Connect with us

Igre

Preizkušamo akcijsko medgalaktično pustolovščino Ratchet & Clank: Rift Apart

Published

on

63. pravilo interneta pravi, da za vsak lik enega spola nastane tudi različica drugega spola. In, če uradna verzija ne obstaja, internet hitro poskrbi, da temu ni več tako. Razvijalci Insomniac Games so se tokrat odločili prehiteti Tumblr ilustratorje in nam sami servirati čisto pravo žensko ekvivalento galaktičnega lisjaka in njegovega robotskega pajdaša.

Glavni liki najnovejše igre v franšizi Ratchet & Clank: Rift Apart so torej štirje. Lombax Ratchet, galaktični mehanik, ki občasno rešuje vesolje, Rivet, njegova ženska ustreznica iz druge dimenzije, ki se bori proti mehanskemu tiranu ter nekdanja morilska robota Clank in Kit, ki opravljata funkcijo “straight mana” v zgodbi in sta, kakor je za robote navadno, včasih še preveč … robotska.

Vzdušje

Po osebno klavrnem Ratchet and Clank rebootu iz leta 2016, je z najnovejšim naslovom Rift Apart franšiza ponovno zapeljala na stare tire. Vrnilo se je navihano vzdušje v svet in življenje v like in vrnila se je prvotna zgodba, ki se nadaljuje od zaključka zadnje igre v Future Sagi Ratchet & Clank: Into the Nexus.

Po okvari pištole Dimensionator postanejo svetovi nestabilni, galaktična heroja pa sta ločena. V iskanju drug drugega oba srečata in spoznata nove pajdaše iz vzporednega sveta, v katerem sta pristala, ter se z njimi združita, da odpravita časovno-prostorsko neravnovesje.

Zgodba nam servira humorne izjave likov, akcijo in adrenalin ter na določenem nivoju tudi strah in napetost. K ustvarjanju ustreznega vzdušja močno pripomore glasba, ki se zliva z dogajanjem in napoveduje temo novega planeta ali vhode zlobnežev. Internet že mema neverjetno nalezljivo Nefariousovo pesem Join Me at the Top, ki jo lahko slišimo v odjavni špici.

Zasedba

A za izjemen nastop, zgodbo in glasbo so zaslužne izjemne osebe. Ratchet & Clank: Rift Apart zasedba je neverjetna. Za glasbo je poskrbel dolgoletni dinamični duo, ki ga sestavljata frontman ironične rock skupine Devo Mark Mothersbaugh ter japonski skladatelj in dirigent Wataru Hokoyama. Skupaj sta ustvarila glasbo za dva Lego filma, Hotel Transylvania 3, Thor: Ragnarok in številne druge uspešnice.

Za vokale pesmi Join Me at the Top in seveda glas cesarja Nefariousa je zaslužen britanski sinhronizatorski mit Robin Atkin Downes, ki je zmožen iz sebe izvleči vse od ameriških surferjev do japonskega profesionalnega morilca z lasersko sabljo. Z njegovim neverjetnim seznamom kariernih dosežkov se lahko kosa le Jennifer Hale, glas Rivet, ki je v igričarskem svetu najbolje poznana kot FemShep (Mass Effect), Naomi Hunter (Metal Gear Solid) in “Calamity” Ashe (Overwatch).

Besedila v igri sta pripravili Lauren Mee, nekdanja piska za Telltale Games igro The Walking Dead: The Final Season, ter Sam Maggs, poznana po knjigi The Fangirl’s Guide to the Galaxy in stripih Marvel Action: Captain Marvel. Likom je življenje podelila ekipa glavne animatorke Lindsay Thompson, ki je del Insomniac Games kolektiva že od leta 2013.

Gameplay

Gameplay Rift Apart sledi standardni Ratchet & Clank formuli. Rivet ali Ratchet se odpravita na izbran planet z enim izmed dveh robotkov, ki ju spremljata, tam poiščeta to, kar potrebujeta za nadaljevanje pripovedi in nato ponovita zgodbo. Svetovi, ki ju obiščeta so izjemno raznoliki in zajemajo vse od peščenih sipin do futurističnih metropol. A tekom zgodbe se ne premikamo le po različnih svetovih, ampak tudi po različnih dobah. Nekatere uganke je namreč mogoče razvozlati le tako, da se premaknemo v prostoru in času.

Če se nam določene zagonetke zdijo še posebej nadležne ali brezpredmente, kot so na primer Clankovi obiski verjetnostnega sveta ali uporaba hekerske umetne inteligence Glitch, jih lahko preskočimo. Igra je lepo prilagojena tudi za začetniške igralce, ki na lažji težavnosti nimajo le več življenja, ampak tudi poenostavljeno shemo inputov. 

Kakor se za Ratchet & Clank spodobi tudi v najnovejši igri zbiraš matice, zlate vijake, oklepe, spybote, raritanium in čisto nove lorbe. Z njimi nadgrajuješ orožje, izbiraš kozmetične prilagoditve in si pridobivaš dodatne informacije o zgodbi. Ti zbirateljski predmeti niso nujno potrebni za napredovanje, so pa dobrodošli za vse, ki si želijo več raznolike vsebine.

Dizajn in slika

Če slika pove tisoč besed, potem je ta igra grška epopeja. PlayStation 5 zmožnosti v kombinaciji s HDR zasloni pričarajo živahen in barvit, predvsem pa neverjetno bleščeč svet.

Ponovno moramo poudariti izjemno animacijo, ki ostaja na nivoju skozi celo igro. Dizajn likov in njihovo premikanje gredo z roko v roki. Dr. Nefarious, na primer, ima kljub svojemu kovinskemu telesu zelo plastične gibe in izjemno ekspresivno obrazno mimiko.

Na splošno so tudi v boju gibi junakov tekoči in se zlivajo iz ene v drugo animacijo. Akcija teče dalje tudi, kadar kupujemo izdelke v orožarni, na začetku kinematografskih segmentov pa se likom umakne čelada, da lahko sledimo njihovem izražanju. Ko se scena prelije iz cinematike nazaj v igro, se to zgodi brez prekinitve ali nalaganja. Nekaj rezov sicer ostaja, predvsem ker je dogajanje ločeno med različnimi liki na različnih krajih. A prvi občutek, ki nam ga je igra vzbudila je podoben tistemu, ki ga je pričaral God of War (2018).

Tukaj bi morda izpostavili sceno, ki je na nas naredila velik vtis. To je sekvenca, ki vzbuja občutke in reakcije podobne vožnji z vlakcem smrti. Rivet drsi po tirih, ki so speljani med pečinami ogromnega kanjona, vmes pa jo gigantski robot želi ujeti in zmastiti. Celotna scena je izjemno dinamična, tekoča in zelo lepo režirana, da težko najdemo primerjavo v kakšni drugi igri.

PlayStation5 prispevek

Rift Apart v celoti izkoristi vse, kar ponuja konzola najnovejše generacije. Najprej je tukaj ločljivost. Igro lahko igramo v “Fidelity” načinu s 4K ločljivostjo in hitrostjo 30 sličic na sekundo, ali v načinih “Performance” in “Performance Ray-Tracing”, ki delujeta z nižjo osnovno ločljivostjo, a nudita 60 sličic na sekundo. Igra podpira tudi visok dinamični razpon, zaradi katerega se, kakor že povedano, svet kar blešči.

DualSense PlayStation 5 plošček, Tempest Engine in namenska strojna oprema za sledenje žarkom, skrbijo za napredne haptične povratne informacije, 3D prostorski zvok in učinke sledenja žarkom v realnem času. Omeniti moramo tudi povečano procesorsko moč PlayStation 5 in SSD disk, ki omogočata, da igra vključuje več NPC-jev, sovražnikov, vizualnih učinkov in predmetov kot prejšnji naslovi. Izboljšave v zasnovi igre bistveno zmanjšajo čas nalaganja pri skakanju med svetovi, a to je skupna točka vsem Ratchet & Clank igram.

Posebej bi poudarili, da nam igra ponuja ogromno mero prilagajanja nastavitev. DualSense plošček razširja dogajanje na ekranu tudi v naš oprijem. Med igranjem nas z zvočnimi namigi in tresljaji opozarja na nevarnosti, a tudi pozitivne učinke, ki jih morda ne opazimo (kot polnjenje življenja). Dodatno upravlja tudi trdoto stranskih gumbov, a brez skrbi. Če imate tudi vi bistveno premalo mišič v roki za pritiskanje na trde gumbe, lahko v nastavitvah prilagodite ali popolnoma izključite haptični feedback.

Zabavali smo se tudi z načinom slikanja, ki prav tako nudi celo paleto opcij in nastavitev. Od poziranja heroja do okvirjev za sliko.

Končna ocena

Ratchet & Clank: Rift Apart je neverjetno dodelana igra, ki čudovito izkoristi vse, kar ima PS5 za ponuditi. Čeprav je zgodba na momente dolgočasno predvidljiva, verjamemo, da se tehtnica katerega koli kritika prevesi, zaradi brezhibne animacije likov, njihove ekspresivnosti, izjemne kinematografije, glasbe in dejstva, da ena izmed pištol spremeni nasprotnike v grme.


NAMCO BANDAI TALES OF ARISE – COLLECTORS EDITION PC

199,99 €

Igre

Igro Senua’s Saga: Hellblade II bo morda mogoče igrati tudi na starejših sistemih

Published

on

V dobi, ko sodobni osebni računalniki s težavo poganjajo celo lanskoletno razočaranje The Lord of the Rings: Gollum je nemogoče vedeti, kako se bo igra obnesla na vašem sistemu, dokler je ne preizkusite.

Senua’s Saga: Hellblade II je pravkar delila svoje sistemske zahteve, ki so videti optimistične tudi za starejše računalnike. Toda ali bo delovala tako, kot bi morala? Poglejmo si zahteve.

SENUA’S SAGA: HELLBLADE II – MINIMALNE SISTEMSKE ZAHTEVE ZA PC

  • 64-bitni procesor in operacijski sistem
  • Operacijski sistem: Windows 11
  • Procesor: 1: Intel i5-8400 | AMD Ryzen 5 2600
  • Pomnilnik: 16 GB RAM
  • Grafična kartica: Nvidia GTX 1070 | AMD RX 5700 | Intel Arc A580
  • Pomnilnik: 70 GB razpoložljivega prostora
  • Dodatne opombe: Zahtevani SSD

V nadaljevanju se Senua vrača na brutalno pot preživetja skozi mite in muke vikinške Islandije.

“Ponovno lahko pričakujete, da se boste Senui pridružili pri razumevanju njenega sveta skozi vizualne logične uganke, ki jih narekuje njena izkušnja s psihozo, v brutalnem in visceralnem boju ter pri premikanju skozi igro, tokrat po surovih, a čudovitih pokrajinah Islandije 10. stoletja,” je v zapisu na blogu Xbox Wire zapisal Dom Matthews, vodja studia Ninja Theory.

“Pomembno je, da so vsi ti elementi prepleteni v edinstveno vizualno in zvočno izkušnjo, kjer vse služi Senuini zgodbi. Zato lahko pričakujete še več istega, vendar tokrat s podporo, ki bo naše ambicije glede potopitve, zvestobe in bogastva še bolj razširila kot doslej.”

Težko pričakovano nadaljevanje nagrajene igre Hellblade: Senua’s Sacrifice izide 21. maja.

Continue Reading

Igre

Družba Remedy Entertainment je pripravljena predelati Maxa Payna 1 in 2

Published

on

Dolgo pričakovani remake iger Max Payne 1 in 2 podjetja Remedy Entertainment bo v celoti začel nastajati v drugem finančnem četrtletju leta 2024.

Finski razvijalec videoiger je pred kratkim delil pregled poslovanja za obdobje med januarjem 2024 in marcem 2024. V pregledu je opisanih nekaj projektov, ki jih studio pripravlja, med katerimi je tudi prvai bullet-time streljanka Max Payne.

Na podlagi poročila se zdi, da se je razvoj predelave iger Max Payne 1 in 2 premaknil v fazo pripravljenosti za produkcijo in da bo predvidoma v drugem četrtletju leta 2024 prešel v polno produkcijo. Čeprav gre za priljubljeno franšizo številnih igričarjev stare šole smo skeptični, da bo Max Payne uspel tam, kjer se je zalomilo Alanu Waku.

Alan Wake 2 je bil najnovejši poskus studia, da bi izkoristil obstoječe in priljubljene IP-je, in čeprav si je izvirna igra pridobila kultni status, nadaljevanje ni uspelo navdušiti sodobnega občinstva. Igra je sicer prejela tri nagrade Game Award in dve nagradi BAFTA, a ekskluzivnost igre v trgovini Epic Games Store je nedvomno vplivala na njene prodajne številke.

Po poročilu podjetja Remedy je bilo od začetka februarja 2024 prodanih le 1,3 milijona izvodov igre Alan Wake 2. Razvijalec je opozoril, da je igra kljub (resda slabi) prodaji povrnila znaten del stroškov razvoja in trženja. A številke so mračne, če primerjamo večletna trženjska prizadevanja za ta projekt z dobro umeščenimi neodvisnimi naslovi, kot je Manor Lords, ki jim je enak dosežek uspel v manj kot 24 urah.

Continue Reading

Igre

Srednjeveška strateška igra je v 24 urah prodala 1 milijon izvodov

Published

on

Še en neodvisni razvijalec je s še eno srednjeveško simulacijsko igro čez noč postal uspešen na platformi Steam.

Razvijalec igre Manor Lords, Slavic Magic, enosebni studio, ki ga je ustanovil Greg Styczeń, je najnovejši neodvisni razvijalec, ki je s svojo ljubeznijo do zgodovinske natančnosti navdušil množice na Steamu. Strateška igra, ki igralcem omogoča, da izkusijo življenje srednjeveškega gospoda, je v prvih 24 urah po izidu v zgodnjem dostopu na platformi Steam prodala že 1 milijon izvodov, je založnik Hooded Horse sporočil na družbenih omrežjih.

“Od včerajšnjega začetka prodaje je igra Manor Lords prodala že več kot 1 milijon izvodov in dosegla največje število sočasnih igralcev na Steamu, in sicer 170 tisoč, kar je največ doslej za igro za gradnjo mest (ali za druge različne žanre, kot so GSG/4x/kolonijske simulacijske igre). Čestitke @LordsManor, v čast nam je, da smo lahko vaš založnik!” se je podjetje Hooded Horse pohvalilo na omrežju X.

Ni skrivnost, da je množica uporabnikov storitve Steam navdušena nad srednjeveškimi vsebinami. Slovenska večigralska mečevalska igra Mordhau je odličen primer tega. A Manor Lords ni namenjen samo bojevanju. Svež zorni kot, ki ga igra prinaša, in morda razlog za njen uspeh se skriva v zgodovinski natančnosti igre.

Razvijalca Slavic Magic sta navdihnili umetnost in arhitektura Frankovske regije poznega 14. stoletja, zgodovinska dejstva pa uporablja tako pri mehaniki igranja kot pri vizualni podobi. Običajnim srednjeveškim klišejem se izogni v prid zgodovinske natančnosti, da bi svet deloval bolj pristno, barvito in verodostojno.

Prizadevanja enočlanske ekipe so se obrestovala, saj naj bi po podatkih SteamDB igra ta konec tedna dosegla kar 173.178 sočasnih igralcev. Čeprav je igra Manor Lords še vedno v zgodnjem dostopu, razvijalec Slavic Magic obljublja, da bodo obstoječi shranjeni podatki delovali brezhibno tudi po prihodnji posodobitvi igre.

Če boste igro kupili in se jo odločili vrniti, ne pozabite, da je Steam pred kratkim popravil pravilo o vračanju iger. Če vam Manor Lords slučajno ne sede poskrbite, da ga boste vrnili pred iztekom dveh ur igranja, tudi pred uradnim izidom igre.

Continue Reading

Igre

Igralci se vračajo k igri Fallout 76 — ali je zdaj kaj boljša?

Published

on

Nedavna Amazonova serija Fallout je pri številnih igričarjih ponovno obudila ljubezen do franšize, hkrati pa je pritegnila pozornost tudi novih igralcev. Na platformi Steam je Fallout 76 na primer presegel dosedanje število sočasnih igralcev. A to še ne pomeni, da je igra dobra.

V zadnjih dneh se je število igralcev mnogih iger iz serije Fallout povečalo. Glavna med njimi je igra Fallout 76, ki jo je po podatkih Steamdb ta konec tedna sočasno igralo kar 73.368 igralcev.

Poleg tega si lahko Amazon Primenaročniki brezplačno prenesejo igro Fallout 76 za konzole Xbox Series X/S, Xbox One in osebne računalnike do 15. maja. Naročniki lahko izkusijo tudi druge igre iz franšize, kot sta Fallout 3 in New Vegas, ki jih je mogoče brezplačno igrati na portalu Luna.

Tisti, ki se še spomnijo bednega izida igre Fallout 76, so morda skeptični do te nove pobude za oživitev serije in z razlogom. A zgleda, da medtem ko nismo bili pozorni, je razvijalec Bethesda Softworks poskušal popraviti svojo pokvarjeno igro. Fallout 76 leta 2024 je zagotovo manj katastrofalna igra, vendar je še vedno daleč od najbolj znanega dela v seriji, igre Fallout: New Vegas podjetja Obsidian Entertainment.

Continue Reading

Igre

Do 30. aprila lahko igrate Assassin’s Creed Mirage brezplačno

Published

on

Lanskoletna igra Assassin’s Creed, ki se je vrnila k formuli prvega naslova, je zdaj brezplačno na voljo za igranje. Ubisoft vsem, ki prenesejo Assassin’s Creed Mirage, omogoča brezplačen dostop do igre za dve uri.

Igrajte kot Basim Ibn Ishaq, najbolj vsestranski in iznajdljivi asasin v zgodovini franšize, in raziskujte čudesa arabskega sveta s pomočjo akrobatskega skakanja po Bagdadskih strehah. V preizkusni različici lahko uživate v celotni vsebini igre Assassin’s Creed Mirage, vključno z načinom trajne smrti in filtrom Desaturated Blue iz igre Assassin’s Creed 1. Igraje je časovno omejeno na dve uri, po katerih se bo vaše napredovanje preneslo, če se odločite za nakup igre.

Assassin’s Creed Mirage je na voljo na Ubisoft Connect PC, Epic Games Store in PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One in Xbox Series X | S.

Continue Reading

Igre

Darkest Dungeon 2 bo dobil popolnoma nov kampanjski način – brezplačno

Published

on

Razvijalec igre Darkest Dungeon, podjetje Red Hook, je pravkar najavil Kingdoms – brezplačen samostojni način kampanje, ki bo v Darkest Dungeon II prišel še letos.

Ta novi način igre izzove igralce v brezupni tekmi s časom, da bi našli in premagali pošasti, preden preplavijo in uničijo kraljestvo. V duhu igre bodo igralci potovali po deželi, zbirali vire in se borili proti vdorom zla, pri tem pa branili mrežo krčem, ki nujido še zadnje upanje človeštvu.

Pridobljeni viri se uporabljajo za nadgradnjo junakov in tudi samih krčem, ki jih je mogoče izboljšati z obsežnimi nadgradnjami. Igralci se bodo pomerili proti trem novim frakcijam pošasti: Coven, Beastmen in Crimson Courtiers. Način igre Kingdoms je mogoče igrati neodvisno od prvotne kampanje “Confessions”.

“Kingdoms je za nas vznemirljiv projekt,” je povedal Chris Bourassa, kreativni direktor razvijalca Red Hook. “Ta novi način bo združil nekaj stalnosti in upravljanja likov iz prvotne igre Darkest Dungeon s premikanjem in bojevanjem iz igre Darkest Dungeon 2. Pri Red Hooku ocenjujemo projekte glede na njihov potencial, da izzovejo presenečenje, navdušenje in obup… Kingdoms je zadel vse tri.”

Ob tej priložnosti je igra Darkest Dungeon II na platformi Steam trenutno unižana za 33 %. Poleg tega lahko za 10 % popusta prevzamete tudi dodatek DLC The Binding Blade.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno