Connect with us

Igre

Preizkušamo The Smurfs: Mission Vileaf

Published

on

V letu, ko sta izšla dva težko pričakovana 3D platformerja Ratchet & Clank in Crash Bandicoot, je Osome Studio Games ustvaril avanturistično dogodivščino The Smurfs – Mission Vileaf. Tako danes preizkušamo Smrkce z misijo rešiti sovaščane pred zlobnim Gargamelom in njegovimi podlimi načrti.

Tako se naša zgodba začne globoko v gozdu v skriti vasici smrkcev. Naloga igralca je jasna, znebiti se moramo strupenih rož, ki so začele zastrupljati gozd, a na našo srečo sta Ata Smrk in Handy (mojster mehanik) zadevi takoj za petami in sta ustvarila plan, kako ozdraviti vse zastrupljene rastline. Handy je ustvaril prenosljivi stroj po imenu The Smurfizer, medtem, ko je Ata Smrk ugotovil katere vse sestavine moramo najti, da nam bo uspelo preprečiti Gargamelove podle načrte. 

Grafično je igra zelo lepa in liki so prikupno animirani, čeprav se na nekatrih mestih pojavijo slabo osvetljeni predmeti, ki so rahlo prekriti z terenom. Samo kontroliranje smrkcev je enostavno. Imamo super obrazložene tutoriale in skozi zgodbo spoznavamo različne mehanike. Glavni cilj naše misije je vedno jasen, najti sestavine potrebne za izdelavo zdravilnega prahu, a vsak predel mape ima še neobvezno nalogo. Najdemo lahko vse skrite predmete in ozdraviti vse zastrupljene rastline v določenem predelu. Vse skupaj se zdi dokaj enostavno, poškropimo zdravilo, se prebijemo skozi mapo in poberemo kak collectible.

Da nebi bilo preveč pusto so dodali tudi manjše pošasti, ki nam dosego cilja otežujejo. A malih zverinic je vedno več. Za osnovne je dovolj, da jih samo poškropimo, večjim pa moramo skočiti na glavo medtem ko ti na nas streljajo. Se pa najdejo tudi nasprotniki v katere se moramo zaletavati, jih morda tudi ustreliti ali prelisičiti z močjo sesanja naše napravice, da se le ti nehajo premikati po tleh. V kolikor naletimo na eno ali morda dve sorti nasprotnika še bitka ni težka, a pozneje v igri nas napade nekoliko več in vsaj dva vsake sorte, se pa kar hitro zgodi da nas ti premagajo.

Seveda ima naš Smurfizer posebne zmožnosti, ki jih odklepamo z napredovanjem skozi igro, ki pa jih lahko dodatno še izboljšamo pri našem mojstru mehaniku, v vasici. Sposobnosti kot so jadranje po zraku, dvojni skok, hitro premikanje, sesanje ovir in sesanje z izstreljevanjem nasprotnikov in njihovih izstrelkov.

Potrebno je izpostaviti tudi, da v The Smurfs: Mission Vileaf dobijo priložnost vsi očetje, bratje, sestre ali fantje, saj lahko pomagajo pri tej dogodivščini. Ta poleg običajnega igralnega načina omogoča tudi t.i. co-op”, a z manjšo spremembo, saj namesto drugega smrkca igramo manjšega robota, ki pa je neuničljiv. Večina platformerjev ali 3D platformerjev je namenjena mlajšemu občinstvu, saj imajo igre starostne omejitve od dvanajst let in manj.

Bila sem deležna ogromno zabave in smeha skozi celotno igro. Dialog je poln smrkastičnih trenutkov, a se v igri žal najdejo trenutki, ki me preprosto frustrirali. Samo platformanje v igri je zabavno, a frustrirajoče, saj moraš za določene podvige biti zelo natančen, drugače vam na marsikatero mesto ne bo uspelo priti. Prav tako se za vse “lovce dosežkov” najde kar nekaj stvari, saj najti vse zbirne predmete in ozdraviti vse bolne rastline ni mali zalogaj in vam bo vzelo kar nekaj časa.

V igri je ogromno vsebine, skozi katero vas bo spremljal lepo zasnovan svet z prikupnimi liki, s katerimi se boste podali v zabavno smrkastično avanturo skozi različnih svetov. Za najmlajše bi igra znala biti na določenih mestih rahlo pretežka, zato pride v poštev tudi zgoraj omenjen co-op mode, kjer se lahko kadarkoli v igri pridružimo in pomagamo skozi težji del. V kolikor želite razveseliti svoje najmlajše ali otroka v sebi je to super igra. 


THE LEGEND OF ZELDA: TEARS OF THE KINGDOM NINTENDO Switch igra

69,99 €

Igre

Wednesday se vrača avgusta – nova sezona prinaša več Addamsovih

Published

on

Netflix je razkril napovednik za 2. sezono priljubljene serije Wednesday, ki bo tokrat še bolj družinsko obarvana. Premiera prvih epizod prihaja 6. avgusta, zaključek sledi 3. septembra.

Slika: Netflix

V novi sezoni se Wednesday Addams (Jenna Ortega) vrača v akademijo Nevermore, kjer se ji bo pridružil mlajši brat Pugsley (Isaac Ordonez), ki kaže znake nadnaravnih sposobnosti – morda podedovanih po stricu Festerju. Starša Morticia (Catherine Zeta-Jones) in Gomez (Luis Guzmán) bosta prav tako prisotna na šoli, kar naj bi bilo za Pugsleyja prava “nova oblika mučenja” pravi ustvarjalec serije Tim Burton.

Med novimi obrazi je tudi Hester Frump, znana kot Grandmama (Joanna Lumley), ki naj bi bila najbližja zaveznica Wednesday, ter novi ravnatelj Barry Dort, skrivnostni lik, ki ga igra Steve Buscemi.

Napovednik razkriva tudi povratek priljubljenih likov, kot so Enid (Emma Myers), Tyler (Hunter Doohan), Bianca (Joy Sunday) in seveda Stvor, znamenita odrezana roka.

Slika: Netflix

Čeprav v napovedniku še ni zaslediti Lady Gage, ki je bila potrjena kot gostujoča zvezda, oboževalci ugibajo, da bi lahko zaigrala Ophelio – svetlolaso sestro Morticie.

Slika: Netflix

Continue Reading

Igre

Ghost of Yōtei prihaja na PlayStation 2. oktobra 2025

Published

on

Skoraj pet let po izidu uspešnice Ghost of Tsushima se Sucker Punch vrača z novim samurajskim akcijskim doživetjem – Ghost of Yōtei, ki bo izšel ekskluzivno za PlayStation 5 2. oktobra 2025.

Čeprav zgodba ni neposredno povezana z Džinom Sakaijem, razvijalci obljubljajo duhovnega naslednika, ki bo enako čustveno in akcijsko nabit. Tokrat sledimo Atsu, bojevnici, ki se po šestnajstih letih vrne v rodni Ezo (današnji Hokkaido), da se maščuje za pokol svoje družine. Njeno maščevanje vodi seznam sovražnikov: Kača, Oni, Lisica, Pajek, Zmaj in gospod Saito. 

Splet že vneto primerja to samurajsko pustolovščino z nedavno izdanim Assassin’s Creed Shadows, nas pa celotni koncept in Atsujin rumen kimono nas prej spominjata na film Ubila bom Billa. Upamo, da se bomo ob igranju te zgodbe veliko manj kremžili.

Igra prinaša izboljšano odprtosvetno raziskovanje, nove mehanike, možnost izbire vrstnega reda lova na svoje tarče, nova orožja in vizualno osupljivo pokrajino. Atsu bo lahko naletela na nepričakovane zaveznike, iskala učitelje veščin, sprejemala stranske naloge in postavljala taborišča kjerkoli v divjini.

Prednaročila igre se začnejo 2. maja, na voljo pa bodo standardna (€79.99), digitalna deluxe (€89.99) in bogato opremljena zbirateljska različica (€249.99) z replikami maske, kovancev in drugih dodatkov.

Continue Reading

Igre

Oblivion Remastered bolj uspešen kot Dragon Age: The Veilguard in Avowed skupaj

Published

on

Manj kot 24 ur po izidu je The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered že osvojil vrhove Steam lestvic in očitno znova očaral RPG občinstvo po vsem svetu. Bethesda je s prenovo svoje kultne igre iz leta 2006 zadela v polno – odzivi so izjemni, igralci pa množično hitijo v svet Cyrodiila.

Na Steamu je Oblivion Remastered s ceno 54,99 € dosegel več kot 182.000 sočasnih igralcev že v prvih šestih urah od izida. Ocene na platformi so zaenkrat zelo pozitivne, kar kaže na to, da so izboljšave – od osvetlitve in tekstur do post-procesnih učinkov – dobrodošle med ljubitelji RPG-jev.

Uspeh igre je še bolj očiten v primerjavi z nedavnimi RPG izidi. Dragon Age: The Veilguard je na Steamu denimo dosegel vrh s 89.000 sočasnimi igralci, Avowed pa le 19.000. Predelava za zdaj še ni uspela doseči številk Bethesdine vesoljske pustolovščine Starfield, ki je lani na Steamu zbrala največ 330,723 sočasnih igralcev kot tudi ne igre leta 2023. Baldur’s Gate 3 še vedno drži krono s skoraj 875.000 sočasnimi igralci ob svojem vrhuncu in tudi skoraj dve leti po izidu dosega številke Oblivion Remastered s 123,814 sočasnimi igralci v zadnjih 24 urah.

Oblivion Remastered je poleg verzije za PC na voljo tudi za PS5 in Xbox Series X/S ter brezplačno znotraj naročnine Xbox Game Pass. Natančnih številk o številu igralcev na konzolah ni, a glede na odziv na družbenih omrežjih zgleda, da se bo tudi na drugih platformah predalava skoraj 20 let stare igre bolje odrezala kot novejši RPG-ji.

Continue Reading

Igre

Oblivion se vrača – danes razkritje prenovljene klasike

Published

on

Bethesda je uradno potrdila, da bo danes razkrila nekaj povezanega z legendarno igro The Elder Scrolls IV: Oblivion. Po številnih govoricah in nedavnih spletnih puščanj slik je skoraj gotovo, da gre za težko pričakovani remaster kultne RPG igre iz leta 2006.

Prenovljena različica naj bi prinesla številne tehnične izboljšave, kot so povsem nova osvetlitev, izboljšana geometrija in teksture, nadgrajena vegetacija, realističnejše sence in ambientalna osvetlitev ter drugi sodobni vizualni učinki. Čeprav Bethesda uradno uporablja izraz remaster, glede na obseg izboljšav gre bolj za remake.

Igro bodo, kot poroča MP1st, po vsej verjetnosti “shadowdropali” – torej izdali takoj po današnji predstavitvi, ki bo ob 17.00 na YouTube kanalu Bethesde. Oblivion Remastered bo najverjetneje na voljo za PC, Xbox Series X|S (vključno z Game Passom) in kot samostojni nakup za PS5.

V izvirni igri, ki se odvija v pokrajini Cyrodiil, igralci skušamo ustaviti kult Mythic Dawn pri odpiranju portalov v demonski svet Oblivion. Ob izidu je igra prejela številne pohvale in danes velja za eno najbolj vplivnih RPG-jev svojega časa.

Continue Reading

Igre

CD Projekt opozarja na lažna vabila za beta testiranje igre The Witcher 4

Published

on

Poljski CD Projekt je izdal uradno opozorilo glede nove prevare, ki kroži med oboževalci franšize The Witcher. Gre za domnevna vabila k beta testiranju igre The Witcher 4, ki pa so po zagotovilih razvijalcev popolnoma lažna.

“Pred kratkim smo od nekaterih članov skupnosti prejeli poročila, da so bili povabljeni na beta test igre The Witcher 4 – to je prevara!” je studio zapisal na družbenih omrežjih.

“Sprejeli smo potrebne ukrepe za odpravo tega goljufivega sporočanja. Kljub temu vas prosimo, da – če prejmete vabila ali naletite na novice o njih – prevaro prijavite z orodji, ki so vam na voljo v vašem e-poštnem odjemalcu ali na platformi družbenih medijev, ki jo uporabljate.”

Da gre za lažno sporočilo, je jasno že zaradi dejstva, da je bila najnovejša igra v seriji predstavljena šele decembra lani med podelitvijo nagrad The Game Awards, njen izid pa ni predviden še nekaj let. Studio dodaja, da bo o morebitnih prihodnjih beta testiranjih vedno najprej obvestil prek svojih uradnih kanalov.

The Witcher 4 naj bi bil zdaj v fazi polnega razvoja. V pripravi so tudi projekt Sirius, remake prve igre The Witcher in nadaljevanje Cyberpunk 2077, znano kot Project Orion.

O odzivih na napovednik novega Witcherja smo poročali decembra, a trenutno nas še bolj kot prihajajoči projekti CD Projekta navdušuje fantazijski RPG The Blood of Dawnwalker studia Rebel Wolves. Studio je ustanovil Konrad Tomaszkiewicz, nekdanji direktor The Witcher 3: Wild Hunt in vodja produkcije pri Cyberpunk 2077, ki je okoli sebe zbral ekipo izkušenih razvijalcev, s katerimi želi uresničiti svojo ustvarjalno vizijo.

V vrstah Rebel Wolves najdemo več nekdanjih članov CD Projekt Reda: kreativnega direktorja Mateusza Tomaszkiewicza, direktorja oblikovanja Daniela Sadowskega, vodjo pripovedi Jakuba Szamaleka in umetniškega vodjo Bartłomieja Gaweła. Vsi so v preteklosti sodelovali pri serijah The Witcher in Cyberpunk 2077, zato so naša pričakovanja glede njihovega novega projekta še toliko višja.

Continue Reading

Igre

Hardcore način v Kingdom Come: Deliverance II prinaša brutalno izkušnjo

Published

on

Warhorse Studios je včeraj razveselil najbolj pogumne igralce z izdajo hardcore načina za igro Kingdom Come: Deliverance II, ki bo srednjeveško Češko spremenil v neizprosen boj za preživetje. V tem načinu ni hitrega potovanja, kompasa ali označene lokacije na zemljevidu. Če se izgubite, boste morali vprašati mimoidoče – če vam bodo sploh hoteli pomagati.

Na začetku igre morate izbrati vsaj tri stalne negativne lastnosti, kot so “Slaba hrbtenica“, ki zmanjša vašo nosilnost, ali “Mesečnik“, kjer se lahko zbudite na naključni lokaciji. Kombinacije lastnosti lahko ustvarijo kaotične in izredno zahtevne situacije, kar dodatno poudari realističen pristop igre.

Karel Kolmann, višji oblikovalec igre v studiu Warhorse Studios, je pojasnil, da so razvijalci želeli ustvariti tako dober način Hardcore, kot je bil v prvi igri, vendar ne kopije.

“Ohranili smo le nekaj lastnosti iz prve igre, nato pa smo ustvarili nove, da bi zagotovili povsem nov izziv,” je dejal. “Ne gre samo za to, da bi bila igra težja, ampak tudi za to, da bi bila bolj poglobljena.”

Z igro je zdaj na voljo tudi DLC Gallant Huntsman Kit, ki doda elegantno lovsko opremo, kot sta Hubertova čepica in Artemisov samostrel. Dodatna vsebina je bila prvotno del izdaje Kingdom Come: Deliverance II Gold Edition.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno