Ta recenzija ne bo spremenila vašega mnenja. Če ste ljubitelji FromSoftware iger imate zdaj že konkretno število ur nabitih v Elden Ringu. In če ste taki, da vas do sedaj Souls žanr še ni pritegnil, vas tudi Hidetaka Miyazaki in George R.R. Martin ne bosta prepričala. Vsi ostali, ki poznate Souls serijo, a čakate na vesolje, da vas postavi na pravo pot, ostanite z mano in presodite, ali je končno čas, da se podate na najtežjo dogodivščino vašega igričarskega življenja.
Moje in marsičigavo prvo srečanje z Elden Ringom lahko povzamemo z eno besedo: “nughhhh”. Če bi “nughhhh” res bila beseda, bi izražala spekter čustev, od frustracije, strahu in zmede, do začudenja, občudovanja in nenazadnje ponosa – kar je konkreten dosežek za eno samo igro, se strinjate? A dajmo moje občutke nekoliko bolje ubesediti.
Težko, a ne nemogoče
Najprej naj vas najprej potolažim, da je bil Elden Ring namensko razvit za manj “hardcore” občinstvo. To nikakor ne pomeni, da je igra lahka, je pa veliko bolj prizanesljiva do neizogibnih smrti. Svet je kar pogosto posejan z “respawn” točkami in kolikor toliko varnimi lokacijami, ki omogočajo hitro vračanje na mesto, kjer ste izgubili svojo lastnino.
Tak sistem je bil drugače tudi nujno potreben, saj je Elden Ring svet konkretno obsežen. V ta namen smo igralci dobili zemljevid, ki ga prejšnje Souls igre niso poznale in daljnogled, s katerim lahko nekoliko od bliže vidimo “wtf je to”. Bližnjice skrite za zaklenjenimi vrati, je zamenjalo bolj ali manj naključno dirjanje s konjem, ki je morda eden izmed najbolj pogostih očitkov igri. Večino časa nam namreč ni točno jasno, kam je treba iti.
Igra sicer ponuja nekakšno navigacijo v obliki zlatih lokov, ki jim lahko sledimo, a ti postanejo dokaj hitro razvejani in nas lahko vodijo v območja, ki so za nas bistveno pretežka. Tako je včasih težko ugibati, ali nas bo novi nasprotnik pokončal v enem zamahu, ali nas komaj požgečkal. No, ta drugo je veliko manj verjetno, zato odvečna previdnost nikoli ne škodi. In že če govorimo o previdnosti, smem priporočati uporabo vodiča?
Če se vam zatakne, uporabite vodič
Vem, tukaj gre za osebno preferenco, za dva tipa igralcev, ali dva tipa Žig, če si lahko privoščim primerjavo. Žiga “WickedLinx” Kmetec ne mara kvarilcev in raje 15-krat umre, da pride do istega mesta, ki ga je Žiga “ScorpLZ” Lah počistil že pred eno uro, ker sledi spletnemu vodiču.
Pomanjkanje jasnih navodil je drugi izmed žuljev, ki muči nove Elden Ring igralce in veterane, kot je Asmongold. A splet je že preplavilo na stotine priročnikov in YouTube posnetkov, ki nam bodo prihranili 10 minut jeznega vreščanja.
Vodič nam lahko tudi namigne, kako napredovati svoj lik, kje poiskati dobro opremo, kako sestaviti najbolj efektivno kombinacijo sposobnosti in orožja ter seveda s katerim NPC-jem se moramo nujno pogovarjati.
ELDEN RING™_20220305194400
ELDEN RING™_20220305195143
Igra, za katero potrebuješ vajo
Največji izziv, ki ga Souls žanr predstavlja povprečnim ljubiteljem video iger, je miselni preskok, da je nekatere stvari preprosto treba najprej povaditi. Koncept, da so za uspešen pretep s šefom potrebni učenje in predpriprava, predvsem pa ponovni poskusi, je znan marsikateremu MMORPG zaprisežencu, a tistim, ki pričakujejo minimalno investicijo v igro, ne bo preveč dišal.
Jasno, tudi pri tem velja, da na koncu le zmagaš, če dovolj časa rineš z glavo skozi zid. Ne glede na to, ali raje sledite nasvetom predhodnikov, ali poskušate sami orati ledino, Elden Ring vedno nagradi vztrajnost in raziskovanje.
Kupiti ali ne kupiti?
Igra Elden Ring je veliko bolj naklonjena novim igralcem od svojih predhodnic. Če se za igranje iger poslužujete spletnih vodičev in ste pripravljeni nekaj časa vložiti v predpriprave na boj, vam igra ponuja širok svet čudes, presenečenj, predvsem pa izzivov.
Zabavali se boste tudi tisti, ki igre raje “nagruntate” sami, se nikoli zares ne počutite izgubljeno in vas ne moti, če morate triktat ponoviti vajo. In vi, ki še vedno omahujete, ali čakate na konec “hypa”, se le opogumite. Včasih je treba dobiti kakšen nož v hrbet, vrat, trebuh, vrat ali spet hrbet, da lahko ponosno rečeš: “Premagal sem Souls igro.”
Atomic Heart, znanstvenofantastična prvoosebna strelska igra razvijalca Mundfish, je v treh tednih presegla 5 milijonov igralcev. Tako vsaj trdi razvijalec.
Mejnik je napovedal Robert Bagratuni, izvršni direktor in ustanovitelj podjetja Mundfish, vendar je več informacij, ki bi to potrdile, težko najti.
We are thrilled with the overwhelming response to our first game. Our team has worked hard since 2017 to create a project that delivers the ultimate gaming experience, and we are delighted to see that Atomic Heart has resonated with gamers worldwide! pic.twitter.com/K70WajyOFM
Kar lahko preverimo, je število igralcev na platformi Steam, ki spet ni tako visoko. Na Steamu naj bi bilo prodanih okoli 200.000 izvodov igre Atomic Heart, pri čemer je bilo ob izidu doseženih rekordnih 37.222 sočasnih igralcev. Od takrat se je število zmanjšalo in je v času pisanja tega članka padlo na približno 2.500.
Pri seštevku 5 milijonov igralcev so razvijalci najverjetneje upoštevali število prodanih kopij izvodov na vseh platformah, vključno z rusko različico storitve Steam, imenovano VK Play.
Generalni direktor Bagratuni je v svojem tvitu izrazil navdušenje studia nad sprejemom igre Atomic Heart in opozoril, da je ekipa na projektu delala že od leta 2017. V svojem tvitu je omenil tudi, da podjetje Mundfish trenutno dela na dodatkih DLC za igro.
Atomic Heart je na voljo za PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X in Series S, Xbox One, Microsoft Windows in Xbox Cloud Gaming.
Najnovejši promocijski napovednik za igro Resident Evil 4 je animiran v slogu risanke o Heidi.
V enominutnem posnetku z naslovom “Leon and the Mysterious Village” (Leon in skrivnostna vas) se glavni junak četrte Resident Evil igre Leon sprehaja po čudovitem španskem podeželju, v iskanju hčere ameriškega predsednika Ashley. Naivno prikazani Leon se približa skupini domačinov, vendar ga po nekaj neuspelih poskusih pogovora mož z lovkami, ki mu rastejo iz vratu, s sekiro udari po glavi. Kdaj in kje se ta reklama predvaja, nam ni často jasno.
Videoposnetek ne pove ničesar o igri, a dolgoletni navdušenci bodo takoj prepoznali prikupne anime različice nekaterih najbolj nepozabnih sovražnikov iz igre Resident Evil 4, kot so stric z žakljem na glavi in motorko, stric, ki se mu glava spremeni v lovke in stric z ogromnimi Wolverine bodali.
Ah, da. Kdo si ne želi videti Golluma, kako se sprehaja po Srednjem svetu? Novi zgodbeni napovednik igre prikazuje posnetke, ki so bili premierno prikazani na četrtkovi predstavitvi Nacon Direct.
Gollum je akcijska RPG igra, ki se odvija vzporedno z dogodki, opisanimi v knjigi Bratovščina prstana, in v kateri se igralci podajo na pot iskanja enega in edinega prstana. Igra ima izvirno zgodbo, ki igralce popelje v več predelov Srednjega sveta in v kateri nastopajo znani obrazi iz knjig J. R. R. Tolkiena.
Vir: Daedalic Entertainment
Igra Lord of the Rings Gollum je bila napovedana že leta 2019 in prvotno načrtovana za izid leta 2021, vendar je bila večkrat odložena. Približni datum izida je trenutno september 2023.
Končno je bil objavljen datum izida igre Starfield, ki bo predvidoma izšla 6. septembra 2023 za PC in Xbox Series X|S.
Od uradne najave leta 2018 je igra Starfield podjetja Bethesda eden od najbolj pričakovanih naslovov v zadnjem času na področju iger. To bo prvo novo vesolje po 25 letih studia Bethesda Game Studios, znanega po franšizah The Elder Scrolls in Fallout.
Vir: Bethesda
Čeprav je bil vsak predogled igre tehnično impresiven in je odlično gradil navdušenje igralcev, si je igra zaradi pogostih zamud ustvarila sloves naslova, ki ga nikoli ne bo. In naslov je zaslužen, saj je bil izid igre ponovno prestavljen. Bethesda je nazadnje napovedala, da bo igra izšla v prvi polovici leta 2023, kar pa žal ne drži več.
Kot je Todd Howard navedel v napovednem videoposnetku, bo igra Starfield uradne predstavitve deležna 11. junija 2023, ko si bodo igralci lahko veliko bolj podrobno ogledali, kaj jih čaka ob izidu igre 6. septembra.
Izid igre Hogwarts Legacy je šesti najuspešnejši v zadnjih šestih letih, poroča GamesIndustry.biz.
Po samo treh tednih prodaje je igra Hogwarts Legacy že peta najbolje prodajana igra v zadnjih 12 mesecih, za igrami FIFA 23, Call of Duty: Modern Warfare 2, Grand Theft Auto 5 in Elden Ring.
Podatki o prodaji vključujejo prodajo iger v fizični obliki na večini glavnih evropskih trgov ter prodajo digitalnih iger večine glavnih založnikov na vseh evropskih trgih.
Naslednja najbolje prodajana nova izdaja je vojna strelska igra Atomic Heart na 9. mestu. Na lestvico sta se ponovno povzpeli igri The Last of Us Part 2 in The Last of Us Remastered, ki ju je spodbudila televizijska serija HBO, posneta po teh igrah. Prodaja drugega dela se je v primerjavi s februarjem lani povečala za 317 %, prodaja igre Remastered pa za 285 %.
Dogajanje v igri se na začetku odvija v Bel Airu v Los Angelesu (ZDA). Prikazuje Dani, eno izmed šestih popolnoma prilagodljivih likov, med katerimi lahko igralci izbirajo. Dani je primerna za bližnji način bojevanja in si želi priti do hotela Halperin.
“Oborožena z vrsto orožij, od katerih ima vsako svoj edinstven, brutalen način bojevanja in neskončne možnosti za nadgradnje, se izganjalka Dani sreča s standardnimi zombiji (Walkers, Shamblers, Runners), variacijami (eksplozivni hodci) in apeks zombiji (hipermutirani zombiji), ki imajo vsi edinstvene moči in vedenje,” pravijo pri Deep Silver.
“Igralci bodo videli tudi, kako izkoriščanje napadov in kombiniranje močnega nabora kartic spretnosti, izboljšanje sposobnosti in prilagajanje slogu igranja pomagajo Dani, ko se prebija skozi prvi del igre.”
Izganjalci so sicer okuženi, a ostajajo pri svoji zavesti in volji, dokler ne uporabijo način Fury Mode, da aktivirajo svoj poškodovani DNK za še bolj brutalne napade.
Ob vsem povedanem in prikazanem jedro igre ostaja zvesto izvirniku, medtem ko nas dodatek kartic spretnosti spominja na igre, kot je Back 4 Blood. Upajmo, da se bo Dead Island 2 odrezal bolje od slednje, saj je razvijalec Back 4 Blood, podjetje Turtle Rock Studios, nedavno končalo razvoj igre.
Po letih zamud je igra Dead Island 2 končno pripravljena na izid, pravzaprav je podjetje Deep Silver celo za en teden prejprestavilo datum izida nadaljevanja.
Dead Island 2 bo izšel 21. aprila za sisteme PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One in PC prek trgovine Epic Games Store.
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.