fbpx
Connect with us

Igre

Preizkusili smo Dying Light 2, naslednika ene najboljših iger vseh časov

Published

on

Med pandemijo se ljudje pripravljamo na najhuje, zato so nam prijazni zaposleni iz podjetja Techland pripravili nekaj učnega gradiva. V letu 2015 so po mojem mnenju ustvarili eno najboljših iger Dying Light in po sedmih letih smo končno dočakali njegovega naslednika Dying Light 2. 

Zombiji in parkour

Zgodba nas popelje v leto 2036, kar dvajset let po prvem srečanju z virusom v mestu Haran, kjer se je odvijal prvi del igre Dying Light. Svet, v katerem poteka naša zgodba, je še naprej pretresen od novega virusa in nam daje bolj apokaliptični vibe kot v prvem naslovu, podoben filmu I am Legend. Ulice, stavbe in strehe so poraščene s travo in drevjem, prav tako pa najdemo na vsakem kotičku nov podvig za parkourne sposobnosti našega karakterja. Podamo se v zgodbo kot Pilgrim ali romar Aiden, ki je prepotoval skozi vso Ameriko do mesteca New Viledor, kjer naj bi se nahajala njegova sestra Mia. Tu se začne naša dogodivščina polna bojevanja, parkoura, zombijev in zanimivih karakterjev, ki nam pomagajo pri preživetju in raziskovanju sveta.

Novosti, izboljšave in presenečenja

Na začetku igre opazimo precejšnjo izboljšavo same grafične podobe, kot tekoče premikanje. Lepo presenečenje pa je to, da za tekanje ne uporabljamo stamine, ampak je to osnovna sposobnost, ki jo Aiden premore, a zato moremo biti veliko bolj pazljivi, saj nam stamine kar hitro zmanjka med plezanjem. Največja sprememba igre sta sam virus, s katerim smo okuženi, in kako se odvija igra skozi noč. Tukaj pa virus igra povsem drugačno vlogo kot v prvem delu, saj nas lahko, če nismo pazljivi, hitro ubije.

Takoj ko zapade noč ali gremo v temen prostor, nam začne padati meter imunosti. Ko ta pade na ničlo se spremenimo v zombija in je igra končana, a vse se da preprečiti z UV lučmi in številnimi pripomočki, ki našo transformacijo zatirajo, tako, da se moramo dobro pripraviti in premisliti, preden se podamo na nočno raziskovanje. Ne smemo pa pozabiti na izdelovanje in izboljšavo orožij, ki so nam na voljo za premagovanje nasprotnikov in živih mrtvecev. Bojevanje z mele orožji je tokrat v ospredju, zraven našega drop kicka seveda, saj so ravijalci odstranili strelno orožje, razen loka ali samostrela in morda kakšne makeshift pištole,  ki razpade po treh strelih. 

Odločitve v igri imajo posledice

Obstajata dve skupini Survivors in Peacekeepers med katerima se lahko odločamo, ali jim bomo tekom igranja dajali oblast nad elektriko in vodo. Vsaka skupina ima svoje prednosti. V kolikor se odločimo za Survivorje, nam ti s številnimi pripomočki omogočajo lažje in hitrejše premikanje, skakanje in premagovanje ovir, ki nas čakajo v mestu.

Peacekeepeji pa so orientirani na povsem drugo plat, bojevanje. Ti nam omogočajo boljša orožja in razne pasti, ki se nahajajo skozi mesto, k katerim lahko zvabimo zombije in jih tam s pritiskom na gumb onesposobimo ali ubijemo. Lahko pa se odločimo in vsaki skupini podamo nek del moči, a to nas potem stane tistih maksimalnih privilegijev, ki jih posamezna skupina nudi.

Napredovanje lika in RPG elementi

Igri pa ne bi morali reči proper RPG, če ne bi skozi vso premikanje in bojevanje dobivali experience točke, ki pripomorejo pri izboljševanju tako naših bojevnih sposobnosti, kot sposobnosti parkourja. Tukaj lahko v dveh vejah odklepamo različne sposobnosti, kjer nam na eni strani omogočijo sposobnosti za lažje bojevanje na drugi pa sposobnosti za hitrejše “parkouranje” skozi svet. Povečamo pa si lahko svoje življenjske točke in stamino, ter z vsako nadgradnjo se poveča naš meter imunosti. Ta nam omogoči, da lahko v temi raziščemo še toliko bolj oddaljene prostore in kleti, kjer se lahko nahaja kakšna epska ali legendarna oprema in orožje.

Za lažje in hitrejše premikanje skozi mapo tekom zgodbe odklenemo grapling hook in jadralno padalo, s katerim se lahko zavihtimo še z največje stolpnice in prejadramo kakšen odsek mape, v kolikor nam naša stamina to dovoljuje. 

Dobro, slabo in povprečno

Razvijalci so pomislili na nas in naše prijatelje, saj so v igro spet vključili co-op način, da lahko v celoti izkusimo zgodbo tudi z našimi prijatelji. Tukaj se začne prava zabava, saj lahko naš soigralec zvestobo nameni drugi skupini kot mi (Survivors in Peacekeepers) in tako v isti igri oba izkusiva vse ugodnosti in prednosti, ki jih obe skupini ponujata.

A v tako velikem svetu, kjer je skoraj neomejeno stvari za raziskati, žal naletimo tudi na hrošče in napake, ki so včasih frustrirajoče, a ne tako drastične, da igro ne bi mogli igrati. Vsaj zaenkrat je večigralski način v večini tako buggy, da se ljudje zatikajo v stene, jih enostavno vrže v zrak ali pa, zaradi slabe optimizacije, prihaja do fps dropov in izgube podatkov tako, da nastaja manjša zamuda imputa kontrolk in zgrešimo skok ali pa umremo v napadu zombijev.

Dying Light 2 ne razočara

Čeprav se marsikdo pritožuje, da je igra predolga ali, da ima preveč stvari za raziskati, je to zame dejansko dobra stvar, saj dobre igre ni nikoli preveč. Čeprav je v igri še kar nekaj napak in glitchev, so jih že veliko odpravili s prvima dvema popravkoma in verjamem, da bodo ostale pomanjkljivosti hitro izboljšane. Sama zgodba je odlična in skritih dogodkov, izzivov ter predmetov je več kot dovolj, da vas pritegnejo k nakupu igre in verjemite mi, ko vam povem, da ne boste razočarani, saj igra ni tako ponavljajoča, kot se sprva zdi.


LG OLED48C11LA OLED televizor

949,99 €

Igre

Fall Guys bo z junijem postal brezplačen

Published

on

Igra Knockout battle royale Fall Guys bo od 21. junija brezplačna, je sporočil razvijalec Mediatonic. Poleg tega bo premik v modelu monetizacije sovpadal z dolgo pričakovano izdajo igre na Switch in Xbox, pa tudi s prihodom nove različice PlayStation 5 in njenim izidom v trgovini Epic Games Store.

Kot del prehoda na brezplačno igranje bo Fall Guys – ki letos praznuje svoj drugi rojstni dan – znova zagnal igro in začel z novo sezono, Season 1: Free For All, ki obeta kup novih izzivov in nagrad.

Da bi Fall Guys olajšal prehod s plačljive igre na brezplačno igranje, bo Mediatonic vsem obstoječim igralcem omogočil dostop do posebnega paketa Legacy Pack, ki bo vključuje različne kozmetične izdelke in brezplačno prvo sezonsko vozovnico.

Potrebno je opozoriti, da bo igra odstranjena iz Steama od 21. junija, čeprav bodo obstoječi uporabniki lahko nadaljevali z igranjem na Valvovi platformi. Novi igralci bodo lahko dostopali do igre samo tako, da prenesejo njen zaganjalnik iz trgovine Epic Games Store.

Obstoječi uporabniki Steama pa ne bodo prisiljeni v spremembo in bodo lahko nadaljevali z igranjem kot prej, pri čemer Mediaonic obljublja, da bo različica za Steam še naprej prejemala vse običajne posodobitve, vključno z novimi sezonami, popravki in funkcijami.


MORTAL KOMBAT 11 NINTENDO SWITCH

39,99

Continue Reading

Igre

Age of Empires 3: Definitive Edition’s Knights of the Mediterranean DLC dobil datum izida

Published

on

Naslednja posodobitev vsebine za igro Age of Empires 3: Definitive Edition z imenom Knights of the Mediterranean bo izšla 26. maja 2022.

Ensemble Studios je razkril več o italijanskih in malteških civilizacijah, popolnoma novem načinu igre Tycoon in prvem naboru zgodovinskih zemljevidov, ki naj bi prinesli neskončno ponovljivost z zgodovinskim preobratom. Skupno lahko pričakujemo 30 novih naključnih map, 11 novih civilizacij, osem zgodovinskih map in dva nova načina.

Malteška civilizacija varuje Sredozemlje pred vpadi z edinstvenimi utrdbami, sijočimi oklepi in od daleč obstreljuje nasprotnike s fiksnimi topovi.

Neverjetno bogate trgovske italijanske republike, kraljestva, vojvodine in celo papeštvo prevladujejo trgovske mreže Sredozemlja. Vendar, ko italijanski politiki niso bili vpleteni v konflikte v tujini, so se med seboj skoraj neprenehoma borili, dokler Risorgimento ni povzročil nove Kraljevine Italije.

Poleg dveh novih civilizacij bo na voljo tudi 30 novih naključnih zemljevidov, devet novih manjših civilizacij, osem zgodovinskih zemljevidov in dva nova načina: Diplomacy in Tycoon. Prvi omogoča igralcem, da med igro prisežejo svojo zvestobo drugim v igri, medtem ko je bil način tycoon zasnovan tako, da igralcem omogoči ustvarjanje najmočnejših gospodarstev za svoje imperije, ne da bi jim bilo treba krepiti svoje vojske ali se braniti oblegan.

Knights of the Mediterranean je zdaj mogoče prednaročiti na Steamu in Microsoft Store za 9,99€.


SNIPER ELITE 5 – DELUXE EDITION igra za XBOX SERIES X & XBOX ONE

78,99 €

Continue Reading

Igre

Alan Wake Remastered še ni ustvaril dobička

Published

on

Ko govorimo o kultnih klasičnih igrah, je Alan Wake ena izmed tistih, ki so vedno del pogovora. Igra je prvotno izšla leta 2010 na platformi Xbox 360 in postala velika uspešnica za konzolo. Uvrstila se je na skoraj vsak seznam najboljših 10 iger ob koncu leta in dobila navdušene ocene tako igralcev kot kritikov.

Po tem uspehu je Microsoft leta 2012 izdal še verzijo za osebni računalnik, z Alan Wake Remastered pa je igra postala na voljo tudi na konzolah nove generacije PlayStation, Xbox in Nintendo Switch. Kljub vsem pohvalam, ki jih je prejela izvirna igra, se remaster ni dobro odrezal.

Nedavno poročilo razvijalca igre, Remedy Entertainment, je razkrilo, da Alan Wake Remastered ni uspel povrniti nobenih stroškov razvoja in trženja.

»V prvem četrtletju nismo imeli prihodkov od licenčnin od Alan Wake Remastered, saj Epic Games Publishing še ni povrnil stroškov razvoja in trženja igre,« omenja poročilo.

To je prvič, da je igra izšla na konzolah PlayStation, in to za naslednjo generacijo. Vendar ta izdaja ni bila tako uspešna, kot je Epic Games Publishing upal, da bo, predvsem zaradi dejstva, ker naj bi naslednje leto izšel Alan Wake 2.

Morda se bodo številke izboljšale z verzijo za Nintendo Switch, ki bo predvidoma izdana jeseni 2022, saj je Switch trenutno še vedno med najbolj prodajanimi konzolami na svetu.


Alan Wake Remastered igra za PS5

28,99 €

Continue Reading

Igre

EA se spet spogleduje z Gospodarjem prstanov

Published

on

Electronic Arts se ponovno zanima za video igre iz sveta Gospodarja prstanov – ta teden so napovedali partnerstvo z Middle-earth Enterprises za ustvarjanje novega mobilnega naslova.

EA-jev Capital Games, studio, ki stoji za milijardo dolarjev vredno mobilno igro Star Wars: Galaxy of Heroes, razvija brezplačen naslov, imenovan The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth. Gre za zbirateljsko igro vlog, katere cilj je ponuditi strateško, družbeno-tekmovalno izkušnjo.

Izvršni direktor EA Mobile Malachi Boyle je v izjavi dejal, da bo igra Heroes of Middle-earth vključevala grafiko visoke zvestobe, kinematografske animacije in stiliziran izgled. Igra bo vključevala tudi najbolj priljubljene like iz sveta Gospodarja prstanov in Hobita, čeprav ni še znano katere.

Izvršna direktorica Middle-earth Enterprises Fredrica Drotos je dejala: “Navdušeni smo, da znova sodelujemo z EA, tokrat, da bi predstavili mobilno igro, ki jo navdihuje izključno Srednji svet…”

EA je v preteklosti izdal že lepo število iger o Tolkienovih delih: Lord of the Rings: Conquest, The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth 1 in 2, The Lord of the Rings: Tactics ter The Lord of the Rings: The Third Age.

Heroes of Middle-earth ni edina nova igra v svetu Gospodarja prstanov, ki je v razvoju. Daedalic razvija igro, osredotočeno na Golluma, ki bo izšla letos. Poleg tega je dolgoletni MMO The Lord of the Rings Online pred kratkim dosegel najvišje število igralcev v zadnjih 10 letih, deloma tudi zaradi dogodka ob svoji 15. obletnici. Poleg iger  2. septembra prihaja tudi Amazonova dolgo pričakovana TV-oddaja The Lord of the Rings: The Rings of Power.


JBL Quantum 100 Black žične gaming slušalke

39,99

Continue Reading

Igre

PUBG: Battlegrounds prinaša veliko več dobička, odkar je brezplačen

Published

on

PUBG: Battlegrounds, računalniška in konzolna različica serije battle royale strelskih iger, ustvarja bistveno več zaslužka, po prehodu na brezplačno igranje v januarju.

Glede na zadnje poročilo o zaslužku razvijalca Krafton se je na osebnih računalnikih prodaja povečala za 61 odstotkov v primerjavi z letom prej, skupno 82,3 milijona dolarjev. Na konzoli je bil skok prodaje še večji, saj se je povečal za 124 odstotkov v primerjavi s prejšnjim četrtletjem in za 274 odstotkov v primerjavi z lanskim letom, čeprav Krafton točne vrednosti ni delil. Igra je zabeležila tudi skoraj trojno povečanje povprečnih mesečnih aktivnih uporabnikov od četrtega četrtletja 2021.

PUBG: Battlegrounds je bila prvotno plačljiva igra, ko je izšla na Steamu v zgodnjem dostopu leta 2017, vendar je izjemen finančni uspeh brezplačnih streljačin, kot so Fortnite, Call of Duty: Warzone in Apex Legends, dokazal, da je brezplačen model lahko veliko bolj donosen.

V istem poročilu je Krafton tudi objavil, da je PUBG: Mobile predstavljal 75 % prihodkov podjetja v tem obdobju. Skupni prihodek je dosegel 407 milijonov dolarjev, kar je 13,5 % več kot v enakem obdobju lani. PUBG: Mobile je ustvaril 307 milijonov dolarjev, kar je 5 % več kot lani.

“Število plačljivih uporabnikov se je povečalo za več kot dvakrat in s tem znatno prispevalo k povečani četrtletni prodaji,” je dejal založnik.

Image

ASUS Rog Zephyrus G14 AW SE R9/16GB/1TB/RTX3050Ti/W10Pro prenosni računalnik

1.889,00 €

Continue Reading

Igre

Hogwarts Legacy razkriva grbe čarovniških domov

Published

on

Igra Hogwarts Legacy izpolnjuje dolgoletne želje vseh Harry Potter navdušencev, saj bodo igralci lahko končno doživeli svojo fantazijo v čarovniškem svetu.

Igra dopušča izjemno mero prilagajanja svojega lika, vključno z izbiro čarovniškega doma in ljubljenčka, ki ga želimo prinesti s sabo. Zdi se, da imajo domovi pomembno vlogo v Hogwarts Legacyju, in WB Games Avalanche je pred kratkim delil podrobnosti o novih modelih njihovih grbov v igri.

Slike prikazujejo grbe za štiri ikonične domove, ki ohranjajo izgled originalov iz knjige, a jih hkrati tudi prenavljajo. Grbi so bili oblikovani tudi v našitke, ki jih bo mogoče mogoče prišiti na oblačila študentov in prikazujejo poenostavljene modele z zapletenimi šivi za vsako hišo in njeno povezano barvno paleto ter žival.

Vsaka značka ima podoben, a nekoliko drugačen grb, obarvan tako, da predstavlja svoj dom; Gryfondomova je rdeča, Pihpuffova je rjava, Drznvraanova je modra in Spolzgadova je zelena. Prav tako so prikazane njihove maskote: lev, jazbec, orel in kača. Našitke je že bilo mogoče videti v predstavitvi igranja Hogwarts Legacy, ki je bila objavljena marca.

Poleg tega je WB Games Avalanche objavil, da so ti grbi na voljo kot čustvenčki in imenske značke za oboževalce v Hogwarts Legacy Discord strežniku.


PYRAMID HARRY POTTER HOGWARTS SKODELICA

24,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno