fbpx
Connect with us

Preizkušamo

Primerjamo JBL Quantum 800 vs Logitech G Pro X Wireless Lightspeed

Published

on

Proces odločanja med različnimi možnostmi za nov kos opreme je pogosto kar zahteven, saj je na voljo sto in en model vsakega izdelka, pa naj je to podloga za miško ali gaming headset. Danes vam bomo pomagali pri odločanju med dvema top-of-the-line, visokocenovnima modeloma naglavnih slušalk izpod rok Logitecha in JBLa, tj. modeloma Pro X Wireless Lightspeed in JBL Quantum 800. Kateri je boljši za vas? Pa poglejmo.

Zagotovo daljša predstavitev znamk ni potrebna – Logitech je na sončni strani Alp sinonim za računalniško periferijo, ki zadnja leta izdeluje vrhunsko gaming opremo, medtem ko je JBL de facto standard na področju kvalitetne potrošniške audio opreme, ki ji porekla ni mogoče oporekati.

Že ko prvič pogledamo headseta, je razlika v pristopu več kot očitna – Quantum 800 s 410 grami so svetleče kovinske barve in z debelimi, izjemno mehkimi s spominsko peno napolnjenimi earpadi izgledajo, kot se za gaming izdelek spodobi. Nasprotno so Pro X Wireless slušalke s 370 grami popolnoma drugačne – v celoti izdelane iz mat črne plastike ter nekaj mat kovinskimi dodatki, so primerne za vse, ki ciljajo na stealthy look. No, ta razlika postane še dosti bolj očitna, ko vklopimo oba izdelka – JBLova rešitev z atraktivno RGB osvetlitvijo proti Logitechovi minimalistični.

Pri obeh je kvaliteta izdelave vrhunska in primerna cenovnemu rangu – nikoli nas ni bilo strah, da bi zaradi nekaj manj pazljivega rokovanja lahko katere od njiju polomili. Iz tega sledi, da je oblazinjenje odlično, čeprav na JBL modelu bistveno globje ter vseobsegajoče – če je to beseda ki jo lahko sploh uporabim. Pač, headset se zdi, da nam okoli ušes ter na glavi skorajda lebdi in nas istočasno še posebej z vklopljenim ANC-jem, do katerega še pridemo, totalno izolira od zunanjega sveta, a to nikakor ne pomeni, da so Logitechove slušalke slabe. Obojne vam bodo odlično služile še v tako dolgih igralnih maratonih.

Za maratone je pri obeh napravah primerna tudi baterija, ki brez težav zdrži več kot 21 ur uporabe na Pro X Wireless, medtem, ko na Quantum 800 znaša 14 ur neprekinjene rabe. Za tem jih za uro ali dve priklopite na priložene polnilne kable in spet ste pripravljeni na akcijo. Razlika tu niti ni tako majhna, se jo pa enostavno pojasni z dejstvom, da je v JBL model vključenih bistveno več funkcij. Pro X Wireless ne podpirajo Bluetootha, nimajo legacy 3,5 mm priklopa, niti aktivnega izenačevanja šumov iz okolice, nazivna glasnost pa je občutno nižja.

Kar se tiče fizičnih lastnosti, je nabor gumbov na Quantum 800 večji, a jih je morebiti res kanček preveč – v primerjavi ima Logitechov headset le namensko tipko za vklop in izklop slušalk, gumb za utišanje mikrofona in kolešček za nastavljanje glasnosti. Večji nabor funkcij se nadaljuje tudi pri mikrofonu na JBLovemu headsetu, ki ima vgrajeno lučko, ko je ugasnjen, ter se ga avtomatsko izklopi z dvigom – po drugi strani pa lahko na Logitechovemu izdelku mikrofon fizično odstranimo. In če že govorimo o lučkah, je osvetlitev zagotovo razlog, da JBL Quantum 800 spadajo med najbolj vizualno atraktivne gaming dodatke na trgu – efektov je celo morje in barve so svetle ter žive. Nasprotno je edino kar sveti na Pro X Wireless status lučka, ki pove, če je headset prižgan ali ugasnjen. Logitechu ni žal za to odločitev oz. so celo ponosni nanjo.

Kar se tiče kvalitete zvoka, smo že v prvotni recenziji Pro X Wireless izpostavili, da so slušalke precej tihe, reproduciran zvok pa ni noben presežek – pri JBL Quantum 800 je medtem zvok sicer nekoliko poudarjen na področju basov, a bistveno bolje definiran, z bistveno bolj realističnim zvočnim profilom. No, tu Logitechu pomaga širok nabor community zvočnih profilov oziroma prilagoditev izenačevalnika, ustvarjenih s strani gaming skupnosti, ki so optimizirane za posamezne igre – tako v CS:GO poudarijo korake, v Valorantu zvočne efekte ultijev in podobno.

Ko oba izdelka pogledamo pod drobnogledom, je popolnoma očitno, da nagovarjata različna tipa potrošnikov – JBL Quantum 800 navdušujejo tehnofila z impresivnimi funkcijami kot je ANC, full RGB osvetlitev, podpora Bluetoothu, QuantumSurround in še več. Medtem so Logitech Pro X Wireless Lightspeed ustvarjene s singularnim fokusom na e-športno dominanco ter zanesljivo, za tekmovalno izkušnjo optimizirano, igralno izkušnjo. Oba izdelka dosegata svoje cilje, vi pa se samo vprašajte, kaj iščete v gaming headsetu?

#jblquantum #jblslo #ad #promotion

Plačana objava – promocijski video, ki izpostavlja glavne lastnosti izdelka JBL Quantum 800 v primerjavi s konkurentom.


JBL Quantum 800 Black brezžične gaming slušalke

199,99 €

Continue Reading

Oprema

Preizkusili smo gaming prenosnik Asus ROG Zephyrus G14 AW SE

Published

on

Asus in njihove serije Republic of Gamers ni potrebno posebej predstavljati – z razlogom so v zadnjih letih postali ponudnik skorajda vsake vrste produkta, povezanega z igranjem videoiger, pa najsi je to brezžični ruter, pametni telefon ali RGB napajalnik za PC. Ponujajo kvalitetne izdelke, ki so jih nadgradili še z brandom in njihovo “vojsko” sledilcev, ki fanatično kupuje vse, na kar dajo svoj logotip. 

Pred nekaj tedni smo tako v studio prejeli škatlo, na kateri je pisalo Asus ROG Zephyrus G14 AW SE – in znotraj le-te je poleg promocijskih štumfov, kape in šmekerske torbice, bilo najti majhen, divje znamčen prenosnik in nek pleksi z gumbi.

Ob podrobnejšem pogledu je to posebna izdaja prenosnika, ki so jo ustvarili skupaj z Alanom Walkerjem – če ne veste, kdo je to, je to DJ, ki je pred nekaj leti imel par popularnih komadov, med njimi Faded in Alone, ki ste ju zagotovo slišali po radiu. Mogoče bo kakšnemu die-hard fanu to pomenilo veliko ter se bo lahko poistovetil z izdajo laptopa, a zame osebno ni nič posebnega.

Tako je z reflektivnim trakom opremljena torba, na tipkovnici sta tipki A in W (namesto standardnih WASD, če že – ali pa najbolje – sploh ne) drugačne barve, kot tudi je na zunanji strani školjke je nameščen tekstilni trak, ki zagotovi, da bodo tudi v temi vsi videli, da imate Alan Walker edicijo prenosnika. Da ne pozabim, ROG Remix, tj. plastična škatla z 18 gumbi sproži nekaj efektov iz nove Walkerjeve pesmi ob dotiku. Skratka, kul party trick, ampak nič, kar bi uporabljal kadarkoli po prvem unboxingu.

Same specifikacije so vrhunske in sem začuden, kako je proizvajalcu uspelo stlačiti toliko tehnike v tako majhno ohišje.

Podobno bi lahko rekli tudi za še eno ključno prodajno lastnost izdelka, AniMe Matrix. To je panel 1215 mini modrih LED lučk, ki so vgrajene v zadnjo stran ohišja, na katere lahko nalagamo custom tekste, slike, animacije ure, procentov baterije ter obremenitve računalnika in podobno. Celotna izkušnja je realno super, z dobrim uporabniškim vmesnikom, lepimi animacijami in tudi vidi se jih lepo – a sem prepričan, da bo vsak uporabnik po prvih nekaj dnevih navdušenja popolnoma pozabil na funkcijo, oz. jo kvečjemu izključil z željo po daljši avtonomiji baterije.

Tu pa se moje kritike tudi končajo in lahko pričnem s superlativi. Same specifikacije so vrhunske in sem začuden, kako je proizvajalcu uspelo stlačiti toliko tehnike v tako majhno ohišje. Znotraj je tako 16-nitni Ryzen 8 procesor, RTX 3050 Ti, 16GB DDR4 delovnega pomnilnika, 1-terabajtni NVME PCIE 3.0 SSD, 14-inčni 120-herčni ekran z resolucijo 2560×1440 pikslov in premazom proti bleščanju, polno podporo WiFi 6, 76 Watturno baterijo in vse to v paketu, ki tehta manj kot dva kilograma.

V 3D Mark Time Spyju doseže 6234 točk.

Vse to so specifikacije, ki zagotovijo res super igralno izkušnjo in prenosnik bo renderiral več kot spremljivo število sličic na sekundo, in to čisto vsake igre, ki jo boste pognali – pa naj je to nostalgičen Call of Duty 2 ali najnovejši Assassin’s Creed: Valhalla. Je res, da med preigravanjem slednjih prenosni računalnik postane kar glasen, a nič kritičnega, istočasno pa ne prihaja do t.i. Thermal throttlinga in sličice na sekundo ostanejo stabilne ter nikoli ne padejo zaradi pregrevanja.

Tu je pa potrebno izpostaviti, da je za polno igralno izkušnjo treba igrati s priklopljeno elektriko, saj sicer računalnik omeji število sličic na sekundo in performanso na splošno tako, da vsaj napol vzdržuje avtonomijo baterije. Ta je pri normalni pisarniški rabi skoraj deset ur, ko se igra, je pa potrebno priklopiti laptop v zid že samo zaradi igralne izkušnje in je vsaka statistika runtajma v igri na bateriji le to, statistika.

Bulletproof kvaliteta izdelave

Je pa nedvomno na mestu kvaliteta izdelave. Aluminij na vsaki otipljivi površini, tak industrial-malce cyber styling paše v nek hekerski film in prav predstavljam si, kako Rami Malek v Mr. Robotu uporabi Zephyrusa za body armor ter prestreže kakšen strel ali dva. Hitremu hekerskemu tipkanju bo kos tudi tipkovnica, ki ima dobro taktilno izkušnjo za prenosnik, medtem ko je trackpad odziven in natančen, čeprav zame vertikalno malce prenizek.

Osebno menim, da je 14” velikost prenosnega računalnika idealna – dovolj diagonale, da se vidi elemente na ekranu ter je mogoče kaj pametnega postoriti, istočasno pa dovolj majhen, da ne rabiš 100-litrskega nahrbtnika, če ga želiš vzeti s sabo na pot. Dodatno je z visoko resolucijo ekrana in dobro performanso zelo primeren tudi za kreativne industrije – tako ga z razlogom priporočajo vsi YouTuberji.

Je pa res, da pa za 8-urno sedenje pred njim na pisalni mizi tudi ni primeren in toplo priporočam priklop dodatne periferije ter zunanjega monitorja za izboljšanje ergonomije ter uporabnosti setupa. 

Detajlov, ki povedo, da je to Alan Walker izdaja prenosnika, je res vrh glave.

Tu pa pridemo do vhodno-izhodnih naprav. Na splošno me moti dejstvo, da iz prenosnikov odstranjujejo ethernet porte – a po drugi strani, če imate prenosnik za več kot 2 tisočaka, se nekako razume, da naj bi doma imeli tudi brezžični ruter iz 21. Stoletja. Isto tako je število portov za povezovanje na splošno premajhno, s 3.5mm TRRS audio jackom, HDMI 2.0b konektorjem, dvema USB 3.2 Gen2 Type-C in dvema USB 3.2 Type A konektorjema – a, če boste računalnik uporabljali tudi kot workstation ali za wannabe profesionalno igranje ter nanj priklopili zunanji monitor, miško, tipkovnico in slušalke, bo razširitven dock ali USB hub skorajda nuja.

Pod črto: Zamujena priložnost

Asus Republic of Gamers Zephyrus G14 Alan Walker Special Edition je po mojem mnenju produkt, ki je namenjen za to, da ga proizvajalec pošlje vplivnežem in novinarskim hišam, ki se vse osredotočijo na gimmicke ter party trike, ki jih prenosnik zmore – a je to v primeru Zephyrus G14 škoda, saj menim, da bo večina ljudi spregledala, kaj se skriva za to sicer lepo srebrno aluminijasto fasado. Nedvoumno je to izjemno zmogljiv, praktičen in uporaben prenosnik, ki bi vam bo služil dolga leta ter bi zdržal vsak izziv, ki bi mu ga postavili – žal pa zaradi zvezdniškega sodelovanja to dvigne ceno in to nikakor ne upravičeno z boljšo kvaliteto izdelave/relevantnimi dodatki ali kaj podobnega.


ASUS Rog Zephyrus G14 AW SE R9/16GB/1TB/RTX3050Ti/W10Pro prenosni računalnik

1.889,00 €

Continue Reading

Oprema

5 lastnosti, ki naredijo JBL Quantum One najboljši gaming headset na trgu

Published

on

JBL Quantum ONE je izdelek visokega razreda, ki navduši s kvaliteto izdelave, naprednim izenačevanjem šumov, svetlobnimi efekti in seveda, kot se za JBL spodobi, vrhunskim zvokom. Je nedvoumno eden najboljših gaming headsetov na voljo.

Danes vam predstavljamo pet ključnih lastnosti, ki naredijo JBL Quantum ONE boljše od vseh konkurentov na trgu.

#1: Audio

Proizvajalca JBL pozna vsak in je sinonim za kvalitetno zvočno izkušnjo. V notranjosti vsakega ušesnika najdemo zvočnik premera 50 milimetrov, ki je zmožen vibrirati na celotnem frekvenčnem razponu od 20 Hertzev do 40 kilohertzev. A specifikacije ne povedo celotne zgodbe in QuantumSound Signature zvočni profil je plod več kot 70-letnih izkušenj na področju audia in optimiziran za potrebe vrhunskega igranja videoiger.

#2: ANC

Za poglobljeno izkušnjo je poleg kvalitetnega zvoka ključna tudi tehnologija izenačevanja zunanjih šumov. To je tehnologija, ki s pomočjo mikrofonov na zunanji strani slušalke analizira, kaj se dogaja v vaši okolici ter v vaše uho predvaja nasprotne ter jih s tem izniči. To vas v povezavi s pasivno izolacijo popolnoma izolira od zunanjih šumov – pa naj je to redna avtobusna linija, ki pelje mimo vašega stanovanja ali glasni sosedje.

#3: Materiali

Tehnologijo je v JBL Quantum ONE vgrajena že na nivoju materialov, pa naj je to mehkost s spominsko peno napolnjenih ušesnikov, ki jo morate resnično doživeti, da ji lahko verjamete. Izjemen pleten USB C kabel z vgrajenim kontrolerjem zvoka. Nastavljanje dolžine naglavnega pasu z zanesljivimi kliki in brez vsakega škripanja ali pokanja. Nastavljiv mikrofon z vgrajeno lučko v robu vidnega kota ob izklopu zajemanja in še in še.

#4: Osvetlitev

Lastnost, ki jo boste s ponosom kazali na vsakem gaming dogodku, turnirju ali skupinskem igranju s prijatelji – spektakularna LED osvetlitev s 16.7 milijoni barv, neomejeno nastavljivostjo barvnih prelivov, hitrosti, efektov in več. Za razliko od konkurence, le-ta ni vidna le v temi, marveč je izjemno svetla ter pritegne prizornost na vsakem koraku.

#5: QuantumSphere360

Vodilna tehnologija prostorskega zvoka, ki kalibrira zvok glede na obliko vaše glave in ušesnega kanala. Tako je prostorski zvok perfektno prilagojen lastnostim uporabnika ter ob vsakem premiku glave bo tudi prostorski zvok prilagojen spremembi ter tako naš položaj v virtualnem svetu do popolnosti realističen. Koraki nasprotnikov nad nami se bodo slišali fizično višje ter jih boste lahko bistveno bolje prostorsko opredelili že samo z zvokom – kar bo vsakemu tekmovalnemu igralcu pred nasprotniki dalo ključno prednost pri igranju.

Plačana objava.


JBL Quantum ONE Black žične gaming slušalke

249,99 €

Continue Reading

Igre

Pred izidom smo igrali vesoljsko grozljivko Dolmen

Published

on

V prereleasu sem dobil možnost testirat igro Dolmen. Igra poteka v vesolju in nam z nekaj horror elementi nudi tako imenovano “Souls-like” akcijsko, RPG dogodivščino. Igramo kot astronaut, ki se mora prebiti skozi planet Revion Prime in vse nevarnosti, ki prežijo na njemu.

Na začetku imamo na voljo melee weapon, za uporabo katerega vsak udarec potrebuje stamino. Imamo pa tudi orožje za streljanje kot je ledena pištola, s katero lahko začasno omamimo nasprotnika, a zato uporabimo nekaj energije, ki se tako kot stamina regenerira. Na voljo imamo različne kontrolne točke, ki nam omogočijo, da se vrnemo na svojo ladjo, kjer pa lahko za točke, katere smo pridobili za premagovanje nasprotnikov, izboljšamo vse atribute našega karakterja. Na ladji imamo “delovno mizo”, kjer lahko iz materialov nabranih čez avanturo ustvarimo boljša orožja in oklep, ki lahko imajo posebne lastnosti, ki nam pomagajo pri preživetju. 

Čeprav še igra ni izšla in bo do izida še kar nekaj posodobitev tako grafično, kot z samim gameplayjem. Sam sem igral na full HD pri najvišjih nastavitvah in moram reči, da je grafično lepša kot sem sprva pričakoval, grafičnih napak ali glitchev pa skoraj ni bilo. Gameplay, katerega sem bil deležen igrati, je srhljiv z vsemi zvoki iz ozadja in ima poznano in hkrati novo izkušnjo premikanja in bojevanja, skozi katerega sem videl potencial, ki ga Dolmen lahko prinese ob izidu.

A pri kar nekaj plusih pridejo zraven tudi minusi, kateri so tukaj prisotni še kar v velikem številu. Včasih nas nasprotniki zadanejo na res beden način, čeprav so zamahnili mimo nas. Mehanika umikanja skoraj ne obstaja in čeprav se umaknemo, se naboji včasih v zraku kar obrnejo in nas vseeno zadanejo.  Pri samem bojevanju bi si razvijalci lahko vzeli zgled pri igrah, kot so The Surge 2, Sekiro in Nioh 2, ki imajo vse veliko bolj “tekočo” igralno izkušnjo.

Namreč Dolmen me spominja na prvi izid igre Dark Souls, kjer so se razijalci še učili in ustvarjali tako imenovan Souls-like izkušnjo igranja. Uporaba pištol in streljanje, kar je vsaj zame dobrodošla vključitev v igro, pa je obupna. Prosto streljanje, čeprav lepo zadanemo tarčo, je samo polovico toliko efektivno, kot bi bilo če uporabimo “lock on target”. To je v teoriji super, a gre kamera v tako obupno pozicijo, da se v določenih primerih skoraj nič ne vidi. Nekaj kar si v takšni igri ne morejo privoščiti, saj te na vsakem koraku čaka nekaj ali nekdo, ki te lahko kar hitro pokonča. 

Sam meni ali HUD sta še rahlo nepregledna, a kot rečeno – menim, da je to že dodelano, a tega niso dali v testno verzijo. Sama ladja na kateri si izboljšujemo karakterje, ustvarjamo orožja in druge stvari, je na določenih mestih slabo izdelana in ji manjka kakšna tabla ali dve, da vemo kje se nahajamo. 

Preigral sem večino podobnih iger in moram reči, da me res zanima, kako bo Dolmen izgledal ob izidu, saj po mojem mnenju ima igra v tem žanru lep potencial za uspeh. Trenutno ima kar nekaj napak a mislim, da se večino le-teh zavedajo in jih bodo do izida popravili, saj jih je trenutno skozi igranje težko spregledati. 


Back 4 Blood igra

68,99 €

Continue Reading

Igre

Postani virtualna nindža v Ghostrunner

Published

on

Skakanje iz ene platforme na drugo. Rezanje nasprotnikov na dva dela in občutek, da smo res prava ninja so poglavitne lastnosti igre Ghostrunner.

Na trgu je veliko iger, ki nas popeljejo v svet ninje a Ghostrunner ponuja nekaj novega. Nismo tihi in ne udarjamo iz senc. Smo hitri in neizprosni. Igra se dogaja v cyberpunk svetu, kar pomeni, da je veliko kadrov zelo lepih in če jih poslikate, lahko ustvarite dober material za ozadje vašega namizja. Zgodba iskreno ni v ospredju. Vsaj zame ni bila. Izstopa pa definitivno gameplay, ki ni razočaral.

Platformanje

Igra poteka linearno, kar omogoča razvijalcem, da nam jasno povedo, kaj želijo doseči z gibanjem v igri. Na neki točki moramo najti način kako priti do ščita vojakov in takoj čez nekaj trenutkov moramo že metati shurikene, da uničimo napravo, ki blokira vrata. V tej igri vam res ne bo nikoli dolgčas. Razvijalci so pogosto potiskali meje fizike in čeprav se včasih zdi, da so pretiravali oz. jim je že zmanjkalo idej, nikoli nisem imel občutka, da mi ne ponujajo dovolj. Vse je zelo hitro, adrenalinsko in zabavno.

Akcija

Le-te ne primanjkuje. Raznolikih nasprotnikov tudi ne. Seveda imamo napredovanje, kjer skozi igro odklepamo nove skille in se kot igralec izboljšujemo. Temu sledi tudi težavnost igre. Takoj, ko imamo občutek, da smo se določenih nasprotnikov navadili in jih začnemo brez problema premagovati, se pojavijo novi, težji, ki imajo unikatne lastnosti. Kar res “proda” Ghostrunner je nonstop akcija. Imamo nivoje kjer se dogajanje umiri, da nam predstavi nekaj zgodbe, a to ne zmoti, saj dobivamo s tem backstory ter razlog za bojevanje, kot tudi nam omogoči, da ujamemo sapo.

Edino naše orodje je sablja. Več naš lik ne potrebuje. Istočasno pa imamo različne opcije gibanja v svetu. Lahko drsimo, hodimo po stenah in imamo neke vrste vrv, tj. grappling hook, s katero se lahko povlečemo do določenih objektov. Za spopadanje z nasprotniki nam je na voljo majhen skok, ki malce upočasni čas in nam dovoli, da menjamo smer. Sliši se precej overpowered mehanika, a je prazaprav dobro uravnotežena s težavnostjo igre.

Brutalno, a zabavno

S tem stavkom bi najbolje opisal Ghostrunner. Igra je zelo brutalna, saj vsakega nasprotnika dobesedno razrežemo na polovico. Z vsemi mehanikami nam igra ponuja edinstveno izkušnjo, ki ji v svetu ni in ni para. Igra je tudi zelo zahtevna, saj vas kaznuje za napake ob vsaki priložnosti. Tukaj so v pomoč zelo hitri respawni ko umremo. Potrebno je omeniti, da nas samo en zadetek pokonča. Nimamo t. i. »hit pointsev«, ampak je zadosten samo en projektil iz strani nasprotnikov in že moramo od zadnje točke kjer smo shranili. Slednje tudi omogoča, da nikoli ne izpademo iz akcije in smo nenehno na trnih in aktivni.

Ghostrunner ni igra, za katero bi namenili 20 ali 30 minut časa v dnevu. Moja izkušnja je, da ko začnem, se dolgo ne konča, saj te igra dobesedno potegne v svet. Adrenalin, ki ga prejemaš iz hitrega, brutalnega gameplayja ga prejmeš redko pri kateri drugi igri.

Končni vtis

Posledično je igra must play vsem nadobudnim virtualnim nindžam, za vse tiste z občutljivim želodcem pa predlagamo, da jo preskočijo ter zgornje zajeme ekrana pozabijo z nekaj urami preigravanja Let’s Sing 2022.


DEMON SLAYER -KIMETSU NO YAIBA- THE HINOKAMI CHRONICLES igra za PS5

51,99 €

Continue Reading

Igre

Preizkusili smo karaoke igro Let’s Sing

Published

on

Za vse, ki radi pojejo pod tušem ali tiste bolj pogumne, ki se znajo oglasiti tudi pred prijatelji, so strokovnjaki za glasbo Voxler SAS izdali najnovejšo verzijo igre Let’s Sing 2022.

Cilj karaoke iger je seveda čim bolje odpeti glasbene uspešnice, odmisliti težave sveta in se sprostiti ob svoji najljubši pesmi. Če si ljubezen do glasbe z vami delijo tudi bližnji ali če iščete pravi vir zabave za vaš družabni večer poskusite Let’s Sing 2022. Da pa ne bi kupili mačka v žaklju, smo za vas skupaj s streamerko Gaysho pripravili kratek pregled igre, seznam pesmi in načinov igranja na voljo na PlayStation 5 različici.

Manca “Gaysha” Berlec predstavlja najnovejšo izdajo igre Let’s Sing, ki poleg osvežene podobe ter nekaj novih igralnih modusov, prinaša tudi kopico še nikoli videnih hitov, kot so Stupid Love (Lady Gaga), Seven Nation Army (The White Stripes) in Everybody (Backstreet Boys).

Kakšno izkušnjo igranja ima Manca na konzoli naslednje generacije, PlayStation 5? Oglej si video. 

Vse novosti: 

– Močan nabor pesmi s tridesetimi mednarodnimi uspešnicami in izvirnimi glasbenimi videi. 

– Osem igralnih načinov: Legend, Classic, Mix Tape 2.0, Jukebox, Playlist Creator, Feat., World Contest in Let’s Party. 

– Solo petje ali petje skupaj z do osmimi igralci. 

– Način Legend za solo petje s 16 izzivalci, tremi osnovnimi izzivi in končnim obračunom z vsakim antagonistom za prebitje na vrh lestvic. 

– Nintendo Switch: izberite med največ štirimi telefoni, dvema USB-mikrofonoma in enimi slušalkami z mikrofonom. 

– Če nimate mikrofona, lahko namesto tega uporabite aplikacijo za mobilne naprave. 

– Povzpnite se po spletni lestvici in v spletni trgovini dokupite pakete pesmi, kot so Najboljše iz devetdesetih, Classic Rock, Legendary Hits, ipd

Let’s Sing 2022 je na voljo na konzolah PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S in Nintendo Switch.


LET’S SING 2022 – DOUBLE MIC BUNDLE igra za PS4

59,99 €

Continue Reading

Igre

Preizkusili smo Marvel’s Guardians of the Galaxy

Published

on

Vsi gamerji poznamo podjetje Square Enix kot nekoga, ki nas je razveselil z franšizami kot so Final Fantasy, Nier, Kingdom Hearts in še bi jih lahko naštevali. Vsakič ko slišim, vidim ali preberem besede “Square Enix” se nekaj v meni razveseli, saj sem prepričan, da me igra ne bo razočarala. Tako sem danes z vami, da vam predstavim Guardians of the Galaxy. Ponovno se spustimo v Marvelov svet, kjer pomagamo junakom Petru Quillu (Star-Lord), Gamori, Grootu, Rockerju in Draxu rešiti Galaksijo.

Prva stvar, ki me je presenetila na začetku je bila, da nisem mogel izbrati karakterja, ki bi želel igrati, a to se je tekom igre izkazalo za briljantno potezo razvijalca. Namreč v zgodbo se podamo kot Peter Quill (Star-Lord). Skozi to akcijsko avanturo upravljamo Star-Lord-a, našo ekipo pa umetna inteligenca. Vsak njih ima posebne sposobnosti, ki jih lahko aktiviramo med raziskovanjem, da pridemo do prej nedosegljivih mest, ali med samim bojevanjem za lažje in hitrejše premagovanje nasprotnikov.

Sama izkušnja igranja me spominja na igro Mass Effect, saj je kar nekaj hoje in raziskovanja po mapi. Tudi bojevanje je podobno temu epskemu naslovu, a so ga na svoj način izboljšali, da je bolj interaktiven in tekoč. Zgodba je kot iz kakšnega stripa, saj je polna smeha in zanimivih dejstev preteklosti našega junaka Star-Lorda. Za češnjo na vrhu torte pa med vsakim dialogom pride interaktivni meni z različnimi odgovori, kjer nas lahko izbire pripeljejo do drugačnega konca. V večino primerih se lahko z pravilno izbiro dialoga izognemo kakšnemu bojevanju ali pa celoten level spremenimo v eno veliko bojišče. 

Skozi igro je veliko zgodbe in dialogov, ki jih moramo poslušati, da izberemo pravilne odgovore. Ne smemo pa pozabiti na bojevanje, kjer upravljamo Star-Lorda in njegovi dve pištolici, leteče čevlje ter različno elementalno municijo, ki jo odklepamo skozi zgodbo. Med bojevanjem se nam na ekranu prikažejo sličice naših kompanjonov in njihovih posebnih sposobnosti, ki jih pa lahko z nekaj hitrimi pritiski na gumbe enostavno uporabimo. Z vsakim uspešnim bojem dobimo experience točke, ki pripomorejo pri pridobivanju spretnostnih točk, ki pa jih lahko uporabimo za odklepanje novih sposobnosti za bojevanje. Vsak član posadke ima v boju svojo vlogo:

Groot – lahko zadrži več nasprotnikov na mestu ali jih zbije v zrak
Drax – za kratek čas zamoti, onesposobi ali omami enega ali več nasprotnikov
Gamora – lahko ubije ali močno poškoduje enega nasprotnika
Rocket – z svojo puško strelja izstrelke, granate in podobno s katerimi lahko na večjem območju poškoduje večje število ljudi.

Prav tako pa se lahko najde “ultimate skill” imenovan The Huddle, ki ga aktiviramo tako, da napolnimo akcijski meter in pritisnemo gumba L1 in R1. Nato Peter pokliče skupino k sebi, kjer jih poskuša spodbuditi k bojevanju. Na koncu krajšega dialoga imamo na izbiro dve opciji, kjer izbor pravilne poveča moč vsem Guardiansom za dolžino skladbe iz osemdesetih, v koliko pa izberemo napačno opcijo pa ta “power up” dobi samo Star-Lord. 

Igra ima lepo grafiko, je zanimiva, intuitivna in skozi celotno igranje se najde ogromno bojevanja z različnimi nasprotniki. V koliko pa malo zaidemo z glavne poti in raziskujemo, lahko najdemo dodatne materiale za izboljšavo ali še kaj boljšega. Vsak izmed petih karakterjev ima namreč  nekaj različnih oblačil (tj. skinov), kjer lahko izgledajo kot iz različnih stripov, filma ali nekaj povsem novega. Igro sem igral na PS4 Pro in sem naletel na manjše nepravilnosti. Na določenih mestih sem se zataknil ali padel skozi svet in igra mi je nekajkrat rahlo zbuggala, a k sreči samo za kakšen trenutek. Večjih igralnih ali tehničnih napak pa ni bilo. 

Če povzamem, je Guardians of the Galaxy igra h kateri sem bom vrnil takoj, ko dobim v roke PS5, da jo preigram še enkrat in preizkusim New Game+. Za PS5 obljubljajo, da se že zaradi vizualnih izboljšav splača, kaj šele top občutek PS5 kontrolerja. Sam avanturističen in akcije poln gameplay, v katerem sta me najbolj navdušila bojevanje in resnično lep svet skozi katerega se prebijamo.

Res pa je, da zagotovo ni top igra, ki bi jo ocenil z 10 od 10 – a za naslov z linearno zgodbo in le enoigralskim kampanjskim načinom, je pa Marvel’s Guardians of the Galaxy igra, ki deluje znotraj žanra in ponuja zadovoljivo igralsko izkušnjo.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno