Connect with us

Igre

Preizkušamo platformsko grozljivko Little Nightmares 2

Published

on

Ali je mogoče pobegniti iz sveta, ki se razkraja od znotraj?

Pripravite se na pustolovščino, ki vas bo vodila skozi tesnobne gozdove in srhljive šole na poti do zloveščega Signalnega stolpa. Na vas je, da poiščete izvor zla, ki se širi po televizijskih zaslonih.

Little Nightmares II je platformska grozljivka, za katero potrebujete hitre prste, mirno kri in razmigane možgane, lastnosti, ki jih jaz žal nimam. Zato ni nič presenetljivega, da je bila moja prva izkušnja z igro prava nočna môra, ki se je tekom zgodbe, kot talec pri ugrabitelju, spremenila v nezdravo ljubezen.

Sporočilo

V glavni vlogi nadaljevanja igre Little Nightmares ni več pogumna Six, temveč uporniški Mono, ki se s pomočjo deklice v rumenem plašču, skuša prebiti do izvora živečih môr. Zgodba nam predstavlja grozovite posledice življenja, polnega motečih dejavnikov in skrivanja pred bolečo resnico našega obstoja. A nianse v sporočilu se hitro izgubijo, če, tako kot jaz, med igranjem uspete sprocesirati le: “Lutke = slabo.

Sporočilnost in simbolizem sta temeljna gradnika serije in se kažeta predvsem v estetiki nasprotnikov in okolja, kot tudi v dizajnu dveh glavnih junakov, ki opozarjata na sprevrženost sveta. Vizualna podoba izvirne Little Nightmares igre je bila nekoliko bolj stilizirana in je močno spominjala na risano animacijo. Ta je v igralcu ustvarila nelagodje, zaradi kontrasta med videzom podobnim risanki in njeno groteskno vsebino. Ravno to neskladje je nosilo sporočilo zgodbe: Six ne spada v svet nočnih môr.

Nasprotno se razlika med osrednjima likoma in okoljem v drugem delu serije izgubi v gori detajlov. Razvijalci so novi igri namreč dodali veliko več grafičnih elementov in podrobnosti, ki dajejo občutek prenasičenosti in tudi barvno ne izstopajo dovolj, da bi v nas ustvarili vizualno napetost. Najbolj ikoničen simbol prvega dela, Sixin rumen plašč, se pojavi šele na koncu drugega poglavja, priložnosti, da si ga ogledamo pa ni veliko, saj je Six tekom igre le občasno prisotna.

Spremembe

Grafične spremembe niso vse, kar je drugačnega v nadaljevanju tega platformerja. Glavni junak Mono je deček, ki svoj obraz skriva pod papirnato vrečko, med igranjem pa lahko zanj poiščemo tudi druga pokrivala. Ta se skupaj z delci Monove preteklosti (ali morda prihodnosti?) skrivajo po novih lokacijah v Little Nightmares svetu, ki so veliko bolj razširjene in kompleksne, v primerjavi s tistimi iz prvega dela.

Tudi odnos med novim likom Monom in prejšnjo junakinjo Six ni popolnoma pojasnjen, a na videz se zdi prijateljski. Six sedaj ne nastopa več v glavni vlogi, temveč le kot spremljevalka, s katero upravlja igra. Med raziskovanjem ti pomaga z namigi, kako rešiti uganke ali doseči težje dostopne platforme.

Little Nightmares 2 vpeljuje tudi nekaj skromnih mehanik bojevanja. Če se je Six izogibala konfliktom tako, da se potikala okoli po ladji in bežala pred nevarnostjo, zna Mono nasprotnikom pokazati tudi zobe. Ali v tem primeru palice, sekire, cevi in celo zajemalke. Mono lahko sicer vihti nekatere predmete odraslega sveta, a ti so zanj preveliki in precej okorni, igralce pa lahko hitro obsodijo na smrt, če ne zamahnejo v pravem trenutku, ali dovolj blizu nasprotnika.

Atmosfera

Dobra atmosfera je za grozljivke alfa in omega. Brez prave atmosfere se igralci ne morejo vživeti v dogajanje, iluzijo, ki jo pričara zgodba, pa ti hitro razblinijo grafične napake ali težavnost določenih sekvenc. Osebno ne vem, ali me je bolj motilo nerodno bojevanje, skakanje na platforme v dveh in pol dimenzijah, ali morda tista ena uganka, ki zahteva da v gumb vržeš specifično določen predmet, čeprav je soba polna druge šare, ki ravno tako dobro leti po zraku.

Iz strahu me je v gorečo jezo kar hitro pognalo nepotrebno umiranje, za katerega, priznam, sem bila največkrat kriva sama. Najhujši del konstantnega umiranja je ponovno oživljanje. Mono ima, poleg izjemno počasnih bojnih animacij, tudi izjemno počasno animacijo vstajenja od mrtvih, ki lahko (ko tečeš petnajstič po istem hodniku) postane izjemno nadležna.

A zdravilo proti tiltanju se skriva v igri sami. To je avdio. Poleg nepozabne glasbe, ki jo je sestavil Tobias Lilja, igra veliko vlogo pri ustvarjanju atmosfere in reševanju ugank tudi zvok. Nasprotnike namreč pogosto najprej slišimo, preden jih sploh vidimo. Še več, določene uganke je mogoče rešiti samo tako, da pozorno prisluhnemo.

Prepuščeno interpretaciji

Zdaj, ko s svežim pogledom in bistrimi mislimi razmišljam o igri, se mi poraja nekaj vprašanj. Konkretno me bega odločitev razvijalcev, da Six postane stranski lik, ki ga ne moremo upravljati.

V uvodnem poglavju nas igra nauči dvoje – kako prijeti Six za roko in kako jo poklicati, da nam pomaga. Obe mehaniki se zdita smiselni za povprečnega NPC pajdaša, a je (kakor že omenjeno) umetna inteligenca, ki jo igra uporablja za Six, precej samostojna. Odgovor, zakaj so razvijalci dodali te mehanike, odkrijemo šele na koncu igre, ko dočakamo pričakovani preobrat v zgodbi. Kljub temu mi zdi, da je AI spremljevalec kot tudi zbiranje Monovih čepic, slabo izkoriščen, ali celo nepotreben element, ki ne doprinese veliko k zgodbi.

Zaključek

Če imate radi mehanske in umske izzive, občudujete groteskno estetiko, uživate v napetosti in vas ni strah Doctor Who ihtečih angelov, je Little Nightmares 2 dobra izbira za vas. V sebi združuje vse najbolj priljubljene elemente prvega dela in jih podvoji. Dva junaka, večje lokacije, in dve dodatni uri igranja. Vprašanje je le, če je več res tudi bolje?


Vroča ponudba za gamerje

LITTLE NIGHTMARES II – DAY ONE EDITION PS4

34,99 €

Igre

GTA 6 ne bo izšel še nekaj časa

Published

on

Grand Theft Auto 6 bo izšel jeseni 2025. Oboževalci bodo morali še malo počakati.

Podjetje Take-Two Interactive, založnik iger, ki ima v lasti Rockstar Games, je pred kratkim objavilo sporočilo za javnost, v katerem je podrobno opisalo svoje finančne rezultate in jih kasneje pojasnilo na klicu o dobičku.

Ob taki priložnosti zna marsikateri igričarski studio deliti več informacij o svojih načrtih, a zdi se, da Rockstar Games še ni na tej točki. Čeprav so oboževalci pričakovali novice o GTA 6, jih je Rockstar ekipa namesto tega pozdravila z objavo o igri Red Dead Online (RDO) na omrežju X. Zdi se, da najava povečanja XP za igralce RDO, ni povsem zadovoljila oboževalcev GTA VI, ki so upali na bolj gangstersko usmerjene novice.

“Moje življenje je uničeno,” se je na objavo o RDO odzval eden od računov, osredotočen na igro Grand Theft Auto IV.

Vseeno pa je klic o zaslužkih vsaj približno postavil obdobje, ko lahko pričakujemo naslednji del serije GTA. Na podlagi najnovejših informacij bo Theft Auto 6 izšel jeseni leta 2025. To je čez malo več kot leto dni, a tudi več kot 12 let od prvotnega izida igre GTA 5.

Continue Reading

Igre

Igra Manor Lords prodala že dva milijona izvodov

Published

on

V manj kot treh tednih po začetku prodaje je poljska simulacijska igra Manor Lords po spletnih trgovinah skupno prodala več kot dva milijona izvodov.

Srednjeveška igra grajenja mesta je samo na platformi Steam v otvoritvenem vikendu zbrala več kot 173.000 sočasnih igralcev. Prvi milijon prodanih izvodov je bil dosežen že naslednji dan, od takrat pa je igra zbrala zavidljivo število privržencev. Igro so preizkusili tudi streamerji in modderji, na omrežjih X in TikTok pa se pojavljajo memi in videoposnetki z namigi za igranje.

“Čudovito je, da je toliko igralcev poskusilo igro Manor Lords,” pravi direktor založbe Hooded Horse Tim Bender. “Imeli smo precej optimistična pričakovanja in celo divje upe, vendar je tako hitro doseženih dva milijona izvodov igre Manor Lords preseglo tudi te.”

V času pisanja tega članka ima igra na platformi Steam nekaj manj kot 24.000 sočasnih igralcev. Prav tako velja omeniti, da je igra še vedno v razvoju in da se lahko nekatere funkcije spremenijo ali dodajo pred končno izdajo igre.

Manor Lords je na voljo v zgodnjem dostopu za osebne računalnike prek storitev Steam, GOG, Epic Games Store in Microsoft Store za 39,99 EUR.

Continue Reading

Igre

Ušla je naslovnica igre Assassin’s Creed Shadows, ki potrjuje sume oboževalcev

Published

on

Veliki dan za razkritje naslednjega dela serije Assassin’s Creed je tu. Ubisoft bo nocoj objavil prvi napovednik za novo igro, vendar so nekatere uhajajoče informacije že nakazale, kaj prihaja.

Na naslovnici naslednje Ubisoftove igre uradno imenovane Assassin’s Creed Shadows sta dva glavna junaka. Poleg uhajanja naslovnice je uveljavljeni puščalec in youtuber j0nathan delil tudi podrobnosti o zapletu igre.

Na podlagi doslej razkritega je ime naslednjega dela v seriji morilcev Assassin’s Creed Shadows. Na naslovnici sta v ospredju samuraj in nindža, kar se ujema z j0nathanovim povzetkom zgodbe.

Po besedah j0nathana se moški na sliki imenuje Yasuke in zgodbo začne kot suženj na ladji, ki jo tragično napade skupina piratov. Med tem napadom so ubiti vsi potniki, vključno z Yasukejevo ženo. Čeprav je Yasuke ranjen, srečanje preživi in je kasneje rešen ter odpeljan v tempelj na Japonskem, kjer postane samuraj v službi Ode Nobunage.

Drugi lik na naslovnici se imenuje Naoe. Na začetku zgodbe naj bi član reda tragično umoril njeno družino. Ona se odloči, da bo postala del šinobijev oz. asasinov, verjetno zato, da bi se maščevala morilcu.

J0nathan je razkril tudi, da bo sezonska karta za Assassin’s Creed Shadows stala 39,99 USD, paket dobrodošlice pa 34,99 USD. Poleg tega bosta dve dodatni razširitvi stali po 24,99 USD.

Kot običajno nobena od razkritih informacij ni bila potrjena, zato jih jemljite z rezervo. Uradna napoved igre bo danes (15. maja) ob 18.00 po srednjeevropskem času in jo lahko spremljajte na uradnih kanalih igre Assassin’s Creed.

Continue Reading

Igre

V igri Tears of Themis se začenja poletna romanca

Published

on

Specialisti za interaktivno zabavo HoYoverse, ki so nam prinesli globalno priljubljene igre, kot sta Genshin Impact in Honkai: Star Rail, so s svojo romantično detektivko Tears of Themis osvojili srca brezupnih romantikov.

To poletje lahko mlade detektivke sodelujejo na posebnem dogodku Summer Splash!, ki vključuje prekomerne količine moških brez majic.

Glavna zgodba igre Tears of Themis se odvija v izmišljenem mestu Stellis, kjer igralci začnejo svojo odvetniško kariero kot odvetnica začetnica, ki s preiskavami in razpravami rešuje nenavadne primere. Štirje moški protagonisti, znani tudi kot člani preiskovalne ekipe NXX, ji zagotavljajo stalno podporo, pomoč in konstantno vzburjenje.

To poletje bodo člani NXX očitno pozabili na svoje odvetniško delo in svojo pomoč usmerili v kavarno ob morju. Med posebnim dogodkom Summer Splash! si bo mogoče pridobiti Glowy Conche, S-Chipse, Stelline in druge nagrade. Kdor opravi vse naloge v 3. fazi dodatka Summer Splash! pa dobi še posebno značko Flying Fry Thief.

Jasno so z dogodkom povezane tudi SSR karte. Povišane bodo možnosti, da si pridobite Artemov SSR Ocean’s Enchantment in Vynov SSR Sunkissed Vacation. Kdor se udeleži dogodka Summer Splash! brezplačno dobi tudi Lukov SR Summer Starlight in možnost, da dobi Mariusov SR Seaside Sweetness!

Dogodek Summer Splash! se začne 15. 5. 2024 po posodobitvi in konča 30. 5. 2024. Za odklepanje te vsebine morate dokončati 2-28. stopnjo glavne zgodbe. Igra Tears of Themis je na voljo za operacijska sistema Android in iOS.

Continue Reading

Igre

Igra Dead by Daylight pripravlja sodelovanje s franšizo Dungeons & Dragons

Published

on

Zdi se, da je založba Wizards of the Coast odločena svojo blagovno znamko Dungeons & Dragons povezati s čim več priljubljenimi imeni. Tokrat so to mojstri groze Behaviour Interactive in njihova izjemno uspešna kooperativna grozljivka Dead by Daylight.

Naslednje poglavje igre Dead by Daylight bo temeljilo na namizni RPG igri Dungeons & Dragons. Razvijalci Behaviour Interactive so pravkar objavili napovednik, v katerem, uganili ste, nastopa beholder. Ali bolje rečeno beholder zombie, kot je videti. Zdi se, kot da so beholderji in mimiki edini dve pošasti, ki sta ekskluzivni za Dungeons & Dragons in ju je treba v teh dneh tlačiti povsod.

Poleg tega družba Behaviour Interactive prihodnji teden načrtuje tudi spletno predstavitev ob praznovanju obletnice, ki bo verjetno vključevala več podrobnosti o tem fantazijskem sodelovanju. Prenos ob osmi obletnici bo potekal 14. maja in bo razkril časovnico prihajajočih vsebin ter najverjetneje temo naslednjega poglavja igre.

Continue Reading

Igre

Uspešnica Solo Leveling je dobila svojo mobilno igro

Published

on

Mobilna igra, v kateri lahko postaneš najmočnejši lovec na svetu Solo Leveling: ARISE je na voljo za sisteme Android, iOS in PC.

Igralci po vsem svetu lahko zdaj podoživljajo dogodke iz priljubljenega spletnega stripa in sledijo stopinjam Sung Jinwooja, edinega lovca, ki ima sposobnost postati močnejši. Igra je zanimiva mešanica čudovite grafike, scen iz zgodbe in hitrega bojnega sistema.

Čeprav igralci začnejo pot kot Sung Jinwoo in precej natančno sledijo dogodkom iz spletnega stripa, lahko ustvarijo lastne sloge bojevanja s prilagajanjem svojih spretnosti, pridobivanjem vse močnejšega orožja in še več.

Jinwooja na njegovi epski pustolovščini spremljajo drugi lovci iz spletnega stripa, vsak s svojimi edinstvenimi sposobnostmi, kar igralcem omogoča, da sestavijo ekipo, ki bo premagala vsakega nasprotnika. Ko Jinwoo doseže določen nivo lahko tudi prikliče svojo “vojsko senc“, tako kot v seriji.

Ob izidu igre razvijalec Netmarble organizira vrsto dogodkov v igri, ki bodo igralcem prinesle tudi vrsto digitalnih nagrad. Igralci osebnih računalnikov bodo veseli tudi novice, da igra Solo Leveling: ARISE prihaja tudi na platformo Steam.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno