Connect with us

Igre

Preizkušamo Cyberpunk 2077

Published

on

Po internetu so zadnjih nekaj let krožile šale, da je dejansko leto izida igre Cyberpunk 2077 skrito kar v njenem naslovu in da težko pričakovane igre, ki je bila prvič napovedana leta 2012, mogoče sploh ne bomo nikoli zares dočakali. Tri zakasnitve kasneje je igra sedaj končno ugledala luč sveta in s sabo prinesla izid poln zapletov, reklamacij in podrtih rekordov. 

Dobrodošli v Cyberpunk 2077 – Izjemen svet poln potenciala in hroščev, ki mogoče ne uresničiti vseh svojih visokih pričakovanj, a vseeno ponudi zadovoljivo mero zabave.

Za začetek je treba izpostaviti, da je izkušnja igranja zelo odvisno od tega na katerem sistemu boste igro preigravali. Namreč, na starejših različicah PlayStation 4 in Xbox One konzol ima igra tako slabo optimizacijo, da jo je PlayStation Store spletna trgovina teden dni po rekordnem izidu dejansko odstranila iz svoje ponudbe in ob tem igralcem ponudila možnost popolne reklamacije. Popolno reklamacijo so omogočili tudi Xbox igralcem.

Pri sledečem pregledu sem igro preizkusil na zmogljivem računalniku na katerem sem določene težave, kot je na primer padec sličic na sekundo, srečal veliko bolj redko, ali pa sploh ne, kot pa igralci na omenjenih konzolah. Igra je tekla brez zapletov, z le občasnimi vizualnimi hrošči kot so lebdeči predmeti ali nezmožnost pobiranja orožij s tal. S tem v mislih se lahko sedaj sprehodimo skozi ulice ogromnega mesta Night City.

Neonske luči, vrtoglavica in NPC-ji brez duše

Ko po navadi govorimo o velikost map, ki jih open-world igre ponujajo se debata pogosto vrti okoli tega, koliko površine lahko igralec razišče. Cyberpunk k tej debati prinese novo svežino, saj ima igra velik del svojega sveta v vertikalni dimenziji. Night City je visok, izjemno visok. Med vožnjo po neonsko osvetljenih ulicah sem se pogosto zalotil, pri gledanju navzgor nad ogromne megakorporacijske zgradbe, ki segajo do neba. Scena, ki jo igra s temi gromozanskimi zgradbami nariše je resnično edinstvena tako po izgledu kot tudi po svoji večplastnosti.

Zaradi svoje vertikalnosti ima mapa Night Citya namreč ponekod več nivojev. Včasih se na primer znajdeš v situaciji, kjer prideš do označenega mesta za začetek misije in ugotoviš, da je štartno mesto v resnici par nivojev pod ali nad tabo. Navigacija po mestu je zaradi tega lahko izjemno zabavna, še posebej ko odklenete določene telesne modifikacije, ki vam omogočajo višje skakanje ali pa celo opcijo dvojnega skoka. Sam se večkrat čez mesto raje tekel peš, četudi je razdalja do cilja bila bolj primerna za vožnjo z avtom, saj mi je tekanje po zapuščenih ulicah in industrijskih strehah dajalo občutek futuristične ninje, ki v stilu parkurja lovi nepridiprave.

Velik del mesta so zagotovo tudi njegovi NPC-ji. Njihovi izgledi so sicer resnično posebni in edinstveni, a njihovo vedenje deluje prazno in mehansko. Pogrešal sem naključne interakcije, dnevne rutine in pristne odzive na moja dejanja, ki bi mesto skupaj dali večji občutek avtentičnosti. Umetna inteligenca je v bistvu neobstoječa, tako za pešce, kot tudi za voznike. Avti na primer ne znajo obvoziti ovire na cesti. Umetna inteligenca policije je bila podobno prazna in posledično policaji v igri igrajo veliko manjšo vlogo kot bi lahko.

RPG ali akcijska pustolovščina?

Cyberpunk je RPG, kar pomeni, da lahko kreiramo svojega karakterja in sprejemamo odločitve s posledicami. To dvoje sicer je bilo prisotno, a pogosto v zelo osnovni obliki. Igra ima namreč drevesni sistem razvoja, ki pa žal ne doda veliko sposobnosti, ki bi vplivale na dejanske mehanike igranja, ampak služijo bolj kot preproste nadgradnje številk (večji damage, hitrejši časi heckanja itd.).

Svoj lik lahko sicer na začetku igre ustvarite po želji in ga kasneje poljubno oblečete, a mnogih opcij, ki bi jih v tovrstni igri pričakovali, kot na primer sprememba frizure in dodajanje tetovaž ali telesnih preobrazb, v igri žal ni. Nadležno je tudi to, da igra nima funkcije transmoginga, torej spreminjanja statistke določene opreme. To me je prisililo, da sem se pogosto moral obleči v popolnoma čudno kombinacijo oblačil, ki jih sploh nisem maral, samo zato, da sem maksimaliziral svoj oklep.

Malce razočaran sem bil tudi nad uvodom igre, ki mi je ponudil tri različne začetke – Nomad, Streetkid in Corpo, ki bi naj vplivali na mojo celotno igralsko izkušnjo, a ti so mi žal spremenili le prvih 15 minut igre in kasneje dodali par pogovornih opcij, ki pa niso vplivale na dogodke v zgodbi. Nasploh pa sem se pri pogovornih opcijah pogosto tudi počutil, da so omejene, saj je zgodba ne glede na mojo izbiro šla dokaj enako dalje.

Igro bi posledično v resnici raje opisal kot akcijsko pustolovščino z dodanimi RPG elementi kot pa polnopravni RPG z elementi akcijske pustolovščine in s to mentaliteto sem jo tudi igral. Kot akcijska pustolovščina je igra izjemno zabavna, kot open-world RPG pa pusti še veliko prostora za izboljšave.

Anarhistični cyberpsiho

A kljub temu je zgodba dobra. Tako glavna kot tudi zgodbe, ki sem jih našel v stranskih misijah. Zanimivi liki in odbite misije so kreirale zadovoljivo igralsko zanko. Še posebej všeč mi je bil lik Johnny Silverhanda, ki ga v igri igra hollywodski igralec Keanu Reeves. Interakcija med mojim likom in karizmatičnim Johnnyijem me je pogosto nasmejala in je nasploh delovala avtentično. Sam sem njegovim željam posledično pogosto sledil in se pri tem tudi spreminjal v kvazianarhista s preveliko strastjo do orožja in nožev.

Kar nas pripelje do same mehanike streljanja in hekanja. Streljanje in hekanje sta aktivnosti, ki jih boste počeli velik del vašega časa v Night Cityju. Sam sem s streljanjem bil zadovoljen, zabavna mi je bila tudi uporaba topih orožij in katan, ki resnično dajo občutek, da igramo pobesnelega kiborga. Kjer sem pa našel ogromno prostora za izboljšave je hekerski sistem, ki ponuja dokaj osnovne funkcije kot sta izklapljanje kamer in odpiranje vrat. Hekerska mini igra je ravno tako zelo osnovna. Pri tem posledično ponovno izpostavljam. To je akcijska pustolovščina z RPG elementi, ne pričakovati polnopravnega RPG-ja.

K tej izjavi se pridružuje tudi predelava vozil. Igra ne omogoča predelovanja avtomobilov, kar je spet nekaj, kar bi v RPG-ju pričakovali. A namesto tega imamo res ogromno izbiro vozil, ki so pogosto dokaj unikatna. Vožnja z njimi je sicer zadovoljiva, ampak včasih mogoče malce »lebdeča«. Pozitivna stran vozniške izkušnje so meni osebno radijske postaje, ki igrajo res izjemne avtorske skladbe Cyberpunk vesolja. Glasbena produkcija v igri je res odlična.

Povzetek

Čeprav sem se v tem pregledu igre osredotočal bolj na stvari, ki igri mogoče manjkajo, moram kljub vsemu povedati, da mi je bilo igranje izjemno zabavno. Igralska zanka opravljanja misij, odkrivanja novih delov mesta in interaktiranja z liki v igri je zadovoljiva in na vsaki točki igre sem se resnično veselil prihoda na nov marker za misijo. Ima igra še vseeno prostor za razvoj? Absolutno. Gromozanski Night City kar kliče po priložnostih za dodatne vsebine, ki jih v obliki DLC-jev lahko v prihodnosti tudi pričakujemo. A to pomeni, da je igra danes zaradi tega slabša? Ni nujno. Sam bom igri na tej točki dal oceno 8 od 10 (spet s poudarkom, da je bila igrana na PC sistemu) in se rade volje vrnil med temne ulice distopične prihodnosti.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/680286/cyberpunk-2077-pc-box-45448_5f5c484564ef7.jpg

CYBERPUNK 2077 PC

59,99 €

Igre

Ušla je naslovnica igre Assassin’s Creed Shadows, ki potrjuje sume oboževalcev

Published

on

Veliki dan za razkritje naslednjega dela serije Assassin’s Creed je tu. Ubisoft bo nocoj objavil prvi napovednik za novo igro, vendar so nekatere uhajajoče informacije že nakazale, kaj prihaja.

Na naslovnici naslednje Ubisoftove igre uradno imenovane Assassin’s Creed Shadows sta dva glavna junaka. Poleg uhajanja naslovnice je uveljavljeni puščalec in youtuber j0nathan delil tudi podrobnosti o zapletu igre.

Na podlagi doslej razkritega je ime naslednjega dela v seriji morilcev Assassin’s Creed Shadows. Na naslovnici sta v ospredju samuraj in nindža, kar se ujema z j0nathanovim povzetkom zgodbe.

Po besedah j0nathana se moški na sliki imenuje Yasuke in zgodbo začne kot suženj na ladji, ki jo tragično napade skupina piratov. Med tem napadom so ubiti vsi potniki, vključno z Yasukejevo ženo. Čeprav je Yasuke ranjen, srečanje preživi in je kasneje rešen ter odpeljan v tempelj na Japonskem, kjer postane samuraj v službi Ode Nobunage.

Drugi lik na naslovnici se imenuje Naoe. Na začetku zgodbe naj bi član reda tragično umoril njeno družino. Ona se odloči, da bo postala del šinobijev oz. asasinov, verjetno zato, da bi se maščevala morilcu.

J0nathan je razkril tudi, da bo sezonska karta za Assassin’s Creed Shadows stala 39,99 USD, paket dobrodošlice pa 34,99 USD. Poleg tega bosta dve dodatni razširitvi stali po 24,99 USD.

Kot običajno nobena od razkritih informacij ni bila potrjena, zato jih jemljite z rezervo. Uradna napoved igre bo danes (15. maja) ob 18.00 po srednjeevropskem času in jo lahko spremljajte na uradnih kanalih igre Assassin’s Creed.

Continue Reading

Igre

V igri Tears of Themis se začenja poletna romanca

Published

on

Specialisti za interaktivno zabavo HoYoverse, ki so nam prinesli globalno priljubljene igre, kot sta Genshin Impact in Honkai: Star Rail, so s svojo romantično detektivko Tears of Themis osvojili srca brezupnih romantikov.

To poletje lahko mlade detektivke sodelujejo na posebnem dogodku Summer Splash!, ki vključuje prekomerne količine moških brez majic.

Glavna zgodba igre Tears of Themis se odvija v izmišljenem mestu Stellis, kjer igralci začnejo svojo odvetniško kariero kot odvetnica začetnica, ki s preiskavami in razpravami rešuje nenavadne primere. Štirje moški protagonisti, znani tudi kot člani preiskovalne ekipe NXX, ji zagotavljajo stalno podporo, pomoč in konstantno vzburjenje.

To poletje bodo člani NXX očitno pozabili na svoje odvetniško delo in svojo pomoč usmerili v kavarno ob morju. Med posebnim dogodkom Summer Splash! si bo mogoče pridobiti Glowy Conche, S-Chipse, Stelline in druge nagrade. Kdor opravi vse naloge v 3. fazi dodatka Summer Splash! pa dobi še posebno značko Flying Fry Thief.

Jasno so z dogodkom povezane tudi SSR karte. Povišane bodo možnosti, da si pridobite Artemov SSR Ocean’s Enchantment in Vynov SSR Sunkissed Vacation. Kdor se udeleži dogodka Summer Splash! brezplačno dobi tudi Lukov SR Summer Starlight in možnost, da dobi Mariusov SR Seaside Sweetness!

Dogodek Summer Splash! se začne 15. 5. 2024 po posodobitvi in konča 30. 5. 2024. Za odklepanje te vsebine morate dokončati 2-28. stopnjo glavne zgodbe. Igra Tears of Themis je na voljo za operacijska sistema Android in iOS.

Continue Reading

Igre

Igra Dead by Daylight pripravlja sodelovanje s franšizo Dungeons & Dragons

Published

on

Zdi se, da je založba Wizards of the Coast odločena svojo blagovno znamko Dungeons & Dragons povezati s čim več priljubljenimi imeni. Tokrat so to mojstri groze Behaviour Interactive in njihova izjemno uspešna kooperativna grozljivka Dead by Daylight.

Naslednje poglavje igre Dead by Daylight bo temeljilo na namizni RPG igri Dungeons & Dragons. Razvijalci Behaviour Interactive so pravkar objavili napovednik, v katerem, uganili ste, nastopa beholder. Ali bolje rečeno beholder zombie, kot je videti. Zdi se, kot da so beholderji in mimiki edini dve pošasti, ki sta ekskluzivni za Dungeons & Dragons in ju je treba v teh dneh tlačiti povsod.

Poleg tega družba Behaviour Interactive prihodnji teden načrtuje tudi spletno predstavitev ob praznovanju obletnice, ki bo verjetno vključevala več podrobnosti o tem fantazijskem sodelovanju. Prenos ob osmi obletnici bo potekal 14. maja in bo razkril časovnico prihajajočih vsebin ter najverjetneje temo naslednjega poglavja igre.

Continue Reading

Igre

Uspešnica Solo Leveling je dobila svojo mobilno igro

Published

on

Mobilna igra, v kateri lahko postaneš najmočnejši lovec na svetu Solo Leveling: ARISE je na voljo za sisteme Android, iOS in PC.

Igralci po vsem svetu lahko zdaj podoživljajo dogodke iz priljubljenega spletnega stripa in sledijo stopinjam Sung Jinwooja, edinega lovca, ki ima sposobnost postati močnejši. Igra je zanimiva mešanica čudovite grafike, scen iz zgodbe in hitrega bojnega sistema.

Čeprav igralci začnejo pot kot Sung Jinwoo in precej natančno sledijo dogodkom iz spletnega stripa, lahko ustvarijo lastne sloge bojevanja s prilagajanjem svojih spretnosti, pridobivanjem vse močnejšega orožja in še več.

Jinwooja na njegovi epski pustolovščini spremljajo drugi lovci iz spletnega stripa, vsak s svojimi edinstvenimi sposobnostmi, kar igralcem omogoča, da sestavijo ekipo, ki bo premagala vsakega nasprotnika. Ko Jinwoo doseže določen nivo lahko tudi prikliče svojo “vojsko senc“, tako kot v seriji.

Ob izidu igre razvijalec Netmarble organizira vrsto dogodkov v igri, ki bodo igralcem prinesle tudi vrsto digitalnih nagrad. Igralci osebnih računalnikov bodo veseli tudi novice, da igra Solo Leveling: ARISE prihaja tudi na platformo Steam.

Continue Reading

Igre

Je skupnosti Helldivers 2 le uspelo nemogoče?

Published

on

Helldivers 2 je dosegel nemogoče. Po burnem vikendu za ljubitelje kooperativne vesoljske strelske igre je Sony končno dvignil belo zastavo in priznal poraz.

V petek je Sony Interactive Entertainment, založnik ene trenutno bolj priljubljenih spletnih iger na platformi Steam, svoje igralce šokiral z nepričakovano napovedjo. Za igranje igre Helldivers 2 naj bi morali igralci na platformi Steam kmalu vzpostaviti povezavo z računom PSN. Čeprav naj bi to bila zahteva za igralce na osebnih računalnikih že od začetka prodaje, je bila do zdaj neobvezna.

Novica je takoj naletela na močan odpor, saj je igralce (upravičeno) skrbela varnost njihovih podatkov v Sonyjevih rokah, dejstvo, da ima Sony drugačne pogoje uporabe storitev, kot so jih igralci že sprejeli, in nazadnje, ker PSN v nekaterih državah sploh ni na voljo. Mnogi so nemudoma zahtevali vračilo denarja, v 177 državah, kjer ni na voljo PSN, pa je bila igra Helldivers 2 kasneje tudi umaknjena iz prodaje.

Tako kot v številnih podobnih primerih pred tem so oboževalci igre Helldivers 2 svoje nezadovoljstvo izrazili s poplavo negativnih ocen igre v storitvi Steam. Tekom vikenda je streljačina dosegla več kot 375.000 negativnih ocen, kar je več kot polovica vseh ocen uporabnikov.

In Sony je kapituliral. Založnik je v nedavni objavi na portalu X zapisal:

“Slišali smo vaše povratne informacije o posodobitvi za povezovanje računov v igri Helldivers 2. Posodobitev z dne 6. maja, ki bi zahtevala povezavo računov Steam in PlayStation Network za nove igralce in za obstoječe igralce od 30. maja naprej, se ne bo izvajala.”

Sony je nadaljeval: “Še vedno se učimo, kaj je najboljše za računalniške igralce, in vaše povratne informacije so bile neprecenljive. Še enkrat se vam zahvaljujemo za vašo nadaljnjo podporo igri Helldivers 2 in vas bomo obveščali o prihodnjih načrtih.”

Continue Reading

Igre

Igro Senua’s Saga: Hellblade II bo morda mogoče igrati tudi na starejših sistemih

Published

on

V dobi, ko sodobni osebni računalniki s težavo poganjajo celo lanskoletno razočaranje The Lord of the Rings: Gollum je nemogoče vedeti, kako se bo igra obnesla na vašem sistemu, dokler je ne preizkusite.

Senua’s Saga: Hellblade II je pravkar delila svoje sistemske zahteve, ki so videti optimistične tudi za starejše računalnike. Toda ali bo delovala tako, kot bi morala? Poglejmo si zahteve.

SENUA’S SAGA: HELLBLADE II – MINIMALNE SISTEMSKE ZAHTEVE ZA PC

  • 64-bitni procesor in operacijski sistem
  • Operacijski sistem: Windows 11
  • Procesor: 1: Intel i5-8400 | AMD Ryzen 5 2600
  • Pomnilnik: 16 GB RAM
  • Grafična kartica: Nvidia GTX 1070 | AMD RX 5700 | Intel Arc A580
  • Pomnilnik: 70 GB razpoložljivega prostora
  • Dodatne opombe: Zahtevani SSD

V nadaljevanju se Senua vrača na brutalno pot preživetja skozi mite in muke vikinške Islandije.

“Ponovno lahko pričakujete, da se boste Senui pridružili pri razumevanju njenega sveta skozi vizualne logične uganke, ki jih narekuje njena izkušnja s psihozo, v brutalnem in visceralnem boju ter pri premikanju skozi igro, tokrat po surovih, a čudovitih pokrajinah Islandije 10. stoletja,” je v zapisu na blogu Xbox Wire zapisal Dom Matthews, vodja studia Ninja Theory.

“Pomembno je, da so vsi ti elementi prepleteni v edinstveno vizualno in zvočno izkušnjo, kjer vse služi Senuini zgodbi. Zato lahko pričakujete še več istega, vendar tokrat s podporo, ki bo naše ambicije glede potopitve, zvestobe in bogastva še bolj razširila kot doslej.”

Težko pričakovano nadaljevanje nagrajene igre Hellblade: Senua’s Sacrifice izide 21. maja.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno