fbpx
Connect with us

Igre

Preizkusili smo Dying Light 2, naslednika ene najboljših iger vseh časov

Published

on

Med pandemijo se ljudje pripravljamo na najhuje, zato so nam prijazni zaposleni iz podjetja Techland pripravili nekaj učnega gradiva. V letu 2015 so po mojem mnenju ustvarili eno najboljših iger Dying Light in po sedmih letih smo končno dočakali njegovega naslednika Dying Light 2. 

Zombiji in parkour

Zgodba nas popelje v leto 2036, kar dvajset let po prvem srečanju z virusom v mestu Haran, kjer se je odvijal prvi del igre Dying Light. Svet, v katerem poteka naša zgodba, je še naprej pretresen od novega virusa in nam daje bolj apokaliptični vibe kot v prvem naslovu, podoben filmu I am Legend. Ulice, stavbe in strehe so poraščene s travo in drevjem, prav tako pa najdemo na vsakem kotičku nov podvig za parkourne sposobnosti našega karakterja. Podamo se v zgodbo kot Pilgrim ali romar Aiden, ki je prepotoval skozi vso Ameriko do mesteca New Viledor, kjer naj bi se nahajala njegova sestra Mia. Tu se začne naša dogodivščina polna bojevanja, parkoura, zombijev in zanimivih karakterjev, ki nam pomagajo pri preživetju in raziskovanju sveta.

Novosti, izboljšave in presenečenja

Na začetku igre opazimo precejšnjo izboljšavo same grafične podobe, kot tekoče premikanje. Lepo presenečenje pa je to, da za tekanje ne uporabljamo stamine, ampak je to osnovna sposobnost, ki jo Aiden premore, a zato moremo biti veliko bolj pazljivi, saj nam stamine kar hitro zmanjka med plezanjem. Največja sprememba igre sta sam virus, s katerim smo okuženi, in kako se odvija igra skozi noč. Tukaj pa virus igra povsem drugačno vlogo kot v prvem delu, saj nas lahko, če nismo pazljivi, hitro ubije.

Takoj ko zapade noč ali gremo v temen prostor, nam začne padati meter imunosti. Ko ta pade na ničlo se spremenimo v zombija in je igra končana, a vse se da preprečiti z UV lučmi in številnimi pripomočki, ki našo transformacijo zatirajo, tako, da se moramo dobro pripraviti in premisliti, preden se podamo na nočno raziskovanje. Ne smemo pa pozabiti na izdelovanje in izboljšavo orožij, ki so nam na voljo za premagovanje nasprotnikov in živih mrtvecev. Bojevanje z mele orožji je tokrat v ospredju, zraven našega drop kicka seveda, saj so ravijalci odstranili strelno orožje, razen loka ali samostrela in morda kakšne makeshift pištole,  ki razpade po treh strelih. 

Odločitve v igri imajo posledice

Obstajata dve skupini Survivors in Peacekeepers med katerima se lahko odločamo, ali jim bomo tekom igranja dajali oblast nad elektriko in vodo. Vsaka skupina ima svoje prednosti. V kolikor se odločimo za Survivorje, nam ti s številnimi pripomočki omogočajo lažje in hitrejše premikanje, skakanje in premagovanje ovir, ki nas čakajo v mestu.

Peacekeepeji pa so orientirani na povsem drugo plat, bojevanje. Ti nam omogočajo boljša orožja in razne pasti, ki se nahajajo skozi mesto, k katerim lahko zvabimo zombije in jih tam s pritiskom na gumb onesposobimo ali ubijemo. Lahko pa se odločimo in vsaki skupini podamo nek del moči, a to nas potem stane tistih maksimalnih privilegijev, ki jih posamezna skupina nudi.

Napredovanje lika in RPG elementi

Igri pa ne bi morali reči proper RPG, če ne bi skozi vso premikanje in bojevanje dobivali experience točke, ki pripomorejo pri izboljševanju tako naših bojevnih sposobnosti, kot sposobnosti parkourja. Tukaj lahko v dveh vejah odklepamo različne sposobnosti, kjer nam na eni strani omogočijo sposobnosti za lažje bojevanje na drugi pa sposobnosti za hitrejše “parkouranje” skozi svet. Povečamo pa si lahko svoje življenjske točke in stamino, ter z vsako nadgradnjo se poveča naš meter imunosti. Ta nam omogoči, da lahko v temi raziščemo še toliko bolj oddaljene prostore in kleti, kjer se lahko nahaja kakšna epska ali legendarna oprema in orožje.

Za lažje in hitrejše premikanje skozi mapo tekom zgodbe odklenemo grapling hook in jadralno padalo, s katerim se lahko zavihtimo še z največje stolpnice in prejadramo kakšen odsek mape, v kolikor nam naša stamina to dovoljuje. 

Dobro, slabo in povprečno

Razvijalci so pomislili na nas in naše prijatelje, saj so v igro spet vključili co-op način, da lahko v celoti izkusimo zgodbo tudi z našimi prijatelji. Tukaj se začne prava zabava, saj lahko naš soigralec zvestobo nameni drugi skupini kot mi (Survivors in Peacekeepers) in tako v isti igri oba izkusiva vse ugodnosti in prednosti, ki jih obe skupini ponujata.

A v tako velikem svetu, kjer je skoraj neomejeno stvari za raziskati, žal naletimo tudi na hrošče in napake, ki so včasih frustrirajoče, a ne tako drastične, da igro ne bi mogli igrati. Vsaj zaenkrat je večigralski način v večini tako buggy, da se ljudje zatikajo v stene, jih enostavno vrže v zrak ali pa, zaradi slabe optimizacije, prihaja do fps dropov in izgube podatkov tako, da nastaja manjša zamuda imputa kontrolk in zgrešimo skok ali pa umremo v napadu zombijev.

Dying Light 2 ne razočara

Čeprav se marsikdo pritožuje, da je igra predolga ali, da ima preveč stvari za raziskati, je to zame dejansko dobra stvar, saj dobre igre ni nikoli preveč. Čeprav je v igri še kar nekaj napak in glitchev, so jih že veliko odpravili s prvima dvema popravkoma in verjamem, da bodo ostale pomanjkljivosti hitro izboljšane. Sama zgodba je odlična in skritih dogodkov, izzivov ter predmetov je več kot dovolj, da vas pritegnejo k nakupu igre in verjemite mi, ko vam povem, da ne boste razočarani, saj igra ni tako ponavljajoča, kot se sprva zdi.


AMSUNG QE55S95BATXXH OLED TV sprejemnik

1.399,99 €

Igre

Izšel je nov filmski posnetek iz igre Dragon Age: Dreadwolf

Published

on

BioWare je ob praznovanju dneva Dragon Age objavil nov filmski posnetek iz igre Dragon Age: Dreadwolf.

Studio je potrdil, da je napovednik iz posnete scene v igri iz četrtega dela franšize, imenovanega Dreadwolf.

“Elfovski bog laži ali junaški upornik proti tiraniji?” BioWare draži na Instagramu. “Odvisno od tega, koga vprašate. Srečen #DragonAgeDay! Današnji dan začenjamo s prizorom iz igre #Dreadwolf!” se glasi napis v objavi na Instagramu.

“Solas, the Dread Wolf,” je zapisano v uradnem oglasnem sporočilu. “Nekateri pravijo, da je morda starodavni elfski bog, drugi pa, da ni. Spet tretji pravijo, da je izdajalec svojega ljudstva … ali pa rešitelj, ki jih zdaj želi rešiti za ceno vašega sveta.

“Njegovi motivi so skrivnostni, njegove metode pa včasih vprašljive, zaradi česar slovi kot prevarantsko božanstvo – igralec temnih in nevarnih iger.”

Nadaljevanje igre Dragon Age Inquisition podjetja BioWare je v neki obliki v razvoju že vsaj od leta 2017, pri čemer je o njem znanih le malo podrobnosti.


CRISIS CORE – FINAL FANTASY VII – REUNION igra za PLAYSTATION 5

59,99 €

Continue Reading

Igre

Scenarist Johna Wicka pripravlja igrano filmsko adaptacijo igre Sifu

Published

on

Sifu, priznano borilno pustolovščino francoskega studia Sloclap, bo scenarist filma John Wick Derek Kolstad spremenil v igrani film.

Kot poroča Deadline, naj bi film ohranil isto osnovno zgodbo igre. Protagonist se s kung-fujem maščuje očetovim morilcem, a ob vsaki smrti ga čarobni obesek ponovno oživi in nekoliko postara.

Poleg silma Sifu, Kolstad trenutno postproducira četrti film o John Wicku, sodeluje pa tudi pri številnih drugih pomembnih projektih, med drugim pri nedavno napovedanem filmu Streets of Rage in animirani seriji Splinter Cell za Netflix.

Gamegangov Žiga je v svoji recenzije igre Sifu zapisal:

“Skozi celotno igranje moraš biti skoncentriran in moraš biti pripravljen na vse, tudi ko kateri level ponavljaš. Zmanjšanje starostnega procesa zaradi manj smrti, pridobivanje več experience točk za odklepanje novih potez, vse to se da izboljšati vse dokler končno igre ne končamo in si drznemo povečati težavnost.”


THE CALLISTO PROTOCOL – DAY ONE EDITION igra za PLAYSTATION 5

69,99 €

Continue Reading

Igre

The Callisto Protocol je po hudih tehničnih težavah dobil popravek

Published

on

Studio Striking Distance Studios je upošteval pritožbe o težavah z zmogljivostjo, o katerih so poročali igralci, in izdal popravek, ki naj bi jih odpravil. Vsaj na osebnih računalnikih.

The Callisto Protocol je ena najbolj pričakovanih iger letošnjega leta, vendar se začetek prodaje ni iztekel najbolje. Uporabniki storitve Steam so poročali o strašnih tehničnih težavah.

Sprva so se ocene na platformi Steam znižale na večinoma negativne, pri čemer so številni uporabniki računalnikov PC in konzole Xbox poročali o težavah s FPS-ji, ki so se precej zmanjšali.

“Se sprašujete, zakaj se igra tako močno zatakne? Zato, ker uporablja protipotrošniški DRM Denuvo, ki posiljuje FPS in stane več kot 100 tisočakov, potem ko so študije pokazale, da PIRATSTVO NIMA UČINKA NA PRODAJO,” razlaga eden izmed uporabnikov.

“Zelo malo zgodbe ali likov, utesnjujoče linearna iga, grozen boj, ki se odlikuje le po tem, da vas frustrira, in popolnoma bedna zmogljivost računalnika. Na žalost je igro preprosto treba izpustiti,” piše drugi.

Razvijalci so opazili te in podobne pripombe in izdali hiter popravek za uporabnike osebnih računalnikov.

“Zdaj je na voljo popravek za osebne računalnike, ki izboljšuje težave z zatikanjem pri igranju zaradi sestavljanja senčilnikov. Po posodobitvi se lahko ob prvem zagonu aplikacije v meniju igre pojavi začasno zatikanje. V prihodnjih dneh pripravljamo nadaljnje optimizacije,” je objavil uradni račun The Callisto Protocol na Twitterju.

Ocena igre v storitvi Steam je trenutno mešana, uporabniki pa so zanjo napisali nekaj več kot 8 tisoč ocen.


THE CALLISTO PROTOCOL – DAY ONE EDITION igra za PLAYSTATION 5

69,99 €

Continue Reading

Igre

5 najboljših videoiger, ki bodo na voljo decembra 2022

Published

on

Praznična sezona je tu in z njo cel seznam težko pričakovanih iger. Ta mesec je med njimi tudi fizična izdaja igre Cuphead za sisteme PS4, Switch in Xbox. Vključevala bo vse posodobitve in DLC The Delicious Last Course. Druga častna omemba je igra The Witcher 3, ki bo dobila brezplačno nadgrajeno različico za plaftorme PC, PS5 in Xbox Series.

Kar zadeva večje izdaje, so tri izšle že danes, preostali dve igri pa prihajata v prvi polovici meseca.

Need for Speed: Unbound – 2. december

Petindvajseta igra v franšizi Need for Speed se ponaša z zabavnim umetniškim slogom in veliko značaja. V najnovejši igri NFS dirkajte s časom, prelisičite policiste in se pomerite v tedenskih kvalifikacijah, da bi dosegli The Grand, največji izziv uličnega dirkanja v Lakeshoreju.

The Callisto Protocol – 2. december

To je nova intelektualna lastnina, ki jo je režiral eden izmed soustvarjalcev izvirne igre Dead Space. Ta tretjeosebna preživetvena grozljivka se dogaja v vesoljskem zaporu, imenovanem Black Iron, domnevno v istem svetu kot PUBG. Videti je neverjetno, zato upajmo, da se bo tudi igrala neverjetno.

Marvel’s Midnight Sons – 2. december

Marvel’s Midnight Suns je taktična RPG igra ustvarjalcev igre XCOM, ki se posveča temnejši, nadnaravni plati vesolja Marvel. Kot Hunter, legendarni ubijalec demonov s skrivnostno preteklostjo, boste vodili ekipo znanih Marvelovih junakov, ki bodo poskušali preprečiti materi demonov, da izpolni starodavno prerokbo in prikliče svojega zlobnega gospodarja Chthona.

Dragon Quest Treasures – 9. december

Igro Dragon Quest Treasures je razvilo podjetje Tose, ki je odgovorno za serijo Dragon Quest Heroes and Monsters. Podrobnosti o igranju so redke, vendar naj bi igra bila bolj podobna akcijskemu JRPG-ju kot pa poteznemu. Zgodba je postavljena v fantastični svet Drakonije in se osredotoča na iskanje zakladov, dobrohotne pošasti, ki jih je mogoče rekrutirati, in igralčevo domačo bazo.

Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion – 13. december

Gre za predelavo ekskluzivne igre za PSP in predzgodbo igre Final Fantasy VII, ki razkriva ogromno podrobnosti o najzanimivejših dogodkih v zgodbi z retrospektivo. Tako kot pri Final Fantasy VII Remake pričakujte nepričakovano, saj lahko dogodki odstopajo od prvotne zgodbe. Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion bo na voljo za vse sodobne platforme.


CRISIS CORE – FINAL FANTASY VII – REUNION igra za PLAYSTATION 5

59,99 €

Continue Reading

Igre

Prebavljiv le za resne navdušence nad mački – Preizkusili smo Garfield Lasagna Party

Published

on

Garfield je večen. Ikoničen maček se je prvič pojavil že davnega 1976 in od takrat vztrajno ostal del naše popkulture. Od njegovih začetkov v stripih, filmih, serijah, celo oddajah, pa se je v zadnjih desetletjih preselil tudi v svet video iger. Najnovejši kotiček kamor se je leni maček naselil, je nova igra Garfield Lasagna Party, katero pa žal niti Garfieldova podoba ne zmore privleči do zadovoljive igralne izkušnje.

Virtualni Človek ne jezi se

Garfield Lasagna Party je igralna izkušnja, ki jo najbolje opišemo s tem, da rečemo, da je poenostavljena verzija igre Mario Party. To ne pomeni, da je igra bolj intuitivna ali bolj prijazna za učenje novih igralcev, to zgolj pomeni, da ima manj vsebine. Celo zelo občutno manj vsebine, ki včasih deluje, kot da je bila narejena v zadnjem trenutku in dodana v igro zgolj zato, da igra na papirju deluje večja. A preden se lotim kritiziranja tega kar igra ni, je dobro, da vzpostavimo, kaj Lasagna Party sploh je.

Lasagna Party je zabavna “party” igra, kjer nadziramo enega izmed štirih znanih likov iz Garfield vesolja – Garfielda, pes Odie, maček Nermal in Garfieldova punca Arlene. Liki se znajdejo na ogromni igralni plošči, kjer se z metov kock določa za koliko se bodo v dani rundi po plošči prestavili. Igralna plošča ponuja unikatna polja, ki igralcu koristijo ali škodijo. Na določenih poljih je možen tudi nakup predmetov, ki jih med igro lahko uporabimo sebi v prid ali drugim v škodo (na primer bananin olupek, ki igralcu zmanjša število polj za napredovanje). Cilj igre je zbrati največje število lazanj v danih rundah.

Igramo lahko sami – v tem primeru ostale like nadzira igra – ali s prijatelji, ampak zgolj v živo. Prva velika pomanjkljivost igre je namreč odsotnost možnosti igranja preko spleta. Čeprav sem sam velik podpornik igre, ki promovirajo skupno igranje na domačem kavču, je vseeno dobrodošlo, da igra ponudi opcijo večigralstva tudi na daljavo. Kadar bi si namreč zaželel hitre Garfield dogodivšine in ob sebi nimam soigralca, sem primoran gledali kako izgubljam proti umetni inteligenci Nermala. Občutek zmage potem enostavno ni isti, ko vemo, da na drugi strani ni prave osebe, ki bi doživela poraz.

Vsak dan je ponedeljek

Lasagna party je tudi igra, ki si želi biti Mario Party, ampak na več področjih ustreli mimo. Poglejmo podobnosti. Obe igri imata za sabo ikonični lik popkulture, obe igri sta mišljeni kot igri, ki jih igramo s prijatelji za čisto zabavo, obe igri vsebujeta kup mini iger in posebno igralno ploščo, ki je do igralcev lahko izjemno krivična, a posledično tudi zabavna. Podobno, ne? Podobno, a žal niti približno enako. Vse kar Lasagna poskuša narediti je Mario v preteklosti že naredil bolje.

Vzemimo na primer mini igre. Mini igre potekajo po zaključku vsake runde, ko vsi igralci odigrajo svoje poteze na plošči. V igri je 32 različnih mini iger, a njihova številčnost žal ni znak za veselje, ker pomeni, da bo verjetnost, da dobimo specifično mini igro, ki jo dejansko želimo igrati, sedaj še manjša. Res je, da se te igre dogajajo na ikoničnih Garfield lokacijah (picerija, Jonova hiša, veterinarska klinika…), kar bo oboževalce Garfielda zagotovo razveselilo, a vsebina je pogosto prazna. Mini iger so sicer preproste za začetnike – po navadi potrebuješ za igranje največ 2 tipki – a hitro postanejo monotone in predolge.

Pri tem je potrebno izpostavit, da sta se razvijalca VetaSoft in Balio Studio potrudila in v igro dodala par 3D mini iger, kjer se lahko prosto gibljemo naokrog in streljamo (na primer snežne kepe), katere dajo noto originalnosti in unikatnosti k Garfieldovi igričarski lazanji, a to noto sem pogrešal tudi na drugih aspektih igre.

Natakar, moja lazanja nima okusa

Kreativnost se sicer kaže na glavni igralni plošči, a kaj hitro ugotoviš, da je to edina igralna plošča, ki jo boš v tej igri videl. Med igranjem sem večkrat pregledal glavni meni in nastavitve, če sem mogoče kje kaj zgrešil, saj se mi je zdelo izredno samoumevno, da bi tovrstna igra imela še kakšno mapo več. Ali pa kakšnega lika več. Ali pa kakšno preobleko za like. Karkoli. Mogoče smo igralci v tej dobi že razvajeni in pričakujemo neko mero izbire ali pa vsaj možnost odklenitve novih vsebin, ampak pri Garfieldu me je pa ta odsotnost rahlo razočarala. Niti Jona nisem mogel igrati.

Garfield Lasagna Party deluje, ker je v njej Garfield. Odstrani Garfielda in ostane zgolj igra, ki jo bomo najverjetneje preizkusili en večer, potem pa šli nazaj igrat Mario Party. Za mnoge igralce je že leni maček sam po sebi dovolj velik razlog za igranje naslova, v kolikor pa je vaš fokus bolj osredotočen na igralno izkušnjo, pa se s prijatelji mogoče raje lotite kakšnega drugega “party” naslova, ki jih dandanes ne manjka.

Garfield Lasagna Party dobi oceno 5 od 10.


GARFIELD: LASAGNA PARTY igra za PLAYSTATION 5

39,99 €

Continue Reading

Igre

Sony z več kot 150 zaposlenimi pomagal pri produkciji igre The Callisto Protocol

Published

on

Že vemo, da je Sony prispeval k razvoju igre The Callisto Protocol, vendar vas bo obseg njihove podpore morda presenetil. Slike odjavne špice – objavljene na portalu ResetEra – razkrivajo, da je razvijalcu Striking Distance Studios pri projektu pomagalo približno 150 zaposlenih iz skupine Visual Arts Services Group in malezijske ekipe lastnika platforme.

Slika: resetera

PlayStation pogosto podpira ustvarjanje naslovov tretjih oseb tako, da posodi svoje najsodobnejše studie za zajemanje gibanja (motion capture) in pomaga pri stvareh, kot sta mešanje zvoka in kinematografija. Vendar pa je to ena največjih nalog, ki jih je ekipa opravljala za drugi studio, saj je k naslovu prispevalo 150 zaposlenih.

Sony ima tržne pravice za izdajo, vendar za igro ni zahteval časovno ekskluzivo, tako da bo igra na večini platform izšla konec tega tedna.


THE CALLISTO PROTOCOL – DAY ONE EDITION igra za PLAYSTATION 5

69,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno