V prereleasu sem dobil možnost testirat igro Dolmen. Igra poteka v vesolju in nam z nekaj horror elementi nudi tako imenovano “Souls-like” akcijsko, RPG dogodivščino. Igramo kot astronaut, ki se mora prebiti skozi planet Revion Prime in vse nevarnosti, ki prežijo na njemu.
Na začetku imamo na voljo meleeweapon, za uporabo katerega vsak udarec potrebuje stamino. Imamo pa tudi orožje za streljanje kot je ledena pištola, s katero lahko začasno omamimo nasprotnika, a zato uporabimo nekaj energije, ki se tako kot stamina regenerira. Na voljo imamo različne kontrolne točke, ki nam omogočijo, da se vrnemo na svojo ladjo, kjer pa lahko za točke, katere smo pridobili za premagovanje nasprotnikov, izboljšamo vse atribute našega karakterja. Na ladji imamo “delovno mizo”, kjer lahko iz materialov nabranih čez avanturo ustvarimo boljša orožja in oklep, ki lahko imajo posebne lastnosti, ki nam pomagajo pri preživetju.
Čeprav še igra ni izšla in bo do izida še kar nekaj posodobitev tako grafično, kot z samim gameplayjem. Sam sem igral na full HD pri najvišjih nastavitvah in moram reči, da je grafično lepša kot sem sprva pričakoval, grafičnih napak ali glitchev pa skoraj ni bilo. Gameplay, katerega sem bil deležen igrati, je srhljiv z vsemi zvoki iz ozadja in ima poznano in hkrati novo izkušnjo premikanja in bojevanja, skozi katerega sem videl potencial, ki ga Dolmen lahko prinese ob izidu.
A pri kar nekaj plusih pridejo zraven tudi minusi, kateri so tukaj prisotni še kar v velikem številu. Včasih nas nasprotniki zadanejo na res beden način, čeprav so zamahnili mimo nas. Mehanika umikanja skoraj ne obstaja in čeprav se umaknemo, se naboji včasih v zraku kar obrnejo in nas vseeno zadanejo. Pri samem bojevanju bi si razvijalci lahko vzeli zgled pri igrah, kot so The Surge 2, Sekiro in Nioh 2, ki imajo vse veliko bolj “tekočo” igralno izkušnjo.
Namreč Dolmen me spominja na prvi izid igre Dark Souls, kjer so se razijalci še učili in ustvarjali tako imenovan Souls-like izkušnjo igranja. Uporaba pištol in streljanje, kar je vsaj zame dobrodošla vključitev v igro, pa je obupna. Prosto streljanje, čeprav lepo zadanemo tarčo, je samo polovico toliko efektivno, kot bi bilo če uporabimo “lock on target”. To je v teoriji super, a gre kamera v tako obupno pozicijo, da se v določenih primerih skoraj nič ne vidi. Nekaj kar si v takšni igri ne morejo privoščiti, saj te na vsakem koraku čaka nekaj ali nekdo, ki te lahko kar hitro pokonča.
Sam meni ali HUD sta še rahlo nepregledna, a kot rečeno – menim, da je to že dodelano, a tega niso dali v testno verzijo. Sama ladja na kateri si izboljšujemo karakterje, ustvarjamo orožja in druge stvari, je na določenih mestih slabo izdelana in ji manjka kakšna tabla ali dve, da vemo kje se nahajamo.
Preigral sem večino podobnih iger in moram reči, da me res zanima, kako bo Dolmen izgledal ob izidu, saj po mojem mnenju ima igra v tem žanru lep potencial za uspeh. Trenutno ima kar nekaj napak a mislim, da se večino le-teh zavedajo in jih bodo do izida popravili, saj jih je trenutno skozi igranje težko spregledati.
Oboževalci igre Kingdom Come: Deliverance 2 izražajo svoje nezadovoljstvo zaradi vključitve Denuva, sporne tehnologije DRM, v težko pričakovano nadaljevanje srednjeveškega RPG-ja. Številni so začeli preklicovati prednaročila, saj so zaskrbljeni zaradi vpliva programske opreme na delovanje igre.
Denuvo, ki ga je razvilo podjetje Irdeto, je namenjen preprečevanju piratstva, vendar je zaslovel zaradi padcev hitrosti sličic in težav z zmogljivostjo. Oboževalci so bili še posebej razočarani, ko je bilo razkrito, da igra ne bo na voljo na GOG-u, priljubljeni platformi brez DRM.
Za mnoge je bila vključitev sistema Denuvo problematična, vendar so nekateri na družbenih omrežjih tehnologijo branili.
“Ne podpiram denuva, če ostane, bom potrpežljiv in počakal leto dni, da ga opustijo. Še vedno bom plačal za igro, le pozneje. Jbsh denuvo in njegovo sranje, ki vpliva na zmogljivost,“ je zapisal uporabnik Reddita Nast33.
“Počakal bom, da bo igra izšla na GOG-u brez teh smeti in z vsemi popravki,” se je pridružil nekdo drug.
Spet drugi odgovori kažejo na drugačno javno mnenje:
“Zdi se, da vpliva le na nekatere igre. Verjetno je to posledica nepozornosti razvijalca pri vključevanju. Planet Coaster in MGSV uporabljata Denuvo in nikoli nisem imel težav pri igranju teh iger, prav tako se ni zdelo, da bi se kdo pritoževal, da igri uporabljata Denuvo. Čeprav je pri Planet Coasterju znano, da piratske kopije delujejo kot sranje.”
“Doom ima denuvo in teče bolj gladko kot kcd….“ je dodal še en uporabnik.
Kingdom Come: Deliverance je do sedaj prodal več kot 6 milijonov izvodov, oboževalci pa so že nestrpno pričakovali nadaljevanje.
Bizarna strelska igra v peskovniku, ki je uspela zbrati več igralcev kot Concord, je zdaj na voljo za PlayStation 5 in Xbox Series X|S.
Založnik Maximum Entertainment in razvijalec Dee Dee Creations sta 29. avgusta izdala Squirrel with a Gun za osebne računalnike. Sandbox streljanka z divjim glodavcem je na Steamu dosegla največ okoli 2000 sočasnih igralcev in zdaj upa na uspeh med uporabniki konzol.
V igri Squirrel with a Gun igramo kot glodavec, opremljen z enim od številnih strelnih orožij, ki jih veverice jasno tako pogosto srečujejo v naravi. Z arzenalom orožja se spopadamo z agenti, ki nas lovijo in zganjamo vragolije.
Rešujte zapletene logične uganke, da bi zbrali zlate želode, in premagujte edinstvene izzive, tako da ste ustvarjalni s svojim orožjem. Morate hitro pobegniti? Izstrelite orožje in se s povratnim sunkom premaknite na varno. Preizkusite različna orožja, upravljajte RC avtomobile in pojejte rojstnodnevno kot veverica s pištolo.
Fizične izdaje igre Squirrel with a Gun vključujejo:
Avstralija je ponovno udarila proti videoigram, tokrat leto dni po izdaji igre Hotline Miami 2: Wrong Numberna PlayStation 5. Igra je bila prvič izdana leta 2015, vendar so jo avstralski organi zaradi sporne vsebine kmalu prepovedali. Kljub temu pa je leta 2023 pristala na avstralskem PlayStation 5 Store, kar se zdaj zdi, da je bila napaka.
Nedavno je bila igra umaknjena iz trgovine, igralci, ki so igro kupili, pa so prejeli vračilo. Prvotna prepoved leta 2015 je prišla s strani Avstralskega odbora za klasifikacijo (ACB), ki je opozoril na sporno sceno, ki prikazuje simulirano spolno nasilje. Kot odziv na prepoved igre je razvijalec igre Jonatan Söderström avstralskim oboževalcem svetoval, naj igro preprosto piratizirajo.
Ko je bila igra leta 2023 ponovno dostopna v spletni trgovini, se je zdelo, da je spor zaključen, a zdaj se zdi, da je ACB ali druga institucija ponovno posegla in uveljavila prvotno odločitev. Igra Hotline Miami 2 je bila ponovno umaknjena z avstralskega trga.
Kupci so prejeli obvestilo od PlayStationa, ki razlaga situacijo:
“Ugotovili smo, da izdelek Hotline Miami 2: Wrong Number ni pridobil ustrezne ocene pri Avstralskem odboru za klasifikacijo, zato smo sprejeli ukrepe za vračilo kupnine strankam, ki so igro kupile.
Vračilo celotnega zneska smo izvedli na vaš izvorni način plačila. Ta postopek lahko traja 30-60 dni, da se prikaže na vašem bančnem izpisku. Če izvorno plačilno sredstvo ni več na voljo, bomo znesek povrnili v vašo PlayStation Network denarnico.
Opravičujemo se za morebitne nevšečnosti.”
Igra je bila prav tako umaknjena za vse avstralske naročnike PlayStation Plus.
Plodnemu nemškemu skladatelju filmske glasbe Hansu Zimmerju Dune glasba za videoigre ni tuja. Čeprav je znan predvsem po ustvarjanju legendarnih zvočnih sledi za filme, kot so Gladiator, Vitez teme in nedavni priredbi knjige Peščeni planet, je njegov najnovejši projekt fantazijska RPG igra Dragon Age: The Veilguard podjetja BioWare.
Zimmer je napisal glavno temo igre, pridružil pa se mu je tudi soavtor Lorne Balfe, ki je prav tako soustvaril to skladbo. Oba umetnika sta že sodelovala pri drugih projektih videoiger, kot je na primer Call of Duty: Modern Warfare 2.
Igra Dragon Age: The Veilguard je bila pri svojih osrednjih oboževalcih sprejeta skeptično, predvsem zaradi enega slabega napovednika. Tudi sami nismo oboževalci nove estetike, saj je neprijetno umeščena nekje med stiliziranostjo in zvestobo resničnemu svetu, kar je ravno na sredini srhljive doline (uncanny valley).
Igra Dragon Age: The Veilguard izide 31. oktobra 2024 za platforme PlayStation 5, Xbox Series X in Series S ter Microsoft Windows.
Še več novic prihaja s sejma Tokio Game Show 2024. Igričarji smo dočakali še več novih napovednikov, med njimi tudi drugi uradni napovednik za igro METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER, predelavo klasične igre METAL GEAR SOLID 3: SNAKE EATER iz leta 2004.
Novi napovednik je bil del oddaje za platformo Xbox, med katero je Konami pokazal utrinke iz misije Virtuous Mission iz uvodnega poglavja igre. Predelava ohranja tisto, kar je bilo igralcem všeč v izvirniku, kot so zgodba, liki, sinhronizacija, mehanike in glasba, ki so zdaj zaradi moči Unreal Engine 5 predstavljeni v še bolj poglobljeni izkušnji. Priljubljeni liki, kot so Big Boss, Eva in Revolver Ocelot, so bili popolnoma preoblikovani s pomočjo novega pogona.
Datum izida predelave še ni bil potrjen, a novic iz Tokia še ni konec.
Tokyo Game Show (TGS) se je že začel in ker se je Ubisoft umaknil z dogodka in preložil Assassin’s Creed Shadows, je prva igričarska novica, ki smo jo danes dobili iz Tokia, o novi fantazijski RPG igri razvijalca ATLUS.
Ekipa ustvarjalcev, ki stojijo za igrami Persona 3, 4 in 5, izdaja novi naslov Metaphor: ReFantazio, edinstven fantazijski svet, v katerem protagonist skupaj s svojo spremljevalko Gallico želi odpraviti prekletstvo izgubljenega princa kraljestva.
Katsura Hashino, direktor igre Studia Zero, je danes na dogodku ob predstavitvi igre v Tokiu naznanil, da je demonstracijski prolog za igro Metaphor: ReFantazio zdaj brezplačno na voljo za konzole Xbox, PlayStation in osebne računalnike.
V demo različici igre lahko igralci izkusijo začetek zgodbe, raziskujejo družbene elemente v igri in odkrivajo mesto ter tako začnejo svojo pustolovščino še pred začetkom prodaje 11. oktobra. Igranje iz demo različice se bo preneslo tudi v zagonsko različico igre, kar pomeni, da igralci ne bodo izgubili svojega napredka.
Demo vključuje:
Začetek zgodbe.
Prve štiri temnice.
Možnost odklepanja sedmih od več kot 40 razredov v igri.
Šest spremljevalcev.
In še veliko več.
Metaphor: ReFantazio izide 11. oktobra 2024 za Xbox Series X|S, Windows, PlayStation 5, PlayStation 4 in Steam.
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.