih je v 24 urah zbrala EA večigralska streljačina.

A 22. izdaja igre je še posebej pomembna za razvijalce Giants Software, saj predstavlja njihov prvi projekt v samozaložništvu. Predvsem zato, ker so z najnovejšo igro naredili ogromne korake, da razširijo svoje občinstvo.

Farming Simulator 22 ni samo razširil že tako velikega občinstva za serijo, ampak je tudi bolje povezal to občinstvo zahvaljujoč večigralski igri in podpori navzkrižnega igranja med PC igralci in uporabniki konzol trenutne in zadnje generacije.

“Tako sem ponosen na ekipo in uspešno okolje, v katerem uspeva,” je dejal izvršni direktor Giants Software Christian Ammann.

“To, da lahko uspešno zgradimo mednarodne strukture za prenos že tako velike serije, kot je Farming Simulator, v blagovno znamko, ki jo sami izdajamo, ni samoumevno. Odlično sodelovanje z našimi partnerji je zagotovilo fantastičen začetek.”

Vršilec dolžnosti vodje založbe Boris Stefan je dodal, da prodaja v prvem tednu in povratne informacije igralcev dokazujejo, da Farming Simulator gre v pravo smer.


Farming Simulator 22 igra za PC

33,99 €

Continue Reading

Igre

7.500 spletnih nakupovalcev je nevede prodalo svoje duše

Published

on

Leta 2010 je med prvoaprilsko potegavščino več tisoč ni slabena slutečih angleških kupcev prodalo svojo druo na spletu.

Britansko spletno podjetje GameStation, je pogodbi, ki je bila podpisana pred kakršnim koli spletnim nakupom v začetku aprila 2010, dodala “klavzulo o nesmrtni duši”. Navaja, da stranke dajejo podjetju pravico zahtevati njihovo dušo.

“Z oddajo naročila preko tega spletnega mesta na prvi dan četrtega meseca v letu 2010 Anno Domini se strinjate, da nam dodelite neprenosljivo možnost, da za zdaj in za vedno zahtevamo vašo nesmrtno dušo,” je pisalo v prvoaprilskih pogojih poslovanja podjetja GameStation. 

“Če želimo uporabiti to možnost, se strinjate, da boste svojo nesmrtno dušo in morebitne zahtevke do nje predali v 5 (petih) delovnih dneh po prejemu pisnega obvestila s strani gamesation.co.uk ali enega od njegovih ustrezno pooblaščenih privržencev.”

Obrazec GameStationa tudi poudarja, da si pridržujejo pravico, da takšno obvestilo vročiti v ognjenih črkah visokih 6 čevljev, za kar ne bojo sprejemali nobene odgovornosti, v primeru kakršne koli izgube ali škode, ki jo povzroči takšno dejanje.

Pogoji poslovanja so bili posodobljeni na prvi april z namenom, da bi opozorili na zelo resnično težavo: nihče ne bere spletnih pogojev nakupovanja, podjetja pa lahko v dokumente vnesejo kar želijo.

Vsi nakupovalci so prvega aprila tudi dobili možnost, da odstopijo od klavzule, kar bi jih nagradilo z bonom v vrednosti 5 funtov. A po podatkih GameStation kar 88 % njihovih kupcev ni prebralo pogojev spletnega mesta, preden je opravilo nakup.

Družba je opozorila, da ne bo uveljavljala lastniških pravic nad njihove duše in namerava strankam po elektronski pošti poslati zahtevek za razveljavitev pogojev.


HALO INFINITE XBOX ONE & XBOX SERIES X

79,99 €

Continue Reading

Igre

S1mple postal lik v RAID: Shadow Legends

Published

on

Razvijalec mobilnih video iger Plarium je napovedal, da bo igralec CS:GO ekipe Natus Vincere (NAVI) Oleksandr ‘S1mple’ Kostyliev postal legendarni lik v igri RAID: Shadow Legends.

Partnerstvo je nadaljevanje večjega sodelovanja med RAID-om in NAVI, ki se je začelo januarja 2021. Odkar je bil dogovor prvič objavljen, je bil RAID glavni sponzor na dresu organizacije v celotnem letošnjem tekmovanju.

Sergey Bragilevskiy, direktor za rast pri razvijalcu Plarium, je komentiral: »Navdušeni smo, da je eden največjih igralcev CS:GO vseh časov dobil svojega legendarnega prvaka v Raid: Shadow Legends.

“S S1mple smo porabili veliko časa, da bi ugotovili, kako si predstavlja sebe v svetu RAID-a, in komaj čakamo, da oboževalci dobijo priložnost, da ga dodajo na svoj seznam prvakov.”

Od 1. decembra bo lik S1mple na voljo brezplačno vsem igralcem RAID, ki bodo v roku dveh mesecev igrali vsaj sedem dni.


LOGITECH G502 Hero žična gaming miška

89,99 €

Continue Reading

Igre

Preizkusili smo nogometno simulacijo FIFA 22 na PlayStation 5

Published

on

FIFA 22 zaznamujejo grafične izboljšave, fluidnejše gibanje in cel kup marketinških izrazov, ki dajejo občutek, da je FIFA 22 velik poskok od FIFA 21, ampak se vprašamo, ali je res tako?

Hypermotion je omenjen v vsakem trailerju, videju, plakatu, skratka povsod. Hypermotion je nov način zajemanja gibanja pravih igralcev in potem posnemanje tega gibanja v igri. Rezultat naj bi bil realnejša izkušnja in zmanjšanje frustracije pri obnašanju igralcev, predvsem vratarjev. Lahko rečem, da je do neke mere uspelo. Rezultat tega je malce počasnejši ritem igre. Pojavile so se tudi določene težave zaradi tega. Saj vemo, ko popravimo eno težavo, se običajno pojavijo dve ali še več novih.

Eksplozivni sprint je lahko premočan v določenih situacijah. Kljub izboljšanju in novem načinu ročne menjave med igralci je to še vedno zelo nezanesljiv sistem. Karakteristike imajo večji vpliv kot pri prejšnji inačici. “Strel finesa” je še vedno premočan po mojem mnenju kajti igralci z dobrimi karakteristikami redno in prelahko lahko zadevajo izven kazenskega prostora. Ne glede na to, da so zelo izboljšali vedenje vratarjev. Ta izboljšava vratarjev je največja pozitivna točka FIFA 22 glede na njeno prejšnjo verzijo. 1 na 1 z vratarjem ni več 100% šansa za gol, kar je seveda zelo dobrodošlo. Imajo še trenutke kjer se vprašaš kaj za vraga počne, ampak tako je tudi v pravem nogometu, ane?

Na voljo nam je spet kariera. Predvsem isto kot v fifi21 z manjšimi spremembami. Če gremo vlogo igralca je EA že pri drugih naslovih implementirat RPG progresijo kjer si izbiramo dodatne t.i »skille« in s tem izboljšujemo igralca. To je meni bilo zelo zanimivo, kajti lahko ustvarimo igralca po naši želji.

Kakšni so atributi, kakšen je njegov stil igranja. Skratka lahko se vživimo v idejo »kaj pa če bi jaz bil profesionalni igralec« in to tudi izpolnimo. Kar je velik plus za FIFA 22. Lahko tudi ustvarimo svojo ekipo, s svojim stadionom, dreso, in vsemi kustomizacijami, čeprav ta del me ni ravno pritegnil.

Tu je še Volta, ki sicer ni po mojem okusu ampak priznam, da če si vzameš malo časa in navadiš na ta game mode je lahko zelo zabaven. Imamo določene power-upe, s katerimi igralci postanejo pravi superheroji in igra postane zelo arkadna. Dober dodatek igri, ampak vseeno, da bi zasijalo bi EA moral po mojem mnenju razviti samostoječo igro, ki je namenjena takšnemu stilu nogometa.

Ta prvi del recenzije je bil zelo umirjen in zelo pozitiven. Sedaj preidemo na malce bolj negativno plat FIFA 22. Vse kar sem do sedaj opisal so deli igre, ki naredijo FIFA zanimivo zame kot navdušenca nogometa. A bodimo iskreni, FIFA skozi deseletja ima toliko povezave z nogometom kot ima Mario Kart povezavo s Formulo 1. Igra kljub vsem izboljšavam v gibanju vsako leto izgubi več duše in občutka za nogomet.

In ja omenil sem, da je fluidnejše gibanje, vratarji so boljši in tako naprej. Ampak ne govorim o tem. Govorim o delu igre, kjer prej ali slej vsi pristanemo. Ultimate team. FUT je glavni del igre. Brez debate. Ampak tu je težava. Sestavljanje ekipe je v večini primerov za bolj sproščene igralce zelo naporno. Če želimo imeti igralce, ki si jih želimo moramo v večini primerov odpreti denarnico ali pa igrati toliko časa, da si naberem dovolj valute za nakup.

FIFA ponuja ravno dovolj dobrih trenutkov, da je vredna cene, ki jo vsako leto nosi. Vendar težave, ki nastanejo če želimo biti del FUT večigralskega načina omadežujejo igro. FIFA je v mojih izkušnjah najboljša ko igramo proti prijateljem. Oziroma če ste pozorni imamo pri Game Gangu pogosto turnirje v FIFA kjer pride do izraza ta prava tekmovalnost in sposobnost posameznikov.

Ne slepimo se. Vsako leto bomo kupili novo izdajo igre FIFA, ker je ne glede na vse najboljša nogometna simulacija na trgu. Gledam tebe, eFootball. In pravzaprav nimamo druge izbire. EA se tega predobro zaveda in tudi izkorišča.


FIFA 22 igra za PS5

79,99 €

Continue Reading

Igre

Roblox toži Rubena Sima

Published

on

Roblox toži kontroverznega ustvarjalca vsebin Rubena Sima zaradi teroriziranja platforme in njenih razvijalcev. 

Korporacija Roblox toži ameriškega youtubarja Benjamina Roberta Simona, bolj znanega na spletu z vzdevkom Ruben Sim, zaradi vodenja “kiber tolpe”, za katero pravijo, da terorizira platformo Roblox in njene razvijalce. Odvetniki Robloxa so v torek vložili tožbo na sodišču v Kaliforniji, kjer trdijo, da Simon spodbuja in izvaja nezakonita dejanja, da bi škodil Robloxu in njegovim uporabnikom. Roblox zahteva  1,6 milijona dolarjev odškodnine.

Simon ima dolgo zgodovino s platformo Roblox, na kateri je že nekaj let prepovedan. A kljub temu še naprej pa dostopa do platforme s “vdiranjem” in uporabo računov, ki so jih ustvarili drugi ljudje. Sim je bil prvotno banan zaradi nadlegovanja uporabnikov in uporabe rasističnih in homofobičnih žaljivk ter zaradi spolnega nadlegovanja in nalaganja fotografij Adolfa Hitlerja, so povedali Robloxovi odvetniki.

Sim naj bi nedavno objavil teroristične grožnje, zaradi katerih je bila začasno ustavljena konferenca razvijalcev Robloxa v San Franciscu. Glede na tožbo so Simon in njegovi privrženci »cybermob« razpravljali o streljanju na sedežu YouTuba iz aprila 2018, v katerem je Simon menda rekel: “Počakajte, da kdo to stori Robloxu”.

Dogodek je bil preložen in prisiljen v začasno zaprtje, medtem ko sta lokalna policija in zasebno varovanje izvedla preiskavo, da bi zavarovala objekt, v skladu s tožbo. Roblox je dejal, da sta preiskava in varovanje RDC po incidentu stala 50.000 $. Simon je od takrat izbrisal veliko svojih tvitov.

Elden Ring – Launch Edition

62,99 €

Continue Reading

Igre

Radiohead je zdaj v Fall Guys, Fortnite in Rocket League

Published

on

Glasbeniki vse bolj odkrivajo pomembnost video iger med mladimi. Razstava Kid A Mnesia je virtualno okolje, ki predstavlja kultna Radiohead albuma Kid A in Amnesiac. V sklopu projekta so ta vikend na voljo tudi Radiohead dodatki in kostumi v igrah Rocket League, Fall Guys in Fortnite.

V Rocket League si lahko priigramo zastavo za naš avtomobil. Fortnite ponuja pesem za predvajanje v lobbyju in zaslon za nalaganje igre. V Fall Guys pa se lahko zdaj oblečete v jokajočega minotavra z naslovnice Amnesiaca.

Zgornji in spodnji del preobleke staneta vsak po pet kron in skupaj tvorita ‘Jukajočega Minotavra.’ To je eno izmed majhnih ročno narisanih bitij, ki jih ves čas vidite v zapiskih Radioheada – mala pošast s zašiljenimi ušesi, velikimi okroglimi očmi in našpičenimi zobmi.

Kostum je na voljo le še danes, zato pohitite.


Elden Ring – Launch Edition

62,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno