Connect with us

Igre

Preizkušamo psihološko grozljivko Martha is Dead

Published

on

Martha is Dead je prvoosebni temačen psihološki triler, postavljen v Italiji leta 1944, ki briše meje med resničnostjo, vraževerjem in tragedijo vojne. Ko se konflikt med nemškimi in zavezniškimi silami krepi, najdejo oskrunjeno telo utopljene ženske … Marthe!

Razvijalec igre LKA, poznan po psihološki pustolovščini The Town of Light, se ponovno spušča v globine človeške psihe z zgodbo o sestrah dvojčicah Marthi in Giulii. V zgodbo so prepleteni elementi druge svetovne vojne z grozljivimi krvavimi prizori, ki niso za tiste s slabim želodcem. Igramo kot Giulia, sestra mrtve dvojčice Marthe, ki je hči nacističnega generala. Triler sem preizkusila na PlayStationu 5 in izkušnja je bila prvotno navdušujoča, potem pa je zaradi tehničnih težav nekako vse šlo po zlu.

Dni naših polovica je za mano

Ob zagonu igre, sem prvo dobila vprašanje, če želim cenzurirano verzijo igre ali ne. Zaradi namene snemanja, sem se raje odločila za prvotno opcijo, ampak nekako nisem opazila, da bi bilo karkoli cenzurirano, saj so prizori bili še vedno precej krvavi. To me še ni najbolj motilo, saj to je celoten pomen trilerja. Najbolj me je zmotilo, da se mi je igra kar naprej zapirala, ali pa sem morala celoten quest opraviti od začetka, ker sem se med igro zataknila ali pa me ni spustilo naprej in ni sproti shranjevalo. Najslabše narejena mehanika pa je bila vožnja s kolesom. V drugem delu igre sem se končno dokopala do njega, ampak sem hitro ugotovila, da mi ne koristi, saj sem se z njim lahko vozila samo po makadamu. Največ dogajanja pa je bilo v gozdu, kjer sem vsakič morala iti peš in zaradi tega so questi trajali predolgo. Prav tako je Giulijin tek preveč počasen in sem si včasih res zaželela, da bi imela več kondicije. Ogromno je raziskovanja in interakcij s predmeti, zato bi se mi zdelo smiselno, da bi bila vsaj mehanika hoje izpiljena.

Tu znašla sem se v temni loži

Ima pa nekaj dobrih plati, saj vsebuje odlično mehaniko razvijanja fotografij. V času druge svetovne vojne niso imeli tako napredne tehnologije. Takrat se je za fotografijo uporabljal film. Med samo zgodbo sem odkrivala različne filme, s katerimi sem eksperimentirala in odkrivala skrite dosežke. Naključno sem našla tudi skrite kozmetične predmete za kamero, s katerimi sem ji lahko spremenila izgled. Preizkusila sem celoten postopek razvijanja filma. Od osvetljevanja na papir, do razvijanja v različnih tekočinah in sušenja.

Prav nestrpno sem čakala kaj bom odkrila na fotografijah in ravno to je dalo igri šokantno vrednost.

Druga odlična mehanika pa je bila uporaba telegrafa, kjer si moral dešifrirati Morsejevo abecedo. S pomočjo telegrafa sem lahko komunicirala z vojaki in raziskala še drugo plat te zgodbe. Hkrati je tudi grafika te igre prečudovita, na PlayStationu 5 je izgledala res fenomenalno. Res sem začutila italijanski pridih v celotnem izgledu hiše in okolice. V gozdu sem prav tako slišala vsak korak, kar je naredilo igro še toliko bolj grozljivo. Zgodba vsebuje tudi nekaj italijanske folklore, ki lepo poveže mentalno stanje Giulie z dogajanjem.

zgrešena prava pot in vse neznano!

Čeprav je nekaj dobrih plati pa na žalost konec razočara. Rada imam nejasne ali dvoumne konce, ampak za to igro se mi nekako ni zdelo smiselno, da je tako nejasen. Konec je namreč takšen, kakšnega sem si ga interpretirala. Tako dolgo se pripoveduje zgodba, ki se niti dobro ne zaključi. Sem pa izgubila pozornost po nekje štirih urah igranja, zaradi prej navedenih crashev in ostalih težav. Celotna zgodba traja osem ur, če se ne ubadate preveč s fotografiranjem. Igra je bila obetavna in na začetku sem bila prav navdušena nad njo, ampak ne vem kaj se je zgodilo med igro. Več skritih predmetov in stranskih questov bi lahko naredili, da bi postala bolj zanimiva.

Če povzamem, igra je bila obetavna in je obljubljala ogromno, ampak na žalost so jo uničili s tehničnimi težavami in slabimi mehanikami. Še te osnovne mehanike bi morale biti bolj izpiljene, da bi zgodba potekala gladko. Izgubila sem zanimanje za njo kar hitro, ampak sem vseeno nekako vztrajala do konca, ki pa ni bil niti pravi konec, saj ne vem kaj se je dejansko dogajalo. Konec me je pustil zmedeno in ogorčeno. Igra ni za vsaki želodec in bi jo bolj priporočala igričarjem, ki so vajeni takih prizorov, saj sem morala narediti precej krvave stvari, ki jih še nikoli nisem srečala v grozljivkah. Že začetek, ko ima Giulia nočne more o lupljenju obraza svoje mrtve sestre in si ga nadene na sebe, je kar grafičen.

 V mislih nanjo že se zdrznem v grozi

Igra Martha is Dead je podobna uspešnici Until Dawn razvijalca Supermassive Games. To je žanr iger, kjer je pripoved v ospredju. Za razliko od podobnih grozljivk Martha is Dead sicer ne ponuja veliko izbire s s tem povezanih posledic, je pa bistveno bolj vezana na fizično in psihično nasilje. Če vas zamika nasilje podobno kot v Žagi in si želite po svoje interpretirati konec zgodbe lahko kupite Martha is Dead v Big Bangu za 26,99 €.


MARTHA IS DEAD igra za PS5

26,99 €

Continue Reading

Igre

Posebna izdaja S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl zdaj na voljo v Big Bangu

Published

on

Čakanja je konec. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, ena najbolj pričakovanih iger leta 2024, je končno na voljo za PC v fizičnih trgovinah in na spletu preko GOG, Steam, Epic Games, MS Store in Xbox. Ta preživetveni FPS v odprtem svetu, ki ga je razvil studio GSC Game World, igralce popelje v grozljivo in osamljeno Cono, kjer mutanti, sevanje in eksistencialna groza brišejo mejo med nočno moro in resničnostjo.

Z osupljivo grafiko in napredno umetno inteligenco nas igra potaplja v globoko nelinearno zgodbo z več možnimi zaključki. Osnovni mehanizmi preživetja, kot so lakota, krvavenje in učinki sevanja, še dodatno poglobijo izkušnjo. Igralci se lahko veselimo tudi podpore za modifikacije in večigralskega načina, ki bo brezplačno na voljo po izdaji. Heart of Chornobyl že prejema pohvale od kritikov in igralcev.

IGN je igro označil kot “nekaj posebnega”, medtem ko jo Windows Central vidi kot “igro leta.”

Poleg nove igre je na GOG mogoče dobiti S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl in Call of Pripyat s 75-odstotnim popustom. Igri sta bili vključeni tudi v program ohranjanja iger, kar zagotavlja združljivost s sodobnimi sistemi.

V trgovini Big Bang UAU je poleg navadne izdaje mogoče kupiti tudi verzijo Limited Edition, ki zajema:

  • zemljevid Cone,
  • pismo razvijalcev,
  • nabor nalepk,
  • vojaški obesek,
  • simbolično prepustnico za vstop v Cono, 
  • našitke,
  • poster,
  • obesek za ključe z vžigalnikom,
  • kovinsko škatlico.

Oboževalci ukrajinskega razvijalca si lahko ogledajo tudi ozadje razvoja igre v dokumentarcu War Game: The Making of S.T.A.L.K.E.R. 2. Dokumentarec, objavljen na YouTubu, prikazuje vztrajnost razvijalcev med vojno v Ukrajini in njihovo selitev v Prago, da bi dokončali igro. Film je poklon trudu ekipe in ganljiv vpogled v izzive njihove domovine.

Continue Reading

Igre

Igra Jujutsu Kaisen Phantom Parade dosegla 8 milijonov igralcev

Published

on

Še ena mobilna igra je pritegnila milijone navdušencev. Jujutsu Kaisen Phantom Parade, igra, ki jo razvija BILIBILI GAME, je dosegla več kot 8 milijonov igralcev po vsem svetu. Ob tem mejniku je igra lansirala tudi nov dogodek in nagrade. Igralci, ki se prijavijo zdaj, prejmejo Cube x 1,000 in lahko sodelujejo v dogodku z žrebom 8 Million Milestone SSR-Character-Guaranteed Gacha.

15. novembra se je začela nova zgodba Where Shadows Fall, v kateri nastopa priljubljeni lik Megumi Fushiguro. V izvirni zgodbi se Fushiguro odpravi v skrivnostno vas, kjer izginjajo prebivalci. Igralci lahko opravljajo razne naloge, se spopadejo v Formidable Battle. Vzporedno z dogodkom se je začel tudi Where Shadows Fall Gacha, kjer so povečane možnosti za pridobitev SSR lika Incomplete Domain Megumi Fushiguro in ekskluzivnih SSR Recollection Bits Rest for the Adults.

Igralci, ki se tekom dogodka vsak dan prijavijo v igro, bodo prejeli nagrade v okviru Launch Memo Login Bonus:

  • 1. dan: AP Supplementary Pack * 2
  • 2. dan: Beacon of Training * 50,000
  • 3. dan3: JP * 30,000
  • 4. dan: Beacon of Recollection Bits * 15,000
  • 5. dan: Impure Jujutsu Crystal * 2
  • 6. dan: AP Supplementary Pack * 2
  • 7. dan: Cube * 300 

Spletne mobilne igre ponujajo vse več vsebine za vse vrste igralcev. Prejšnji teden je spletna igra Infinity Nikki še pred izidom dosegla 30 milijonov predregistracij, prejšnji mesec pa je mobilna igra Solo Leveling: ARISE obeležila 50 milijonov igralcev.

Continue Reading

Igre

Spletna igra Infinity Nikki je še pred izidom dosegla 30 milijonov predregistracij

Published

on

Podjetje Infold Games je objavilo, da je prihajajoča pustolovščina v odprtem svetu, Infinity Nikki, presegla 30 milijonov globalnih predregistracij za osebne računalnike, PlayStation 5, iOS in Android. Ob dosežku so igralci odklenili posebne nagrade, vključno s 50.000 Blingi, 300 Nitmi čistosti, 20 kristali Resonita in obleko s štirimi zvezdicami, več daril pa bo še razkritih kasneje.

Ob tem mejniku je podjetje Infold Games objavilo tudi nov napovednik igranja z naslovom Unfold Your Whim. Napovednik prikazuje čarobni svet Infinity Nikki, v katerem bodo igralci vodili Nikki, ki zbira Whimstars (Zvezde želja) in uporablja posebne obleke za pridobivanje edinstvenih sposobnosti, kot so lebdenje, drsenje in skrb za živali. Te sposobnosti Nikki omogočajo odkrivanje skritih poti in interakcijo z živahnim svetom okoli nje. Ob strani ji stoji zvesti spremljevalec Momo, ki omogoča igralcem zajemanje spominov s kamero.

Infinity Nikki obljublja poglobljeno doživetje na osebnih računalnikih in PlayStation 5, kar je prva razširitev serije na tradicionalne igralne platforme. Igralci se lahko veselijo tematskih temnic, reševanja ugank v domeni Curio in zanimivih raziskovalnih izzivov.

Igra Infinity Nikki, razvita s pogonom UE5, združuje platformiranje, reševanje ugank in mehaniko preoblačenja ter ustvarja prijetno interaktivno pustolovščino.

Igra bo ob izidu brezplačna za igranje.

Continue Reading

Igre

Zakaj se Dragon Age: The Veilguard zdi pokroviteljski

Published

on

Novi fantazijski RPG Dragon Age: The Veilguard, ki ga je razvil kanadski studio BioWare, ob izidu 31. oktobra ni navdušil igričarske skupnosti. Po podatkih SteamDB je igra pred dvema dnevoma dosegla okoli 90.000 sočasnih igralcev, vendar se skupno število igralcev postopoma zmanjšuje. K temu najverjetneje prispevajo tudi številne kritike, ki jih igralci delijo na spletu.

Nekateri igralci so na spletu izrazili občutek, da jih The Veilguard podcenjuje, kot da sami niso sposobni priti do lastnih zaključkov. Ta trend postaja vse pogostejši v sodobni industriji zabave, v igričarski industriji pa izvira iz strahu razvijalcev, da bi se igralci v igri zataknili, izgubili interes ali napačno razumeli socialne teme v zgodbi.

Ena od težav je preveč vodenja pri igranju. Boji in uganke so poenostavljeni, spremljevalci pa pogosto namigujejo na rešitve. Podobno kot v igrah Dragon’s Dogma 2 in God of War spremljevalci igralca usmerjajo skozi okoljske izzive.

Uporabnik Reddita, Desperate_Dress_1527, se je pritožil:

“Ne gre toliko za uganke kot za to, da nam spremljevalci natančno povedo, kaj moramo storiti. ‘Uporabite to za to’, ‘zdaj odprite vrata’. Ali pa kako so kar vse stvari označene. Naj [razvijalci] označijo samo eno mesto in me pustijo, da ga najdem, ne potrebujem celotne poti.”

Težave predstavljajo tudi nenehna obvestila na zaslonu. Čeprav mnogi RPG-ji na zaslon izpišejo odzive spremljevalcev na naše akcije, kot na primer “Astarion se s tem ne strinja”, se v The Veilguard prikažejo še dodatna obvestila, ki pojasnjujejo čustva ali dejanja likov.

“Meni osebno niso všeč prizori, kot so tisti, ko je Harding očitno zelo žična zaradi nečesa, igra pa nam to razloži z besedilom.

‘HARDING JE NEMIRNA ZARADI SVOJIH NOVIH MOČI’

Okej… ampak to bi lahko ljudje sklepali sami,“ je v istem pogovoru na Redditu zapisala z-lady.

Nazadnje je moteč tudi splošen način izražanja likov v igri, ki se pogosto zdi pokroviteljski. Youtubar CohhCarnage je tako komuniciranje primerjal z reklamo proti drogam, ki so mu jo učitelji kazali v osnovni šoli.

“Počutil sem se, kot da sedim v občinstvu in gledam skupino odraslih, ki izvajajo predstavo, ki naj bi mi povedala, kaj naj si mislim o nečem.”

Tak način sporočanja primerja z igrami kot so Baldur’s Gate 3 in Cyberpunk 2077, kjer se socialne teme obravnavajo bolj subtilno ter igralcem prepuščajo prostor, da sami raziščejo in premislijo o kompleksnih zgodbah obravnavanih v igri, namesto da jih zgolj pasivno poslušajo.

Continue Reading

Igre

Oboževalci preklicali prednaročila Kingdom Come: Deliverance 2 zaradi Denuva

Published

on

Oboževalci igre Kingdom Come: Deliverance 2 izražajo svoje nezadovoljstvo zaradi vključitve Denuva, sporne tehnologije DRM, v težko pričakovano nadaljevanje srednjeveškega RPG-ja. Številni so začeli preklicovati prednaročila, saj so zaskrbljeni zaradi vpliva programske opreme na delovanje igre.

Denuvo, ki ga je razvilo podjetje Irdeto, je namenjen preprečevanju piratstva, vendar je zaslovel zaradi padcev hitrosti sličic in težav z zmogljivostjo. Oboževalci so bili še posebej razočarani, ko je bilo razkrito, da igra ne bo na voljo na GOG-u, priljubljeni platformi brez DRM.

Za mnoge je bila vključitev sistema Denuvo problematična, vendar so nekateri na družbenih omrežjih tehnologijo branili.

“Ne podpiram denuva, če ostane, bom potrpežljiv in počakal leto dni, da ga opustijo. Še vedno bom plačal za igro, le pozneje. Jbsh denuvo in njegovo sranje, ki vpliva na zmogljivost,“ je zapisal uporabnik Reddita Nast33.

“Počakal bom, da bo igra izšla na GOG-u brez teh smeti in z vsemi popravki,” se je pridružil nekdo drug.

Spet drugi odgovori kažejo na drugačno javno mnenje:

“Zdi se, da vpliva le na nekatere igre. Verjetno je to posledica nepozornosti razvijalca pri vključevanju. Planet Coaster in MGSV uporabljata Denuvo in nikoli nisem imel težav pri igranju teh iger, prav tako se ni zdelo, da bi se kdo pritoževal, da igri uporabljata Denuvo. Čeprav je pri Planet Coasterju znano, da piratske kopije delujejo kot sranje.”

“Doom ima denuvo in teče bolj gladko kot kcd….“ je dodal še en uporabnik.

Kingdom Come: Deliverance je do sedaj prodal več kot 6 milijonov izvodov, oboževalci pa so že nestrpno pričakovali nadaljevanje.

Preverite tudi, kaj si je o igri mislil Žiga, ki se je udeležil novinarskega predogleda Kingdom Come: Deliverance 2.

Continue Reading

Igre

Igra Squirrel with a Gun je prišla na konzole

Published

on

Bizarna strelska igra v peskovniku, ki je uspela zbrati več igralcev kot Concord, je zdaj na voljo za PlayStation 5 in Xbox Series X|S.

Založnik Maximum Entertainment in razvijalec Dee Dee Creations sta 29. avgusta izdala Squirrel with a Gun za osebne računalnike. Sandbox streljanka z divjim glodavcem je na Steamu dosegla največ okoli 2000 sočasnih igralcev in zdaj upa na uspeh med uporabniki konzol.

V igri Squirrel with a Gun igramo kot glodavec, opremljen z enim od številnih strelnih orožij, ki jih veverice jasno tako pogosto srečujejo v naravi. Z arzenalom orožja se spopadamo z agenti, ki nas lovijo in zganjamo vragolije.

Rešujte zapletene logične uganke, da bi zbrali zlate želode, in premagujte edinstvene izzive, tako da ste ustvarjalni s svojim orožjem. Morate hitro pobegniti? Izstrelite orožje in se s povratnim sunkom premaknite na varno. Preizkusite različna orožja, upravljajte RC avtomobile in pojejte rojstnodnevno kot veverica s pištolo.

Fizične izdaje igre Squirrel with a Gun vključujejo:

  • Obleko Nuts for Nuts
  • 2 preobleki za veverico
  • List z nalepkami
  • Filmski plakat

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno