Connect with us

Igre

Preizkusili smo The Dark Pictures Anthology: House of Ashes

Published

on

Pred skoraj enim letom sem uspela preizkusiti igro Little Hope, ki je del serije iger The Dark Pictures Anthology. Do sedaj so ustvarili tri igre: House of Ashes, Little Hope in Man of Medan. Vsaka z unikatno zgodbo, vse tri pa povezujejo elementi groze in misterioznosti. Na splošno je mehanika podobna – spoznavamo različne karakterje, o katerih nato odločamo, kakšna bo njihova usoda, z izbiranjem med vnaprej ponujenimi opcijami.

Little Hope je govorila o zgodbi štirih študentov in njihovemu profesorju, ki obtičijo v zapuščenem mestu. Ujeti so v skrivnostno meglo v mestu Little Hope in iščejo način kako bi se vrnili nazaj, medtem pa jih preganjajo sence iz preteklosti. Več tukaj.

House of Ashes pa govori o vojaški enoti, ki išče kemično orožje, a odkrijejo nekaj veliko smrtonosnejšega. V ruševinah pokopanega sumerskega templja, globoko pod arabsko puščavo, se prebudi gnezdo divjih in starodavnih pošasti. 

Še preden sem igro začela sem lahko zbirala ali bom igrala sama, tj. “Play Alone” ali co-op, tj. “Don’t Play Alone”. Zgodba poteka preko odločitev in akcij vojakov – vsakega posebej so predstavili z osebnostnimi lastnosti ter tako sem si lahko približno predstavljala, kako bo odreagiral kateri karakter. 

Mehanike so kar preproste, v določenem času moraš stisniti na določen gumb ali pa pravilno nameriti in koga ustreliti. Kadar se mi je pokazal srčni utrip sem morala pritiskati gumbe po taktu – a bolj kot ne večino igre samo opazujemo, kako se odvija zgodba. Izbiramo pogovorne odločitve in hitro pritiskamo na prikazane gumbe.

Skozi zgodbo pa me je vodil pripovedovalec imenovan The Curator. Dajal mi je nasvete polne metafor in zdelo se mi je kot, da gledam film. A takšne so vse igre v tej seriji. Po mojem mnenju se tako lahko veliko bolje osredotočimo na zgodbo.

Zaradi odločitev se lahko v trenutku spremeni situacija. Je pa res, da sem zaradi napak kar hitro bila kaznovana. Že na začetku so mi ustrelili vojaka, ki bi ga mogoče lahko rešila, če bi le pravilno namerila. Včasih pa ne bi smela stisniti gumba, saj sem na ta način npr. zadušila vojaka. Morala sem res pozorno slediti zgodbi, da sem uspela pravi čas, pravilno odreagirati. 

Največji problem sem imela s pozornostjo. Ker se je zgodba odvijala počasi, nisem bila toliko pozorna in hitro sem naredila napako. Zagotovo je skrivnosti za raziskati veliko in včasih lahko najdemo tudi kamnite tablice, ki nam pokažejo možne izide za odvijanje zgodbe v prihodnosti. Na voljo pa imamo tudi petdeset skrivnosti, ki so razdeljene po celotni igri. Skrivnosti so samo listi, knjige ali slike. Govorijo nam o preteklosti, pošastih ali pa spoznamo kaj novega o karakterjih.

Odličen del igre, ki mi je bil všeč tudi v Little Hope je ta, da vse te predmete lahko primemo v roke, preberemo in vidimo vse njihove podrobnosti. Obračamo lahko roko, da predmete vidimo pod različnimi koti. Edina čudna stvar je, da te predmete karakterji vedno odložijo na isto mesto, kjer so jih našli in ga ne vzamejo s seboj kot v drugih igrah. Na splošno sem se v zgodbi težko povezala z vojaki in njihovimi zgodbami, saj se mi niso ni zdel kot dobre oseba in pogosto sem si zaželela, da bi se katerega enostavno “znebila”. 

Kar me je tudi precej zmotilo je to, da sem med iskanjem skrivnosti imela težave z obračanjem, saj se je kamera počasi premikala in težko sem videla kam hodim in če je kaj pred mano. Velikokrat sem se morala prav boriti z kamero, da sem uspela karakterja postaviti pred predmetom, ki sem si ga želela ogledati. Kar me je največkrat zmotilo so bili loading screeni, ki so trajali predolgo ali pa so bili ravno dovolj kratki, da sem mislila, da je kaj narobe z mojim PlayStationom. 

Če povzamem, House of Ashes mi ni bil všeč tako kot Little Hope. Tam sem se lahko vsaj povezala s karakterji in nisem imela toliko težav z ohranjanjem pozornosti. Zdi se mi, da so v igri kar vsi povprek umirali in nisem točno vedela, ali je to zaradi mojih napak, ali se je določena zadeva enostavno morala zgoditi. Igra je imela dober potencial, ampak je bila pretirano obsedena z militarizacijo ter se mi je tako zdela bolj kot propagandni projekt ameriške vojske, kot pa igra o soočanju s pošastmi.



DIABLO IV PLAYSTATION 5

79,99 €

Igre

Novice o razvoju igre The Elder Scrolls 6

Published

on

Serija The Elder Scrolls letos praznuje svojo 30-letnico, razvijalci pa so nas želeli opomniti, da se igra The Elder Scrolls 6 še vedno razvija.

“Razvijamo naslednje poglavje – The Elder Scrolls VI,” je zapisano v objavi podjetja na družbenem omrežju X.

“Še zdaj nas ob vrnitvi v Tamriel in igranju zgodnjih gradenj napolnjujejo enako veselje, navdušenje in obljuba pustolovščine.

“Še enkrat se vam zahvaljujemo, da ste nas podpirali vsa ta desetletja, za vse, kar ste vnesli v igre in jih naredili za svoje. Ne bi mogli biti bolj navdušeni, da bomo to nadaljevali in praznovali naslednjih 30 let.”

Dolgo pričakovano nadaljevanje je bilo napovedano že leta 2018, a do zdaj na to temo ni bilo veliko povedanega. Na srečo se zdi, da Bethesda trdo dela in nas bo morda kmalu počastila z ustrezno napovedjo. Za zdaj tudi ni jasno, ali bo igra The Elder Scrolls 6 ekskluzivna za konzolo Xbox ali pa bo pozneje izšla tudi na drugih platformah.

Čeprav tako oboževalci kot razvijalci pričakujejo, da bo naslednja igra v seriji The Elder Scrolls enaka uspešnica, kot je bil še vedno aktualni Skyrim iz leta 2011, bo to pokazal le čas.

Continue Reading

Igre

Za vikend lahko igraš Cyberpunk 2077 brezplačno

Published

on

Kibernetični RPG Cyberpunk 2077 podjetja CD Projekt bo ta konec tedna mogoče brezplačno igrati na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X/S.

Igra poljskega razvijalca se je po klavrnem izidu decembra 2020 le sestavila skupaj. A verjeti spletnim uporabnikom in novinarjem, ki poročajo o izboljšanem stanju igre je eno, videti z lastnimi očmi je drugo. Zdi se, da želi CD Projekt prepričati še zadnje skeptike s svojo novo marketinško potezo.

Cyberpunk 2077 bo brezplačno na voljo od četrtka, 28. marca, ob 16.00 po srednjeevropskem času do ponedeljka, 1. aprila, ob 8.59.

Za dostop do brezplačnega preizkusa na konzolah ni potrebna naročnina na PlayStation Plus ali Xbox Game Pass, boste pa v času brezplačnega igranja omejeni na pet ur igranja. O podobni ponudbi za osebne računalnike še ni govora.

Continue Reading

Igre

Razvijalec Larian Studios je uradno zaključil s franšizo Baldur’s Gate

Published

on

Navdušenci lahko pozabite na DLC za Baldur’s Gate 3. Ne bo ga.

IGN je nedavno poročal o neprijetni, a pričakovani novici, ki so jo razvijalci sporočili 21. marca med predavanjem podjetja Larian Studios na konferenci GDC.

Slika: Larian Studios

Swen Vincke je potrdil, da je razvijalec uradno končal z vsebino za igro BG3 in D&D-jem na splošno. Razširitve igre Baldur’s Gate 3 ali nadaljevanja RPG-ja, ki ga je navdihnila igra Dungeons & Dragons, ne bo.

Vincke je to pojasnil takole:

“Na začetku sem vam povedal, da smo podjetje velikih idej. Nismo podjetje, ki je ustvarjeno za ustvarjanje DLC-jev [ali] razširitev. Pravzaprav smo to poskusili nekajkrat in vsakič nam je spodletelo. To ni za nas. Življenje je prekratko, naše ambicije so zelo velike. Tako kot Gustav [kodno ime za BG3, prevzeto od Swenovega psa, ki je pred kratkim umrl] bo tudi Baldur’s Gate vedno imel toplo mesto v naših srcih. Na igro bomo za vedno ponosni, vendar je ne bomo nadaljevali.

Ne bomo pripravili novih razširitev, kar vsi od nas pričakujejo. Ne bomo naredili Baldur’s Gate 4, kar od nas vsi pričakujejo. Šli bomo naprej. Odstopili bomo od D&D in začeli ustvarjati novo stvar. To govorim tukaj, ker imamo forum in nas bombardirajo ljudje, ki pričakujejo, da bomo naredili te stvari, vendar to ni za nas. Wizards of the Coast bodo morali najti nekoga, ki bo prevzel to blagovno znamko, saj je to njihova intelektualna lastnina. Menimo, da smo opravili svoje delo, zato je za nas čas, da si poiščemo novega kužka.”

Slika: Larian Studios

Continue Reading

Igre

Nvidia predstavlja svojo tehnologijo umetne inteligence

Published

on

Zdi se, da želi Nvidia na sejmu GDC pokazati, kako se lahko generativna umetna inteligenca uporablja za govor, animacijo in pisanje besedila za like v videoigrah.

V ponedeljek je Nvidia objavila posnetek tehnološkega posnetka demo predstavitve z naslovom Covert Protocol, ki prikazuje, kako je mogoče njena orodja za umetno inteligenco preprosto uporabiti za govor in animacijo NPC-jev, ki se odzivajo na interakcije igralcev. Posnetek prikazuje postopek, kako lahko, podobno kot klepetalni robot, NPC-ji v živo ustvarjajo nove odzive, ki ustrezajo igri.

Video prikazuje kratke posnetke vzorčnih interakcij, ki pa so bile na spletu že deležne nekaj kritik.

“Težko si je ogledati spodnji videoposnetek in ne imeti občutka, da se je poskus popolnoma izjalovil, saj imajo liki smešno obrazno animacijo, vredno najslabših primerov uncanny valleyja, poleg povsem brezdušnega igranja in odkrito otročjega pisanja,” piše TechRaptor.

Skeptični so tudi pisci portala The Verge, ki so komentirali, da: “Ti tehnični demo posnetki bodo morda dovolj, da bodo prepričali razvijalce iger, naj eksperimentirajo z dodajanjem NPC-jev z umetno inteligenco v svoje igre, vendar se vsaj pogovorno ne zdi, da so stvari kaj dosti napredovale.”

Čeprav se lahko strinjamo, da umetna inteligenca morda ne bo mogla že jutri nadomestiti sinhronizatorjev, predvsem pa ne piscev, ta orodja niso namenjena samo temu. Kakor tudi Nvidia predstavi, so lahko na primer izjemno učinkovit način za odpravo odvečnih “opravkov” animatorja, saj zagotavljajo zelo močno osnovno animacijo, ki jo lahko digitalni umetniki nato še ročno prilagodijo.

Namesto da bi takšno tehnologijo demonizirali, bi morali iskati načine, kako avtomatizirati razvoj iger in razvijalcem omogočiti boljše pogoje, da ustvarijo vse bolj navdušujoče vsebine.

Continue Reading

Igre

Preizkusite naslednjo igro očeta serije Dragon Ball

Published

on

Družba Bandai Namco je pravkar napovedala igro SAND LAND prihajajoči akcijski RPG za konzole in osebne računalnike, ki temelji na izvirnem delu pokojnega Akire Toriyame.

Slika: Bandai Namco

Ta nova eksplozivna demo različica vabi igralce, da izkusijo delček vznemirljivega bojevanja z vozili in bližnjega boja ter raziskovanja v igri SAND LAND. Vživite se v vloge hudomušnega princa Belzebuba, njegovega spremljevalca Thiefa in neustrašnega šerifa Raa, skupine junaških nesrečnikov, ki potuje po tem pisanem svetu s pomočjo bojnih tankov, oklepov in motorjev.

Z igranjem demo različice boste prejeli tudi nekaj nagrad. Demo ponuja 30 jekel razreda B in 30 vijakov razreda B, ki jih boste lahko uporabili za izboljšanje vozil v igri Spino.

SAND LAND je priljubljena manga, ki jo je leta 2000 ustvaril Akira Toriyama, avtor serij DRAGON BALL in Dr. Slump, in je od svojega izida pridobila svetovno priljubljenost.

Slika: Bandai Namco

Videoigra SAND LAND prihaja na konzole PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S in osebne računalnike prek storitve Steam 26. aprila 2024.

Continue Reading

Igre

Helldivers 2 zavrača kakršno koli politično debato

Published

on

ZF streljačina Helldivers 2 kljub svoji politični vsebini ne dovoljuje politične debate med igralci. Razvijalci igre Helldivers 2, družba Arrowhead Game Studios, brez milosti banajo vse, ki na spletu izražajo svoje politično mnenje.

Zdi se, da za vsako politično sporočilo v uradnem strežniku Discord igre Helldivers 2 dobiš prepoved ne glede na tvoje politično stališče. Nekateri uporabniki so poročali, da so bili prepovedani, ker so spraševali o dodajanju ogrinjal in zastav v LGBTQ+ barvah v igro. Drugi navajajo, da so bili za komentiranje takšnih vprašanj prav tako kaznovani.

“Zaradi tega, kar bom povedal, so mi prepovedali dostop do Discorda,” pravi eden od igralcev na diskusijskem forumu za igro na platformi Steam.

“Vendar mislim, da to ni tako sporno. Rad bi, da ta igra ostane politično nevtralna. Nekdo v Discordu je predlagal preobleke v barvah LGBTQ. In moj odgovor je bil, da homoseksualno politično ♥♥♥♥ ni del igre.”

Zgornjemu igralcu namreč ne gre v račun, zakaj je dobil prepoved, če je “samo komentiral” (očitno se ne zaveda tona svojega komentarja) izjavo drugega igralca. In ni edini.

Številni komentarji objav na družbenih medijih ali videoposnetkih na YouTubu, ki obravnavajo to vprašanje, poudarjajo, da igra sama vsebuje politična sporočila in bi zato morala omogočati takšne razprave. A stališče razvijalcev je jasno.

Čeprav je igra očitna satira na vojaško-industrijski kompleks, je še vedno le igra, namenjena zabavi. Politika je lahko sicer primerna tema za debato z neznanci na spletu, a strežnik Discord o popularni videoigri v kateri streljaš mrgolazen morda ni idealen kraj za razpravljanje o resničnih dogodkih in razmerah okoli nas.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno