fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo psihološko grozljivko Martha is Dead

Published

on

Martha is Dead je prvoosebni temačen psihološki triler, postavljen v Italiji leta 1944, ki briše meje med resničnostjo, vraževerjem in tragedijo vojne. Ko se konflikt med nemškimi in zavezniškimi silami krepi, najdejo oskrunjeno telo utopljene ženske … Marthe!

Razvijalec igre LKA, poznan po psihološki pustolovščini The Town of Light, se ponovno spušča v globine človeške psihe z zgodbo o sestrah dvojčicah Marthi in Giulii. V zgodbo so prepleteni elementi druge svetovne vojne z grozljivimi krvavimi prizori, ki niso za tiste s slabim želodcem. Igramo kot Giulia, sestra mrtve dvojčice Marthe, ki je hči nacističnega generala. Triler sem preizkusila na PlayStationu 5 in izkušnja je bila prvotno navdušujoča, potem pa je zaradi tehničnih težav nekako vse šlo po zlu.

Dni naših polovica je za mano

Ob zagonu igre, sem prvo dobila vprašanje, če želim cenzurirano verzijo igre ali ne. Zaradi namene snemanja, sem se raje odločila za prvotno opcijo, ampak nekako nisem opazila, da bi bilo karkoli cenzurirano, saj so prizori bili še vedno precej krvavi. To me še ni najbolj motilo, saj to je celoten pomen trilerja. Najbolj me je zmotilo, da se mi je igra kar naprej zapirala, ali pa sem morala celoten quest opraviti od začetka, ker sem se med igro zataknila ali pa me ni spustilo naprej in ni sproti shranjevalo. Najslabše narejena mehanika pa je bila vožnja s kolesom. V drugem delu igre sem se končno dokopala do njega, ampak sem hitro ugotovila, da mi ne koristi, saj sem se z njim lahko vozila samo po makadamu. Največ dogajanja pa je bilo v gozdu, kjer sem vsakič morala iti peš in zaradi tega so questi trajali predolgo. Prav tako je Giulijin tek preveč počasen in sem si včasih res zaželela, da bi imela več kondicije. Ogromno je raziskovanja in interakcij s predmeti, zato bi se mi zdelo smiselno, da bi bila vsaj mehanika hoje izpiljena.

Tu znašla sem se v temni loži

Ima pa nekaj dobrih plati, saj vsebuje odlično mehaniko razvijanja fotografij. V času druge svetovne vojne niso imeli tako napredne tehnologije. Takrat se je za fotografijo uporabljal film. Med samo zgodbo sem odkrivala različne filme, s katerimi sem eksperimentirala in odkrivala skrite dosežke. Naključno sem našla tudi skrite kozmetične predmete za kamero, s katerimi sem ji lahko spremenila izgled. Preizkusila sem celoten postopek razvijanja filma. Od osvetljevanja na papir, do razvijanja v različnih tekočinah in sušenja.

Prav nestrpno sem čakala kaj bom odkrila na fotografijah in ravno to je dalo igri šokantno vrednost.

Druga odlična mehanika pa je bila uporaba telegrafa, kjer si moral dešifrirati Morsejevo abecedo. S pomočjo telegrafa sem lahko komunicirala z vojaki in raziskala še drugo plat te zgodbe. Hkrati je tudi grafika te igre prečudovita, na PlayStationu 5 je izgledala res fenomenalno. Res sem začutila italijanski pridih v celotnem izgledu hiše in okolice. V gozdu sem prav tako slišala vsak korak, kar je naredilo igro še toliko bolj grozljivo. Zgodba vsebuje tudi nekaj italijanske folklore, ki lepo poveže mentalno stanje Giulie z dogajanjem.

zgrešena prava pot in vse neznano!

Čeprav je nekaj dobrih plati pa na žalost konec razočara. Rada imam nejasne ali dvoumne konce, ampak za to igro se mi nekako ni zdelo smiselno, da je tako nejasen. Konec je namreč takšen, kakšnega sem si ga interpretirala. Tako dolgo se pripoveduje zgodba, ki se niti dobro ne zaključi. Sem pa izgubila pozornost po nekje štirih urah igranja, zaradi prej navedenih crashev in ostalih težav. Celotna zgodba traja osem ur, če se ne ubadate preveč s fotografiranjem. Igra je bila obetavna in na začetku sem bila prav navdušena nad njo, ampak ne vem kaj se je zgodilo med igro. Več skritih predmetov in stranskih questov bi lahko naredili, da bi postala bolj zanimiva.

Če povzamem, igra je bila obetavna in je obljubljala ogromno, ampak na žalost so jo uničili s tehničnimi težavami in slabimi mehanikami. Še te osnovne mehanike bi morale biti bolj izpiljene, da bi zgodba potekala gladko. Izgubila sem zanimanje za njo kar hitro, ampak sem vseeno nekako vztrajala do konca, ki pa ni bil niti pravi konec, saj ne vem kaj se je dejansko dogajalo. Konec me je pustil zmedeno in ogorčeno. Igra ni za vsaki želodec in bi jo bolj priporočala igričarjem, ki so vajeni takih prizorov, saj sem morala narediti precej krvave stvari, ki jih še nikoli nisem srečala v grozljivkah. Že začetek, ko ima Giulia nočne more o lupljenju obraza svoje mrtve sestre in si ga nadene na sebe, je kar grafičen.

 V mislih nanjo že se zdrznem v grozi

Igra Martha is Dead je podobna uspešnici Until Dawn razvijalca Supermassive Games. To je žanr iger, kjer je pripoved v ospredju. Za razliko od podobnih grozljivk Martha is Dead sicer ne ponuja veliko izbire s s tem povezanih posledic, je pa bistveno bolj vezana na fizično in psihično nasilje. Če vas zamika nasilje podobno kot v Žagi in si želite po svoje interpretirati konec zgodbe lahko kupite Martha is Dead v Big Bangu za 26,99 €.


MARTHA IS DEAD igra za PS5

26,99 €

Continue Reading

Igre

Preizkusili smo dirkalno igro Smurfs Kart

Published

on

Že nekaj časa opažamo, da se na trgu pojavlja vedno več iteracij dirkaških iger. Večina teh iger niso nič drugega kot hiter zaslužek, pri čemer je bilo v oblikovanje vloženega malo truda in skrbi, toda Smurfs Kart ni ena izmed njih. Je šarmantna in zabavna dirkalna igra, ki nas popelje v čudovit svet Smrkcev. Kot ljublitelji Smrkcev smo navdušen nad tem, kako natančno je zajela čarobnost te priljubljene risanke.

Solidno izdelana izkušnja

Grafika in oblikovanje sta dobro izdelana. Svet Smrkcev je upodobljen z živahnimi barvami in podrobnostmi, ki pritegnejo pozornost. Imamo pa na izbiro različne dirkaške Smrkce, vsakega s svojim značajem, kar se odraža v njihovih animacijah.

Prav tako imajo vozila z različnimi sposobnostmi, kar prinaša raznolikost v igro. Je pa res, da v sami igri ni zgodbe, ampak to za dirkaške igre ni čisto nič presenetljivega ali potrebnega. Ena od stvari, ki resnično izstopa v Smurfs Kartu, je njena zvočna podlaga. Glasba je prijetna in se popolnoma prilega vzdušju igre. Glasovi Smrkcev so odličen dodatek, ki ohranja avtentičnost.

Kako se igra igro

Na voljo imamo enoigralski in večigralski način, v katerem lahko dodamo do štiri igralce s katerimi tekmujemo. Če igramo sami se lahko pomerimo v izzivih, kot so Time Challenge, Grand Prix in Free Race. V Time Challengeu, kot že samo ime pove, vozimo na omejen čas v načinu Fun in Hyperspeed. Če se počutimo, da bi igrali na lažjem načinu potem je Fun prava izbira, če pa imamo radi izzive pa izberemo Hyperspeed. Pri obeh načinih imamo možnost doseči medalje. Preden začnemo s samo vožnjo lahko nastavimo tudi različne tipe pomoči, kot so pametno krmiljenje in samodejno pospeševanje. To je dobra izbira za začetnike ali mlajše igralce.

V Grand Prix načinu lahko izberemo Village Cup, Forest Cup in Gargamel Cup. Vsaka pa ima

tudi štiri različne proge v katerih preizkusimo svoje sposobnosti. Obstaja pa še Free Race način, kjer si lahko sami izberemo točno katero progo želimo igrati in na kakšen način. Vsak izmed teh načinov igranja ponuja nove in zanimive tipe igranja.

Podobna drugim igram

Mehanike so enostavne, vendar zabavne. Borimo se z različnimi Smrkci na progah, kjer lahko zbiramo različne power up elemente, ki nam pomagajo na poti do zmage. Ena izmed mehanik je tudi driftanje, saj dlje kot driftamo, večji pospešek si pridobimo. Kontrolke so odzivne, kar omogoča hitro učenje in prilagajanje.

Igra Smurfs Kart je zelo podobna igri Mario Kart, vse do predmetov. Čeprav predmeti izgledajo drugače, imajo čisto enake funkcije kot pri Mariu in so ravno tako zabavni. Edina stvar, ki bi jo lahko še izboljšali je večja raznolikost prog in več vozil za odklepanje. To bi igri dodalo še večjo globino.

Komu jo priporočamo?

Kljub majhnjim pomankljivostim je Smurf Kart odlična igra za vse starosti. Z zabavno igralsko izkušnjo, čudovito grafiko in odlično glasbo, bo ta igra pritegnila tako priložnostne kot tudi zagrete igralce. Priporočamo jo vsem, ki imajo radi dirkaške igre in Smrkce.



SMURFS KART PLAYSTATION 5

39,99 €

Continue Reading

Igre

Call of Duty se pripravlja na strašljivo 6. sezono

Published

on

Call of Duty ob praznovanju noči čarovnic v igro Warzone 2 vrača priljubljeni dogodek The Haunting, ki se bo začel že 27. septembra.

V uradnem obvestilu, ki ga je Activision objavil na svojem blogu, je razvijalec razkril, da bo težko pričakovani posebni dogodek za noč čarovnic prišel s 6. sezono in bo vključeval nekaj pomembnih križanj z igrami Evil Dead, Diablo 4 in še veliko več.

Letos bo Activision sodeloval z velikimi ikonami pop kulture. Tukaj je seznam vseh križanj:

  • – Evil Dead 2 – Ash Williams kot operater
  • – Overlord of Evil – Skeletor kot operater
  • – manga/anime “Hellsing” – Alucard kot operater
  • – Image Comics – Spawn kot operater in preobleka Soul Crusher za Vego
  • – Diablo 4 – Lilith in Inarius kot operaterja

Za navdušence priljubljene dejavnosti The Haunting se sredi sezone vračajo tudi naslednji igralni načini:

  • – Operation Nightmare (Al Mazrah)
  • – Vondead (Vondel)
  • – Graveyard of the Witch, Altars of the Butcher
  • – Zombie Royale (časovno omejen način v Al Mazrah in Vondelu)
  • – Vondead Lockdown (časovno omejen način v Vondelu)
  • – The Haunting Comes to DMZ


RESIDENT EVIL 4: REMAKE LENTICULAR EDITION igra za PS5

74,99 €

Continue Reading

Igre

Pokemoni in Van Goghov muzej pripravljajo sodelovanje

Published

on

Družba The Pokémon Company in Van Goghov muzej v Amsterdamu sta napovedala uradno sodelovanje.

Ta teden je bil objavljen napovednik, ki prikazuje Pikačuja in Eeveeja, kako tečeta po polju sončnic in se zazreta v nebo, obarvano v stilu Van Goghovih slik. Na koncu napovednika je prikazana različica Van Goghovih sončnic, preoblikovana v pokemona Sunflora.

Podrobnosti sodelovanja še niso bile razkrite razen tega, da se bo začelo 28. septembra. Glede na prejšnje podobne akcije pa se zdi, da bomo morda kmalu dobili nekaj novih kartic Pokemon.

Leta 2018 je družba The Pokémon Company sodelovala z Metropolitanskim umetnostnim muzejem v Tokiu. Takrat so obiskovalci muzeja lahko kupili eno izmed petih posebnih kart Pokemon Trading Card Game, na katerih so bili liki, narisani v slogu Munchovega Krika.

Te karte so zaradi svoje redkosti in dejstva, da so bile na voljo le v zelo omejenem obdobju, v zbirateljski skupnosti zelo iskane, zato lahko rečemo, da bo podobno sodelovanje znova koristilo tako družbi The Pokemon Company kot Van Goghovemu muzeju.

Vir.


PERSONA 5: STRIKERS – LIMITED EDITION PS4 igra

39,99 €

Continue Reading

Igre

Igra Final Fantasy VII Rebirth bo ekskluzivna za PS5 le tri mesece

Published

on

Med oddajo PlayStation State of Play je bilo razkrito, da bo ekskluzivno obdobje za PS5 trajalo le do 29. maja 2024. To seveda ne pomeni, da bo igra izšla na drugih platformah (verjetno na PC) takoj po izteku tega obdobja, vendar so trije meseci verjetno nov rekord. Ekskluzivnost za Final Fantasy XVI je trajala šest mesecev, podjetje Square Enix pa trenutno že pripravlja verzijo za PC.

V sporočilu za javnost o novi igri je bilo objavljenih tudi nekaj zanimivih komentarjev razvijalcev.

“Zgodba se bo odvijala bolj dramatično kot kadar koli prej, s hitrim tempom in velikimi preobrati. Vemo, da oboževalci komaj čakajo, da vidijo en določen prizor…” je zapisal producent Yoshinori Kitaase.

Režiser Naoki Hamaguchi je dodal:

“Čeprav je glavna zgodba obsežnejša in bolj ambiciozna od zgodbe prejšnje igre, Final Fantasy VII Rebirth vključuje tudi koncept “prostega raziskovanja”, saj so v svetu na voljo privlačne zgodbe, zabavne mini igre, mogočne pošasti in še veliko več. Upamo, da boste ta svet podrobno raziskali, saj vas čaka skoraj 100 ur pustolovščin.”

Fizični izvodi igre Final Fantasy VII Rebirth bodo na voljo na dveh zgoščenkah z obojestranskim ovitkom za škatlico. Zbirateljska izdaja bo vključevala velik, zelo podroben zbirateljski kipec Sephirotha, vsebino izdaje Deluxe Edition ter digitalne dodatke DLC, vključno z dodatkom DLC Summoning Materia.

Vir.

Continue Reading

Igre

Igra EA Sports FC 24 prvič združuje moške in ženske

Published

on

EA je objavil ocene igralcev za način Ultimate Team v prihajajoči igri EA Sports FC 24, ki prvič združuje moške in ženske igralce.

Na vrhu seznama EA Sports je francoski zvezdnik Kylian Mbappé s skupno oceno 91. Enako oceno pa si delijo še trije igralci – dva moška in ena ženska. Nekdanja španska kapetanka Alexia Putellas je prav tako ocenjena z 91 ter dvojica Man Cityja Erling Haaland in Kevin De Bruyne.

Naslednja je španska mednarodna zvezda Aitana Bonmatí, ki je po zmagi na letošnjem svetovnem prvenstvu ocenjena na 90. Enako oceno 90 so prejeli še Lionel Messi, Harry Kane in poljski napadalec Robert Lewandowski ter avstralski zvezdnik Sam Kerr, belgijski vratar Thibaut Courtois, norveška krilna igralka Caroline Graham Hansen in francoski napadalec Karim Benzema.

EA bo v naslednjih sedmih dneh razkril ocene drugih igralcev FC 24, pri čemer bo nadaljeval z igralci iz angleške Premier League in ženske FA Super League.

Vir.

Continue Reading

Igre

Požar je poškodoval pisarne razvijalca igre Stalker 2

Published

on

Pisarne razvijalca igre Stalker 2: Heart of Chornobyl, podjetja GSC Game World, so bile poškodovane v požaru.

Kot je poročal češki portal Vortex, je v četrtek požar poškodoval eno nadstropje pisarne razvijalca. Čeprav nihče ni bil poškodovan, je bilo ocenjeno, da bi popravilo lahko stalo do 70.000 dolarjev.

Po navedbah poročila je do požara prišlo v bližini strežnikov z varnostno kopijo igre, vendar trenutno ni jasno, ali so bili izgubljeni kakšni podatki. Eden izmed razvijalcev je v omrežju Discord zapisal: “Res je. Na srečo nihče od zaposlenih ali pisarniškega osebja v nesreči ni bil poškodovan.”

Nadalje je napisal: “Nobena anomalija, niti ‘Burner’, nas ne bo ustavila pri doseganju našega končnega cilja. Soočili smo se že s hujšimi stvarmi. To je še v redu.”

Pred kratkim je bilo potrjeno, da bo igra Stalker 2 izšla v prvem četrtletju leta 2024.

Izid igre je bil pod vprašajem vse od ruske invazije na Ukrajino februarja lani. Podjetje GSC Game World je imelo takrat sedež v Kijevu, vendar se je od takrat delno preselilo na Češko.

Žal vsi zaposleni niso mogli zapustiti Ukrajine, saj so številni razvijalci nadaljevali svoje delo iz vojne opustošene države. Spet drugo osebje družbe GSC Game World se je pridružilo prostovoljnim delavcem v Ukrajini ali oboroženim silam države.

Vir.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno