Connect with us

Igre

Preizkusili smo The Dark Pictures Anthology: House of Ashes

Published

on

Pred skoraj enim letom sem uspela preizkusiti igro Little Hope, ki je del serije iger The Dark Pictures Anthology. Do sedaj so ustvarili tri igre: House of Ashes, Little Hope in Man of Medan. Vsaka z unikatno zgodbo, vse tri pa povezujejo elementi groze in misterioznosti. Na splošno je mehanika podobna – spoznavamo različne karakterje, o katerih nato odločamo, kakšna bo njihova usoda, z izbiranjem med vnaprej ponujenimi opcijami.

Little Hope je govorila o zgodbi štirih študentov in njihovemu profesorju, ki obtičijo v zapuščenem mestu. Ujeti so v skrivnostno meglo v mestu Little Hope in iščejo način kako bi se vrnili nazaj, medtem pa jih preganjajo sence iz preteklosti. Več tukaj.

House of Ashes pa govori o vojaški enoti, ki išče kemično orožje, a odkrijejo nekaj veliko smrtonosnejšega. V ruševinah pokopanega sumerskega templja, globoko pod arabsko puščavo, se prebudi gnezdo divjih in starodavnih pošasti. 

Še preden sem igro začela sem lahko zbirala ali bom igrala sama, tj. “Play Alone” ali co-op, tj. “Don’t Play Alone”. Zgodba poteka preko odločitev in akcij vojakov – vsakega posebej so predstavili z osebnostnimi lastnosti ter tako sem si lahko približno predstavljala, kako bo odreagiral kateri karakter. 

Mehanike so kar preproste, v določenem času moraš stisniti na določen gumb ali pa pravilno nameriti in koga ustreliti. Kadar se mi je pokazal srčni utrip sem morala pritiskati gumbe po taktu – a bolj kot ne večino igre samo opazujemo, kako se odvija zgodba. Izbiramo pogovorne odločitve in hitro pritiskamo na prikazane gumbe.

Skozi zgodbo pa me je vodil pripovedovalec imenovan The Curator. Dajal mi je nasvete polne metafor in zdelo se mi je kot, da gledam film. A takšne so vse igre v tej seriji. Po mojem mnenju se tako lahko veliko bolje osredotočimo na zgodbo.

Zaradi odločitev se lahko v trenutku spremeni situacija. Je pa res, da sem zaradi napak kar hitro bila kaznovana. Že na začetku so mi ustrelili vojaka, ki bi ga mogoče lahko rešila, če bi le pravilno namerila. Včasih pa ne bi smela stisniti gumba, saj sem na ta način npr. zadušila vojaka. Morala sem res pozorno slediti zgodbi, da sem uspela pravi čas, pravilno odreagirati. 

Največji problem sem imela s pozornostjo. Ker se je zgodba odvijala počasi, nisem bila toliko pozorna in hitro sem naredila napako. Zagotovo je skrivnosti za raziskati veliko in včasih lahko najdemo tudi kamnite tablice, ki nam pokažejo možne izide za odvijanje zgodbe v prihodnosti. Na voljo pa imamo tudi petdeset skrivnosti, ki so razdeljene po celotni igri. Skrivnosti so samo listi, knjige ali slike. Govorijo nam o preteklosti, pošastih ali pa spoznamo kaj novega o karakterjih.

Odličen del igre, ki mi je bil všeč tudi v Little Hope je ta, da vse te predmete lahko primemo v roke, preberemo in vidimo vse njihove podrobnosti. Obračamo lahko roko, da predmete vidimo pod različnimi koti. Edina čudna stvar je, da te predmete karakterji vedno odložijo na isto mesto, kjer so jih našli in ga ne vzamejo s seboj kot v drugih igrah. Na splošno sem se v zgodbi težko povezala z vojaki in njihovimi zgodbami, saj se mi niso ni zdel kot dobre oseba in pogosto sem si zaželela, da bi se katerega enostavno “znebila”. 

Kar me je tudi precej zmotilo je to, da sem med iskanjem skrivnosti imela težave z obračanjem, saj se je kamera počasi premikala in težko sem videla kam hodim in če je kaj pred mano. Velikokrat sem se morala prav boriti z kamero, da sem uspela karakterja postaviti pred predmetom, ki sem si ga želela ogledati. Kar me je največkrat zmotilo so bili loading screeni, ki so trajali predolgo ali pa so bili ravno dovolj kratki, da sem mislila, da je kaj narobe z mojim PlayStationom. 

Če povzamem, House of Ashes mi ni bil všeč tako kot Little Hope. Tam sem se lahko vsaj povezala s karakterji in nisem imela toliko težav z ohranjanjem pozornosti. Zdi se mi, da so v igri kar vsi povprek umirali in nisem točno vedela, ali je to zaradi mojih napak, ali se je določena zadeva enostavno morala zgoditi. Igra je imela dober potencial, ampak je bila pretirano obsedena z militarizacijo ter se mi je tako zdela bolj kot propagandni projekt ameriške vojske, kot pa igra o soočanju s pošastmi.



DIABLO IV PLAYSTATION 5

79,99 €

Igre

EA podal odpoved 670 zaposlenim, ukinili razvoj nove Star Wars igre

Published

on

EA je odpustil 5 % svoje delovne sile. Razvoj nove Star Wars prvoosebne streljačine je ukinjen.

V tem letu je video igralska industrija izgubila ogromen del delovne sile. Med večjimi podjetji, ki so izvajala masovna odpuščanja, pa se je sedaj znašel tudi EA.

EA se je odločil odpustiti 5 % podjetja, kar pomeni, da je okoli 670 zaposlenih izgubilo službo. Mnogi izmed njih so delali tudi na dolgoletnih projektih in igrah, katerih razvoj je bil sedaj v celoti ukinjen.

EA CEO Andrew Wilson je povedal, da se podjetje “Umika stran od razvoja iger z licenčnih naslovov [kot sta Star Wars in Marvel], saj verjamemo, da ti ne bodo uspešni” in se raje osredotočajo na svoje EA igre.

“Več pozornosti nam bo omogočilo, da kreativnost, inovacijo in večjo osredotočenost za naše največje priložnosti – kot so naši licenčni naslovi, športne igre in ogromne igričarske skupnosti,” je nadaljeval Wilson.

Med igrami, katerim se ukinja razvoj, je tudi FPS Star Wars igra, v kateri bi igrali kot Mandalorian. Igra je bila napovedana leta 2022 in od takrat o njej nismo izvedeli veliko, razen tega da so igro razvijali v UE5 pogonu in podali poseben poudarek na večigralstvo.

Video igralska industrija je v prvih dveh mesecih leta izgubila že skupno okoli 8.000 zaposlenih. Če k temu dodamo še lanska odpuščanja – 10.000 zaposlenih – je skupno število izgubljenih služb kar 18.000 v zgolj 14 mesecih.

Continue Reading

Igre

Pokémon Legends Z-A naslednje leto prihaja na Switch

Published

on

Leta 2025 prihaja Pokémon Legends Z-A. Igra bo izšla za Nintendo Switch.

V Legends A-Z se bodo igralci vrnili v regijo Kalos. A regije ne bo možno odkrivati v celoti, saj bo igra potekala le v Lumiose City mestu, kjer smo že igrali Pokémon X&Y.

Napovednik za igro žal ne pokaže dejanskih igralnih posnetkov, nam pa poda opis sprememb, ki prihajajo v že znano mesto. “Spreminjajoč urbanistični plan pretvarja mesto v kraj, ki pripada tako ljudem, kot Pokémonom,” pravi zapis v opisu videa. Video namiguje tudi na Mega Evolucije, mehaniko, ki je v Pokémon igrah nismo videli že več kot 10 let.

Črka Z v naslovu igre stoji za Zygarde, legendarnega Pokémona, ki ga lahko najdemo v prej omenjeni igri Pokémon X&Y. Čeprav je bil Zygarde v teh igrah na voljo za ujet, žal za njega ni bilo pripravljenih nobenih posebnih misij. No, sedaj pa je dobil kar svojo igro.

Naznanilo igre se tudi sklada z govoricami o prihodu nove Switch 2 konzole, ki bi naj na prodajne police prišla tudi enkrat leta 2025. Ob tem pa še ni dolgo nazaj, ko je novice preplavil uspeh igre Palworld, poimenovane tudi Pokémon z orožji. Kako bo pa uspeh Palworlda vplival na razvoj nove Pokémon igre, pa bomo videli naslednje leto.

Continue Reading

Igre

Sony odpustil 900 PlayStation razvijalcev, Londovski studio v celoti zaprt

Published

on

Sony je naznanil, da odpušča kar 900 razvijalcev iz različnih PlayStation studiev po svetu. Število predstavlja kar 8 % Sonyjeve globalne delovne sile.

V uradnem naznanilu javnosti z naslovom “Težke novice o naši delovni sili je Sony danes predal novico o masovnem odpuščanju. Službo je v enem dnevu izgubilo kar 900 zaposlenih.

Odpuščanja so prizadela PlayStation studie po vsem svetu, med njimi tudi znane studie kot so Insomniac Games (Marvel’s Spider-Man), Naughty Dogs (Uncharted in The Last of Us), Guerilla Games (Horizon: Zero Dawn) in Firesprite (PS VR naslovi). Studio PlayStation London, ki je bil zadolžen za razvoj VR naslovov, bo v celoti zaprt.

Novica prihaja par dni zatem, ko je Sony poročal, da njihova prodaja PlayStation 5 konzol ni dosegla zadanih ciljev prodaje. Sonyijeva vrednost delnic je zaradi novice padla za kar 10 milijard dolarjev, kar je zagotovo doprineslo k odločitvi o masovnem odpuščanju.

“Po temeljitem premisleku in mnogih voditeljskih diskusijah tekom zadnjih par mesecev, je postalo jasno, da je čas za spremembe, če želimo ohraniti rast in razvoj podjetja.”

Jim Ryan, Predsednik in CEO SOny interactive entertainment

V zadnjih mesecih je video igralsko industrijo zadelo več valov odpuščanj s strani največjih razvijalcev v industriji – Microsoft, Riot, Unity in celo Discord so vsi odpustili velike dele svojih delovnih sil. Zaenkrat ne kaže, da bi se val odpuščanj v industriji ustavil.

Continue Reading

Igre

Kingmakers: Ko v srednjeveško bitko priletiš z napadalnim helikopterjem

Published

on

Če ste se kdaj spraševali kako bi se sodoben vojak znašel na sredi srednjeveške bitke, ima Kingmakers za vas odgovor. In ta odgovor vključuje napadalni helikopter.

Izšel je namreč napovednik za prihajajočo igro Kingmakers, v kateri potujete v preteklost, da spremenite tok časa. A pri tem ne uporabljate mečev in lokov. Ne, pri tem podvigu vam je v pomoč celoten arzenal sodobnega sveta – puške, granate, avtomobili in celo ameriški Apache napadalni helikopterji.

Igra Kingmakers je mešanica več žanrov. Poleg očitnih elementov tretjeosebne streljačine, je igra obenem tudi realno-časovna strategija. Kot je razvidno iz napovednika, boste lahko med bitko svoji vojski podajali strateške ukaze in v času premora gradili svojo bazo.

Igra je narejena za sodelovalno igranje v stilu Igralec-proti-okolju in trenutno ne kaže na vključitev tekmovalnega načina med igralci. Zgodba igre je še tudi dokaj neznana, vse kar vemo je, da smo vojak, ki poskuša rešiti svet prihodnosti s tem, da spremeni preteklost.

Igra prihaja izpod rok studia Redemption Road Games, ki je leta 2017 izdala hit igro Road Redemption, nostalgični spomin na staro klasiko Road Rash. Kingmakers še nima uradnega datuma izida, vemo le, da prihaja enkrat v 2024.

Continue Reading

Igre

PC igre prihajajo na PlayStation VR2 očala

Published

on

PlayStation je naznanil, da bodo njihova VR očala letos dobila podporo za igranje PC iger.

Pred kratkim je Sony naznanil več novosti za njihov VR sistem. Njihova najnovejša očala PS VR2 bodo po enem letu od izida namreč dobila kup novih iger in posodobitev. Med novimi napovedanimi igrami izstopata Metro Awakening in Legendary Tales.

Sony je od tem napovedal še kup drugih VR iger. The Wizards Dark Times Brotherhood in Arizona Sunshine 2 DLC sta zunaj že danes, medtem ko Wanderer: The Fragments of Fate – zanimiva igra skakanja skozi časovna obdobja in reševanja ugank, Zombie Army – standardna zombi streljačina in Little Cities: Bigger! – igra grajenja mest v stilu Cities: Skylines, prihajajo kasneje v letu.

Poleg vseh teh napovedi iger, pa je Sony na svojem blogu zapisal tudi sledeče.

“Z veseljem delimo novico, da trenutno testiramo priložnosti, da bi PS VR2 igralcem omogočili dostop do več PC iger in jim s tem podali še več izbire.”

Kako točno želijo to implementirati še zaenkrat ni znano. Najverjetneje bi šlo za poseben PlayStation zagajalni program, ki ga naložite na svoj PC in znotraj njega dobite dostop do izbranih PC iger. Povezava PS VR2 očal s SteamVR programom najverjetneje Sonyiju ni v interesu.

Podpora za določene PC igre bi naj prišla enkrat letos. S specifikacijami, ki jih VR2 ponuja – 4K zaslon, sledenje očem, 120 fps hitrostjo osvežitve zaslona in 110-stopinjskim vidnim poljem – bo s to potezo VR2 postal močna konkurenca v PC VR marketu.

Continue Reading

Igre

Elden Ring: Shadow of the Erdtree dobil 1. napovednik

Published

on

Elden Ring: Shadow of the Erdtree DLC je dobil svoj prvi napovednik. Po več kot 2 letih od izida igre, bo nova razširitev prišla 21. junija.

Gre za največji DLC kar ga je razvijalec FromSoftware kadarkoli naredil. Dogajal se bo na popolnoma novi mapi s podobno vsebino kot originalna igra – ogromno ozemlja za raziskovanje, ječe in jame različnih velikosti in posebne cone, ki zahtevajo linearen proces (imenovane “legacy dungeons”), kot je bila v originalni igri na primer akademija Raya Lucaria.

Kreativni direktor Hidetaka Miyazaki obljublja mapo velikosti večje od Limgrave-a, začetnega dela Elden Ringa. Dodatek bo vseboval tudi nova orožja, opremo, veščine in več kot 10 novih šefovskih bitk. Miyazaki obljublja tudi težavnost, ki bo na stopnji zadnjega dela igre Elden Ring. Pogosto umiranje je torej zagotovljeno.

Zgodba v DLC-ju bo sledila Miquellu, bratu Malenie, najtežjemu šefu iz originalne igre. Napovednik nam o njegovi zgodbi poda zgolj namige: “Domnevam, da tudi tebe zanima kakšno prijaznost Miquella tukaj počne?”. Če je Miquellova zgodba res zgodba o prijaznosti, pa bomo izvedeli junija.

Dodatek prihaja 21. junija za ceno 39.99€.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno