fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo psihološko grozljivko Martha is Dead

Published

on

Martha is Dead je prvoosebni temačen psihološki triler, postavljen v Italiji leta 1944, ki briše meje med resničnostjo, vraževerjem in tragedijo vojne. Ko se konflikt med nemškimi in zavezniškimi silami krepi, najdejo oskrunjeno telo utopljene ženske … Marthe!

Razvijalec igre LKA, poznan po psihološki pustolovščini The Town of Light, se ponovno spušča v globine človeške psihe z zgodbo o sestrah dvojčicah Marthi in Giulii. V zgodbo so prepleteni elementi druge svetovne vojne z grozljivimi krvavimi prizori, ki niso za tiste s slabim želodcem. Igramo kot Giulia, sestra mrtve dvojčice Marthe, ki je hči nacističnega generala. Triler sem preizkusila na PlayStationu 5 in izkušnja je bila prvotno navdušujoča, potem pa je zaradi tehničnih težav nekako vse šlo po zlu.

Dni naših polovica je za mano

Ob zagonu igre, sem prvo dobila vprašanje, če želim cenzurirano verzijo igre ali ne. Zaradi namene snemanja, sem se raje odločila za prvotno opcijo, ampak nekako nisem opazila, da bi bilo karkoli cenzurirano, saj so prizori bili še vedno precej krvavi. To me še ni najbolj motilo, saj to je celoten pomen trilerja. Najbolj me je zmotilo, da se mi je igra kar naprej zapirala, ali pa sem morala celoten quest opraviti od začetka, ker sem se med igro zataknila ali pa me ni spustilo naprej in ni sproti shranjevalo. Najslabše narejena mehanika pa je bila vožnja s kolesom. V drugem delu igre sem se končno dokopala do njega, ampak sem hitro ugotovila, da mi ne koristi, saj sem se z njim lahko vozila samo po makadamu. Največ dogajanja pa je bilo v gozdu, kjer sem vsakič morala iti peš in zaradi tega so questi trajali predolgo. Prav tako je Giulijin tek preveč počasen in sem si včasih res zaželela, da bi imela več kondicije. Ogromno je raziskovanja in interakcij s predmeti, zato bi se mi zdelo smiselno, da bi bila vsaj mehanika hoje izpiljena.

Tu znašla sem se v temni loži

Ima pa nekaj dobrih plati, saj vsebuje odlično mehaniko razvijanja fotografij. V času druge svetovne vojne niso imeli tako napredne tehnologije. Takrat se je za fotografijo uporabljal film. Med samo zgodbo sem odkrivala različne filme, s katerimi sem eksperimentirala in odkrivala skrite dosežke. Naključno sem našla tudi skrite kozmetične predmete za kamero, s katerimi sem ji lahko spremenila izgled. Preizkusila sem celoten postopek razvijanja filma. Od osvetljevanja na papir, do razvijanja v različnih tekočinah in sušenja.

Prav nestrpno sem čakala kaj bom odkrila na fotografijah in ravno to je dalo igri šokantno vrednost.

Druga odlična mehanika pa je bila uporaba telegrafa, kjer si moral dešifrirati Morsejevo abecedo. S pomočjo telegrafa sem lahko komunicirala z vojaki in raziskala še drugo plat te zgodbe. Hkrati je tudi grafika te igre prečudovita, na PlayStationu 5 je izgledala res fenomenalno. Res sem začutila italijanski pridih v celotnem izgledu hiše in okolice. V gozdu sem prav tako slišala vsak korak, kar je naredilo igro še toliko bolj grozljivo. Zgodba vsebuje tudi nekaj italijanske folklore, ki lepo poveže mentalno stanje Giulie z dogajanjem.

zgrešena prava pot in vse neznano!

Čeprav je nekaj dobrih plati pa na žalost konec razočara. Rada imam nejasne ali dvoumne konce, ampak za to igro se mi nekako ni zdelo smiselno, da je tako nejasen. Konec je namreč takšen, kakšnega sem si ga interpretirala. Tako dolgo se pripoveduje zgodba, ki se niti dobro ne zaključi. Sem pa izgubila pozornost po nekje štirih urah igranja, zaradi prej navedenih crashev in ostalih težav. Celotna zgodba traja osem ur, če se ne ubadate preveč s fotografiranjem. Igra je bila obetavna in na začetku sem bila prav navdušena nad njo, ampak ne vem kaj se je zgodilo med igro. Več skritih predmetov in stranskih questov bi lahko naredili, da bi postala bolj zanimiva.

Če povzamem, igra je bila obetavna in je obljubljala ogromno, ampak na žalost so jo uničili s tehničnimi težavami in slabimi mehanikami. Še te osnovne mehanike bi morale biti bolj izpiljene, da bi zgodba potekala gladko. Izgubila sem zanimanje za njo kar hitro, ampak sem vseeno nekako vztrajala do konca, ki pa ni bil niti pravi konec, saj ne vem kaj se je dejansko dogajalo. Konec me je pustil zmedeno in ogorčeno. Igra ni za vsaki želodec in bi jo bolj priporočala igričarjem, ki so vajeni takih prizorov, saj sem morala narediti precej krvave stvari, ki jih še nikoli nisem srečala v grozljivkah. Že začetek, ko ima Giulia nočne more o lupljenju obraza svoje mrtve sestre in si ga nadene na sebe, je kar grafičen.

 V mislih nanjo že se zdrznem v grozi

Igra Martha is Dead je podobna uspešnici Until Dawn razvijalca Supermassive Games. To je žanr iger, kjer je pripoved v ospredju. Za razliko od podobnih grozljivk Martha is Dead sicer ne ponuja veliko izbire s s tem povezanih posledic, je pa bistveno bolj vezana na fizično in psihično nasilje. Če vas zamika nasilje podobno kot v Žagi in si želite po svoje interpretirati konec zgodbe lahko kupite Martha is Dead v Big Bangu za 26,99 €.


MARTHA IS DEAD igra za PS5

26,99 €

Continue Reading

Igre

Akcijska streljačina Redfall bo zahtevala spletni način tudi za enega igralca

Published

on

Bethesdina prihajajoča nadnaravna strelska igra Redfall naj bi zahtevala stalno spletno povezavo tudi za solo igranje. Tako je zapisano v pogosto zastavljenih vprašanjih, ki jih je Bethesda objavila prejšnji teden in v katerih je tudi potrjeno, da bodo igralci za igranje igre potrebovali aktiven račun Bethesda.net. Po pričakovanjih, igralci niso bili preveč navdušeni.

Zahtevanje spletne povezave za igre v načinu za enega igralca je vedno vroča tema. Številne sodobne igre za enega igralca zahtevajo spletno prijavo ob prvem zagonu, nekatere pa zahtevajo občasno spletno preverjanje proti piratstvu. Igre, ki zahtevajo stalno spletno povezavo za samostojno igranje, so redkejše, večinoma zato, ker so bili razvijalci prisiljeni, da so jo odstranili.

Slika: Bethesda

Izdajatelji iger kot razlog za zahtevo, da se morajo igralci za samostojno igranje povezati z internetom, pogosto navajajo piratstvo ali goljufanje, a izgovor pri tistih, ki so igro plačali, ne zaleže. Spletna povezava je bila na primer potrebna za igro Diablo III in njeno kontroverzno dražbeno hišo s pravim denarjem, ki je bila popolnoma odstranjena iz igre, ko si je Blizzard premislil.

Tudi odvisnost igre od strežnikov je slaba zamisel, kar se je nedavno pokazalo ob daljšem izpadu dostopa do igre Gran Turismo 7 in manj nedavno ob velikih težavah s preobremenjenostjo strežnikov SimCityja ob začetku prodaje.

Vendar te odločitve niso trdno določene. Zombijevska strelska igra Back 4 Blood je ob izidu leta 2021 imela podobne zahteve, vendar je bil le dva meseca kasneje dodan način za igranje brez povezave. Celo SimCity je končno dobil način brez povezave skoraj leto dni po izidu.

Slika: Bethesda

Igra Redfall bo izšla 2. maja na konzolah Xbox Series X/S in osebnih računalnikih ter bo na voljo prek naročnine Game Pass.


HOGWARTS LEGACY igra za PLAYSTATION 5

74,99 €

Continue Reading

Igre

EA zapira Apex Legends Mobile in ne ponuja nadomestil

Published

on

Igra Apex Legends Mobile bo prenehala delovati 1. maja 2023, ko spletna trgovina Apex Legends Mobile ne bo več dostopna, prav tako pa ne bo več na voljo prodaja katerih koli vsebin igre v spletnih trgovinah tretjih oseb. 

“Po močnem štartu je začela vsebina za igro Apex Legends Mobile zaostajati za zastavljeno letvico glede kakovosti, količine in kadence,” pojasnjuje EA v nedavnem zapisu na blogu.

“Zato smo po večmesečnem sodelovanju z našim razvojnim partnerjem sprejeli skupno odločitev, da našo mobilno igro ukinemo.  Čeprav smo razočarani, smo ponosni na igro, ki smo jo lansirali, hvaležni za podporo skupnosti Apex Legends in prepričani, da je to prava odločitev za igralce.”

Od včeraj so v igri onemogočeni vsi nakupi za pravi denar, igra pa je bila odstranjena iz spletnih trgovin. V 90-dnevnem obdobju pred ukinitvijo Apex Legends Mobile lahko igralci porabite obstoječe zlato Syndicate Gold in nadaljujete z igranjem celotne igre.

Vsi vaši nakupi bodo ostali na vašem računu, kjer boste lahko uživali do prenehanja igranja. Vaša obstoječa stanja virtualne valute v igri so še vedno na voljo in jih lahko porabite za vsebine v igri do 1. maja 2023. Žal vračila za nakupe za pravi denar ne bodo mogoča.

2. maja 2023 ob 01.00 ponoči bo Apex Legends Mobile prenehal delovati v vseh regijah in igre ne bo več mogoče igrati. Ta odločitev se nanaša na posamezno platformo in je neodvisna od uspeha igre na osebnih računalnikih in konzolah.


THE WITCHER 3: WILD HUNT – COMPLETE EDITION igra za Playstation 5

39,99 €

Continue Reading

Igre

Oglejte si 5 minut novega igranja igre Wild Hearts

Published

on

EA in Koei Tecmo sta objavila pet minut novega igranja igre Wild Hearts. Posnetek za PS5 prikazuje boj igralca z Zlatim viharjem, bliskovito hitro zverjo, ki lahko izkoristi moč vetra.

Igra o lovu na pošasti, ki bo izšla prihodnji mesec pod okriljem založbe EA Originals, je postavljena v domišljijsko fevdalno Japonsko, kjer se igralci s pomočjo karakurijev, prefinjenih mehanizmov, izdelanih iz izgubljene starodavne tehnologije, borijo proti velikanskim zverem, imenovanim Kemono.

Igralci lahko po deželi Azuma potujejo kot samotarski volk ali pa lovijo z največ dvema prijateljema, pri čemer je podprto navzkrižno igranje na vseh platformah.

“Žanr lovca na pošasti je razmeroma nov žanr,” je med novembrskim klicem o dobičku dejal Andrew Wilson, izvršni direktor družbe Electronic Arts. “Razmahnil se je. Je zrel za inovacije, ustvarjalnost in širitev, in to, kar vidimo, da počne ekipa, je vse, kar skupnost zahteva v tem žanru.

Igra Wild Hearts bo izšla 17. februarja 2023 za konzole PS5, Xbox Series X/S in PC prek storitev Origin, Steam in Epic Games Store.


DESTROY ALL HUMANS 2! – REPROBED – 2ND COMING EDITION igra za PS5

397,99 €

Continue Reading

Igre

Recenzenti so razburjeni zaradi klepetavih likov v igri Forspoken

Published

on

Mnenja o novi RPG igri Forspoken razvijalca Square Enix se kar vrstijo. Ob bližajočem se dnevu izida je nova intelektualna lastnina v središču pozornosti igričarskega sveta zaradi svojih (ne)presenetljivo nerodnih dialogov.

V igri Forspoken ima naša protagonistka govorečo zapestnico, s katero se vse preveč rada pogovarja. Lika redno izmenjujeta svoje misli, vendar se številni recenzenti strinjajo, da je dialog v teh izmenjavah dolgočasen in nadležen.

“Geoff Keighley bo moral za to igro izumiti povsem novo nagrado “OMG Please Shut Up”, ker, vau, ta igra ne ve, kdaj naj začepi,” je za Kotaku v svojem članku o nastavitvah igre Forspoken zapisala Claire Jackson.

Zdi se, da dialog pogrne celo v primerjavi s podobno dinamiko v nedavni streljačini High on Life soustvarjalca Ricka in Mortyja Justina Roilanda.

“Nedvomno je besedilo v High on Life bolj boleče kot v Forspokenu. Toda zaradi priznavanja tega dejstva in zmožnosti, da se norčuje iz sebe, prinaša [High on Life] zanimivo izkušnjo. Tega žal ne moremo reči za Square Enixov RPG,” pravi Ahmed Mansoor iz portala eXputer.

Spet drugi nekako še trpijo to izkušnjo. “Nekaterim, tako kot meni, se bo morda Frey zdela osvežujoča protagonistka,” priznava Joel Tapia iz Twinfinite.

“Čeprav v zgodbi pove veliko ‘cringe’ stvari, so nekateri njeni odzivi na dogajanje nekoliko bolj prikupni, kot sem pričakoval.”

Na srečo lahko klepet zmanjšate na bolj obvladljivo raven, če pa ste pogumni, lahko pogostost klepeta tudi povečate. V razdelku Nastavitve dostopnosti se pomaknite na Nastavitve klepeta in med zadnjimi možnostmi izberite Nizka ali Minimalna.


FORSPOKEN igra za PS5

79,99 €

Continue Reading

Igre

Fizične kopije Witcher 3 izidejo naslednji teden za PS5 in Xbox Series X/S

Published

on

Različice igre za konzole nove generacije bodo na prodajne police v Evropi prišle 26. januarja.

Po več zamudah in zamenjavi razvijalca je bila posodobitev igre Witcher 3 za naslednjo generacijo decembra izdana kot samostojen nakup za PC, Xbox Series X/S in PS5 ter kot brezplačen popravek za igralce, ki so imeli igro v lasti na PC in konzolah prejšnje generacije.

Čeprav je bila izdana z nekaterimi tehničnimi težavami in so igralci opozarjali na različne napake, se nekateri kritiki strinjajo, da je to najboljša različica igre.

V četrtek je direktor globalne skupnosti CD Projekt Red Marcin Momot povedal, da studio pripravlja novo posodobitev za igro, ki se bliža koncu in naj bi bila kmalu izdana.

Oktobra lani je CD Projekt Red predstavil svoj razvojni načrt za bližnjo prihodnost, vključno z nadaljevanjem Cyberpunk 2077, novo trilogijo iger Witcher, stranskimi igrami Witcher in prvo izvirno intelektualno lastnino studia.

Po besedah razvijalcev bo prihajajoči dodatek Cyberpunk 2077 Phantom Liberty DLC, ki bo predvidoma izšel pozneje leta 2023, največja razširitev, ki jo je CDPR kadarkoli naredil, in bo presegla celo ogromni dodatek Blood and Wine iz igre The Witcher 3.


THE WITCHER 3: WILD HUNT – COMPLETE EDITION igra za Playstation 5

39,99 €

Continue Reading

Igre

Pripravi se na 60-minutno predstavitev igre Armored Core

Published

on

Ljubiteljem, ki iščejo naslednjo veliko informacijo o prihajajoči igri Armored Core 6: Fires of Rubicon podjetja FromSoftware, ni treba čakati dolgo, saj ima studio nekaj načrtovanega na prihajajočem sejmu Taipei Game Show.

Slika: Vonschlippe Reddit

Predstavitev igre Armored Core 6 bo trajala 60 minut, na njej pa bo nastopil tudi producent serije Armored Core in tržnik promocije Yasunori Ogura.

V živo bo na sporedu 3. februarja ob 21.00 po srednjeevropskem času, vendar še ni znano, ali bo predstavitev vključevala tudi angleške podnapise.

Tisti, ki si jo bodo želeli ogledati, jo bodo lahko spremljali prek prenosa:

Igra Armored Core 6 naj bi izšla leta 2023, na voljo pa bo na konzolah PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S in osebnih računalnikih prek storitve Steam.


NEED FOR SPEED: UNBOUND igra za PLAYSTATION 5

79,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno