Connect with us

Igre

Nabiranje zlatih krogov v novi preobleki – Sonic: Frontiers na preizkusu

Published

on

Dobrodošli v Sonic Frontiers, najnovejšem delu Sonic franšize, ki se zadeve loti na nov in svež način. Odprti svet, veliko več zgodbe in zgodovine Sonic sveta ter svoboda. Svoboda kam gremo, kaj počnemo in kako v igri napredujemo. Obujte svoje tekaške čevlje in pobarvajte se modro. Čas je, da ulovimo zlate krogce.

Moč prijateljstva

Tokrat Sonica pot ponese na misteriozne otoke, kjer s prijatelji želijo raziskati izvor tako imenovanih Chaos Emeraldov, kristalov, ki lastniku dajo izredne moči. Na poti do otokov pa se druščina nepričakovano znajde v nevarnosti, saj jih neznana entiteta ujame v digitalni svet. Sonicu na srečo uspe iz zagate pobegniti, nakar se odpravi v širni odprti svet reševati svoje ostale prijatelje – Amy, Knuckels in Tails, katere tekom igre tudi redno srečujemo.

Čez igro bomo Sonica vodili po 5 različnih večjih mapah, ki so med sabo tematsko različne. Imajo različno vizualno podobno, izzive in nasprotnike. Otoki v igro vnesejo tudi nekaj kar so oboževalci franšize že mnogokrat izpostavili, a prej redko dobili – več zgodbe in grajenja Sonic sveta. Na misterioznih otokih Sonic namreč najde ruševine starodavne napredne civilizacije in bitja, ki imajo s civilizacijo neko posebno vez. Misterij in mitologija, ki ju Frontiers gradi ni nič pretirano izjemnega, je pa dober korak v pravo smer za franšizo, katera je zaradi svojih pomanjkljivih ali klišejskih zgodb mnogokrat lahko delovala pretirano otroško.

Zgodba poglobi tudi Sonica in stranske like, ki dobijo zadostno mero pozornosti in časa na zaslonu. Skozi stranske misije vidimo tudi odnos med njimi in Sonicom, ki pa tokrat bolj spominja bolj na enakovredno prijateljstvo in njegove kompanjone ne predstavi kot zgolj stranske pomagače.

Mini igra + Mini igra = Igra?

Sonic Frontiers je v prvi vrsti igra, ki želi svoje igralce zabavati in vključiti v akcijo. To vključevanje tokrat Sonic ne doseže skozi nešteto stopenj, kjer teka od točke A do točke B, ampak z zanimivim odprtim svetom, ki ponuja cel nabor aktivnosti, katere lahko igralci igrajo po lastni želji. Odprti svet vsakega otoka daje Sonicu do sedaj še izživeto svobodo.

To svobodo boste najbolje začutili pri tekanju naokrog po otoku in raziskovanju vseh kotičkov, ki se po njih skrivajo. Drsanje po tirnicah, odbijači in steze za pospeške spremenijo odprti svet v Sonicovo igrišče. Igrišče pa nikakor ni prazno. Na otokih Sonic najde izjemno veliko aktivnosti v obliki kratkih mini iger, ki odklenejo del mape naprej in dajo majhno nagrado. Mini igre so zelo raznolike, kratke in večinoma dokaj zabavne. Enkrat brcamo žogo, drugič dirkamo, tretjič rešujemo kratko uganko. Kadar sem naletel na kakšno to mini igro, sem jo z veseljem sproti opravil in nikoli nisem imel občutka, da me igra sili v aktivnosti, ki jih nočem izvajati. Tudi, če se kakšna mini igra ponovi, so na srečo tako kratke, da nad njimi nikoli nisem čutil nadležnosti.

Slika: Sonic: Frontiers

Ena izmed mojih ljubših aktivnosti je bilo lovljenje rib, aktivnost, ki je v današnji igričarski kulturi že nekako pričakovana v novejših naslovih. Ribarjenje pa v Sonicu predstavlja tudi način unikatnega napredovanja, saj lahko preko njega dobimo dostop do ključev za odklenitev naslednje stopnje.

A brez skrbi, če ste oboževalec klasičnih Sonic stopnj je Frontiers poskrbel tudi za to. Na otokih namreč najdete tudi posebna vrata v digitalni svet, kjer se Sonic znajde v klasičnih Sonic stopnjah z jasnim startom in ciljem ter štoparico, ki meri naš čaš. Zadeva je super za ljubitelje platforminga in igralce, ki imajo radi izziv, osebno pa sem se proti koncu igre teh stopnj izogibal. Odprti svet Sonica, misterij izumrle civilizacije in svoboda tekanja naokrog so se mi zdele veliko bolj močne točke Frontiers igre, saj so Sonica predstavile v novi luči.

Od uspavanke do razbijanja

Med raziskovanjem otokov naletimo tudi na cel kup sovražnikov. Vsaka regija ima svoj set, a med njimi zagotovo izstopajo unikatni šefiči. Od mehanskih morskih psov v pesku in letečih ptičev, ki za sabo na nebu puščajo tekaške proge, do Titanov – ogromnih pošasti, ki nas pričakajo ob koncu zaključka vsakega otoka.

Sistem bojevanja deluje včasih kanček dolgočasno in monotono. Ko sem enkrat odkril katere sposobnosti bodo najlažje premagale določenega sovražnika, sem se držal zgolj preverjene metode, ki je zagotovila, da se lahko čim prej vrnem na pot raziskovanja. Pozitivno pa me je presenetila Sonica nova sposobnost Cyloop, katera omogoča, da tečemo okoli nasprotnikov in jih ujamemo v krog steze, ki jo puščamo za sabo. Mehanika gre izredno dobro s tematiko Sonica in se v igri uporablja tako za boj, kot tudi kot način aktivacije predmetov.

Posebej je potrebno izpostaviti boje s titani, ker vključujejo izjemne akcijske sekvence, ki spominjajo na epske anime bitke. Ko Sonic na vsakem otoku namreč zbere vseh 7 emeraldov, postane Super Sonic, rumena nepremagljiva verzija Sonica, ki leti po zraku in z lahkoto odbija tudi gromozanske laserske napade. Najmočnejša točka teh bojev je zagotovo glasbena podlaga, ki me je ob prvem boju s titanom pozitivno presenetila.

Igranje Forntiers je namreč večino časa zelo sproščujoče. Tekanje po zelenih travnikih in neskončni puščavi, medtem ko v ozadju igra umirjena glasba, je še kar definicija “chill” igranja. Ko se pa spopadamo s titanom, pa Sonic Frontiers iz “chill” preklopi na turbo. Sproščena glasba se v hipu spremeni v metalski ali metalcore komad, ki neverjetno dobro ustreza epskemu boju na zaslonu. Igra ima kar 150 avtorskih pesmi, katere bi z veseljem poslušal v avtu tudi stran od zaslona. Hitri ritem, kričanje pevca in metalski solo so včasih tako adrenalinski, da se vprašaš ali je to sploh dovoljeno v igri, ki je označena za 7 letnike naprej.

Hitrost (lahko) ubija

Žal moram izpostaviti tudi nekaj težav z novim Sonic Frontiers. Kontrole so včasih delovale malo zakasnele, kar je pri igri, ki temelji na platformanju lahko hitro frustrajajoče. Še posebej v klasičnih stopnjah znotraj digitalnega sveta, kjer vsaka sekunda šteje, se doživel kar nekaj težav zaradi preobčutljivih kontrol. Moteče je tudi pojavljanje objektov, ki se ne naložijo dovolj hitro. Včasih bo Sonic namreč tekel tako hitro, da se svet pred njim nima časa pojaviti. Sonic je resnično prehiter za svojo okolico, kar seveda včasih onemogoči korektno planiranje kam dalje. Ta verzija igre je bila igrana na konzoli PlayStation 5, katera s tem ne bi smela imeti težav, a žal so bile vseeno prisotne.

Kljub temu je Sonic Frontiers zabavna igra z dovolj presenečenji in raznoliko vsebino, da bo vsak igralec našel nekaj zase, predvsem pa je korak v pravo smer razvoja za franšizo, ki je potrebovala nove širine. Sonic Frontiers dobi močno oceno 7.5 zlatih krogcev od 10.


SONIC FRONTIERS igra za PS5

59,99 €

Igre

ELDEN RING NIGHTREIGN v novem napovedniku razkriva lika Iron Eye 

Published

on

By

Bandai Namco in FromSoftware sta predstavila novega Nightfarerja z imenom Iron Eye, smrtonosnega lokostrelca, ki bo igralcem pomagal preživeti v brutalnem svetu ELDEN RING NIGHTREIGN. Ta spretni bojevnik je specializiran za boj na daljavo, pri čemer uporablja lok in orožja, ki temeljijo na dexterityju. Posebna prednost Iron Eya je možnost oživljanja padlih tovarišev na daljavo, kar je ključno za preživetje v nočnih bitkah proti strašnim sovražnikom Limvelda. Čeprav je Iron Eya najbolje igrati z razdalje, lahko – tako kot vsi Nightfarerji – uporablja katerokoli orožje, ki ga najde v igri.

Med nedavnim preizkusom omrežja so se nekateri igralci že spustili v igro, v kateri so premagali prvega Nightlorda in številne druge nevarne sovražnike, med njimi so 194.996-krat pregnali Zlatega povodnega konja in kar 147.202-krat Letečega zmaja s hribovja.

Navdušenci Elden Ringa lahko pričakujejo intenzivne boje, strateško sodelovanje in srhljiv svet, kjer sta vsak napad in odločitev ključna za preživetje.

ELDEN RING NIGHTREIGN izide 30. maja 2025 na PS5, Xbox Series X|S, PC, PS4 in Xbox One.

Continue Reading

Igre

Najbolj pričakovana igra na Steamu inZOI na voljo v zgodnjem dostopu

Published

on

KRAFTON je danes izdal inZOI, novo simulacijo življenja, ki je na voljo v zgodnjem dostopu na Steamu. Igra je trenutno na vrhu seznama najbolj zaželenih na platformi in je na voljo po ceni 39,99 €. Vse posodobitve in DLC-ji bodo brezplačni do izida polne izdaje.

Zgodnji dostop prihaja po uspešni predstavitvi igre, kjer je globalni dogodek 19. marca pritegnil več kot 450.000 gledalcev. Preizkusna različica, ki je igralcem omogočila dostop do načinov Character Studio in Build Studio, je še dodatno povečala pričakovanja. Igra je že 5. najbolj gledana igra na Twitchu, kar kaže na močan interes igralcev.

inZOI ponuja bogato izkušnjo z več kot 250 možnostmi prilagajanja, 400 mentalnimi elementi in napredno umetno inteligenco. Igra temelji na pogonu Unreal Engine 5, prihodnje posodobitve pa bodo prinesle modding podporo in nova mesta.

Hyungjun ‘Kjun’ Kim, direktor inZOI Studio, je ob izidu povedal: “To igro sem ustvarjal kot svojega otroka. Upam, da jo bodo igralci sprejeli z naklonjenostjo in podporo.”

Zgodnji dostop podpira 13 jezikov, KRAFTON pa obljublja nadaljnje izboljšave. Ali bo inZOI res nov velikan žanra? Le čas bo pokazal.

Continue Reading

Igre

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 znova prestavljen, igralci še vedno nezadovoljni

Published

on

Paradox Interactive je sporočil, da bo dolgo pričakovani Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 izšel šele oktobra 2025. Razvijalci iz The Chinese Room zagotavljajo, da je igra že v zaključni fazi, vendar potrebuje dodatno optimizacijo, odpravo hroščev in izboljšanje stabilnosti – kar je nekaj, kar smo že slišali v prejšnjih izjavah.

To je že večkratna zamuda igre, ki je bila prvotno v razvoju pri Hardsuit Labs, preden je Paradox leta 2021 projekt predal novemu studiu. The Chinese Room je sicer znan po pripovednih igrah, kot so Dear Esther, Amnesia: A Machine for Pigs in Everybody’s Gone to the Rapture, vendar zadnji predstavitveni posnetki igre kažejo na nekoliko drugačno usmeritev.

Oboževalci serije, vključno z nami, so vedno bolj skeptični glede končnega izdelka. Največ kritik leti na omejeno svobodo izbire, saj bo igralec vezan na fiksno protagonistko in bo lahko igral le kot eden izmed štirih (od trinajstih) vampirskih klanov – kar je bistveno manj kot v namizni igri in celo predhodniku iz leta 2004.Čeprav Paradox trdi, da želijo zagotoviti najvišjo tehnično kakovost, ostaja vprašanje, ali bo končni izdelek zadostil pričakovanjem oboževalcev.

O problematičnem razvoju igre poročamo že od leta 2021, zamuda pa je del širšega trenda pri Paradox Interactive, ki je v zadnjem času preložil več projektov, vključno s Cities: Skylines 2 in Prison Architect 2.

Continue Reading

Igre

inZOI razkril ceno, načrte za prihodnost in brezplačne DLC-je do polne izdaje

Published

on

Med nedavno predstavitvijo inZOI Online Showcase je razvijalec Enjoy Studio razkril nove podrobnosti o prihajajoči življenjski simulaciji inZOI, vključno s ceno, načrti za prihodnje posodobitve in dostopnostjo demo verzije.

Direktor igre Hyungjun “Kjun” Kim je poudaril, da gre pri razvoju igre te velikosti za ogromen izziv, zato se bo inZOI najprej izdal v zgodnjem dostopu po ceni 44.800 KRW (okoli 29 evrov) – primerljivo s ceno razširitvenega paketa za trenutno prevladajočo simulacijo življenjaThe Sims 4. Do uradne izdaje bo igra prejemala tudi vse posodobitve in DLC-je brezplačno.

Za vse, ki želijo preizkusiti igro pred izidom, bo od 20. do 27. marca na voljo brezplačna demo različica inZOI: Creative Studio, ki omogoča ustvarjanje likov in gradnjo.

Poleg tega bo od 20. do 22. marca na platformah Twitch, Chzzk, Steam in SOOP potekala posebna promocija. Če boste v tistih dneh gledali prenos igre vsaj 15 minut, boste imeli možnost pridobiti brezplačen ključ na platformi Steam za inZOI: Creative Studio. Kdor bo zamudil Twitch drop promocijo, bo lahko dostopal do demo verzije programa od 23. do 27. marca.

Polna izdaja igre v zgodnjem dostopu je predvidena 28. marca 2025. Cena za evropski trg še ni bila potrjena.

Continue Reading

Igre

Undertale po desetih letih z novim rekordom sočasnih igralcev na Steamu

Published

on

Deset let po izidu je RPG igra Undertale podrla svoj rekord sočasnih igralcev na Steamu, kar je posledica trenutne 90-odstotne razprodaje, ki igro do 20. marca ponuja za samo 0,99 €.

V soboto je njen avtor Toby Fox na X objavil, da je igro hkrati igralo 10.739 igralcev, naslednji dan pa je SteamDB poročal o novem vrhuncu 11.071 igralcev. Čeprav je to več kot prejšnji rekord iz decembra 2015 (10.473 igralcev), se zdi število nizko, če upoštevamo, da je Undertale skozi leta zgradil eno najbolj predanih skupnosti na spletu.

Od izida leta 2015 je igra prerasla v kultni fenomen z ogromno bazo oboževalcev na Tumblrju, YouTubu in drugih platformah. Navdihnila je številne fanfike, umetnine in alternativna vesolja s preoblikovanimi liki. Leta 2015 je celo premagala Zeldo: Ocarina of Time v anketi GameFAQs za najboljšo igro vseh časov.

ndertale je na voljo na PC, Switch, PS4, Xbox One in PS Vita, na Metacriticu pa ima oceno 92 in splošno priznanje platforme. Samostojni razvijalec Toby Fox medtem pripravlja nova poglavja igre Deltarune.

Continue Reading

Igre

Split Fiction presegel dva milijona prodanih izvodov v enem tednu

Published

on

Hazelight Studios je z najnovejšo kooperativno igro Split Fiction dosegel izjemen prodajni uspeh – v samo enem tednu je igra presegla dva milijona prodanih kopij. Studio je novico delil na platformi BlueSky in izrazil navdušenje nad odzivom igralcev.

Igra je izšla 6. marca 2025, že v prvih 48 urah pa se je prodala milijon izvodov, do konca tedna pa skupno dva milijona. Zdaj je jasno, da gre za najhitreje prodajano igro v zgodovini studia Hazelight – njihov prejšnji hit, It Takes Two, je za en milijon prodanih izvodov potreboval tri tedne, za dva milijona pa kar tri mesece.

“Osupnjeni smo! To je neverjetno,” so zapisali pri Hazelight. “Hvala vsem starim in novim oboževalcem – naravnost obožujemo vaše navdušenje nad igro!”

Ob prejšnjem prodajnem mejniku so pri studiu zapisali: “Ljubezen, ki nam jo izkazujete, je neverjetna. Celotna ekipa Hazelighta je presrečna – ne moremo se naveličati vaših neverjetnih reakcij!”

Igra je prejela odličen odziv tudi na Steamu, kjer ima oceno Nadvse pozitivno (98% od 27.054 ocen je pozitivnih). Navdušenje je opaziti tudi v komentarjih:

“10/10. Količina izvirnih igralnih mehanik je osupljiva, obvezna igra za vsakogar!” – Auris.

“Obvezna igra za vse ljubitelje sodelovalnih iger, še posebej če ste oboževalci prejšnjih iger studia!” – X3Na.

SPLIT FICTION has sold 2 MILLION copies in 1 WEEK!!Holy crap, we’re blown away! Simply amazing…Thank you to all of our new and old fans – we love how excited you are for our game! 😍

Hazelight (@hazelightgames.bsky.social) 2025-03-13T15:12:21.184Z

“Ta igra je bila tako neverjetna. Definitivno je bolj zrela zgodba kot It Takes Two in zaradi tega mi je všeč. Poleg tega je zelo nepozabna, zlasti končni del. WOW. Odlična igra, odlični zvočni učinki, odličen konec. SUPER VSE!” je zapisal uporabnik Burnt Offering.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Priljubljeno