Genshin Impact je open-world igra, ki spominja na Breath of ohe Wild z dodatkom gacha mehanik (japonska verzija lootboxov). Igra prihaja izpod rok razvijalcev miHoYo, kateri so do sedaj bili najbolj znani po njihovi mobilni igri Hokai Impact.
Genshin Impact je postavljen v svet poln čarovnije in bogov, kjer igrate enega od dveh angelskih dvojčkov, katera sta na začetku igre ločena pri spopadu s sovražnikom. Po izbiri glavnega lika se zbudite v novem mestu imenovanem Monstadt skupaj z novo partnerko Paimon, ki spominja na vilo. Nato pričnete z iskanjem svojega izgubljenega družinskega člana, a kar hitro ugotovite, da imajo tamkajšnji prebivalci obilo drugih problemov, kot so zmaji in podzemne tolpe.
Mojo pozornost v igri sta obdržali dobra zgodba in zanimiva kultura igralskega sveta, poleg tega tudi zelo dobri karakterji in njihovi odlično posneti glasovi tako v angleškem kakor tudi v japonskem jeziku. K temu je celoten čas prispeval seveda anime dizajn, ki igri doda še odličen izgled. Morda pogrešam dialog glavnega lika, saj ob izbiri odgovora, kateri so lahko na trenutke prav smešni, preprosto vidimo samo napis, ne slišimo pa njegovega glasu.
Poleg svojega glavnega karakterja, ki ga izberete v začetku igre, vam igra nato ponudi še dodatne tri, ki sestavljajo vašo ekipo in jih lahko poljubno menjate med potovanjem in dvoboji. Vsak karakter ima različne sposobnosti, ki pomagajo pri reševanju ugank in premagovanju sovražnikov.
Seveda pa gre za gacha igro, kar pomeni, da lahko z denarjem poskusite srečo tudi z lootboxi in tako pridobite nove karakterje ali orožja. Po več urah igranja, še nisem prišel do stopnje, kjer bi igra želela oziroma me prisilila v nakup lootboxa in tako lahko brez problema nadaljujem zgodbo s karakterji, ki so na voljo brez vloženega denarja. Med nekaterimi nalogami lahko preizkusite karakterje, katerih ne prejmete brezplačno in na teh točkah vas lahko zasrbijo prsti po morebitnem denarnem vložku. Prav tako lahko prejmete ob končanih nalogah tudi tako imenovane “Wishes” – želje, ki vam ponudijo možnost brezplačnega lootboxa, kjer, če imate dovolj sreče, lahko prejmete enega od karakterjev.
Ogromna mapa v Genshin Impact te nikoli ne pusti brez dela in poleg rednih nalog na poti srečate ogromno zakladov, katere varujejo sovražniki. Na poti lahko nabirate tudi sestavine za hrano, ki jo lahko kuhate in razne kamnine, ki vam bodo služile pri nadgradnji orožja. Razvijalci pa obljubljajo še razširitev mape, kar bo dodalo še več deset ur igranja.
Do sedaj je bojevanje izgledalo precej zadovoljivo. Dober izgled in občutek navadnih napadov z mečem naredijo vsak spopad prijeten. K temu prispevajo tudi sposobnosti, ki potrebujejo nekaj časa preden jih lahko uporabimo in se pri vsakem karakterju razlikujejo. Za razliko od Zelde, tukaj ni potrebno skrbeti, da bi vaš najljubši meč izginil ali se razbil, kar je odlično, saj lahko vsako orožje nadgradite in ne skrbite, da bi ga izgubili.
Kot sem že omenil se elementi in sposobnosti pri karakterjih spreminjajo. Posledično smo nekje primorani uporabiti na primer gorečo puščico, drugje pa moč vetra ali katerega drugega elementa. Elemente lahko med dvobojem tudi združujemo. V primeru, da nasprotnika podžgemo z ognjem, to lahko združimo nato še z močjo vetra in dobimo ognjeni tornado.
Ena slabših stvari bojevanje je včasih kamera, ki je lahko zakrita v določenih situacijah z visoko travo zaradi česar nimamo popolnega pogleda. Druga stvar, ki je pri bojevanju nadležna, so primeri, kjer močnejšega nasprotnika porinemo iz prepada ali ga premaknemo predaleč od njegove začetne točke. V tem trenutku namreč sovražnik preprosto pridobi nazaj vse svoje prvotne življenjske točke in naenkrat smo primorani spopad ponoviti. Slednje se ni zgodilo prevečkrat, tako da s tem ne bi smeli imeti preveč težav.
Po približno 15 urah igranja igra omogoča tudi co-op način, kjer lahko prijatelje povabite v svoj svet ali se pridružite njihovemu. Ko se vam pridružijo prijatelji v igri so vse naloge povezane z glavno zgodbo zaklenjene in tako ostaneta na voljo le raziskovanje mape in spopad z močnejšimi nasprotniki. Co-op omogoča hkratno igranje štirih igralcev, četudi so na različnih napravah. Pomembno je le, da igrate na istem regionalnem strežniku. Odlične kontrole omogočajo nemoteno igranje tudi na telefonu in na manjšem ekranu svet vseeno izgleda izjemno.
Sam videz igre je verjetno še lepši kot Breath of the Wild, kar doprinese tudi izjemna glasbena podpora. Vsaka regija, okolica in spopadi v teh regijah imajo drugačno glasbeno podporo.
MiHoYo je tako vzel Breath of the Wild kot nekakšno oporo pri izdelavi svoje igre in jo nadgradil z gacha mehaniko, da so igro lahko ponudil igralcem brezplačno. Odličen RPG in dobra co-op izkušnja po več kot 20 urah igranja dajeta res občutek, kakor da se je igra šele dobro začela in tako skriva še kar nekaj skrivnosti. Kot rečeno ne smemo pozabiti, da bodo prišli novi karakterji, kakor tudi razširitev mape. Tedaj bo dodanih kar nekaj novih ur za raziskovanje.
Genshin Impact tako sodi med ene najboljših iger kar sem jih igral. Trenutno je brezplačno na voljo na PC, Android, iOS in PS4. Igro lahko naložite na povezavi tukaj.
Čakanja je konec. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, ena najbolj pričakovanih iger leta 2024, je končno na voljo za PC v fizičnih trgovinah in na spletu preko GOG, Steam, Epic Games, MS Store in Xbox. Ta preživetveni FPS v odprtem svetu, ki ga je razvil studio GSC Game World, igralce popelje v grozljivo in osamljeno Cono, kjer mutanti, sevanje in eksistencialna groza brišejo mejo med nočno moro in resničnostjo.
Z osupljivo grafiko in napredno umetno inteligenco nas igra potaplja v globoko nelinearno zgodbo z več možnimi zaključki. Osnovni mehanizmi preživetja, kot so lakota, krvavenje in učinki sevanja, še dodatno poglobijo izkušnjo. Igralci se lahko veselimo tudi podpore za modifikacije in večigralskega načina, ki bo brezplačno na voljo po izdaji. Heart of Chornobyl že prejema pohvale od kritikov in igralcev.
IGN je igro označil kot “nekaj posebnega”, medtem ko jo Windows Central vidi kot “igro leta.”
Poleg nove igre je na GOG mogoče dobiti S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl in Call of Pripyat s 75-odstotnim popustom. Igri sta bili vključeni tudi v program ohranjanja iger, kar zagotavlja združljivost s sodobnimi sistemi.
V trgovini Big Bang UAU je poleg navadne izdaje mogoče kupiti tudi verzijo Limited Edition, ki zajema:
zemljevid Cone,
pismo razvijalcev,
nabor nalepk,
vojaški obesek,
simbolično prepustnico za vstop v Cono,
našitke,
poster,
obesek za ključe z vžigalnikom,
kovinsko škatlico.
Oboževalci ukrajinskega razvijalca si lahko ogledajo tudi ozadje razvoja igre v dokumentarcu War Game: The Making of S.T.A.L.K.E.R. 2. Dokumentarec, objavljen na YouTubu, prikazuje vztrajnost razvijalcev med vojno v Ukrajini in njihovo selitev v Prago, da bi dokončali igro. Film je poklon trudu ekipe in ganljiv vpogled v izzive njihove domovine.
S.T.A.L.K.E.R. 2 – THE HEART OF CHERNOBYL – LIMITED EDITION igra za PC
Še ena mobilna igra je pritegnila milijone navdušencev. Jujutsu Kaisen Phantom Parade, igra, ki jo razvija BILIBILI GAME, je dosegla več kot 8 milijonov igralcev po vsem svetu. Ob tem mejniku je igra lansirala tudi nov dogodek in nagrade. Igralci, ki se prijavijo zdaj, prejmejo Cube x 1,000 in lahko sodelujejo v dogodku z žrebom 8 Million Milestone SSR-Character-Guaranteed Gacha.
15. novembra se je začela nova zgodba Where Shadows Fall, v kateri nastopa priljubljeni lik Megumi Fushiguro. V izvirni zgodbi se Fushiguro odpravi v skrivnostno vas, kjer izginjajo prebivalci. Igralci lahko opravljajo razne naloge, se spopadejo v Formidable Battle. Vzporedno z dogodkom se je začel tudi Where Shadows Fall Gacha, kjer so povečane možnosti za pridobitev SSR lika Incomplete Domain Megumi Fushiguro in ekskluzivnih SSR Recollection Bits Rest for the Adults.
Igralci, ki se tekom dogodka vsak dan prijavijo v igro, bodo prejeli nagrade v okviru Launch Memo Login Bonus:
1. dan: AP Supplementary Pack * 2
2. dan: Beacon of Training * 50,000
3. dan3: JP * 30,000
4. dan: Beacon of Recollection Bits * 15,000
5. dan: Impure Jujutsu Crystal * 2
6. dan: AP Supplementary Pack * 2
7. dan: Cube * 300
Spletne mobilne igre ponujajo vse več vsebine za vse vrste igralcev. Prejšnji teden je spletna igra Infinity Nikki še pred izidom dosegla 30 milijonov predregistracij, prejšnji mesec pa je mobilna igra Solo Leveling: ARISE obeležila 50 milijonov igralcev.
Podjetje Infold Games je objavilo, da je prihajajoča pustolovščina v odprtem svetu, Infinity Nikki, presegla 30 milijonov globalnih predregistracijza osebne računalnike, PlayStation 5, iOS in Android. Ob dosežku so igralci odklenili posebne nagrade, vključno s 50.000 Blingi, 300 Nitmi čistosti, 20 kristali Resonita in obleko s štirimi zvezdicami, več daril pa bo še razkritih kasneje.
Ob tem mejniku je podjetje Infold Games objavilo tudi nov napovednik igranja z naslovom Unfold Your Whim. Napovednik prikazuje čarobni svet Infinity Nikki, v katerem bodo igralci vodili Nikki, ki zbira Whimstars (Zvezde želja) in uporablja posebne obleke za pridobivanje edinstvenih sposobnosti, kot so lebdenje, drsenje in skrb za živali. Te sposobnosti Nikki omogočajo odkrivanje skritih poti in interakcijo z živahnim svetom okoli nje. Ob strani ji stoji zvesti spremljevalec Momo, ki omogoča igralcem zajemanje spominov s kamero.
Infinity Nikki obljublja poglobljeno doživetje na osebnih računalnikih in PlayStation 5, kar je prva razširitev serije na tradicionalne igralne platforme. Igralci se lahko veselijo tematskih temnic, reševanja ugank v domeni Curio in zanimivih raziskovalnih izzivov.
Igra Infinity Nikki, razvita s pogonom UE5, združuje platformiranje, reševanje ugank in mehaniko preoblačenja ter ustvarja prijetno interaktivno pustolovščino.
Novi fantazijski RPG Dragon Age: The Veilguard, ki ga je razvil kanadski studio BioWare, ob izidu 31. oktobra ni navdušil igričarske skupnosti. Po podatkih SteamDB je igra pred dvema dnevoma dosegla okoli 90.000 sočasnih igralcev, vendar se skupno število igralcev postopoma zmanjšuje. K temu najverjetneje prispevajo tudi številne kritike, ki jih igralci delijo na spletu.
Nekateri igralci so na spletu izrazili občutek, da jih The Veilguard podcenjuje, kot da sami niso sposobni priti do lastnih zaključkov. Ta trend postaja vse pogostejši v sodobni industriji zabave, v igričarski industriji pa izvira iz strahu razvijalcev, da bi se igralci v igri zataknili, izgubili interes ali napačno razumeli socialne teme v zgodbi.
Ena od težav je preveč vodenja pri igranju. Boji in uganke so poenostavljeni, spremljevalci pa pogosto namigujejo na rešitve. Podobno kot v igrah Dragon’s Dogma 2 in God of War spremljevalci igralca usmerjajo skozi okoljske izzive.
“Ne gre toliko za uganke kot za to, da nam spremljevalci natančno povedo, kaj moramo storiti. ‘Uporabite to za to’, ‘zdaj odprite vrata’. Ali pa kako so kar vse stvari označene. Naj [razvijalci] označijo samo eno mesto in me pustijo, da ga najdem, ne potrebujem celotne poti.”
Težave predstavljajo tudi nenehna obvestila na zaslonu. Čeprav mnogi RPG-ji na zaslon izpišejo odzive spremljevalcev na naše akcije, kot na primer “Astarion se s tem ne strinja”, se v The Veilguard prikažejo še dodatna obvestila, ki pojasnjujejo čustva ali dejanja likov.
“Meni osebno niso všeč prizori, kot so tisti, ko je Harding očitno zelo žična zaradi nečesa, igra pa nam to razloži z besedilom.
‘HARDING JE NEMIRNA ZARADI SVOJIH NOVIH MOČI’
Okej… ampak to bi lahko ljudje sklepali sami,“ je v istem pogovoru na Redditu zapisala z-lady.
Nazadnje je moteč tudi splošen način izražanja likov v igri, ki se pogosto zdi pokroviteljski. Youtubar CohhCarnage je tako komuniciranje primerjal z reklamo proti drogam, ki so mu jo učitelji kazali v osnovni šoli.
“Počutil sem se, kot da sedim v občinstvu in gledam skupino odraslih, ki izvajajo predstavo, ki naj bi mi povedala, kaj naj si mislim o nečem.”
Tak način sporočanja primerja z igrami kot so Baldur’s Gate 3 in Cyberpunk 2077, kjer se socialne teme obravnavajo bolj subtilno ter igralcem prepuščajo prostor, da sami raziščejo in premislijo o kompleksnih zgodbah obravnavanih v igri, namesto da jih zgolj pasivno poslušajo.
Oboževalci igre Kingdom Come: Deliverance 2 izražajo svoje nezadovoljstvo zaradi vključitve Denuva, sporne tehnologije DRM, v težko pričakovano nadaljevanje srednjeveškega RPG-ja. Številni so začeli preklicovati prednaročila, saj so zaskrbljeni zaradi vpliva programske opreme na delovanje igre.
Denuvo, ki ga je razvilo podjetje Irdeto, je namenjen preprečevanju piratstva, vendar je zaslovel zaradi padcev hitrosti sličic in težav z zmogljivostjo. Oboževalci so bili še posebej razočarani, ko je bilo razkrito, da igra ne bo na voljo na GOG-u, priljubljeni platformi brez DRM.
Za mnoge je bila vključitev sistema Denuvo problematična, vendar so nekateri na družbenih omrežjih tehnologijo branili.
“Ne podpiram denuva, če ostane, bom potrpežljiv in počakal leto dni, da ga opustijo. Še vedno bom plačal za igro, le pozneje. Jbsh denuvo in njegovo sranje, ki vpliva na zmogljivost,“ je zapisal uporabnik Reddita Nast33.
“Počakal bom, da bo igra izšla na GOG-u brez teh smeti in z vsemi popravki,” se je pridružil nekdo drug.
Spet drugi odgovori kažejo na drugačno javno mnenje:
“Zdi se, da vpliva le na nekatere igre. Verjetno je to posledica nepozornosti razvijalca pri vključevanju. Planet Coaster in MGSV uporabljata Denuvo in nikoli nisem imel težav pri igranju teh iger, prav tako se ni zdelo, da bi se kdo pritoževal, da igri uporabljata Denuvo. Čeprav je pri Planet Coasterju znano, da piratske kopije delujejo kot sranje.”
“Doom ima denuvo in teče bolj gladko kot kcd….“ je dodal še en uporabnik.
Kingdom Come: Deliverance je do sedaj prodal več kot 6 milijonov izvodov, oboževalci pa so že nestrpno pričakovali nadaljevanje.
Bizarna strelska igra v peskovniku, ki je uspela zbrati več igralcev kot Concord, je zdaj na voljo za PlayStation 5 in Xbox Series X|S.
Založnik Maximum Entertainment in razvijalec Dee Dee Creations sta 29. avgusta izdala Squirrel with a Gun za osebne računalnike. Sandbox streljanka z divjim glodavcem je na Steamu dosegla največ okoli 2000 sočasnih igralcev in zdaj upa na uspeh med uporabniki konzol.
V igri Squirrel with a Gun igramo kot glodavec, opremljen z enim od številnih strelnih orožij, ki jih veverice jasno tako pogosto srečujejo v naravi. Z arzenalom orožja se spopadamo z agenti, ki nas lovijo in zganjamo vragolije.
Rešujte zapletene logične uganke, da bi zbrali zlate želode, in premagujte edinstvene izzive, tako da ste ustvarjalni s svojim orožjem. Morate hitro pobegniti? Izstrelite orožje in se s povratnim sunkom premaknite na varno. Preizkusite različna orožja, upravljajte RC avtomobile in pojejte rojstnodnevno kot veverica s pištolo.
Fizične izdaje igre Squirrel with a Gun vključujejo:
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.