Connect with us

Igre

Preizkušamo Star Wars: Squadrons

Published

on

Star Wars Squadrons je prva video igra kultne franšize Star Wars, v kateri so se razvijalci osredotočili izključno na pilotiranje in s tem želeli ustvarili posebno vesoljsko-letalsko izkušnjo. Pa jim je uspelo? Berite naprej.

Če igro primerjamo s Star Wars filmi moramo najprej omeniti njen izgled, ki je futurističen, izjemno dovršen in natančen. Razvijalci so presegli vsa pričakovanja, vsaj kar se tiče izgleda samega vesolja, laserjev, izstrelkov, ladij, itn. Osredotočili so se tudi na najmanjše malenkosti, tako da je izkušnja med letenjem resnično neverjetna. Presenetila nas je možnost ogleda okolice v vsakem trenutku igranja, ki pri VR verziji daje še dodatni občutek realističnosti in je za vse navdušence nad virtualno resničnostjo skorajda nujna za preizkus.

Izgled vesolja, ki se razprostira vse okrog pilota je poln detajlov, ki jih nismo pričakovali, npr. meteoriti, vesoljski kamni, zvezde in planeti v daljavi, različne sence, meglice, prah, ter še mnoge druge. Presenetilo nas je še posebej to, da so vsi predmeti in ovire postavljeni tja z namenom in nam lahko med boji pomagajo obenem pa tudi poškodujejo našo ladjo, če si jih želimo ogledati pobližje.

No, nehajmo s teorijo in se preselimo v glavni meni igre, ki te ob prvem zagonu napoti naravnost na izbor “strani”, za katero se želiš bojevati (New Republic ali Galactic Empire). Dalje nas igra popelje na sestavo svojega avatarja, ki malo spominja na sestavo avatarja v igri The Sims.

Pričetek igranja opcije Story v glavnem meniju se začne z daljšim odsekom posnete scene, kateri sledi osnovni tutorial kako leteti, manevrirati in streljati glavne laserje. Takoj ko končaš prvih nekaj izzivov – tj. sestreliš nekaj sovražnih ladij, se naučiš prvih trikov, pa te vodilna ladja pripelje v Hangar in prve misije je kar hitro konec.

V Hangarju pa nas čaka neprijetno presenečenje, saj se hitro zavemo, da se ni mogoče premikati po prostoru, kot bi nam bilo normalno. Premiki so možni le na nekaj vnaprej določenih mest v prostoru, ki so označeni z ikonicami na katero klikneš, da te teleportira v tisti pogled. Poleg tega se je v hangarju možno še pogovoriti z nekaterimi člani tvoje AI ekipe, kjer pa nas pričaka naslednje neprijetno presenečenje, kajti pogovor poteka kot vnaprej posneti monolog našega sogovornika – smo z avatarjem sicer prisotni, vendar pa se ne odzivamo, niti se ne sliši ali vidi odgovora, ki smo ga sogovorniku podali.

Po pogovoru pa nas čaka še tako imenovani Briefing oz. sestanek, kjer dobiš vizualna navodila kot tudi ustno obrazložitev poteka naslednje misije. Ko je sestanka konec, se v Hangarju odpre možnost, da skočiš v pilotsko kabino in morebiti zamenjaš orožja na posameznih delih ladje (gumbih na kontrolerju) ali zamenjaš celotno ladjo, če ti misija to dovoljuje. Nekatere misije, predvsem začetne, nimajo možnosti zamenjave ladje, saj je tista, ki ti jo dodelijo najbolj primerna za izvedbo predstavljene naloge, lahko pa si zamenjaš vrsto laserjev, drugih orožij in funkcij ter s tem vplivaš na različne lastnosti ladje (hitrost, pospešek, manevrske sposobnosti, ščit in odpornost na škodo).

Skupno je v opciji Story 14 misij, ki se počasi razvijajo, ko tudi ti kot pilot vzporedno razvijaš nove sposobnosti, spoznavaš nove ladje, nove možnosti streljanja, trike letenja, nova orožja, spremembe targetiranja in izmikanja, premikanja med tarčami, zgoščevanja moči ladje na ščite, orožje ali letenje in še mnoge druge. V skoraj vsaki misiji imaš nov tutorial ali kombinacijo gumbov, ki je primerna za določeno situacijo. To nam je bilo še posebej všeč, saj se tako na nekatere osnovne funkcije letenja navadiš že prej in potem v novi misiji posledično le vadiš en ali dva nova trika.

Težava pa nastane pri misijah v katerih dobiš več vzporednih izzivov naenkrat in se ne osredotočiš na pravilnega. Kar hitro se potem zgodi, da misije ne zaključiš uspešno in jo moraš začeti znova. Dodatna zmeda pa so še Optional oz. opcijski izzivi, ki za uspešno opravljeno misijo niso nujno potrebni. Pri opcijskih izzivih se nam je večkrat zgodilo, da smo zaradi njih morali ponoviti kar celotno misijo, saj smo v njih bili hitro uničeni. Opcijski izzivi so namreč nekaj stopenj težji od ostalih, a ti na koncu prinesejo dodatne trofeje in medalje.

V glavnem meniju pa imamo še nekaj drugih možnosti igranja, kot sta Quick Match in Multiplayer.

  • Quick Match je hitra online ali offline igra, ki je podobna kot misije, vendar krajša, medtem ko opcija Multiplayer odpira več podkategorij.
  • Prva od le teh je tako imenovan Dogfight – online dvoboj dveh ekip v formatu 5v5, ki vam ne vzame več kot četrtino ure. Naloga Dogfight načina igranja je, da čim večkrat sestreliš svoje nasprotnike. Zbiraš točke za Kill in Assist, medtem, ko nasprotniki poskušajo enako. Zmaga ekipa z največ točkami.
  • Naslednja podkategorija je Fleet Battles vs. AI, ki pa je boj za varovanje svojega ladjevja proti AI ekipam. Na boju je več ekip hkrati, ki med sabo sodelujejo, da premagajo nasprotnika.
  • Še zadnja podkategorija pa je Training, ki pa vsebuje tutoriale taktik, združevanja, strategij in še več, ter različne proge z ovirami za treniranje manevrov letenja in streljanja.

Na koncu lahko povzamemo, da je igra kar se tiče grafike, izkušnje letenja, detajlov in možnosti, ki jih ponuja, dobra in vsekakor vredna preizkusa. Vsebuje sicer napake in moteče elemente, ki naredijo včasih igro med misijami dolgočasno, a vendar mislimo, da ima igra zelo dober potencial in upamo, da ji sledi še kakšna nova izboljšana verzija ali nadaljevanje. Letenja in pilotiranja pa se še nismo naveličali, tako da bomo še skočili v pilotsko kabino v videoigri Star Wars: Squadrons.


Vroča ponudba za gamerje

STAR WARS: SQUADRONS PC

39,99 €


Igre

Igra Manor Lords prodala že dva milijona izvodov

Published

on

V manj kot treh tednih po začetku prodaje je poljska simulacijska igra Manor Lords po spletnih trgovinah skupno prodala več kot dva milijona izvodov.

Srednjeveška igra grajenja mesta je samo na platformi Steam v otvoritvenem vikendu zbrala več kot 173.000 sočasnih igralcev. Prvi milijon prodanih izvodov je bil dosežen že naslednji dan, od takrat pa je igra zbrala zavidljivo število privržencev. Igro so preizkusili tudi streamerji in modderji, na omrežjih X in TikTok pa se pojavljajo memi in videoposnetki z namigi za igranje.

“Čudovito je, da je toliko igralcev poskusilo igro Manor Lords,” pravi direktor založbe Hooded Horse Tim Bender. “Imeli smo precej optimistična pričakovanja in celo divje upe, vendar je tako hitro doseženih dva milijona izvodov igre Manor Lords preseglo tudi te.”

V času pisanja tega članka ima igra na platformi Steam nekaj manj kot 24.000 sočasnih igralcev. Prav tako velja omeniti, da je igra še vedno v razvoju in da se lahko nekatere funkcije spremenijo ali dodajo pred končno izdajo igre.

Manor Lords je na voljo v zgodnjem dostopu za osebne računalnike prek storitev Steam, GOG, Epic Games Store in Microsoft Store za 39,99 EUR.

Continue Reading

Igre

Ušla je naslovnica igre Assassin’s Creed Shadows, ki potrjuje sume oboževalcev

Published

on

Veliki dan za razkritje naslednjega dela serije Assassin’s Creed je tu. Ubisoft bo nocoj objavil prvi napovednik za novo igro, vendar so nekatere uhajajoče informacije že nakazale, kaj prihaja.

Na naslovnici naslednje Ubisoftove igre uradno imenovane Assassin’s Creed Shadows sta dva glavna junaka. Poleg uhajanja naslovnice je uveljavljeni puščalec in youtuber j0nathan delil tudi podrobnosti o zapletu igre.

Na podlagi doslej razkritega je ime naslednjega dela v seriji morilcev Assassin’s Creed Shadows. Na naslovnici sta v ospredju samuraj in nindža, kar se ujema z j0nathanovim povzetkom zgodbe.

Po besedah j0nathana se moški na sliki imenuje Yasuke in zgodbo začne kot suženj na ladji, ki jo tragično napade skupina piratov. Med tem napadom so ubiti vsi potniki, vključno z Yasukejevo ženo. Čeprav je Yasuke ranjen, srečanje preživi in je kasneje rešen ter odpeljan v tempelj na Japonskem, kjer postane samuraj v službi Ode Nobunage.

Drugi lik na naslovnici se imenuje Naoe. Na začetku zgodbe naj bi član reda tragično umoril njeno družino. Ona se odloči, da bo postala del šinobijev oz. asasinov, verjetno zato, da bi se maščevala morilcu.

J0nathan je razkril tudi, da bo sezonska karta za Assassin’s Creed Shadows stala 39,99 USD, paket dobrodošlice pa 34,99 USD. Poleg tega bosta dve dodatni razširitvi stali po 24,99 USD.

Kot običajno nobena od razkritih informacij ni bila potrjena, zato jih jemljite z rezervo. Uradna napoved igre bo danes (15. maja) ob 18.00 po srednjeevropskem času in jo lahko spremljajte na uradnih kanalih igre Assassin’s Creed.

Continue Reading

Igre

V igri Tears of Themis se začenja poletna romanca

Published

on

Specialisti za interaktivno zabavo HoYoverse, ki so nam prinesli globalno priljubljene igre, kot sta Genshin Impact in Honkai: Star Rail, so s svojo romantično detektivko Tears of Themis osvojili srca brezupnih romantikov.

To poletje lahko mlade detektivke sodelujejo na posebnem dogodku Summer Splash!, ki vključuje prekomerne količine moških brez majic.

Glavna zgodba igre Tears of Themis se odvija v izmišljenem mestu Stellis, kjer igralci začnejo svojo odvetniško kariero kot odvetnica začetnica, ki s preiskavami in razpravami rešuje nenavadne primere. Štirje moški protagonisti, znani tudi kot člani preiskovalne ekipe NXX, ji zagotavljajo stalno podporo, pomoč in konstantno vzburjenje.

To poletje bodo člani NXX očitno pozabili na svoje odvetniško delo in svojo pomoč usmerili v kavarno ob morju. Med posebnim dogodkom Summer Splash! si bo mogoče pridobiti Glowy Conche, S-Chipse, Stelline in druge nagrade. Kdor opravi vse naloge v 3. fazi dodatka Summer Splash! pa dobi še posebno značko Flying Fry Thief.

Jasno so z dogodkom povezane tudi SSR karte. Povišane bodo možnosti, da si pridobite Artemov SSR Ocean’s Enchantment in Vynov SSR Sunkissed Vacation. Kdor se udeleži dogodka Summer Splash! brezplačno dobi tudi Lukov SR Summer Starlight in možnost, da dobi Mariusov SR Seaside Sweetness!

Dogodek Summer Splash! se začne 15. 5. 2024 po posodobitvi in konča 30. 5. 2024. Za odklepanje te vsebine morate dokončati 2-28. stopnjo glavne zgodbe. Igra Tears of Themis je na voljo za operacijska sistema Android in iOS.

Continue Reading

Igre

Igra Dead by Daylight pripravlja sodelovanje s franšizo Dungeons & Dragons

Published

on

Zdi se, da je založba Wizards of the Coast odločena svojo blagovno znamko Dungeons & Dragons povezati s čim več priljubljenimi imeni. Tokrat so to mojstri groze Behaviour Interactive in njihova izjemno uspešna kooperativna grozljivka Dead by Daylight.

Naslednje poglavje igre Dead by Daylight bo temeljilo na namizni RPG igri Dungeons & Dragons. Razvijalci Behaviour Interactive so pravkar objavili napovednik, v katerem, uganili ste, nastopa beholder. Ali bolje rečeno beholder zombie, kot je videti. Zdi se, kot da so beholderji in mimiki edini dve pošasti, ki sta ekskluzivni za Dungeons & Dragons in ju je treba v teh dneh tlačiti povsod.

Poleg tega družba Behaviour Interactive prihodnji teden načrtuje tudi spletno predstavitev ob praznovanju obletnice, ki bo verjetno vključevala več podrobnosti o tem fantazijskem sodelovanju. Prenos ob osmi obletnici bo potekal 14. maja in bo razkril časovnico prihajajočih vsebin ter najverjetneje temo naslednjega poglavja igre.

Continue Reading

Igre

Uspešnica Solo Leveling je dobila svojo mobilno igro

Published

on

Mobilna igra, v kateri lahko postaneš najmočnejši lovec na svetu Solo Leveling: ARISE je na voljo za sisteme Android, iOS in PC.

Igralci po vsem svetu lahko zdaj podoživljajo dogodke iz priljubljenega spletnega stripa in sledijo stopinjam Sung Jinwooja, edinega lovca, ki ima sposobnost postati močnejši. Igra je zanimiva mešanica čudovite grafike, scen iz zgodbe in hitrega bojnega sistema.

Čeprav igralci začnejo pot kot Sung Jinwoo in precej natančno sledijo dogodkom iz spletnega stripa, lahko ustvarijo lastne sloge bojevanja s prilagajanjem svojih spretnosti, pridobivanjem vse močnejšega orožja in še več.

Jinwooja na njegovi epski pustolovščini spremljajo drugi lovci iz spletnega stripa, vsak s svojimi edinstvenimi sposobnostmi, kar igralcem omogoča, da sestavijo ekipo, ki bo premagala vsakega nasprotnika. Ko Jinwoo doseže določen nivo lahko tudi prikliče svojo “vojsko senc“, tako kot v seriji.

Ob izidu igre razvijalec Netmarble organizira vrsto dogodkov v igri, ki bodo igralcem prinesle tudi vrsto digitalnih nagrad. Igralci osebnih računalnikov bodo veseli tudi novice, da igra Solo Leveling: ARISE prihaja tudi na platformo Steam.

Continue Reading

Igre

Je skupnosti Helldivers 2 le uspelo nemogoče?

Published

on

Helldivers 2 je dosegel nemogoče. Po burnem vikendu za ljubitelje kooperativne vesoljske strelske igre je Sony končno dvignil belo zastavo in priznal poraz.

V petek je Sony Interactive Entertainment, založnik ene trenutno bolj priljubljenih spletnih iger na platformi Steam, svoje igralce šokiral z nepričakovano napovedjo. Za igranje igre Helldivers 2 naj bi morali igralci na platformi Steam kmalu vzpostaviti povezavo z računom PSN. Čeprav naj bi to bila zahteva za igralce na osebnih računalnikih že od začetka prodaje, je bila do zdaj neobvezna.

Novica je takoj naletela na močan odpor, saj je igralce (upravičeno) skrbela varnost njihovih podatkov v Sonyjevih rokah, dejstvo, da ima Sony drugačne pogoje uporabe storitev, kot so jih igralci že sprejeli, in nazadnje, ker PSN v nekaterih državah sploh ni na voljo. Mnogi so nemudoma zahtevali vračilo denarja, v 177 državah, kjer ni na voljo PSN, pa je bila igra Helldivers 2 kasneje tudi umaknjena iz prodaje.

Tako kot v številnih podobnih primerih pred tem so oboževalci igre Helldivers 2 svoje nezadovoljstvo izrazili s poplavo negativnih ocen igre v storitvi Steam. Tekom vikenda je streljačina dosegla več kot 375.000 negativnih ocen, kar je več kot polovica vseh ocen uporabnikov.

In Sony je kapituliral. Založnik je v nedavni objavi na portalu X zapisal:

“Slišali smo vaše povratne informacije o posodobitvi za povezovanje računov v igri Helldivers 2. Posodobitev z dne 6. maja, ki bi zahtevala povezavo računov Steam in PlayStation Network za nove igralce in za obstoječe igralce od 30. maja naprej, se ne bo izvajala.”

Sony je nadaljeval: “Še vedno se učimo, kaj je najboljše za računalniške igralce, in vaše povratne informacije so bile neprecenljive. Še enkrat se vam zahvaljujemo za vašo nadaljnjo podporo igri Helldivers 2 in vas bomo obveščali o prihodnjih načrtih.”

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno