Connect with us

Igre

Preizkušamo akcijsko medgalaktično pustolovščino Ratchet & Clank: Rift Apart

Published

on

63. pravilo interneta pravi, da za vsak lik enega spola nastane tudi različica drugega spola. In, če uradna verzija ne obstaja, internet hitro poskrbi, da temu ni več tako. Razvijalci Insomniac Games so se tokrat odločili prehiteti Tumblr ilustratorje in nam sami servirati čisto pravo žensko ekvivalento galaktičnega lisjaka in njegovega robotskega pajdaša.

Glavni liki najnovejše igre v franšizi Ratchet & Clank: Rift Apart so torej štirje. Lombax Ratchet, galaktični mehanik, ki občasno rešuje vesolje, Rivet, njegova ženska ustreznica iz druge dimenzije, ki se bori proti mehanskemu tiranu ter nekdanja morilska robota Clank in Kit, ki opravljata funkcijo “straight mana” v zgodbi in sta, kakor je za robote navadno, včasih še preveč … robotska.

Vzdušje

Po osebno klavrnem Ratchet and Clank rebootu iz leta 2016, je z najnovejšim naslovom Rift Apart franšiza ponovno zapeljala na stare tire. Vrnilo se je navihano vzdušje v svet in življenje v like in vrnila se je prvotna zgodba, ki se nadaljuje od zaključka zadnje igre v Future Sagi Ratchet & Clank: Into the Nexus.

Po okvari pištole Dimensionator postanejo svetovi nestabilni, galaktična heroja pa sta ločena. V iskanju drug drugega oba srečata in spoznata nove pajdaše iz vzporednega sveta, v katerem sta pristala, ter se z njimi združita, da odpravita časovno-prostorsko neravnovesje.

Zgodba nam servira humorne izjave likov, akcijo in adrenalin ter na določenem nivoju tudi strah in napetost. K ustvarjanju ustreznega vzdušja močno pripomore glasba, ki se zliva z dogajanjem in napoveduje temo novega planeta ali vhode zlobnežev. Internet že mema neverjetno nalezljivo Nefariousovo pesem Join Me at the Top, ki jo lahko slišimo v odjavni špici.

Zasedba

A za izjemen nastop, zgodbo in glasbo so zaslužne izjemne osebe. Ratchet & Clank: Rift Apart zasedba je neverjetna. Za glasbo je poskrbel dolgoletni dinamični duo, ki ga sestavljata frontman ironične rock skupine Devo Mark Mothersbaugh ter japonski skladatelj in dirigent Wataru Hokoyama. Skupaj sta ustvarila glasbo za dva Lego filma, Hotel Transylvania 3, Thor: Ragnarok in številne druge uspešnice.

Za vokale pesmi Join Me at the Top in seveda glas cesarja Nefariousa je zaslužen britanski sinhronizatorski mit Robin Atkin Downes, ki je zmožen iz sebe izvleči vse od ameriških surferjev do japonskega profesionalnega morilca z lasersko sabljo. Z njegovim neverjetnim seznamom kariernih dosežkov se lahko kosa le Jennifer Hale, glas Rivet, ki je v igričarskem svetu najbolje poznana kot FemShep (Mass Effect), Naomi Hunter (Metal Gear Solid) in “Calamity” Ashe (Overwatch).

Besedila v igri sta pripravili Lauren Mee, nekdanja piska za Telltale Games igro The Walking Dead: The Final Season, ter Sam Maggs, poznana po knjigi The Fangirl’s Guide to the Galaxy in stripih Marvel Action: Captain Marvel. Likom je življenje podelila ekipa glavne animatorke Lindsay Thompson, ki je del Insomniac Games kolektiva že od leta 2013.

Gameplay

Gameplay Rift Apart sledi standardni Ratchet & Clank formuli. Rivet ali Ratchet se odpravita na izbran planet z enim izmed dveh robotkov, ki ju spremljata, tam poiščeta to, kar potrebujeta za nadaljevanje pripovedi in nato ponovita zgodbo. Svetovi, ki ju obiščeta so izjemno raznoliki in zajemajo vse od peščenih sipin do futurističnih metropol. A tekom zgodbe se ne premikamo le po različnih svetovih, ampak tudi po različnih dobah. Nekatere uganke je namreč mogoče razvozlati le tako, da se premaknemo v prostoru in času.

Če se nam določene zagonetke zdijo še posebej nadležne ali brezpredmente, kot so na primer Clankovi obiski verjetnostnega sveta ali uporaba hekerske umetne inteligence Glitch, jih lahko preskočimo. Igra je lepo prilagojena tudi za začetniške igralce, ki na lažji težavnosti nimajo le več življenja, ampak tudi poenostavljeno shemo inputov. 

Kakor se za Ratchet & Clank spodobi tudi v najnovejši igri zbiraš matice, zlate vijake, oklepe, spybote, raritanium in čisto nove lorbe. Z njimi nadgrajuješ orožje, izbiraš kozmetične prilagoditve in si pridobivaš dodatne informacije o zgodbi. Ti zbirateljski predmeti niso nujno potrebni za napredovanje, so pa dobrodošli za vse, ki si želijo več raznolike vsebine.

Dizajn in slika

Če slika pove tisoč besed, potem je ta igra grška epopeja. PlayStation 5 zmožnosti v kombinaciji s HDR zasloni pričarajo živahen in barvit, predvsem pa neverjetno bleščeč svet.

Ponovno moramo poudariti izjemno animacijo, ki ostaja na nivoju skozi celo igro. Dizajn likov in njihovo premikanje gredo z roko v roki. Dr. Nefarious, na primer, ima kljub svojemu kovinskemu telesu zelo plastične gibe in izjemno ekspresivno obrazno mimiko.

Na splošno so tudi v boju gibi junakov tekoči in se zlivajo iz ene v drugo animacijo. Akcija teče dalje tudi, kadar kupujemo izdelke v orožarni, na začetku kinematografskih segmentov pa se likom umakne čelada, da lahko sledimo njihovem izražanju. Ko se scena prelije iz cinematike nazaj v igro, se to zgodi brez prekinitve ali nalaganja. Nekaj rezov sicer ostaja, predvsem ker je dogajanje ločeno med različnimi liki na različnih krajih. A prvi občutek, ki nam ga je igra vzbudila je podoben tistemu, ki ga je pričaral God of War (2018).

Tukaj bi morda izpostavili sceno, ki je na nas naredila velik vtis. To je sekvenca, ki vzbuja občutke in reakcije podobne vožnji z vlakcem smrti. Rivet drsi po tirih, ki so speljani med pečinami ogromnega kanjona, vmes pa jo gigantski robot želi ujeti in zmastiti. Celotna scena je izjemno dinamična, tekoča in zelo lepo režirana, da težko najdemo primerjavo v kakšni drugi igri.

PlayStation5 prispevek

Rift Apart v celoti izkoristi vse, kar ponuja konzola najnovejše generacije. Najprej je tukaj ločljivost. Igro lahko igramo v “Fidelity” načinu s 4K ločljivostjo in hitrostjo 30 sličic na sekundo, ali v načinih “Performance” in “Performance Ray-Tracing”, ki delujeta z nižjo osnovno ločljivostjo, a nudita 60 sličic na sekundo. Igra podpira tudi visok dinamični razpon, zaradi katerega se, kakor že povedano, svet kar blešči.

DualSense PlayStation 5 plošček, Tempest Engine in namenska strojna oprema za sledenje žarkom, skrbijo za napredne haptične povratne informacije, 3D prostorski zvok in učinke sledenja žarkom v realnem času. Omeniti moramo tudi povečano procesorsko moč PlayStation 5 in SSD disk, ki omogočata, da igra vključuje več NPC-jev, sovražnikov, vizualnih učinkov in predmetov kot prejšnji naslovi. Izboljšave v zasnovi igre bistveno zmanjšajo čas nalaganja pri skakanju med svetovi, a to je skupna točka vsem Ratchet & Clank igram.

Posebej bi poudarili, da nam igra ponuja ogromno mero prilagajanja nastavitev. DualSense plošček razširja dogajanje na ekranu tudi v naš oprijem. Med igranjem nas z zvočnimi namigi in tresljaji opozarja na nevarnosti, a tudi pozitivne učinke, ki jih morda ne opazimo (kot polnjenje življenja). Dodatno upravlja tudi trdoto stranskih gumbov, a brez skrbi. Če imate tudi vi bistveno premalo mišič v roki za pritiskanje na trde gumbe, lahko v nastavitvah prilagodite ali popolnoma izključite haptični feedback.

Zabavali smo se tudi z načinom slikanja, ki prav tako nudi celo paleto opcij in nastavitev. Od poziranja heroja do okvirjev za sliko.

Končna ocena

Ratchet & Clank: Rift Apart je neverjetno dodelana igra, ki čudovito izkoristi vse, kar ima PS5 za ponuditi. Čeprav je zgodba na momente dolgočasno predvidljiva, verjamemo, da se tehtnica katerega koli kritika prevesi, zaradi brezhibne animacije likov, njihove ekspresivnosti, izjemne kinematografije, glasbe in dejstva, da ena izmed pištol spremeni nasprotnike v grme.


NAMCO BANDAI TALES OF ARISE – COLLECTORS EDITION PC

199,99 €

Igre

Posebna izdaja S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl zdaj na voljo v Big Bangu

Published

on

Čakanja je konec. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, ena najbolj pričakovanih iger leta 2024, je končno na voljo za PC v fizičnih trgovinah in na spletu preko GOG, Steam, Epic Games, MS Store in Xbox. Ta preživetveni FPS v odprtem svetu, ki ga je razvil studio GSC Game World, igralce popelje v grozljivo in osamljeno Cono, kjer mutanti, sevanje in eksistencialna groza brišejo mejo med nočno moro in resničnostjo.

Z osupljivo grafiko in napredno umetno inteligenco nas igra potaplja v globoko nelinearno zgodbo z več možnimi zaključki. Osnovni mehanizmi preživetja, kot so lakota, krvavenje in učinki sevanja, še dodatno poglobijo izkušnjo. Igralci se lahko veselimo tudi podpore za modifikacije in večigralskega načina, ki bo brezplačno na voljo po izdaji. Heart of Chornobyl že prejema pohvale od kritikov in igralcev.

IGN je igro označil kot “nekaj posebnega”, medtem ko jo Windows Central vidi kot “igro leta.”

Poleg nove igre je na GOG mogoče dobiti S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl in Call of Pripyat s 75-odstotnim popustom. Igri sta bili vključeni tudi v program ohranjanja iger, kar zagotavlja združljivost s sodobnimi sistemi.

V trgovini Big Bang UAU je poleg navadne izdaje mogoče kupiti tudi verzijo Limited Edition, ki zajema:

  • zemljevid Cone,
  • pismo razvijalcev,
  • nabor nalepk,
  • vojaški obesek,
  • simbolično prepustnico za vstop v Cono, 
  • našitke,
  • poster,
  • obesek za ključe z vžigalnikom,
  • kovinsko škatlico.

Oboževalci ukrajinskega razvijalca si lahko ogledajo tudi ozadje razvoja igre v dokumentarcu War Game: The Making of S.T.A.L.K.E.R. 2. Dokumentarec, objavljen na YouTubu, prikazuje vztrajnost razvijalcev med vojno v Ukrajini in njihovo selitev v Prago, da bi dokončali igro. Film je poklon trudu ekipe in ganljiv vpogled v izzive njihove domovine.

Continue Reading

Igre

Igra Jujutsu Kaisen Phantom Parade dosegla 8 milijonov igralcev

Published

on

Še ena mobilna igra je pritegnila milijone navdušencev. Jujutsu Kaisen Phantom Parade, igra, ki jo razvija BILIBILI GAME, je dosegla več kot 8 milijonov igralcev po vsem svetu. Ob tem mejniku je igra lansirala tudi nov dogodek in nagrade. Igralci, ki se prijavijo zdaj, prejmejo Cube x 1,000 in lahko sodelujejo v dogodku z žrebom 8 Million Milestone SSR-Character-Guaranteed Gacha.

15. novembra se je začela nova zgodba Where Shadows Fall, v kateri nastopa priljubljeni lik Megumi Fushiguro. V izvirni zgodbi se Fushiguro odpravi v skrivnostno vas, kjer izginjajo prebivalci. Igralci lahko opravljajo razne naloge, se spopadejo v Formidable Battle. Vzporedno z dogodkom se je začel tudi Where Shadows Fall Gacha, kjer so povečane možnosti za pridobitev SSR lika Incomplete Domain Megumi Fushiguro in ekskluzivnih SSR Recollection Bits Rest for the Adults.

Igralci, ki se tekom dogodka vsak dan prijavijo v igro, bodo prejeli nagrade v okviru Launch Memo Login Bonus:

  • 1. dan: AP Supplementary Pack * 2
  • 2. dan: Beacon of Training * 50,000
  • 3. dan3: JP * 30,000
  • 4. dan: Beacon of Recollection Bits * 15,000
  • 5. dan: Impure Jujutsu Crystal * 2
  • 6. dan: AP Supplementary Pack * 2
  • 7. dan: Cube * 300 

Spletne mobilne igre ponujajo vse več vsebine za vse vrste igralcev. Prejšnji teden je spletna igra Infinity Nikki še pred izidom dosegla 30 milijonov predregistracij, prejšnji mesec pa je mobilna igra Solo Leveling: ARISE obeležila 50 milijonov igralcev.

Continue Reading

Igre

Spletna igra Infinity Nikki je še pred izidom dosegla 30 milijonov predregistracij

Published

on

Podjetje Infold Games je objavilo, da je prihajajoča pustolovščina v odprtem svetu, Infinity Nikki, presegla 30 milijonov globalnih predregistracij za osebne računalnike, PlayStation 5, iOS in Android. Ob dosežku so igralci odklenili posebne nagrade, vključno s 50.000 Blingi, 300 Nitmi čistosti, 20 kristali Resonita in obleko s štirimi zvezdicami, več daril pa bo še razkritih kasneje.

Ob tem mejniku je podjetje Infold Games objavilo tudi nov napovednik igranja z naslovom Unfold Your Whim. Napovednik prikazuje čarobni svet Infinity Nikki, v katerem bodo igralci vodili Nikki, ki zbira Whimstars (Zvezde želja) in uporablja posebne obleke za pridobivanje edinstvenih sposobnosti, kot so lebdenje, drsenje in skrb za živali. Te sposobnosti Nikki omogočajo odkrivanje skritih poti in interakcijo z živahnim svetom okoli nje. Ob strani ji stoji zvesti spremljevalec Momo, ki omogoča igralcem zajemanje spominov s kamero.

Infinity Nikki obljublja poglobljeno doživetje na osebnih računalnikih in PlayStation 5, kar je prva razširitev serije na tradicionalne igralne platforme. Igralci se lahko veselijo tematskih temnic, reševanja ugank v domeni Curio in zanimivih raziskovalnih izzivov.

Igra Infinity Nikki, razvita s pogonom UE5, združuje platformiranje, reševanje ugank in mehaniko preoblačenja ter ustvarja prijetno interaktivno pustolovščino.

Igra bo ob izidu brezplačna za igranje.

Continue Reading

Igre

Zakaj se Dragon Age: The Veilguard zdi pokroviteljski

Published

on

Novi fantazijski RPG Dragon Age: The Veilguard, ki ga je razvil kanadski studio BioWare, ob izidu 31. oktobra ni navdušil igričarske skupnosti. Po podatkih SteamDB je igra pred dvema dnevoma dosegla okoli 90.000 sočasnih igralcev, vendar se skupno število igralcev postopoma zmanjšuje. K temu najverjetneje prispevajo tudi številne kritike, ki jih igralci delijo na spletu.

Nekateri igralci so na spletu izrazili občutek, da jih The Veilguard podcenjuje, kot da sami niso sposobni priti do lastnih zaključkov. Ta trend postaja vse pogostejši v sodobni industriji zabave, v igričarski industriji pa izvira iz strahu razvijalcev, da bi se igralci v igri zataknili, izgubili interes ali napačno razumeli socialne teme v zgodbi.

Ena od težav je preveč vodenja pri igranju. Boji in uganke so poenostavljeni, spremljevalci pa pogosto namigujejo na rešitve. Podobno kot v igrah Dragon’s Dogma 2 in God of War spremljevalci igralca usmerjajo skozi okoljske izzive.

Uporabnik Reddita, Desperate_Dress_1527, se je pritožil:

“Ne gre toliko za uganke kot za to, da nam spremljevalci natančno povedo, kaj moramo storiti. ‘Uporabite to za to’, ‘zdaj odprite vrata’. Ali pa kako so kar vse stvari označene. Naj [razvijalci] označijo samo eno mesto in me pustijo, da ga najdem, ne potrebujem celotne poti.”

Težave predstavljajo tudi nenehna obvestila na zaslonu. Čeprav mnogi RPG-ji na zaslon izpišejo odzive spremljevalcev na naše akcije, kot na primer “Astarion se s tem ne strinja”, se v The Veilguard prikažejo še dodatna obvestila, ki pojasnjujejo čustva ali dejanja likov.

“Meni osebno niso všeč prizori, kot so tisti, ko je Harding očitno zelo žična zaradi nečesa, igra pa nam to razloži z besedilom.

‘HARDING JE NEMIRNA ZARADI SVOJIH NOVIH MOČI’

Okej… ampak to bi lahko ljudje sklepali sami,“ je v istem pogovoru na Redditu zapisala z-lady.

Nazadnje je moteč tudi splošen način izražanja likov v igri, ki se pogosto zdi pokroviteljski. Youtubar CohhCarnage je tako komuniciranje primerjal z reklamo proti drogam, ki so mu jo učitelji kazali v osnovni šoli.

“Počutil sem se, kot da sedim v občinstvu in gledam skupino odraslih, ki izvajajo predstavo, ki naj bi mi povedala, kaj naj si mislim o nečem.”

Tak način sporočanja primerja z igrami kot so Baldur’s Gate 3 in Cyberpunk 2077, kjer se socialne teme obravnavajo bolj subtilno ter igralcem prepuščajo prostor, da sami raziščejo in premislijo o kompleksnih zgodbah obravnavanih v igri, namesto da jih zgolj pasivno poslušajo.

Continue Reading

Igre

Oboževalci preklicali prednaročila Kingdom Come: Deliverance 2 zaradi Denuva

Published

on

Oboževalci igre Kingdom Come: Deliverance 2 izražajo svoje nezadovoljstvo zaradi vključitve Denuva, sporne tehnologije DRM, v težko pričakovano nadaljevanje srednjeveškega RPG-ja. Številni so začeli preklicovati prednaročila, saj so zaskrbljeni zaradi vpliva programske opreme na delovanje igre.

Denuvo, ki ga je razvilo podjetje Irdeto, je namenjen preprečevanju piratstva, vendar je zaslovel zaradi padcev hitrosti sličic in težav z zmogljivostjo. Oboževalci so bili še posebej razočarani, ko je bilo razkrito, da igra ne bo na voljo na GOG-u, priljubljeni platformi brez DRM.

Za mnoge je bila vključitev sistema Denuvo problematična, vendar so nekateri na družbenih omrežjih tehnologijo branili.

“Ne podpiram denuva, če ostane, bom potrpežljiv in počakal leto dni, da ga opustijo. Še vedno bom plačal za igro, le pozneje. Jbsh denuvo in njegovo sranje, ki vpliva na zmogljivost,“ je zapisal uporabnik Reddita Nast33.

“Počakal bom, da bo igra izšla na GOG-u brez teh smeti in z vsemi popravki,” se je pridružil nekdo drug.

Spet drugi odgovori kažejo na drugačno javno mnenje:

“Zdi se, da vpliva le na nekatere igre. Verjetno je to posledica nepozornosti razvijalca pri vključevanju. Planet Coaster in MGSV uporabljata Denuvo in nikoli nisem imel težav pri igranju teh iger, prav tako se ni zdelo, da bi se kdo pritoževal, da igri uporabljata Denuvo. Čeprav je pri Planet Coasterju znano, da piratske kopije delujejo kot sranje.”

“Doom ima denuvo in teče bolj gladko kot kcd….“ je dodal še en uporabnik.

Kingdom Come: Deliverance je do sedaj prodal več kot 6 milijonov izvodov, oboževalci pa so že nestrpno pričakovali nadaljevanje.

Preverite tudi, kaj si je o igri mislil Žiga, ki se je udeležil novinarskega predogleda Kingdom Come: Deliverance 2.

Continue Reading

Igre

Igra Squirrel with a Gun je prišla na konzole

Published

on

Bizarna strelska igra v peskovniku, ki je uspela zbrati več igralcev kot Concord, je zdaj na voljo za PlayStation 5 in Xbox Series X|S.

Založnik Maximum Entertainment in razvijalec Dee Dee Creations sta 29. avgusta izdala Squirrel with a Gun za osebne računalnike. Sandbox streljanka z divjim glodavcem je na Steamu dosegla največ okoli 2000 sočasnih igralcev in zdaj upa na uspeh med uporabniki konzol.

V igri Squirrel with a Gun igramo kot glodavec, opremljen z enim od številnih strelnih orožij, ki jih veverice jasno tako pogosto srečujejo v naravi. Z arzenalom orožja se spopadamo z agenti, ki nas lovijo in zganjamo vragolije.

Rešujte zapletene logične uganke, da bi zbrali zlate želode, in premagujte edinstvene izzive, tako da ste ustvarjalni s svojim orožjem. Morate hitro pobegniti? Izstrelite orožje in se s povratnim sunkom premaknite na varno. Preizkusite različna orožja, upravljajte RC avtomobile in pojejte rojstnodnevno kot veverica s pištolo.

Fizične izdaje igre Squirrel with a Gun vključujejo:

  • Obleko Nuts for Nuts
  • 2 preobleki za veverico
  • List z nalepkami
  • Filmski plakat

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno