fbpx
Connect with us

Igre

Preizkusili smo Dying Light 2, naslednika ene najboljših iger vseh časov

Published

on

Med pandemijo se ljudje pripravljamo na najhuje, zato so nam prijazni zaposleni iz podjetja Techland pripravili nekaj učnega gradiva. V letu 2015 so po mojem mnenju ustvarili eno najboljših iger Dying Light in po sedmih letih smo končno dočakali njegovega naslednika Dying Light 2. 

Zombiji in parkour

Zgodba nas popelje v leto 2036, kar dvajset let po prvem srečanju z virusom v mestu Haran, kjer se je odvijal prvi del igre Dying Light. Svet, v katerem poteka naša zgodba, je še naprej pretresen od novega virusa in nam daje bolj apokaliptični vibe kot v prvem naslovu, podoben filmu I am Legend. Ulice, stavbe in strehe so poraščene s travo in drevjem, prav tako pa najdemo na vsakem kotičku nov podvig za parkourne sposobnosti našega karakterja. Podamo se v zgodbo kot Pilgrim ali romar Aiden, ki je prepotoval skozi vso Ameriko do mesteca New Viledor, kjer naj bi se nahajala njegova sestra Mia. Tu se začne naša dogodivščina polna bojevanja, parkoura, zombijev in zanimivih karakterjev, ki nam pomagajo pri preživetju in raziskovanju sveta.

Novosti, izboljšave in presenečenja

Na začetku igre opazimo precejšnjo izboljšavo same grafične podobe, kot tekoče premikanje. Lepo presenečenje pa je to, da za tekanje ne uporabljamo stamine, ampak je to osnovna sposobnost, ki jo Aiden premore, a zato moremo biti veliko bolj pazljivi, saj nam stamine kar hitro zmanjka med plezanjem. Največja sprememba igre sta sam virus, s katerim smo okuženi, in kako se odvija igra skozi noč. Tukaj pa virus igra povsem drugačno vlogo kot v prvem delu, saj nas lahko, če nismo pazljivi, hitro ubije.

Takoj ko zapade noč ali gremo v temen prostor, nam začne padati meter imunosti. Ko ta pade na ničlo se spremenimo v zombija in je igra končana, a vse se da preprečiti z UV lučmi in številnimi pripomočki, ki našo transformacijo zatirajo, tako, da se moramo dobro pripraviti in premisliti, preden se podamo na nočno raziskovanje. Ne smemo pa pozabiti na izdelovanje in izboljšavo orožij, ki so nam na voljo za premagovanje nasprotnikov in živih mrtvecev. Bojevanje z mele orožji je tokrat v ospredju, zraven našega drop kicka seveda, saj so ravijalci odstranili strelno orožje, razen loka ali samostrela in morda kakšne makeshift pištole,  ki razpade po treh strelih. 

Odločitve v igri imajo posledice

Obstajata dve skupini Survivors in Peacekeepers med katerima se lahko odločamo, ali jim bomo tekom igranja dajali oblast nad elektriko in vodo. Vsaka skupina ima svoje prednosti. V kolikor se odločimo za Survivorje, nam ti s številnimi pripomočki omogočajo lažje in hitrejše premikanje, skakanje in premagovanje ovir, ki nas čakajo v mestu.

Peacekeepeji pa so orientirani na povsem drugo plat, bojevanje. Ti nam omogočajo boljša orožja in razne pasti, ki se nahajajo skozi mesto, k katerim lahko zvabimo zombije in jih tam s pritiskom na gumb onesposobimo ali ubijemo. Lahko pa se odločimo in vsaki skupini podamo nek del moči, a to nas potem stane tistih maksimalnih privilegijev, ki jih posamezna skupina nudi.

Napredovanje lika in RPG elementi

Igri pa ne bi morali reči proper RPG, če ne bi skozi vso premikanje in bojevanje dobivali experience točke, ki pripomorejo pri izboljševanju tako naših bojevnih sposobnosti, kot sposobnosti parkourja. Tukaj lahko v dveh vejah odklepamo različne sposobnosti, kjer nam na eni strani omogočijo sposobnosti za lažje bojevanje na drugi pa sposobnosti za hitrejše “parkouranje” skozi svet. Povečamo pa si lahko svoje življenjske točke in stamino, ter z vsako nadgradnjo se poveča naš meter imunosti. Ta nam omogoči, da lahko v temi raziščemo še toliko bolj oddaljene prostore in kleti, kjer se lahko nahaja kakšna epska ali legendarna oprema in orožje.

Za lažje in hitrejše premikanje skozi mapo tekom zgodbe odklenemo grapling hook in jadralno padalo, s katerim se lahko zavihtimo še z največje stolpnice in prejadramo kakšen odsek mape, v kolikor nam naša stamina to dovoljuje. 

Dobro, slabo in povprečno

Razvijalci so pomislili na nas in naše prijatelje, saj so v igro spet vključili co-op način, da lahko v celoti izkusimo zgodbo tudi z našimi prijatelji. Tukaj se začne prava zabava, saj lahko naš soigralec zvestobo nameni drugi skupini kot mi (Survivors in Peacekeepers) in tako v isti igri oba izkusiva vse ugodnosti in prednosti, ki jih obe skupini ponujata.

A v tako velikem svetu, kjer je skoraj neomejeno stvari za raziskati, žal naletimo tudi na hrošče in napake, ki so včasih frustrirajoče, a ne tako drastične, da igro ne bi mogli igrati. Vsaj zaenkrat je večigralski način v večini tako buggy, da se ljudje zatikajo v stene, jih enostavno vrže v zrak ali pa, zaradi slabe optimizacije, prihaja do fps dropov in izgube podatkov tako, da nastaja manjša zamuda imputa kontrolk in zgrešimo skok ali pa umremo v napadu zombijev.

Dying Light 2 ne razočara

Čeprav se marsikdo pritožuje, da je igra predolga ali, da ima preveč stvari za raziskati, je to zame dejansko dobra stvar, saj dobre igre ni nikoli preveč. Čeprav je v igri še kar nekaj napak in glitchev, so jih že veliko odpravili s prvima dvema popravkoma in verjamem, da bodo ostale pomanjkljivosti hitro izboljšane. Sama zgodba je odlična in skritih dogodkov, izzivov ter predmetov je več kot dovolj, da vas pritegnejo k nakupu igre in verjemite mi, ko vam povem, da ne boste razočarani, saj igra ni tako ponavljajoča, kot se sprva zdi.


PLAYSTATION PS5 C Chassis

474,99 €

Igre

Preizkusili smo dirkalno igro Smurfs Kart

Published

on

Že nekaj časa opažamo, da se na trgu pojavlja vedno več iteracij dirkaških iger. Večina teh iger niso nič drugega kot hiter zaslužek, pri čemer je bilo v oblikovanje vloženega malo truda in skrbi, toda Smurfs Kart ni ena izmed njih. Je šarmantna in zabavna dirkalna igra, ki nas popelje v čudovit svet Smrkcev. Kot ljublitelji Smrkcev smo navdušen nad tem, kako natančno je zajela čarobnost te priljubljene risanke.

Solidno izdelana izkušnja

Grafika in oblikovanje sta dobro izdelana. Svet Smrkcev je upodobljen z živahnimi barvami in podrobnostmi, ki pritegnejo pozornost. Imamo pa na izbiro različne dirkaške Smrkce, vsakega s svojim značajem, kar se odraža v njihovih animacijah.

Prav tako imajo vozila z različnimi sposobnostmi, kar prinaša raznolikost v igro. Je pa res, da v sami igri ni zgodbe, ampak to za dirkaške igre ni čisto nič presenetljivega ali potrebnega. Ena od stvari, ki resnično izstopa v Smurfs Kartu, je njena zvočna podlaga. Glasba je prijetna in se popolnoma prilega vzdušju igre. Glasovi Smrkcev so odličen dodatek, ki ohranja avtentičnost.

Kako se igra igro

Na voljo imamo enoigralski in večigralski način, v katerem lahko dodamo do štiri igralce s katerimi tekmujemo. Če igramo sami se lahko pomerimo v izzivih, kot so Time Challenge, Grand Prix in Free Race. V Time Challengeu, kot že samo ime pove, vozimo na omejen čas v načinu Fun in Hyperspeed. Če se počutimo, da bi igrali na lažjem načinu potem je Fun prava izbira, če pa imamo radi izzive pa izberemo Hyperspeed. Pri obeh načinih imamo možnost doseči medalje. Preden začnemo s samo vožnjo lahko nastavimo tudi različne tipe pomoči, kot so pametno krmiljenje in samodejno pospeševanje. To je dobra izbira za začetnike ali mlajše igralce.

V Grand Prix načinu lahko izberemo Village Cup, Forest Cup in Gargamel Cup. Vsaka pa ima

tudi štiri različne proge v katerih preizkusimo svoje sposobnosti. Obstaja pa še Free Race način, kjer si lahko sami izberemo točno katero progo želimo igrati in na kakšen način. Vsak izmed teh načinov igranja ponuja nove in zanimive tipe igranja.

Podobna drugim igram

Mehanike so enostavne, vendar zabavne. Borimo se z različnimi Smrkci na progah, kjer lahko zbiramo različne power up elemente, ki nam pomagajo na poti do zmage. Ena izmed mehanik je tudi driftanje, saj dlje kot driftamo, večji pospešek si pridobimo. Kontrolke so odzivne, kar omogoča hitro učenje in prilagajanje.

Igra Smurfs Kart je zelo podobna igri Mario Kart, vse do predmetov. Čeprav predmeti izgledajo drugače, imajo čisto enake funkcije kot pri Mariu in so ravno tako zabavni. Edina stvar, ki bi jo lahko še izboljšali je večja raznolikost prog in več vozil za odklepanje. To bi igri dodalo še večjo globino.

Komu jo priporočamo?

Kljub majhnjim pomankljivostim je Smurf Kart odlična igra za vse starosti. Z zabavno igralsko izkušnjo, čudovito grafiko in odlično glasbo, bo ta igra pritegnila tako priložnostne kot tudi zagrete igralce. Priporočamo jo vsem, ki imajo radi dirkaške igre in Smrkce.



SMURFS KART PLAYSTATION 5

39,99 €

Continue Reading

Igre

Call of Duty se pripravlja na strašljivo 6. sezono

Published

on

Call of Duty ob praznovanju noči čarovnic v igro Warzone 2 vrača priljubljeni dogodek The Haunting, ki se bo začel že 27. septembra.

V uradnem obvestilu, ki ga je Activision objavil na svojem blogu, je razvijalec razkril, da bo težko pričakovani posebni dogodek za noč čarovnic prišel s 6. sezono in bo vključeval nekaj pomembnih križanj z igrami Evil Dead, Diablo 4 in še veliko več.

Letos bo Activision sodeloval z velikimi ikonami pop kulture. Tukaj je seznam vseh križanj:

  • – Evil Dead 2 – Ash Williams kot operater
  • – Overlord of Evil – Skeletor kot operater
  • – manga/anime “Hellsing” – Alucard kot operater
  • – Image Comics – Spawn kot operater in preobleka Soul Crusher za Vego
  • – Diablo 4 – Lilith in Inarius kot operaterja

Za navdušence priljubljene dejavnosti The Haunting se sredi sezone vračajo tudi naslednji igralni načini:

  • – Operation Nightmare (Al Mazrah)
  • – Vondead (Vondel)
  • – Graveyard of the Witch, Altars of the Butcher
  • – Zombie Royale (časovno omejen način v Al Mazrah in Vondelu)
  • – Vondead Lockdown (časovno omejen način v Vondelu)
  • – The Haunting Comes to DMZ


RESIDENT EVIL 4: REMAKE LENTICULAR EDITION igra za PS5

74,99 €

Continue Reading

Igre

Pokemoni in Van Goghov muzej pripravljajo sodelovanje

Published

on

Družba The Pokémon Company in Van Goghov muzej v Amsterdamu sta napovedala uradno sodelovanje.

Ta teden je bil objavljen napovednik, ki prikazuje Pikačuja in Eeveeja, kako tečeta po polju sončnic in se zazreta v nebo, obarvano v stilu Van Goghovih slik. Na koncu napovednika je prikazana različica Van Goghovih sončnic, preoblikovana v pokemona Sunflora.

Podrobnosti sodelovanja še niso bile razkrite razen tega, da se bo začelo 28. septembra. Glede na prejšnje podobne akcije pa se zdi, da bomo morda kmalu dobili nekaj novih kartic Pokemon.

Leta 2018 je družba The Pokémon Company sodelovala z Metropolitanskim umetnostnim muzejem v Tokiu. Takrat so obiskovalci muzeja lahko kupili eno izmed petih posebnih kart Pokemon Trading Card Game, na katerih so bili liki, narisani v slogu Munchovega Krika.

Te karte so zaradi svoje redkosti in dejstva, da so bile na voljo le v zelo omejenem obdobju, v zbirateljski skupnosti zelo iskane, zato lahko rečemo, da bo podobno sodelovanje znova koristilo tako družbi The Pokemon Company kot Van Goghovemu muzeju.

Vir.


PERSONA 5: STRIKERS – LIMITED EDITION PS4 igra

39,99 €

Continue Reading

Igre

Igra Final Fantasy VII Rebirth bo ekskluzivna za PS5 le tri mesece

Published

on

Med oddajo PlayStation State of Play je bilo razkrito, da bo ekskluzivno obdobje za PS5 trajalo le do 29. maja 2024. To seveda ne pomeni, da bo igra izšla na drugih platformah (verjetno na PC) takoj po izteku tega obdobja, vendar so trije meseci verjetno nov rekord. Ekskluzivnost za Final Fantasy XVI je trajala šest mesecev, podjetje Square Enix pa trenutno že pripravlja verzijo za PC.

V sporočilu za javnost o novi igri je bilo objavljenih tudi nekaj zanimivih komentarjev razvijalcev.

“Zgodba se bo odvijala bolj dramatično kot kadar koli prej, s hitrim tempom in velikimi preobrati. Vemo, da oboževalci komaj čakajo, da vidijo en določen prizor…” je zapisal producent Yoshinori Kitaase.

Režiser Naoki Hamaguchi je dodal:

“Čeprav je glavna zgodba obsežnejša in bolj ambiciozna od zgodbe prejšnje igre, Final Fantasy VII Rebirth vključuje tudi koncept “prostega raziskovanja”, saj so v svetu na voljo privlačne zgodbe, zabavne mini igre, mogočne pošasti in še veliko več. Upamo, da boste ta svet podrobno raziskali, saj vas čaka skoraj 100 ur pustolovščin.”

Fizični izvodi igre Final Fantasy VII Rebirth bodo na voljo na dveh zgoščenkah z obojestranskim ovitkom za škatlico. Zbirateljska izdaja bo vključevala velik, zelo podroben zbirateljski kipec Sephirotha, vsebino izdaje Deluxe Edition ter digitalne dodatke DLC, vključno z dodatkom DLC Summoning Materia.

Vir.

Continue Reading

Igre

Igra EA Sports FC 24 prvič združuje moške in ženske

Published

on

EA je objavil ocene igralcev za način Ultimate Team v prihajajoči igri EA Sports FC 24, ki prvič združuje moške in ženske igralce.

Na vrhu seznama EA Sports je francoski zvezdnik Kylian Mbappé s skupno oceno 91. Enako oceno pa si delijo še trije igralci – dva moška in ena ženska. Nekdanja španska kapetanka Alexia Putellas je prav tako ocenjena z 91 ter dvojica Man Cityja Erling Haaland in Kevin De Bruyne.

Naslednja je španska mednarodna zvezda Aitana Bonmatí, ki je po zmagi na letošnjem svetovnem prvenstvu ocenjena na 90. Enako oceno 90 so prejeli še Lionel Messi, Harry Kane in poljski napadalec Robert Lewandowski ter avstralski zvezdnik Sam Kerr, belgijski vratar Thibaut Courtois, norveška krilna igralka Caroline Graham Hansen in francoski napadalec Karim Benzema.

EA bo v naslednjih sedmih dneh razkril ocene drugih igralcev FC 24, pri čemer bo nadaljeval z igralci iz angleške Premier League in ženske FA Super League.

Vir.

Continue Reading

Igre

Požar je poškodoval pisarne razvijalca igre Stalker 2

Published

on

Pisarne razvijalca igre Stalker 2: Heart of Chornobyl, podjetja GSC Game World, so bile poškodovane v požaru.

Kot je poročal češki portal Vortex, je v četrtek požar poškodoval eno nadstropje pisarne razvijalca. Čeprav nihče ni bil poškodovan, je bilo ocenjeno, da bi popravilo lahko stalo do 70.000 dolarjev.

Po navedbah poročila je do požara prišlo v bližini strežnikov z varnostno kopijo igre, vendar trenutno ni jasno, ali so bili izgubljeni kakšni podatki. Eden izmed razvijalcev je v omrežju Discord zapisal: “Res je. Na srečo nihče od zaposlenih ali pisarniškega osebja v nesreči ni bil poškodovan.”

Nadalje je napisal: “Nobena anomalija, niti ‘Burner’, nas ne bo ustavila pri doseganju našega končnega cilja. Soočili smo se že s hujšimi stvarmi. To je še v redu.”

Pred kratkim je bilo potrjeno, da bo igra Stalker 2 izšla v prvem četrtletju leta 2024.

Izid igre je bil pod vprašajem vse od ruske invazije na Ukrajino februarja lani. Podjetje GSC Game World je imelo takrat sedež v Kijevu, vendar se je od takrat delno preselilo na Češko.

Žal vsi zaposleni niso mogli zapustiti Ukrajine, saj so številni razvijalci nadaljevali svoje delo iz vojne opustošene države. Spet drugo osebje družbe GSC Game World se je pridružilo prostovoljnim delavcem v Ukrajini ali oboroženim silam države.

Vir.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno