Blizzard je prejšnji teden objavil, da bodo spremenili ime junaka video igre Overwatch Jesseja McCreeja. Kavboj je dobil ime po nekdanjem oblikovalcu nivojev Jesseju McCreeju, ki ga je po zloglasni tožbi podjetje odpustilo.
V znak dobre volje in spoštovanja svojih delavcev in igralcev je v zadnjih nekaj tednih podjetje skušalo izbrisati sledi seksizma in nadlegovanja iz svoje igre. Nevšečnosti so očistili že iz svojega MMO-ja World of Warcraft, sedaj pa je na vrsti še strelska igra Overwatch.
Matthew Mercer, sinhronizator za kavbojskega lika Jesseja McCreeja je o spremembi rekel, da se je morala zgoditi.
“Vem, da je to majhna tolažba, vendar je to treba storiti, da se bo veliko ljudi bolje počutilo, ko bodo nadaljevali z zgodbo o Overwatchu in likih,” je dejal. “Ljudje imajo različna mnenja o tem in nekateri lahko rečejo, da je to samo ime in da ga je smešno spreminjati, vendar je to ime, ki predstavlja tudi povezavo z veliko bolečino in zlorabo ljudi. In če imamo priložnost, da to izboljšamo in pustimo, da to ostane v preteklosti, in dovolimo, da lik živi kot nekaj ločenega, kot bi moral, potem si ne morem pomagati, da ne bi stal za tem.”
To, da si Blizzard skuša očistiti slabo vest je jasno, a veliko bolj bizarno je dejstvo, da so z Mercerjem preverili, ali se s spremembo strinja. Igralci načeloma nimajo takega vpliva na svoje like.
“Poklicali so me in vprašali, ali se zavedam situacije, jaz pa sem rekel: ‘Zelo.’ Rekli so mi: ‘Kot del tega procesa želimo ta lik ločiti od groznih okoliščin in dati priložnost, da to popravimo in to je le en majhen način med mnogimi, ki jih je treba narediti. Želeli smo samo poklicati in ti sporočiti ter se prepričati, da si s tem v redu.’ Odgovoril sem: ‘Ja, hvala, ker ste mi to sporočili. To je kar kul.’ “
Pravi Jesse McCree je bil eden ključnih članov, vključenih v obtožbe. Oboževalci so prosili Blizzard, da preimenuje junaka. Komentatorji Overwatch lige so celo prostovoljno prenehali klicati McCreeja po njegovem imenu in se sklicevali le nanj z različnimi vzdevki. Blizzard je dejal, da bo sprememba imena trajala nekaj časa, obljubili pa so, da ne bodo več imenovali svojih likov po resničnih ljudeh.
Po petletni odsotnosti se je Fortnitekončno vrnil v ameriški App Store na napravah iOS. Sodišče je podjetju Apple odredilo, naj igro znova omogoči v trgovini, kar pomeni pomemben preobrat v dolgoletnem sporu z Epic Games.
Epic je novico na spletu delil z objavo:
“Fortnite je NAZAJ v App Storu v ZDA za iPhone in iPad… ter na Epic Games Store in AltStore v EU! Kmalu bo viden tudi v iskalniku!”
Izvršni direktor Epica Tim Sweeney je na omrežju X zapisal: »Spet smo nazaj.«
Spor sega v leto 2020, ko je Apple igro odstranil iz trgovine, potem ko je Epic zaobšel Applove provizije pri plačilih. Sodnica Yvonne Gonzalez Rogers je ta teden Apple opozorila, da krši sodno odredbo iz leta 2021, ki dovoljuje zunanje plačilne metode.
Apple je nato moral Fortnite znova omogočiti v App Storu. Nova različica igre vključuje zunanje načine plačila in spodbuja igralce, naj nakupe opravijo neposredno prek Epica, izven Applovega sistema.
Nova velika posodobitev igre Helldivers 2, imenovana Heart of Democracy, je zdaj na voljo in z njo se boj seli naravnost na domači teren – ulice Super Zemlje.
Igralcem nasprotna frakcija Illuminate je prebila obrambo in napadla urbano središče planeta, igralci pa morajo braniti civiliste in aktivirati planetarne obrambne sisteme, vse v kaotičnem okolju med nebotičniki in ruševinami nekdaj mirnega sveta.
Nova misija zahteva zavzet boj za vsako ulico, saj bodo igralci v realnem času izgubljali in osvajali ozemlja, odvisno od uspešnosti misij. S posodobitvijo se bodo pojavili novi tipi enot, kot sta Crescent Overseer in Fleshmob, zato bo nujna uporaba sveže uvedenih možnosti za prilagajanje orožij.
V pomoč bodo tudi enote SEAF, ki se lahko pridružijo boju in pomagajo pri obrambi demokracije. A previdno – civilisti še vedno tavajo po območju spopadov, in vsako izgubljeno nedolžno življenje bo prineslo kazen.
Heart of Democracy je zdaj na voljo za vse igralce na platformah PlayStation 5 in PC.
Toby Fox, ustvarjalec priljubljene igre Undertale, je potrdil, da bodo prva štiri poglavja plačljive različice njene naslednice Deltarune izšla 5. junija 2025 za Nintendo Switch, Switch 2, PlayStation 4, PlayStation 5, PC in Mac. Paket bo vseboval že prej brezplačno dostopni poglavji 1 in 2 ter novi poglavji 3 in 4.
DELTARUNE Chapters 1-4 will be released on June 5th as a launch title for Nintendo Switch 2! It's also coming to Steam, Switch, PS4, and PS5 the same day! https://t.co/CDdWOlcjO4
Pomembna novost te izdaje je podpora za funkcijo »cross-buy«. To pomeni, da bodo igralci, ki bodo kupili igro na Nintendo Switchu, lahko brezplačno dostopali tudi do različice za Switch 2 – in obratno, če bodo uporabljali isti Nintendo račun. Enako velja za PlayStation. Nakup na PS4 omogoča brezplačen dostop do PS5 različice. Izjema je Japonska, kjer zakonodaja zahteva simbolično doplačilo.
Igra bo izšla 5. junija ob polnoči po japonskem času, skladno z izidom konzole Nintendo Switch 2. V Sloveniji bo igra na voljo že 4. junija ob 17. uri po srednjeevropskem času.
Čeprav bo začetna izdaja obsegala štiri poglavja, jih Fox načrtuje sedem. Preostala poglavja bodo na voljo kot brezplačne posodobitve.Deltarune je duhovni naslednik kultne uspešnice Undertale, ki združuje RPG mehanike, edinstven humor ter možnost miroljubnega reševanja konfliktov. Raznoliki liki, izvirna glasba in posebna estetika so kmalu po izidu igre leta 2015 ustvarili pravo subkulturo na spletu.
PCLAIR OBSCUR: EXPEDITION 33 igra za PLAYSTATION 5
Rockstar Games je razkril, da je bil drugi napovednik za težko pričakovani Grand Theft Auto 6 v celoti posnet na konzoli PlayStation 5 – brez dodatnih grafičnih izboljšav ali uporabe PS5 Pro, kot so nekateri domnevali.
Napovednik, ki je bil objavljen nekaj dni po novici o zamiku izida na 26. maj 2026, ponuja globlji vpogled v zgodbo, like in raznoliko okolje igre, vključno s povratkom v sončni Vice City. Rockstar je poleg napovednika na uradni strani igre objavil še več kot 70 novih slik in podrobne predstavitve glavnih likov.
V središču zgodbe sta Jason in Lucia, ki ju življenje potisne v nevarne vode zločinske zarote.
“Jason in Lucia iz Vice Cityja že od nekdaj vesta, da je vse postavljeno proti njima. Toda ko se njun lahek obračun zaplete, se znajdeta na najtemnejši strani najbolj sončnega mesta v Ameriki, sredi zarote, ki se razteza čez celotno zvezno državo Leonida, in sta se prisiljena bolj kot kadarkoli prej zanesti drug na drugega, če želita preživeti.” pravi Rockstarjev uradni opis zgodbe.
Da bi pomiril GTA navdušence in skeptike, ki ne morejo verjeti, da bo igra resnično tako lepa, je razvijalec pojasnil, da je bil celoten napovednik posnet znotraj igre.
“Napovednik 2 za Grand Theft Auto 6 je bil v celoti posnet znotraj igre na konzoli PlayStation 5 in vključuje enako količino igranja ter filmskih prizorov iz igre.”
Grand Theft Auto VI Trailer 2 was captured entirely in-game from a PlayStation 5, comprised of equal parts gameplay and cutscenes. pic.twitter.com/JWFfVYm3on
Rockstar Games je uradno sporočil, da bo izid težko pričakovane igre Grand Theft Auto VI prestavljen na 26. maj 2026. Sprva je bil izid načrtovan za leto 2025, a razvijalec zdaj pojasnjuje, da potrebujejo več časa za zagotovitev kakovosti, ki jo igralci pričakujejo in si jo zaslužijo.
“Grand Theft Auto VI bo izšel 26. maja 2026. Zelo nam je žal, da je to kasneje, kot ste pričakovali. Zanimanje in navdušenje nad novo igro Grand Theft Auto sta za celotno ekipo zares navdihujoča. Zahvaljujemo se vam za podporo in potrpežljivost, medtem ko dokončujemo igro.
Pri vsaki igri, ki smo jo izdali, je bil naš cilj preseči vaša pričakovanja – in Grand Theft Auto VI ni izjema. Upamo, da razumete, da potrebujemo ta dodatni čas, da zagotovimo raven kakovosti, ki jo pričakujete in si jo zaslužite.
Veselimo se, da bomo kmalu z vami delili več informacij.”
Rockstar je GTA VI prvič napovedal decembra 2023 z objavo napovednika, založnik Take-Two Interactive pa je kasneje okvirno ciljal na izid jeseni 2025. Nedavna izjava pomeni, da bodo igralci na igro čakali še vsaj eno leto dlje.
Streamer na YouTubu je namignil, da težko pričakovani tretji del serije o priljubljenemu teoretičnemu fiziku iz Half-Life iger res prihaja.
Youtubar Tyler McVicker, naj bi bil zanesljiv vir, ki redno poroča o Valve igrah. V nedavnem prenosu je razkril, da je dolgo pričakovani projekt Half-Life 3 – trenutno poznan pod kodnim imenom HLX – že mogoče igrati od začetka do konca, a le, če si eden izmed srečnih testerjev. Po njegovih besedah potekajo obsežni interni preizkusi, kar nakazuje na možno uradno napoved poleti in izid pozimi.
HLX se je nedavno pojavil v posodobitvah za igre Dota 2 in Counter-Strike 2, kar dodatno podžiga ugibanja. McVicker trdi, da gre tokrat za projekt, ki je precej bolj napredoval kot prejšnji poskusi pri Valvu, in da se razvojna ekipa trenutno osredotoča na optimizacijo in končno obdelavo.
Igra ne bo VR izkušnja kot Half-Life: Alyx, bo pa proceduralno ustvarjene elemente v igri uporabila ne za generacijo terena, temveč pojavljanje in najverjetneje stanje in razporeditev elementov v okolju, rekvizitov, sovražnikov, NPC-jev in podobno.Čeprav še ni uradne potrditve, se zdi, da bi se franšiza Half-Life končno lahko vrnila po več kot petih letih čakanja. Vse to so trenutno le govorice, a navdušenci ostajajo previdno optimistični.
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.