Connect with us

Igre

Preizkusili smo akcijsko igro igranja vlog Elden Ring

Published

on

Ta recenzija ne bo spremenila vašega mnenja. Če ste ljubitelji FromSoftware iger imate zdaj že konkretno število ur nabitih v Elden Ringu. In če ste taki, da vas do sedaj Souls žanr še ni pritegnil, vas tudi Hidetaka Miyazaki in George R.R. Martin ne bosta prepričala. Vsi ostali, ki poznate Souls serijo, a čakate na vesolje, da vas postavi na pravo pot, ostanite z mano in presodite, ali je končno čas, da se podate na najtežjo dogodivščino vašega igričarskega življenja.

Moje in marsičigavo prvo srečanje z Elden Ringom lahko povzamemo z eno besedo: “nughhhh”. Če bi “nughhhh” res bila beseda, bi izražala spekter čustev, od frustracije, strahu in zmede, do začudenja, občudovanja in nenazadnje ponosa – kar je konkreten dosežek za eno samo igro, se strinjate? A dajmo moje občutke nekoliko bolje ubesediti.

Težko, a ne nemogoče

Najprej naj vas najprej potolažim, da je bil Elden Ring namensko razvit za manj “hardcore” občinstvo. To nikakor ne pomeni, da je igra lahka, je pa veliko bolj prizanesljiva do neizogibnih smrti. Svet je kar pogosto posejan z “respawn” točkami in kolikor toliko varnimi lokacijami, ki omogočajo hitro vračanje na mesto, kjer ste izgubili svojo lastnino.

Tak sistem je bil drugače tudi nujno potreben, saj je Elden Ring svet konkretno obsežen. V ta namen smo igralci dobili zemljevid, ki ga prejšnje Souls igre niso poznale in daljnogled, s katerim lahko nekoliko od bliže vidimo “wtf je to”. Bližnjice skrite za zaklenjenimi vrati, je zamenjalo bolj ali manj naključno dirjanje s konjem, ki je morda eden izmed najbolj pogostih očitkov igri. Večino časa nam namreč ni točno jasno, kam je treba iti.

Igra sicer ponuja nekakšno navigacijo v obliki zlatih lokov, ki jim lahko sledimo, a ti postanejo dokaj hitro razvejani in nas lahko vodijo v območja, ki so za nas bistveno pretežka. Tako je včasih težko ugibati, ali nas bo novi nasprotnik pokončal v enem zamahu, ali nas komaj požgečkal. No, ta drugo je veliko manj verjetno, zato odvečna previdnost nikoli ne škodi. In že če govorimo o previdnosti, smem priporočati uporabo vodiča?

Če se vam zatakne, uporabite vodič

Vem, tukaj gre za osebno preferenco, za dva tipa igralcev, ali dva tipa Žig, če si lahko privoščim primerjavo. Žiga “WickedLinx” Kmetec ne mara kvarilcev in raje 15-krat umre, da pride do istega mesta, ki ga je Žiga “ScorpLZ” Lah počistil že pred eno uro, ker sledi spletnemu vodiču. 

Pomanjkanje jasnih navodil je drugi izmed žuljev, ki muči nove Elden Ring igralce in veterane, kot je Asmongold. A splet je že preplavilo na stotine priročnikov in YouTube posnetkov, ki nam bodo prihranili 10 minut jeznega vreščanja.

Vodič nam lahko tudi namigne, kako napredovati svoj lik, kje poiskati dobro opremo, kako sestaviti najbolj efektivno kombinacijo sposobnosti in orožja ter seveda s katerim NPC-jem se  moramo nujno pogovarjati.

Igra, za katero potrebuješ vajo

Največji izziv, ki ga Souls žanr predstavlja povprečnim ljubiteljem video iger, je miselni preskok, da je nekatere stvari preprosto treba najprej povaditi. Koncept, da so za uspešen pretep s šefom potrebni učenje in predpriprava, predvsem pa ponovni poskusi, je znan marsikateremu MMORPG zaprisežencu, a tistim, ki pričakujejo minimalno investicijo v igro, ne bo preveč dišal.

Jasno, tudi pri tem velja, da na koncu le zmagaš, če dovolj časa rineš z glavo skozi zid. Ne glede na to, ali raje sledite nasvetom predhodnikov, ali poskušate sami orati ledino, Elden Ring vedno nagradi vztrajnost in raziskovanje.

Kupiti ali ne kupiti?

Igra Elden Ring je veliko bolj naklonjena novim igralcem od svojih predhodnic. Če se za igranje iger poslužujete spletnih vodičev in ste pripravljeni nekaj časa vložiti v predpriprave na boj, vam igra ponuja širok svet čudes, presenečenj, predvsem pa izzivov.

Zabavali se boste tudi tisti, ki igre raje “nagruntate” sami, se nikoli zares ne počutite izgubljeno in vas ne moti, če morate triktat ponoviti vajo. In vi, ki še vedno omahujete, ali čakate na konec “hypa”, se le opogumite. Včasih je treba dobiti kakšen nož v hrbet, vrat, trebuh, vrat ali spet hrbet, da lahko ponosno rečeš: “Premagal sem Souls igro.”

Call of Duty: Modern Warfare III XBOXSERIESX

79,99 €

Igre

The Blood of Dawnwalker: Vampirska igra, ki bi lahko navdušila ljubitelje Witcherja

Published

on

Ljubitelji vampirskih RPG-jev že dolgo čakajo na dostojno nadaljevanje serije Vampire: The Masquerade, medtem pa so navdušenci nad The Witcherjem razočarani nad prvim napovednikom za četrti del sage. A morda bo prav The Blood of Dawnwalker, nova igra studia Rebel Wolves, tista, ki bo zadovoljila obe skupini.

Gre za temačni akcijski RPG, ki stavi na močno zgodbo in odprt svet, postavljen v 14. stoletje, ko Evropo pustošijo vojne in črna smrt. V kaosu in splošnem preplahu se vampirji iz doline Vale Sangora v Karpatih dvignejo iz senc in izkoristijo trenutek, da odstavijo fevdalne gospodarje ter zavladajo temu pozabljenemu koncu sveta.

Igralci v igri prevzamejo vlogo Coena, mladega moža, ki postane »Dawnwalker« — bitje, ki ni povsem človek, a tudi ne povsem vampir. Kar igro loči od drugih, je časovna omejitev: 30 dni in noči. V tem času mora Coen rešiti svojo družino ali pa se podati na pot maščevanja in uničiti tiste, ki so ga preobrazili.

Zasnova igre temelji na t. i. narrative sandbox pristopu, kjer igralci sami odločajo, katere naloge bodo opravili in kako bodo porabili svoj čas. Vsaka odločitev vpliva na zgodbo, čas pa neusmiljeno teče naprej.

Posebnost igre je tudi preplet dnevno-nočnega cikla. Podnevi ima Coen dostop do svojih človeških vrlin, ponoči pa se prebudijo njegove vampirske moči. Igralci bodo morali ves čas tehtati, ali se bodo borili za svojo človeškost ali se vdali prekletstvu vampirizma.

Z bogato pripovedjo in temačno atmosfero bi The Blood of Dawnwalker lahko postal naslov, ki ga bodo oboževali ljubitelji fantazije in vampirskih zgodb. Je to igra, ki bo potešila žejo po nečem novem? Podrobnejšo predstavitev igranja pričakujemo poleti 2025.

Continue Reading

Igre

Prijave za testiranje igre ELDEN RING: NIGHTREIGN so odprte

Published

on

Bandai Namco in FromSoftware sta odprla prijave za zaprto omrežno testiranje nove kooperativne igre ELDEN RING: NIGHTREIGN, ki bo potekalo od 14. do 17. februarja. Igra, ki se dogaja vzporedno z dogodki priljubljenega Elden Ringa, bo igralcem omogočila sodelovanje v ekipah po tri. Skupaj bodo premagovali vse večje grožnje in močne šefe v nenehno spreminjajočem se svetu.

Testiranje bo na voljo za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X|S, medtem ko bo celotna igra leta 2025 izšla tudi za PC ter starejše konzole.

NIGHTREIGN prinaša povsem novo igralno izkušnjo. Igralci bodo svojo pustolovščino začeli v Roundtable Hold, kjer bodo izbirali med osmimi edinstvenimi liki z različnimi sposobnostmi. Zatem se bodo podali v neusmiljeni svet Limveld, kjer nevarnosti z vsakim dnem postajajo večje. Ponoči pa se mapa postopoma krči zaradi t. i. Night’s Tide. Vsako noč bo zaključil spopad z močnim šefom, tretjo noč pa jih čaka soočenje z mogočnim Nightlordom.

Poudarek igre je na ponovljivosti, saj se nasprotniki in okolje ob vsakem igranju spreminjajo, kar zagotavlja, da je vsaka izkušnja drugačna. Igralci, ki bodo padli v boju, bodo prejeli relikvije za izboljšanje svojih likov in nove poskuse.

Prijave za zaprto testiranje so možne na spletni strani nightreign.com/nt.

Continue Reading

Igre

Dune: Awakening bo podpirala tehnologijo DLSS 4 in naslednjo generacijo integracije Razer Chroma

Published

on

Prihajajoči MMO Dune: Awakening bo ena prvih iger, ki bo uporabljala najnovejšo tehnologijo podjetja NVIDIA, DLSS 4 Multi Frame Generation za ustvarjanje sličic. Nova tehnologija igralcem obljublja raziskovanje krutega peščenega planeta Arrakisa z izjemno zmogljivostjo in kakovostjo slike.

Na sejmu CES 2025 je norveški razvijalec in založnik Funcom razkril nove posnetke bojev iz igre in razkril, da bo nova tehnologija DLSS 4 omogočala neverjetno vizualno kakovost in visoko število sličic na sekundo. Poleg tega je razvijalec napovedal tudi integracijo z Razerjevo naslednjo generacijo Chroma osvetlitve ter haptičnih naprav, ki naj bi igralcem omogočala še globljo potopitev v svet igre. Naprave naj bi simulirale tresenje tal, ko se bliža peščeni črv, veter in udarce.

Igra Dune: Awakening izide v začetku leta 2025 za PC, na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X|S pa bo na voljo kasneje. Tisti najbolj neučakani lahko na uradni spletni strani igre zaprosite za dostop do zaprte beta različice ali igro dodate na svoj seznam želja na Steamu.

Continue Reading

Igre

The Hood: Nov skrivnostni lik v igri Marvel Rivals

Published

on

Govorice pravijo, da v igro Marvel Rivals prihaja nov skrivnostni lik. The Hood, znan tudi kot Parker Robbins, ima globoke korenine v Marvelovem stripovskem svetu in prinaša edinstvene sposobnosti, ki bodo popestrile igro. Informacijo je razkril preverjeni vir X0X_LEAK, ki je že prej delil podrobnosti o drugih likih, kot sta Human Torch in Ultron.

V stripih je The Hood začel kot Parker Robbins, manjši kriminalec, ki je po naključju naletel na demona, ga v boju premagal in mu ukradel ogrinjalo ter čevlje. Ti čarobni predmeti so mu podelili posebne moči, kot sta lebdenje in nevidnost, s katerimi je želel prevladati v newyorškem podzemlju.

V spletni igri Marvel Rivals bo imel The Hood dostop do vrste zanimivih sposobnosti, vključno s streljanjem z dvojnimi pištolami, uporabo ščita, ustvarjanjem klonov, ki jih je mogoče detonirati, in preobrazbo v demonsko obliko, ki naj bi bila njegova najmočnejša poteza.The Hood se bo pojavil tudi v prihajajoči seriji Ironheart na Disney+, kjer ga bo upodobil Anthony Ramos.

Continue Reading

Igre

Atlus razmišlja o prihodnosti igre Metaphor: ReFantazio

Published

on

Po izjemnem uspehu igre Metaphor: ReFantazio, prve nove franšize Atlusa po letu 2011, so pričakovanja za prihodnost visoka. JRPG je osvojil tako kritike kot igralce in postal ena najhitreje prodajanih iger tega razvijalca, kar je sprožilo številne govorice o možnih nadaljevanjih in stranskih projektih.

V intervjuju za Famitsu je režiser igre Katsura Hashino delil svoje misli o nadaljevanju.

“Imam veliko idej, vendar po le petih tednih od izida [v času intervjuja] še nimamo konkretnih načrtov,” je povedal.

Dodal je še, da si želi, da bi Metaphor postal ena od glavnih Atlusovih franšiz, ob boku serij Persona in Shin Megami Tensei.

Slika: Famitsu

Čeprav uradne potrditve še ni, je glede na uspeh igre in jasne ambicije razvijalcev skoraj neizbežno, da bo franšiza dobila nadaljevanja. Atlusova zgodovina z razvojem stranskih zgodb in predelav kaže, da bi lahko v prihodnosti dobili tudi kakšne dodatne vsebine.

Medtem se ljubitelji Atlusovih iger lahko veselijo leta 2025, ko bo Persona 5: The Phantom X na voljo v več regijah.

V naši recenziji igre Metaphor: ReFantazio smo zapisali:

“Vsaka Atlus igra prinaša svoj edinstveni šarm. Zbirka Shin Megami Tensei je s svojim zadnjim naslovom poleg vzhodnjaškega pridobila že nove zahodnjaške navdušence. Njena spin-off serija Persona se je končno tudi pri nas zasidrala kot popolna oblika JRPG žanra, ki z vsako novo iteracijo prinese izboljšave in napredke v slogu ter mehanikah.

Zdaj pa se jima pridružuje še Metaphor: ReFantazio z najbolj spolirano igralno zanko in dovršeno estetiko.”

Naslovna slika: Famitsu

Continue Reading

Igre

Dredge danes brezplačno na Epic Games Store

Published

on

Do danes ob 17.30 si lahko brezplačno priskrbite igro Dredge v spletni trgovini Epic Games Store. Gre za edinstveno srhljivo izkušnjo, ki združuje ribolovno simulacijo in raziskovanje tega, kar se skriva v globinah skrivnostnega arhipelaga. Ponudba je del Epicove praznične promocije, kjer je vsak dan za 24 ur na voljo nova brezplačna igra. Ko jo enkrat dodate v svojo knjižnico, bo za vedno vaša.

V igri Dredge igralci stopimo v čevlje kapitana ribiške ladje, ki raziskuje odmaknjene otoke in njihove globine. Ulov je mogoče prodati domačinom, hkrati pa odkrivati zgodovino regije in skrivnosti, zakopane v globinah. Nadgradnje ladje omogočajo dostop do globljih morij in redkejših rib, vendar moramo biti previdni, saj ponoči in v megli prežijo nevarnosti.

Igra je bila deležna številnih pohval zaradi prepletanja preproste igralne zanke in skrivnostne, napete zgodbe. Če ste ljubitelj raziskovalnih iger z grozljivim pridihom, je to priložnost, ki je ne gre zamuditi. Dredge je na voljo za brezplačen prevzem le še danes do 17.30. Za prevzem obiščite Epic Games Store.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno