fbpx
Connect with us

Preizkušamo

Primerjamo JBL Quantum 800 vs Logitech G Pro X Wireless Lightspeed

Published

on

Proces odločanja med različnimi možnostmi za nov kos opreme je pogosto kar zahteven, saj je na voljo sto in en model vsakega izdelka, pa naj je to podloga za miško ali gaming headset. Danes vam bomo pomagali pri odločanju med dvema top-of-the-line, visokocenovnima modeloma naglavnih slušalk izpod rok Logitecha in JBLa, tj. modeloma Pro X Wireless Lightspeed in JBL Quantum 800. Kateri je boljši za vas? Pa poglejmo.

Zagotovo daljša predstavitev znamk ni potrebna – Logitech je na sončni strani Alp sinonim za računalniško periferijo, ki zadnja leta izdeluje vrhunsko gaming opremo, medtem ko je JBL de facto standard na področju kvalitetne potrošniške audio opreme, ki ji porekla ni mogoče oporekati.

Že ko prvič pogledamo headseta, je razlika v pristopu več kot očitna – Quantum 800 s 410 grami so svetleče kovinske barve in z debelimi, izjemno mehkimi s spominsko peno napolnjenimi earpadi izgledajo, kot se za gaming izdelek spodobi. Nasprotno so Pro X Wireless slušalke s 370 grami popolnoma drugačne – v celoti izdelane iz mat črne plastike ter nekaj mat kovinskimi dodatki, so primerne za vse, ki ciljajo na stealthy look. No, ta razlika postane še dosti bolj očitna, ko vklopimo oba izdelka – JBLova rešitev z atraktivno RGB osvetlitvijo proti Logitechovi minimalistični.

Pri obeh je kvaliteta izdelave vrhunska in primerna cenovnemu rangu – nikoli nas ni bilo strah, da bi zaradi nekaj manj pazljivega rokovanja lahko katere od njiju polomili. Iz tega sledi, da je oblazinjenje odlično, čeprav na JBL modelu bistveno globje ter vseobsegajoče – če je to beseda ki jo lahko sploh uporabim. Pač, headset se zdi, da nam okoli ušes ter na glavi skorajda lebdi in nas istočasno še posebej z vklopljenim ANC-jem, do katerega še pridemo, totalno izolira od zunanjega sveta, a to nikakor ne pomeni, da so Logitechove slušalke slabe. Obojne vam bodo odlično služile še v tako dolgih igralnih maratonih.

Za maratone je pri obeh napravah primerna tudi baterija, ki brez težav zdrži več kot 21 ur uporabe na Pro X Wireless, medtem, ko na Quantum 800 znaša 14 ur neprekinjene rabe. Za tem jih za uro ali dve priklopite na priložene polnilne kable in spet ste pripravljeni na akcijo. Razlika tu niti ni tako majhna, se jo pa enostavno pojasni z dejstvom, da je v JBL model vključenih bistveno več funkcij. Pro X Wireless ne podpirajo Bluetootha, nimajo legacy 3,5 mm priklopa, niti aktivnega izenačevanja šumov iz okolice, nazivna glasnost pa je občutno nižja.

Kar se tiče fizičnih lastnosti, je nabor gumbov na Quantum 800 večji, a jih je morebiti res kanček preveč – v primerjavi ima Logitechov headset le namensko tipko za vklop in izklop slušalk, gumb za utišanje mikrofona in kolešček za nastavljanje glasnosti. Večji nabor funkcij se nadaljuje tudi pri mikrofonu na JBLovemu headsetu, ki ima vgrajeno lučko, ko je ugasnjen, ter se ga avtomatsko izklopi z dvigom – po drugi strani pa lahko na Logitechovemu izdelku mikrofon fizično odstranimo. In če že govorimo o lučkah, je osvetlitev zagotovo razlog, da JBL Quantum 800 spadajo med najbolj vizualno atraktivne gaming dodatke na trgu – efektov je celo morje in barve so svetle ter žive. Nasprotno je edino kar sveti na Pro X Wireless status lučka, ki pove, če je headset prižgan ali ugasnjen. Logitechu ni žal za to odločitev oz. so celo ponosni nanjo.

Kar se tiče kvalitete zvoka, smo že v prvotni recenziji Pro X Wireless izpostavili, da so slušalke precej tihe, reproduciran zvok pa ni noben presežek – pri JBL Quantum 800 je medtem zvok sicer nekoliko poudarjen na področju basov, a bistveno bolje definiran, z bistveno bolj realističnim zvočnim profilom. No, tu Logitechu pomaga širok nabor community zvočnih profilov oziroma prilagoditev izenačevalnika, ustvarjenih s strani gaming skupnosti, ki so optimizirane za posamezne igre – tako v CS:GO poudarijo korake, v Valorantu zvočne efekte ultijev in podobno.

Ko oba izdelka pogledamo pod drobnogledom, je popolnoma očitno, da nagovarjata različna tipa potrošnikov – JBL Quantum 800 navdušujejo tehnofila z impresivnimi funkcijami kot je ANC, full RGB osvetlitev, podpora Bluetoothu, QuantumSurround in še več. Medtem so Logitech Pro X Wireless Lightspeed ustvarjene s singularnim fokusom na e-športno dominanco ter zanesljivo, za tekmovalno izkušnjo optimizirano, igralno izkušnjo. Oba izdelka dosegata svoje cilje, vi pa se samo vprašajte, kaj iščete v gaming headsetu?

#jblquantum #jblslo #ad #promotion

Plačana objava – promocijski video, ki izpostavlja glavne lastnosti izdelka JBL Quantum 800 v primerjavi s konkurentom.


JBL Quantum 800 Black brezžične gaming slušalke

199,99 €

Continue Reading

Preizkušamo

Preizkušamo taktično ostrostrelsko fantazijo Sniper Elite 5

Published

on

Od podjetja Rebellion smo dobili že peto iteracijo igre Sniper Elite. Tako se vnovič v času druge svetovne vojne podamo na bojišče z namenom, da preprečimo načrte nacistom. Igra poteka v devetih misijah, kjer moramo poiskati tajne papirje, onesposobiti nacistične orožarne in eliminirati visoke častnike Tretjega rajha. Tako se zgodba kot igranje zdita znana, a k sreči so razvijalci z nekaj inovacijami popestrili samo igranje in morda bodo prav te razlog za malo drugačen pristop igralcev k igri.

Spet se spopadamo z nacističnimi silami.

Ponovno stopite v čevlje Karla Fairburna

Misije imajo tako glavne kot stranske cilje. Vsi stranski cilji niso vidni, dokler ne prestrežemo kakšnega pogovora preko radia ali najdemo tajne papirje. Vsako misijo pa je možno končati na različne načine. Opcija, da kar začnemo streljati na vse vojake, ki jih vidimo je ena izmed njih. V kolikor pa želimo res pravo izkušnjo, potem se lotimo dela taktično in poskušamo onesposobiti tarče brez da nas odkrijejo.

Za lažje premikanje in izmikanje nasprotnikom, so razvijalci dodali možnost plezanja in uporabljanje ziplinea. Tako lahko na skrivaj splezamo po zaraščenemu zidu, skozi kakšno okno, najdemo tajne papirje in v kolikor nas pri tem nekdo zaloti hitro uporabimo zipline in se odpeljemo na varno. Kot v prejšnji igri Sniper Elite 4 je tudi tokrat naš protagonist Karl Fishburn oborožen s tremi različnimi orožji. Kot že samo ime igre pove imamo ostrostrelsko puško za streljanje na daljavo, SMG ali mitraljez za rafalne bitke in pištolo, s katero lahko natančno streljamo tudi po 70 metrov, če imamo daljnogled. 

Ponovno stopite v čevlje Karla Fairburna

Ne smemo pa pozabiti na naše pripomočke, kot so granate, mine, TNT in druge. Skozi preigravanje lahko najdemo različne dodatke. Pred začetkom vsake misije si lahko izberemo točno katero orožje želimo imeti in katere pripomočke želimo uporabiti, da nam ti omogočijo lažje igranje. Vsaka mapa pa ima skrite delovne mize ali workbenche, kjer si lahko med misijo menjamo orožje za kaj novega ali spremenimo pripomočke.

Vaja dela mojstra, če mojster večkrat ponovi isto misijo

Vsaka misija ima tri naloge ali izzive, če jih uspemo narediti smo nagrajeni z zvezdico. Ena zvezdica nam je dodeljena takoj, ko naredimo glavni cilj, drugo dobimo za opravljanje stranskega izziva, za tretjo pa moramo včasih koga ubiti ali poiskati dokumente. Če pa si želimo igro otežiti, pa lahko pred začetkom misije vklopimo opcijo Axis Invasion, kjer, v kolikor smo povezani na internet, dovolimo nekemu igralcu, da se poveže z našo igro in med tem, ko se mi trudimo končati misijo, on išče nas in nas skuša ubiti.

Lahko pa sami zaženemo Axis Invasion, kjer mi postanemo ostrostrelec, ki se vključi v igro drugega in mu prav mi pokvarimo načrte. Imamo tudi opcijo co-op kampanje, kjer lahko z igralcem gresta skozi celotno zgodbo in večigralski način, kjer se na mapi z drugimi igralci pomerimo v ostrostrelnem spopadu.

Počasni posnetek vsake smrti

Večina nas je tukaj, zaradi neverjetnih x-ray killcamov, kjer v počasnem posnetku kamera pokaže potek našega metka in vse podrobnosti zadetka. Tudi če je to zadetek v oko, čeljust, srce, pljuča ali moda eksplozija. Skozi iteracije se ti streli samo izboljšujejo tako v podrobnostih kot v njihovi krvavi vsebini, zato ni čudno da je to ena izmed boljših prodajnih točk franšize.

Sniper Elite že vrsto let drži svojo mesto v igričarski industriji kot uspešna in zanimiva streljačina. Z novejšimi izidi se igre nadgrajujejo in v njih se dodajajo nove mehanike, da ostajajo relevantne in zanimive. Tako pri nakupu igre Sniper Elite 5 vemo, da ne bomo razočarani, če smo kdaj igrali njenega predhodnika. Če vam je tak gameplay všeč v igri ne boste našli napak, razen kakšnega manjšega grafičnega hrošča, ki pa se lahko hitro odpravi z manjšo posodobitvijo od Rebeliona.

Grafično je igra res fenomenalna in ne razočara, tako, da jo vsakemu, ki bi se rad podal v svet druge svetovne vojne, res toplo priporočam. Če pa igro že imate in ste željni še več streljanja, preverite Deluxe verzijo igre ali Season One DLC, kjer vas čaka dodatna misija, ki je vredna svojega denarja. V njej na svojo smrt čaka eden in edini Führer Adolf Hitler. 

To bi pa bilo od mene vse, v kolikor vam je naša vsebina všeč se naročite na Game Gang kanal in na naša družbena omrežja. Se vidimo v naslednjem posnetku.


SNIPER ELITE 5 igra za PS5

59,99 €

Continue Reading

Odpakirano

Dejansko zanimiva mehanična tipkovnica? Redragon K539 Anubis na preizkusu!

Published

on

By

REDRAGON ANUBIS K539 RGB Danes pa smo pripravili nekaj drugačnega. No, morebiti je na prvi pogled to res le še ena gaming tipkovnica, a v kartonski embalaži se skriva Redragon Anubis K539 RGB.

Ključne lastnosti – brezžična povezava, nizek profil, 80% Tenkeyless postavitev in seveda RGB. Brez tega pač ne gre. Realno, kar dosti “posebnosti”, še posebej z ozirom na dostopno ceno. Pa je res vse tako super, kot se zdi na prvi pogled? Počakajte in izvedeli boste.

Presenetljivo veliko možnosti povezovanja

Naj začnemo pri možnostih povezovanja. Na voljo imamo brezžične opcije Bluetooth 5.0, 2.4 GHz povezavo preko USB dongla in seveda klasično ožičeno povezavo za takrat, ko se izprazni 1900 mAh baterija. Žična povezava je idealna tudi za vse skeptike, ki ne zaupajo wireless tehnologijam, da dovolj hitro ali zanesljivo pretvorijo klike na mehanske tipke v premike v igrah.

No, tu se nam je porodilo vprašanje – želeli smo na neznanstven način izmeriti, koliko delayja je pri uporabi vsake ločene metode za povezavo, tako da smo klikali v notepadu ter merili stotinke sekunde s hitrostno kamero. Povezava preko USB je tako daleč najhitrejša, za tem je tudi dobro odziven 2.4 GHz dongle, Bluetooth povezava pa je sicer najbolj energetsko učinkovita, a skoraj petkrat počasnejša od Wi-Fija. Tako, da iger res ne igrati preko Bluetootha.

Pri tem je dobro vedeti, da se lahko uporablja le ena metoda naenkrat in je potrebno fizično preklopiti način na spodnji strani tipkovnice. Super bi bilo tudi videti kakšna je možnost uporabe izdelka z večimi sistemi oz. platformami naenkrat, npr. za gaming računalnik in streaming računalnik naenkrat – podobno, kot to ima Logitech s Flow tehnologijo. Mogoče v naslednji reviziji.

Kompaktna tenkeyless tipkovnica z Outemu brown stikali

Gaming tipkovnice najdemo v širokem spektru velikosti – danes testirana je velikosti 80% – medtem, ko je na začetku rasti industrije videoiger bilo videti poplavo full size tipkovnic z dodatnimi kompleti makro tipk, ekranov in programabilnih funkcionalnosti (tipa Logitech G15). Ta trend je popolnoma mimo in sedaj so super popularne minimalistične izdaje, tj. manjše tenkeyless (TKL), 60% in celo 40% različice z res overkill kvalitetnimi komponentami in kablovjem ter seveda neobičajnimi stikali.

Kar se slednjih tiče ima K539 taktilna mehanična stikala z nizkim profilom Outemu brown, ki bi jih najlažje opisali kot klikabilne hibride med mehanskimi in laptop stikali. Po pričetku uporabe smo rabili kar nekaj časa, da nismo bottom-outali vsake tipke posebej. Ko pa smo se navadili in ujeli točko aktivacije nekje na sredini hoda tik po lepem, za browne značilnem bumpu, se je pričel speedtyping.

Istočasno moramo priznati, da ko smo morali testno enoto zapakirati nazaj v škatlo ter jo poslati nazaj na Big Bang, smo bili spet veseli celotnega hoda Cherry MX stikal. Kaj to pomeni, realno ne vemo, a zagotovo je del resnice slovenski pregovor “stara navada, železna srajca”.

Kaj pa ne štima?

Je pa manj kot železna kvaliteta izdelave, saj glede na cenovni razred niti ni presenetljivo, da dominira plastika. Ta se sicer ne upogiba pri običajni uporabi, a z avtom se glih ne bi upali zapeljati čez njo – istočasno pa glede na možnosti mobilne uporabe s pametnimi napravami in konzolami niti ni cilj, da bi Anubisa kam premaknili na mizi. Tako je stran izdelka z 1800 mAh veliko baterijo za brezžično uporabo opazno težja.

No, baterija zagotovi dober teden dni običajne rabe s polno vklopljenimi RGB efekti in več kot dva tedna brez vklopljenih luči, kar je več kot dovolj, da nam ne bo pričelo najedati.

Preden zaključimo, je potrebno povedati, da je Redragon Anubis na voljo v dveh različnih barvnih kombinacijah, in sicer klasični črni ter bodoči umazani beli – ena bo lepo izgledala na začetku, druga pa tudi čez leto ali dve, če je le ne razbijete kot posledico kakšnega frustrirajočega poraza v Valorantu. No, bodo pa v programski opremi popolnoma nastavljive RGB lučke omogočile, da bo vsaj setup barvno usklajen z vašimi RGB RAM-i, napajalnimi kabli, gaming stolom ali čem tretjem.

Naše misli

Redragon je s K539 Anubis predstavil ne le še en model mehanične tipkovnice s Cherry MX kloni, marveč nekaj dejansko drugačnega – super povezljivost, low-profile po višini in po možni površini ter atraktiven izgled.

Se pa na tej točki sprašujemo, kdo je mišljen kot kupec izdelka – če sem hardcore igralec bom želel kabel brez izjeme za ultimativno zanesljivost, če igram na konzoli bi rad imel poleg tipkovnice še bodisi integrirano miško na trackpadu ali v kompletu, mogoče je pa to idealen izdelek za gamerje z laptopi, ki za gaming sessione tipkovnico priklopijo, sicer pa iščejo nekaj transportabilnega in konec koncev – kul izdelek. To pa K539 Anubis zagotovo je.

Hvala za ogled tega posnetka na portalu Game Gang. Če želite videti več novic iz sveta e-športa, turnirjev, preizkusov iger in opreme ter podobnih vsebin se naročite na naš YouTube kanal ali obiščite www.gamegang.si.


REDRAGON ANUBIS K539 RGB brezžična mehanska tipkovnica

69,99 €

Continue Reading

Igre

Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

Published

on

Od razvijalcev Sloclap smo vsi ljubitelji pretepaških iger dobili poslastico z imenom SIFU. To je tretjeosebna pretepaška igra z animirano grafično podobo, v kateri želimo svoje pretepaške sposobnosti dokazati tako, da ubijemo vse, ki so sodelovali pri umoru našega očeta.

Zgodba o maščevanju

Igramo kot neimenovani vajenec, ki s pomočjo svojih prijateljev želi ubiti svojega učitelja Kung Fuja. Zgodba se začne z umorom našega učitelja, ki je hkrati tudi naš oče. Scena se odvije pred našimi očmi, a nas med skrivanjem zlobneži opazijo in pokončajo. K sreči nas pred smrtjo reši magični talisman in naša maščevalna pot se začne.

Po osmih letih treninga se odločimo, da smo pripravljeni poiskati in ubiti morilca našega očeta. Zgodba se razpleta na petih lokacijah, vsaka izmed njih pa ima drugačno okolico, glasbo, nasprotnike in enega od morilcev našega očeta. Skozi svet nas spremlja tudi kanček magije, ki popestri dogajanje v ozadju in nekatere boje spremeni v pravo pašo za oči.

Edinstvena mehanika staranja

Kar naredi to igro unikatno je naš magični obesek, ki nam vsakič ko umremo ponudi možnost, da nas ponovno oživi. Za vsako smrt pa plačamo kazen, ki je v tem primeru staranje našega junaka. Tako lahko neko raven začnemo pri dvajset letih starosti končamo pa pri trideset ali več. Na vsakih deset let staranja, se naše življenjske točke znižajo, a v zameno pridobimo na moči. Dodali pa so tudi uporabo za experience točke, level score in starost. Kadar najdemo magični kipec lahko izbiramo med eno izmed možnosti izboljšanja karakterja. Bolje kot igramo, več točk zberemo in si s tem lahko odklenemo izboljšavo, ki nam lahko olajša igranje.

Ne smemo pa pozabiti na “structure” meter ali meter drže, kateri je enak “posture” metru v igri Sekiro. Imamo ga tako mi, kot nasprotniki in v kolikor ta meter napolnimo pri nasprotniku, ga lahko s pritiskom na gumba na hiter ter brutalen način pokončamo. V kolikor pa se napolni naš meter, bomo pa za kratek čas izgubili ravnotežje in se ne bomo mogli braniti.

Za najspretnejše izmed igralcev pa igra ponuja dva načina kako se ubraniti pred napadi. Prvi je parry (pariranje), ki ga lahko uporabimo, kadar ob pravem trenutku pritisnemo gumb za obrambo in s tem za kratek čas osupnemo nasprotnika. Poleg dasha pa imamo še drugo zadevo, ki se imenuje avoid (umikanje), kjer držimo tipko za obrambo in se z premikanjem analognega gumba umikamo udarcem od nasprotnika. To mehaniko je težje obvladovati, a je toliko bolj zadovoljivo videti, kako se lahko poigravamo z nasprotniki.

Med našim pretepaškim pohodom lahko najdemo tudi veliko orožij kot so steklenice, kije za baseball, nože in drugo, s katerimi si spopade olajšamo. Moramo pa biti pazljivi, saj orožja lahko uporabljajo tudi naši nasprotniki.

Vaja dela mojstra

Za naš trud pri premagovanju nivojev smo nagrajeni z experience točkami – edina stvar, ki ostane z nami kadar umremo, saj so nujno potrebne za odklepanje novih sposobnosti. Med njimi najdemo različne vrste novih udarcev, zaključne udarce in različne sposobnosti za lažje ter hitrejše protinapade. Vse to je toplo priporočljivo, ker nam v tej igri nasprotniki ne prizanesejo z uvidevnostjo. V večini iger se zgodi, da nas nasprotniki napadajo eden po eden in to lahko preizkusimo tukaj na lažji težavnosti. V kolikor pa igramo na normal ali hard, bomo pa deležni napadov iz vseh strani, saj se v večini primerov na nas spravijo kar vsi in moramo biti res pozorni pri umikanju in pariranju udarcev.

Res pa je, da ima igra slabe lastnosti, a te ima na žalost vsaka. Razen tega, da je zgodba nekoliko bolj dolgočasna, ostalih težav zame ni. Skozi celotno igranje moraš biti skoncentriran in moraš biti pripravljen na vse, tudi ko kateri level ponavljaš. Zmanjšanje starostnega procesa zaradi manj smrti, pridobivanje več experience točk za odklepanje novih potez, vse to se da izboljšati vse dokler končno igre ne končamo in si drznemo povečati težavnost. Sam sem igro končal na lažji težavnosti toliko, da sem se uspel navadit in upam, da mi je do časa, ko to gledate ali berete uspelo premagati igro tudi na srednji težavnosti.

Primerno za vse, ki iščejo izziv

Če na hitro povzamem, zame je igra definitivno vredna nakupa, ampak zna biti frustrirajoča. V meni je vzbudila toliko večje zadovoljstvo, ko mi je končno uspelo dokazati samemu sebi, da še nisem za v koš. 

To bi pa bilo od mene vse, v kolikor vam je naša vsebina všeč se naročite na Game Gang kanal in naša družbena omrežja. Se vidimo v naslednjem videu!


SIFU – VENGEANCE EDITION PLAYSTATION 5

43,99 €

Continue Reading

Odpakirano

Odpakirali smo LG 42C2, mogoče najboljši gaming TV?

Published

on

Unboxali smo novoizdano televizijo izpod rok LG-ja, in sicer njihov model 42C2, ki ga poganja OLED evo tehnologija. Na zadnjem sejmu zabavne elektronike CES je ta model prejel nagrado za inovativnost v kategoriji gaming produktov – no, pa da vidimo, če so se pravilno odločili.

Našli smo “sweet spot”

Morebiti se sprašujete, zakaj zaboga sploh obstajajo “gaming” televizije. Dejstvo je, da resolucijo 4K, torej 3840 krat 2160 pikslov realno ni mogoče v celoti ceniti ter doživeti na nekem 27-inčnem gaming monitorju, še pri 32-inčih so piksli tako mali, da je potrebno za večino normalne uporabe prižigati skaliranje velikosti. No, pri 42 inčih ali 107 centimetrih pa imamo nek “sweet spot” med velikostjo in resolucijo. Istočasno je v zadnjem letu ali dveh poleg razmaha takoimenovanih ultrawide monitorjev venomer več tistih, ki uporabljajo visokokakovostne televizije manjših diagonal kot monitorje – in mogoče je tudi to zanimiv način za uporabo.

Podatki za piflarje

Če grem čisto na kratko skozi tehnične podrobnosti, še enkrat velikost 42 inčev, tehnologija prikaza OLED evo, o kateri bomo več povedali nekoliko kasneje, podpora HDR tehnologijam Dolby Vision, HDR10 in HLG, hiter in odziven WebOS 22 operacijski sistem, baziran na Androidu, ki ima svoj App Store z vsemi popularnejšimi programi od Netflixa, HBO, Prime Video, Disney+ AppleTV, YouTube in za nas gamerje seveda Twitcha. podpira opcijo umetniške galerije, ambientalnega načina ter Always Ready. Mogoče jo je kontrolirati z Google Assistantom, Alexo, Airplayjem ter povezati v Homekit sisteme domače avtomatizacije.

Celotno izkušnjo poganja alfa9 procesor pete generacije, ki skrbi za sisteme umetne inteligence za upscaling resolucije ter ostrenje slike, tj. vizualno izboljšavo sicer nižjekvalitetnih vsebin, sisteme za optimizacijo zvoka (npr. če želite poudariti dialog v filmu ne slišati samo efektov ter rohnenja glasbe, ali pa alternativno doživeti polno kinematografsko izkušnjo). Dodatno ob vklopu te tehnologije avtomatsko prilagajajo nastavitve zvoka oz. videa glede na vsebine, ki jih spremljamo – tako pri gledanju nogometa se vklopi Sports komplet nastavitev, ki poveča interpolacijo ter naredi gibe igralev na igrišču popolnoma realistične, pri gledanju filma pa se vklopi Cinema ali Filmmaker mode.

Stati za gamerje

Izjemno pomembna je celotna serija gaming možnosti – sprva s hitrostjo osveževanja 120 sličic na sekundo pri polni 4K resoluciji, ki doda igram s podporo čisto novo globino. Za to seveda potrebujete konzolo nove generacije, v Sloveniji je to verjetno PlayStation 5 – a je trenutno nabor iger s podporo 120-herčnega igranja kar kratek, med njimi F1 2021, Rainbow 6 SIege, Destiny 2, Apex Legends, Call of Duty: Vanguard in še nekaj drugih. Alternativno, priklopite na LG C2 noro zmogljiv računalnik z RTX 3080 ali kaj podobnega ter lahko v čisto vsaki igri na PC platformi doživite 4K pri 120, če le grafična kartica zdrži.

No, za izboljšanje izkušnje so pri LG-ju razvili celoten podmeni, ki kliče na Game Optimizer, v katerem je mogoče nastavljati vse, kar kakorkoli vpliva na igranje – od VRRjev tipa G-Sync in FreeSync Premium, zmanjševanja vhodne latence pri prikazovanju slike na ekranu, kot tudi siceršnjega odzivnega časa matrike do manj kot milisekunde, HGIG mapping barvnih tonov in nians ter seveda podpora cloud gaming tehnologijam tipa Google Stadia in Nvidia GeForce Now.

Zvok in povezljivost

Kar se tiče portov za povezljivost imamo standardne TV tuner priklope za koaksialno omrežje ter digitalne kartice, analogni RF vhod za kabelsko televizijo ali anteno, 4 HDMI 2.1 porte s polno podporo 4K pri 120 Hz ter HDCP 2.2, Bluetoothom 5.0, AC Wi-Fi hitrostmi, tremi USB 2 priklopi, ethernet portom, toslink digitalnim izhodom za zvok, RS232 serijski input verjetno za hotelske inštalacije ter seveda priklop za 3.5mm slušalke. Realno, čisto preveč, a flagship izdelki pač morajo podpirati skoraj vse, čeprav si ne predstavljam, zakaj bi kdo dandanes gledal ali nalagal vsebine preko recimo USB porta. Vsakemu svoje.

OLED evo da ali ne?

Sedaj pa še nekaj besed o tehnologiji OLED – testiran model poganja OLED panel z evo nadgradnjo, ki je verjetno najpomembnejša nadgradnja pri TV-jih od prehoda iz katodnih cevi na tekoče kristale oz. LCD-je. V primerjavi s klasičnim LED televizorjem, ki osvetljuje celotno površino televizije (in je zaradi tega pri čisto črnih scenah slika v filmu temno siva oz. “sprana” črna, ne pa črna), je OLED tehnologija sposobna vklopiti ali ugasniti osvetlitev vsakega posameznega piksla na ekranu posebej. To pomeni, da je črna res črna in je, kot da bi nekdo ugasnil TV. Dodatno v drugi C generaciji LG-jevih televizij, je v ime vključena nadgradnja evo, ki izboljša svetlost pikslov še za dvajset odstotkov ter tako skupno lahko prikazuje več kot milijardo barv.


LG OLED 42C21LA 4K televizor

1.299,99 €

Continue Reading

Igre

Preizkušamo psihološko grozljivko Martha is Dead

Published

on

Martha is Dead je prvoosebni temačen psihološki triler, postavljen v Italiji leta 1944, ki briše meje med resničnostjo, vraževerjem in tragedijo vojne. Ko se konflikt med nemškimi in zavezniškimi silami krepi, najdejo oskrunjeno telo utopljene ženske … Marthe!

Razvijalec igre LKA, poznan po psihološki pustolovščini The Town of Light, se ponovno spušča v globine človeške psihe z zgodbo o sestrah dvojčicah Marthi in Giulii. V zgodbo so prepleteni elementi druge svetovne vojne z grozljivimi krvavimi prizori, ki niso za tiste s slabim želodcem. Igramo kot Giulia, sestra mrtve dvojčice Marthe, ki je hči nacističnega generala. Triler sem preizkusila na PlayStationu 5 in izkušnja je bila prvotno navdušujoča, potem pa je zaradi tehničnih težav nekako vse šlo po zlu.

Dni naših polovica je za mano

Ob zagonu igre, sem prvo dobila vprašanje, če želim cenzurirano verzijo igre ali ne. Zaradi namene snemanja, sem se raje odločila za prvotno opcijo, ampak nekako nisem opazila, da bi bilo karkoli cenzurirano, saj so prizori bili še vedno precej krvavi. To me še ni najbolj motilo, saj to je celoten pomen trilerja. Najbolj me je zmotilo, da se mi je igra kar naprej zapirala, ali pa sem morala celoten quest opraviti od začetka, ker sem se med igro zataknila ali pa me ni spustilo naprej in ni sproti shranjevalo. Najslabše narejena mehanika pa je bila vožnja s kolesom. V drugem delu igre sem se končno dokopala do njega, ampak sem hitro ugotovila, da mi ne koristi, saj sem se z njim lahko vozila samo po makadamu. Največ dogajanja pa je bilo v gozdu, kjer sem vsakič morala iti peš in zaradi tega so questi trajali predolgo. Prav tako je Giulijin tek preveč počasen in sem si včasih res zaželela, da bi imela več kondicije. Ogromno je raziskovanja in interakcij s predmeti, zato bi se mi zdelo smiselno, da bi bila vsaj mehanika hoje izpiljena.

Tu znašla sem se v temni loži

Ima pa nekaj dobrih plati, saj vsebuje odlično mehaniko razvijanja fotografij. V času druge svetovne vojne niso imeli tako napredne tehnologije. Takrat se je za fotografijo uporabljal film. Med samo zgodbo sem odkrivala različne filme, s katerimi sem eksperimentirala in odkrivala skrite dosežke. Naključno sem našla tudi skrite kozmetične predmete za kamero, s katerimi sem ji lahko spremenila izgled. Preizkusila sem celoten postopek razvijanja filma. Od osvetljevanja na papir, do razvijanja v različnih tekočinah in sušenja.

Prav nestrpno sem čakala kaj bom odkrila na fotografijah in ravno to je dalo igri šokantno vrednost.

Druga odlična mehanika pa je bila uporaba telegrafa, kjer si moral dešifrirati Morsejevo abecedo. S pomočjo telegrafa sem lahko komunicirala z vojaki in raziskala še drugo plat te zgodbe. Hkrati je tudi grafika te igre prečudovita, na PlayStationu 5 je izgledala res fenomenalno. Res sem začutila italijanski pridih v celotnem izgledu hiše in okolice. V gozdu sem prav tako slišala vsak korak, kar je naredilo igro še toliko bolj grozljivo. Zgodba vsebuje tudi nekaj italijanske folklore, ki lepo poveže mentalno stanje Giulie z dogajanjem.

zgrešena prava pot in vse neznano!

Čeprav je nekaj dobrih plati pa na žalost konec razočara. Rada imam nejasne ali dvoumne konce, ampak za to igro se mi nekako ni zdelo smiselno, da je tako nejasen. Konec je namreč takšen, kakšnega sem si ga interpretirala. Tako dolgo se pripoveduje zgodba, ki se niti dobro ne zaključi. Sem pa izgubila pozornost po nekje štirih urah igranja, zaradi prej navedenih crashev in ostalih težav. Celotna zgodba traja osem ur, če se ne ubadate preveč s fotografiranjem. Igra je bila obetavna in na začetku sem bila prav navdušena nad njo, ampak ne vem kaj se je zgodilo med igro. Več skritih predmetov in stranskih questov bi lahko naredili, da bi postala bolj zanimiva.

Če povzamem, igra je bila obetavna in je obljubljala ogromno, ampak na žalost so jo uničili s tehničnimi težavami in slabimi mehanikami. Še te osnovne mehanike bi morale biti bolj izpiljene, da bi zgodba potekala gladko. Izgubila sem zanimanje za njo kar hitro, ampak sem vseeno nekako vztrajala do konca, ki pa ni bil niti pravi konec, saj ne vem kaj se je dejansko dogajalo. Konec me je pustil zmedeno in ogorčeno. Igra ni za vsaki želodec in bi jo bolj priporočala igričarjem, ki so vajeni takih prizorov, saj sem morala narediti precej krvave stvari, ki jih še nikoli nisem srečala v grozljivkah. Že začetek, ko ima Giulia nočne more o lupljenju obraza svoje mrtve sestre in si ga nadene na sebe, je kar grafičen.

 V mislih nanjo že se zdrznem v grozi

Igra Martha is Dead je podobna uspešnici Until Dawn razvijalca Supermassive Games. To je žanr iger, kjer je pripoved v ospredju. Za razliko od podobnih grozljivk Martha is Dead sicer ne ponuja veliko izbire s s tem povezanih posledic, je pa bistveno bolj vezana na fizično in psihično nasilje. Če vas zamika nasilje podobno kot v Žagi in si želite po svoje interpretirati konec zgodbe lahko kupite Martha is Dead v Big Bangu za 26,99 €.


MARTHA IS DEAD igra za PS5

26,99 €

Continue Reading

Igre

Sniper Elite 5 je križanec med Hitmanom in Mortal Kombatom

Published

on

Kultna uspešnica nam še vedno ponuja seksi smrti v počasnem posnetku, a tokrat zahteva bližje, hitrejše in bolj prikrite gibe in hiter način za pobeg.

V Sniper Elite 5 ameriški posebni agenti in ostrostrelec v britanski vojski Karl Fairburne opravlja misijo v Franciji leta 1944. Ujet v sovražnikovi liniji se ponovno združuje s francoskimi odporniškimi silami.

Sniper Elite 5, ki izhaja konec maja, sledi svojemu predhodniku za skoraj pet let. Podrobnosti, kot sta Fairburnov srčni utrip in hrup, ki ga ustvarja agent med tekom ali skrivanjem, sta zdaj locirana na uporabniškem vmesniku in igralcem pomagata razumeti, kako njihovo gibanje pritegne pozornost.

Zdi se, da se Sniper Elite 5 osredotoča na infiltracijo, streljanje in premik. Podobno kot zgodnji deli Hitman serije, je v igri ključno opazovanje, načrtovanje in poznavanje evakuacijske preden pritisnemo na sprožilec. Nasprotnike je mogoče pokončati ali samo onesposobiti. Na trupla lahko skrijemo ali pa nanje z granato nastavimo eksplozivno past. Enako lahko sabotiramo vozila in generatorje ali jih uporabimo za zvočno prikrivanje naših gibov in strelov.

Sniper Elite 5 računa na to, da bomo za dokončanje misije potrebovali več poskusov. Samodejna shranjevanja in mejniki so kar pogosti, a priporoča se vseeno ročno shranjevanje pred velikimi potezami. Igra nam je v poskusni predstavitvi namreč večkrat avtomatsko shranila tik po tem, ko so nas nasprotniki opazili. 

Predstavitvena misija nas je popeljala med vinograde francoske doline Loire in je vključevala tri poti do cilja, dvorca, ki je služil kot poveljniško mesto višjega nacističnega častnika. Vsako raven se je mogoče lotiti na več načinov, kakor je značilno za naslove Sniper Elite, ki je, podobno kot serija Hitman, v svojem bistvu bolj uganka kot strelska igra. Tako kot šah zahteva načrtovanje in potrpežljivost, kar se morda zdi v nasprotju s sodobnim strelskim žanrom, a definitivno ustreza taktični vrsti igralca.

Sniper Elite 5 nedvomno zagotavlja konkretno dozo endorfina za vse, ki so pripravljeni vložiti več poskusov za dokončanje ene naloge ter uživajo v zbiranju informacij, vohunjenju in načrtovanju kompleksnega plana.


SNIPER ELITE 5 igra za PS5

59,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno