fbpx
Connect with us

Igre

Preizkusili smo The Dark Pictures Anthology: House of Ashes

Published

on

Pred skoraj enim letom sem uspela preizkusiti igro Little Hope, ki je del serije iger The Dark Pictures Anthology. Do sedaj so ustvarili tri igre: House of Ashes, Little Hope in Man of Medan. Vsaka z unikatno zgodbo, vse tri pa povezujejo elementi groze in misterioznosti. Na splošno je mehanika podobna – spoznavamo različne karakterje, o katerih nato odločamo, kakšna bo njihova usoda, z izbiranjem med vnaprej ponujenimi opcijami.

Little Hope je govorila o zgodbi štirih študentov in njihovemu profesorju, ki obtičijo v zapuščenem mestu. Ujeti so v skrivnostno meglo v mestu Little Hope in iščejo način kako bi se vrnili nazaj, medtem pa jih preganjajo sence iz preteklosti. Več tukaj.

House of Ashes pa govori o vojaški enoti, ki išče kemično orožje, a odkrijejo nekaj veliko smrtonosnejšega. V ruševinah pokopanega sumerskega templja, globoko pod arabsko puščavo, se prebudi gnezdo divjih in starodavnih pošasti. 

Še preden sem igro začela sem lahko zbirala ali bom igrala sama, tj. “Play Alone” ali co-op, tj. “Don’t Play Alone”. Zgodba poteka preko odločitev in akcij vojakov – vsakega posebej so predstavili z osebnostnimi lastnosti ter tako sem si lahko približno predstavljala, kako bo odreagiral kateri karakter. 

Mehanike so kar preproste, v določenem času moraš stisniti na določen gumb ali pa pravilno nameriti in koga ustreliti. Kadar se mi je pokazal srčni utrip sem morala pritiskati gumbe po taktu – a bolj kot ne večino igre samo opazujemo, kako se odvija zgodba. Izbiramo pogovorne odločitve in hitro pritiskamo na prikazane gumbe.

Skozi zgodbo pa me je vodil pripovedovalec imenovan The Curator. Dajal mi je nasvete polne metafor in zdelo se mi je kot, da gledam film. A takšne so vse igre v tej seriji. Po mojem mnenju se tako lahko veliko bolje osredotočimo na zgodbo.

Zaradi odločitev se lahko v trenutku spremeni situacija. Je pa res, da sem zaradi napak kar hitro bila kaznovana. Že na začetku so mi ustrelili vojaka, ki bi ga mogoče lahko rešila, če bi le pravilno namerila. Včasih pa ne bi smela stisniti gumba, saj sem na ta način npr. zadušila vojaka. Morala sem res pozorno slediti zgodbi, da sem uspela pravi čas, pravilno odreagirati. 

Največji problem sem imela s pozornostjo. Ker se je zgodba odvijala počasi, nisem bila toliko pozorna in hitro sem naredila napako. Zagotovo je skrivnosti za raziskati veliko in včasih lahko najdemo tudi kamnite tablice, ki nam pokažejo možne izide za odvijanje zgodbe v prihodnosti. Na voljo pa imamo tudi petdeset skrivnosti, ki so razdeljene po celotni igri. Skrivnosti so samo listi, knjige ali slike. Govorijo nam o preteklosti, pošastih ali pa spoznamo kaj novega o karakterjih.

Odličen del igre, ki mi je bil všeč tudi v Little Hope je ta, da vse te predmete lahko primemo v roke, preberemo in vidimo vse njihove podrobnosti. Obračamo lahko roko, da predmete vidimo pod različnimi koti. Edina čudna stvar je, da te predmete karakterji vedno odložijo na isto mesto, kjer so jih našli in ga ne vzamejo s seboj kot v drugih igrah. Na splošno sem se v zgodbi težko povezala z vojaki in njihovimi zgodbami, saj se mi niso ni zdel kot dobre oseba in pogosto sem si zaželela, da bi se katerega enostavno “znebila”. 

Kar me je tudi precej zmotilo je to, da sem med iskanjem skrivnosti imela težave z obračanjem, saj se je kamera počasi premikala in težko sem videla kam hodim in če je kaj pred mano. Velikokrat sem se morala prav boriti z kamero, da sem uspela karakterja postaviti pred predmetom, ki sem si ga želela ogledati. Kar me je največkrat zmotilo so bili loading screeni, ki so trajali predolgo ali pa so bili ravno dovolj kratki, da sem mislila, da je kaj narobe z mojim PlayStationom. 

Če povzamem, House of Ashes mi ni bil všeč tako kot Little Hope. Tam sem se lahko vsaj povezala s karakterji in nisem imela toliko težav z ohranjanjem pozornosti. Zdi se mi, da so v igri kar vsi povprek umirali in nisem točno vedela, ali je to zaradi mojih napak, ali se je določena zadeva enostavno morala zgoditi. Igra je imela dober potencial, ampak je bila pretirano obsedena z militarizacijo ter se mi je tako zdela bolj kot propagandni projekt ameriške vojske, kot pa igra o soočanju s pošastmi.



LET’S SING 2023 – DOUBLE MIC BUNDLE igra za PS5

59,99 €

Igre

Akcijska streljačina Redfall bo zahtevala spletni način tudi za enega igralca

Published

on

Bethesdina prihajajoča nadnaravna strelska igra Redfall naj bi zahtevala stalno spletno povezavo tudi za solo igranje. Tako je zapisano v pogosto zastavljenih vprašanjih, ki jih je Bethesda objavila prejšnji teden in v katerih je tudi potrjeno, da bodo igralci za igranje igre potrebovali aktiven račun Bethesda.net. Po pričakovanjih, igralci niso bili preveč navdušeni.

Zahtevanje spletne povezave za igre v načinu za enega igralca je vedno vroča tema. Številne sodobne igre za enega igralca zahtevajo spletno prijavo ob prvem zagonu, nekatere pa zahtevajo občasno spletno preverjanje proti piratstvu. Igre, ki zahtevajo stalno spletno povezavo za samostojno igranje, so redkejše, večinoma zato, ker so bili razvijalci prisiljeni, da so jo odstranili.

Slika: Bethesda

Izdajatelji iger kot razlog za zahtevo, da se morajo igralci za samostojno igranje povezati z internetom, pogosto navajajo piratstvo ali goljufanje, a izgovor pri tistih, ki so igro plačali, ne zaleže. Spletna povezava je bila na primer potrebna za igro Diablo III in njeno kontroverzno dražbeno hišo s pravim denarjem, ki je bila popolnoma odstranjena iz igre, ko si je Blizzard premislil.

Tudi odvisnost igre od strežnikov je slaba zamisel, kar se je nedavno pokazalo ob daljšem izpadu dostopa do igre Gran Turismo 7 in manj nedavno ob velikih težavah s preobremenjenostjo strežnikov SimCityja ob začetku prodaje.

Vendar te odločitve niso trdno določene. Zombijevska strelska igra Back 4 Blood je ob izidu leta 2021 imela podobne zahteve, vendar je bil le dva meseca kasneje dodan način za igranje brez povezave. Celo SimCity je končno dobil način brez povezave skoraj leto dni po izidu.

Slika: Bethesda

Igra Redfall bo izšla 2. maja na konzolah Xbox Series X/S in osebnih računalnikih ter bo na voljo prek naročnine Game Pass.


HOGWARTS LEGACY igra za PLAYSTATION 5

74,99 €

Continue Reading

Igre

EA zapira Apex Legends Mobile in ne ponuja nadomestil

Published

on

Igra Apex Legends Mobile bo prenehala delovati 1. maja 2023, ko spletna trgovina Apex Legends Mobile ne bo več dostopna, prav tako pa ne bo več na voljo prodaja katerih koli vsebin igre v spletnih trgovinah tretjih oseb. 

“Po močnem štartu je začela vsebina za igro Apex Legends Mobile zaostajati za zastavljeno letvico glede kakovosti, količine in kadence,” pojasnjuje EA v nedavnem zapisu na blogu.

“Zato smo po večmesečnem sodelovanju z našim razvojnim partnerjem sprejeli skupno odločitev, da našo mobilno igro ukinemo.  Čeprav smo razočarani, smo ponosni na igro, ki smo jo lansirali, hvaležni za podporo skupnosti Apex Legends in prepričani, da je to prava odločitev za igralce.”

Od včeraj so v igri onemogočeni vsi nakupi za pravi denar, igra pa je bila odstranjena iz spletnih trgovin. V 90-dnevnem obdobju pred ukinitvijo Apex Legends Mobile lahko igralci porabite obstoječe zlato Syndicate Gold in nadaljujete z igranjem celotne igre.

Vsi vaši nakupi bodo ostali na vašem računu, kjer boste lahko uživali do prenehanja igranja. Vaša obstoječa stanja virtualne valute v igri so še vedno na voljo in jih lahko porabite za vsebine v igri do 1. maja 2023. Žal vračila za nakupe za pravi denar ne bodo mogoča.

2. maja 2023 ob 01.00 ponoči bo Apex Legends Mobile prenehal delovati v vseh regijah in igre ne bo več mogoče igrati. Ta odločitev se nanaša na posamezno platformo in je neodvisna od uspeha igre na osebnih računalnikih in konzolah.


THE WITCHER 3: WILD HUNT – COMPLETE EDITION igra za Playstation 5

39,99 €

Continue Reading

Igre

Oglejte si 5 minut novega igranja igre Wild Hearts

Published

on

EA in Koei Tecmo sta objavila pet minut novega igranja igre Wild Hearts. Posnetek za PS5 prikazuje boj igralca z Zlatim viharjem, bliskovito hitro zverjo, ki lahko izkoristi moč vetra.

Igra o lovu na pošasti, ki bo izšla prihodnji mesec pod okriljem založbe EA Originals, je postavljena v domišljijsko fevdalno Japonsko, kjer se igralci s pomočjo karakurijev, prefinjenih mehanizmov, izdelanih iz izgubljene starodavne tehnologije, borijo proti velikanskim zverem, imenovanim Kemono.

Igralci lahko po deželi Azuma potujejo kot samotarski volk ali pa lovijo z največ dvema prijateljema, pri čemer je podprto navzkrižno igranje na vseh platformah.

“Žanr lovca na pošasti je razmeroma nov žanr,” je med novembrskim klicem o dobičku dejal Andrew Wilson, izvršni direktor družbe Electronic Arts. “Razmahnil se je. Je zrel za inovacije, ustvarjalnost in širitev, in to, kar vidimo, da počne ekipa, je vse, kar skupnost zahteva v tem žanru.

Igra Wild Hearts bo izšla 17. februarja 2023 za konzole PS5, Xbox Series X/S in PC prek storitev Origin, Steam in Epic Games Store.


DESTROY ALL HUMANS 2! – REPROBED – 2ND COMING EDITION igra za PS5

397,99 €

Continue Reading

Igre

Recenzenti so razburjeni zaradi klepetavih likov v igri Forspoken

Published

on

Mnenja o novi RPG igri Forspoken razvijalca Square Enix se kar vrstijo. Ob bližajočem se dnevu izida je nova intelektualna lastnina v središču pozornosti igričarskega sveta zaradi svojih (ne)presenetljivo nerodnih dialogov.

V igri Forspoken ima naša protagonistka govorečo zapestnico, s katero se vse preveč rada pogovarja. Lika redno izmenjujeta svoje misli, vendar se številni recenzenti strinjajo, da je dialog v teh izmenjavah dolgočasen in nadležen.

“Geoff Keighley bo moral za to igro izumiti povsem novo nagrado “OMG Please Shut Up”, ker, vau, ta igra ne ve, kdaj naj začepi,” je za Kotaku v svojem članku o nastavitvah igre Forspoken zapisala Claire Jackson.

Zdi se, da dialog pogrne celo v primerjavi s podobno dinamiko v nedavni streljačini High on Life soustvarjalca Ricka in Mortyja Justina Roilanda.

“Nedvomno je besedilo v High on Life bolj boleče kot v Forspokenu. Toda zaradi priznavanja tega dejstva in zmožnosti, da se norčuje iz sebe, prinaša [High on Life] zanimivo izkušnjo. Tega žal ne moremo reči za Square Enixov RPG,” pravi Ahmed Mansoor iz portala eXputer.

Spet drugi nekako še trpijo to izkušnjo. “Nekaterim, tako kot meni, se bo morda Frey zdela osvežujoča protagonistka,” priznava Joel Tapia iz Twinfinite.

“Čeprav v zgodbi pove veliko ‘cringe’ stvari, so nekateri njeni odzivi na dogajanje nekoliko bolj prikupni, kot sem pričakoval.”

Na srečo lahko klepet zmanjšate na bolj obvladljivo raven, če pa ste pogumni, lahko pogostost klepeta tudi povečate. V razdelku Nastavitve dostopnosti se pomaknite na Nastavitve klepeta in med zadnjimi možnostmi izberite Nizka ali Minimalna.


FORSPOKEN igra za PS5

79,99 €

Continue Reading

Igre

Fizične kopije Witcher 3 izidejo naslednji teden za PS5 in Xbox Series X/S

Published

on

Različice igre za konzole nove generacije bodo na prodajne police v Evropi prišle 26. januarja.

Po več zamudah in zamenjavi razvijalca je bila posodobitev igre Witcher 3 za naslednjo generacijo decembra izdana kot samostojen nakup za PC, Xbox Series X/S in PS5 ter kot brezplačen popravek za igralce, ki so imeli igro v lasti na PC in konzolah prejšnje generacije.

Čeprav je bila izdana z nekaterimi tehničnimi težavami in so igralci opozarjali na različne napake, se nekateri kritiki strinjajo, da je to najboljša različica igre.

V četrtek je direktor globalne skupnosti CD Projekt Red Marcin Momot povedal, da studio pripravlja novo posodobitev za igro, ki se bliža koncu in naj bi bila kmalu izdana.

Oktobra lani je CD Projekt Red predstavil svoj razvojni načrt za bližnjo prihodnost, vključno z nadaljevanjem Cyberpunk 2077, novo trilogijo iger Witcher, stranskimi igrami Witcher in prvo izvirno intelektualno lastnino studia.

Po besedah razvijalcev bo prihajajoči dodatek Cyberpunk 2077 Phantom Liberty DLC, ki bo predvidoma izšel pozneje leta 2023, največja razširitev, ki jo je CDPR kadarkoli naredil, in bo presegla celo ogromni dodatek Blood and Wine iz igre The Witcher 3.


THE WITCHER 3: WILD HUNT – COMPLETE EDITION igra za Playstation 5

39,99 €

Continue Reading

Igre

Pripravi se na 60-minutno predstavitev igre Armored Core

Published

on

Ljubiteljem, ki iščejo naslednjo veliko informacijo o prihajajoči igri Armored Core 6: Fires of Rubicon podjetja FromSoftware, ni treba čakati dolgo, saj ima studio nekaj načrtovanega na prihajajočem sejmu Taipei Game Show.

Slika: Vonschlippe Reddit

Predstavitev igre Armored Core 6 bo trajala 60 minut, na njej pa bo nastopil tudi producent serije Armored Core in tržnik promocije Yasunori Ogura.

V živo bo na sporedu 3. februarja ob 21.00 po srednjeevropskem času, vendar še ni znano, ali bo predstavitev vključevala tudi angleške podnapise.

Tisti, ki si jo bodo želeli ogledati, jo bodo lahko spremljali prek prenosa:

Igra Armored Core 6 naj bi izšla leta 2023, na voljo pa bo na konzolah PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S in osebnih računalnikih prek storitve Steam.


NEED FOR SPEED: UNBOUND igra za PLAYSTATION 5

79,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno