Connect with us

Igre

Pred izidom smo igrali vesoljsko grozljivko Dolmen

Published

on

V prereleasu sem dobil možnost testirat igro Dolmen. Igra poteka v vesolju in nam z nekaj horror elementi nudi tako imenovano “Souls-like” akcijsko, RPG dogodivščino. Igramo kot astronaut, ki se mora prebiti skozi planet Revion Prime in vse nevarnosti, ki prežijo na njemu.

Na začetku imamo na voljo melee weapon, za uporabo katerega vsak udarec potrebuje stamino. Imamo pa tudi orožje za streljanje kot je ledena pištola, s katero lahko začasno omamimo nasprotnika, a zato uporabimo nekaj energije, ki se tako kot stamina regenerira. Na voljo imamo različne kontrolne točke, ki nam omogočijo, da se vrnemo na svojo ladjo, kjer pa lahko za točke, katere smo pridobili za premagovanje nasprotnikov, izboljšamo vse atribute našega karakterja. Na ladji imamo “delovno mizo”, kjer lahko iz materialov nabranih čez avanturo ustvarimo boljša orožja in oklep, ki lahko imajo posebne lastnosti, ki nam pomagajo pri preživetju. 

Čeprav še igra ni izšla in bo do izida še kar nekaj posodobitev tako grafično, kot z samim gameplayjem. Sam sem igral na full HD pri najvišjih nastavitvah in moram reči, da je grafično lepša kot sem sprva pričakoval, grafičnih napak ali glitchev pa skoraj ni bilo. Gameplay, katerega sem bil deležen igrati, je srhljiv z vsemi zvoki iz ozadja in ima poznano in hkrati novo izkušnjo premikanja in bojevanja, skozi katerega sem videl potencial, ki ga Dolmen lahko prinese ob izidu.

A pri kar nekaj plusih pridejo zraven tudi minusi, kateri so tukaj prisotni še kar v velikem številu. Včasih nas nasprotniki zadanejo na res beden način, čeprav so zamahnili mimo nas. Mehanika umikanja skoraj ne obstaja in čeprav se umaknemo, se naboji včasih v zraku kar obrnejo in nas vseeno zadanejo.  Pri samem bojevanju bi si razvijalci lahko vzeli zgled pri igrah, kot so The Surge 2, Sekiro in Nioh 2, ki imajo vse veliko bolj “tekočo” igralno izkušnjo.

Namreč Dolmen me spominja na prvi izid igre Dark Souls, kjer so se razijalci še učili in ustvarjali tako imenovan Souls-like izkušnjo igranja. Uporaba pištol in streljanje, kar je vsaj zame dobrodošla vključitev v igro, pa je obupna. Prosto streljanje, čeprav lepo zadanemo tarčo, je samo polovico toliko efektivno, kot bi bilo če uporabimo “lock on target”. To je v teoriji super, a gre kamera v tako obupno pozicijo, da se v določenih primerih skoraj nič ne vidi. Nekaj kar si v takšni igri ne morejo privoščiti, saj te na vsakem koraku čaka nekaj ali nekdo, ki te lahko kar hitro pokonča. 

Sam meni ali HUD sta še rahlo nepregledna, a kot rečeno – menim, da je to že dodelano, a tega niso dali v testno verzijo. Sama ladja na kateri si izboljšujemo karakterje, ustvarjamo orožja in druge stvari, je na določenih mestih slabo izdelana in ji manjka kakšna tabla ali dve, da vemo kje se nahajamo. 

Preigral sem večino podobnih iger in moram reči, da me res zanima, kako bo Dolmen izgledal ob izidu, saj po mojem mnenju ima igra v tem žanru lep potencial za uspeh. Trenutno ima kar nekaj napak a mislim, da se večino le-teh zavedajo in jih bodo do izida popravili, saj jih je trenutno skozi igranje težko spregledati. 


PLAYSTATION PS5 C Chassis

474,99 €

Igre

Hogwarts Legacy bo dobil uradno podporo za modifikacije

Published

on

Z naslednjo brezplačno posodobitvijo bo čarovniška RPG igra Hogwarts Legacy dobila uradno podporo za modifikacije, ki bo omogočila igralcem na osebnih računalnikih še bolj prilagodljivo izkušnjo. Posodobitev bo na voljo 30. januarja, ko izideta komplet orodij Hogwarts Legacy Creator Kit in vgrajeni upravitelj modov.

Chandler Wood, vodja skupnosti pri razvijalcu Avalanche Software, je v spletni najavi poudaril, da bodo modifikacije omogočile vse od manjših prilagoditev, kot so nove pričeske in kozmetični dodatki, do bolj poglobljenih sprememb, kot so dodatne naloge in temnice.

“Pred izidom [posodobitve] smo trdo sodelovali z nekaterimi izjemnimi ustvarjalci modifikacij, da bi zagotovili, da boste imeli že prvi dan na voljo nekaj res zanimivih stvari, s katerimi se boste lahko igrali,” je povedal v posnetku na YouTubu.

Platforma CurseForge je ob tem objavila, da bo v sodelovanju z Warner Bros. Games omogočila varno in preprosto nameščanje modifikacij.

Hogwarts Legacy, ki je izšel februarja 2023, je postal najbolje prodajana igra tistega leta in do danes dosegel več kot 30 milijonov prodanih kopij.

Continue Reading

Igre

Doom: The Dark Ages prihaja maja 2025

Published

on

Doom: The Dark Ages, najnovejša igra iz legendarne franšize, bo izšla 15. maja 2025 na PS5 in drugih platformah. Hugo Martin, direktor igre pri id Software, je razkril podrobnosti o igranju in zgodbi, ki bo igralce popeljala v srednjeveški svet spopadov in zavezništev.

Igranje združuje globino Doom Eternal in preprostost Doom (2016). Med novostmi izstopa Shield-Saw, srednjeveško orožje, ki se drugače odziva glede na situacijo v kateri se znajdete. Martin je izpostavil, da je igranje intuitivno, a hkrati ponuja taktično globino. Odkrili bomo tudi začetke Slayerjeve kariere.

Za največje navdušence bo na voljo izdaja DOOM: The Dark Ages – Collector’s Bundle, ki vključuje:

  • zgodnji dostop do igre, dva dni pred uradnim izidom,
  • digitalno knjigo z risbami,
  • glasbo,
  • 30 cm visoko Slayerjevo figurico,
  • kovinski ključ Red Key Card,
  • SteelBook ovitek,
  • preobleke, kot so Divinity Slayer, Divinity Dragon in Divinity Atlan,
  • ter DLC vsebino.

Cena za Collector’s Bundle je €209,99. Zbirateljski paket je že mogoče prednaročiti v spletni trgovini Bethesda Gear. Igra DOOM: The Dark Ages izide 15. maja 2025 za platforme PlayStation 5, Xbox Series X|S, PC ter za naročnike Xbox Game Pass.

Continue Reading

Igre

Kingdom Come: Deliverance II razkriva načrte po izidu igre

Published

on

Ljubitelji srednjeveških pustolovščin si hitro rezervirajte čas za pustolovščino epskih razsežnosti. Warhorse Studios in PLAION sta razkrila načrt za prihodnost igre Kingdom Come: Deliverance II, ki na konzole in PC prispe 4. februarja 2025. Načrt vključuje brezplačne posodobitve in plačljive razširitve, ki bodo igri dodale še več globine skozi celotno leto.

Poglejmo, kaj nam obljubljajo razvijalci.

  • Pomlad: Posodobitve bodo vključevale brivski sistem za prilagajanje videza, hardcore način in konjske dirke.
  • Poletje: Nova zgodba Brushes with Death bo igralce popeljala na skrivnostno nalogo, kjer Henry pomaga umetniku s temačno preteklostjo in se sooča z nevarnostmi ter spletkami.
  • Jesen: Zgodba Legacy of the Forge raziskuje preteklost Henryjevega rejnika Martina. Igralci bodo lahko obnovili staro kovačijo in raziskali svojo preteklost.
  • Zima: Zgodba Mysteria Ecclesia bo igralce vodila v samostan Sedlec, kjer se Henry odpravi na tajno nalogo, da prepreči širjenje smrtonosne bolezni.

Vsaka razširitev prinaša nove vsebine in izboljšave igranja, spremljale pa jih bodo brezplačne posodobitve za še boljšo izkušnjo. Igra bo na voljo v več različicah, vključno z izdajo Gold Edition, ki vključuje osnovno igro, razširitveni paket in ekskluzivne dodatke.

Preverite, kaj je o Kingdom Come: Deliverance II zapisal Žiga, ki se je odpravil na Češko na štiriurno predstavitev igre.

Continue Reading

Igre

The Blood of Dawnwalker: Vampirska igra, ki bi lahko navdušila ljubitelje Witcherja

Published

on

Ljubitelji vampirskih RPG-jev že dolgo čakajo na dostojno nadaljevanje serije Vampire: The Masquerade, medtem pa so navdušenci nad The Witcherjem razočarani nad prvim napovednikom za četrti del sage. A morda bo prav The Blood of Dawnwalker, nova igra studia Rebel Wolves, tista, ki bo zadovoljila obe skupini.

Gre za temačni akcijski RPG, ki stavi na močno zgodbo in odprt svet, postavljen v 14. stoletje, ko Evropo pustošijo vojne in črna smrt. V kaosu in splošnem preplahu se vampirji iz doline Vale Sangora v Karpatih dvignejo iz senc in izkoristijo trenutek, da odstavijo fevdalne gospodarje ter zavladajo temu pozabljenemu koncu sveta.

Igralci v igri prevzamejo vlogo Coena, mladega moža, ki postane »Dawnwalker« — bitje, ki ni povsem človek, a tudi ne povsem vampir. Kar igro loči od drugih, je časovna omejitev: 30 dni in noči. V tem času mora Coen rešiti svojo družino ali pa se podati na pot maščevanja in uničiti tiste, ki so ga preobrazili.

Zasnova igre temelji na t. i. narrative sandbox pristopu, kjer igralci sami odločajo, katere naloge bodo opravili in kako bodo porabili svoj čas. Vsaka odločitev vpliva na zgodbo, čas pa neusmiljeno teče naprej.

Posebnost igre je tudi preplet dnevno-nočnega cikla. Podnevi ima Coen dostop do svojih človeških vrlin, ponoči pa se prebudijo njegove vampirske moči. Igralci bodo morali ves čas tehtati, ali se bodo borili za svojo človeškost ali se vdali prekletstvu vampirizma.

Z bogato pripovedjo in temačno atmosfero bi The Blood of Dawnwalker lahko postal naslov, ki ga bodo oboževali ljubitelji fantazije in vampirskih zgodb. Je to igra, ki bo potešila žejo po nečem novem? Podrobnejšo predstavitev igranja pričakujemo poleti 2025.

Continue Reading

Igre

Prijave za testiranje igre ELDEN RING: NIGHTREIGN so odprte

Published

on

Bandai Namco in FromSoftware sta odprla prijave za zaprto omrežno testiranje nove kooperativne igre ELDEN RING: NIGHTREIGN, ki bo potekalo od 14. do 17. februarja. Igra, ki se dogaja vzporedno z dogodki priljubljenega Elden Ringa, bo igralcem omogočila sodelovanje v ekipah po tri. Skupaj bodo premagovali vse večje grožnje in močne šefe v nenehno spreminjajočem se svetu.

Testiranje bo na voljo za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X|S, medtem ko bo celotna igra leta 2025 izšla tudi za PC ter starejše konzole.

NIGHTREIGN prinaša povsem novo igralno izkušnjo. Igralci bodo svojo pustolovščino začeli v Roundtable Hold, kjer bodo izbirali med osmimi edinstvenimi liki z različnimi sposobnostmi. Zatem se bodo podali v neusmiljeni svet Limveld, kjer nevarnosti z vsakim dnem postajajo večje. Ponoči pa se mapa postopoma krči zaradi t. i. Night’s Tide. Vsako noč bo zaključil spopad z močnim šefom, tretjo noč pa jih čaka soočenje z mogočnim Nightlordom.

Poudarek igre je na ponovljivosti, saj se nasprotniki in okolje ob vsakem igranju spreminjajo, kar zagotavlja, da je vsaka izkušnja drugačna. Igralci, ki bodo padli v boju, bodo prejeli relikvije za izboljšanje svojih likov in nove poskuse.

Prijave za zaprto testiranje so možne na spletni strani nightreign.com/nt.

Continue Reading

Igre

Dune: Awakening bo podpirala tehnologijo DLSS 4 in naslednjo generacijo integracije Razer Chroma

Published

on

Prihajajoči MMO Dune: Awakening bo ena prvih iger, ki bo uporabljala najnovejšo tehnologijo podjetja NVIDIA, DLSS 4 Multi Frame Generation za ustvarjanje sličic. Nova tehnologija igralcem obljublja raziskovanje krutega peščenega planeta Arrakisa z izjemno zmogljivostjo in kakovostjo slike.

Na sejmu CES 2025 je norveški razvijalec in založnik Funcom razkril nove posnetke bojev iz igre in razkril, da bo nova tehnologija DLSS 4 omogočala neverjetno vizualno kakovost in visoko število sličic na sekundo. Poleg tega je razvijalec napovedal tudi integracijo z Razerjevo naslednjo generacijo Chroma osvetlitve ter haptičnih naprav, ki naj bi igralcem omogočala še globljo potopitev v svet igre. Naprave naj bi simulirale tresenje tal, ko se bliža peščeni črv, veter in udarce.

Igra Dune: Awakening izide v začetku leta 2025 za PC, na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X|S pa bo na voljo kasneje. Tisti najbolj neučakani lahko na uradni spletni strani igre zaprosite za dostop do zaprte beta različice ali igro dodate na svoj seznam želja na Steamu.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno