Igre
Kako je Baldur’s Gate 3 spremenil pravila igre

Published
2 meseca agoon
By
Alja Šavle
O tem, kako smo dobili največjo računalniško RPG igro naše generacije, kaj nam prinaša in zakaj nas tako navdušuje.
RPG igre, ali igre igranja vlog, nagrajujejo kreativno razmišljanje, iskanje različnih rešitev na enako težavo in se dotikajo src igralcev s tako doživetimi zgodbami, da še najbolj stoični med nami težko ostanejo ravnodušni.
Tak princip je dolgo veljal v namiznih RPG igrah, preden se je preselil na računalniške ekrane in dokončno prodrl v splošno igričarsko zavest davnega leta 2000 s kultno klasiko Deus Ex. Razvoj igre ni bil enostaven, saj je bilo treba celotni koncept prvoosebnih strelskih iger postaviti na glavo. Ekipa je poskušala najti inovativen način, kako združiti elemente prikrivanja, igranja vlog in streljanja, ki so do takrat pripadali izključno ločenim žanrom.

Poskus je uspel, Deus Ex je še danes osnova, na kateri stoji žanr in potrditev, da je razmišljanje zunaj ustaljenih okvirov to, kar ločuje RPG-je od drugih tipov iger.
Industrija se boji napredka
Kadar razvijalec drastično zviša standard svojega izdelka, ki ga prodaja po redni ceni (zaradi zamika izida, je Baldur’s Gate 3 v resnici cenejši od najnovejših AAA iger), industrija, upravičeno, znori. Debata se je začela z objavo Xalavierja Nelsona mlajšega, vodje studia Strange Scaffold (Space Warlord Organ Trading Simulator), ki je na takratnem Twitterju igričarje skušal prepričati, naj si ne ustvarijo previsokih pričakovanj.
Like a lot of people, I'm deeply excited about what the lovely folks at Larian accomplished with Baldur's Gate 3, but I want to gently, pre-emptively push back against players taking that excitement and using it to apply criticism or a "raised standard" to RPGs going forward
— Xalavier Nelson Jr. (@WritNelson) July 8, 2023
1/10
V svojem spletnem eseju in dodatni obrazložitvi na TikToku je Nelson navedel je več lastnosti, ki igro Baldur’s Gate 3 ločijo od večine RPG-jev na trgu:
- – Dolg razvojni cikel, ki se je začel že leta 2017,
- – tehnološko znanje in podlaga dveh prejšnjih iger,
- – uspešno obdobje zgodnjega dostopa, ki je trajalo tri leta,
- – ekipa z več kot 400 razvijalci v sedmih pisarnah,
- – licenca za prepoznavno in popularno intelektualno lastnino (Dungeons & Dragons).

Skratka, Nelsona skrbi, da bi lahko Baldur’s Gate 3 dvignil standard za celotno zvrst, ki bi tako veljal tudi za ekipe brez sredstev, orodij in izkušenj, kot jih je imel Larian. Argument je sicer vprašljiv, če upoštevamo, da Larian ni edini studio, ki izpolnjuje take pogoje, a bolj kot to je treba izpostaviti dejstvo, da to ni prvič, ko je industrija naletela na tako situacijo.
What's interesting is that this is basically what Baldur's Gate II did too. They had an engine & team ready, then spent two years crunching and made one of the biggest RPGs ever.
— Felipe Pepe (@felipepepe) July 8, 2023
Just remember it has 17 companions (each with their own quests), 4 romances & A TON of side-quests. https://t.co/4p33pcU3Jx pic.twitter.com/mfIEUlUsOC
Kot pojasnjuje Felipe Pepe, urednik knjige CRPG Book, brezplačne knjige o zgodovini računalniških RPG iger:
“Je to v bistvu počel tudi Baldur’s Gate II. Imeli so pripravljen pogon in ekipo, nato pa so dve leti gonili in naredili enega največjih RPG-jev v zgodovini. Ne pozabite, da ima [igra] 17 spremljevalcev (vsak s svojimi nalogami), 4 romantične izbire in ogromno stranskih nalog.”

Ena na generacijo
Serija Divinity: Original Sin (DOS) je postavila temelje za to, kar danes prinaša Baldur’s Gate 3 (BG3). V času DOS2 je Larian zajemal 120 ljudi, ki so igro skupno razvijali tri leta. BG3 je bil v razvoju skoraj šest let in ekipo povečal na 400 razvijalcev. Z že dodelano osnovo in pogonom, ki ju je prispevala franšiza DOS, se je lahko ekipa BG3, tako kakor njeni predhodniki, posvetila izključno ustvarjanju vsebine. In rezultati tega dela so bili opazni že v zgodnjem dostopu.
V svojem prvem prenosu Panel from Hell, so razvijalci primerjali takratno vsebino zgodnjega dostopa BG3, ki je zajemala prvo poglavje igre, z vsebino zgodnjega dostopa DOS2. Številke so bile prepričljive.
- – Število bojev: 22 DOA2 EA proti 80 v BG3 EA
- – Število dialogov v angleščini: 17.600 v DOA2 EA proti 45.980 v BG3 EA
- – Število likov: 142 v DOA2 EA proti 596 v BG3 EA
- – Število razpoložljivih urokov/akcij: 69 v DOA2 EA proti 146 v BG3 EA

Statistika za končno izdajo BG3 je še toliko bolj osupljiva. DOS2 je skupno zajemal 225 urokov in akcij, BG3 jih šteje več kot 600. Liki v DOS2 so imeli 45 talentov, v BG3 pa jih je 308. BG3 ima trikrat več filmskih dialogov kot vsi trije romani Gospodarja prstanov skupaj in 174 ur predposnetih scen, kar je več kot dvakrat toliko kot vse sezone Igre prestolov skupaj. K temu lahko dodamo še več kot 17.000 možnih zaključkov in sistem, ki na podlagi naših odločitev spreminja obnašanje občanov mesta Baldurjeva vrata in vsebino lokalnega glasila.
Z drugimi besedami, BG3 daleč presega dosedanje RPG izkušnje in se postavlja v razred zase, kar nas ponovno vrne k naši začetni premisi — občutku svobode v igri.
Več svobode, kakor v domači igri Dungeons & Dragons
Če kdo vpraša, kaj je mogoče početi v igri Dungeons & Dragons, se bo večina pripovedovalcev (tistih, ki vodijo igro za mizo) strinjala, da lahko počneš karkoli je mogoče v resničnem svetu, z dodatkom magije. To v novih igralcih nemudoma sproži potrebo, da preverijo, ali to res drži, kar v pripovedovalcih sproži reakcijo, da kakršen koli poskus “početja neumnosti” v igri zatrejo ali celo kaznujejo.

Taki situaciji navadno sledi “railroadanje” ali “tirjenje”— igranje na tirih, tisti občutek, ko v igri, kjer je vse mogoče, ugotoviš, da to ni tako. Do tirjenja prihaja, kadar igralci poskušajo “iztiriti” igro, namerno ali pač, pripovedovalec pa jih skuša ponovno “spraviti na tir”. Konkreten in najbolj pogost primer tega je ubijanje ključnih akterjev v zgodbi, brez katerih je dotično zgodbo nemogoče nadaljevati.
Reševanje takih scen je torej odvisno od iznajdljivosti pripovedovalca v igri, njegove domišljije ali fleksibilnosti zgodbe. Izkušen pripovedovalec bo našel način, kako nadaljevati zgodbo s pomočjo drugih likov ali pripovednih elementov, povprečni pripovedovalec (in bodimo realni, velika večina pripovedovalcev je povprečnih) pa bo namesto tega igralce poskušal prepričati, da tako obnašanje ni primerno, akcija ni mogoča, ali pa bo preprosto naredil neigralne like nesmrtne.

Nasprotno od domačih pripovedovalcev se največje presenečenje BG3 skriva v tem, da je igro na tak način nemogoče presenetiti. Še več, Larian se ne izmika ideji “morilskega potepuha”, igralca, ki vztrajno pobija vse kar leze in gre, ampak ga ponuja kot enega izmed začetnih likov, s katerimi lahko igramo v igri. Če je postal Skyrim znan po tem, da v Tamrielu ne moreš ubijati otrok, je Baldur’s Gate 3 patentiral idejo, da lahko na brutalen način pokončaš vse kar diha na Obali mečev, in še vedno uspešno končaš igro.
Mojstrovina, ki pa ni za vsakega
Potezni RPG-ji niso za vsakega in marsikoga bo pomanjkanje akcije v resničnem času odvrnilo od nakupa igre. Kljub temu, predvsem pa če cenite svoj čas in denar, se ponovno zamislite nad računico. BG3 ohranja ceno 59,99 evrov, ki bi po današnjih standardih morala biti višja za vsaj 10 evrov, in ponuja objektivno gledano okoli 200 ur vsebine (mi smo jih samo v zgodnjem dostopu imeli 140). Če upoštevamo Asmonovo formulo, da je ena ura igranja vredna približno 1 evro, se logika več kot izide.
Baldur’s Gate 3 je trenutno na voljo za PC preko trgovin Steam in GOG. Igra bo za konzolo PS5 izšla 6. septembra, za sisteme Xbox Series X/S pa nekoliko kasneje.
Slike: Larian Studios
You may like
-
KFC je igralcu Zelde podelil 10.000 dolarjev vredno piščančjo trofejo
-
Gran Turismo Sport bo januarja izključen iz omrežja
-
5 razlogov zakaj je EA Sports FC 24 najboljša nogometna igra vseh časov
-
Preizkusili smo soulslike igro Lies of P
-
5 glavnih nadgradenj v igri EA Sports FC 24
-
xQc razpakiral nož slabo uro po izidu CS2
Igre
5 razlogov zakaj je EA Sports FC 24 najboljša nogometna igra vseh časov

Published
2 dneva agoon
01/10/2023By
samek
Vsem FIFA navdušencem se je podrl svet, ko so po več kot 20 letih najavili, da igre FIFA 24 pač ne bo, ker se s svetovno nogometno zvezo niso uspeli zmeniti za licenciranje. A to ni nujno slabo. Zakaj?
Predstavljamo 5 glavnih nadgradenj med eno in drugo, ki lepo pokažejo, da pa se tokrat EA pri razvoju omejil le na spremembo številke v logotipu in dodajanju več mikrotransakcij.
1. Začnimo zame osebno z najbolj tečno – Vključevanje dinamičnih vremenskih in igriščnih razmer.
V EA Sports FC 24 niso več samo kozmetične. Dinamični vremenski sistemi lahko močno vplivajo na igro. Na primer, igranje v dežju naredi žogo spolzko in težko obvladljivo, medtem ko sneg upočasni potek igre. To dodaja novo raven realizma in strategije v tekme – to je prodajni razlog, v praksi pa bo vsak igralec in vsak tekmovalec raje igral v oblačnem, suhem vremenu, da ne vpliva randomness element na končen rezultat.
2. Spremembe v Ultimate Team
V Ultimate Team so dodali tudi ženski nogomet, posodobili Ikone, implementirali celo serijo manjših popravkov za bolj normalno izkušnjo Ultimate Teama, kot tudi celotno mehaniko PlayStyles kot je integrirana v njihovem naslovu NHL, v okviru katere največje zvezde imajo poseben nabor skillov, ki jih lahko uporablja v sami igri ter povezuje z večimi unikatnimi “abilityji” celotne ekipe. A to je bistveno manj zanimivo od Ultimate Team Evolutions, ki je mehanika “buildanja” igralca, podobno kot je to v NBA 2K – doseži X golov in izboljšaj ta rating, doseži Y število podaj in drugega in podobno, kar bo nato izboljšalo skill, PlayStyles in seveda rating.
3. Football Manager ali EA Sports 24? Zakaj ne samo slednje?
Manj uporabljan napram standardnemu gameplayju, a vseeno zadeva, ki doda vrednost EA Sports FC 24 je tudi karierni način. Konec koncev, zakaj bi kupili dve igri, če lahko samo eno – EA Sports FC tako priključuje še več funkcij konkurenčnega Football Managerja, saj igralce čaka bistveno bolj poglobljena izkušnja upravljanja z moštvi in igralci – izboljšana je tudi umetna inteligenca in igra dela pametnejše interakcije na prestopnem trgu.
4. Realizem gibanja igralcev
Pred dvema letoma so predstavili HyperMotion, ki je čisto spremenil način gibanja v igri – v novi izdaji ga dodatno nadgrajujejo na HyperMotionV. V ni peta izdaja, ampak stoji za Volumetric, saj so analizirali 180 tekem, s katerimi je v igro vgrajenih 1200 različnih načinov premikanja v igri, ki so res skoraj identični resničnemu življenju. To pomeni, da se FIFA premika iz arkade venomer bolj v simulacijo, a istočasno je velik poudarek na gladkosti ali tekočem streljanju, driblanju in gibanju na splošno.
Nadgradnje spletnega igranja
Prišel je crossplay, tako da, če imaš vas prijatelja, ki je doslej FIFA nabijal na računalniku – lahko na PS5 in na next-gen seriji Xboxov brez težav igrata eden z drugim v Ultimate Team, Online Friendlies in Online Seasons kot doslej, dodatno pa še v Clubs, Co-Op Season, Volta in Ultimate Team Co-Op. Itak pa ostane še zmeraj t.i. “Kavč co-op” igranja, tj. z obema igralcema na istem ekranu.
Povzetek
Tako EA Sports FC 24 predstavlja pomemben korak naprej v svetu virtualnega nogometnega igranja. Veš, še katera stvar predstavlja pomemben korak naprej?
Ponudba našega sponzorja Big Bang, ki za omejen čas po izidu tega videa ponuja akcijo nakupa PS5 C različice z Bluray predvajalnikom in kopijo EA Sports FC 24 za le 499 evrov – kar 120 evrov popusta na redne cene! Izkoristi akcijo spodaj:



Leta 1881 je Carlo Collodi izdal prvi del pravljice Dogodivščine Ostržka, kjer lesena lutka želi postati živi fant. Pravljica ima v našem kolektivnem spominu predstavo barvitega sveta polnega odbitih likov, cirkuške zabave in prijaznih čričkov. Čeprav zgodba v sebi nosi tudi temačne teme, je v Ostržkovi zgodbi vedno bil nek element nedolžnosti in mlade naivnosti. Sedaj, 150 let kasneje, pa je Ostržek začel svojo uporniško fazo, v roke vzel 2 metrsko mačeto in se lotil krvavega pobijanja vsega kar njegove brezdušne oči zaznajo kot gibanje. Dobrodošli v fantazijski svet igre Lies of P.

Jaz sem pravi (morilski) fant!
Lies of P je tretjeosebna RPG soulslike avantura, ki svoj soulslike naziv nosi presneto dobro. V igri igramo kot Ostržek, najbolj izjemna lutka izpod rok našega ustvarjalca Pepeta, ki ni le sposobna lagati, ampak odlično vihteti tudi raznovrstna orožja.
Igra poteka v mestu Krat, ki je mešanica steampunk in viktorijanske kulture. Znano je bilo predvsem po svojih lutkah, ki so ljudem služile kot delavci in služabniki. Dokler niso enega dne ponorele, se obrnile proti svojim kreatorjem in jih začele masovno ubijati. Standardna zgodba kreacije proti kreatorju.

Mesto je sedaj polno trupel, robotskih služabnikov, ki te s svečniki želijo bonknit po glavi in smrtonosnih lovcev, ki lutke uničujejo. Mi, Ostržek pa smo pridni fantek, ki se po Peptovih navodil prebija čez opustošeno mesto.

Struktura igre je izredno souslike. Imate naprave, ki delujejo kot ognjišča (Stargazers), kjer se pozdravite in nadgradite, imate stopnje, ki se med sabo prepletajo z odklenljivimi bližnjicami in imate neizprosen borilni sistem ter boleče šefovske bitke. Borilni sistem je odličen in spominja na Bloodborne, saj nagradi agresivni pristop. Če ne blokirate z pravočasnim odbitkom napada (“parry”), vam bo blokiranje vseeno pobralo del vaših življenjskih točk. Bojevanje omogoča tudi več pristopov odvisno od tega kako razporedite svoje točke veščin in katero orožje vihtite nad nasprotniki.

Laž ima kratke noge in mesarsko žago
Orožja omogočajo tudi ogromno variabilnosti, saj je vsako sestavljeno iz ročaja in rezila. Ročaje in rezila lahko poljubno kombinirate in s tem odkrijete edinstvene kombinacije. Pendrek na koncu 2 metrske palice? Ročaj meča z električno macolo? Ostržek zna vihteti karkoli vaš lutkarski um naumi. Pri boju pa si pomaga tudi s svojo električno roko, ki pri igranju doda še več svobode. Na roko lahko pritrdite kabel, električne mine, ščit ali druge steampunkovske kreacije.

Nasprotniki v igri so raznoliki, tako vizualno kot po stilu bojevanja. Poslastica pa so šefovske bitke, ki vedno dostavijo mogočne boje tako z lutkami kot z ljudmi. Pri nekaterih šefih sem rabil več poskusov, a nikoli nisem imel občutka, da bi igra bila pretežka ali prelahka. Za tiste najbolj nadležne boje pa si lahko prikličete tudi pomoč NPC soigralcev, kot v drugih souls igrah.
Zgodbica za lahko noč(ne more)
Močne točke igre so atmosfera, borilni sistem, igralnost, čudovito okolje in liki, mi je pa manjkalo več poudarka na zgodbi. Razumem, da so soulslike igre pogosto namenoma bolj okrnjene v tem oddelku (zgodba je po navadi skrita v opisih predmetov in obskurnih namigih), ampak podlaga Ostržka se mi zdi predobra, da zgodba ne bi imela še večji poudarek. Tudi stranske misije se preveč rigidno držijo te minimalistične forme, kjer je celotna zgodba povedana v treh stavkih.

S sabo imam sicer svojega kompanjona črička Gemini, ki služi kot občasni pripovedovalec in potek zgodbe se bolj pospeši proti koncu igre, a velik del začetka se je zdel bolj kot misije tipa “pojdi tja in naredi to” kot pa naloga katero izvajam zaradi neke notranje motivacije. Mogoče pa sem res samo lutka.
V vsakem primeru so to malenkosti proti temu kar igra ponuja in ji posledično podajam oceno 9/10. Vse kar upam je, da Ostržkova uporniška faza ni samo faza, ampak identiteta v kateri se bo udomačil in razvijal dalje. Držimo svoje lesene pesti za DLC dodatke in razvoj nadaljevanj.

Že nekaj časa opažamo, da se na trgu pojavlja vedno več iteracij dirkaških iger. Večina teh iger niso nič drugega kot hiter zaslužek, pri čemer je bilo v oblikovanje vloženega malo truda in skrbi, toda Smurfs Kart ni ena izmed njih. Je šarmantna in zabavna dirkalna igra, ki nas popelje v čudovit svet Smrkcev. Kot ljublitelji Smrkcev smo navdušen nad tem, kako natančno je zajela čarobnost te priljubljene risanke.
Solidno izdelana izkušnja
Grafika in oblikovanje sta dobro izdelana. Svet Smrkcev je upodobljen z živahnimi barvami in podrobnostmi, ki pritegnejo pozornost. Imamo pa na izbiro različne dirkaške Smrkce, vsakega s svojim značajem, kar se odraža v njihovih animacijah.
Prav tako imajo vozila z različnimi sposobnostmi, kar prinaša raznolikost v igro. Je pa res, da v sami igri ni zgodbe, ampak to za dirkaške igre ni čisto nič presenetljivega ali potrebnega. Ena od stvari, ki resnično izstopa v Smurfs Kartu, je njena zvočna podlaga. Glasba je prijetna in se popolnoma prilega vzdušju igre. Glasovi Smrkcev so odličen dodatek, ki ohranja avtentičnost.
Kako se igra igro
Na voljo imamo enoigralski in večigralski način, v katerem lahko dodamo do štiri igralce s katerimi tekmujemo. Če igramo sami se lahko pomerimo v izzivih, kot so Time Challenge, Grand Prix in Free Race. V Time Challengeu, kot že samo ime pove, vozimo na omejen čas v načinu Fun in Hyperspeed. Če se počutimo, da bi igrali na lažjem načinu potem je Fun prava izbira, če pa imamo radi izzive pa izberemo Hyperspeed. Pri obeh načinih imamo možnost doseči medalje. Preden začnemo s samo vožnjo lahko nastavimo tudi različne tipe pomoči, kot so pametno krmiljenje in samodejno pospeševanje. To je dobra izbira za začetnike ali mlajše igralce.
V Grand Prix načinu lahko izberemo Village Cup, Forest Cup in Gargamel Cup. Vsaka pa ima
tudi štiri različne proge v katerih preizkusimo svoje sposobnosti. Obstaja pa še Free Race način, kjer si lahko sami izberemo točno katero progo želimo igrati in na kakšen način. Vsak izmed teh načinov igranja ponuja nove in zanimive tipe igranja.
Podobna drugim igram
Mehanike so enostavne, vendar zabavne. Borimo se z različnimi Smrkci na progah, kjer lahko zbiramo različne power up elemente, ki nam pomagajo na poti do zmage. Ena izmed mehanik je tudi driftanje, saj dlje kot driftamo, večji pospešek si pridobimo. Kontrolke so odzivne, kar omogoča hitro učenje in prilagajanje.
Igra Smurfs Kart je zelo podobna igri Mario Kart, vse do predmetov. Čeprav predmeti izgledajo drugače, imajo čisto enake funkcije kot pri Mariu in so ravno tako zabavni. Edina stvar, ki bi jo lahko še izboljšali je večja raznolikost prog in več vozil za odklepanje. To bi igri dodalo še večjo globino.
Komu jo priporočamo?
Kljub majhnjim pomankljivostim je Smurf Kart odlična igra za vse starosti. Z zabavno igralsko izkušnjo, čudovito grafiko in odlično glasbo, bo ta igra pritegnila tako priložnostne kot tudi zagrete igralce. Priporočamo jo vsem, ki imajo radi dirkaške igre in Smrkce.

Igre
Call of Duty se pripravlja na strašljivo 6. sezono

Published
2 tedna agoon
22/09/2023By
Alja Šavle
Call of Duty ob praznovanju noči čarovnic v igro Warzone 2 vrača priljubljeni dogodek The Haunting, ki se bo začel že 27. septembra.
V uradnem obvestilu, ki ga je Activision objavil na svojem blogu, je razvijalec razkril, da bo težko pričakovani posebni dogodek za noč čarovnic prišel s 6. sezono in bo vključeval nekaj pomembnih križanj z igrami Evil Dead, Diablo 4 in še veliko več.
Welcome to COD SZN. Learn what's coming on the road to #MW3 launch 👉 https://t.co/9QI4QlUWaJ
— Call of Duty (@CallofDuty) September 21, 2023
😈 Season 06 summons Spawn with new Maps, Weapons, and Modes
🎮 #CODNext and #MW3 Beta are on the horizon
👻 The Haunting returns featuring Diablo, Evil Dead 2, Skeletor & more pic.twitter.com/jOqMXct849
Letos bo Activision sodeloval z velikimi ikonami pop kulture. Tukaj je seznam vseh križanj:
- – Evil Dead 2 – Ash Williams kot operater
- – Overlord of Evil – Skeletor kot operater
- – manga/anime “Hellsing” – Alucard kot operater
- – Image Comics – Spawn kot operater in preobleka Soul Crusher za Vego
- – Diablo 4 – Lilith in Inarius kot operaterja
Combat the supernatural and the undead with the HELLSING Bundle, complete with the tyrannical vampire-turned-vampire-hunter, Alucard. Coming during The Haunting. pic.twitter.com/vTi0WMWG4O
— Call of Duty (@CallofDuty) September 21, 2023
Za navdušence priljubljene dejavnosti The Haunting se sredi sezone vračajo tudi naslednji igralni načini:
- – Operation Nightmare (Al Mazrah)
- – Vondead (Vondel)
- – Graveyard of the Witch, Altars of the Butcher
- – Zombie Royale (časovno omejen način v Al Mazrah in Vondelu)
- – Vondead Lockdown (časovno omejen način v Vondelu)
- – The Haunting Comes to DMZ

Igre
Pokemoni in Van Goghov muzej pripravljajo sodelovanje

Published
2 tedna agoon
18/09/2023By
Alja Šavle
Družba The Pokémon Company in Van Goghov muzej v Amsterdamu sta napovedala uradno sodelovanje.
Ta teden je bil objavljen napovednik, ki prikazuje Pikačuja in Eeveeja, kako tečeta po polju sončnic in se zazreta v nebo, obarvano v stilu Van Goghovih slik. Na koncu napovednika je prikazana različica Van Goghovih sončnic, preoblikovana v pokemona Sunflora.
Podrobnosti sodelovanja še niso bile razkrite razen tega, da se bo začelo 28. septembra. Glede na prejšnje podobne akcije pa se zdi, da bomo morda kmalu dobili nekaj novih kartic Pokemon.
Leta 2018 je družba The Pokémon Company sodelovala z Metropolitanskim umetnostnim muzejem v Tokiu. Takrat so obiskovalci muzeja lahko kupili eno izmed petih posebnih kart Pokemon Trading Card Game, na katerih so bili liki, narisani v slogu Munchovega Krika.
Florals are always in season with Venusaur. 🌺🌼🌹 pic.twitter.com/yVSnV9Cvwe
— Pokémon TCG UK (@PokemonTCGUK) September 14, 2023
Te karte so zaradi svoje redkosti in dejstva, da so bile na voljo le v zelo omejenem obdobju, v zbirateljski skupnosti zelo iskane, zato lahko rečemo, da bo podobno sodelovanje znova koristilo tako družbi The Pokemon Company kot Van Goghovemu muzeju.
Igre
Igra Final Fantasy VII Rebirth bo ekskluzivna za PS5 le tri mesece

Published
3 tedni agoon
15/09/2023By
Alja Šavle
Med oddajo PlayStation State of Play je bilo razkrito, da bo ekskluzivno obdobje za PS5 trajalo le do 29. maja 2024. To seveda ne pomeni, da bo igra izšla na drugih platformah (verjetno na PC) takoj po izteku tega obdobja, vendar so trije meseci verjetno nov rekord. Ekskluzivnost za Final Fantasy XVI je trajala šest mesecev, podjetje Square Enix pa trenutno že pripravlja verzijo za PC.
V sporočilu za javnost o novi igri je bilo objavljenih tudi nekaj zanimivih komentarjev razvijalcev.
“Zgodba se bo odvijala bolj dramatično kot kadar koli prej, s hitrim tempom in velikimi preobrati. Vemo, da oboževalci komaj čakajo, da vidijo en določen prizor…” je zapisal producent Yoshinori Kitaase.
Režiser Naoki Hamaguchi je dodal:
“Čeprav je glavna zgodba obsežnejša in bolj ambiciozna od zgodbe prejšnje igre, Final Fantasy VII Rebirth vključuje tudi koncept “prostega raziskovanja”, saj so v svetu na voljo privlačne zgodbe, zabavne mini igre, mogočne pošasti in še veliko več. Upamo, da boste ta svet podrobno raziskali, saj vas čaka skoraj 100 ur pustolovščin.”






Fizični izvodi igre Final Fantasy VII Rebirth bodo na voljo na dveh zgoščenkah z obojestranskim ovitkom za škatlico. Zbirateljska izdaja bo vključevala velik, zelo podroben zbirateljski kipec Sephirotha, vsebino izdaje Deluxe Edition ter digitalne dodatke DLC, vključno z dodatkom DLC Summoning Materia.
Pro nasveti by Mastercard


Igraj kot PRO z Mastercard in JureTršanBlondom: Shifty je nazaj
“Začel sem kot tekstopisec v krznarstvu, pri izkušenem tekstopiscu, Grku Teddyju. Rekel mi je, da je najpomembnejša zamisel v oglaševanju...


Igraj kot PRO z Mastercard in ScorpLZ: Top 5 solo lokacij na Chapter 3 mapi
Nabiranje materialov je ključnega pomena v igri Fortnite in poteka skozi celo igro. Materiali so to, kar določi, kdo se...


Igraj kot PRO z Mastercard in Dejlo: Odkrivanje mape
“Mapa” je beseda, ki se pogosto pojavlja v igričarski govorici. Mapa je prenesena beseda oziroma natančneje kalk angleške besede map,...

KFC je igralcu Zelde podelil 10.000 dolarjev vredno piščančjo trofejo

Gran Turismo Sport bo januarja izključen iz omrežja

5 razlogov zakaj je EA Sports FC 24 najboljša nogometna igra vseh časov

Preizkusili smo soulslike igro Lies of P

5 glavnih nadgradenj v igri EA Sports FC 24

Govorice: Bo GTA 6 stal 150 dolarjev?

V igri Mortal Kombat 1 lahko igrate kot Jean-Claude Van Damme

Oboževalci Starfielda že kopičijo sendviče

Preizkusili smo detektivsko igro Agatha Christie – Hercule Poirot: The London Case

Igra EA Sports FC 24 prvič združuje moške in ženske

Poslali so nam SLOVENSKO vodno hlajenje?

5 razlogov zakaj je sedaj pravi čas za nakup PlayStation 5

Preizkusili smo Sonyjev DualSense Edge

Nabiranje zlatih krogov v novi preobleki – Sonic: Frontiers na preizkusu

Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

KFC je igralcu Zelde podelil 10.000 dolarjev vredno piščančjo trofejo

Gran Turismo Sport bo januarja izključen iz omrežja

5 razlogov zakaj je EA Sports FC 24 najboljša nogometna igra vseh časov

Preizkusili smo soulslike igro Lies of P

5 glavnih nadgradenj v igri EA Sports FC 24

Govorice: Bo GTA 6 stal 150 dolarjev?

V igri Mortal Kombat 1 lahko igrate kot Jean-Claude Van Damme

Oboževalci Starfielda že kopičijo sendviče

Preizkusili smo detektivsko igro Agatha Christie – Hercule Poirot: The London Case

Igra EA Sports FC 24 prvič združuje moške in ženske

Poslali so nam SLOVENSKO vodno hlajenje?

5 razlogov zakaj je sedaj pravi čas za nakup PlayStation 5

Preizkusili smo Sonyjev DualSense Edge

Nabiranje zlatih krogov v novi preobleki – Sonic: Frontiers na preizkusu

Preizkušamo kung fu akcijo Sifu
Priljubljeno
-
Igre4 tedni ago
Govorice: Bo GTA 6 stal 150 dolarjev?
-
Igre3 tedni ago
V igri Mortal Kombat 1 lahko igrate kot Jean-Claude Van Damme
-
Igre4 tedni ago
Oboževalci Starfielda že kopičijo sendviče
-
Preizkušamo2 tedna ago
Preizkusili smo detektivsko igro Agatha Christie – Hercule Poirot: The London Case
-
Igre3 tedni ago
Igra EA Sports FC 24 prvič združuje moške in ženske
-
Igre3 tedni ago
Požar je poškodoval pisarne razvijalca igre Stalker 2