Connect with us

Igre

Preizkusili smo Dying Light 2, naslednika ene najboljših iger vseh časov

Published

on

Med pandemijo se ljudje pripravljamo na najhuje, zato so nam prijazni zaposleni iz podjetja Techland pripravili nekaj učnega gradiva. V letu 2015 so po mojem mnenju ustvarili eno najboljših iger Dying Light in po sedmih letih smo končno dočakali njegovega naslednika Dying Light 2. 

Zombiji in parkour

Zgodba nas popelje v leto 2036, kar dvajset let po prvem srečanju z virusom v mestu Haran, kjer se je odvijal prvi del igre Dying Light. Svet, v katerem poteka naša zgodba, je še naprej pretresen od novega virusa in nam daje bolj apokaliptični vibe kot v prvem naslovu, podoben filmu I am Legend. Ulice, stavbe in strehe so poraščene s travo in drevjem, prav tako pa najdemo na vsakem kotičku nov podvig za parkourne sposobnosti našega karakterja. Podamo se v zgodbo kot Pilgrim ali romar Aiden, ki je prepotoval skozi vso Ameriko do mesteca New Viledor, kjer naj bi se nahajala njegova sestra Mia. Tu se začne naša dogodivščina polna bojevanja, parkoura, zombijev in zanimivih karakterjev, ki nam pomagajo pri preživetju in raziskovanju sveta.

Novosti, izboljšave in presenečenja

Na začetku igre opazimo precejšnjo izboljšavo same grafične podobe, kot tekoče premikanje. Lepo presenečenje pa je to, da za tekanje ne uporabljamo stamine, ampak je to osnovna sposobnost, ki jo Aiden premore, a zato moremo biti veliko bolj pazljivi, saj nam stamine kar hitro zmanjka med plezanjem. Največja sprememba igre sta sam virus, s katerim smo okuženi, in kako se odvija igra skozi noč. Tukaj pa virus igra povsem drugačno vlogo kot v prvem delu, saj nas lahko, če nismo pazljivi, hitro ubije.

Takoj ko zapade noč ali gremo v temen prostor, nam začne padati meter imunosti. Ko ta pade na ničlo se spremenimo v zombija in je igra končana, a vse se da preprečiti z UV lučmi in številnimi pripomočki, ki našo transformacijo zatirajo, tako, da se moramo dobro pripraviti in premisliti, preden se podamo na nočno raziskovanje. Ne smemo pa pozabiti na izdelovanje in izboljšavo orožij, ki so nam na voljo za premagovanje nasprotnikov in živih mrtvecev. Bojevanje z mele orožji je tokrat v ospredju, zraven našega drop kicka seveda, saj so ravijalci odstranili strelno orožje, razen loka ali samostrela in morda kakšne makeshift pištole,  ki razpade po treh strelih. 

Odločitve v igri imajo posledice

Obstajata dve skupini Survivors in Peacekeepers med katerima se lahko odločamo, ali jim bomo tekom igranja dajali oblast nad elektriko in vodo. Vsaka skupina ima svoje prednosti. V kolikor se odločimo za Survivorje, nam ti s številnimi pripomočki omogočajo lažje in hitrejše premikanje, skakanje in premagovanje ovir, ki nas čakajo v mestu.

Peacekeepeji pa so orientirani na povsem drugo plat, bojevanje. Ti nam omogočajo boljša orožja in razne pasti, ki se nahajajo skozi mesto, k katerim lahko zvabimo zombije in jih tam s pritiskom na gumb onesposobimo ali ubijemo. Lahko pa se odločimo in vsaki skupini podamo nek del moči, a to nas potem stane tistih maksimalnih privilegijev, ki jih posamezna skupina nudi.

Napredovanje lika in RPG elementi

Igri pa ne bi morali reči proper RPG, če ne bi skozi vso premikanje in bojevanje dobivali experience točke, ki pripomorejo pri izboljševanju tako naših bojevnih sposobnosti, kot sposobnosti parkourja. Tukaj lahko v dveh vejah odklepamo različne sposobnosti, kjer nam na eni strani omogočijo sposobnosti za lažje bojevanje na drugi pa sposobnosti za hitrejše “parkouranje” skozi svet. Povečamo pa si lahko svoje življenjske točke in stamino, ter z vsako nadgradnjo se poveča naš meter imunosti. Ta nam omogoči, da lahko v temi raziščemo še toliko bolj oddaljene prostore in kleti, kjer se lahko nahaja kakšna epska ali legendarna oprema in orožje.

Za lažje in hitrejše premikanje skozi mapo tekom zgodbe odklenemo grapling hook in jadralno padalo, s katerim se lahko zavihtimo še z največje stolpnice in prejadramo kakšen odsek mape, v kolikor nam naša stamina to dovoljuje. 

Dobro, slabo in povprečno

Razvijalci so pomislili na nas in naše prijatelje, saj so v igro spet vključili co-op način, da lahko v celoti izkusimo zgodbo tudi z našimi prijatelji. Tukaj se začne prava zabava, saj lahko naš soigralec zvestobo nameni drugi skupini kot mi (Survivors in Peacekeepers) in tako v isti igri oba izkusiva vse ugodnosti in prednosti, ki jih obe skupini ponujata.

A v tako velikem svetu, kjer je skoraj neomejeno stvari za raziskati, žal naletimo tudi na hrošče in napake, ki so včasih frustrirajoče, a ne tako drastične, da igro ne bi mogli igrati. Vsaj zaenkrat je večigralski način v večini tako buggy, da se ljudje zatikajo v stene, jih enostavno vrže v zrak ali pa, zaradi slabe optimizacije, prihaja do fps dropov in izgube podatkov tako, da nastaja manjša zamuda imputa kontrolk in zgrešimo skok ali pa umremo v napadu zombijev.

Dying Light 2 ne razočara

Čeprav se marsikdo pritožuje, da je igra predolga ali, da ima preveč stvari za raziskati, je to zame dejansko dobra stvar, saj dobre igre ni nikoli preveč. Čeprav je v igri še kar nekaj napak in glitchev, so jih že veliko odpravili s prvima dvema popravkoma in verjamem, da bodo ostale pomanjkljivosti hitro izboljšane. Sama zgodba je odlična in skritih dogodkov, izzivov ter predmetov je več kot dovolj, da vas pritegnejo k nakupu igre in verjemite mi, ko vam povem, da ne boste razočarani, saj igra ni tako ponavljajoča, kot se sprva zdi.


PLAYSTATION PS5 C Chassis

474,99 €

Igre

Clair Obscur: Expedition 33 v 33 dneh prodal 3,3 milijona izvodov

Published

on

Igra Clair Obscur: Expedition 33 je v pičlih 33 dneh dosegla izjemen prodajni mejnik – kar 3,3 milijona prodanih izvodov. Novico so razvijalci delili na uradnem profilu na omrežju X, kjer so zapisali:

»Pred 33 dnevi smo izdali Clair Obscur: Expedition 33. Od takrat smo prodali 3,3 milijona izvodov. Resno. Do danes. Tega si nismo mogli izmisliti.«

V objavi so se zahvalili vsem igralcem in pripisali: »Še eden v nizu neverjetnih trenutkov, ki jih je omogočila vaša podpora. Hvala VSEM. Jutri prihaja.« Da bi bila simbolika popolna, je bila objava deljena točno ob 15.03.

V naši recenziji igre je Rok zapisal:

»Clair Obscur: Expedition 33 je izjemen primer, kako lahko inovativni pristopi in predanost ustvarjalnosti pripeljejo do nepozabne igralne izkušnje. Z globoko zgodbo, kompleksnim bojnim sistemom in osupljivo vizualno predstavitvijo ji nominacija za igro leta ne uide. K temu še dodamo dostopno ceno in ravno pravšnji čas trajanja (sam sem potreboval za celotno izkušnjo nekje 30 ur – ne preveč, ne premalo) in mogoče imamo celo zmagovalca.«

Continue Reading

Igre

V galaksiji daleč, daleč stran Battlefront 2 podira rekorde pet let po izidu

Published

on

Igra Star Wars Battlefront 2 doživlja nepričakovan preporod, kakršnega v igričarski industriji redko vidimo. Če je še v začetku maja na platformi Steam beležila komaj tisoč dnevno aktivnih igralcev, se je številka ob prazniku dneva Vojne zvezd (May the 4th), izidu druge sezone serije Andor in sočasni tematski sezoni v igri Fortnite drastično povečala. Po nekaterih ocenah zdaj igra dosega od 80 do 90 tisoč aktivnih igralcev dnevno na vseh platformah.

Skok priljubljenosti se je začel sredi maja, ko je Battlefront 2 na Steamu presegel svoj rekord sočasnih igralcev izpred štirih let. Po podatkih SteamDB novi rekord ob času pisanja članka znaša 18.635 igralcev, kar je občuten preskok s prejšnjega vrha 10.489. Hkrati je igra na Twitchu dosegla tudi 10.934 sočasnih gledalcev v enem dnevu.

Čeprav Battlefront 2 že skoraj pet let ni prejel večjih posodobitev, njegovo ponovno rojstvo dokazuje, da franšiza Vojna zvezd ostaja trdno zasidrana v srcih igralcev, da je uspeh igre pogosto v njihovih rokah – in da dobra igra nikoli zares ne izgine. Vprašanje zdaj je, ali bo EA izkoristil priložnost in izdal še eno Star Wars igro?

Continue Reading

Igre

Epic Games Store ta teden podarja kar tri brezplačne igre

Published

on

Epic Games Store znova osrečuje igričare s svežim paketom brezplačnih iger — tokrat kar s tremi naslovi. V spletni trgovini Epic Games Store lahko zdaj brezplačno prevzamete igro Sifu, novo izdano Deliver At All Costs in retro akcijo Gigapocalypse. Čas za prevzem vseh treh iger se izteče 29. maja ob 17.00 (CET), ko bodo njihovo mesto prevzele nove brezplačne igre. Kot vedno velja, da za prevzem igre ni potrebnih dodatnih nakupov — ko jih enkrat dodate v svojo knjižnico, so vaše za vedno.

Deliver At All Costs, ki je izšel včeraj, je akcijska pustolovščina švedskega studia Far Out Games, pod okriljem Konamija. Igralci prevzamejo vlogo kurirja Winstona Greena, ki leta 1959 prevaža tovor skozi uničljivo okolje. Gigapocalypse, izdan leta 2022, je bočna igra v kateri kot ogromna pošast rušimo mesto. Zadnja na seznamu brezplačnih iger pa je še pretepačina Sifu.

V naši recenziji stilizirane akcijske igre je Žiga zapisal:

“Igra definitivno vredna nakupa, ampak zna biti frustrirajoča. V meni je vzbudila toliko večje zadovoljstvo, ko mi je končno uspelo dokazati samemu sebi, da še nisem za v koš.”

Sifu naj bi dobil tudi filmsko priredbo, ki jo pripravlja režiser John Wicka, Chad Stahelski. Kratek film na temo igre pa je na voljo za ogled na spletu v Amazonovi antologiji Secret Level.

Continue Reading

Igre

Fortnite se po petih letih vrača na iOS v ZDA

Published

on

Po petletni odsotnosti se je Fortnite končno vrnil v ameriški App Store na napravah iOS. Sodišče je podjetju Apple odredilo, naj igro znova omogoči v trgovini, kar pomeni pomemben preobrat v dolgoletnem sporu z Epic Games.

Epic je novico na spletu delil z objavo:

“Fortnite je NAZAJ v App Storu v ZDA za iPhone in iPad… ter na Epic Games Store in AltStore v EU! Kmalu bo viden tudi v iskalniku!”

Izvršni direktor Epica Tim Sweeney je na omrežju X zapisal: »Spet smo nazaj.«

Spor sega v leto 2020, ko je Apple igro odstranil iz trgovine, potem ko je Epic zaobšel Applove provizije pri plačilih. Sodnica Yvonne Gonzalez Rogers je ta teden Apple opozorila, da krši sodno odredbo iz leta 2021, ki dovoljuje zunanje plačilne metode.

Apple je nato moral Fortnite znova omogočiti v App Storu. Nova različica igre vključuje zunanje načine plačila in spodbuja igralce, naj nakupe opravijo neposredno prek Epica, izven Applovega sistema.

Vir.

Continue Reading

Igre

Helldivers 2: posodobitev Heart of Democracy prinaša bitko na ulice Super Zemlje

Published

on

Nova velika posodobitev igre Helldivers 2, imenovana Heart of Democracy, je zdaj na voljo in z njo se boj seli naravnost na domači teren – ulice Super Zemlje.

Igralcem nasprotna frakcija Illuminate je prebila obrambo in napadla urbano središče planeta, igralci pa morajo braniti civiliste in aktivirati planetarne obrambne sisteme, vse v kaotičnem okolju med nebotičniki in ruševinami nekdaj mirnega sveta.

Nova misija zahteva zavzet boj za vsako ulico, saj bodo igralci v realnem času izgubljali in osvajali ozemlja, odvisno od uspešnosti misij. S posodobitvijo se bodo pojavili novi tipi enot, kot sta Crescent Overseer in Fleshmob, zato bo nujna uporaba sveže uvedenih možnosti za prilagajanje orožij.

V pomoč bodo tudi enote SEAF, ki se lahko pridružijo boju in pomagajo pri obrambi demokracije. A previdno – civilisti še vedno tavajo po območju spopadov, in vsako izgubljeno nedolžno življenje bo prineslo kazen.

Heart of Democracy je zdaj na voljo za vse igralce na platformah PlayStation 5 in PC.

Vir.

Continue Reading

Igre

Naslednik kultne igre Undertale bo omogočal brezplačno nadgradnjo

Published

on

Toby Fox, ustvarjalec priljubljene igre Undertale, je potrdil, da bodo prva štiri poglavja plačljive različice njene naslednice Deltarune izšla 5. junija 2025 za Nintendo Switch, Switch 2, PlayStation 4, PlayStation 5, PC in Mac. Paket bo vseboval že prej brezplačno dostopni poglavji 1 in 2 ter novi poglavji 3 in 4.

Pomembna novost te izdaje je podpora za funkcijo »cross-buy«. To pomeni, da bodo igralci, ki bodo kupili igro na Nintendo Switchu, lahko brezplačno dostopali tudi do različice za Switch 2 – in obratno, če bodo uporabljali isti Nintendo račun. Enako velja za PlayStation. Nakup na PS4 omogoča brezplačen dostop do PS5 različice. Izjema je Japonska, kjer zakonodaja zahteva simbolično doplačilo.

Igra bo izšla 5. junija ob polnoči po japonskem času, skladno z izidom konzole Nintendo Switch 2. V Sloveniji bo igra na voljo že 4. junija ob 17. uri po srednjeevropskem času.

Čeprav bo začetna izdaja obsegala štiri poglavja, jih Fox načrtuje sedem. Preostala poglavja bodo na voljo kot brezplačne posodobitve.Deltarune je duhovni naslednik kultne uspešnice Undertale, ki združuje RPG mehanike, edinstven humor ter možnost miroljubnega reševanja konfliktov. Raznoliki liki, izvirna glasba in posebna estetika so kmalu po izidu igre leta 2015 ustvarili pravo subkulturo na spletu.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Priljubljeno