Po dolgih dveh letih se vrača nova izdaja najbolj popularne videoigre v Sloveniji sploh – in verjetno si marsikdo ne-bi mislil, da govorimo o Farming Simulator 2022. Igra, za katero stoji manjša ekipa, ne preseneti z impresivno grafiko, kot je sicer standard pri popularnih naslovih, a vseeno prinaša nekaj svežine in nadgradenj v primerjavi z zadnjo izdajo. Dodatno, je 22. izdaja prva ki je dostopna tudi na konzolah naslednje generacije, a smo jo sami preizkušali na “standardni” platformi, tj. na računalniku.
Že po napovedniku smo lahko od igre pričakovali kar nekaj novosti, ki bi morale navdušiti zveste navdušence ter jim prinesti obilo novih izzivov. Ko zaženemo igro, pred nas postavijo izbiro treh različnih igralnih poligonov:
Elmcreek – velikanska mapa, ki je postavljena v zahodnem delu Združenih držav Amerike,
Haut-Beyleron – srednje velika mapa, ki nas popelje v osrčje Francije ter za konec manjša mapa
Erlengrat, ki smo jo lahko že videli v razširitvenem paketu ali DLCju za Farming Simulator 19.
Verjetno ena največjih sprememb za stare igralce Farminga so letni časi. Ti tokrat niso mod, ki si ga morate naknadno namestiti, marveč so implementirani v igro od začetka. Zgodba se tako prične v zadnjem delu poletne sezone. Kot v realnem življenju, bomo morali pomladi pričeti s pripravo njiv ter sajenjem pridelkov, ki jih je potrebno skozi poletje paziti ter negovati, da jih bomo lahko na koncu jeseni pobrali. Zima tako ne ponudi večjega dela na njivi, je pa potrebno skrbeti da so v snežnih razmerah dovozi čisti pred snegom. Če pa bi radi zimo le prespali kot kakšen medved, lahko enostavno hitrost igre za to obdobje prestavite na 120x ali pa preprosto prespite nekaj dni v svoji hiši.
Na kmetiji pa je poleg poljščin potrebno poskrbeti tudi za živino. Pujsi, ovce ali kokoši ne bi smele povzročati večjih težav, saj vse, kar potrebujejo, je nekaj hrane ter vode. A zato pa so tukaj krave, ki lahko predstavijo malce preglavic, saj je slednje potrebno držati na urejeni dieti ter jim zagotoviti dovolj prostora, če želimo prejeti kar se da veliko mleka.
Tako pridemo do še ene dobrodošle novosti, ki nam omogoča iz osnovnega produkta narediti dosti več, kot samo prodati mleko trgovini. Sedaj lahko svoj izdelek pošljemo v mlekarno, kjer lahko z dodatkom sladkorja pripravimo čokolado, ali pa dostavimo mleko v pekarno, kjer bodo izdelali torte. Za postavitev same proizvodne verige si bo potrebno vzeti malce več časa in načrtovanja, a rezultati bodo boljši, kot bi bili le s prodajo osnovnih živil.
Seveda pa na kmetiji ni vse rožnato. Igra nas na začetku predstavi le z nekaj osnovnimi mehanikami ter čez slabo minuto spusti v divji svet kmetovanja, kjer je potrebno predvsem za nove igralce, kar nekaj časa da zadevo razumejo.
Sistem nalog, ki jih je potrebno opraviti, je bil prav tako predelan in nam tako sedaj dopusti izvajati večje število nalog hkrati – tu nam pride v pomoč tudi računalniška pamet, ki dela do določene stopnje namesto nas. Delavci so bili tako nekoliko nadgrajeni, a jim inteligenca še nekoliko peša. Se pa za razliko od prejšnjih inačic ne zataknejo med drevesa ali druge objekte.
Če pa izvrstna prodaja igre pri nas ni bila dovolj za razvijalca, so v igro dodali verjetno dve izjemno dobro sprejeti novosti – tj. izvajanje aktivnosti na področju vinogradništva ter oljkarstva. Pri obeh bo potrebno uporabiti nove procese in istočasno tudi orodja, za nakup katerih pa bo potrebno napraskati kar nekaj denarja.
Skoraj tri leta razvoja je ekipa dobro izkoristila. Igra izgleda bolje z dodelano osvetlitvijo ter boljšimi detajli tekstur in zdi se, da res živimo življenje kmeta na naših majhnih ali malce manj majhnih zaslonih. Farming Simulator 22 je prinesel svežino v igro z vsemi novosti in ni razočaral vseh, ki želijo izkusiti življenje na kmetiji brez da bi umazali roke in bo zagotovo lep pobeg iz mrzlega vsakdana, ki bo zagotovil ure in ure zabave. Vse to za kar ugodno ceno v vašem najbližjem Big Bangu.
Playstation PS5 igra Marvel’s Spider-Man 2 Collectors Edition
KRAFTON je danes izdal inZOI, novo simulacijo življenja, ki je na voljo v zgodnjem dostopu na Steamu. Igra je trenutno na vrhu seznama najbolj zaželenih na platformi in je na voljo po ceni 39,99 €. Vse posodobitve in DLC-ji bodo brezplačni do izida polne izdaje.
Zgodnji dostop prihaja po uspešni predstavitvi igre, kjer je globalni dogodek 19. marca pritegnil več kot 450.000 gledalcev. Preizkusna različica, ki je igralcem omogočila dostop do načinov Character Studio in Build Studio, je še dodatno povečala pričakovanja. Igra je že 5. najbolj gledana igra na Twitchu, kar kaže na močan interes igralcev.
inZOI ponuja bogato izkušnjo z več kot 250 možnostmi prilagajanja, 400 mentalnimi elementi in napredno umetno inteligenco. Igra temelji na pogonu Unreal Engine 5, prihodnje posodobitve pa bodo prinesle modding podporo in nova mesta.
Hyungjun ‘Kjun’ Kim, direktor inZOI Studio, je ob izidu povedal: “To igro sem ustvarjal kot svojega otroka. Upam, da jo bodo igralci sprejeli z naklonjenostjo in podporo.”
Zgodnji dostop podpira 13 jezikov, KRAFTON pa obljublja nadaljnje izboljšave. Ali bo inZOI res nov velikan žanra? Le čas bo pokazal.
Paradox Interactive je sporočil, da bo dolgo pričakovani Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 izšel šele oktobra 2025. Razvijalci iz The Chinese Room zagotavljajo, da je igra že v zaključni fazi, vendar potrebuje dodatno optimizacijo, odpravo hroščev in izboljšanje stabilnosti – kar je nekaj, kar smo že slišali v prejšnjih izjavah.
To je že večkratna zamuda igre, ki je bila prvotno v razvoju pri Hardsuit Labs, preden je Paradox leta 2021 projekt predal novemu studiu. The Chinese Room je sicer znan po pripovednih igrah, kot so Dear Esther, Amnesia: A Machine for Pigs in Everybody’s Gone to the Rapture, vendar zadnji predstavitveni posnetki igre kažejo na nekoliko drugačno usmeritev.
Oboževalci serije, vključno z nami, so vedno bolj skeptični glede končnega izdelka. Največ kritik leti na omejeno svobodo izbire, saj bo igralec vezan na fiksno protagonistko in bo lahko igral le kot eden izmed štirih (od trinajstih) vampirskih klanov – kar je bistveno manj kot v namizni igri in celo predhodniku iz leta 2004.Čeprav Paradox trdi, da želijo zagotoviti najvišjo tehnično kakovost, ostaja vprašanje, ali bo končni izdelek zadostil pričakovanjem oboževalcev.
O problematičnem razvoju igre poročamo že od leta 2021, zamuda pa je del širšega trenda pri Paradox Interactive, ki je v zadnjem času preložil več projektov, vključno s Cities: Skylines 2 in Prison Architect 2.
Med nedavno predstavitvijo inZOI Online Showcase je razvijalec Enjoy Studio razkril nove podrobnosti o prihajajoči življenjski simulaciji inZOI, vključno s ceno, načrti za prihodnje posodobitve in dostopnostjo demo verzije.
Dream it, Build it, Live it in inZOI! The wait is almost over—inZOI: Creative Studio is about to open its door.
📅 March 20, 00:00 UTC – March 27, 23:59 UTC. Let your creativity take the lead and make something extraordinary!
Direktor igre Hyungjun “Kjun” Kim je poudaril, da gre pri razvoju igre te velikosti za ogromen izziv, zato se bo inZOI najprej izdal v zgodnjem dostopu po ceni 44.800 KRW (okoli 29 evrov) – primerljivo s ceno razširitvenega paketa za trenutno prevladajočo simulacijo življenjaThe Sims 4. Do uradne izdaje bo igra prejemala tudi vse posodobitve in DLC-je brezplačno.
Za vse, ki želijo preizkusiti igro pred izidom, bo od 20. do 27. marca na voljo brezplačna demo različica inZOI: Creative Studio, ki omogoča ustvarjanje likov in gradnjo.
Poleg tega bo od 20. do 22. marca na platformah Twitch, Chzzk, Steam in SOOP potekala posebna promocija. Če boste v tistih dneh gledali prenos igre vsaj 15 minut, boste imeli možnost pridobiti brezplačen ključ na platformi Steam za inZOI: Creative Studio. Kdor bo zamudil Twitch drop promocijo, bo lahko dostopal do demo verzije programa od 23. do 27. marca.
Polna izdaja igre v zgodnjem dostopu je predvidena 28. marca 2025. Cena za evropski trg še ni bila potrjena.
Deset let po izidu je RPG igra Undertale podrla svoj rekord sočasnih igralcev na Steamu, kar je posledica trenutne 90-odstotne razprodaje, ki igro do 20. marca ponuja za samo 0,99 €.
V soboto je njen avtor Toby Fox na X objavil, da je igro hkrati igralo 10.739 igralcev, naslednji dan pa je SteamDB poročal o novem vrhuncu 11.071 igralcev. Čeprav je to več kot prejšnji rekord iz decembra 2015 (10.473 igralcev), se zdi število nizko, če upoštevamo, da je Undertale skozi leta zgradil eno najbolj predanih skupnosti na spletu.
Since going on sale on Steam for only $1, UNDERTALE reached a new peak of concurrent players for the first time since 2015!
Od izida leta 2015 je igra prerasla v kultni fenomen z ogromno bazo oboževalcev na Tumblrju, YouTubu in drugih platformah. Navdihnila je številne fanfike, umetnine in alternativna vesolja s preoblikovanimi liki. Leta 2015 je celo premagala Zeldo: Ocarina of Time v anketi GameFAQs za najboljšo igro vseh časov.
ndertale je na voljo na PC, Switch, PS4, Xbox One in PS Vita, na Metacriticu pa ima oceno 92 in splošno priznanje platforme. Samostojni razvijalec Toby Fox medtem pripravlja nova poglavja igre Deltarune.
Hazelight Studios je z najnovejšo kooperativno igro Split Fiction dosegel izjemen prodajni uspeh – v samo enem tednu je igra presegla dva milijona prodanih kopij. Studio je novico delil na platformi BlueSky in izrazil navdušenje nad odzivom igralcev.
Igra je izšla 6. marca 2025, že v prvih 48 urah pa se je prodala milijon izvodov, do konca tedna pa skupno dva milijona. Zdaj je jasno, da gre za najhitreje prodajano igro v zgodovini studia Hazelight – njihov prejšnji hit, It Takes Two, je za en milijon prodanih izvodov potreboval tri tedne, za dva milijona pa kar tri mesece.
“Osupnjeni smo! To je neverjetno,” so zapisali pri Hazelight. “Hvala vsem starim in novim oboževalcem – naravnost obožujemo vaše navdušenje nad igro!”
Ob prejšnjem prodajnem mejniku so pri studiu zapisali: “Ljubezen, ki nam jo izkazujete, je neverjetna. Celotna ekipa Hazelighta je presrečna – ne moremo se naveličati vaših neverjetnih reakcij!”
Igra je prejela odličen odziv tudi na Steamu, kjer ima oceno “Nadvse pozitivno“ (98% od 27.054 ocen je pozitivnih). Navdušenje je opaziti tudi v komentarjih:
“10/10. Količina izvirnih igralnih mehanik je osupljiva, obvezna igra za vsakogar!” – Auris.
“Obvezna igra za vse ljubitelje sodelovalnih iger, še posebej če ste oboževalci prejšnjih iger studia!” – X3Na.
SPLIT FICTION has sold 2 MILLION copies in 1 WEEK!!Holy crap, we’re blown away! Simply amazing…Thank you to all of our new and old fans – we love how excited you are for our game! 😍
“Ta igra je bila tako neverjetna. Definitivno je bolj zrela zgodba kot It Takes Two in zaradi tega mi je všeč. Poleg tega je zelo nepozabna, zlasti končni del. WOW. Odlična igra, odlični zvočni učinki, odličen konec. SUPER VSE!” je zapisal uporabnik Burnt Offering.
Marec poleg lepšega vremena prinaša tudi nekaj zanimivih izidov videoiger, ki se bodo potegovale za našo pozornost. Najbolj odmevni sta večkrat prestavljeni Assassin’s Creed Shadows in južnokorejski Inzoi razvijalca KRAFTON, ki želi konkurirati seriji The Sims. Ljubitelji kooperativnih akcij in RPG-jev bodo prav tako prišli na svoj račun.
Ta mesec lahko pričakujemo:
Split Fiction (6. marec) – Kooperativna pustolovščina studia Hazelight, kjer se znanstvenofantastični in fantazijski svetovi prepletajo v edinstveno izkušnjo.
Assassin’s Creed Shadows (20. marec) – Nova Assassin’s Creed igra, postavljena v pozno Sengoku obdobje na Japonskem, kjer spremljamo shinobi morilko Naoe in legendarnega samuraja Yasukeja.
Killing Floor 3 (25. marec) – Intenziven FPS, v katerem se igralci borijo proti valovom biotehnično zasnovanih pošasti v distopični prihodnosti.
Inzoi (28. marec, zgodnji dostop) – Ambiciozna simulacija življenja z obsežnimi možnostmi prilagajanja in večjo mero realizma kot The Sims.
April pa bo prinesel še več zanimivih naslovov, med drugim The Last of Us Part II Remastered (3. april), nadnaravno pustolovščino South of Midnight (8. april) in nostalgični Lunar Remastered Collection (18. april). Ljubitelji pretepačin pa bodo konec meseca lahko preizkusili Fatal Fury: City of the Wolves (24. april).
Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin igra za NINTENDO SWITCH
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.