Connect with us

Igre

Preizkusili smo akcijsko igro igranja vlog Elden Ring

Published

on

Ta recenzija ne bo spremenila vašega mnenja. Če ste ljubitelji FromSoftware iger imate zdaj že konkretno število ur nabitih v Elden Ringu. In če ste taki, da vas do sedaj Souls žanr še ni pritegnil, vas tudi Hidetaka Miyazaki in George R.R. Martin ne bosta prepričala. Vsi ostali, ki poznate Souls serijo, a čakate na vesolje, da vas postavi na pravo pot, ostanite z mano in presodite, ali je končno čas, da se podate na najtežjo dogodivščino vašega igričarskega življenja.

Moje in marsičigavo prvo srečanje z Elden Ringom lahko povzamemo z eno besedo: “nughhhh”. Če bi “nughhhh” res bila beseda, bi izražala spekter čustev, od frustracije, strahu in zmede, do začudenja, občudovanja in nenazadnje ponosa – kar je konkreten dosežek za eno samo igro, se strinjate? A dajmo moje občutke nekoliko bolje ubesediti.

Težko, a ne nemogoče

Najprej naj vas najprej potolažim, da je bil Elden Ring namensko razvit za manj “hardcore” občinstvo. To nikakor ne pomeni, da je igra lahka, je pa veliko bolj prizanesljiva do neizogibnih smrti. Svet je kar pogosto posejan z “respawn” točkami in kolikor toliko varnimi lokacijami, ki omogočajo hitro vračanje na mesto, kjer ste izgubili svojo lastnino.

Tak sistem je bil drugače tudi nujno potreben, saj je Elden Ring svet konkretno obsežen. V ta namen smo igralci dobili zemljevid, ki ga prejšnje Souls igre niso poznale in daljnogled, s katerim lahko nekoliko od bliže vidimo “wtf je to”. Bližnjice skrite za zaklenjenimi vrati, je zamenjalo bolj ali manj naključno dirjanje s konjem, ki je morda eden izmed najbolj pogostih očitkov igri. Večino časa nam namreč ni točno jasno, kam je treba iti.

Igra sicer ponuja nekakšno navigacijo v obliki zlatih lokov, ki jim lahko sledimo, a ti postanejo dokaj hitro razvejani in nas lahko vodijo v območja, ki so za nas bistveno pretežka. Tako je včasih težko ugibati, ali nas bo novi nasprotnik pokončal v enem zamahu, ali nas komaj požgečkal. No, ta drugo je veliko manj verjetno, zato odvečna previdnost nikoli ne škodi. In že če govorimo o previdnosti, smem priporočati uporabo vodiča?

Če se vam zatakne, uporabite vodič

Vem, tukaj gre za osebno preferenco, za dva tipa igralcev, ali dva tipa Žig, če si lahko privoščim primerjavo. Žiga “WickedLinx” Kmetec ne mara kvarilcev in raje 15-krat umre, da pride do istega mesta, ki ga je Žiga “ScorpLZ” Lah počistil že pred eno uro, ker sledi spletnemu vodiču. 

Pomanjkanje jasnih navodil je drugi izmed žuljev, ki muči nove Elden Ring igralce in veterane, kot je Asmongold. A splet je že preplavilo na stotine priročnikov in YouTube posnetkov, ki nam bodo prihranili 10 minut jeznega vreščanja.

Vodič nam lahko tudi namigne, kako napredovati svoj lik, kje poiskati dobro opremo, kako sestaviti najbolj efektivno kombinacijo sposobnosti in orožja ter seveda s katerim NPC-jem se  moramo nujno pogovarjati.

Igra, za katero potrebuješ vajo

Največji izziv, ki ga Souls žanr predstavlja povprečnim ljubiteljem video iger, je miselni preskok, da je nekatere stvari preprosto treba najprej povaditi. Koncept, da so za uspešen pretep s šefom potrebni učenje in predpriprava, predvsem pa ponovni poskusi, je znan marsikateremu MMORPG zaprisežencu, a tistim, ki pričakujejo minimalno investicijo v igro, ne bo preveč dišal.

Jasno, tudi pri tem velja, da na koncu le zmagaš, če dovolj časa rineš z glavo skozi zid. Ne glede na to, ali raje sledite nasvetom predhodnikov, ali poskušate sami orati ledino, Elden Ring vedno nagradi vztrajnost in raziskovanje.

Kupiti ali ne kupiti?

Igra Elden Ring je veliko bolj naklonjena novim igralcem od svojih predhodnic. Če se za igranje iger poslužujete spletnih vodičev in ste pripravljeni nekaj časa vložiti v predpriprave na boj, vam igra ponuja širok svet čudes, presenečenj, predvsem pa izzivov.

Zabavali se boste tudi tisti, ki igre raje “nagruntate” sami, se nikoli zares ne počutite izgubljeno in vas ne moti, če morate triktat ponoviti vajo. In vi, ki še vedno omahujete, ali čakate na konec “hypa”, se le opogumite. Včasih je treba dobiti kakšen nož v hrbet, vrat, trebuh, vrat ali spet hrbet, da lahko ponosno rečeš: “Premagal sem Souls igro.”

Call of Duty: Modern Warfare III XBOXSERIESX

79,99 €

Igre

Novice o razvoju igre The Elder Scrolls 6

Published

on

Serija The Elder Scrolls letos praznuje svojo 30-letnico, razvijalci pa so nas želeli opomniti, da se igra The Elder Scrolls 6 še vedno razvija.

“Razvijamo naslednje poglavje – The Elder Scrolls VI,” je zapisano v objavi podjetja na družbenem omrežju X.

“Še zdaj nas ob vrnitvi v Tamriel in igranju zgodnjih gradenj napolnjujejo enako veselje, navdušenje in obljuba pustolovščine.

“Še enkrat se vam zahvaljujemo, da ste nas podpirali vsa ta desetletja, za vse, kar ste vnesli v igre in jih naredili za svoje. Ne bi mogli biti bolj navdušeni, da bomo to nadaljevali in praznovali naslednjih 30 let.”

Dolgo pričakovano nadaljevanje je bilo napovedano že leta 2018, a do zdaj na to temo ni bilo veliko povedanega. Na srečo se zdi, da Bethesda trdo dela in nas bo morda kmalu počastila z ustrezno napovedjo. Za zdaj tudi ni jasno, ali bo igra The Elder Scrolls 6 ekskluzivna za konzolo Xbox ali pa bo pozneje izšla tudi na drugih platformah.

Čeprav tako oboževalci kot razvijalci pričakujejo, da bo naslednja igra v seriji The Elder Scrolls enaka uspešnica, kot je bil še vedno aktualni Skyrim iz leta 2011, bo to pokazal le čas.

Continue Reading

Igre

Za vikend lahko igraš Cyberpunk 2077 brezplačno

Published

on

Kibernetični RPG Cyberpunk 2077 podjetja CD Projekt bo ta konec tedna mogoče brezplačno igrati na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X/S.

Igra poljskega razvijalca se je po klavrnem izidu decembra 2020 le sestavila skupaj. A verjeti spletnim uporabnikom in novinarjem, ki poročajo o izboljšanem stanju igre je eno, videti z lastnimi očmi je drugo. Zdi se, da želi CD Projekt prepričati še zadnje skeptike s svojo novo marketinško potezo.

Cyberpunk 2077 bo brezplačno na voljo od četrtka, 28. marca, ob 16.00 po srednjeevropskem času do ponedeljka, 1. aprila, ob 8.59.

Za dostop do brezplačnega preizkusa na konzolah ni potrebna naročnina na PlayStation Plus ali Xbox Game Pass, boste pa v času brezplačnega igranja omejeni na pet ur igranja. O podobni ponudbi za osebne računalnike še ni govora.

Continue Reading

Igre

Razvijalec Larian Studios je uradno zaključil s franšizo Baldur’s Gate

Published

on

Navdušenci lahko pozabite na DLC za Baldur’s Gate 3. Ne bo ga.

IGN je nedavno poročal o neprijetni, a pričakovani novici, ki so jo razvijalci sporočili 21. marca med predavanjem podjetja Larian Studios na konferenci GDC.

Slika: Larian Studios

Swen Vincke je potrdil, da je razvijalec uradno končal z vsebino za igro BG3 in D&D-jem na splošno. Razširitve igre Baldur’s Gate 3 ali nadaljevanja RPG-ja, ki ga je navdihnila igra Dungeons & Dragons, ne bo.

Vincke je to pojasnil takole:

“Na začetku sem vam povedal, da smo podjetje velikih idej. Nismo podjetje, ki je ustvarjeno za ustvarjanje DLC-jev [ali] razširitev. Pravzaprav smo to poskusili nekajkrat in vsakič nam je spodletelo. To ni za nas. Življenje je prekratko, naše ambicije so zelo velike. Tako kot Gustav [kodno ime za BG3, prevzeto od Swenovega psa, ki je pred kratkim umrl] bo tudi Baldur’s Gate vedno imel toplo mesto v naših srcih. Na igro bomo za vedno ponosni, vendar je ne bomo nadaljevali.

Ne bomo pripravili novih razširitev, kar vsi od nas pričakujejo. Ne bomo naredili Baldur’s Gate 4, kar od nas vsi pričakujejo. Šli bomo naprej. Odstopili bomo od D&D in začeli ustvarjati novo stvar. To govorim tukaj, ker imamo forum in nas bombardirajo ljudje, ki pričakujejo, da bomo naredili te stvari, vendar to ni za nas. Wizards of the Coast bodo morali najti nekoga, ki bo prevzel to blagovno znamko, saj je to njihova intelektualna lastnina. Menimo, da smo opravili svoje delo, zato je za nas čas, da si poiščemo novega kužka.”

Slika: Larian Studios

Continue Reading

Igre

Nvidia predstavlja svojo tehnologijo umetne inteligence

Published

on

Zdi se, da želi Nvidia na sejmu GDC pokazati, kako se lahko generativna umetna inteligenca uporablja za govor, animacijo in pisanje besedila za like v videoigrah.

V ponedeljek je Nvidia objavila posnetek tehnološkega posnetka demo predstavitve z naslovom Covert Protocol, ki prikazuje, kako je mogoče njena orodja za umetno inteligenco preprosto uporabiti za govor in animacijo NPC-jev, ki se odzivajo na interakcije igralcev. Posnetek prikazuje postopek, kako lahko, podobno kot klepetalni robot, NPC-ji v živo ustvarjajo nove odzive, ki ustrezajo igri.

Video prikazuje kratke posnetke vzorčnih interakcij, ki pa so bile na spletu že deležne nekaj kritik.

“Težko si je ogledati spodnji videoposnetek in ne imeti občutka, da se je poskus popolnoma izjalovil, saj imajo liki smešno obrazno animacijo, vredno najslabših primerov uncanny valleyja, poleg povsem brezdušnega igranja in odkrito otročjega pisanja,” piše TechRaptor.

Skeptični so tudi pisci portala The Verge, ki so komentirali, da: “Ti tehnični demo posnetki bodo morda dovolj, da bodo prepričali razvijalce iger, naj eksperimentirajo z dodajanjem NPC-jev z umetno inteligenco v svoje igre, vendar se vsaj pogovorno ne zdi, da so stvari kaj dosti napredovale.”

Čeprav se lahko strinjamo, da umetna inteligenca morda ne bo mogla že jutri nadomestiti sinhronizatorjev, predvsem pa ne piscev, ta orodja niso namenjena samo temu. Kakor tudi Nvidia predstavi, so lahko na primer izjemno učinkovit način za odpravo odvečnih “opravkov” animatorja, saj zagotavljajo zelo močno osnovno animacijo, ki jo lahko digitalni umetniki nato še ročno prilagodijo.

Namesto da bi takšno tehnologijo demonizirali, bi morali iskati načine, kako avtomatizirati razvoj iger in razvijalcem omogočiti boljše pogoje, da ustvarijo vse bolj navdušujoče vsebine.

Continue Reading

Igre

Preizkusite naslednjo igro očeta serije Dragon Ball

Published

on

Družba Bandai Namco je pravkar napovedala igro SAND LAND prihajajoči akcijski RPG za konzole in osebne računalnike, ki temelji na izvirnem delu pokojnega Akire Toriyame.

Slika: Bandai Namco

Ta nova eksplozivna demo različica vabi igralce, da izkusijo delček vznemirljivega bojevanja z vozili in bližnjega boja ter raziskovanja v igri SAND LAND. Vživite se v vloge hudomušnega princa Belzebuba, njegovega spremljevalca Thiefa in neustrašnega šerifa Raa, skupine junaških nesrečnikov, ki potuje po tem pisanem svetu s pomočjo bojnih tankov, oklepov in motorjev.

Z igranjem demo različice boste prejeli tudi nekaj nagrad. Demo ponuja 30 jekel razreda B in 30 vijakov razreda B, ki jih boste lahko uporabili za izboljšanje vozil v igri Spino.

SAND LAND je priljubljena manga, ki jo je leta 2000 ustvaril Akira Toriyama, avtor serij DRAGON BALL in Dr. Slump, in je od svojega izida pridobila svetovno priljubljenost.

Slika: Bandai Namco

Videoigra SAND LAND prihaja na konzole PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S in osebne računalnike prek storitve Steam 26. aprila 2024.

Continue Reading

Igre

Helldivers 2 zavrača kakršno koli politično debato

Published

on

ZF streljačina Helldivers 2 kljub svoji politični vsebini ne dovoljuje politične debate med igralci. Razvijalci igre Helldivers 2, družba Arrowhead Game Studios, brez milosti banajo vse, ki na spletu izražajo svoje politično mnenje.

Zdi se, da za vsako politično sporočilo v uradnem strežniku Discord igre Helldivers 2 dobiš prepoved ne glede na tvoje politično stališče. Nekateri uporabniki so poročali, da so bili prepovedani, ker so spraševali o dodajanju ogrinjal in zastav v LGBTQ+ barvah v igro. Drugi navajajo, da so bili za komentiranje takšnih vprašanj prav tako kaznovani.

“Zaradi tega, kar bom povedal, so mi prepovedali dostop do Discorda,” pravi eden od igralcev na diskusijskem forumu za igro na platformi Steam.

“Vendar mislim, da to ni tako sporno. Rad bi, da ta igra ostane politično nevtralna. Nekdo v Discordu je predlagal preobleke v barvah LGBTQ. In moj odgovor je bil, da homoseksualno politično ♥♥♥♥ ni del igre.”

Zgornjemu igralcu namreč ne gre v račun, zakaj je dobil prepoved, če je “samo komentiral” (očitno se ne zaveda tona svojega komentarja) izjavo drugega igralca. In ni edini.

Številni komentarji objav na družbenih medijih ali videoposnetkih na YouTubu, ki obravnavajo to vprašanje, poudarjajo, da igra sama vsebuje politična sporočila in bi zato morala omogočati takšne razprave. A stališče razvijalcev je jasno.

Čeprav je igra očitna satira na vojaško-industrijski kompleks, je še vedno le igra, namenjena zabavi. Politika je lahko sicer primerna tema za debato z neznanci na spletu, a strežnik Discord o popularni videoigri v kateri streljaš mrgolazen morda ni idealen kraj za razpravljanje o resničnih dogodkih in razmerah okoli nas.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno