Connect with us

Igre

Igrali smo Genshin Impact – Recenzija

Published

on

Genshin Impact je open-world igra, ki spominja na Breath of ohe Wild z dodatkom gacha mehanik (japonska verzija lootboxov). Igra prihaja izpod rok razvijalcev miHoYo, kateri so do sedaj bili najbolj znani po njihovi mobilni igri Hokai Impact.

Genshin Impact je postavljen v svet poln čarovnije in bogov, kjer igrate enega od dveh angelskih dvojčkov, katera sta na začetku igre ločena pri spopadu s sovražnikom. Po izbiri glavnega lika se zbudite v novem mestu imenovanem Monstadt skupaj z novo partnerko Paimon, ki spominja na vilo. Nato pričnete z iskanjem svojega izgubljenega družinskega člana, a kar hitro ugotovite, da imajo tamkajšnji prebivalci obilo drugih problemov, kot so zmaji in podzemne tolpe.

Genshin Impact - Free Open-World Action Role-Playing Game - AllKeyShop.com

Mojo pozornost v igri sta obdržali dobra zgodba in zanimiva kultura igralskega sveta, poleg tega tudi zelo dobri karakterji in njihovi odlično posneti glasovi tako v angleškem kakor tudi v japonskem jeziku. K temu je celoten čas prispeval seveda anime dizajn, ki igri doda še odličen izgled. Morda pogrešam dialog glavnega lika, saj ob izbiri odgovora, kateri so lahko na trenutke prav smešni, preprosto vidimo samo napis, ne slišimo pa njegovega glasu.

How to Make the Most Out of the Free Characters in Genshin Impact

Poleg svojega glavnega karakterja, ki ga izberete v začetku igre, vam igra nato ponudi še dodatne tri, ki sestavljajo vašo ekipo in jih lahko poljubno menjate med potovanjem in dvoboji. Vsak karakter ima različne sposobnosti, ki pomagajo pri reševanju ugank in premagovanju sovražnikov.

Seveda pa gre za gacha igro, kar pomeni, da lahko z denarjem poskusite srečo tudi z lootboxi in tako pridobite nove karakterje ali orožja. Po več urah igranja, še nisem prišel do stopnje, kjer bi igra želela oziroma me prisilila v nakup lootboxa in tako lahko brez problema nadaljujem zgodbo s karakterji, ki so na voljo brez vloženega denarja. Med nekaterimi nalogami lahko preizkusite karakterje, katerih ne prejmete brezplačno in na teh točkah vas lahko zasrbijo prsti po morebitnem denarnem vložku. Prav tako lahko prejmete ob končanih nalogah tudi tako imenovane “Wishes” – želje, ki vam ponudijo možnost brezplačnega lootboxa, kjer, če imate dovolj sreče, lahko prejmete enega od karakterjev.

Ogromna mapa v Genshin Impact te nikoli ne pusti brez dela in poleg rednih nalog na poti srečate ogromno zakladov, katere varujejo sovražniki. Na poti lahko nabirate tudi sestavine za hrano, ki jo lahko kuhate in razne kamnine, ki vam bodo služile pri nadgradnji orožja. Razvijalci pa obljubljajo še razširitev mape, kar bo dodalo še več deset ur igranja.

? Ezereal ? on Twitter: "Genshin Impact will be a massive game, a bit  like Breath of the Wild was. The map you see here represents half of the  world of #GenshinImpact

Do sedaj je bojevanje izgledalo precej zadovoljivo. Dober izgled in občutek navadnih napadov z mečem naredijo vsak spopad prijeten. K temu prispevajo tudi sposobnosti, ki potrebujejo nekaj časa preden jih lahko uporabimo in se pri vsakem karakterju razlikujejo. Za razliko od Zelde, tukaj ni potrebno skrbeti, da bi vaš najljubši meč izginil ali se razbil, kar je odlično, saj lahko vsako orožje nadgradite in ne skrbite, da bi ga izgubili.

Kot sem že omenil se elementi in sposobnosti pri karakterjih spreminjajo. Posledično smo nekje primorani uporabiti na primer gorečo puščico, drugje pa moč vetra ali katerega drugega elementa. Elemente lahko med dvobojem tudi združujemo. V primeru, da nasprotnika podžgemo z ognjem, to lahko združimo nato še z močjo vetra in dobimo ognjeni tornado.

Ena slabših stvari bojevanje je včasih kamera, ki je lahko zakrita v določenih situacijah z visoko travo zaradi česar nimamo popolnega pogleda. Druga stvar, ki je pri bojevanju nadležna, so primeri, kjer močnejšega nasprotnika porinemo iz prepada ali ga premaknemo predaleč od njegove začetne točke. V tem trenutku namreč sovražnik preprosto pridobi nazaj vse svoje prvotne življenjske točke in naenkrat smo primorani spopad ponoviti. Slednje se ni zgodilo prevečkrat, tako da s tem ne bi smeli imeti preveč težav.

Po približno 15 urah igranja igra omogoča tudi co-op način, kjer lahko prijatelje povabite v svoj svet ali se pridružite njihovemu. Ko se vam pridružijo prijatelji v igri so vse naloge povezane z glavno zgodbo zaklenjene in tako ostaneta na voljo le raziskovanje mape in spopad z močnejšimi nasprotniki. Co-op omogoča hkratno igranje štirih igralcev, četudi so na različnih napravah. Pomembno je le, da igrate na istem regionalnem strežniku. Odlične kontrole omogočajo nemoteno igranje tudi na telefonu in na manjšem ekranu svet vseeno izgleda izjemno.

Sam videz igre je verjetno še lepši kot Breath of the Wild, kar doprinese tudi izjemna glasbena podpora. Vsaka regija, okolica in spopadi v teh regijah imajo drugačno glasbeno podporo.

MiHoYo je tako vzel Breath of the Wild kot nekakšno oporo pri izdelavi svoje igre in jo nadgradil z gacha mehaniko, da so igro lahko ponudil igralcem brezplačno. Odličen RPG in dobra co-op izkušnja po več kot 20 urah igranja dajeta res občutek, kakor da se je igra šele dobro začela in tako skriva še kar nekaj skrivnosti. Kot rečeno ne smemo pozabiti, da bodo prišli novi karakterji, kakor tudi razširitev mape. Tedaj bo dodanih kar nekaj novih ur za raziskovanje.

Genshin Impact tako sodi med ene najboljših iger kar sem jih igral. Trenutno je brezplačno na voljo na PC, Android, iOS in PS4. Igro lahko naložite na povezavi tukaj.


Vroča ponudba za gamerje

NACON PS4 REVOLUTION PRO KONTROLER V3, ČRN

109,99 

Continue Reading

Igre

Igro Senua’s Saga: Hellblade II bo morda mogoče igrati tudi na starejših sistemih

Published

on

V dobi, ko sodobni osebni računalniki s težavo poganjajo celo lanskoletno razočaranje The Lord of the Rings: Gollum je nemogoče vedeti, kako se bo igra obnesla na vašem sistemu, dokler je ne preizkusite.

Senua’s Saga: Hellblade II je pravkar delila svoje sistemske zahteve, ki so videti optimistične tudi za starejše računalnike. Toda ali bo delovala tako, kot bi morala? Poglejmo si zahteve.

SENUA’S SAGA: HELLBLADE II – MINIMALNE SISTEMSKE ZAHTEVE ZA PC

  • 64-bitni procesor in operacijski sistem
  • Operacijski sistem: Windows 11
  • Procesor: 1: Intel i5-8400 | AMD Ryzen 5 2600
  • Pomnilnik: 16 GB RAM
  • Grafična kartica: Nvidia GTX 1070 | AMD RX 5700 | Intel Arc A580
  • Pomnilnik: 70 GB razpoložljivega prostora
  • Dodatne opombe: Zahtevani SSD

V nadaljevanju se Senua vrača na brutalno pot preživetja skozi mite in muke vikinške Islandije.

“Ponovno lahko pričakujete, da se boste Senui pridružili pri razumevanju njenega sveta skozi vizualne logične uganke, ki jih narekuje njena izkušnja s psihozo, v brutalnem in visceralnem boju ter pri premikanju skozi igro, tokrat po surovih, a čudovitih pokrajinah Islandije 10. stoletja,” je v zapisu na blogu Xbox Wire zapisal Dom Matthews, vodja studia Ninja Theory.

“Pomembno je, da so vsi ti elementi prepleteni v edinstveno vizualno in zvočno izkušnjo, kjer vse služi Senuini zgodbi. Zato lahko pričakujete še več istega, vendar tokrat s podporo, ki bo naše ambicije glede potopitve, zvestobe in bogastva še bolj razširila kot doslej.”

Težko pričakovano nadaljevanje nagrajene igre Hellblade: Senua’s Sacrifice izide 21. maja.

Continue Reading

Igre

Družba Remedy Entertainment je pripravljena predelati Maxa Payna 1 in 2

Published

on

Dolgo pričakovani remake iger Max Payne 1 in 2 podjetja Remedy Entertainment bo v celoti začel nastajati v drugem finančnem četrtletju leta 2024.

Finski razvijalec videoiger je pred kratkim delil pregled poslovanja za obdobje med januarjem 2024 in marcem 2024. V pregledu je opisanih nekaj projektov, ki jih studio pripravlja, med katerimi je tudi prvai bullet-time streljanka Max Payne.

Na podlagi poročila se zdi, da se je razvoj predelave iger Max Payne 1 in 2 premaknil v fazo pripravljenosti za produkcijo in da bo predvidoma v drugem četrtletju leta 2024 prešel v polno produkcijo. Čeprav gre za priljubljeno franšizo številnih igričarjev stare šole smo skeptični, da bo Max Payne uspel tam, kjer se je zalomilo Alanu Waku.

Alan Wake 2 je bil najnovejši poskus studia, da bi izkoristil obstoječe in priljubljene IP-je, in čeprav si je izvirna igra pridobila kultni status, nadaljevanje ni uspelo navdušiti sodobnega občinstva. Igra je sicer prejela tri nagrade Game Award in dve nagradi BAFTA, a ekskluzivnost igre v trgovini Epic Games Store je nedvomno vplivala na njene prodajne številke.

Po poročilu podjetja Remedy je bilo od začetka februarja 2024 prodanih le 1,3 milijona izvodov igre Alan Wake 2. Razvijalec je opozoril, da je igra kljub (resda slabi) prodaji povrnila znaten del stroškov razvoja in trženja. A številke so mračne, če primerjamo večletna trženjska prizadevanja za ta projekt z dobro umeščenimi neodvisnimi naslovi, kot je Manor Lords, ki jim je enak dosežek uspel v manj kot 24 urah.

Continue Reading

Igre

Srednjeveška strateška igra je v 24 urah prodala 1 milijon izvodov

Published

on

Še en neodvisni razvijalec je s še eno srednjeveško simulacijsko igro čez noč postal uspešen na platformi Steam.

Razvijalec igre Manor Lords, Slavic Magic, enosebni studio, ki ga je ustanovil Greg Styczeń, je najnovejši neodvisni razvijalec, ki je s svojo ljubeznijo do zgodovinske natančnosti navdušil množice na Steamu. Strateška igra, ki igralcem omogoča, da izkusijo življenje srednjeveškega gospoda, je v prvih 24 urah po izidu v zgodnjem dostopu na platformi Steam prodala že 1 milijon izvodov, je založnik Hooded Horse sporočil na družbenih omrežjih.

“Od včerajšnjega začetka prodaje je igra Manor Lords prodala že več kot 1 milijon izvodov in dosegla največje število sočasnih igralcev na Steamu, in sicer 170 tisoč, kar je največ doslej za igro za gradnjo mest (ali za druge različne žanre, kot so GSG/4x/kolonijske simulacijske igre). Čestitke @LordsManor, v čast nam je, da smo lahko vaš založnik!” se je podjetje Hooded Horse pohvalilo na omrežju X.

Ni skrivnost, da je množica uporabnikov storitve Steam navdušena nad srednjeveškimi vsebinami. Slovenska večigralska mečevalska igra Mordhau je odličen primer tega. A Manor Lords ni namenjen samo bojevanju. Svež zorni kot, ki ga igra prinaša, in morda razlog za njen uspeh se skriva v zgodovinski natančnosti igre.

Razvijalca Slavic Magic sta navdihnili umetnost in arhitektura Frankovske regije poznega 14. stoletja, zgodovinska dejstva pa uporablja tako pri mehaniki igranja kot pri vizualni podobi. Običajnim srednjeveškim klišejem se izogni v prid zgodovinske natančnosti, da bi svet deloval bolj pristno, barvito in verodostojno.

Prizadevanja enočlanske ekipe so se obrestovala, saj naj bi po podatkih SteamDB igra ta konec tedna dosegla kar 173.178 sočasnih igralcev. Čeprav je igra Manor Lords še vedno v zgodnjem dostopu, razvijalec Slavic Magic obljublja, da bodo obstoječi shranjeni podatki delovali brezhibno tudi po prihodnji posodobitvi igre.

Če boste igro kupili in se jo odločili vrniti, ne pozabite, da je Steam pred kratkim popravil pravilo o vračanju iger. Če vam Manor Lords slučajno ne sede poskrbite, da ga boste vrnili pred iztekom dveh ur igranja, tudi pred uradnim izidom igre.

Continue Reading

Igre

Igralci se vračajo k igri Fallout 76 — ali je zdaj kaj boljša?

Published

on

Nedavna Amazonova serija Fallout je pri številnih igričarjih ponovno obudila ljubezen do franšize, hkrati pa je pritegnila pozornost tudi novih igralcev. Na platformi Steam je Fallout 76 na primer presegel dosedanje število sočasnih igralcev. A to še ne pomeni, da je igra dobra.

V zadnjih dneh se je število igralcev mnogih iger iz serije Fallout povečalo. Glavna med njimi je igra Fallout 76, ki jo je po podatkih Steamdb ta konec tedna sočasno igralo kar 73.368 igralcev.

Poleg tega si lahko Amazon Primenaročniki brezplačno prenesejo igro Fallout 76 za konzole Xbox Series X/S, Xbox One in osebne računalnike do 15. maja. Naročniki lahko izkusijo tudi druge igre iz franšize, kot sta Fallout 3 in New Vegas, ki jih je mogoče brezplačno igrati na portalu Luna.

Tisti, ki se še spomnijo bednega izida igre Fallout 76, so morda skeptični do te nove pobude za oživitev serije in z razlogom. A zgleda, da medtem ko nismo bili pozorni, je razvijalec Bethesda Softworks poskušal popraviti svojo pokvarjeno igro. Fallout 76 leta 2024 je zagotovo manj katastrofalna igra, vendar je še vedno daleč od najbolj znanega dela v seriji, igre Fallout: New Vegas podjetja Obsidian Entertainment.

Continue Reading

Igre

Do 30. aprila lahko igrate Assassin’s Creed Mirage brezplačno

Published

on

Lanskoletna igra Assassin’s Creed, ki se je vrnila k formuli prvega naslova, je zdaj brezplačno na voljo za igranje. Ubisoft vsem, ki prenesejo Assassin’s Creed Mirage, omogoča brezplačen dostop do igre za dve uri.

Igrajte kot Basim Ibn Ishaq, najbolj vsestranski in iznajdljivi asasin v zgodovini franšize, in raziskujte čudesa arabskega sveta s pomočjo akrobatskega skakanja po Bagdadskih strehah. V preizkusni različici lahko uživate v celotni vsebini igre Assassin’s Creed Mirage, vključno z načinom trajne smrti in filtrom Desaturated Blue iz igre Assassin’s Creed 1. Igraje je časovno omejeno na dve uri, po katerih se bo vaše napredovanje preneslo, če se odločite za nakup igre.

Assassin’s Creed Mirage je na voljo na Ubisoft Connect PC, Epic Games Store in PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One in Xbox Series X | S.

Continue Reading

Igre

Darkest Dungeon 2 bo dobil popolnoma nov kampanjski način – brezplačno

Published

on

Razvijalec igre Darkest Dungeon, podjetje Red Hook, je pravkar najavil Kingdoms – brezplačen samostojni način kampanje, ki bo v Darkest Dungeon II prišel še letos.

Ta novi način igre izzove igralce v brezupni tekmi s časom, da bi našli in premagali pošasti, preden preplavijo in uničijo kraljestvo. V duhu igre bodo igralci potovali po deželi, zbirali vire in se borili proti vdorom zla, pri tem pa branili mrežo krčem, ki nujido še zadnje upanje človeštvu.

Pridobljeni viri se uporabljajo za nadgradnjo junakov in tudi samih krčem, ki jih je mogoče izboljšati z obsežnimi nadgradnjami. Igralci se bodo pomerili proti trem novim frakcijam pošasti: Coven, Beastmen in Crimson Courtiers. Način igre Kingdoms je mogoče igrati neodvisno od prvotne kampanje “Confessions”.

“Kingdoms je za nas vznemirljiv projekt,” je povedal Chris Bourassa, kreativni direktor razvijalca Red Hook. “Ta novi način bo združil nekaj stalnosti in upravljanja likov iz prvotne igre Darkest Dungeon s premikanjem in bojevanjem iz igre Darkest Dungeon 2. Pri Red Hooku ocenjujemo projekte glede na njihov potencial, da izzovejo presenečenje, navdušenje in obup… Kingdoms je zadel vse tri.”

Ob tej priložnosti je igra Darkest Dungeon II na platformi Steam trenutno unižana za 33 %. Poleg tega lahko za 10 % popusta prevzamete tudi dodatek DLC The Binding Blade.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno