Pred skoraj enim letom sem uspela preizkusiti igro Little Hope, ki je del serije iger The Dark Pictures Anthology. Do sedaj so ustvarili tri igre: House of Ashes, Little Hope in Man of Medan. Vsaka z unikatno zgodbo, vse tri pa povezujejo elementi groze in misterioznosti. Na splošno je mehanika podobna – spoznavamo različne karakterje, o katerih nato odločamo, kakšna bo njihova usoda, z izbiranjem med vnaprej ponujenimi opcijami.
Little Hope je govorila o zgodbi štirih študentov in njihovemu profesorju, ki obtičijo v zapuščenem mestu. Ujeti so v skrivnostno meglo v mestu Little Hope in iščejo način kako bi se vrnili nazaj, medtem pa jih preganjajo sence iz preteklosti. Več tukaj.
House of Ashes pa govori o vojaški enoti, ki išče kemično orožje, a odkrijejo nekaj veliko smrtonosnejšega. V ruševinah pokopanega sumerskega templja, globoko pod arabsko puščavo, se prebudi gnezdo divjih in starodavnih pošasti.
Še preden sem igro začela sem lahko zbirala ali bom igrala sama, tj. “Play Alone” ali co-op, tj. “Don’t Play Alone”. Zgodba poteka preko odločitev in akcij vojakov – vsakega posebej so predstavili z osebnostnimi lastnosti ter tako sem si lahko približno predstavljala, kako bo odreagiral kateri karakter.
Mehanike so kar preproste, v določenem času moraš stisniti na določen gumb ali pa pravilno nameriti in koga ustreliti. Kadar se mi je pokazal srčni utrip sem morala pritiskati gumbe po taktu – a bolj kot ne večino igre samo opazujemo, kako se odvija zgodba. Izbiramo pogovorne odločitve in hitro pritiskamo na prikazane gumbe.
Skozi zgodbo pa me je vodil pripovedovalec imenovan The Curator. Dajal mi je nasvete polne metafor in zdelo se mi je kot, da gledam film. A takšne so vse igre v tej seriji. Po mojem mnenju se tako lahko veliko bolje osredotočimo na zgodbo.
Zaradi odločitev se lahko v trenutku spremeni situacija. Je pa res, da sem zaradi napak kar hitro bila kaznovana. Že na začetku so mi ustrelili vojaka, ki bi ga mogoče lahko rešila, če bi le pravilno namerila. Včasih pa ne bi smela stisniti gumba, saj sem na ta način npr. zadušila vojaka. Morala sem res pozorno slediti zgodbi, da sem uspela pravi čas, pravilno odreagirati.
Največji problem sem imela s pozornostjo. Ker se je zgodba odvijala počasi, nisem bila toliko pozorna in hitro sem naredila napako. Zagotovo je skrivnosti za raziskati veliko in včasih lahko najdemo tudi kamnite tablice, ki nam pokažejo možne izide za odvijanje zgodbe v prihodnosti. Na voljo pa imamo tudi petdeset skrivnosti, ki so razdeljene po celotni igri. Skrivnosti so samo listi, knjige ali slike. Govorijo nam o preteklosti, pošastih ali pa spoznamo kaj novega o karakterjih.
Odličen del igre, ki mi je bil všeč tudi v Little Hope je ta, da vse te predmete lahko primemo v roke, preberemo in vidimo vse njihove podrobnosti. Obračamo lahko roko, da predmete vidimo pod različnimi koti. Edina čudna stvar je, da te predmete karakterji vedno odložijo na isto mesto, kjer so jih našli in ga ne vzamejo s seboj kot v drugih igrah. Na splošno sem se v zgodbi težko povezala z vojaki in njihovimi zgodbami, saj se mi niso ni zdel kot dobre oseba in pogosto sem si zaželela, da bi se katerega enostavno “znebila”.
Kar me je tudi precej zmotilo je to, da sem med iskanjem skrivnosti imela težave z obračanjem, saj se je kamera počasi premikala in težko sem videla kam hodim in če je kaj pred mano. Velikokrat sem se morala prav boriti z kamero, da sem uspela karakterja postaviti pred predmetom, ki sem si ga želela ogledati. Kar me je največkrat zmotilo so bili loading screeni, ki so trajali predolgo ali pa so bili ravno dovolj kratki, da sem mislila, da je kaj narobe z mojim PlayStationom.
Če povzamem, House of Ashes mi ni bil všeč tako kot Little Hope. Tam sem se lahko vsaj povezala s karakterji in nisem imela toliko težav z ohranjanjem pozornosti. Zdi se mi, da so v igri kar vsi povprek umirali in nisem točno vedela, ali je to zaradi mojih napak, ali se je določena zadeva enostavno morala zgoditi. Igra je imela dober potencial, ampak je bila pretirano obsedena z militarizacijo ter se mi je tako zdela bolj kot propagandni projekt ameriške vojske, kot pa igra o soočanju s pošastmi.
Gre za temačni akcijski RPG, ki stavi na močno zgodbo in odprt svet, postavljen v 14. stoletje, ko Evropo pustošijo vojne in črna smrt. V kaosu in splošnem preplahu se vampirji iz doline Vale Sangora v Karpatih dvignejo iz senc in izkoristijo trenutek, da odstavijo fevdalne gospodarje ter zavladajo temu pozabljenemu koncu sveta.
Igralci v igri prevzamejo vlogo Coena, mladega moža, ki postane »Dawnwalker« — bitje, ki ni povsem človek, a tudi ne povsem vampir. Kar igro loči od drugih, je časovna omejitev: 30 dni in noči. V tem času mora Coen rešiti svojo družino ali pa se podati na pot maščevanja in uničiti tiste, ki so ga preobrazili.
Zasnova igre temelji na t. i. narrative sandbox pristopu, kjer igralci sami odločajo, katere naloge bodo opravili in kako bodo porabili svoj čas. Vsaka odločitev vpliva na zgodbo, čas pa neusmiljeno teče naprej.
Posebnost igre je tudi preplet dnevno-nočnega cikla. Podnevi ima Coen dostop do svojih človeških vrlin, ponoči pa se prebudijo njegove vampirske moči. Igralci bodo morali ves čas tehtati, ali se bodo borili za svojo človeškost ali se vdali prekletstvu vampirizma.
Z bogato pripovedjo in temačno atmosfero bi The Blood of Dawnwalker lahko postal naslov, ki ga bodo oboževali ljubitelji fantazije in vampirskih zgodb. Je to igra, ki bo potešila žejo po nečem novem? Podrobnejšo predstavitev igranja pričakujemo poleti 2025.
Witcher Netflix Geralt of Rivia Witcher Mode Season 2 7-Inch Scale Action Figure
Bandai Namco in FromSoftware sta odprla prijave za zaprto omrežno testiranje nove kooperativne igre ELDEN RING: NIGHTREIGN, ki bo potekalo od 14. do 17. februarja. Igra, ki se dogaja vzporedno z dogodki priljubljenega Elden Ringa, bo igralcem omogočila sodelovanje v ekipah po tri. Skupaj bodo premagovali vse večje grožnje in močne šefe v nenehno spreminjajočem se svetu.
Testiranje bo na voljo za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X|S, medtem ko bo celotna igra leta 2025 izšla tudi za PC ter starejše konzole.
NIGHTREIGN prinaša povsem novo igralno izkušnjo. Igralci bodo svojo pustolovščino začeli v Roundtable Hold, kjer bodo izbirali med osmimi edinstvenimi liki z različnimi sposobnostmi. Zatem se bodo podali v neusmiljeni svet Limveld, kjer nevarnosti z vsakim dnem postajajo večje. Ponoči pa se mapa postopoma krči zaradi t. i. Night’s Tide. Vsako noč bo zaključil spopad z močnim šefom, tretjo noč pa jih čaka soočenje z mogočnim Nightlordom.
Poudarek igre je na ponovljivosti, saj se nasprotniki in okolje ob vsakem igranju spreminjajo, kar zagotavlja, da je vsaka izkušnja drugačna. Igralci, ki bodo padli v boju, bodo prejeli relikvije za izboljšanje svojih likov in nove poskuse.
Prijave za zaprto testiranje so možne na spletni strani nightreign.com/nt.
Prihajajoči MMO Dune: Awakening bo ena prvih iger, ki bo uporabljala najnovejšo tehnologijo podjetja NVIDIA, DLSS 4 Multi Frame Generation za ustvarjanje sličic. Nova tehnologija igralcem obljublja raziskovanje krutega peščenega planeta Arrakisa z izjemno zmogljivostjo in kakovostjo slike.
Na sejmu CES 2025 je norveški razvijalec in založnik Funcom razkril nove posnetke bojev iz igre in razkril, da bo nova tehnologija DLSS 4 omogočala neverjetno vizualno kakovost in visoko število sličic na sekundo. Poleg tega je razvijalec napovedal tudi integracijo z Razerjevo naslednjo generacijo Chroma osvetlitve ter haptičnih naprav, ki naj bi igralcem omogočala še globljo potopitev v svet igre. Naprave naj bi simulirale tresenje tal, ko se bliža peščeni črv, veter in udarce.
Igra Dune: Awakening izide v začetku leta 2025 za PC, na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X|S pa bo na voljo kasneje. Tisti najbolj neučakani lahko na uradni spletni strani igre zaprosite za dostop do zaprte beta različice ali igro dodate na svoj seznam želja na Steamu.
LEGO ICONS 10327 Dune: Peščeni planet – Atreides Royal Ornithopter
Govorice pravijo, da v igro Marvel Rivals prihaja nov skrivnostni lik. The Hood, znan tudi kot Parker Robbins, ima globoke korenine v Marvelovem stripovskem svetu in prinaša edinstvene sposobnosti, ki bodo popestrile igro. Informacijo je razkril preverjeni vir X0X_LEAK, ki je že prej delil podrobnosti o drugih likih, kot sta Human Torch in Ultron.
V stripih je The Hood začel kot Parker Robbins, manjši kriminalec, ki je po naključju naletel na demona, ga v boju premagal in mu ukradel ogrinjalo ter čevlje. Ti čarobni predmeti so mu podelili posebne moči, kot sta lebdenje in nevidnost, s katerimi je želel prevladati v newyorškem podzemlju.
V spletni igri Marvel Rivals bo imel The Hood dostop do vrste zanimivih sposobnosti, vključno s streljanjem z dvojnimi pištolami, uporabo ščita, ustvarjanjem klonov, ki jih je mogoče detonirati, in preobrazbo v demonsko obliko, ki naj bi bila njegova najmočnejša poteza.The Hood se bo pojavil tudi v prihajajoči seriji Ironheart na Disney+, kjer ga bo upodobil Anthony Ramos.
Po izjemnem uspehu igre Metaphor: ReFantazio, prve nove franšize Atlusa po letu 2011, so pričakovanja za prihodnost visoka. JRPG je osvojil tako kritike kot igralce in postal ena najhitreje prodajanih iger tega razvijalca, kar je sprožilo številne govorice o možnih nadaljevanjih in stranskih projektih.
V intervjuju za Famitsu je režiser igre Katsura Hashino delil svoje misli o nadaljevanju.
“Imam veliko idej, vendar po le petih tednih od izida [v času intervjuja] še nimamo konkretnih načrtov,” je povedal.
Dodal je še, da si želi, da bi Metaphor postal ena od glavnih Atlusovih franšiz, ob boku serij Persona in Shin Megami Tensei.
Čeprav uradne potrditve še ni, je glede na uspeh igre in jasne ambicije razvijalcev skoraj neizbežno, da bo franšiza dobila nadaljevanja. Atlusova zgodovina z razvojem stranskih zgodb in predelav kaže, da bi lahko v prihodnosti dobili tudi kakšne dodatne vsebine.
Medtem se ljubitelji Atlusovih iger lahko veselijo leta 2025, ko bo Persona 5: The Phantom X na voljo v več regijah.
“Vsaka Atlus igra prinaša svoj edinstveni šarm. Zbirka Shin Megami Tensei je s svojim zadnjim naslovom poleg vzhodnjaškega pridobila že nove zahodnjaške navdušence. Njena spin-off serija Persona se je končno tudi pri nas zasidrala kot popolna oblika JRPG žanra, ki z vsako novo iteracijo prinese izboljšave in napredke v slogu ter mehanikah.
Zdaj pa se jima pridružuje še Metaphor: ReFantazio z najbolj spolirano igralno zanko in dovršeno estetiko.”
Do danes ob 17.30 si lahko brezplačno priskrbite igro Dredge v spletni trgovini Epic Games Store. Gre za edinstveno srhljivo izkušnjo, ki združuje ribolovno simulacijo in raziskovanje tega, kar se skriva v globinah skrivnostnega arhipelaga. Ponudba je del Epicove praznične promocije, kjer je vsak dan za 24 ur na voljo nova brezplačna igra. Ko jo enkrat dodate v svojo knjižnico, bo za vedno vaša.
V igri Dredge igralci stopimo v čevlje kapitana ribiške ladje, ki raziskuje odmaknjene otoke in njihove globine. Ulov je mogoče prodati domačinom, hkrati pa odkrivati zgodovino regije in skrivnosti, zakopane v globinah. Nadgradnje ladje omogočajo dostop do globljih morij in redkejših rib, vendar moramo biti previdni, saj ponoči in v megli prežijo nevarnosti.
Igra je bila deležna številnih pohval zaradi prepletanja preproste igralne zanke in skrivnostne, napete zgodbe. Če ste ljubitelj raziskovalnih iger z grozljivim pridihom, je to priložnost, ki je ne gre zamuditi. Dredge je na voljo za brezplačen prevzem le še danes do 17.30. Za prevzem obiščite Epic Games Store.
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.