Connect with us

Igre

Preizkusili smo vlogoigralsko akcijo Mortal Shell: Enhanced Edition

Published

on

Pozdravljeni na Game Gangu, moje ime je Blaž Cilenšek in gledate recenzijo za Mortal Shell.

Mortal Shell je akcijski RPG, ki ga je razvil studio Cold Symmetry. Izvirna igra je sicer bil izdana že avgusta 2020, a so sedaj ponovno izdali t.i. “enhanced” verzijo za novo generacijo PlayStaiton in Xbox konzol.

Še ena “Soulslike” igra

Velikokrat uporabimo izraz “Soulslike”, kadar opisujemo tak stil iger. From Software je z igrami kot so Dark Souls, Bloodborne, Demon’s Souls in druge začel popolnoma nov žanr iger. Žanr v katerem so nasprotniki in okolje neizprosni do igralca. Tovrstna igra naj bi bila tudi Mortal Shell.

Prvo kar vam zaupam je to, da se Mortal Shell dovolj razlikuje od klasičnih “Soulslike” iger, da imamo res občutek da igramo nekaj novega. Mehanika t.i. “Shellov”, ali po naše oklepov, nam ponuja raznoliko igranje. Imamo 4 različne oklepe ter 4 različna orožja. Oklepi se po načinu igranja razlikujejo, vsak ima tudi svoj “Skill tree” kjer ga nadgrajujemo. Enako velja za orožja. Jaz osebno sem uporabljal oklep Eredim, ki ga lahko kategoriziramo kot “tanka” z veliko življenja in malo “stamine” ter Marytr’s blade. Prav tako je potrebno omeniti, da ko prvič pademo na 0 življenja nas igra zgolj vrže ven iz oklepa in ne direktno ubije. Potem moramo samo nazaj do oklepa in imamo še drugo možnost za preživetje. Druga izvirna mehanika v igri je “Harden” s katero telo spremenimo v kamen in odbijemo napad nasprotnika. To je že prvi znak, da je Mortal Shell precej lažja in manj neizprosna igra kot so druge v “Soulslike” žanru.

Svet Mortal Shella me je sprva malce razočaral. V sredini je centralna lokacija, iz katere obiskuješ druge kraje, kjer se tudi nahajajo šefi. Kar me je razočaralo je monotonost te centralne lokacije. Ko gledaš okoli sebe opaziš, da so si pokrajine med seboj precej podobne in mine nekaj časa preden se navadiš in uspeš navigirati med posameznimi lokacijami. Prav tako ni jasno definirano katere lokacije je pametneje najprej obiskati in katere kasneje. Igra nima linearne progresije, ampak niti odprtosvetna ni. Je nekaj vmes, kar ni nujno slabo, saj poznamo primere, kot najnovejši God of War, kjer je to odlično izvedeno.

Šefi niso dovolj velik izziv

V igri se boste soočili s 4 glavnimi bossi, ki bi za moj okus lahko bili težji, vsaj za igro, ki jo uvrščamo v “Soulslike” žanr. Ne želim se hvaliti s tem, ko rečem, da me niso niti enkrat premagali. Ampak na žalost izziv ni bil pretirano velik. Razen tega, da dvoboji trajajo nekoliko dlje, lahko rečem, da sem se bolj namučil z določenimi osnovnimi nasprotniki kot pa s šefi.

Bojevanja prinese en velik plus za igro Mortal Shell. Vsa orožja so izredno zanimiva in imajo svoj način bojevanja. Manjši nasprotniki so vsi raznoliki in ponujajo velik izziv, ko se prebijamo skozi posamezne lokacije. Težava je nastala po srečanju z drugim šefom, kjer se je vsaj meni zdelo, da je težavnost drastično upadla in sem si uspel nadgraditi tako oklep kot orožje, s katerima sem se brez težave se prebil skozi mapo. Kar sicer ni velik minus, ampak če ste Souls veterani si boste želeli malo več paranja živcev. 

Kaj prinaša izboljšana različica

Sedaj pa še preverimo kaj nam ponuja “enhanced” verzija. Grafično je igra na solidnem nivoju. Posamezne lokacije so zelo zanimive in na 4k resoluciji se dobro opazijo detajli. Je pa tukaj zopet težava. Naletel sem kar na veliko število hroščev oz. “bugov”. Pogosto se mi je dogajalo, da je orožje, ki sem ga uporabljal, postalo nevidno in edina rešitev je bila, da resetiram igro. Pri enem specifičnem nasprotniku, se zgodi zelo smešen bug ker nas truplo tega NPC-ja katapultira v vesolje, ob pristanku na tla pa jasno umremo. Ne zgodi se vedno, ampak kadar se, ni druge izbire, kot da se nasmeješ. Včasih se tudi zgodi, da lik ostane vkopan in se ne moreš premakniti dokler te nasprotnik ne udari. Enhanced verzija torej izboljša grafiko v zameno za nekaj smešnih, a ne glede na to, nezaželenih hroščev. 

Zaključne misli

Dolžina kampanje je okoli 12 ur, če niste dobro izurjeni v “Soulslike” igrah. Če pa ste, se zna zgoditi, da kampanja traja tudi manj kot 10 ur. Kar vas potem lahko pomirja je dejstvo, da je cena igre zgolj 30 evrov, a je Mortal Shell primerljivo zabavna tudi z nekoliko dražjimi igrami. 

Torej tukaj imamo za vas “Soulslike” igro, ki ni tako zahtevna kot se morda pričakuje, a ne glede na to sem se celotnih 10 ur igranja zelo zabaval. Mortal shell je dovolj raznolik, da se tudi vidim, kako jo večkrat preigravam, da preizkusim različne oklepe in orožja. Lahko rečem, da igro priporočam vsem, saj ni prezahtevna in je tako lahko privlačna vsem gamerjem.

Igre

Clair Obscur: Expedition 33 v 33 dneh prodal 3,3 milijona izvodov

Published

on

Igra Clair Obscur: Expedition 33 je v pičlih 33 dneh dosegla izjemen prodajni mejnik – kar 3,3 milijona prodanih izvodov. Novico so razvijalci delili na uradnem profilu na omrežju X, kjer so zapisali:

»Pred 33 dnevi smo izdali Clair Obscur: Expedition 33. Od takrat smo prodali 3,3 milijona izvodov. Resno. Do danes. Tega si nismo mogli izmisliti.«

V objavi so se zahvalili vsem igralcem in pripisali: »Še eden v nizu neverjetnih trenutkov, ki jih je omogočila vaša podpora. Hvala VSEM. Jutri prihaja.« Da bi bila simbolika popolna, je bila objava deljena točno ob 15.03.

V naši recenziji igre je Rok zapisal:

»Clair Obscur: Expedition 33 je izjemen primer, kako lahko inovativni pristopi in predanost ustvarjalnosti pripeljejo do nepozabne igralne izkušnje. Z globoko zgodbo, kompleksnim bojnim sistemom in osupljivo vizualno predstavitvijo ji nominacija za igro leta ne uide. K temu še dodamo dostopno ceno in ravno pravšnji čas trajanja (sam sem potreboval za celotno izkušnjo nekje 30 ur – ne preveč, ne premalo) in mogoče imamo celo zmagovalca.«

Continue Reading

Igre

V galaksiji daleč, daleč stran Battlefront 2 podira rekorde pet let po izidu

Published

on

Igra Star Wars Battlefront 2 doživlja nepričakovan preporod, kakršnega v igričarski industriji redko vidimo. Če je še v začetku maja na platformi Steam beležila komaj tisoč dnevno aktivnih igralcev, se je številka ob prazniku dneva Vojne zvezd (May the 4th), izidu druge sezone serije Andor in sočasni tematski sezoni v igri Fortnite drastično povečala. Po nekaterih ocenah zdaj igra dosega od 80 do 90 tisoč aktivnih igralcev dnevno na vseh platformah.

Skok priljubljenosti se je začel sredi maja, ko je Battlefront 2 na Steamu presegel svoj rekord sočasnih igralcev izpred štirih let. Po podatkih SteamDB novi rekord ob času pisanja članka znaša 18.635 igralcev, kar je občuten preskok s prejšnjega vrha 10.489. Hkrati je igra na Twitchu dosegla tudi 10.934 sočasnih gledalcev v enem dnevu.

Čeprav Battlefront 2 že skoraj pet let ni prejel večjih posodobitev, njegovo ponovno rojstvo dokazuje, da franšiza Vojna zvezd ostaja trdno zasidrana v srcih igralcev, da je uspeh igre pogosto v njihovih rokah – in da dobra igra nikoli zares ne izgine. Vprašanje zdaj je, ali bo EA izkoristil priložnost in izdal še eno Star Wars igro?

Continue Reading

Igre

Epic Games Store ta teden podarja kar tri brezplačne igre

Published

on

Epic Games Store znova osrečuje igričare s svežim paketom brezplačnih iger — tokrat kar s tremi naslovi. V spletni trgovini Epic Games Store lahko zdaj brezplačno prevzamete igro Sifu, novo izdano Deliver At All Costs in retro akcijo Gigapocalypse. Čas za prevzem vseh treh iger se izteče 29. maja ob 17.00 (CET), ko bodo njihovo mesto prevzele nove brezplačne igre. Kot vedno velja, da za prevzem igre ni potrebnih dodatnih nakupov — ko jih enkrat dodate v svojo knjižnico, so vaše za vedno.

Deliver At All Costs, ki je izšel včeraj, je akcijska pustolovščina švedskega studia Far Out Games, pod okriljem Konamija. Igralci prevzamejo vlogo kurirja Winstona Greena, ki leta 1959 prevaža tovor skozi uničljivo okolje. Gigapocalypse, izdan leta 2022, je bočna igra v kateri kot ogromna pošast rušimo mesto. Zadnja na seznamu brezplačnih iger pa je še pretepačina Sifu.

V naši recenziji stilizirane akcijske igre je Žiga zapisal:

“Igra definitivno vredna nakupa, ampak zna biti frustrirajoča. V meni je vzbudila toliko večje zadovoljstvo, ko mi je končno uspelo dokazati samemu sebi, da še nisem za v koš.”

Sifu naj bi dobil tudi filmsko priredbo, ki jo pripravlja režiser John Wicka, Chad Stahelski. Kratek film na temo igre pa je na voljo za ogled na spletu v Amazonovi antologiji Secret Level.

Continue Reading

Igre

Fortnite se po petih letih vrača na iOS v ZDA

Published

on

Po petletni odsotnosti se je Fortnite končno vrnil v ameriški App Store na napravah iOS. Sodišče je podjetju Apple odredilo, naj igro znova omogoči v trgovini, kar pomeni pomemben preobrat v dolgoletnem sporu z Epic Games.

Epic je novico na spletu delil z objavo:

“Fortnite je NAZAJ v App Storu v ZDA za iPhone in iPad… ter na Epic Games Store in AltStore v EU! Kmalu bo viden tudi v iskalniku!”

Izvršni direktor Epica Tim Sweeney je na omrežju X zapisal: »Spet smo nazaj.«

Spor sega v leto 2020, ko je Apple igro odstranil iz trgovine, potem ko je Epic zaobšel Applove provizije pri plačilih. Sodnica Yvonne Gonzalez Rogers je ta teden Apple opozorila, da krši sodno odredbo iz leta 2021, ki dovoljuje zunanje plačilne metode.

Apple je nato moral Fortnite znova omogočiti v App Storu. Nova različica igre vključuje zunanje načine plačila in spodbuja igralce, naj nakupe opravijo neposredno prek Epica, izven Applovega sistema.

Vir.

Continue Reading

Igre

Helldivers 2: posodobitev Heart of Democracy prinaša bitko na ulice Super Zemlje

Published

on

Nova velika posodobitev igre Helldivers 2, imenovana Heart of Democracy, je zdaj na voljo in z njo se boj seli naravnost na domači teren – ulice Super Zemlje.

Igralcem nasprotna frakcija Illuminate je prebila obrambo in napadla urbano središče planeta, igralci pa morajo braniti civiliste in aktivirati planetarne obrambne sisteme, vse v kaotičnem okolju med nebotičniki in ruševinami nekdaj mirnega sveta.

Nova misija zahteva zavzet boj za vsako ulico, saj bodo igralci v realnem času izgubljali in osvajali ozemlja, odvisno od uspešnosti misij. S posodobitvijo se bodo pojavili novi tipi enot, kot sta Crescent Overseer in Fleshmob, zato bo nujna uporaba sveže uvedenih možnosti za prilagajanje orožij.

V pomoč bodo tudi enote SEAF, ki se lahko pridružijo boju in pomagajo pri obrambi demokracije. A previdno – civilisti še vedno tavajo po območju spopadov, in vsako izgubljeno nedolžno življenje bo prineslo kazen.

Heart of Democracy je zdaj na voljo za vse igralce na platformah PlayStation 5 in PC.

Vir.

Continue Reading

Igre

Naslednik kultne igre Undertale bo omogočal brezplačno nadgradnjo

Published

on

Toby Fox, ustvarjalec priljubljene igre Undertale, je potrdil, da bodo prva štiri poglavja plačljive različice njene naslednice Deltarune izšla 5. junija 2025 za Nintendo Switch, Switch 2, PlayStation 4, PlayStation 5, PC in Mac. Paket bo vseboval že prej brezplačno dostopni poglavji 1 in 2 ter novi poglavji 3 in 4.

Pomembna novost te izdaje je podpora za funkcijo »cross-buy«. To pomeni, da bodo igralci, ki bodo kupili igro na Nintendo Switchu, lahko brezplačno dostopali tudi do različice za Switch 2 – in obratno, če bodo uporabljali isti Nintendo račun. Enako velja za PlayStation. Nakup na PS4 omogoča brezplačen dostop do PS5 različice. Izjema je Japonska, kjer zakonodaja zahteva simbolično doplačilo.

Igra bo izšla 5. junija ob polnoči po japonskem času, skladno z izidom konzole Nintendo Switch 2. V Sloveniji bo igra na voljo že 4. junija ob 17. uri po srednjeevropskem času.

Čeprav bo začetna izdaja obsegala štiri poglavja, jih Fox načrtuje sedem. Preostala poglavja bodo na voljo kot brezplačne posodobitve.Deltarune je duhovni naslednik kultne uspešnice Undertale, ki združuje RPG mehanike, edinstven humor ter možnost miroljubnega reševanja konfliktov. Raznoliki liki, izvirna glasba in posebna estetika so kmalu po izidu igre leta 2015 ustvarili pravo subkulturo na spletu.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Priljubljeno