Connect with us

Igre

Roblox: Otroška igra prežeta s spolnostjo

Published

on

Roblox razvijalci so vedno bolj zaskrbljeni. Mediji so namreč ugotovili, da je njihova igra prežeta s spolnostjo.

“Pri Robloxu je naša vizija ponovno zamisliti, kako se ljudje združujejo. Ustvarili smo prostor, kjer na milijone uporabnikov, ustvarjalcev in razvijalcev po vsem svetu gradijo in delijo izkušnje ter sklepajo prijateljstva,” se glasi začetek objave, s katero so želeli razvijalci pomiriti zaskrbljeno javnost.

“Zavezani smo k zagotavljanju, da imajo ljudje vseh starosti pozitivno in varno izkušnjo ter se svobodno izražajo v spoštljivem okolju. Zato sta varnost in vljudnost naši temeljni vrednoti že od samega začetka in poganjata vse, kar počnemo.”

“Izvajamo varnostni pregled vsake posamezne slike, videa in zvočne datoteke, naložene v Roblox, z uporabo kombinacije zaznavanja ljudi in strojev,” dodajajo.

A kljub vsemu nadzoru, ki ga izvaja Roblox Corporation, krovna težava ostajajo igralci, ki spodbujajo in propagirajo spolno vsebino v igri.

How to FIND Condo & Scented Con Games in Roblox 🤫 (October 2021) - YouTube

Roblox priznava, da ima težavo: “Vemo, da obstaja izjemno majhna podskupina uporabnikov, ki namerno poskušajo kršiti pravila,” je za BBC povedal njihov tiskovni predstavnik.

Natančne številke so nekoliko nejasne, a sodeč po podatkih iz leta 2020 naj bi dve tretjini vseh otrok v ZDA, starih od devet do 12 let, uporabljalo Roblox, ki uporabnikom omogoča, da skupaj ustvarjajo in igrajo igre. Velika večina ustvarjenih iger je nespornih, a nekateri otroci so se začeli združevati v t. i. “stanovanjih” (izvorno “condo”).

To so prostori, ki jih ustvarijo uporabniki, kjer se ljudje lahko pogovarjajo o seksu – in kjer lahko njihovi avatarji virtualno seksajo. K sreči ta stanovanja niso igre, na katere bi pomotoma naleteli ‒ potrebno jih je aktivno iskati (navadno na družbenih medijih in Discordu). 

Larry Magid, predsednik ConnectSafely, neprofitne organizacije, ki ozavešča o varnosti otrok na spletu, opozarja: “Roblox je platforma, ki je zelo priljubljena med otroki in omogoča igranje otrokom, mlajšim od 13 let, zato ima posebno odgovornost za zaščito svojih uporabnikov.”

Še posebej zaskrbljujoče je, da se otroci in odrasli potencialno družijo v teh prostorih, kjer je omogočeno tudi neposredno sporočanje preko sporočil. Orodja za starševski nadzor, ki take interakcije zmanjšujejo, sicer obstajajo, a ne rešijo težave.

Spolnost je vedno aktualna tema med mladimi, zato je taka ali drugačna oblika “stanovanj” resničnost, s katero se morajo platforme za mladostnike vedno spopadati. Kaj je najboljši način za ustvarjanje primernega in varnega okolja pa ni popolnoma jasno.


THE LEGEND OF ZELDA: TEARS OF THE KINGDOM NINTENDO Switch igra

69,99 €

Igre

Hardcore način v Kingdom Come: Deliverance II prinaša brutalno izkušnjo

Published

on

Warhorse Studios je včeraj razveselil najbolj pogumne igralce z izdajo hardcore načina za igro Kingdom Come: Deliverance II, ki bo srednjeveško Češko spremenil v neizprosen boj za preživetje. V tem načinu ni hitrega potovanja, kompasa ali označene lokacije na zemljevidu. Če se izgubite, boste morali vprašati mimoidoče – če vam bodo sploh hoteli pomagati.

Na začetku igre morate izbrati vsaj tri stalne negativne lastnosti, kot so “Slaba hrbtenica“, ki zmanjša vašo nosilnost, ali “Mesečnik“, kjer se lahko zbudite na naključni lokaciji. Kombinacije lastnosti lahko ustvarijo kaotične in izredno zahtevne situacije, kar dodatno poudari realističen pristop igre.

Karel Kolmann, višji oblikovalec igre v studiu Warhorse Studios, je pojasnil, da so razvijalci želeli ustvariti tako dober način Hardcore, kot je bil v prvi igri, vendar ne kopije.

“Ohranili smo le nekaj lastnosti iz prve igre, nato pa smo ustvarili nove, da bi zagotovili povsem nov izziv,” je dejal. “Ne gre samo za to, da bi bila igra težja, ampak tudi za to, da bi bila bolj poglobljena.”

Z igro je zdaj na voljo tudi DLC Gallant Huntsman Kit, ki doda elegantno lovsko opremo, kot sta Hubertova čepica in Artemisov samostrel. Dodatna vsebina je bila prvotno del izdaje Kingdom Come: Deliverance II Gold Edition.

Continue Reading

Igre

Bungie razkril Marathon – a bo nova igra izpolnila visoka pričakovanja?

Published

on

Bungie je končno razkril posnetke in sveže podrobnosti o svoji novi znanstvenofantastični večigralski igri Marathon, ki bo izšla 23. septembra 2025 za PlayStation 5, Xbox Series X|S in Windows. Gre za t. i. “extraction shooter”, kjer igralci – kot plačanci s kibernetskimi telesi – v trojkah vstopajo v nevarne cone, plenijo in skušajo preživeti ter zbežati z dragocenostmi. Poleg uradnih posnetkov si lahko na spletu sedaj ogledamo tudi recenzije raznih ustvarjalcev vsebin, ki so dva dni lahko preizkušali igro.

Vsak lik bo imel edinstvene sposobnosti in možnost nadgradnje z različnimi vsadki in orožji. Bungie, poznan po Halo in Destiny 2, obljublja bogato strelsko izkušnjo, podkrepljeno z sezonsko vsebino in postopnim razkrivanjem skrivnosti zapuščene kolonije na Tau Ceti IV. Predstavljen je bil tudi kratki animirani film režiserja Alberta Mielga (Love, Death & Robots), ki nas popelje globlje v svet Marathona.

A odzivi na razkritje so mešani. Vizualna podoba in estetika igre sta sicer navdušili mnoge, tudi nas, a mnogi komentatorji čutijo, da glavni igralni zanki nekaj še vedno manjka. Kritike se vrtijo predvsem okoli bojazni glede količine vsebine v prvi sezoni in dejstva, da bo Bungie za igro zaračunaval (po nekaterih ocenah okoli 40 dolarjev), hkrati pa računal na skupnost, da jo bo pomagala dokončati. Takšen pristop se doslej redko izkazal za uspešnega.

Continue Reading

Igre

Days Gone Remastered prinaša težko pričakovani način Horde Assault

Published

on

Bend Studio je razkril več podrobnosti o prihajajoči predelavi igre Days Gone, ki bo izšla 25. aprila 2025 ekskluzivno za PlayStation 5. Gre za izboljšano in razširjeno različico priljubljene igre iz leta 2019, ki poleg tehničnih izboljšav na PS5 prinaša tudi nove igralne vsebine, kot so permadeath način, časovni izzivi (speedrun) in več kot deset dodatnih ur igranja. Novi načini bodo na voljo tudi za osebne računalnike v dodatku Broken Road k izvirni igri.

Horde Assault je nov, preživetveni arkadni način, kjer se igralci soočijo z neskončnimi valovi Freakerjev, vključno z močnejšimi nasprotniki, kot so Breakerji in Ragerji. Igralci začnejo z osnovnim orožjem, nato pa med bojem raziskujejo območje, iščejo zaloge, opravljajo stranske naloge ter odklepajo več kot 20 vrst orožja – med drugim tudi plamenomet, ki ga ni v zgodbi.

Napredovanje v načinu prinaša številne nagrade, vključno z novimi liki, kozmetičnimi dodatki in unikatnimi “injektorji”, ki z različnimi pozitivnimi ali negativnimi učinki vplivajo na potek igre.

Days Gone Remastered je že na voljo za prednaročilo v PlayStation Store za 49,99 €, izvirna igra in Broken Road DLC pa bosta na voljo tudi na Steamu in Epic Games Store od 25. aprila 2025.

Continue Reading

Igre

Diablo IV razkriva načrte do leta 2026: nova razširitev potrjena

Published

on

Blizzard je razkril obsežen načrt za prihodnost Diabla IV, ki vključuje sezonske vsebine skozi leto 2025 in napoveduje novo razširitev igre v letu 2026.

Leto 2025 se bo začelo s sezono Witchcraft (januar–april), ki bo prinesla nove čarovniške moči, lov na glave in posebne mistične dragulje, kot tudi novega spremljevalca – krokarja. Sledi Belial’s Return (april–julij), kjer se bo v igro vrnil gospodar laži – Belial. Igralci bodo lahko z njim in drugimi šefi merili moči v prenovljenem sistemu brlogov. V tej sezoni bomo praznovali tudi drugo obletnico igre in dočakali prvo sodelovanje z drugo igričarsko franšizo.

Poleti in jeseni sledita sezoni Sins of the Horadrim in Infernal Chaos, ki prinašata nadgradnje temnic, nove sovražnike in številne kakovostne izboljšave. Med stalnimi novostmi so tudi podpora za tipkovnico in miško na konzolah, prenovljen Battle Pass in novi šefi.

Blizzard potrjuje, da bo leta 2026 izšla nova razširitev, skupaj z lestvico najboljših igralcev in novim sistemom napredovanja. Vse novosti temeljijo na odzivih skupnosti, zato studio spodbuja igralce k nadaljnjemu sodelovanju.

Continue Reading

Igre

ELDEN RING NIGHTREIGN v novem napovedniku razkriva lika Iron Eye 

Published

on

By

Bandai Namco in FromSoftware sta predstavila novega Nightfarerja z imenom Iron Eye, smrtonosnega lokostrelca, ki bo igralcem pomagal preživeti v brutalnem svetu ELDEN RING NIGHTREIGN. Ta spretni bojevnik je specializiran za boj na daljavo, pri čemer uporablja lok in orožja, ki temeljijo na dexterityju. Posebna prednost Iron Eya je možnost oživljanja padlih tovarišev na daljavo, kar je ključno za preživetje v nočnih bitkah proti strašnim sovražnikom Limvelda. Čeprav je Iron Eya najbolje igrati z razdalje, lahko – tako kot vsi Nightfarerji – uporablja katerokoli orožje, ki ga najde v igri.

Med nedavnim preizkusom omrežja so se nekateri igralci že spustili v igro, v kateri so premagali prvega Nightlorda in številne druge nevarne sovražnike, med njimi so 194.996-krat pregnali Zlatega povodnega konja in kar 147.202-krat Letečega zmaja s hribovja.

Navdušenci Elden Ringa lahko pričakujejo intenzivne boje, strateško sodelovanje in srhljiv svet, kjer sta vsak napad in odločitev ključna za preživetje.

ELDEN RING NIGHTREIGN izide 30. maja 2025 na PS5, Xbox Series X|S, PC, PS4 in Xbox One.

Continue Reading

Igre

Najbolj pričakovana igra na Steamu inZOI na voljo v zgodnjem dostopu

Published

on

KRAFTON je danes izdal inZOI, novo simulacijo življenja, ki je na voljo v zgodnjem dostopu na Steamu. Igra je trenutno na vrhu seznama najbolj zaželenih na platformi in je na voljo po ceni 39,99 €. Vse posodobitve in DLC-ji bodo brezplačni do izida polne izdaje.

Zgodnji dostop prihaja po uspešni predstavitvi igre, kjer je globalni dogodek 19. marca pritegnil več kot 450.000 gledalcev. Preizkusna različica, ki je igralcem omogočila dostop do načinov Character Studio in Build Studio, je še dodatno povečala pričakovanja. Igra je že 5. najbolj gledana igra na Twitchu, kar kaže na močan interes igralcev.

inZOI ponuja bogato izkušnjo z več kot 250 možnostmi prilagajanja, 400 mentalnimi elementi in napredno umetno inteligenco. Igra temelji na pogonu Unreal Engine 5, prihodnje posodobitve pa bodo prinesle modding podporo in nova mesta.

Hyungjun ‘Kjun’ Kim, direktor inZOI Studio, je ob izidu povedal: “To igro sem ustvarjal kot svojega otroka. Upam, da jo bodo igralci sprejeli z naklonjenostjo in podporo.”

Zgodnji dostop podpira 13 jezikov, KRAFTON pa obljublja nadaljnje izboljšave. Ali bo inZOI res nov velikan žanra? Le čas bo pokazal.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno