Connect with us

Igre

Preizkusili smo The Dark Pictures Anthology: House of Ashes

Published

on

Pred skoraj enim letom sem uspela preizkusiti igro Little Hope, ki je del serije iger The Dark Pictures Anthology. Do sedaj so ustvarili tri igre: House of Ashes, Little Hope in Man of Medan. Vsaka z unikatno zgodbo, vse tri pa povezujejo elementi groze in misterioznosti. Na splošno je mehanika podobna – spoznavamo različne karakterje, o katerih nato odločamo, kakšna bo njihova usoda, z izbiranjem med vnaprej ponujenimi opcijami.

Little Hope je govorila o zgodbi štirih študentov in njihovemu profesorju, ki obtičijo v zapuščenem mestu. Ujeti so v skrivnostno meglo v mestu Little Hope in iščejo način kako bi se vrnili nazaj, medtem pa jih preganjajo sence iz preteklosti. Več tukaj.

House of Ashes pa govori o vojaški enoti, ki išče kemično orožje, a odkrijejo nekaj veliko smrtonosnejšega. V ruševinah pokopanega sumerskega templja, globoko pod arabsko puščavo, se prebudi gnezdo divjih in starodavnih pošasti. 

Še preden sem igro začela sem lahko zbirala ali bom igrala sama, tj. “Play Alone” ali co-op, tj. “Don’t Play Alone”. Zgodba poteka preko odločitev in akcij vojakov – vsakega posebej so predstavili z osebnostnimi lastnosti ter tako sem si lahko približno predstavljala, kako bo odreagiral kateri karakter. 

Mehanike so kar preproste, v določenem času moraš stisniti na določen gumb ali pa pravilno nameriti in koga ustreliti. Kadar se mi je pokazal srčni utrip sem morala pritiskati gumbe po taktu – a bolj kot ne večino igre samo opazujemo, kako se odvija zgodba. Izbiramo pogovorne odločitve in hitro pritiskamo na prikazane gumbe.

Skozi zgodbo pa me je vodil pripovedovalec imenovan The Curator. Dajal mi je nasvete polne metafor in zdelo se mi je kot, da gledam film. A takšne so vse igre v tej seriji. Po mojem mnenju se tako lahko veliko bolje osredotočimo na zgodbo.

Zaradi odločitev se lahko v trenutku spremeni situacija. Je pa res, da sem zaradi napak kar hitro bila kaznovana. Že na začetku so mi ustrelili vojaka, ki bi ga mogoče lahko rešila, če bi le pravilno namerila. Včasih pa ne bi smela stisniti gumba, saj sem na ta način npr. zadušila vojaka. Morala sem res pozorno slediti zgodbi, da sem uspela pravi čas, pravilno odreagirati. 

Največji problem sem imela s pozornostjo. Ker se je zgodba odvijala počasi, nisem bila toliko pozorna in hitro sem naredila napako. Zagotovo je skrivnosti za raziskati veliko in včasih lahko najdemo tudi kamnite tablice, ki nam pokažejo možne izide za odvijanje zgodbe v prihodnosti. Na voljo pa imamo tudi petdeset skrivnosti, ki so razdeljene po celotni igri. Skrivnosti so samo listi, knjige ali slike. Govorijo nam o preteklosti, pošastih ali pa spoznamo kaj novega o karakterjih.

Odličen del igre, ki mi je bil všeč tudi v Little Hope je ta, da vse te predmete lahko primemo v roke, preberemo in vidimo vse njihove podrobnosti. Obračamo lahko roko, da predmete vidimo pod različnimi koti. Edina čudna stvar je, da te predmete karakterji vedno odložijo na isto mesto, kjer so jih našli in ga ne vzamejo s seboj kot v drugih igrah. Na splošno sem se v zgodbi težko povezala z vojaki in njihovimi zgodbami, saj se mi niso ni zdel kot dobre oseba in pogosto sem si zaželela, da bi se katerega enostavno “znebila”. 

Kar me je tudi precej zmotilo je to, da sem med iskanjem skrivnosti imela težave z obračanjem, saj se je kamera počasi premikala in težko sem videla kam hodim in če je kaj pred mano. Velikokrat sem se morala prav boriti z kamero, da sem uspela karakterja postaviti pred predmetom, ki sem si ga želela ogledati. Kar me je največkrat zmotilo so bili loading screeni, ki so trajali predolgo ali pa so bili ravno dovolj kratki, da sem mislila, da je kaj narobe z mojim PlayStationom. 

Če povzamem, House of Ashes mi ni bil všeč tako kot Little Hope. Tam sem se lahko vsaj povezala s karakterji in nisem imela toliko težav z ohranjanjem pozornosti. Zdi se mi, da so v igri kar vsi povprek umirali in nisem točno vedela, ali je to zaradi mojih napak, ali se je določena zadeva enostavno morala zgoditi. Igra je imela dober potencial, ampak je bila pretirano obsedena z militarizacijo ter se mi je tako zdela bolj kot propagandni projekt ameriške vojske, kot pa igra o soočanju s pošastmi.



DIABLO IV PLAYSTATION 5

79,99 €

Igre

Dodatek DLC za igro Crime Boss: Rockay City je zdaj na voljo brezplačno

Published

on

Razvijalec igre Crime Boss INGAME STUDIOS je ponosno naznanil, da so vsi dodatki DLC za njihovo igro FPS z organiziranim kriminalom brezplačni za prenos in bodo tako ostali tudi v bližnji prihodnosti.

Igralci, ki kupijo osnovno igro, prejmejo vso vsebino iz dodatka DLC Rockay City, ki vključuje paket Tactical Weapon Pack, s štirimi novimi orožji za izboljšanje vaše strategije, paket Heavy Hitters Pack s 6 novimi orožji in razširitev Dragon’s Gold Cup, ki dodaja novo zgodbo in misije, ki spremljajo zloglasnega Dollar Dragona. Dodana vsebina vključuje tudi razširitev Cagnali’s Order z novimi misijami, novim sovražnikom in novim zapletom.

Izvirna vsebina za igro Crime Boss žal ni navdušila našega recenzenta Blaža, ki je zapisal:

“Zvezdniška igralska zasedba igre rešita do te mere, da je nemorem označiti za direktno slabo, ampak težave s performancom, enodimenzionalni gameplay in grafike, ki so 15 let zastarele, poskrbijo, da bo igra zelo hitro šla v pozabo.”

Igra Crime Boss je na voljo v storitvah Steam, EPIC Game Store, PlayStation 5 ter Xbox Series S in X. Vsi dodatki DLC za igro bodo ostali za vedno brezplačni, vključno z novim bančnim ropom iz nedavne posodobitve.

Continue Reading

Igre

Beta vikend igre Concord v zgodnjem dostopu ni bil uspešen

Published

on

Pretekli konec tedna so nekateri igralci že imeli priložnost preizkusiti PlayStationovo junaško strelsko igro Concord. Številke so zaskrbljujoče. 

Vikend zgodnjega dostopa igre Concord za PS5 in PC se je začel v petek, 12. julija. Prednaročilo katere koli izdaje igre Concord je igralcem omogočilo dostop do beta različice in štiri dodatne kode, ki so jih lahko delili s prijatelji. Kljub temu prve številke na platformi Steam niso tako impresivne.

Med prvim testiranjem je igra Concord na PC napravah dosegla največ 1.124 sočasnih igralcev, pred koncem beta testiranja pa je številka padla na slabih 500. Zdi se, da igra ni uspela pritegniti svojega občinstva še pred uradnim izidom.

Nizke številke je mogoče razložiti s splošno pritožbo igralcev, da bi morala biti streljanka z junaki, kot je Concord, v današnjem času brezplačna. In morda je v tem nekaj resnice, saj imamo na voljo tudi številke, zbrane med podobnim dogodkom in podobno plačljivo igro iz leta 2016, Overwatch.

Po prvi brezplačni odprti beta različici za sisteme PlayStation 4, Xbox One in Windows PC leta 2016 je družba Blizzard Entertainment objavila, da je njeno takrat prihajajočo ekipno streljanko Overwatch testiralo več kot 9,7 milijona igralcev po vsem svetu, s čimer je to postal največji odprti beta test družbe Blizzard do takrat.

Čeprav se odprta beta različica igre Concord začenja danes in bomo morda tokrat dejansko videli precejšen porast števila igralcev, nismo tako zelo prepričani, da lahko Sony doseže vsaj polovico Blizzardove rekordne številke. Vendar bomo to kmalu izvedeli.

Continue Reading

Igre

Takeda Takahashi se pridružuje seznamu borcev v igri Mortal Kombat 1

Published

on

Družba Warner Bros. Games je objavila nov napovednik za igranje igre Mortal Kombat 1, v katerem je predstavljen Takeda Takahashi, najnovejši DLC borec, ki se bo glavnemu seznamu pridružil 23. julija v okviru zgodnjega dostopa za lastnike paketa Kombat Pack, 30. julija pa bo na voljo vsem.

Poleg tega bo 23. julija lastnikom paketa Kombat Pack in kot del samostojnega nakupa na voljo Ferra, nova Kameo borka, ki lahko med borbo pomaga z različnimi podpornimi gibi.

Takeda Takahashi je bil podobno kot njegov bratranec Kenshi vzgojen kot jakuza in je pozneje postal vajenec v klanu nindž Shirai Ryu. V novem videoposnetku je v celoti prikazan Takedov nabor gibov, ki ga je navdihnil Shirai Ryu, vključno s sposobnostjo uporabe nazobčanih bičev, s katerimi lahko vleče in meče nasprotnike, uporabo eksplozivnih kunaijev in teleportacijo za napadanje nasprotnikov od zadaj.

Paket Mortal Kombat 1 Kombat Pack vključuje preobleko Jean-Clauda Van Damma za Johnnyja Cagea; šest igralnih likov DLC – Omni-Man, Quan Chi, Peacemaker, Ermac, Homelander in Takeda Takahashi (na voljo z enotedenskim zgodnjim dostopom 23. julija); in pet DLC Kameo borcev – Tremor, Khameleon, Janet Cage, Mavado in Ferra (na voljo 23. julija).

Paket Kombat Pack je zdaj na voljo kot del različice Mortal Kombat 1 Premium Edition ali pa ga je mogoče kupiti ločeno.

Continue Reading

Igre

Ali bomo dejansko dobili različico igre Bloodborne za PS5?

Published

on

Igričarji že dolgo zahtevajo predelavo gotske grozljivke Bloodborne, ki jo je leta 2015 izdal FromSoftware.

Čeprav je Sony svojim starejšim naslovom do zdaj izkazal veliko mero ljubezni, se zdi, da med Souls igralci najbolj priljubljena igra za PlayStation 4 še ni dobila ustrezne predelave ali vsaj remasterja. Čeprav je različico igre Bloodborne za PS4 trenutno mogoče igrati na PS5, je izkušnja nekoliko pomanjkljiva. Sodobne predelave Souls iger ponujajo vizualne in grafične izboljšave, izboljšano igralno izkušnjo in seveda tudi verzije za PC.

Najnovejši kanček upanja, ki je oboževalce igre Bloodborne prepričal, da bodo dobili verzijo za PS5, je nenavaden pojav v programu PlayStation Stars. Uporabnik Reddita DarahOG je delil sliko svoje strani PlayStation Stars, kjer je navedena različica igre Bloodborne za PS5.

PlayStation Stars je program zvestobe (v Sloveniji ni na voljo), v katerem igralci zbirajo točke, ki jih lahko zamenjajo za ekskluzivne digitalne zbirateljske predmete PlayStation. Slika, ki jo je delil uporabnik reddita, prikazuje naslovnico za The Old Hunters, razširitev DLC za Bloodborne, s pripisom, da bodo igralci, ki premagajo “stopnjo” na PS5, nagrajeni s 5.000 točkami.

Celotna stvar se zdi precej nenavadna in bi lahko bila zgolj Sonyjeva napaka, vendar te dni vse, kar je povezano z igro Bloodborne, čeprav še tako trivialno, garantirano razburi bazo igralcev.

Continue Reading

Igre

Shadow of the Erdtree je v Združenem kraljestvu ponovno zavihtel Elden Ring na lestvico najbolj prodajanih iger

Published

on

Prodaja igre Elden Ring se je v Združenem kraljestvu prejšnji mesec zaradi izdaje prve in edine načrtovane razširitve igre povečala za skoraj 500 %.

Nedavno izdani dodatek DLC Shadow of the Erdtree za igro Elden Ring je prispeval k veliki prodaji osnovne igre, ki je potrebna za igranje nove vsebine. Osupljiv 467-odstotni skok iz meseca v mesec samo v Združenem kraljestvu (po podatkih portala GamesIndustry.biz) kaže, da ima najboljša igra leta 2022 še vedno veter v jadrih.

S tem je igra Elden Ring na mesečni lestvici prodaje programske opreme skočila za 19 mest na 4. mesto, pri čemer je zaostala za zimzelenimi naslovi, kot sta EA Sports FC 24 in Grand Theft Auto 5. Ob istem času lani smo dobili težko pričakovane igre Diablo IV, Final Fantasy 16, F1 23 in Street Fighter 6, medtem ko je bil junij letošnjega leta precej mirnejši.

Ker to poletje ni bilo posebej močnih izdaj, ki bi se spopadale s Shadow of the Erdtree, ne preseneča, da se je Elden Ring ponovno uvrstil med prvih pet najbolj prodajanih iger meseca.

Kljub nekaterim začetnim težavam z uravnoteženjem težavnosti je bil Shadow of the Erdtree dobro sprejet tako med kritiki kot med igralci. Naš strokovnjak za Souls igre Rok je o novi vsebini povedal naslednje:

“Shadow of the Erdtree je edini dodatek, ki ga bo Elden Ring dobil in deluje kot edini, ki ga tudi potrebuje. Je izjemen dosežek FromSoftware studia in med kritiki že danes velja za enega najboljših DLC dodatkov vseh časov. Ujame vse kar je originalno igro naredilo magično in doda kup nove vsebine, katera nikoli ne izpade vsiljeno zgolj zaradi vnašanja novosti. Elden Ring je leta 2022 za dober čas prevzel moje gejming življenje in ob igranju tega dodatka se je ta ljubezen znova prebudila.”

Continue Reading

Igre

Dragon Age: The Veilguard je zasnovan za različne potrebe igralcev

Published

on

Vključevanje je v zadnjem času vroča beseda v igričarski industriji, ki naj bi zagotavljala, da se lahko s tem hobijem srečuje vedno več ljudi. Toda ob vsaki najavi vključujoče vsebine v igrah si ne moremo kaj, da se ne bi vprašali, ali je to nekaj, kar naredi igro zanimivo le na papirju.

Med nedavnim obiskom revije Game Informer v pisarni BioWare v Edmontonu so razvijalci ponosno predstavili nekaj vključujočih vsebin, ki so jih dodali v prihajajočo igro Dragon Age: The Veilguard. Pri ustvarjanju lika bodo igralci lahko izbirali med več sto drsniki in možnostmi za prilagoditev svojega lika in celo izbrali svoje zaimke. Posebno omembo je med obiskom dobila tudi Neve Gallus, spremljevalka v igri, ki ima nožno protezo.

Nazadnje je BioWare predstavil tudi možnosti za prilagajanje težavnosti v igri. Poleg treh standardnih težavnostnih stopenj bo najnovejša igra Dragon Age vključevala tudi dodatno možnost, Unbound, ki bo igralcem omogočala sprotno urejanje elementov igre.

Možnosti Unbound vključujejo omogočanje pomoči pri ciljanju ali samodejnega ciljanja, prilagajanje težavnosti pariranja sovražnikovih napadov, povečevanje škode, ki jo igralec povzroča nasprotnikom in spreminjanje življenjskih točk nasprotnikov ali tega, kako močno nas bodo pritisnili v boju. Na voljo je tudi možnost, da popolnoma onemogočimo smrt svojega lika.

“[Nobena od teh možnosti] ni goljufija,” je direktorica igre Corinne Busche povedala za Game Informer. “Gre za možnost, ki zagotavlja, da lahko igro igrajo igralci z vsemi sposobnostmi.”

Čeprav se sprašujemo o logiki nekaterih zgornjih izbir, raznolikost in zastopanost v igrah podjetja BioWare nikoli nista bili problem. Studio je od vedno dajal prednost edinstvenim likom iz različnih okolij in v zelo različnih življenjskih situacijah. Na tej točki samo upamo, da bo Neve Gallus s sabo prinesla tudi dobro zgodbo in ne le kovinsko nogo.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno