fbpx
Connect with us

Igre

Upamo, da nas v naslednjem Saints Row ponovno pričakajo vesoljci, superjunaki in dildoti

Published

on

Saints Row. Serija iger, ki je v zadnjih letih postala znana po svojih odbitih trenutkih polnih akcije, referencah na pop-kulturo v obliki humorističnih parodij in spolnih vsebinah, ki so pogosto preizkušale meje dobrega okusa, je po sedmih letih dobila novega člana, tokrat enostavno poimenovanega Saints Row. Odprti svet, divja akcija in karizmatični liki so vedno bili temelji dobre Saints Row igre. Se najnovejši brat lahko postavi ob rob svojim uspešnim predhodnikom? Hja, težko. Poglejmo zakaj.

Domozlom

Na začetku igre se znajdemo v južnjaškem podnebju mesta Santo Ileso, kjer skozi različna dela, ki po navadi vključujejo kriminalna dejanja, poskušamo zbrati dovolj denarja, da plačamo svojo najemnimo. Takoj na začetku spoznamo tudi svoje 3 cimre, ki skozi igro služijo kot naši kompanjoni in rdeča nit zgodbe se hitro razjasni: “Dovolj nam je delanja za druge, čas je, da naredimo svojo kriminalno organizacijo.”

Igra poskuša te cimre predstaviti kot like za katere bi nam moralo biti mar, a žal so ti liki predstavljeni na pretirano karikaturen način, ki jih poskuša narediti obenem čudaško prikupne in pretirano stereotipne. Z njimi se posledično težje povežemo in emocionalna vez z njimi, ki bi naj zgodbo potiskala dalje, se nikoli zares ne oblikuje. Pretekle Saints Row igre so ta problem rešile na način, da so mnoge like naredile tako absurdne, da si jih enostavno moral vzljubiti. Tukaj tega ni.

Naši trije cimri so pogosto tudi kurirji, skozi katere igra poskuša do nas dostaviti pakete humorja v obliki stereotipnih šal, a te žal ne pristanejo najbolje. Veliko klišejskega humorja v igri se zdi na prvo žogo, kar je pa seveda škoda za serijo, znano po tem, da se zna na kreativen način norčevati iz aktualne kulture modernega sveta. Smeh je igra izzvala iz mene zgolj takrat, ko sem si to zabavo zagotovil sam. Največkrat pri kostrumizaciji svojega lika.


Nudist, John Wick ali Dr. Disrespect?

Kostumizacija je ogromen del te Saint Row igre. Kadarkoli med igro lahko popolnoma spremenite svoj izgled, telo, obleke, glas in tudi velikost svojih intimnih delov. Lahko se tudi slečete in igrate goli. Skozi spletno funkcijo Saints Row: Boss Factory lahko iz spleta za določeno vsoto zasluženega denarja kupite kreacije drugih članov skupnosti, kar je v resnici izjemno zabavna aktivnost. Pri brskanju skozi predloge boste našli ikonične like iz filmov, iger, znane glasbenike, tudi streamarje.

Na voljo imate tudi ogromno izbire pri predelovanju svojih avtov, orožij in lokacij. Svojo glavno bazo lahko po želji opremite, orožja poljubno pobarvate in nadgradite, avte pa po mili volji predelate v vašega sanjskega konjička.

Igra vam ponudi tudi izbiro na kakšen način boste gradili svoj kriminalni imperij. Po Santo Ileso namreč postavljate svoje kriminalne biznise (od ilegalnega skladišča toksičnih odpadkov do tovarne svojih znamk oblačil) za katere morate izvajati tudi stranske misije, da vam lahko prinesejo še več dobička. Te stranske misije pa so žal pričakovano monotone, pogosto nadležne in pretirano težke, da bi se jih z navdušenjem lotili. Predstavljajo bolj opravek, ki ga obkljukamo, ker ga moramo, ne ker bi ga želeli. In žal teh stranskih misij ne manjka.

Dobesedni peskovnik

Mapa na kateri se ta celotna štorija dogaja je velika, ni pa ogromna. Je zanimiva, ni pa pretirano raznolika. Je polna zanimivih lokacij, a obenem deluje prazno in zapuščeno. Mapa sicer ponuja točke zanimanja, ki so me pogosto odvrgle od moje začrtane smeri, a na njih žal nisem našel zadovoljive vsebine. Velik del zunanjega dela mesta je tudi dokaj prazen in resnično puščavski, ker tudi ne ponuja neke dejanske vsebine.

Peskovnik v katerem se znajdemo obljublja tudi veliko zabave pri interaktiranju z okolico. Streljanje s policaji, lovljenje sovražnih tolp in dirkanje po nasprotni strani ceste, so zgolj ene izmed aktivnosti s katerimi se v igri lahko zamotimo, a žal ne dovolj zabavne. Streljanje je malce nerodno, vožnja vozil pogosto daje občutek lebdenja in med avti nisem opazil prevelikih razlik v njihovi vožnji. Celotna zadeva deluje, kot da bi potrebovala še kanček več poliranja. Še posebej streljanje, katerega je v igri ogromno.

Poliranje bi mogoče pomagalo tudi pri hroščih, ki so se v opazni meri prikradi v igro. Med igranjem sem naletel na dva resnejša hrošča, ki sta mi onemogočila napredovanje misij in povzročila izgubo napredovanja ter več manjših v obliki lebdečih NPC-jev in manjkajočih tekstur. Zabavni peskovnik se je torej izkazal za mravljišče.


Kriza identitete

Saints Row igre so vedno želele vzpostaviti svojo identiteto, stran od očitne primerjave z igrami serije GTA. Saints Row je želel biti svoj. Poskusi odcepitve so v preteklosti pripeljali do tega, da so Saints Row: The Third, Saint Row IV in Gat out of hell svojo absurdnost povečale na 11. V igrah smo srečali vesoljce, bili superjunaki in uporabljali bizarna orožja, ki iz tal prikličejo morskega psa. S tem je Saints Row začel utrjevati svojo pot, ki je svetu dajala jasno sporočilo: “Ej, če hočeš brezglavo zabavo v zanimivem odprtem svetu, je Saints Row zate. Primi bazuko, poleti v zrak in razstreli vesoljca.”

A te norosti v novem Saints Row-u ni, oziroma jo vidimo v veliko bolj mehkejših oblikah. Se sicer pojavi med akcijskimi scenami, ki so me včasih odkrito impresionirale, a ta akcija me je žal kasneje pustila zgolj lačnega po več. Delovalo je, kot da igri manjka poguma, da bi si dovolila biti kar so bili njeni predhodniki. Divje dogodivščine za divjo zabavo. Tako pa igra deluje kot zgolj povprečni klon igre GTA, ki ima sicer svoje momente, obkljuka minimalne zahteve, a ne živi svojega življenja. Nikoli si nisem mislim, da bom to izrekel, ampak upam, da nas v naslednjem delu Saints Row serije ponovno pričakajo vesoljci, superjunaki in dildoti. Človek lahko sanja.

Saint Row posledično dobi oceno 6/10. Povprečno.

Igre

Na voljo so dodatne vsebine za Elden Ring in Far Cry 6

Published

on

Ubisoft je objavil novo razširitev za igro Far Cry 6, Lost Between Worlds, ki je zdaj na voljo za 19,99 € ali kot del Upgrade Pass na konzolah Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4 in Windows PC v trgovinah Ubisoft Store in Epic Games Store.

DLC pripoveduje novo poglavje zgodbe Dani Rojas, ki se odvija v paralelni različici Yare. Igralci se bodo potopili v bogati akcijski izziv s smrtonosnimi kristalnimi sovražniki, najrazličnejšimi edinstvenimi igralnimi preizkušnjami z osupljivimi nadnaravnimi ovirami in več igralnimi možnostmi. 

Danes je izšla tudi brezplačna posodobitev za igro Elden Ring, ki bo odprla prej zaklenjene koloseje v igri in igralcem omogočila povsem nova prizorišča ter nove načine PvP, v katerih se lahko spopadete v prijateljskih bojih z drugimi igralci. Posodobitev za Elden Ring z imenom Colosseum je zdaj na voljo za PlayStation 4, PlayStation 5, Windows PC, Xbox One in Xbox Series X.


Alan Wake Remastered igra za PS5

29,99 €

Continue Reading

Igre

Dead Island 2 objavil novo brutalno predstavitev

Published

on

Po osmih letih od prve napovedi in številnih zamudah je igra Dead Island 2 končno skoraj pred nami – in pred začetkom izdaje aprila prihodnje leto je založnik Deep Silver v novi digitalni predstavitvi razkril še več podrobnosti o odprtem svetu, v katerem se bomo izživljali nad zombiji.

V novem videoposnetku igranja so predstavljeni načini, kako bomo pohabljali različne vrste zombijev, dokler ne umrejo. Seznam orožja vključuje kladiva, mačete, “medvedje kremplje”, ogromno pištol in različna improvizirana morilska orodja.

Novost v primerjavi s prvo igro so igralčeve novo pridobljene zombijevske moči, ki nam omogočajo, da vstopimo v uničujoče stanje besa za dodatno pohabljanje zombijev.

Posnetek je tudi predstavil že napovedano glasovno upravljanje preko naprav Alexa, ki omogoča opremljanje orožja in boj proti zombijem z glasovnimi ukazi. Dodatno naj bi z glasom, po besedah Amazonovega tiskovnega predstavnika Jeremyja Bartrama, tudi lahko določili našo pot (“kje je najbližja [stvar]?”), izbirali najboljše orožje, pozdravljali druge like in prosili za pomoč.

Kot običajno bo na voljo zbirateljska izdaja igre z digitalnimi in fizičnimi dodatki.

Igra Dead Island 2 bo končno izšla za konzole PS4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S in osebne računalnike 28. aprila prihodnje leto.


PERSONA 5 ROYAL igra za PLAYSTATION 5

59,99 €

Continue Reading

Igre

Preizkusili smo japonski RPG Persona 5 Royal za PlayStation 5

Published

on

Nakup Persona iger se vedno splača. In to ni le mnenje weeba, ki si lasti tri kopije istega špila (za tri različne generacije PlayStation sistemov!), ampak je tudi splošno stališče normie skupnosti. Persona serija si je z razlogom pridobila kultni status in če vsaj približno verjamete v zmožnosti Japoncev, da znajo prepričljivo zgodbo zapakirati v dober spektakel, potem požrite svoj ponos, zavrtite Last Surprise in se pridružite hordi slabo oblečenih cosplayerjev. Čas je za All-out-attack.

Iskanje svoje identitete, kraja src in učenje za teste

Da. To je igra, ki od nas pričakuje, da dopoldne žulimo šolske klopi, popoldne tepemo pošasti, zvečer, pa kelnarimo v lokalu. In to brez heca. Ko je čas, da odpišemo kontrolko, Persona igre vedno preverjajo, če smo igralci dejansko poslušali med poukom.

V Persona 5 Royal prevzamemo vlogo neimenovanega glavnega junaka, ki se, kot v vsakem najstniškem animeju, znajde v novem kraju in v novi šoli. Persona 5 verzijo Tokija pesti skrivnostni “duševni izklop”, naši junaki pa so odkrili sposobnost, kako sprevržene zlobneže prisiliti v spremembo mišljenja.

Vsak dan se deli na časovne segmente, ki se začnejo s poukom in nadaljujejo v popoldanske in večerne aktivnosti, ko se lahko družimo s prijatelji, opravljamo priložnostna dela, ali pa se posvečamo naši skupini fantomskih tatov, ki v Meta svetu poskuša ukrasti želje zlobnežev. Igra hitro zabrede v filozofske vode, ampak v praksi to pomeni, da raziskujemo temnice in se borimo proti t.i. sencam, ki definitivno niso pokémoni in definitivno niso občutljive na specifične vrste napadov, kot nekatere druge žepne pošasti.

Standardni potezni RPG z zdravo mero spektakla

Gameplay v Persona 5 Royal je dobil konkretno nadgradnjo v primerjavi z dosedanjimi igrami v seriji. Strelsko orožje sencam dodaja novo vrsto šibkosti, s sposobnostjo Baton Pass pa lahko napade naše ekipe verižimo, kar v večini borb zagotavlja, da nasprotnik sploh ne pride na vrsto. Če nas je bilo v prejšnjih naslovih strah, da nas sence v temnicah presenetijo, imamo igralci sedaj veliko več opcij pri samem gibanju po prostoru. Izkoristimo lahko teren za skrivanje, da planemo na nasprotnike, a če nas ti kdaj ujamejo nepripravljene, se situacija hitro obrne na glavo.

Premagane sence se spremenijo v persone, te pa lahko med seboj kombiniramo in združujemo v še močnejša bitja. Najbolj inovativen element Persona iger ostaja mehanska povezava med našo močjo v temnicah in izven nje. Prijateljske vezi, ki jih ustvarjamo z NPC-ji, višajo moč naših pajdašev v boju in sposobnosti person, ki jih ustvarimo.

Kar se težavnosti igre tiče. Dnevi piflanja šibkih točk senc in čakanja na vključitev tistega enega lika, ki jih lahko za nas “poskenira” so mimo. Razvijalci so se konkretno potrudili, da nam med grindanjem temnic možganov ni treba uporabljati, saj so vse odkrite šibkosti nasprotnikov takoj izpostavljene. Še več, če stisnemo L1 nam igra kar sama pove, kaj naj naredimo. Persona 5 Royal na splošno uvaja malo morje mehanik, ki lahko razumljivo zmedejo nove igralce, zato si držanje za roko ne smemo preveč vzeti k srcu. Še posebej, ker nam PS5 verzija ponuja še dodatne “cheate”.

Atlus nam že per let prodaja isto igro in še vedno jo kupujemo — z razlogom

Če GTA V, Witcher 3 in Skyrim že leta uspešno prodajajo isto igro novim igralcem, Atlus že leta uspešno prodaja isto igro istim igralcem. Izvirna Persona 5 je namreč izšla ne samo za PS4 ampak za takrat še aktualen PS3. Ja, ta igra je toliko stara. Ampak verzija za PS3 je takrat ponujala nekaj, kar se je v vseh teh letih očitno pozabilo – shranjevanje v oblaku. Shranjeno igro na PS3 konzoli smo lahko brez težav uvozili na PS4, zato nam ni jasno, zakaj PS5 te opcije ne podpira. Določenim norcem res ni težko dvakrat (ali celo trikrat) plačati polno ceno za dobro igro, a za nekoga, ki je investiral že 120 ur v zgodbo in si jo želi še enkrat doživeti v 4K resoluciji, New Game+ opcija na PS5 res ne bi bila odveč.

In čeprav moramo igro začeti popolnoma z ničle, PS5 verzija vsaj vključuje več kot 40 elementov predhodno izdane DLC vsebine. To zajema večinoma ne pretirano privlačne preobleke za like, a tudi izjemno premočne, predvsem pa brezplačne, persone glavnih likov prejšnjih iger, ki zgodnje boss battle naredijo trivialne.

Grafičnih izboljšav v različici za PS5 skorajda ni. Igra teče s 60 sličicami na sekundo, kar za potezni RPG z vmesnimi animiranimi scenami niti ni opazno. Royal verzija je na PS4 Pro že podpirala ločljivost 4K, tako da tudi v tem primeru ni bistvenih izboljšav.

Hvala bogu za FFWD gumb

Odgovor na vprašanje, ali je Persona 5 Royal za PS5 vredna svojega denarja, ostaja enak. Če še niste igrali nobene izmed Persona iger, je to absolutno najboljša različica, ki jo lahko kupite. Vse ostale, ki so se vdali v svojo usodo in že tretjič začenjajo igro znova bi pa rada spomnila, da lahko v opcijah nastavite avtomatsko preskakovanje pogovorov, ki se samo od sebe ustavi, kadar se sproži katera izmed glavnih scen v zgodbi.


PERSONA 5 ROYAL igra za PLAYSTATION 5

59,99 €

Continue Reading

Igre

Izšel je nov filmski posnetek iz igre Dragon Age: Dreadwolf

Published

on

BioWare je ob praznovanju dneva Dragon Age objavil nov filmski posnetek iz igre Dragon Age: Dreadwolf.

Studio je potrdil, da je napovednik iz posnete scene v igri iz četrtega dela franšize, imenovanega Dreadwolf.

“Elfovski bog laži ali junaški upornik proti tiraniji?” BioWare draži na Instagramu. “Odvisno od tega, koga vprašate. Srečen #DragonAgeDay! Današnji dan začenjamo s prizorom iz igre #Dreadwolf!” se glasi napis v objavi na Instagramu.

“Solas, the Dread Wolf,” je zapisano v uradnem oglasnem sporočilu. “Nekateri pravijo, da je morda starodavni elfski bog, drugi pa, da ni. Spet tretji pravijo, da je izdajalec svojega ljudstva … ali pa rešitelj, ki jih zdaj želi rešiti za ceno vašega sveta.

“Njegovi motivi so skrivnostni, njegove metode pa včasih vprašljive, zaradi česar slovi kot prevarantsko božanstvo – igralec temnih in nevarnih iger.”

Nadaljevanje igre Dragon Age Inquisition podjetja BioWare je v neki obliki v razvoju že vsaj od leta 2017, pri čemer je o njem znanih le malo podrobnosti.


CRISIS CORE – FINAL FANTASY VII – REUNION igra za PLAYSTATION 5

59,99 €

Continue Reading

Igre

Scenarist Johna Wicka pripravlja igrano filmsko adaptacijo igre Sifu

Published

on

Sifu, priznano borilno pustolovščino francoskega studia Sloclap, bo scenarist filma John Wick Derek Kolstad spremenil v igrani film.

Kot poroča Deadline, naj bi film ohranil isto osnovno zgodbo igre. Protagonist se s kung-fujem maščuje očetovim morilcem, a ob vsaki smrti ga čarobni obesek ponovno oživi in nekoliko postara.

Poleg silma Sifu, Kolstad trenutno postproducira četrti film o John Wicku, sodeluje pa tudi pri številnih drugih pomembnih projektih, med drugim pri nedavno napovedanem filmu Streets of Rage in animirani seriji Splinter Cell za Netflix.

Gamegangov Žiga je v svoji recenzije igre Sifu zapisal:

“Skozi celotno igranje moraš biti skoncentriran in moraš biti pripravljen na vse, tudi ko kateri level ponavljaš. Zmanjšanje starostnega procesa zaradi manj smrti, pridobivanje več experience točk za odklepanje novih potez, vse to se da izboljšati vse dokler končno igre ne končamo in si drznemo povečati težavnost.”


THE CALLISTO PROTOCOL – DAY ONE EDITION igra za PLAYSTATION 5

69,99 €

Continue Reading

Igre

The Callisto Protocol je po hudih tehničnih težavah dobil popravek

Published

on

Studio Striking Distance Studios je upošteval pritožbe o težavah z zmogljivostjo, o katerih so poročali igralci, in izdal popravek, ki naj bi jih odpravil. Vsaj na osebnih računalnikih.

The Callisto Protocol je ena najbolj pričakovanih iger letošnjega leta, vendar se začetek prodaje ni iztekel najbolje. Uporabniki storitve Steam so poročali o strašnih tehničnih težavah.

Sprva so se ocene na platformi Steam znižale na večinoma negativne, pri čemer so številni uporabniki računalnikov PC in konzole Xbox poročali o težavah s FPS-ji, ki so se precej zmanjšali.

“Se sprašujete, zakaj se igra tako močno zatakne? Zato, ker uporablja protipotrošniški DRM Denuvo, ki posiljuje FPS in stane več kot 100 tisočakov, potem ko so študije pokazale, da PIRATSTVO NIMA UČINKA NA PRODAJO,” razlaga eden izmed uporabnikov.

“Zelo malo zgodbe ali likov, utesnjujoče linearna iga, grozen boj, ki se odlikuje le po tem, da vas frustrira, in popolnoma bedna zmogljivost računalnika. Na žalost je igro preprosto treba izpustiti,” piše drugi.

Razvijalci so opazili te in podobne pripombe in izdali hiter popravek za uporabnike osebnih računalnikov.

“Zdaj je na voljo popravek za osebne računalnike, ki izboljšuje težave z zatikanjem pri igranju zaradi sestavljanja senčilnikov. Po posodobitvi se lahko ob prvem zagonu aplikacije v meniju igre pojavi začasno zatikanje. V prihodnjih dneh pripravljamo nadaljnje optimizacije,” je objavil uradni račun The Callisto Protocol na Twitterju.

Ocena igre v storitvi Steam je trenutno mešana, uporabniki pa so zanjo napisali nekaj več kot 8 tisoč ocen.


THE CALLISTO PROTOCOL – DAY ONE EDITION igra za PLAYSTATION 5

69,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno