Connect with us

Igre

Preizkusili smo ZF akcijsko igro Scars Above

Published

on

S skupino igričarskih novinarjev in navdušencev stojim na dvorišču stare Beograjske trdnjave. Mraz, zima, dež. Na višjem delu kamnite ograje se pojavi predstavnik studia Mad Head Games in nas pozove, da mu naj sledimo. Za njim se odprejo velika lesena vrata izza katerih na prostost uide dim. V pričakovanju stopim v kamniti hodnik osvetljen z neonskimi lučmi. Na koncu hodnika nas čaka manjša temna dvorana s sarkofagi, slikami pošasti in vrstami PC-jev. To ni bila iniciacija v nek gaming kult. To je bil moj obisk predstavitvenega dogodka za igro Scars Above.

Scars Above je tretjeosebna akcijska pustolovščina postavljena v znanstveno fantastični svet prihodnosti, kjer se nad našim planetom pojavi misteriozni piramidast objekt, katerega človeštvo poimenuje The Metahedron. V igri igrate kot Kate, znanstvenica, ki je članice ekipe SCAR (The Sentient Contact Assesment and Response team), katere naloga je raziskati vesoljsko zadevo in na njej izvesti… znanost. Ko se vaša vesoljska ladja približa predmetu, vas ta posrka vase in ena, dva, tri, zbudite se na neznanem planetu.

Kate – Doktorica znanosti (ubijanja)

Kate v prvih minutah svojega obiska novega sveta kaj hitro spozna nekaj vesoljskih bitij, vidi par shizofrenskih pojav, odkrije ostanke starodavne civilizacije in čez slabih deset minut že ubija vesoljske stvore, ki ji hočejo vzeti življenje. Čeprav bi Kate v igri naj bila ta šibka znanstvenica, ki za preživetje uporablja primarno svoje znanstvene uvidke in znanje, je v resnici že od prve minute igranja Kate prava bojevnica. Takoj dobi v roke meč, da razreže zlonamerna bitja, potem hitro zatem pa še ogromno puško, ki strelja različne elementarne izstrelke.

Iluzija šibke, a iznajdljive, znanstvenice je posledično težko sprejeta. Kate uporablja tudi ikonični igričarski gib “preval”, ki našo protagonistko iz akademske doktorice spremeni bolj v Laro Croft. A brez skrbi, vsega lepega je enkrat konec, ko Kate ugotovi, da ji lahko zmanjka sape. Takrat se igra iz brezglave akcije spremeni v preživetveni horor in iluzija ranljive znanstvenice se delno vzpostavi. Kate ima namreč omejeno mero kondicije, ki se z vsakim prevalom, sprintom in zamahom radodarno troši. Mehanika mi je bila všeč, saj me je prisilila v bolj taktičen pristop k boju in me spomnila na dneve umiranja v Dark Soulsu.

To ni edina stvar, ki me je med mojim tri urnim igranjem prvih 3 poglavij spomnila na Dark Souls serijo. Igra ima namreč zelo “soulslike” tehniko shranjevanja. Med raziskovanjem planeta boste namreč naleteti na ogromne kamnite bloke, ki služijo kot vaše točke za shranjevanje. Ko se kamna dotaknete, Kate dobi nazaj zdravje in pripomočke, a vsi nasportiki se ponovno resetirajo. Napredovanje čez igro je posledično ena velika serija odklepanja bližnjic do prejšnjega kamna za shranjevanje ali iskanje novega.

Sherlock Holmes v vesolju

Skrivnost teh kamnov, vizij in splošnega dogajanja na tem eksotičnem planetu je na predstavitvi bila posebej izpostavljena. Kje je preostala SCAR skupina? Kdo so bitja, ki jih Kate vidi v vizijah? Zakaj se Kate na planetu pojavi veliko kasneje kot njeni kolegi? Zakaj me vse na tem planetu hoče brutalno ubiti? Vsa ta vprašanja do konca tretjega poglavja ostajajo neodgovorjena, tako da žal ne vem ali se zgodba igre poglobi, razširi, razreši ali ostane le še bolj misteriozna.

Ampak, če lahko kdo razreši vprašanja vesolja je to naša znanstvenica Kate. Kadar se namreč znajde v zagati, Kate uporabi svoje znanstvenica sposobnosti in zadevo reši na znanstven način. Za nas igralce to izgleda tako, da imamo v igri več mini iger, kjer po zaslonu poskušamo najti določen del naprave ali bitja, ki nam poda specifično informaicjo. Včasih moramo natančno pregledati kakšen predmet, ga obrniti ali pa kombinirati tudi s kakšnim drugim.

Mehanika tega znanstvenega dela ni pretirano izjemna, mi je pa delovala kot prijeten odmik stran od pobijanja gnusnih stvorov. Pri eni izmed ugank sem se tudi zataknil, a za mano je na srečo stala ekipa štirih razvijalcev, ki so mi z veseljem podali nasvet:

“V prejšnji sobi nisi pobral pravega predmeta.”

Hvala, razvijalci. S Kate sva bila preokupirana z eksotično verzijo oddaje “Preživetje v naravi”, da bi opazila čip, ki leži pod truplom sluzastega vesoljskega ščurka.

Simulator za merjenje

Streljanje mi je bilo všeč. Ubijanje stvorov je namreč izjemno težko, če igraš neumno in izjemno lahko, če igraš pametno. Takšen je bil tudi namen razvijalcev, ki so mi to filozofijo tudi potrdili. Pošasti na planetu so namreč posebej ranljive za določene elementarne učinke. Ranljive so tudi glede na okolje v katerem se znajdejo. Recimo na ledu. Če uporabim svojo ognjeno puško in prebijem led, bodo stvori padli noter in zmrznili. Če pada dež so stvori mokri. Torej preklopim na svojo električno puško in si dam duška. Pošasti imajo na pogosto tudi ranljive točke, ki zahtevajo specifični način napada. Kadar sem te zadeve upošteval, sem pošasti zadovoljno ubil v parih strelih brez težav. Kadar jih nisem, sem postal Kate pašteta.

Igra torej ni primerna za igralce, ki so vajeni hitrega streljanja, brezglavega napadanja in nasprotnikov, ki umrejo zaradi zadostnega števila zadetkov. Ta igra je bolj taktični simulator za merjenje. To niso moje besede, to mi je potrdil razvijalec. To pomeni, da ni namen, da prestrelim zimskega jetija 100-krat, da umre, ne, to pomeni, da potrebujem zgolj 4-5 strelov, ki so dobro namerjeni in jeti je forgeti.

Ko smo že ravno pri jetiju. Igra ima kar nekaj sovražnikov, ki služijo različnim vlogam. Mali pajki, ki napadejo v tropu, veliki tanki z eno šibko točko, hitri tigri, ogromni jetiji in vse vmes. Ta bitja so za znanstveno fantastični svet po izgledu in vedenju delovala zelo generična. Za eksotičen planet nekje v čudnem vesolju, sem pogrešal več unikatnosti, mogoče tudi barve. Pajki so na primer v sci-fi okolju preveč klišejski in spominjajo na razne Alien mladiče in Half-Life facoljubce. Menim, da bi pri dizajnu nasprotnikov lahko imeli več kreativnosti. Še posebej pri vizualnem delu.

Mogoče pa ti kreativni vesoljci pridejo v kasnejših delih igre, ko obiščemo tudi druge biome tega čudnega planeta. Osebno sem prišel zgolj do močvirskega in ledenega odseka, naj bi bil pa še nek podzemni del ter drugi.

Čeprav igra deluje v veliko pogledih generično, moram priznati, da ob koncu dogodka nisem hotel zaključiti igranja. Kadar sem brez napak izvedel kombinacijo strelov in uporabe okolja za največji možni napad nad bizarnimi kreaturami, sem se počutil kot en majhen znanstvenik. Mogoče nisem bil iniciran ravno v gaming kult, sem pa tisti dan zapustil Beograd z mislijo, da se veselim končnega produkta, ki ga bo Mad Head Games izdal 28. februarja naslednje leto.


SMURFS KART PLAYSTATION 5

39,99 €

Igre

Team17 razkriva svoj nabor iger na Gamescomu 2024

Published

on

Gamescom je največji evropski gaming dogodek, ki bo avgusta potekal v Kolnu. Obiskovalci bodo imeli priložnost, da že zgodaj preverijo nekatere prihajajoče igre. Številni razvijalci ta čas izkoristijo tudi za delitev nekaterih ključnih napovedi. Kot na primer Team17.

Team17, britanski razvijalec in založnik videoiger, z obvešča, katere studie in igre bo pripeljal na srečanje z novinarji v sončni Koln, da bi z njimi delil ekskluzivne novice in vsebine.

Na poslovni stojnici v hali 4.2 bodo imeli predstavniki tiska in industrijski partnerji ekskluziven dostop do naslednjih razvijalcev:

Sassy Chap Games bo predstavljal Date Everything in Windwalk Games se bo predstavil z igro SWORN. Spellgarden Games, Piraknights, Lichthund in Le Catnip Collective bodo prav tako na voljo z igrami za preizkušanje iger, ki še niso bile razkrite, zato ostanite z nami, saj nas čakajo razburljivi načrti za njihove napovedi.

Continue Reading

Igre

Call of Duty: Modern Warfare III zdaj na voljo na PC Game Pass

Published

on

Igra Call of Duty: Modern Warfare III je od včeraj na voljo na PC Game Pass, pravočasno za začetek 5. sezone. Igra ponuja nekaj za vsak tip igralca streljačine, saj vključuje visokooktansko solo kampanjo, dinamični večigralski način in prvo izkušnjo zombijev z odprtim svetom v seriji.

Zgodba igre Modern Warfare III sledi dogodkom iz igre Modern Warfare II. Stotnik Price, Ghost in ostali pripadniki ekipe Task Force 141 nadaljujejo lov na ultranacionalista Vladimirja Makarova, ki jih bo v tej napeti kampanji za enega igralca popeljal po vsem svetu. Dogodki bodo imeli trajne posledice v vesolju Modern Warfare.

Navdušenci franšize Call of Duty lahko pričakujete tudi, da bo igra Call of Duty: Black Ops 6 na voljo na Game Pass ob izidu 25. oktobra.

Continue Reading

Igre

Dodatek DLC za igro Crime Boss: Rockay City je zdaj na voljo brezplačno

Published

on

Razvijalec igre Crime Boss INGAME STUDIOS je ponosno naznanil, da so vsi dodatki DLC za njihovo igro FPS z organiziranim kriminalom brezplačni za prenos in bodo tako ostali tudi v bližnji prihodnosti.

Igralci, ki kupijo osnovno igro, prejmejo vso vsebino iz dodatka DLC Rockay City, ki vključuje paket Tactical Weapon Pack, s štirimi novimi orožji za izboljšanje vaše strategije, paket Heavy Hitters Pack s 6 novimi orožji in razširitev Dragon’s Gold Cup, ki dodaja novo zgodbo in misije, ki spremljajo zloglasnega Dollar Dragona. Dodana vsebina vključuje tudi razširitev Cagnali’s Order z novimi misijami, novim sovražnikom in novim zapletom.

Izvirna vsebina za igro Crime Boss žal ni navdušila našega recenzenta Blaža, ki je zapisal:

“Zvezdniška igralska zasedba igre rešita do te mere, da je nemorem označiti za direktno slabo, ampak težave s performancom, enodimenzionalni gameplay in grafike, ki so 15 let zastarele, poskrbijo, da bo igra zelo hitro šla v pozabo.”

Igra Crime Boss je na voljo v storitvah Steam, EPIC Game Store, PlayStation 5 ter Xbox Series S in X. Vsi dodatki DLC za igro bodo ostali za vedno brezplačni, vključno z novim bančnim ropom iz nedavne posodobitve.

Continue Reading

Igre

Beta vikend igre Concord v zgodnjem dostopu ni bil uspešen

Published

on

Pretekli konec tedna so nekateri igralci že imeli priložnost preizkusiti PlayStationovo junaško strelsko igro Concord. Številke so zaskrbljujoče. 

Vikend zgodnjega dostopa igre Concord za PS5 in PC se je začel v petek, 12. julija. Prednaročilo katere koli izdaje igre Concord je igralcem omogočilo dostop do beta različice in štiri dodatne kode, ki so jih lahko delili s prijatelji. Kljub temu prve številke na platformi Steam niso tako impresivne.

Med prvim testiranjem je igra Concord na PC napravah dosegla največ 1.124 sočasnih igralcev, pred koncem beta testiranja pa je številka padla na slabih 500. Zdi se, da igra ni uspela pritegniti svojega občinstva še pred uradnim izidom.

Nizke številke je mogoče razložiti s splošno pritožbo igralcev, da bi morala biti streljanka z junaki, kot je Concord, v današnjem času brezplačna. In morda je v tem nekaj resnice, saj imamo na voljo tudi številke, zbrane med podobnim dogodkom in podobno plačljivo igro iz leta 2016, Overwatch.

Po prvi brezplačni odprti beta različici za sisteme PlayStation 4, Xbox One in Windows PC leta 2016 je družba Blizzard Entertainment objavila, da je njeno takrat prihajajočo ekipno streljanko Overwatch testiralo več kot 9,7 milijona igralcev po vsem svetu, s čimer je to postal največji odprti beta test družbe Blizzard do takrat.

Čeprav se odprta beta različica igre Concord začenja danes in bomo morda tokrat dejansko videli precejšen porast števila igralcev, nismo tako zelo prepričani, da lahko Sony doseže vsaj polovico Blizzardove rekordne številke. Vendar bomo to kmalu izvedeli.

Continue Reading

Igre

Takeda Takahashi se pridružuje seznamu borcev v igri Mortal Kombat 1

Published

on

Družba Warner Bros. Games je objavila nov napovednik za igranje igre Mortal Kombat 1, v katerem je predstavljen Takeda Takahashi, najnovejši DLC borec, ki se bo glavnemu seznamu pridružil 23. julija v okviru zgodnjega dostopa za lastnike paketa Kombat Pack, 30. julija pa bo na voljo vsem.

Poleg tega bo 23. julija lastnikom paketa Kombat Pack in kot del samostojnega nakupa na voljo Ferra, nova Kameo borka, ki lahko med borbo pomaga z različnimi podpornimi gibi.

Takeda Takahashi je bil podobno kot njegov bratranec Kenshi vzgojen kot jakuza in je pozneje postal vajenec v klanu nindž Shirai Ryu. V novem videoposnetku je v celoti prikazan Takedov nabor gibov, ki ga je navdihnil Shirai Ryu, vključno s sposobnostjo uporabe nazobčanih bičev, s katerimi lahko vleče in meče nasprotnike, uporabo eksplozivnih kunaijev in teleportacijo za napadanje nasprotnikov od zadaj.

Paket Mortal Kombat 1 Kombat Pack vključuje preobleko Jean-Clauda Van Damma za Johnnyja Cagea; šest igralnih likov DLC – Omni-Man, Quan Chi, Peacemaker, Ermac, Homelander in Takeda Takahashi (na voljo z enotedenskim zgodnjim dostopom 23. julija); in pet DLC Kameo borcev – Tremor, Khameleon, Janet Cage, Mavado in Ferra (na voljo 23. julija).

Paket Kombat Pack je zdaj na voljo kot del različice Mortal Kombat 1 Premium Edition ali pa ga je mogoče kupiti ločeno.

Continue Reading

Igre

Ali bomo dejansko dobili različico igre Bloodborne za PS5?

Published

on

Igričarji že dolgo zahtevajo predelavo gotske grozljivke Bloodborne, ki jo je leta 2015 izdal FromSoftware.

Čeprav je Sony svojim starejšim naslovom do zdaj izkazal veliko mero ljubezni, se zdi, da med Souls igralci najbolj priljubljena igra za PlayStation 4 še ni dobila ustrezne predelave ali vsaj remasterja. Čeprav je različico igre Bloodborne za PS4 trenutno mogoče igrati na PS5, je izkušnja nekoliko pomanjkljiva. Sodobne predelave Souls iger ponujajo vizualne in grafične izboljšave, izboljšano igralno izkušnjo in seveda tudi verzije za PC.

Najnovejši kanček upanja, ki je oboževalce igre Bloodborne prepričal, da bodo dobili verzijo za PS5, je nenavaden pojav v programu PlayStation Stars. Uporabnik Reddita DarahOG je delil sliko svoje strani PlayStation Stars, kjer je navedena različica igre Bloodborne za PS5.

PlayStation Stars je program zvestobe (v Sloveniji ni na voljo), v katerem igralci zbirajo točke, ki jih lahko zamenjajo za ekskluzivne digitalne zbirateljske predmete PlayStation. Slika, ki jo je delil uporabnik reddita, prikazuje naslovnico za The Old Hunters, razširitev DLC za Bloodborne, s pripisom, da bodo igralci, ki premagajo “stopnjo” na PS5, nagrajeni s 5.000 točkami.

Celotna stvar se zdi precej nenavadna in bi lahko bila zgolj Sonyjeva napaka, vendar te dni vse, kar je povezano z igro Bloodborne, čeprav še tako trivialno, garantirano razburi bazo igralcev.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno