Connect with us

Igre

Preizkusili smo akcijsko igro igranja vlog Elden Ring

Published

on

Ta recenzija ne bo spremenila vašega mnenja. Če ste ljubitelji FromSoftware iger imate zdaj že konkretno število ur nabitih v Elden Ringu. In če ste taki, da vas do sedaj Souls žanr še ni pritegnil, vas tudi Hidetaka Miyazaki in George R.R. Martin ne bosta prepričala. Vsi ostali, ki poznate Souls serijo, a čakate na vesolje, da vas postavi na pravo pot, ostanite z mano in presodite, ali je končno čas, da se podate na najtežjo dogodivščino vašega igričarskega življenja.

Moje in marsičigavo prvo srečanje z Elden Ringom lahko povzamemo z eno besedo: “nughhhh”. Če bi “nughhhh” res bila beseda, bi izražala spekter čustev, od frustracije, strahu in zmede, do začudenja, občudovanja in nenazadnje ponosa – kar je konkreten dosežek za eno samo igro, se strinjate? A dajmo moje občutke nekoliko bolje ubesediti.

Težko, a ne nemogoče

Najprej naj vas najprej potolažim, da je bil Elden Ring namensko razvit za manj “hardcore” občinstvo. To nikakor ne pomeni, da je igra lahka, je pa veliko bolj prizanesljiva do neizogibnih smrti. Svet je kar pogosto posejan z “respawn” točkami in kolikor toliko varnimi lokacijami, ki omogočajo hitro vračanje na mesto, kjer ste izgubili svojo lastnino.

Tak sistem je bil drugače tudi nujno potreben, saj je Elden Ring svet konkretno obsežen. V ta namen smo igralci dobili zemljevid, ki ga prejšnje Souls igre niso poznale in daljnogled, s katerim lahko nekoliko od bliže vidimo “wtf je to”. Bližnjice skrite za zaklenjenimi vrati, je zamenjalo bolj ali manj naključno dirjanje s konjem, ki je morda eden izmed najbolj pogostih očitkov igri. Večino časa nam namreč ni točno jasno, kam je treba iti.

Igra sicer ponuja nekakšno navigacijo v obliki zlatih lokov, ki jim lahko sledimo, a ti postanejo dokaj hitro razvejani in nas lahko vodijo v območja, ki so za nas bistveno pretežka. Tako je včasih težko ugibati, ali nas bo novi nasprotnik pokončal v enem zamahu, ali nas komaj požgečkal. No, ta drugo je veliko manj verjetno, zato odvečna previdnost nikoli ne škodi. In že če govorimo o previdnosti, smem priporočati uporabo vodiča?

Če se vam zatakne, uporabite vodič

Vem, tukaj gre za osebno preferenco, za dva tipa igralcev, ali dva tipa Žig, če si lahko privoščim primerjavo. Žiga “WickedLinx” Kmetec ne mara kvarilcev in raje 15-krat umre, da pride do istega mesta, ki ga je Žiga “ScorpLZ” Lah počistil že pred eno uro, ker sledi spletnemu vodiču. 

Pomanjkanje jasnih navodil je drugi izmed žuljev, ki muči nove Elden Ring igralce in veterane, kot je Asmongold. A splet je že preplavilo na stotine priročnikov in YouTube posnetkov, ki nam bodo prihranili 10 minut jeznega vreščanja.

Vodič nam lahko tudi namigne, kako napredovati svoj lik, kje poiskati dobro opremo, kako sestaviti najbolj efektivno kombinacijo sposobnosti in orožja ter seveda s katerim NPC-jem se  moramo nujno pogovarjati.

Igra, za katero potrebuješ vajo

Največji izziv, ki ga Souls žanr predstavlja povprečnim ljubiteljem video iger, je miselni preskok, da je nekatere stvari preprosto treba najprej povaditi. Koncept, da so za uspešen pretep s šefom potrebni učenje in predpriprava, predvsem pa ponovni poskusi, je znan marsikateremu MMORPG zaprisežencu, a tistim, ki pričakujejo minimalno investicijo v igro, ne bo preveč dišal.

Jasno, tudi pri tem velja, da na koncu le zmagaš, če dovolj časa rineš z glavo skozi zid. Ne glede na to, ali raje sledite nasvetom predhodnikov, ali poskušate sami orati ledino, Elden Ring vedno nagradi vztrajnost in raziskovanje.

Kupiti ali ne kupiti?

Igra Elden Ring je veliko bolj naklonjena novim igralcem od svojih predhodnic. Če se za igranje iger poslužujete spletnih vodičev in ste pripravljeni nekaj časa vložiti v predpriprave na boj, vam igra ponuja širok svet čudes, presenečenj, predvsem pa izzivov.

Zabavali se boste tudi tisti, ki igre raje “nagruntate” sami, se nikoli zares ne počutite izgubljeno in vas ne moti, če morate triktat ponoviti vajo. In vi, ki še vedno omahujete, ali čakate na konec “hypa”, se le opogumite. Včasih je treba dobiti kakšen nož v hrbet, vrat, trebuh, vrat ali spet hrbet, da lahko ponosno rečeš: “Premagal sem Souls igro.”

Call of Duty: Modern Warfare III XBOXSERIESX

79,99 €

Igre

Do 30. aprila lahko igrate Assassin’s Creed Mirage brezplačno

Published

on

Lanskoletna igra Assassin’s Creed, ki se je vrnila k formuli prvega naslova, je zdaj brezplačno na voljo za igranje. Ubisoft vsem, ki prenesejo Assassin’s Creed Mirage, omogoča brezplačen dostop do igre za dve uri.

Igrajte kot Basim Ibn Ishaq, najbolj vsestranski in iznajdljivi asasin v zgodovini franšize, in raziskujte čudesa arabskega sveta s pomočjo akrobatskega skakanja po Bagdadskih strehah. V preizkusni različici lahko uživate v celotni vsebini igre Assassin’s Creed Mirage, vključno z načinom trajne smrti in filtrom Desaturated Blue iz igre Assassin’s Creed 1. Igraje je časovno omejeno na dve uri, po katerih se bo vaše napredovanje preneslo, če se odločite za nakup igre.

Assassin’s Creed Mirage je na voljo na Ubisoft Connect PC, Epic Games Store in PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One in Xbox Series X | S.

Continue Reading

Igre

Darkest Dungeon 2 bo dobil popolnoma nov kampanjski način – brezplačno

Published

on

Razvijalec igre Darkest Dungeon, podjetje Red Hook, je pravkar najavil Kingdoms – brezplačen samostojni način kampanje, ki bo v Darkest Dungeon II prišel še letos.

Ta novi način igre izzove igralce v brezupni tekmi s časom, da bi našli in premagali pošasti, preden preplavijo in uničijo kraljestvo. V duhu igre bodo igralci potovali po deželi, zbirali vire in se borili proti vdorom zla, pri tem pa branili mrežo krčem, ki nujido še zadnje upanje človeštvu.

Pridobljeni viri se uporabljajo za nadgradnjo junakov in tudi samih krčem, ki jih je mogoče izboljšati z obsežnimi nadgradnjami. Igralci se bodo pomerili proti trem novim frakcijam pošasti: Coven, Beastmen in Crimson Courtiers. Način igre Kingdoms je mogoče igrati neodvisno od prvotne kampanje “Confessions”.

“Kingdoms je za nas vznemirljiv projekt,” je povedal Chris Bourassa, kreativni direktor razvijalca Red Hook. “Ta novi način bo združil nekaj stalnosti in upravljanja likov iz prvotne igre Darkest Dungeon s premikanjem in bojevanjem iz igre Darkest Dungeon 2. Pri Red Hooku ocenjujemo projekte glede na njihov potencial, da izzovejo presenečenje, navdušenje in obup… Kingdoms je zadel vse tri.”

Ob tej priložnosti je igra Darkest Dungeon II na platformi Steam trenutno unižana za 33 %. Poleg tega lahko za 10 % popusta prevzamete tudi dodatek DLC The Binding Blade.

Continue Reading

Igre

Star Wars Outlaws izide avgusta

Published

on

Najnovejša pustolovska igra iz vesolja Vojne zvezd bo izšla 30. avgusta 2024, a igrali jo boste lahko že prej, če ste pripravljeni odšteti nekaj dodatnih desetakov.

Igralci, ki bodo kupili zlato ali ultimativno izdajo igre Star Wars Outlaws, jo bodo lahko igrali do tri dni prej. Obe izdaji vključujeta osnovno igro in sezonsko prepustnico in je mogoče tudi prednaročiti.

S prednaročniškim bonusom bodo igralci prejeli še bonus paket Kessel Runner, ki vključuje: 

  • – kozmetični paket za speeder.
  • – kozmetični paket za vesoljsko ladjo The Trailblazer.

Sezonska prepustnica bo odklenila tudi dve dodatni pripovedni razširitvi, ki bosta na voljo po izidu, ekskluzivno misijo Jabba’s Gambit na dan izida igre ter dodatne kozmetične izdelke za Kay in Nixa.

Slika: Ubisoft

Ubisoft obljublja, da bo to prva igra Vojne zvezd z odprtim svetom, postavljena med dogodke iz filmov Imperij vrača udarec in Vrnitev Jedija. Igralci bodo lahko raziskovali različne planete po galaksiji, tako ikonične kot nove, ter se pridružili pustolovščinam novega izvirnega lika Kay Vess in njenega kosmatega spremljevalca Nixa.

Continue Reading

Igre

Palworld je od začetka prodaje v storitvi Steam izgubil 97 % igralcev

Published

on

Množično priljubljena igra Palworld, v kateri loviš pošasti, je izgubila večino svojih igralcev, vendar jih je še vedno veliko.

Ko je 19. januarja igra izšla v zgodnjem dostopu, je Palworld z več kot 2,1 milijona igralcev postal druga najbolj igrana igra na platformi Steam doslej. Dva meseca kasneje se je število igračcev drastično zmanjšalo, a to ne pomeni smrti igre.

Po podatkih SteamDB se je od začetka marca število igralcev Palworlda še vedno gibalo okoli 275.000 dnevnih igralcev, vendar zadnji 24-urni vrh v času pisanja tega članka kaže le 67.246 igralcev. Kljub temu je na seznamu najbolj igranih iger SteamDB igra Palworld trenutno na 13. mestu, pred novo izdano igro Dragon’s Dogma 2, ki je na 18. mestu.

Poleg tega je razvijalec Pocketpair že objavil načrt, kaj namerava v igro vnesti med zgodnjim dostopom. Te posodobitve bodo vključevale nove funkcije, kot so PvP, skupinske šefe, Pal Arena, navzkrižno igranje med igralci na Steamu in Xboxu, nove Palsa in še veliko več.

Continue Reading

Igre

Ustvarjalec igre Life is Strange Don’t Nod trenutno razvija 7 iger

Published

on

Francoski razvijalec iger Don’t Nod bo razširil svojo ponudbo žanrov. Z novo studijsko organizacijo želi ekipo rezdeliti v tri ločene podružnice namenjene RPG igram, pripovednim pustolovščinam in akcijskim pustolovščinam.

Predstavnik Don’t Nod je v pogovoru z GamesIndustry.biz pojasnil, da to prestrukturiranje ne pomeni odpuščanj:

“Po tej reorganizaciji v podjetju Don’t Nod ni bilo odpuščanj. V letu 2023 smo bili priča izjemnemu vsebinskemu letu, ki je vključevalo številne visokokakovostne igre, tako majhne kot velike inovativne naslove.”

Izvršni direktor družbe Don’t Nod Oskar Guilbert je povedal, da:

“Nova organizacija odraža našo predanost zagotavljanju visokokakovostnih iger v uspešnih igralnih zvrsteh. Strokovno znanje in izkušnje, pridobljene v teh panogah, nam omogočajo razvoj vse bolj specializiranih notranjih orodij in nenazadnje optimizacijo stroškov v proizvodnji. Z izboljšanjem naše produktivnosti in notranjih zmogljivosti želimo zagotoviti nepozabne in edinstvene igralne izkušnje, ki bodo odmevale pri igralcih po vsem svetu.”

Vse kaže, da je sprememba priša ob pravem času, saj studio čaka še veliko dela. Po poročanju IGN naj bi razvijalec trenutno pripravljal kar sedem naslovov, med katerimi sta logična igra Koira in akcijski RPG Lost Records: Bloom and Rage.

Continue Reading

Igre

Ta konec tedna lahko že preizkusiš novega junaka igre Overwatch 2

Published

on

Ljubitelji Blizzardove igre FPS lahko za omejen čas preizkusite najnovejšega junaka v igri Overwatch 2. Prihajajočega damage junaka lahko od 28. do 31. marca brez odklepanja preizkusijo vsi igralci, dva tedna pred končnim izidom v igri.

Najnovejši rekrut ekipe Overwatch ima vrtalniku podobno orožje, poznano kot pametni izkopalnik, ki igralcem dovoli, da se zakopljejo pod zemljo. Med premikanjem na takšen način Venture ne bo mogoče napasti, po želji pa se lahko požene iz tal, da bi zadal_a poškodbe. Njena_njegova končna sposobnost, Tektonski udarec, povzroča škodljive udarne valove.

Poleg novega junaka, 10. sezona prinaša tudi nekatere spremembe pri odklepanju novih likov. Z najnovejšo posodobitvijo igra Overwatch 2 ne bo več zaklepala nove junake za bojno prepustnico. To pomeni, da se bodo odklenili vsi že obstoječi junaki in da bodo vsi novi junaki ob svojem izidu takoj odklenjeni vsem, ki so opravili začetno uporabniško izkušnjo.

Venture je prvi_a nebinarni_a junak_inja v igri, ki bo izšel_la v 10.sezoni in bo postal_a 40. junak_inja, dodan_a v igro.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno