Connect with us

Igre

Preizkusili smo zombi klavnico Dead Island 2

Published

on

Na prste lahko preštejemo igre, ki so se uspešno rešile iz razvijalskega peka in veseli nas, da je Dead Island 2 ena izmed teh. Zombiji, humor in razklane okončine, dolgo pričakovani drugi del Dead Island serije ponuja vse, na kar smo računali.

Veterani poznamo serijo Dead Island po svojih kultnih napovednikih, ki so v zlati dobi video iger na YouTubu presegali milijonske rekorde v času, ko je bila taka cifra še vedno nekaj posebnega. Takrat je marsikoga premamila zgodba deklice, ki v je počasnem posnetku pokončala svoje starše. V upanju na globoko filozofsko igro o živih mrtvecih, se je marsikdo odločil za nakup Deep Silverjeve kultne igre in kmalu ugotovil, da niti približno ne ustreza temu, kar smo videli v oglasu. In vendar, je igra vseeno ponujala razburljivo izkušnjo, s katero si je prislužila razvoj nadaljevanja.

Po osmih letih potrpežljivega čakanja, številnih zagatah pri razvoju in večkratnih menjavah razvijalca, je igra le prilezla na površje in brez opravičila pokazala, da je vredna svojega denarja.

Če deluje, ne spreminjaj

Prvi del Dead Islanda je igralce popeljal v svet nasilja in energijskih pijač, kjer se z naključnimi kombinacijami vsakdanjih predmetov boriš proti hordi nedavno obujenih trupel. Taka formula ni znanstvena fantastika, a deluje. In, če deluje, zakaj bi jo spreminjali?

Nadaljevanje franšize ubere popolnoma enako pot in igralce na začetku vsakega nivoja spusti v različne predele Los Angelesa, kjer se kot eden izmed tistih, ki so postali imuni na virus, borimo za svoje preživetje. Osnovna formula igre je izjemno preprosta, sledi cilju in ubijaj zombije, občasno na kreativne načine. Mrtve lahko razčetveriš s hladnim orožjem, jim glavo vzameš z metki, jih streseš z elektriko, zakuriš, izkrvaviš, oslepiš, stopiš in dobesedno stravmatiziraš.

Vrak izmed preživelih “izganjalcev”, med katerimi lahko izbiramo na začetku igre, je različno fizično sposoben, pri boju pa si lahko pomaga tudi s karticami spretnosti. Te v naš arzenal metod ubijanja zombijev dodajo posebne napade kot na primer “leteče brce”, sunek, ki odžene zombije, ko se pozdraviš ali sposobnost, da zombiji eksplodirajo, če vanje vržeš orožje. S solidnim izborom različnih kombinacij, lahko vsak igralec najde način igranja, ki mu najbolj ustreza.

Nič ni za vedno, tudi orožje ne

“Torej greš do te delovne mize tukaj. Porabiš svoj težko prisluženi denar, popraviš prekleto orožje. In potem, kar narediš, je, da ga vzameš sem in vržeš tega prasca naravnost s preklete pečine, ker se mi je*e za to.”

UberHaxorNova

Še ena stvar, ki je ostala enaka iz prvega v drugi del je sistem porabljanja in obrabljanja predmetov. Naše zdravje se le počasi obnavlja in da bi si na hitro opomogli od boja, se liki zatekajo k prvi pomoči, energijskim pijačam in čokoladicam. K težavnosti situacije pripomore tudi neizogibna obraba orožja, ki nas spodbuja, da ga popravimo in nadgradimo na eni izmed mnogih delovnih miz, priročno raztresenih po mestu.

Različne vrste orožja in dodatkov bolje delujejo proti različnim vrstam zombijev, ki so bolj hitri ali počasni in občasno tudi bolj trpežni proti določeni vrsti škode. Tako lahko našemu orožju dodamo različne efekte, kot sta ogenj ali elektrika, da bi bolje onesposobili nasprotnike. Smrtonosne kombinacije pa lahko najdemo tudi v okolju, če uporabimo kantice vode ali bencina, akumulatorje, izpostavljene električne kable, in podobno.

S prijatelji je bolje

Zmagovalna formula, kako se čim bolj zabavati v igri, ostaja po vseh teh letih enaka. Prijatelji. Po kratkem prologu je Dead Island 2 mogoče igrati s še z dvema kolegoma in ustvariti skupno igro. Napredek, ki ga dosežeš v skupni igri se ohrani, tudi če naslednjo misijo nadaljuješ sam. Edina omejitev je igranje težjih misij, ki se jim ne moreš pridružiti, če nisi še tako daleč v zgodbi. Razvijalci pravijo, da so s tem poskušali preprečiti nenamerno preskakovanje večje vsebine igre, kar se zdi solidna odločitev predvsem, ker lahko igralci višjega nivoja brez omejitev ponavljajo že opravljene misije s prijatelji.

Igranje v ekipi omogoča tudi, da med seboj kombiniraš napade in si pomagaš. Če te zombiji sklatijo na tla, te lahko kateri izmed soigralcev potegne nazaj na noge. Ali pa te bolj ali manj po nesreči na rit spravi z “nenamernim” elektošokom.

Skratka, čar igre, kot je Dead Island 2 je ravno v svobodi, ki jo daje svojim igralcem. Igra je kot iztočnica za improvizirano sceno na standup večeru. Pripravi ti podlago za štos, ti pa zombijem postrežeš punchline. Kar ni težavno delo, če se v vsakem kraju, ki ga obiščemo, skrivajo zabavni liki, namigi na resnični svet in stranske misije, kot je na primer #Clickbait, v kateri moramo s strehe brcati zombije, da s streamerko posnamemo viralno vsebino.

Toplo priporočamo

Če ne drugega zaradi zelo realističnega razpadanja zombijev in, ker če igraš Carlo (Carolina Ravassa) se lahko delaš, da se je Sobra iz Overwatcha znašla v zombi apokalipsi. Idealna igra za druženje s prijatelji, ok tudi solo.

Dead Island 2 dobi oceno: #worth.


DEAD ISLAND 2 – HELL-A EDITION PC

89,99 €

Igre

Oblivion se vrača – danes razkritje prenovljene klasike

Published

on

Bethesda je uradno potrdila, da bo danes razkrila nekaj povezanega z legendarno igro The Elder Scrolls IV: Oblivion. Po številnih govoricah in nedavnih spletnih puščanj slik je skoraj gotovo, da gre za težko pričakovani remaster kultne RPG igre iz leta 2006.

Prenovljena različica naj bi prinesla številne tehnične izboljšave, kot so povsem nova osvetlitev, izboljšana geometrija in teksture, nadgrajena vegetacija, realističnejše sence in ambientalna osvetlitev ter drugi sodobni vizualni učinki. Čeprav Bethesda uradno uporablja izraz remaster, glede na obseg izboljšav gre bolj za remake.

Igro bodo, kot poroča MP1st, po vsej verjetnosti “shadowdropali” – torej izdali takoj po današnji predstavitvi, ki bo ob 17.00 na YouTube kanalu Bethesde. Oblivion Remastered bo najverjetneje na voljo za PC, Xbox Series X|S (vključno z Game Passom) in kot samostojni nakup za PS5.

V izvirni igri, ki se odvija v pokrajini Cyrodiil, igralci skušamo ustaviti kult Mythic Dawn pri odpiranju portalov v demonski svet Oblivion. Ob izidu je igra prejela številne pohvale in danes velja za eno najbolj vplivnih RPG-jev svojega časa.

Continue Reading

Igre

CD Projekt opozarja na lažna vabila za beta testiranje igre The Witcher 4

Published

on

Poljski CD Projekt je izdal uradno opozorilo glede nove prevare, ki kroži med oboževalci franšize The Witcher. Gre za domnevna vabila k beta testiranju igre The Witcher 4, ki pa so po zagotovilih razvijalcev popolnoma lažna.

“Pred kratkim smo od nekaterih članov skupnosti prejeli poročila, da so bili povabljeni na beta test igre The Witcher 4 – to je prevara!” je studio zapisal na družbenih omrežjih.

“Sprejeli smo potrebne ukrepe za odpravo tega goljufivega sporočanja. Kljub temu vas prosimo, da – če prejmete vabila ali naletite na novice o njih – prevaro prijavite z orodji, ki so vam na voljo v vašem e-poštnem odjemalcu ali na platformi družbenih medijev, ki jo uporabljate.”

Da gre za lažno sporočilo, je jasno že zaradi dejstva, da je bila najnovejša igra v seriji predstavljena šele decembra lani med podelitvijo nagrad The Game Awards, njen izid pa ni predviden še nekaj let. Studio dodaja, da bo o morebitnih prihodnjih beta testiranjih vedno najprej obvestil prek svojih uradnih kanalov.

The Witcher 4 naj bi bil zdaj v fazi polnega razvoja. V pripravi so tudi projekt Sirius, remake prve igre The Witcher in nadaljevanje Cyberpunk 2077, znano kot Project Orion.

O odzivih na napovednik novega Witcherja smo poročali decembra, a trenutno nas še bolj kot prihajajoči projekti CD Projekta navdušuje fantazijski RPG The Blood of Dawnwalker studia Rebel Wolves. Studio je ustanovil Konrad Tomaszkiewicz, nekdanji direktor The Witcher 3: Wild Hunt in vodja produkcije pri Cyberpunk 2077, ki je okoli sebe zbral ekipo izkušenih razvijalcev, s katerimi želi uresničiti svojo ustvarjalno vizijo.

V vrstah Rebel Wolves najdemo več nekdanjih članov CD Projekt Reda: kreativnega direktorja Mateusza Tomaszkiewicza, direktorja oblikovanja Daniela Sadowskega, vodjo pripovedi Jakuba Szamaleka in umetniškega vodjo Bartłomieja Gaweła. Vsi so v preteklosti sodelovali pri serijah The Witcher in Cyberpunk 2077, zato so naša pričakovanja glede njihovega novega projekta še toliko višja.

Continue Reading

Igre

Hardcore način v Kingdom Come: Deliverance II prinaša brutalno izkušnjo

Published

on

Warhorse Studios je včeraj razveselil najbolj pogumne igralce z izdajo hardcore načina za igro Kingdom Come: Deliverance II, ki bo srednjeveško Češko spremenil v neizprosen boj za preživetje. V tem načinu ni hitrega potovanja, kompasa ali označene lokacije na zemljevidu. Če se izgubite, boste morali vprašati mimoidoče – če vam bodo sploh hoteli pomagati.

Na začetku igre morate izbrati vsaj tri stalne negativne lastnosti, kot so “Slaba hrbtenica“, ki zmanjša vašo nosilnost, ali “Mesečnik“, kjer se lahko zbudite na naključni lokaciji. Kombinacije lastnosti lahko ustvarijo kaotične in izredno zahtevne situacije, kar dodatno poudari realističen pristop igre.

Karel Kolmann, višji oblikovalec igre v studiu Warhorse Studios, je pojasnil, da so razvijalci želeli ustvariti tako dober način Hardcore, kot je bil v prvi igri, vendar ne kopije.

“Ohranili smo le nekaj lastnosti iz prve igre, nato pa smo ustvarili nove, da bi zagotovili povsem nov izziv,” je dejal. “Ne gre samo za to, da bi bila igra težja, ampak tudi za to, da bi bila bolj poglobljena.”

Z igro je zdaj na voljo tudi DLC Gallant Huntsman Kit, ki doda elegantno lovsko opremo, kot sta Hubertova čepica in Artemisov samostrel. Dodatna vsebina je bila prvotno del izdaje Kingdom Come: Deliverance II Gold Edition.

Continue Reading

Igre

Bungie razkril Marathon – a bo nova igra izpolnila visoka pričakovanja?

Published

on

Bungie je končno razkril posnetke in sveže podrobnosti o svoji novi znanstvenofantastični večigralski igri Marathon, ki bo izšla 23. septembra 2025 za PlayStation 5, Xbox Series X|S in Windows. Gre za t. i. “extraction shooter”, kjer igralci – kot plačanci s kibernetskimi telesi – v trojkah vstopajo v nevarne cone, plenijo in skušajo preživeti ter zbežati z dragocenostmi. Poleg uradnih posnetkov si lahko na spletu sedaj ogledamo tudi recenzije raznih ustvarjalcev vsebin, ki so dva dni lahko preizkušali igro.

Vsak lik bo imel edinstvene sposobnosti in možnost nadgradnje z različnimi vsadki in orožji. Bungie, poznan po Halo in Destiny 2, obljublja bogato strelsko izkušnjo, podkrepljeno z sezonsko vsebino in postopnim razkrivanjem skrivnosti zapuščene kolonije na Tau Ceti IV. Predstavljen je bil tudi kratki animirani film režiserja Alberta Mielga (Love, Death & Robots), ki nas popelje globlje v svet Marathona.

A odzivi na razkritje so mešani. Vizualna podoba in estetika igre sta sicer navdušili mnoge, tudi nas, a mnogi komentatorji čutijo, da glavni igralni zanki nekaj še vedno manjka. Kritike se vrtijo predvsem okoli bojazni glede količine vsebine v prvi sezoni in dejstva, da bo Bungie za igro zaračunaval (po nekaterih ocenah okoli 40 dolarjev), hkrati pa računal na skupnost, da jo bo pomagala dokončati. Takšen pristop se doslej redko izkazal za uspešnega.

Continue Reading

Igre

Days Gone Remastered prinaša težko pričakovani način Horde Assault

Published

on

Bend Studio je razkril več podrobnosti o prihajajoči predelavi igre Days Gone, ki bo izšla 25. aprila 2025 ekskluzivno za PlayStation 5. Gre za izboljšano in razširjeno različico priljubljene igre iz leta 2019, ki poleg tehničnih izboljšav na PS5 prinaša tudi nove igralne vsebine, kot so permadeath način, časovni izzivi (speedrun) in več kot deset dodatnih ur igranja. Novi načini bodo na voljo tudi za osebne računalnike v dodatku Broken Road k izvirni igri.

Horde Assault je nov, preživetveni arkadni način, kjer se igralci soočijo z neskončnimi valovi Freakerjev, vključno z močnejšimi nasprotniki, kot so Breakerji in Ragerji. Igralci začnejo z osnovnim orožjem, nato pa med bojem raziskujejo območje, iščejo zaloge, opravljajo stranske naloge ter odklepajo več kot 20 vrst orožja – med drugim tudi plamenomet, ki ga ni v zgodbi.

Napredovanje v načinu prinaša številne nagrade, vključno z novimi liki, kozmetičnimi dodatki in unikatnimi “injektorji”, ki z različnimi pozitivnimi ali negativnimi učinki vplivajo na potek igre.

Days Gone Remastered je že na voljo za prednaročilo v PlayStation Store za 49,99 €, izvirna igra in Broken Road DLC pa bosta na voljo tudi na Steamu in Epic Games Store od 25. aprila 2025.

Continue Reading

Igre

Diablo IV razkriva načrte do leta 2026: nova razširitev potrjena

Published

on

Blizzard je razkril obsežen načrt za prihodnost Diabla IV, ki vključuje sezonske vsebine skozi leto 2025 in napoveduje novo razširitev igre v letu 2026.

Leto 2025 se bo začelo s sezono Witchcraft (januar–april), ki bo prinesla nove čarovniške moči, lov na glave in posebne mistične dragulje, kot tudi novega spremljevalca – krokarja. Sledi Belial’s Return (april–julij), kjer se bo v igro vrnil gospodar laži – Belial. Igralci bodo lahko z njim in drugimi šefi merili moči v prenovljenem sistemu brlogov. V tej sezoni bomo praznovali tudi drugo obletnico igre in dočakali prvo sodelovanje z drugo igričarsko franšizo.

Poleti in jeseni sledita sezoni Sins of the Horadrim in Infernal Chaos, ki prinašata nadgradnje temnic, nove sovražnike in številne kakovostne izboljšave. Med stalnimi novostmi so tudi podpora za tipkovnico in miško na konzolah, prenovljen Battle Pass in novi šefi.

Blizzard potrjuje, da bo leta 2026 izšla nova razširitev, skupaj z lestvico najboljših igralcev in novim sistemom napredovanja. Vse novosti temeljijo na odzivih skupnosti, zato studio spodbuja igralce k nadaljnjemu sodelovanju.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno