Connect with us

Igre

Upamo, da nas v naslednjem Saints Row ponovno pričakajo vesoljci, superjunaki in dildoti

Published

on

Saints Row. Serija iger, ki je v zadnjih letih postala znana po svojih odbitih trenutkih polnih akcije, referencah na pop-kulturo v obliki humorističnih parodij in spolnih vsebinah, ki so pogosto preizkušale meje dobrega okusa, je po sedmih letih dobila novega člana, tokrat enostavno poimenovanega Saints Row. Odprti svet, divja akcija in karizmatični liki so vedno bili temelji dobre Saints Row igre. Se najnovejši brat lahko postavi ob rob svojim uspešnim predhodnikom? Hja, težko. Poglejmo zakaj.

Domozlom

Na začetku igre se znajdemo v južnjaškem podnebju mesta Santo Ileso, kjer skozi različna dela, ki po navadi vključujejo kriminalna dejanja, poskušamo zbrati dovolj denarja, da plačamo svojo najemnimo. Takoj na začetku spoznamo tudi svoje 3 cimre, ki skozi igro služijo kot naši kompanjoni in rdeča nit zgodbe se hitro razjasni: “Dovolj nam je delanja za druge, čas je, da naredimo svojo kriminalno organizacijo.”

Igra poskuša te cimre predstaviti kot like za katere bi nam moralo biti mar, a žal so ti liki predstavljeni na pretirano karikaturen način, ki jih poskuša narediti obenem čudaško prikupne in pretirano stereotipne. Z njimi se posledično težje povežemo in emocionalna vez z njimi, ki bi naj zgodbo potiskala dalje, se nikoli zares ne oblikuje. Pretekle Saints Row igre so ta problem rešile na način, da so mnoge like naredile tako absurdne, da si jih enostavno moral vzljubiti. Tukaj tega ni.

Naši trije cimri so pogosto tudi kurirji, skozi katere igra poskuša do nas dostaviti pakete humorja v obliki stereotipnih šal, a te žal ne pristanejo najbolje. Veliko klišejskega humorja v igri se zdi na prvo žogo, kar je pa seveda škoda za serijo, znano po tem, da se zna na kreativen način norčevati iz aktualne kulture modernega sveta. Smeh je igra izzvala iz mene zgolj takrat, ko sem si to zabavo zagotovil sam. Največkrat pri kostrumizaciji svojega lika.


Nudist, John Wick ali Dr. Disrespect?

Kostumizacija je ogromen del te Saint Row igre. Kadarkoli med igro lahko popolnoma spremenite svoj izgled, telo, obleke, glas in tudi velikost svojih intimnih delov. Lahko se tudi slečete in igrate goli. Skozi spletno funkcijo Saints Row: Boss Factory lahko iz spleta za določeno vsoto zasluženega denarja kupite kreacije drugih članov skupnosti, kar je v resnici izjemno zabavna aktivnost. Pri brskanju skozi predloge boste našli ikonične like iz filmov, iger, znane glasbenike, tudi streamarje.

Na voljo imate tudi ogromno izbire pri predelovanju svojih avtov, orožij in lokacij. Svojo glavno bazo lahko po želji opremite, orožja poljubno pobarvate in nadgradite, avte pa po mili volji predelate v vašega sanjskega konjička.

Igra vam ponudi tudi izbiro na kakšen način boste gradili svoj kriminalni imperij. Po Santo Ileso namreč postavljate svoje kriminalne biznise (od ilegalnega skladišča toksičnih odpadkov do tovarne svojih znamk oblačil) za katere morate izvajati tudi stranske misije, da vam lahko prinesejo še več dobička. Te stranske misije pa so žal pričakovano monotone, pogosto nadležne in pretirano težke, da bi se jih z navdušenjem lotili. Predstavljajo bolj opravek, ki ga obkljukamo, ker ga moramo, ne ker bi ga želeli. In žal teh stranskih misij ne manjka.

Dobesedni peskovnik

Mapa na kateri se ta celotna štorija dogaja je velika, ni pa ogromna. Je zanimiva, ni pa pretirano raznolika. Je polna zanimivih lokacij, a obenem deluje prazno in zapuščeno. Mapa sicer ponuja točke zanimanja, ki so me pogosto odvrgle od moje začrtane smeri, a na njih žal nisem našel zadovoljive vsebine. Velik del zunanjega dela mesta je tudi dokaj prazen in resnično puščavski, ker tudi ne ponuja neke dejanske vsebine.

Peskovnik v katerem se znajdemo obljublja tudi veliko zabave pri interaktiranju z okolico. Streljanje s policaji, lovljenje sovražnih tolp in dirkanje po nasprotni strani ceste, so zgolj ene izmed aktivnosti s katerimi se v igri lahko zamotimo, a žal ne dovolj zabavne. Streljanje je malce nerodno, vožnja vozil pogosto daje občutek lebdenja in med avti nisem opazil prevelikih razlik v njihovi vožnji. Celotna zadeva deluje, kot da bi potrebovala še kanček več poliranja. Še posebej streljanje, katerega je v igri ogromno.

Poliranje bi mogoče pomagalo tudi pri hroščih, ki so se v opazni meri prikradi v igro. Med igranjem sem naletel na dva resnejša hrošča, ki sta mi onemogočila napredovanje misij in povzročila izgubo napredovanja ter več manjših v obliki lebdečih NPC-jev in manjkajočih tekstur. Zabavni peskovnik se je torej izkazal za mravljišče.


Kriza identitete

Saints Row igre so vedno želele vzpostaviti svojo identiteto, stran od očitne primerjave z igrami serije GTA. Saints Row je želel biti svoj. Poskusi odcepitve so v preteklosti pripeljali do tega, da so Saints Row: The Third, Saint Row IV in Gat out of hell svojo absurdnost povečale na 11. V igrah smo srečali vesoljce, bili superjunaki in uporabljali bizarna orožja, ki iz tal prikličejo morskega psa. S tem je Saints Row začel utrjevati svojo pot, ki je svetu dajala jasno sporočilo: “Ej, če hočeš brezglavo zabavo v zanimivem odprtem svetu, je Saints Row zate. Primi bazuko, poleti v zrak in razstreli vesoljca.”

A te norosti v novem Saints Rowu ni, oziroma jo vidimo v veliko bolj mehkejših oblikah. Se sicer pojavi med akcijskimi scenami, ki so me včasih odkrito impresionirale, a ta akcija me je žal kasneje pustila zgolj lačnega po več. Delovalo je, kot da igri manjka poguma, da bi si dovolila biti to, kar so bili njeni predhodniki. Divje dogodivščine za divjo zabavo. Tako pa igra deluje kot zgolj povprečni klon igre GTA, ki ima sicer svoje momente, obkljuka minimalne zahteve, a ne živi svojega življenja. Nikoli si nisem mislim, da bom to izrekel, ampak upam, da nas v naslednjem delu Saints Row serije ponovno pričakajo vesoljci, superjunaki in dildoti. Človek lahko sanja.

Saint Row posledično dobi oceno 6/10. Povprečno.

Igre

Naslednik kultne igre Undertale bo omogočal brezplačno nadgradnjo

Published

on

Toby Fox, ustvarjalec priljubljene igre Undertale, je potrdil, da bodo prva štiri poglavja plačljive različice njene naslednice Deltarune izšla 5. junija 2025 za Nintendo Switch, Switch 2, PlayStation 4, PlayStation 5, PC in Mac. Paket bo vseboval že prej brezplačno dostopni poglavji 1 in 2 ter novi poglavji 3 in 4.

Pomembna novost te izdaje je podpora za funkcijo »cross-buy«. To pomeni, da bodo igralci, ki bodo kupili igro na Nintendo Switchu, lahko brezplačno dostopali tudi do različice za Switch 2 – in obratno, če bodo uporabljali isti Nintendo račun. Enako velja za PlayStation. Nakup na PS4 omogoča brezplačen dostop do PS5 različice. Izjema je Japonska, kjer zakonodaja zahteva simbolično doplačilo.

Igra bo izšla 5. junija ob polnoči po japonskem času, skladno z izidom konzole Nintendo Switch 2. V Sloveniji bo igra na voljo že 4. junija ob 17. uri po srednjeevropskem času.

Čeprav bo začetna izdaja obsegala štiri poglavja, jih Fox načrtuje sedem. Preostala poglavja bodo na voljo kot brezplačne posodobitve.Deltarune je duhovni naslednik kultne uspešnice Undertale, ki združuje RPG mehanike, edinstven humor ter možnost miroljubnega reševanja konfliktov. Raznoliki liki, izvirna glasba in posebna estetika so kmalu po izidu igre leta 2015 ustvarili pravo subkulturo na spletu.

Continue Reading

Igre

Drugi napovednik za GTA 6 je bil v celoti posnet na PlayStation 5

Published

on

Rockstar Games je razkril, da je bil drugi napovednik za težko pričakovani Grand Theft Auto 6 v celoti posnet na konzoli PlayStation 5 – brez dodatnih grafičnih izboljšav ali uporabe PS5 Pro, kot so nekateri domnevali.

Napovednik, ki je bil objavljen nekaj dni po novici o zamiku izida na 26. maj 2026, ponuja globlji vpogled v zgodbo, like in raznoliko okolje igre, vključno s povratkom v sončni Vice City. Rockstar je poleg napovednika na uradni strani igre objavil še več kot 70 novih slik in podrobne predstavitve glavnih likov.

V središču zgodbe sta Jason in Lucia, ki ju življenje potisne v nevarne vode zločinske zarote.

“Jason in Lucia iz Vice Cityja že od nekdaj vesta, da je vse postavljeno proti njima. Toda ko se njun lahek obračun zaplete, se znajdeta na najtemnejši strani najbolj sončnega mesta v Ameriki, sredi zarote, ki se razteza čez celotno zvezno državo Leonida, in sta se prisiljena bolj kot kadarkoli prej zanesti drug na drugega, če želita preživeti.” pravi Rockstarjev uradni opis zgodbe.

Da bi pomiril GTA navdušence in skeptike, ki ne morejo verjeti, da bo igra resnično tako lepa, je razvijalec pojasnil, da je bil celoten napovednik posnet znotraj igre.

“Napovednik 2 za Grand Theft Auto 6 je bil v celoti posnet znotraj igre na konzoli PlayStation 5 in vključuje enako količino igranja ter filmskih prizorov iz igre.”

GTA 6 bo izšel spomladi 2026 na konzolah PlayStation 5, Xbox Series X and Series S.

Continue Reading

Igre

Grand Theft Auto VI ne bo še vsaj eno leto

Published

on

Rockstar Games je uradno sporočil, da bo izid težko pričakovane igre Grand Theft Auto VI prestavljen na 26. maj 2026. Sprva je bil izid načrtovan za leto 2025, a razvijalec zdaj pojasnjuje, da potrebujejo več časa za zagotovitev kakovosti, ki jo igralci pričakujejo in si jo zaslužijo.

V objavi na blogu je Rockstar zapisal:

“Grand Theft Auto VI bo izšel 26. maja 2026.
Zelo nam je žal, da je to kasneje, kot ste pričakovali. Zanimanje in navdušenje nad novo igro Grand Theft Auto sta za celotno ekipo zares navdihujoča. Zahvaljujemo se vam za podporo in potrpežljivost, medtem ko dokončujemo igro.

Pri vsaki igri, ki smo jo izdali, je bil naš cilj preseči vaša pričakovanja – in Grand Theft Auto VI ni izjema. Upamo, da razumete, da potrebujemo ta dodatni čas, da zagotovimo raven kakovosti, ki jo pričakujete in si jo zaslužite.

Veselimo se, da bomo kmalu z vami delili več informacij.”

Rockstar je GTA VI prvič napovedal decembra 2023 z objavo napovednika, založnik Take-Two Interactive pa je kasneje okvirno ciljal na izid jeseni 2025. Nedavna izjava pomeni, da bodo igralci na igro čakali še vsaj eno leto dlje.

Continue Reading

Igre

Govorice: Half-Life 3 potrjen. Ali pač?

Published

on

Streamer na YouTubu je namignil, da težko pričakovani tretji del serije o priljubljenemu teoretičnemu fiziku iz Half-Life iger res prihaja.

Youtubar Tyler McVicker, naj bi bil zanesljiv vir, ki redno poroča o Valve igrah. V nedavnem prenosu je razkril, da je dolgo pričakovani projekt Half-Life 3 – trenutno poznan pod kodnim imenom HLX – že mogoče igrati od začetka do konca, a le, če si eden izmed srečnih testerjev. Po njegovih besedah potekajo obsežni interni preizkusi, kar nakazuje na možno uradno napoved poleti in izid pozimi.

HLX se je nedavno pojavil v posodobitvah za igre Dota 2 in Counter-Strike 2, kar dodatno podžiga ugibanja. McVicker trdi, da gre tokrat za projekt, ki je precej bolj napredoval kot prejšnji poskusi pri Valvu, in da se razvojna ekipa trenutno osredotoča na optimizacijo in končno obdelavo.

Igra ne bo VR izkušnja kot Half-Life: Alyx, bo pa proceduralno ustvarjene elemente v igri uporabila ne za generacijo terena, temveč pojavljanje in najverjetneje stanje in razporeditev elementov v okolju, rekvizitov, sovražnikov, NPC-jev in podobno.Čeprav še ni uradne potrditve, se zdi, da bi se franšiza Half-Life končno lahko vrnila po več kot petih letih čakanja. Vse to so trenutno le govorice, a navdušenci ostajajo previdno optimistični.

Vir.

Continue Reading

Igre

Igra Evil Dead bo odstranjena iz spletnih trgovin, strežniki pa (za zdaj) ostajajo aktivni

Published

on

Kot poroča VGC, je založnik Saber Interactive potrdil, da je začel postopek odstranitve igre Evil Dead: The Game s spletnih trgovin. Igra je v začetku tedna začela izginjati z Epic Games Store in PlayStation Store, nato pa še s Steama. Trenutno je še vedno na voljo na Xbox Store, vendar naj bi bila odstranitev celotna in dokončna.

Kljub temu Saber zagotavlja, da bodo strežniki zaenkrat ostali aktivni, kar pomeni, da bodo lastniki igre še vedno lahko igrali. V izjavi na Steamu so se zahvalili skupnosti za podporo od izida igre maja 2022.

Razlog za odstranitev ni uradno naveden, morda gre za iztek licenčnih pravic, veliko bolj verjeten razlog pa je nizko število igralcev. Igra je po podatkih SteamDB pred dvema letoma dosegla največ 586 sočasnih igralcev na Steamu, kar je sicer približno za 100 manj kot lanskoletni Concord, a s tem se ni za tolažiti.

Igra temelji na filmski franšizi Evil Dead in vključuje asimetrični PvP način, kjer lahko igralci prevzamejo vlogo junakov ali demonskih Deaditov. Kooperativna in tekmovalna narava igre pomeni, da je obstoj strežnikov ključnega pomena za igranje, a dolgoročna usoda strežnikov še ni znana.

Vir.

Continue Reading

Igre

Wednesday se vrača avgusta – nova sezona prinaša več Addamsovih

Published

on

Netflix je razkril napovednik za 2. sezono priljubljene serije Wednesday, ki bo tokrat še bolj družinsko obarvana. Premiera prvih epizod prihaja 6. avgusta, zaključek sledi 3. septembra.

Slika: Netflix

V novi sezoni se Wednesday Addams (Jenna Ortega) vrača v akademijo Nevermore, kjer se ji bo pridružil mlajši brat Pugsley (Isaac Ordonez), ki kaže znake nadnaravnih sposobnosti – morda podedovanih po stricu Festerju. Starša Morticia (Catherine Zeta-Jones) in Gomez (Luis Guzmán) bosta prav tako prisotna na šoli, kar naj bi bilo za Pugsleyja prava “nova oblika mučenja” pravi ustvarjalec serije Tim Burton.

Med novimi obrazi je tudi Hester Frump, znana kot Grandmama (Joanna Lumley), ki naj bi bila najbližja zaveznica Wednesday, ter novi ravnatelj Barry Dort, skrivnostni lik, ki ga igra Steve Buscemi.

Napovednik razkriva tudi povratek priljubljenih likov, kot so Enid (Emma Myers), Tyler (Hunter Doohan), Bianca (Joy Sunday) in seveda Stvor, znamenita odrezana roka.

Slika: Netflix

Čeprav v napovedniku še ni zaslediti Lady Gage, ki je bila potrjena kot gostujoča zvezda, oboževalci ugibajo, da bi lahko zaigrala Ophelio – svetlolaso sestro Morticie.

Slika: Netflix

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno