fbpx
Connect with us

Igre

Preizkusili smo Marvel’s Guardians of the Galaxy

Published

on

Vsi gamerji poznamo podjetje Square Enix kot nekoga, ki nas je razveselil z franšizami kot so Final Fantasy, Nier, Kingdom Hearts in še bi jih lahko naštevali. Vsakič ko slišim, vidim ali preberem besede “Square Enix” se nekaj v meni razveseli, saj sem prepričan, da me igra ne bo razočarala. Tako sem danes z vami, da vam predstavim Guardians of the Galaxy. Ponovno se spustimo v Marvelov svet, kjer pomagamo junakom Petru Quillu (Star-Lord), Gamori, Grootu, Rockerju in Draxu rešiti Galaksijo.

Prva stvar, ki me je presenetila na začetku je bila, da nisem mogel izbrati karakterja, ki bi želel igrati, a to se je tekom igre izkazalo za briljantno potezo razvijalca. Namreč v zgodbo se podamo kot Peter Quill (Star-Lord). Skozi to akcijsko avanturo upravljamo Star-Lord-a, našo ekipo pa umetna inteligenca. Vsak njih ima posebne sposobnosti, ki jih lahko aktiviramo med raziskovanjem, da pridemo do prej nedosegljivih mest, ali med samim bojevanjem za lažje in hitrejše premagovanje nasprotnikov.

Sama izkušnja igranja me spominja na igro Mass Effect, saj je kar nekaj hoje in raziskovanja po mapi. Tudi bojevanje je podobno temu epskemu naslovu, a so ga na svoj način izboljšali, da je bolj interaktiven in tekoč. Zgodba je kot iz kakšnega stripa, saj je polna smeha in zanimivih dejstev preteklosti našega junaka Star-Lorda. Za češnjo na vrhu torte pa med vsakim dialogom pride interaktivni meni z različnimi odgovori, kjer nas lahko izbire pripeljejo do drugačnega konca. V večino primerih se lahko z pravilno izbiro dialoga izognemo kakšnemu bojevanju ali pa celoten level spremenimo v eno veliko bojišče. 

Skozi igro je veliko zgodbe in dialogov, ki jih moramo poslušati, da izberemo pravilne odgovore. Ne smemo pa pozabiti na bojevanje, kjer upravljamo Star-Lorda in njegovi dve pištolici, leteče čevlje ter različno elementalno municijo, ki jo odklepamo skozi zgodbo. Med bojevanjem se nam na ekranu prikažejo sličice naših kompanjonov in njihovih posebnih sposobnosti, ki jih pa lahko z nekaj hitrimi pritiski na gumbe enostavno uporabimo. Z vsakim uspešnim bojem dobimo experience točke, ki pripomorejo pri pridobivanju spretnostnih točk, ki pa jih lahko uporabimo za odklepanje novih sposobnosti za bojevanje. Vsak član posadke ima v boju svojo vlogo:

Groot – lahko zadrži več nasprotnikov na mestu ali jih zbije v zrak
Drax – za kratek čas zamoti, onesposobi ali omami enega ali več nasprotnikov
Gamora – lahko ubije ali močno poškoduje enega nasprotnika
Rocket – z svojo puško strelja izstrelke, granate in podobno s katerimi lahko na večjem območju poškoduje večje število ljudi.

Prav tako pa se lahko najde “ultimate skill” imenovan The Huddle, ki ga aktiviramo tako, da napolnimo akcijski meter in pritisnemo gumba L1 in R1. Nato Peter pokliče skupino k sebi, kjer jih poskuša spodbuditi k bojevanju. Na koncu krajšega dialoga imamo na izbiro dve opciji, kjer izbor pravilne poveča moč vsem Guardiansom za dolžino skladbe iz osemdesetih, v koliko pa izberemo napačno opcijo pa ta “power up” dobi samo Star-Lord. 

Igra ima lepo grafiko, je zanimiva, intuitivna in skozi celotno igranje se najde ogromno bojevanja z različnimi nasprotniki. V koliko pa malo zaidemo z glavne poti in raziskujemo, lahko najdemo dodatne materiale za izboljšavo ali še kaj boljšega. Vsak izmed petih karakterjev ima namreč  nekaj različnih oblačil (tj. skinov), kjer lahko izgledajo kot iz različnih stripov, filma ali nekaj povsem novega. Igro sem igral na PS4 Pro in sem naletel na manjše nepravilnosti. Na določenih mestih sem se zataknil ali padel skozi svet in igra mi je nekajkrat rahlo zbuggala, a k sreči samo za kakšen trenutek. Večjih igralnih ali tehničnih napak pa ni bilo. 

Če povzamem, je Guardians of the Galaxy igra h kateri sem bom vrnil takoj, ko dobim v roke PS5, da jo preigram še enkrat in preizkusim New Game+. Za PS5 obljubljajo, da se že zaradi vizualnih izboljšav splača, kaj šele top občutek PS5 kontrolerja. Sam avanturističen in akcije poln gameplay, v katerem sta me najbolj navdušila bojevanje in resnično lep svet skozi katerega se prebijamo.

Res pa je, da zagotovo ni top igra, ki bi jo ocenil z 10 od 10 – a za naslov z linearno zgodbo in le enoigralskim kampanjskim načinom, je pa Marvel’s Guardians of the Galaxy igra, ki deluje znotraj žanra in ponuja zadovoljivo igralsko izkušnjo.

Igre

Callisto Protocol vas želi prestrašiti na nepričakovan, a preračunan, način

Published

on

Da bi naredili prijetno strašljivo igro, niso dovolj le grozljive pošasti in moreče vzdušje. Razvijalec Striking Distance je strašenje spremenil v pravo znanost s postopkom, ki ga ekipa imenuje inženiring grozljivk.

Inženiring grozljivk opredeljuje natančen način, na katerega ekipa konstruira svoje strašne trenutke, tako da imajo največji učinek na igralce. To sega od oblikovanja sobe s strateško postavljenimi vstopnimi točkami za pošasti do obsedenosti s tako majhnimi detajli, kot je, ali naj žarnica utripne dvakrat ali trikrat.

Inženiring grozljivk izvira iz želje ekipe, da bi strahovi v The Callisto Protocol bili nepredvidljivi tudi za ljubitelje žanra. Na primer, lahko zgodi, da zastrašujočemu napadu le nekaj sekund pozneje sledi še eno grozljivo presenečenje. Vaše slušalke lahko zaznajo moteč hrup z leve strani, pošasti pa vas lahko napadejo z desne.

“Želimo ustvariti čim bolj nepredvidljiv timing,” pravi kreativni direktor Glen Schofield. “Obstajajo trenutki, ko si rečeš: ‘Vem, da me bodo prestrašili, vem, da me bodo dobili,’ kajne? In potem te morda ne.”

Primer, ki ga je navedel Schofield, je, da zgodaj v igri igralec odpre vrata in ga nekaj napade. S tem postane igralec previden pri vstopu v nove sobe, toda po več stopnjah varnega odpiranja vrat se igralec sprosti. In takrat ga pošasti znova napadejo, ko to najmanj pričakuje.

A Striking Distance se zaveda, da je treba igralcem omogočiti tudi odmor. Vendar igralci med temi odmori se nikoli ne smejo popolnoma sprostiti. Schofield je namignil, da nas lahko tudi takrat kaj preseneti.


TOM CLANCY’S RAINBOW SIX: EXTRACTION – GUARDIAN EDITION igra za PS4

65,99 €

Continue Reading

Igre

Bungie je zmagal v tožbi proti izdelovalcu cheatov in prejel 13,5 milijona dolarjev

Published

on

Bungie je tožil izdelovalce cheatov Elite Boss Tech in zmagal, saj naj bi programska oprema slednjega kršila zakone o avtorskih pravicah.

Po besedah ​​Torrent Freaka sta se obe strani dogovorili za razrešitev tožbe, vložene avgusta 2021, po kateri bo proizvajalec programske opreme Bungieju plačal 13,5 milijona dolarjev odškodnine.

Programska oprema za goljufanje Elite Boss Tech za Destiny 2 prikazuje grafični prekrivni element, ki se integrira v avtorsko zaščiteno delo Bungieja, da ustvari nelicenciran derivat, kar krši pravice razvijalca Destiny iger. Elite Boss Tech so tudi priznali namerno kršitev zakona DMCA.

Programska oprema je bila po poročanju prenesena 6765-krat, pri čemer je vsak posamezen primerek Elite Boss Tech stal 2.000 dolarjev. Poleg finančne nagrade je družbi Elite Boss Tech prav tako prepovedano ustvarjati ali distribuirati kakršno koli programsko opremo, ki krši pravice Bungieja ali pravice njegovih starševskih družb, podružnic ali hčerinskih družb.

Elite Boss Tech tudi ne sme izvajati povratnega inženiringa iger, ki so v lasti ali izdani pri Bungieju.

To ni bila prva tožba, ki jo je Bungie proti izdelovalcem opreme za goljufanje – lani avgusta je studio skupaj z Ubisoftom vložil pritožbo proti Ring-1, ki je takrat prodajal heke za Destiny 2 in Rainbow Six: Siege.


HALO INFINITE XBOX ONE & XBOX SERIES X

79,99 €

Continue Reading

Igre

Hekerji so zbiratelju ukradli preobleke CS:GO v vrednosti 2 milijona dolarjev

Published

on

Kdor igra Counter-Strike: Global Offensive, ve, da so preobleke za orožja v igri donosen posel. Nekateri igralci zelo resno jemljejo svoj kozmetični inventar, s katerim lahko trgujejo za stotine evrov.

Zdaj en nesrečni zbiratelj trdi, da so mu hekerji ukradli celotno zbirko, vredno približno 2 milijona dolarjev. V tvitu uporabnik ohnePixel, ki naj bi bil seznanjen z žrtvijo, trdi, da gre za najdražjo zbirko vseh časov, ki je vsebovala nekaj najbolj legendarnih predmetov v meta CS:GO, kot so souvenir dragon lore, no-star karambit in #1 blue gem.

No-star karambit in #1 blue gems karambit sta različici noža, ki naj bi bili skupaj vredni približno 1,4 milijona dolarjev.

Po besedah ​​ohnePixela, ki je težavo delil na Twitterju, je polovica preoblek že bila prodanih, druga polovica pa naj bi bila prenesena na hekerjev račun Steam in je trenutno na čakanju.

Ni jasno, kako je bil žrtvin račun Steam ogrožen in ali se bo Valve sploh vpletel v iskanje krivca.


FAR CRY 6 ULTIMATE EDITION XB1

119,99 €

Continue Reading

Igre

Razkrit video posnetek igranja Warzone Mobile prikazuje celotno tekmo

Published

on

Na spletu so objavljeni posnetki, ki so pricurljali iz zaprtega alfa testa Call of Duty Warzone Mobile.

Activision je v začetku leta objavil, da dela na mobilni različici Call of Duty Warzone, brezplačne igre, ki je bila izdana marca 2020 in je v 13 mesecih pritegnila 100 milijonov igralcev. Maja je mobilna igra vstopila v zaprto alfa testiranje.

Mobilna igra battle royale uporablja zemljevid Verdansk, ki je bil prvotno predstavljen v konzolni in računalniški različici Warzone.

“Naše poslanstvo s projektom Aurora, kodnim imenom za naš novi mobilni naslov, je združiti prijatelje, družine in ljudi po vsem svetu v globalno skupnost raznolikih igralcev s hitro, natančno in visokokakovostno battle royale akcijsko izkušnjo, ki prinaša nov način igranja [mobilnih iger],” je dejal Activision.

Igra je v delu v novem internem studiu za razvoj mobilnih iger Solid State, pa tudi pri Beenoxu, Activision Shanghai in Digital Legends. Čeprav Activision ni potrdil točnega izida igre, se zdi, da bo mobilna verzija Call of Duty Warzone izšla leta 2022.

Activision je pred kratkim objavil, da bo Warzone 2.0 lansiran pozneje letos, kmalu po izidu Call of Duty Modern Warfare 2 28. oktobra. Izvirni Warzone se bo nadaljeval kot ločena izkušnja, ko bo Warzone 2.0 lansiran.

Z novim načinom peskovnika in popolnoma novim igralnim prostorom bo Warzone 2.0 na voljo za PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One in PC prek Battle.net in Steam.

Try Hard Guides so pred kratkim objavili sliko, ki naj bi razkrila glavni zemljevid Warzone 2, vključno z vsemi pomembnimi značilnostmi, kot je reka in morje, po katerem lahko igralci dejansko plavajo.


BYTEZONE ELITE Sit-Stand gaming dvižna miza

359,99 €

Continue Reading

Igre

Pohiti! Še dva dni lahko brezplačno poskusiš igro Outriders

Published

on

V pričakovanju prve večje razširitve, lahko igro Outriders – prijetno tretjeosebno znanstveno-fantastično streljačino razvijalca People Can Fly – ta teden brezplačno preizkusite na Steamu.

Outriders, ki so bili predstavljeni za PC, Xbox in PlayStation lanskega aprila, prinašajo delček skupne strelske akcije, ki se igra podobno kot številne igre istega žanra. Igra ponuja solidno in zadovoljivo strelsko igro ter vrsto dodatnih moči in sposobnosti, da ostane boj svež in razburljiv.

Če vas zanima, a se bojite zaveze, lahko prenesete Outriders in igrate celotno igro – ali vsaj toliko, kolikor lahko iztisnete, preden se promocija zaključi ta četrtek, 23. junija – brezplačno na Steamu. Za čas dogodka velja tudi 45 % popust, ki zniža redno ceno igre z 39,99 € na 21,99 €.

Brezplačna promocija Outriders prihaja pred prvo večjo razširitvijo, Worldslayer, ki naj bi izšla prihodnji četrtek, 30. junija, na platformah PlayStation 4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S in PC. Obljublja nove funkcije, nova okolja, nove sovražnike, nove puške in novo opremo.


GHOSTWIRE: TOKYO igra za PS5

69,99 €

Continue Reading

Igre

Streamer je naredil kontroler za Sifu, ki ga upravlja s pestmi

Published

on

Sifu nam že omogoča, da izživimo svojo kung-fu fantazijo kot 3D beat-em-up igri. Kaj pa, če bi igro lahko nadzorovali z gibanjem celega telesa?

Streamer Rudeism, znan po svojih čudnih in čudovitih ploščkih ter izzivih, je kot svoj zadnji projekt ustvaril kontroler gibanja za Sifu in rezultate predvajal čez vikend.

Kako deluje? Nosi dve rokavici s senzorji gibanja in palico v vsaki roki za prepoznavanje gibov. Preprosto udarjanje po zraku je dovolj za lahke napade, drugi gibi pa se uporabljajo za težke napade in pariranja, pobiranje predmetov in druge interakcije potekajo s klikom na palice.

Rudeism se je predvajal le 30 minut po zaključku ploščka, pri čemer je opazil, da je lahko nekoliko temperamenten, saj se sprva ni najbolje odzival. Rudeism je igro igral na easy, ker bi bilo gibanje na višjih težavnostih preveč zahtevno.

Enostavna težavnost je bila v Sifu dodana maja, saj igra res ni mačji kašelj, kakor je tudi v svoji recenziji povedal tudi naš ŽigaWickedLinx”:

“V kolikor [igro] igramo na normal ali hard težavnosti, bomo deležni napadov iz vseh strani, saj se v večini primerov na nas spravijo kar vsi nasprotniki in moramo biti res pozorni pri umikanju in pariranju udarcev.”


SIFU – VENGEANCE EDITION PLAYSTATION 5

43,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno