Connect with us

Igre

Upamo, da nas v naslednjem Saints Row ponovno pričakajo vesoljci, superjunaki in dildoti

Published

on

Saints Row. Serija iger, ki je v zadnjih letih postala znana po svojih odbitih trenutkih polnih akcije, referencah na pop-kulturo v obliki humorističnih parodij in spolnih vsebinah, ki so pogosto preizkušale meje dobrega okusa, je po sedmih letih dobila novega člana, tokrat enostavno poimenovanega Saints Row. Odprti svet, divja akcija in karizmatični liki so vedno bili temelji dobre Saints Row igre. Se najnovejši brat lahko postavi ob rob svojim uspešnim predhodnikom? Hja, težko. Poglejmo zakaj.

Domozlom

Na začetku igre se znajdemo v južnjaškem podnebju mesta Santo Ileso, kjer skozi različna dela, ki po navadi vključujejo kriminalna dejanja, poskušamo zbrati dovolj denarja, da plačamo svojo najemnimo. Takoj na začetku spoznamo tudi svoje 3 cimre, ki skozi igro služijo kot naši kompanjoni in rdeča nit zgodbe se hitro razjasni: “Dovolj nam je delanja za druge, čas je, da naredimo svojo kriminalno organizacijo.”

Igra poskuša te cimre predstaviti kot like za katere bi nam moralo biti mar, a žal so ti liki predstavljeni na pretirano karikaturen način, ki jih poskuša narediti obenem čudaško prikupne in pretirano stereotipne. Z njimi se posledično težje povežemo in emocionalna vez z njimi, ki bi naj zgodbo potiskala dalje, se nikoli zares ne oblikuje. Pretekle Saints Row igre so ta problem rešile na način, da so mnoge like naredile tako absurdne, da si jih enostavno moral vzljubiti. Tukaj tega ni.

Naši trije cimri so pogosto tudi kurirji, skozi katere igra poskuša do nas dostaviti pakete humorja v obliki stereotipnih šal, a te žal ne pristanejo najbolje. Veliko klišejskega humorja v igri se zdi na prvo žogo, kar je pa seveda škoda za serijo, znano po tem, da se zna na kreativen način norčevati iz aktualne kulture modernega sveta. Smeh je igra izzvala iz mene zgolj takrat, ko sem si to zabavo zagotovil sam. Največkrat pri kostrumizaciji svojega lika.


Nudist, John Wick ali Dr. Disrespect?

Kostumizacija je ogromen del te Saint Row igre. Kadarkoli med igro lahko popolnoma spremenite svoj izgled, telo, obleke, glas in tudi velikost svojih intimnih delov. Lahko se tudi slečete in igrate goli. Skozi spletno funkcijo Saints Row: Boss Factory lahko iz spleta za določeno vsoto zasluženega denarja kupite kreacije drugih članov skupnosti, kar je v resnici izjemno zabavna aktivnost. Pri brskanju skozi predloge boste našli ikonične like iz filmov, iger, znane glasbenike, tudi streamarje.

Na voljo imate tudi ogromno izbire pri predelovanju svojih avtov, orožij in lokacij. Svojo glavno bazo lahko po želji opremite, orožja poljubno pobarvate in nadgradite, avte pa po mili volji predelate v vašega sanjskega konjička.

Igra vam ponudi tudi izbiro na kakšen način boste gradili svoj kriminalni imperij. Po Santo Ileso namreč postavljate svoje kriminalne biznise (od ilegalnega skladišča toksičnih odpadkov do tovarne svojih znamk oblačil) za katere morate izvajati tudi stranske misije, da vam lahko prinesejo še več dobička. Te stranske misije pa so žal pričakovano monotone, pogosto nadležne in pretirano težke, da bi se jih z navdušenjem lotili. Predstavljajo bolj opravek, ki ga obkljukamo, ker ga moramo, ne ker bi ga želeli. In žal teh stranskih misij ne manjka.

Dobesedni peskovnik

Mapa na kateri se ta celotna štorija dogaja je velika, ni pa ogromna. Je zanimiva, ni pa pretirano raznolika. Je polna zanimivih lokacij, a obenem deluje prazno in zapuščeno. Mapa sicer ponuja točke zanimanja, ki so me pogosto odvrgle od moje začrtane smeri, a na njih žal nisem našel zadovoljive vsebine. Velik del zunanjega dela mesta je tudi dokaj prazen in resnično puščavski, ker tudi ne ponuja neke dejanske vsebine.

Peskovnik v katerem se znajdemo obljublja tudi veliko zabave pri interaktiranju z okolico. Streljanje s policaji, lovljenje sovražnih tolp in dirkanje po nasprotni strani ceste, so zgolj ene izmed aktivnosti s katerimi se v igri lahko zamotimo, a žal ne dovolj zabavne. Streljanje je malce nerodno, vožnja vozil pogosto daje občutek lebdenja in med avti nisem opazil prevelikih razlik v njihovi vožnji. Celotna zadeva deluje, kot da bi potrebovala še kanček več poliranja. Še posebej streljanje, katerega je v igri ogromno.

Poliranje bi mogoče pomagalo tudi pri hroščih, ki so se v opazni meri prikradi v igro. Med igranjem sem naletel na dva resnejša hrošča, ki sta mi onemogočila napredovanje misij in povzročila izgubo napredovanja ter več manjših v obliki lebdečih NPC-jev in manjkajočih tekstur. Zabavni peskovnik se je torej izkazal za mravljišče.


Kriza identitete

Saints Row igre so vedno želele vzpostaviti svojo identiteto, stran od očitne primerjave z igrami serije GTA. Saints Row je želel biti svoj. Poskusi odcepitve so v preteklosti pripeljali do tega, da so Saints Row: The Third, Saint Row IV in Gat out of hell svojo absurdnost povečale na 11. V igrah smo srečali vesoljce, bili superjunaki in uporabljali bizarna orožja, ki iz tal prikličejo morskega psa. S tem je Saints Row začel utrjevati svojo pot, ki je svetu dajala jasno sporočilo: “Ej, če hočeš brezglavo zabavo v zanimivem odprtem svetu, je Saints Row zate. Primi bazuko, poleti v zrak in razstreli vesoljca.”

A te norosti v novem Saints Rowu ni, oziroma jo vidimo v veliko bolj mehkejših oblikah. Se sicer pojavi med akcijskimi scenami, ki so me včasih odkrito impresionirale, a ta akcija me je žal kasneje pustila zgolj lačnega po več. Delovalo je, kot da igri manjka poguma, da bi si dovolila biti to, kar so bili njeni predhodniki. Divje dogodivščine za divjo zabavo. Tako pa igra deluje kot zgolj povprečni klon igre GTA, ki ima sicer svoje momente, obkljuka minimalne zahteve, a ne živi svojega življenja. Nikoli si nisem mislim, da bom to izrekel, ampak upam, da nas v naslednjem delu Saints Row serije ponovno pričakajo vesoljci, superjunaki in dildoti. Človek lahko sanja.

Saint Row posledično dobi oceno 6/10. Povprečno.

Igre

Dodatek DLC za igro Crime Boss: Rockay City je zdaj na voljo brezplačno

Published

on

Razvijalec igre Crime Boss INGAME STUDIOS je ponosno naznanil, da so vsi dodatki DLC za njihovo igro FPS z organiziranim kriminalom brezplačni za prenos in bodo tako ostali tudi v bližnji prihodnosti.

Igralci, ki kupijo osnovno igro, prejmejo vso vsebino iz dodatka DLC Rockay City, ki vključuje paket Tactical Weapon Pack, s štirimi novimi orožji za izboljšanje vaše strategije, paket Heavy Hitters Pack s 6 novimi orožji in razširitev Dragon’s Gold Cup, ki dodaja novo zgodbo in misije, ki spremljajo zloglasnega Dollar Dragona. Dodana vsebina vključuje tudi razširitev Cagnali’s Order z novimi misijami, novim sovražnikom in novim zapletom.

Izvirna vsebina za igro Crime Boss žal ni navdušila našega recenzenta Blaža, ki je zapisal:

“Zvezdniška igralska zasedba igre rešita do te mere, da je nemorem označiti za direktno slabo, ampak težave s performancom, enodimenzionalni gameplay in grafike, ki so 15 let zastarele, poskrbijo, da bo igra zelo hitro šla v pozabo.”

Igra Crime Boss je na voljo v storitvah Steam, EPIC Game Store, PlayStation 5 ter Xbox Series S in X. Vsi dodatki DLC za igro bodo ostali za vedno brezplačni, vključno z novim bančnim ropom iz nedavne posodobitve.

Continue Reading

Igre

Beta vikend igre Concord v zgodnjem dostopu ni bil uspešen

Published

on

Pretekli konec tedna so nekateri igralci že imeli priložnost preizkusiti PlayStationovo junaško strelsko igro Concord. Številke so zaskrbljujoče. 

Vikend zgodnjega dostopa igre Concord za PS5 in PC se je začel v petek, 12. julija. Prednaročilo katere koli izdaje igre Concord je igralcem omogočilo dostop do beta različice in štiri dodatne kode, ki so jih lahko delili s prijatelji. Kljub temu prve številke na platformi Steam niso tako impresivne.

Med prvim testiranjem je igra Concord na PC napravah dosegla največ 1.124 sočasnih igralcev, pred koncem beta testiranja pa je številka padla na slabih 500. Zdi se, da igra ni uspela pritegniti svojega občinstva še pred uradnim izidom.

Nizke številke je mogoče razložiti s splošno pritožbo igralcev, da bi morala biti streljanka z junaki, kot je Concord, v današnjem času brezplačna. In morda je v tem nekaj resnice, saj imamo na voljo tudi številke, zbrane med podobnim dogodkom in podobno plačljivo igro iz leta 2016, Overwatch.

Po prvi brezplačni odprti beta različici za sisteme PlayStation 4, Xbox One in Windows PC leta 2016 je družba Blizzard Entertainment objavila, da je njeno takrat prihajajočo ekipno streljanko Overwatch testiralo več kot 9,7 milijona igralcev po vsem svetu, s čimer je to postal največji odprti beta test družbe Blizzard do takrat.

Čeprav se odprta beta različica igre Concord začenja danes in bomo morda tokrat dejansko videli precejšen porast števila igralcev, nismo tako zelo prepričani, da lahko Sony doseže vsaj polovico Blizzardove rekordne številke. Vendar bomo to kmalu izvedeli.

Continue Reading

Igre

Takeda Takahashi se pridružuje seznamu borcev v igri Mortal Kombat 1

Published

on

Družba Warner Bros. Games je objavila nov napovednik za igranje igre Mortal Kombat 1, v katerem je predstavljen Takeda Takahashi, najnovejši DLC borec, ki se bo glavnemu seznamu pridružil 23. julija v okviru zgodnjega dostopa za lastnike paketa Kombat Pack, 30. julija pa bo na voljo vsem.

Poleg tega bo 23. julija lastnikom paketa Kombat Pack in kot del samostojnega nakupa na voljo Ferra, nova Kameo borka, ki lahko med borbo pomaga z različnimi podpornimi gibi.

Takeda Takahashi je bil podobno kot njegov bratranec Kenshi vzgojen kot jakuza in je pozneje postal vajenec v klanu nindž Shirai Ryu. V novem videoposnetku je v celoti prikazan Takedov nabor gibov, ki ga je navdihnil Shirai Ryu, vključno s sposobnostjo uporabe nazobčanih bičev, s katerimi lahko vleče in meče nasprotnike, uporabo eksplozivnih kunaijev in teleportacijo za napadanje nasprotnikov od zadaj.

Paket Mortal Kombat 1 Kombat Pack vključuje preobleko Jean-Clauda Van Damma za Johnnyja Cagea; šest igralnih likov DLC – Omni-Man, Quan Chi, Peacemaker, Ermac, Homelander in Takeda Takahashi (na voljo z enotedenskim zgodnjim dostopom 23. julija); in pet DLC Kameo borcev – Tremor, Khameleon, Janet Cage, Mavado in Ferra (na voljo 23. julija).

Paket Kombat Pack je zdaj na voljo kot del različice Mortal Kombat 1 Premium Edition ali pa ga je mogoče kupiti ločeno.

Continue Reading

Igre

Ali bomo dejansko dobili različico igre Bloodborne za PS5?

Published

on

Igričarji že dolgo zahtevajo predelavo gotske grozljivke Bloodborne, ki jo je leta 2015 izdal FromSoftware.

Čeprav je Sony svojim starejšim naslovom do zdaj izkazal veliko mero ljubezni, se zdi, da med Souls igralci najbolj priljubljena igra za PlayStation 4 še ni dobila ustrezne predelave ali vsaj remasterja. Čeprav je različico igre Bloodborne za PS4 trenutno mogoče igrati na PS5, je izkušnja nekoliko pomanjkljiva. Sodobne predelave Souls iger ponujajo vizualne in grafične izboljšave, izboljšano igralno izkušnjo in seveda tudi verzije za PC.

Najnovejši kanček upanja, ki je oboževalce igre Bloodborne prepričal, da bodo dobili verzijo za PS5, je nenavaden pojav v programu PlayStation Stars. Uporabnik Reddita DarahOG je delil sliko svoje strani PlayStation Stars, kjer je navedena različica igre Bloodborne za PS5.

PlayStation Stars je program zvestobe (v Sloveniji ni na voljo), v katerem igralci zbirajo točke, ki jih lahko zamenjajo za ekskluzivne digitalne zbirateljske predmete PlayStation. Slika, ki jo je delil uporabnik reddita, prikazuje naslovnico za The Old Hunters, razširitev DLC za Bloodborne, s pripisom, da bodo igralci, ki premagajo “stopnjo” na PS5, nagrajeni s 5.000 točkami.

Celotna stvar se zdi precej nenavadna in bi lahko bila zgolj Sonyjeva napaka, vendar te dni vse, kar je povezano z igro Bloodborne, čeprav še tako trivialno, garantirano razburi bazo igralcev.

Continue Reading

Igre

Shadow of the Erdtree je v Združenem kraljestvu ponovno zavihtel Elden Ring na lestvico najbolj prodajanih iger

Published

on

Prodaja igre Elden Ring se je v Združenem kraljestvu prejšnji mesec zaradi izdaje prve in edine načrtovane razširitve igre povečala za skoraj 500 %.

Nedavno izdani dodatek DLC Shadow of the Erdtree za igro Elden Ring je prispeval k veliki prodaji osnovne igre, ki je potrebna za igranje nove vsebine. Osupljiv 467-odstotni skok iz meseca v mesec samo v Združenem kraljestvu (po podatkih portala GamesIndustry.biz) kaže, da ima najboljša igra leta 2022 še vedno veter v jadrih.

S tem je igra Elden Ring na mesečni lestvici prodaje programske opreme skočila za 19 mest na 4. mesto, pri čemer je zaostala za zimzelenimi naslovi, kot sta EA Sports FC 24 in Grand Theft Auto 5. Ob istem času lani smo dobili težko pričakovane igre Diablo IV, Final Fantasy 16, F1 23 in Street Fighter 6, medtem ko je bil junij letošnjega leta precej mirnejši.

Ker to poletje ni bilo posebej močnih izdaj, ki bi se spopadale s Shadow of the Erdtree, ne preseneča, da se je Elden Ring ponovno uvrstil med prvih pet najbolj prodajanih iger meseca.

Kljub nekaterim začetnim težavam z uravnoteženjem težavnosti je bil Shadow of the Erdtree dobro sprejet tako med kritiki kot med igralci. Naš strokovnjak za Souls igre Rok je o novi vsebini povedal naslednje:

“Shadow of the Erdtree je edini dodatek, ki ga bo Elden Ring dobil in deluje kot edini, ki ga tudi potrebuje. Je izjemen dosežek FromSoftware studia in med kritiki že danes velja za enega najboljših DLC dodatkov vseh časov. Ujame vse kar je originalno igro naredilo magično in doda kup nove vsebine, katera nikoli ne izpade vsiljeno zgolj zaradi vnašanja novosti. Elden Ring je leta 2022 za dober čas prevzel moje gejming življenje in ob igranju tega dodatka se je ta ljubezen znova prebudila.”

Continue Reading

Igre

Dragon Age: The Veilguard je zasnovan za različne potrebe igralcev

Published

on

Vključevanje je v zadnjem času vroča beseda v igričarski industriji, ki naj bi zagotavljala, da se lahko s tem hobijem srečuje vedno več ljudi. Toda ob vsaki najavi vključujoče vsebine v igrah si ne moremo kaj, da se ne bi vprašali, ali je to nekaj, kar naredi igro zanimivo le na papirju.

Med nedavnim obiskom revije Game Informer v pisarni BioWare v Edmontonu so razvijalci ponosno predstavili nekaj vključujočih vsebin, ki so jih dodali v prihajajočo igro Dragon Age: The Veilguard. Pri ustvarjanju lika bodo igralci lahko izbirali med več sto drsniki in možnostmi za prilagoditev svojega lika in celo izbrali svoje zaimke. Posebno omembo je med obiskom dobila tudi Neve Gallus, spremljevalka v igri, ki ima nožno protezo.

Nazadnje je BioWare predstavil tudi možnosti za prilagajanje težavnosti v igri. Poleg treh standardnih težavnostnih stopenj bo najnovejša igra Dragon Age vključevala tudi dodatno možnost, Unbound, ki bo igralcem omogočala sprotno urejanje elementov igre.

Možnosti Unbound vključujejo omogočanje pomoči pri ciljanju ali samodejnega ciljanja, prilagajanje težavnosti pariranja sovražnikovih napadov, povečevanje škode, ki jo igralec povzroča nasprotnikom in spreminjanje življenjskih točk nasprotnikov ali tega, kako močno nas bodo pritisnili v boju. Na voljo je tudi možnost, da popolnoma onemogočimo smrt svojega lika.

“[Nobena od teh možnosti] ni goljufija,” je direktorica igre Corinne Busche povedala za Game Informer. “Gre za možnost, ki zagotavlja, da lahko igro igrajo igralci z vsemi sposobnostmi.”

Čeprav se sprašujemo o logiki nekaterih zgornjih izbir, raznolikost in zastopanost v igrah podjetja BioWare nikoli nista bili problem. Studio je od vedno dajal prednost edinstvenim likom iz različnih okolij in v zelo različnih življenjskih situacijah. Na tej točki samo upamo, da bo Neve Gallus s sabo prinesla tudi dobro zgodbo in ne le kovinsko nogo.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno