Connect with us

Igre

Preizkusili smo Metro Exodus Complete Edition na PS5

Published

on

Danes imamo za vas pripravljeno recenzijo Metro Exodus Complete Edition, ki je sicer le preobleka videoigre, izdane že leta 2019 – a nas vseeno zanima, kaj je z novim vizualnim pogonom naslednje generacije uspelo izsitniti iz igre razvijalcem.


Smo v letu 2035 po tem ko je svet opustošila nuklearna vojna. Zasnežena Rusija in postapokaliptično ozračje sta zelo dobro prikazana in res sem počutil kot, da sem v sredini dogajanja. Poleg tega ima Metro Exodus enega mojih najljubših uvodov v igro. In že pri prvi misiji se opazi, da je nadgradnja uspela. Grafično je igra na višjem nivoju kot izdaja iz 2019 kar me ni presenetilo. Želel bi si le več integracije z novimi sposobnostmi kontrolerja.

Vrnemo se ponovno kot Artyom Alekseyevich, ki je bil glavni lik tudi v prejšnjih Metro igrah. Zadeva, ki me je vedno malce zmotila je ta, da Artyom nikoli ne govori. Ne slišimo njegovega glasu ampak pogovor kljub temu lepo teče z drugimi liki. In če smo že ravno pri temi stranskih likov, naj rečem, da so pravzaprav vsi zelo zanimivi in vsak od njih doda svoj del zgodbi. Preko njih veliko izvemo o tem kakšen odnos ima Artyom do ljudi in kako se drugi spopadajo z izzivi tega časa.

Ne glede na to, da je post apokaliptičen svet dokaj široko uporabljena zgodba je razvijalcem 4A games uspelo vpeljati dovolj svežine in drugačnosti, da imam res občutek kot, da igram prvo igro takšne zasnove.
Sedaj se posvetimo igri in mehanikam. Kot veste je Metro Exodus prvo-osebna streljačina. Ampak vseeno je tempo igre dosti počasnejši od modernih streljačin kar je definitivno prijetna sprememba. Misije na katere se podajamo so napete in nam dajejo občutek nevarnosti in občutek , da se nam nenehno izteka čas. Na misijah imamo vedno zraven orožja in nahrbtnik. Nahrbtnik je dober dodatek pri Metro Exodusu saj nam omogoča, da lahko na terenu menjamo med nastavki na pištolah. Orožja so zanimiva in odlično dizajnirana. Tudi vsem dobro znani kalašnik ima post apokaliptičen pridih.

V igri imamo dve dimenziji, ena je na podzemnem vlaku in druga na površju. Ko smo na površju je igra dobro zasnovana za raziskovanje in daje občutek odprtosti sveta ne glede na to, da je mapa dosti manjša kot smo jo vajeni pri drugih igrah tega tipa. Všeč mi je ker igra nagrajuje raziskovanje a vseeno če želim iti samo direktno do cilja nimam občutka, da sem za to kaznovan.

V svetu bomo srečali dve vrsti nasprotnikov. Imamo mutante, ki so zaradi radiacije gensko spremenjeni. Drugi so navadni ljudje, ki imajo vsi različne motive. Vse od kultov do odpadnikov in seveda strašnih mutantov so nasprotniki zanimivi in se razlikujejo drug od drugega.

Igra se razlikuje glede na to ali je zunaj svetlo ali tema. Podnevi so večji problem ljudje, ki imajo postavljene patrulje in nam povzročajo težave pri misijah. Medtem ko ponoči so dejavnejši in tudi bolj agresivni mutanti. Več se jih poda na odprto in opravljanje misij je zelo oteženo.

Zgodba Metro Exodusa je odlična in edinstvena, zato vam nebom izdal preveč podrobnosti. Je brez standardnega zaključka, ki ga poznamo v tovrstnih igrah. Zgodba je dobesedno pot na katero se podamo. Rekel bi, da je celo unikatna ker ni centralnega zlikovca proti katerem se borimo. Običajno se tovrstne igre končajo tako, da premagamo glavnega zlikovca in smo s tem rešili svet ali kaj podobnega. A tukaj se igra zgolj konča. Ne razumite me narobe s koncem sem popolnoma zadovoljen in upam, da dobimo še kakšno igro stila Metro Exodus ampak bilo je nedvomno malce nanavadno.

Veliko vprašanje, ki se poraja je ali se izplača kupiti Metro Exodus za PS5 oz. ga ponovno preigrati na novi generaciji? Moj odgovor je, vsekakor! Svetloba, sence, vizualni efekti so na res višjem nivoju in v 4K resoluciji je igra čudovita.

Torej če povzamemo je Metro Exodus ena izmed mnogih post apokaliptičnih iger, ki nedvomno izstopa in doda žanru svoj sijaj in sveže ideje. Raznolikost v nasprotnikih, terenu in zanimiva zgodba skupaj prinašajo odlično izkušnjo na novi generaciji konzol, ki jo priporočam vsem.

Igre

Oboževalci preklicali prednaročila Kingdom Come: Deliverance 2 zaradi Denuva

Published

on

Oboževalci igre Kingdom Come: Deliverance 2 izražajo svoje nezadovoljstvo zaradi vključitve Denuva, sporne tehnologije DRM, v težko pričakovano nadaljevanje srednjeveškega RPG-ja. Številni so začeli preklicovati prednaročila, saj so zaskrbljeni zaradi vpliva programske opreme na delovanje igre.

Denuvo, ki ga je razvilo podjetje Irdeto, je namenjen preprečevanju piratstva, vendar je zaslovel zaradi padcev hitrosti sličic in težav z zmogljivostjo. Oboževalci so bili še posebej razočarani, ko je bilo razkrito, da igra ne bo na voljo na GOG-u, priljubljeni platformi brez DRM.

Za mnoge je bila vključitev sistema Denuvo problematična, vendar so nekateri na družbenih omrežjih tehnologijo branili.

“Ne podpiram denuva, če ostane, bom potrpežljiv in počakal leto dni, da ga opustijo. Še vedno bom plačal za igro, le pozneje. Jbsh denuvo in njegovo sranje, ki vpliva na zmogljivost,“ je zapisal uporabnik Reddita Nast33.

“Počakal bom, da bo igra izšla na GOG-u brez teh smeti in z vsemi popravki,” se je pridružil nekdo drug.

Spet drugi odgovori kažejo na drugačno javno mnenje:

“Zdi se, da vpliva le na nekatere igre. Verjetno je to posledica nepozornosti razvijalca pri vključevanju. Planet Coaster in MGSV uporabljata Denuvo in nikoli nisem imel težav pri igranju teh iger, prav tako se ni zdelo, da bi se kdo pritoževal, da igri uporabljata Denuvo. Čeprav je pri Planet Coasterju znano, da piratske kopije delujejo kot sranje.”

“Doom ima denuvo in teče bolj gladko kot kcd….“ je dodal še en uporabnik.

Kingdom Come: Deliverance je do sedaj prodal več kot 6 milijonov izvodov, oboževalci pa so že nestrpno pričakovali nadaljevanje.

Preverite tudi, kaj si je o igri mislil Žiga, ki se je udeležil novinarskega predogleda Kingdom Come: Deliverance 2.

Continue Reading

Igre

Igra Squirrel with a Gun je prišla na konzole

Published

on

Bizarna strelska igra v peskovniku, ki je uspela zbrati več igralcev kot Concord, je zdaj na voljo za PlayStation 5 in Xbox Series X|S.

Založnik Maximum Entertainment in razvijalec Dee Dee Creations sta 29. avgusta izdala Squirrel with a Gun za osebne računalnike. Sandbox streljanka z divjim glodavcem je na Steamu dosegla največ okoli 2000 sočasnih igralcev in zdaj upa na uspeh med uporabniki konzol.

V igri Squirrel with a Gun igramo kot glodavec, opremljen z enim od številnih strelnih orožij, ki jih veverice jasno tako pogosto srečujejo v naravi. Z arzenalom orožja se spopadamo z agenti, ki nas lovijo in zganjamo vragolije.

Rešujte zapletene logične uganke, da bi zbrali zlate želode, in premagujte edinstvene izzive, tako da ste ustvarjalni s svojim orožjem. Morate hitro pobegniti? Izstrelite orožje in se s povratnim sunkom premaknite na varno. Preizkusite različna orožja, upravljajte RC avtomobile in pojejte rojstnodnevno kot veverica s pištolo.

Fizične izdaje igre Squirrel with a Gun vključujejo:

  • Obleko Nuts for Nuts
  • 2 preobleki za veverico
  • List z nalepkami
  • Filmski plakat

Continue Reading

Igre

Hotline Miami 2 nenadno umaknjen iz trgovine PlayStation Store v Avstraliji

Published

on

Avstralija je ponovno udarila proti videoigram, tokrat leto dni po izdaji igre Hotline Miami 2: Wrong Number na PlayStation 5. Igra je bila prvič izdana leta 2015, vendar so jo avstralski organi zaradi sporne vsebine kmalu prepovedali. Kljub temu pa je leta 2023 pristala na avstralskem PlayStation 5 Store, kar se zdaj zdi, da je bila napaka.

Nedavno je bila igra umaknjena iz trgovine, igralci, ki so igro kupili, pa so prejeli vračilo. Prvotna prepoved leta 2015 je prišla s strani Avstralskega odbora za klasifikacijo (ACB), ki je opozoril na sporno sceno, ki prikazuje simulirano spolno nasilje. Kot odziv na prepoved igre je razvijalec igre Jonatan Söderström avstralskim oboževalcem svetoval, naj igro preprosto piratizirajo.

Slika: Press Start

Ko je bila igra leta 2023 ponovno dostopna v spletni trgovini, se je zdelo, da je spor zaključen, a zdaj se zdi, da je ACB ali druga institucija ponovno posegla in uveljavila prvotno odločitev. Igra Hotline Miami 2 je bila ponovno umaknjena z avstralskega trga.

Kupci so prejeli obvestilo od PlayStationa, ki razlaga situacijo:

“Ugotovili smo, da izdelek Hotline Miami 2: Wrong Number ni pridobil ustrezne ocene pri Avstralskem odboru za klasifikacijo, zato smo sprejeli ukrepe za vračilo kupnine strankam, ki so igro kupile.

Vračilo celotnega zneska smo izvedli na vaš izvorni način plačila. Ta postopek lahko traja 30-60 dni, da se prikaže na vašem bančnem izpisku. Če izvorno plačilno sredstvo ni več na voljo, bomo znesek povrnili v vašo PlayStation Network denarnico.

Opravičujemo se za morebitne nevšečnosti.”

Igra je bila prav tako umaknjena za vse avstralske naročnike PlayStation Plus.

Continue Reading

Igre

Naslednjo skladbo Hansa Zimmerja lahko poslušamo v igri Dragon Age: The Veilguard

Published

on

Plodnemu nemškemu skladatelju filmske glasbe Hansu Zimmerju Dune glasba za videoigre ni tuja. Čeprav je znan predvsem po ustvarjanju legendarnih zvočnih sledi za filme, kot so Gladiator, Vitez teme in nedavni priredbi knjige Peščeni planet, je njegov najnovejši projekt fantazijska RPG igra Dragon Age: The Veilguard podjetja BioWare.

Zimmer je napisal glavno temo igre, pridružil pa se mu je tudi soavtor Lorne Balfe, ki je prav tako soustvaril to skladbo. Oba umetnika sta že sodelovala pri drugih projektih videoiger, kot je na primer Call of Duty: Modern Warfare 2.

Igra Dragon Age: The Veilguard je bila pri svojih osrednjih oboževalcih sprejeta skeptično, predvsem zaradi enega slabega napovednika. Tudi sami nismo oboževalci nove estetike, saj je neprijetno umeščena nekje med stiliziranostjo in zvestobo resničnemu svetu, kar je ravno na sredini srhljive doline (uncanny valley).

Igra Dragon Age: The Veilguard izide 31. oktobra 2024 za platforme PlayStation 5, Xbox Series X in Series S ter Microsoft Windows.

Continue Reading

Igre

Liki iz igre Metal Gear Solid Delta so v Unreal Engine 5 dobili novo podobo

Published

on

Še več novic prihaja s sejma Tokio Game Show 2024. Igričarji smo dočakali še več novih napovednikov, med njimi tudi drugi uradni napovednik za igro METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER, predelavo klasične igre METAL GEAR SOLID 3: SNAKE EATER iz leta 2004.

Novi napovednik je bil del oddaje za platformo Xbox, med katero je Konami pokazal utrinke iz misije Virtuous Mission iz uvodnega poglavja igre. Predelava ohranja tisto, kar je bilo igralcem všeč v izvirniku, kot so zgodba, liki, sinhronizacija, mehanike in glasba, ki so zdaj zaradi moči Unreal Engine 5 predstavljeni v še bolj poglobljeni izkušnji. Priljubljeni liki, kot so Big Boss, Eva in Revolver Ocelot, so bili popolnoma preoblikovani s pomočjo novega pogona.

Datum izida predelave še ni bil potrjen, a novic iz Tokia še ni konec.

Continue Reading

Igre

Preizkusite novi demo za igro Metaphor: ReFantazio

Published

on

Tokyo Game Show (TGS) se je že začel in ker se je Ubisoft umaknil z dogodka in preložil Assassin’s Creed Shadows, je prva igričarska novica, ki smo jo danes dobili iz Tokia, o novi fantazijski RPG igri razvijalca ATLUS.

Ekipa ustvarjalcev, ki stojijo za igrami Persona 3, 4 in 5, izdaja novi naslov Metaphor: ReFantazio, edinstven fantazijski svet, v katerem protagonist skupaj s svojo spremljevalko Gallico želi odpraviti prekletstvo izgubljenega princa kraljestva.

Katsura Hashino, direktor igre Studia Zero, je danes na dogodku ob predstavitvi igre v Tokiu naznanil, da je demonstracijski prolog za igro Metaphor: ReFantazio zdaj brezplačno na voljo za konzole Xbox, PlayStation in osebne računalnike.

V demo različici igre lahko igralci izkusijo začetek zgodbe, raziskujejo družbene elemente v igri in odkrivajo mesto ter tako začnejo svojo pustolovščino še pred začetkom prodaje 11. oktobra. Igranje iz demo različice se bo preneslo tudi v zagonsko različico igre, kar pomeni, da igralci ne bodo izgubili svojega napredka.

Demo vključuje:

  • Začetek zgodbe.
  • Prve štiri temnice.
  • Možnost odklepanja sedmih od več kot 40 razredov v igri.
  • Šest spremljevalcev.
  • In še veliko več.

Metaphor: ReFantazio izide 11. oktobra 2024 za Xbox Series X|S, Windows, PlayStation 5, PlayStation 4 in Steam.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno